Trzeba tu dodać; że luz zaworòw dla tego silnika to, zawór ssący pomiędzy 0.12-0.18 mm, zawòr wydechowy 0.23-0.28 mm, W tym silniku stosuje dwa ròżne zabezpieczenia sprężyn zaworòw. Dla zaworu ssącego jest miseczka wsuwana z boku. Dla wydechowego rozwiazanie na dwa zabezpieczenia.
W dolnozaworowym Briggs regulacja? Autor pytania rozebrał silnik to ma pewność.
Ten filmik już widziałęm. W moim mają znaczenie te sprężynki na regulatorze, bo tak idąc po cięgnach regulator jest wewnątrz komory silnika, więc nic z tym nie zrobię, ewentualnie wymiana sprężynek na nowe, możliwe, że są już powyciągane.Śruba na gaźniku nie występuję, gaźnik jest cały z tworzywa. Jeszcze muszę zobaczyć dźwigienkę z prawej strony gaźnika,...
Wpisałem regulacja zaworów silnika briggs i znalazlem na stronie anglojęzycznej zeby zrobić 1.2 i te odpowiedzi sie powtarzały. Chyba ze cos jest nie tak to mzoesz mnie oswiecix
Witam. Na zdjęciu widocznym brakuje tam jednego ważnego elementu, sprężynki,która niezbędna jest do prawidłowego działania i regulacji obrotów tego silnika.
Witam podpinam się do tematu posiadam traktorek kosiarkę z silnikiem briggs&stratton 11.5 Hp i nie mogę sobie poradzić z regulacją gaźnika gdyż dużo pali i nie równo chodzi proszę o pomoc
Klin kupiłem w "kosiarkowym" serwisie. Po założeniu wszystko OK. Jednak podczas regulacji gaźnika urwało mi ponownie klin. Na szczęście kupiłem dwa i jak na razie wszystko działa. Co do gniazda to klin siedzi ciasno. Zastanawia mnie tylko fakt czemu urwało go przy regulacji?
kosiarka nie odpalana na gorącym silniku. Chodzi i odpala bez problemu do czasu wymiany 5-6 kosza. Potem ... iskra jest ale mimo to można ciągać za linka z 20x i nic z tego .. Wystarczy że ostygnie z 10 min i dalej można kosić. Wstrzykniecie paliwa do komory silnika też nic nie daje Moc silnika jest. Czyżby zawory do regulacji ??? silnik : BRIGGS &...
Może zawory do regulacji?
Ustalmy najpierw co to za silnik, wrzuć zdjęcia.
Mam problem z silnikiem kosiarki briggs&stratton q45. Kosiarka nabiera strasznie duże temperatury przy starcie. Czy to naturalne? Czy coś leży na rzeczy? Gdzie przy tym silniku jest regulacja zaworów?
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Tam nie ma regulacji. Jak luz za duży to trzeba wymieniać. Jak za mały to szlifować...
Jeżeli przyciśniesz dźwignię hamulca (naciskasz ją w ogóle) to automatycznie powinien rozłączyć się wył. zapłonu i powinna być iskra, po jej zwolnieniu silnik się wyłącza. Regulacja linki hamulca, odepnij ten kabelek od tej kostki i spróbuj odpalić. Jeżeli silnik zapali to jest problem z wyłącznikiem zapłonu. Ta mała kostka to właśnie wyłącznik.
Tak jest to silnik 4 suw gaźnik był czyszczony ma tylko jedna regulacje są to chyba obroty silnika
Ale raczej regulacja gaźnika A jak się w silnikach B&S reguluje gaźnik? Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Nie ma żadnej regulacji. Sprężynki cięgła regulatora trzeba wymienić - pewnie są dwie, cienka i grubsza. Któraś musi być nadmiernie rozciągnięta.
Świece trzeba podmienić,aby wykluczyć że jest zła.Następny krok ,to pozostaje regulacja zapłonu.Nie może pracować silnik bez podania wysokiego napięcia na świecę.Po zdjęciu fajki silnik musi zgasnąć.
Jeśli jest to ta (z fotki) dźwignia - regulator obrotów, wychodząca z bloku silnika, to winna mieć na jej końcu kilka otworów do przestawiania sprężyny. Od sprężystości sprężyny oraz otworu, w którym jest zaczepiona zależą "wysokie"obroty silnika. W Twoim przypadku może najpierw należy sprawdzić w jakim położeniu w gaźniku znajduje się śrubka (wkręt...
Zawory muszą mieć odpowiedni luz. Może jest uszkodzony odprężnik na wałku rozrządu, takie uszkodzenie nie ma wpływu na pracę silnika, utrudnia tylko rozruch. Akumulator i rozrusznik, sprawdziłeś?
Briggs&Stratton 17.5 km. Kod silnika OHV Intek. I jeszcze jedna sprawa. Śrubka od regulacji mieszanki pod wpływem obrotów się wykręca. Jak temu zaradzić?
Mam problem z kosiarką NAC z silnikiem Briggs&Straton. A dokładniej gaźnikiem, mam zrobioną samoróbkę do regulacji obrotów i problem jest tego rodzaju że silnik pracuje z bardzo dużymi obrotami, brzmi dosłownie jak ciągnik. (samoróbka polega na zwiększaniu lub zmiejszaniu proporcji) Z góry dziękuję za pomoc
Po ponownych regulacjach -kosiarka śmiga do dziś.
Jeżeli się nie mylę to, w tej kosiarce nie ma możliwości ręcznej regulacji obrotów. Silnik posiada regulator, który dodaje obrotów w zależności od obciążenia. Tam jest chyba, silnik Briggs & Stratton? Jeżeli tak to, może być możliwość regulacji, w niewielkim zakresie, dźwignią przy gaźniku. Podaj model silnika.
Witam, mam pytanie: jaki to model kosiarki i jaka moc? Może ktoś ma taką albo po prostu się zna. Kosiarka z napędem, 4 biegi, regulacja obrotów silnika, z koszem, góra plastikowa. Napis "Stiga Turbo" i żadnych innych napisów. Silnik Briggs & Stratton.
Staram sie wymieniac co sezon olej i filtr. Aha byla tam pod klapka filtra taka siateczka z gabka wielkosci filtra. Ja to juz dawno temu zdjalem. Czy dobrze? A co z moca silnika? Mozna jakos sprawdzic czy ma odpowiednia jesli nie to jakas regulacja.
Szukałbym przyczyny w układzie zasilania silnika w mieszankę paliwową. Kolega powinien dobrze obejrzeć gaźnik i to również od środka. Możliwe, że wystarczy regulacja wolnych obrotów.
Ale jakiej pomocy oczekujesz? Przecież to ty fizycznie masz dostęp do silnika. Więc sprawdź jak się kręci zimny weź klucza i pokręć za wał korbowy. Jak ciepły zrób to samo. Rozrusznik też można rozebrać wziąć miernik i pomierzyć czy wirnik nie ma zwarcia do masy. W silniku jest regulacja zaworów też się ją robi.
Ciąg dalszy do mojego tematu. Przyjrzałem się i posłuchałem silnika kosiarki na postoju, to słychać jednak że nie równo pracuje i patrząc na układ sprężynek i dźwigienek przy gaźniku widać że cały czas sprężynki i dźwigienki pracują tzn. próbują utrzymać równe obroty a nie dają rady. Czy takie zachowanie tego mechanizmu na postoju jest normą? Chyba...
Cześć, zostałem szczęśliwym posiadaczem starego weibanga z silnikiem Briggs & Stratton 40 Quattro. Muszę przygotować ją do sezonu. Problem jest w regulacji gaźnika, kiedyś była tu dziwna konstrukcja z kilku sprężyn i nie sprawdziła się. Macie jakiś pomysł na to, jak to powinno być zamontowane? https://obrazki.elektroda.pl/9826410000_...
...jesli myslisz o lince gazu, to chyba nie ma innej mozliwosci na jej zamocowanie... ale, jak juz wczesniej pisalem, nie mam zbyt duzego doswiadczenia z tego typu silnikiem,.... kosiarka ponoc jest w oryginalnym stanie, nikt w niej nie grzebal... Dzisiaj wzialem sie za dokladne ogledziny: Silnik po odpaleniu nie wraca na wolne obroty, czyli jest cos...
Oddałem do serwisu i okazało się, że gaźnik wymagał czyszczenia w myjce UD i regulacji. Na razie chodzi OK.
Jakie mają być te luzy? Trzeba demontować zawór do regulacji?
Okazało się,że ustawiłem zbyt"ciasno" luzy zaworowe i dlatego silnik nie miał kompresji.Ponowna regulacja przyniosła efekty.Pali od pierwszego kręcenia.Dziękuję za porady.Temat do zamknięcia.
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Dokładnie jak kolega , popromienny , pisze też uwarzam że główną przyczyną w pierwszej kolejności jest zapłon , / musi tam być jakaś regulacja / stopień sprężania łatwo sprawdzić , a tak przy okazji kiedyś wymieniałem pasek rozrządu w hondzie ustawione idealnie na znaki po odpaleniu dostała takiego kopa jakby była po niezłym tuningu i dobrze że test...
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Na początek porządne czyszczenie i regulacja gaźnika. Są dwie śruby regulacyjne (nie licząc tej od ustawienia przepustnicy) ta na samej górze i ta pod spodem gaźnika. Sposób regulacji już opisywałem, poszukaj. Świeca nie wygląda najgorzej.
Na wężu zasilającym gaźnik zamontuj zamykany kran paliwa - jeżeli jeszcze go nie masz [url=https://ogrodexmilicz.pl/983-thickb... i pewnie zawory do regulacji.
Po złożeniu spróbować wyregulować gaźnik (jest śruba do regulacji) W którym miejscu??
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Nowy drugi sezon koszenia. Wymieniony filtr powietrza. Nowy olej. Pierwsze uruchomienie. Odpala poprawnie. Kosiarka pracuje OK ale obroty silnika falują. Tzn są max i lekko niższe i znów. Widać, jak jakaś blaszka na sprężynce wychyla siew lewo i prawo. Podczas postoju wyraźnie słychać falowanie. Podczas pracy nie słychać. Wydaje mi się, że w tłumiku...
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
Linka jest tylko nie podpięta. Jak ją podpiąć żeby dodawać gazu. Silnik z kosiarki nie miał linki sterowania gazem tak jak na fotce powyżej.
kompresja 8 atm. podmieniłem gaznik na inny i teraz nie kopci ale strasznie silnik faluje na obrotach
Tutaj jest numer silnika, podaj go. http://obrazki.elektroda.pl/4090604600_1... Skąd żeś to wytrzasnął? Ma kupę lat, trudno o jakieś dane na temat noża i paska. Silnik Briggs&Stratton.
Jak na kablach np z akumulatorem od samochodu jest to samo to dekompresator. Dwa po zdjęciu dekla zaworów można zamocować na zaworze dolotowym czujnik zegarowy i zmierzyć czy jest uchylenie zaworu i ile wynosi. Ale uchylenie 0.1 mm lub mniej to za mało. Dwa można ustawić luz zaworowy na 0 na dolocie i sprawdzić czy jest ok (ale tylko do testu jazda...
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
Dzięki,właśnie się tak zastanawiałem ze ten silnik nie ma regulacji luzu zaworowegomożliwe że jak się zagrzeje to traci luzy,narazie wymieniłem dysza gaznika jeśli nie pomoże to sprawdzę te zawory ten silnik to okropna tandeta
Musisz ocenić, czy cylinder nie jest nadmiernie zużyty (pomiar średnicówką) i czy nie nosi śladów zatarcia. W przypadku pozytywnym, trzeba też ocenić stan tłoka i jeśli i on będzie w dobrym stanie, to pozostanie Ci szukać tylko pierścionki. Najlepiej zdemontuj tłok i udaj się z nim do placówek handlujących częściami zamiennymi i naprawiających tego...
Przesuń tą dźwignię co długa sprężynka jest do niej przyczepiona. Tam powinna być linka do regulacji obrotów wolne szybkie. U Ciebie nie ma.
Jak nie wiadomo jaki ma być luz zaworowy, to wstępnie właśnie taki się daje, jak to uczyniłeś przy drugim silniku. Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka. W przypadku pierwszego silnika (wg mnie) luzy zaworowe za duże.
Punkt zapłonu (iskry) ustawiony prawidłowo W tych silnikach nie ma regulacji punktu zapłonu, jedynie regulacja odległości twornika od koła zamzchowego.
Witam wszystkich. Mam problem z traktorkiem z silnikiem Briggs & Stratton model 281707 0414-03. Traktorek wchodził na bardzo wysokie obroty, strzelał z wydechu. Po sprawdzeniu wszystkiego został wymieniony gaźnik, ponieważ nie reagował na regulację oraz oś przepustnicy miała bardzo duży luz. Gaźnik założony zamiennik i pojawił się problem ze zbyt dużą...
Witam Bardzo proszę Szanownych Forumowiczów o pomoc .W silniku Briggs&Stratton 15,5 hp Model 285h77 typ 0173E1 Code 102601ZA jest gaźnik WALBRO z numerkiem 4993. Otóż potrzebuję ten gaźnik wyregulować, a nie bardzo wiem jak. Na śrubie regulacji składu mieszanki powinna być czarna osłonka, ale jej nie ma. O ile obrotów trzeba tę śrubkę wykręcić, żeby...
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
Świeca daje iskrę, gaźnik wyczyściłem. Kosiarkę posiadam od trzech lat, od pewnego czasu nie chciała wchodzić na obroty jednak nie było to tak zauważalne i nie przeszkadzało w koszeniu. Mam regulację obrotów w uchwycie, koszę tylko trawnik.
Swoją drogą: co przyświecało konstruktorom tego ustrojstwa że zdecydowali się odejść od niezawodnego i trwałego sterowania przepustnica za pomocą suwaka, linki i dźwigni przy uchwycie na rzecz tych dziadowskich sprężynek które po godzinie pracy silnika ulegają odkształceniu i silnik zaczyna wariować... Próby założenia tam czegokolwiek innego powodują...
Mam problem z regulacją obrotów przy silniku Brigss&Stratton V-Twin OHV 20 HP. Proszę o pomoc - jak wygląda regulacja obrotów - jak ustawić i jaki powinny być obroty minimalne i maksymalne ? Model silnika to 406777.
Witam, ja polecałbym kosiarkę z: - centralną regulacją wysokości - napędem - silnikiem "Tecumseh" lub "Briggs & Stratton" 5,5KM - w miarę dużym wylotem trawy i nożem możliwie daleko odsuniętym od obudowy jeśli masz zamiar kosić wyższą trawę. Zwróć tez uwagę na to czy w Twojej okolicy jest serwis danej kosiarki. Przestrzegam tez przed zakupem "okazji"...
Witam szanownych forumowiczów. Mam problem z gaźnikiem Nikki w silniku Briggs 14,5 KM w traktorku. Przywiozłem go z Niemiec. Ogólnie odpala ładnie, nie kopci, ale bardzo falują obroty. Gaźnik wyczyszczony, dysze drożne, wymieniłem też ten malutki oring na tej małej dyszy, która jest w pływaku. Nadal bez poprawy. Na niższych obrotach strzela w gaźnik....
Problem z klinem rozwiązany, dokręciłem bardzo mocno i nie zrywa, natomiast dalej strzela w tłumik przy wyłączeniu zapłonu. Przy wymianie świecy zauważyłem że stara była czarna co raczej wskazuje na za dużą dawkę paliwa. Zanim wymienię moduł zapłonu to może istnieje jakaś regulacja dopływu paliwa i ustawienia mieszanki. Na razie nic nie kręcę, wyregulowałem...
Jaka tam jest skrzynia? Gaźnik do czyszczenia i regulacji. Akumulator w jakim jest stanie? Najlepiej zamieść jakieś zdjęcia.
Witam. Mam problem z silnikiem briggs 28q777 16km . Zamontowane w kosiarce- traktorku. Problem dotyczy złej pracy na niskich obrotach- nierówna praca raz na czas strzeli i gaśnie. Świeca czarna. Na wysokich obrotach ładnie pracuje,zapala też bez problemu. Gaźnik wymieniony , Świeca nowa. Obstawiłem zawory , przy wyregulowaniu (0,10 ssący i 0.15 wydech)...
Przede wszystkim wyczyść porządnie gaźnik, jeśli ma regulację, to zalecana regulacja pod obciążeniem.Czy przy innym obciążeniu dużej mocy też strzela, np. farelka, opalarka?
Witam, mam kosiarkę z silnikiem Briggs Stratton 12HP dolnozaworowy. Po zakupie chodził, czasem strzelił, pofalował, ale nasilało się to pod obciążeniem (wysoką trawa). Regulacja gaźnika nic nie dawała (kupiony nowy, jakiś chińczyk i to samo). Sprawdziłem iskrę i okazało się że raz jest, raz nie ma. Przeczyściłem koło magneta, cewkę i nic, więc kupiona...
Przy przełączniku ON-OFF ,względnie jak kosiarka posiada alarm olejowy to do jednego z jej przewodów. wyłącznik : http://www.twoja-kosiarka.pl/pl/p/Wylacz...
Mam problem z uruchomieniem zarówno zimnego, a przede wszystkim ciepłego silnika w kosiarce briggs stratton sprint 40, ponadto w trakcie uruchamiania silnika często linka chce wyrwać rękę. Domyślam się, ze problem z zapłonem - czy jest jakaś regulacja tego ustrojstwa - doczytałem się że reguluje się cewkę -ale jaka powinna być przerwa, może jakieś jeszcze...
Okazało się, że problemem był jednak gaźnik, zakupiłem odpowiedni zestaw naprawczy (mam dość starą wersję gaźnika i w Polsce nie mogłem znaleźć odpowiedniego zestawu, zakup w USA razem z przesyłką okazał się tańszy niż podobnych zestawów naprawczych w Polsce - ) Po wymianie i regulacji jest nieźle, odpala prawie za pierwszym razem.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, ustaw na 0,3 mm.
A co tam nie tak? Ja mam takiego w traktorku ale pływak jest popękany. Kupiłem nowy na alle (przesyłka z Chin) za chyba 7 dych i nie chdził bo od 13hp silnika. Przełożyłem pływak i działa stary mimo latającej gardzieli i luzów wszędzie. Widać bodajże na 2 zdjęciu jak poprzedni właściciel walczył z tą śrubka od regulacji. Druga sprawa to lejąca komora...
Kolego jack, myślę że jak na tak stary silnik to 5-6 bar które ma to niezły wynik może i nie rewelacyjnie ale nie najgorzej. Gdyby miał poniżej 4 bar było by źle, co do przyrządu którym mierzyłem jest to zegar do mierzenia ciśnienia sprężania firmy gedore wiec małe prawdopodobieństwo wystąpienia pomyłki ponieważ to górna półka narzędzi. Iskrę sprawdziłem...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Z tego co widzę to silnik z odprężnikiem Camshaft Part Number: 793880 Trochę poczytałem i pooglądałem filmów na YouTube i wydaje mi się, że to wina tego właśnie odprężnika. Przy okazji czeka mnie też regulacja zaworów, no i tu moje pytanie. Czy dysponuje ktoś taką magiczną tabelką ze szczelinami zaworów i informacją z jaką siłą dokręcić śruby obudowy...
Jak już wymyśliliśmy regulacja zaworów jest. I nie wierze by nie było regulacji gaźnika Dodano po 55 Ej słuchajcie bo jak dziś się przyjrzałem kosiarce to zobaczyłem że na silniku piszę Briggs stratton classic 3,5hp Między tymi silnikami (tym co podałem wcześniej i tym) jest jakaś różnica?
Witam. Zakupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 13 KM i gaźnikiem Nikki. Silnik niezbyt reaguje na gaz w dolnym zakresie, na wysokich obrotach dławi go jakby dostawał za dużo paliwa, po chwili przepali to i chodzi w miarę normalnie. Obroty czasem falują, świeca czarna, mocno okopcona. Wyjąłem gaźnik ponieważ nie było śruby do składu mieszanki....
Jeszcze jedno, ze zdjęcia mi wyglada, że ten model gaźnika przystosowany jest do pracy z linką regulacji obrotów- chodzi mi o tą dolną blaszkę z dziurkami połączoną z główną blaszką cięgnem. Widzę że jest nie podłączona. Pewnie pochodzi z kosiarki w której była taka regulacja. Co prawda regulacja obrotów jest nie wielka ale może być dla Ciebie zadowalająca....
Jak się reguluje luzy zaworowe w kosiarce? Z tego co popatrzyłem w grafice Google jest to silnik dolnozaworowy. W tych silnikach to raczej nie było możliwości regulacji zaworów. Jeżeli się koniecznie chce to jedynie przy zbyt małych luzach "doświadczalnie" szlifowanie trzonków zaworów (skrócenie) i dotarcie gniazd zaworowych (oczywiście po ich demontażu).
W gaźniku od kosiarki jest możliwość regulacji mieszanki Wrzuć zdjęcie gaźnika i model to zobaczymy. Ciężko na odległość stwierdzić. Gaźnik musi posiadać regulację. https://allegro.pl/oferta/gaznik-briggs-...
Witam Mam kosiarkę z silnikiem 15,5km briggsa, od początku sezonu pracuje głośno na wysokich obrotach nie reaguje na regulację dźwigni gazu i dużo pali. Można coś zrobić....
Jak najbardziej, brak luzu na zaworze ssącym może być powodem gaśnięcia. Trzeba ustawić na 0.15mm, niestety nie ma regulacji, zostaje tylko szlifowanie trzonka zaworu. Silnik gaśnie i co dalej, można go ponownie odpalić? Świece wymieniałeś?
Ale co może być nie tak? Ja tam nie widzę żadnej regulacji. Masz jakąś podpowiedz? Bo ja już się poddaję. Sprawdzę luzy na zaworach, jaki na ssącym i wydechowym na zimnym silniku? Zna ktoś jakie maja być w tym silniku?
Witam, przyszedł czas na wymianę kosiarki do tej pory miałem kosiarkę Tecumseh Prisma 37 i ostatnio były z nią same problemy. Co polecacie jakie kosiarki są godne uwagi a jakich unikać. Czy kosiarka z ręczną regulacją obrotów na dźwignię jest lepsza niż ta automatyczna odśrodkowa, która jest w mojej kosiarce? Z jakim silnikiem szukać kosiarki Briggs&Stratton,...
OK udało się ożywić silnik, wymieniłem filtr paliwa, wymyłem/przeczyściłem gaźnik i po regulacji (byłem w tym zielony więc trwało to bardzo długo) pali od cyknięcia i bardzo ładnie wchodzi na obroty. Wielkie dzięki za wszystkim za rady.
Nie mam instrukcji do tej kosiarki, ale zaraz poszukam w internecie, ale raczej to nie chodzi o benzynę bo mam drugą kosiarkę z nowszym silnikiem, tylko że OHV, ale się tak nie grzeje, a leje tą samą benzynę. W tym silniku nie ma możliwości regulacji zapłonu, jest tylko odległości od cewki, ale to ustawiłem na tekturkę od bloku i wydaje się że jest...
Ja miałem identyczny problem w moim Briggs 550e. Dołożyłem do dziada coś ponad 200zł, regulacje zaworów, wymiana gaźnika, wymiana cewki i nic. Szarpałem się z nim przez trzy sezony. Ostatecznie za przysłowiową flaszkę sprzedałem na części koledze. Zakupiłem nowy silnik Loncin 196cc (ten z czerwoną obudową) za coś koło 500zł i to chyba jedyna słuszna...
Witam. Moja stara kosiarka zaczyna odmawiać posłuszeństwa. :( Zastanawiam się nad nową, co byście polecili do +/- 2000 zł? Wymagania: - spalinowa - szerokość koszenia 51 cm (powierzchnia trawnika ok 800 m2, zależy mi by w miarę szybko kosić tą powierzchnię) - zbieranie po kosza - napęd - regulacja wysokości koszenia. - dobra, bezawaryjna :) Czytałem...
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
Witam serdecznie, czy autor mógłby mi wytłumaczyć: Jako register czyli taką śrubę regulującą skład mieszanki pod obciążeniem wykorzystałem przejście kątowe 90 stopni mosiężne na rurkę miedzianą 8mm z wkręconym nyplem łączącym M12x1 na którego doskonale pasuje wąż pomarańczowy do gazu 9mm. Jako element regulacyjny służy wkręcona z przeciwległej strony...
Witam, posiadam traktorek z silnikiem Briggs 11 HP, pali bardzo ładnie wkręca się również w obroty jak trzeba , problem polega na tym że podczas pracy silnika słychać jakby nie równo pracował a wręcz miał przerwy takie bardzo krótkie, świeca wymieniona na nową, gaźnik wyczyszczony, miałem też tak że po 15 min koszenia nagle zgasł później ciężko było...
Benzyna jest nowa? Spróbuj wymienić świecę i sprawdź odległość cewki od koła zamachowego (0.3mm) Warto by sprawdzić zawór iglicowy w gaźniku. Ten silnik to jest wersja maksymalnie uproszczona. W wersjach z rozrusznikiem elektrycznym jest możliwa ręczna regulacja obrotów. Nawet w Twoim silniku jest miejsce na nią, nad obudową kola zamachowego. Podaj...
Teraz problem polega na tym, że silniczek czasami strzela w gaźnik, a przeważnie dzieje się to około 5 minutach pracy na wolnych obrotach Przy nowym silniku powiedział bym że to normalne, i że zawory się do klepią, ale twój na nowy nie wygląda, więc na pewno zawory, regulacja luzów, docieranie gniazd.
Witam, mam problem z odpaleniem kosiarki (nie jestem znawcą, a raczej nic nie wiem na ten temat. Mam 17 lat, ojciec za granicą, więc proszę o dokładniejsze wytłumaczenie na ile to możliwe). Na obudowie jest napisane BRIGGS & STRATTON, ale wydaje mi się ze nie jest to ten silnik, bo obudowa mogła być zmieniana. Wydaje mi się ze problem polega na zalewaniu...
Coś na aluminiowej ramie z silnikiem hondy albo briggs. Szczerze musiałeś naprawdę padaki trafić skoro się zraziłeś do używanych. Sam tylko używane toleruje, miałem starą husqvarna, 3 razy mi to przegniło trzymana na zewnątrz lato zima lało po tym, 5 lat wytrzymała. Teraz następna też używana w prezencie dostałem gdy chciałem ją odkupić, miała padnięty...
Problem jest mało sprecyzowany? Silnik wg. Pana ma za wysokie obroty? -sam reg. odśrodkowy nie sprężynuje. Proszę nie przeginać dźwigni, nie zmieniać położenia między ośką a dźwignią bo narobi Pan sobie sporo kłopotów. Regulacja obrotów polega na wyrównoważeniu dwóch sił -Napięcia sprężyny oraz siły odśrodkowej reg. obrotów prop. do obrotów silnika....
Kolego, czy możesz mi rozwinąć bardziej swoją wypowiedź, jeśli chodzi o cewki z "innej wsi"? Wartość cewki powinna mieć około 0,30 Ω, stara cewka jest zepsuta, gdyż pokazuje ciągle zmienne wartości, natomiast nowa ma te 0,13 Ω, to zdecydowanie za mało. Próbuję ustalić, czy między cewkami, które wam tu przedstawiam, jest jakaś różnica, bo nie wiem, czy...
Witam. Mam kosiarkę Al-ko z silnikiem Brigsa 650. Objaw jest taki, że silnik odpala, ale nie wchodzi na obroty. Regulacja obrotów też nic nie daje. Po ściągnięciu osłony startera zauważyłem, że samo regulator dosłownie skacze jakby się otwierał i zamykał. Ma ktoś jakieś pomysły?
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Witam ponownie Dokładnie rzecz biorąc to ten drugi, ale setnie dzięki za info. Jak już dostane graty i wezmę się za naprawę to dam znać jak efekty. Gaźnik był konkretnie brudny jak go rozebrałem i dopiero po wyczyszczeniu zagadał. Uszczelki gaźnik-kolektor nie zarejestrowałem, rozbierając;-) Tak jeszcze uprzedzę fakty i zapytam czy trudna jest regulacja...
Ta sprężyna ze zdjęcia na pewno nie jest oryginalna. Wpisz w jakąś przeglądarkę: "sprężyna regulatora obrotów Briggs Classic" i zobaczysz, jak taka sprężyna wygląda. Można też zapewne kupić ją tam, gdzie kupiłeś membranę, podając sczytany wcześniej Model Type Code silnika. W tych układach regulacji obrotów jakość sprężyny jest kluczową sprawą. Jeżeli...
Zrób porządek z dźwignią do której jest zamocowana dłuższa sprężyna, ta jest od regulacji wysokich obrotów silnika. Popatrz jak to wygląda na zdjęciach poniżej. Na rysunku zaznaczyłem strzałką ramię do którego jest zamocowana dłuższa sprężyna. Żeby zmniejszyć obroty maksymalne należy podgiąć ramię w kierunku gaźnika i tym samym zmniejszyć naprężenie...
silnik briggs regulacja briggs regulacja regulacja zaworów silnik briggs
kabel ethernet przerywa pendrive zniknął technics stałe napięcie wyjściu
radio samochodowe płyta ceramiczna amica
Best Wallet - Darmowy portfel krypto? Instalacja i zabezpieczenia Motorola Edge 40 Neo a uruchamianie bramek sklepowe