Tu masz instrukcję a regulacja sprzęgła jest na str. 59.
Masz tu regulacje sprzęgła.
Szkoda że sam sobie muszę odpowiadać ale może dzięki temu ktoś inny będzie miał lżej. A więc sprawa wygląda następująco. Ustawiłem pierwszy stopień na odległość 54 mm od tarczy a drugi stopień na odległość 48 mm. Efekt taki ze po zjechaniu silnikiem nie ma konieczności regulacji sprzęgła.
prosze bardzo piczytać tutaj pozdrawiam http://www.agrofoto.pl/forum/Insrukcja-n...
To lepiej odkręcić talerz z pompą. Najczęściej chyba siada podstawa z napędem pompy. Ale pierwsze przyjrzał bym się regulacji sprzęgła.
To raczej dobrze, że sprzęgło reaguje zero-jedynkowo na ruch pedału sprzęgła.
No widzisz coś się wyjaśniło. Może części wypracowane po rozbiórce inaczej sie ułożyły i zaczęły się cyrki.
Kolego, bez obrazy, ale po co się bierzesz za wymianę sprzęgła, skoro nie masz o tym pojęcia? Na forum temat był wielokrotnie omawiany, są opisy regulacji sprzęgła.
Jeśli zwrócisz uwagę na to co powyżej napisali koledzy to sprzegło na pewno naprawisz. Ja dodam co trzeba zrobic żeby go złożyć. Samo poskładanie w odwrotnej kolejności nie wystarczy bo wtedy nie zjedziesz silnikiem. Należy w otwór łożyska kulkowego znajdujacego się w kole zamachowym, otwór tarczy sprzegłowej I i II stopnia dorobić specjalny wałek...
Tutaj jest instrukcja regulacji sprzęgła: https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo... Str. 59.
Odnośnie regulacji sprzęgła . Pamiętaj , jest dwu stopniowe .
No właśnie nie pisze, czy ktoś mi powie jak prawidłowo ustawić sprzęgło? Przypominam ze jest to stary typ sprzęgła.
Do wymiany https://sklep.agropilot.com.pl/ciagniki/... i oczywiście regulacja sprzęgła.
Co do oszczędności paliwa, wymieniłem pompę paliwową na rozdzielaczową i są efekty szczególnie z mniejszymi obciążeniami. Przeróbki - redukcja między pompą a blokiem, sprzęgło, regulacja pompy.
Dziękuję za odpowiedź, Nie czułem zapachu przypalonego sprzęgła, ale było lekkie szarpanie wałkiem napędu. Tylko że bez obciążenia znowu się wszystko kręciło, więc to raczej nie zerwany wieloklin, może to jednak sprężyny. Ciekawe czy można to stwierdzić przez otwór rewizyjny do regulacji....
Witam. Jaki typ sprzęgła? Stary czy nowy?
macie rację ale najlepiej sprawdić ustawienia przed rozmontowaniem a póżniej ustawić tak samo i na pewno będzie działać no może będzie potrzedna drobna regulacja
Najprawdopodobniej popękały tzw. progi pod dźwigniami wysprzęglającymi (takie kątowniki nitowane do blachy wycisku . Gdyby sprzęgło się kończyło to by się ślizgało . Jaka jest odległość między pierścieniem na dźwigniach ,a łożyskiem . Czy obudowa łożyska nie jest wytarta przez pierścień na dźwigniach ? To sprzęgło ma dwa stopnie regulacji . Pozdrawiam
Wydaje mi się iż problem tkwi w niewłaściwej regulacji sprzęgła (odległość łąpek od płaszczyzny czołowej sprzęgła).
1 Regulacja 2 Wadliwa łapka.
Popuść trochę na regulacji a łapki nie mogą opierać o łożysko oporowe .
Ten luz który pokazałeś ma być. Gdyby go nie było nie miał byś możliwości regulacji.
wprawdzie nie mam 2812, ale z tego co mi wiadomo, to podobnie jak napisał przedmówca narzędzie jest delikatnie unoszone, TYLKO że jest to sterowane łącznikiem centralnym (śrubą rzymską), w momencie gdy łącznik jest dociskany do jarzma (tego uchwytu przy ciągniku), podnośnik unosi narzędzie, w tym momencie następuje odciągniecie łącznika, i podnośnik...
Kolega wpsowa692 ma dużo racji w tym co mówi.Co do składania sprzęgła tak się szesćdziesiątkę słada a regulację i tak musisz zrobić na złożonej obudowie przez okienko.Co do pegerów też ma rację.
O ile sprzęgło z dwoma dociskanymi powierzchniami widziałem, to pamiętam że w jednym samochodzie dostawczym było ponoć sprzęgło hydrokinetyczne, niby miało ułatwiać ruszanie, ale chyba było zepsute gdyż nie zauważyłem jakiegoś specjalnego usprawnienia. Andrzeju, sprzęgło hydrokinetyczne to zupełnie inny rodzaj sprzęgła, niż opisywane tutaj jednotarczowe...
Skrzynia w tym Zetorze jest bardzo podobna do skrzyni Ursusa 4011, różni się właśnie hamulcem dolnego wałka i dodatkowo jest w niej zmiana obrotów WOM 540 / 1000 lub bardzo rzadko spotykany wzmacniacz momentu sterowany powietrzem i raczej w Zetorze 69xx . No i oczywiście sprzęgło ma dwa łożyska wyciskowe , które muszą być odpowiednio wyregulowane ,...
Jeśli sprzęgło jest źle wyregulowane to będzie zgrzytało na każdym biegu, prócz prawidłowej regulacji stopni sprzęgła ważna jest takrze odległość łożyska wyciskowego od łapek. co do zbyt zużytych zębów
A jest napisane różne. Bo wpisywałem i wyskakuje mi o regulacji a ciężko mi jest znaleźć o zakładaniu. Proszę o podesłanie linku. Pozdrawiam
Trochę temat odświeżę. Czy da się ustawić łapki sprzęgła na zmontowanym docisku ale przed włożeniem na wałek sprzęgłowy ? Coś tak jak to było w syrence kiedyś. Brało się suwmiarkę i mierzyło odległość łapek od tarczy. Potem tylko sie wkładało całość na wałek sprzęgłowy. Jeśli ktoś zna takie wymiary to proszę podrzucić. Wiem, że się tak da, tylko nie...
Tarcza jest napewno dobrze włożona, łożysko było wymienione. Jeszcze chodzi mi po głowie regulacja, możliwe że łożysko nie wciska łapek równo przez to ten zgrzyt? Nie mam pojęcia, zostaje chyba jedynie rozpolowienie
No tak. Sprzężenie zwrotne jest potrzebne. Nawet to wzrokowo mózgowo nożne. Fajne stwierdzenie. Znacznie gorzej Gdy cały czas wychodzi z tłumika czarna kita dymu. Ale wracając do tematu. To męmbrana w pąpie wtryskowej. Może slużyć do regulacji maksymalnej dawki paliwa. Ale były też pąpy wtryskowe z pneumatycznym regulatorem wolnych obrotów.np; stare...
A pewnie. Gorsze się zakładało. Pamiętaj tylko o regulacji na początku będzie szybko uciekał luz pomiędzy łożyskiem i łapami. Potem się uspokoi.
Ale mieszacie kolego. Skrzynia ma dwa wałki sprzęgłowe które widać, widać w docisku tarczę sprzęgłową drugiego stopnia czyli sprzęgło dwustopniowe innego w tym ciągniku nie było. Pytanie dla czego łapy nie ciągną tarczy żeliwnej na tyle by rozłączyć napęd. Książkowo luz pomiędzy łożyskiem a dźwigniami ma wynosić 8 mm a dopiero do tego ustawia się drugi...
Witam, ostatnio miałem problem w moim c330M z podnośnikiem hydraulicznym, jednak po wyczyszczeniu filtra problem znikł. Wczoraj podczas siania jechałem z opuszczonym siewnikiem na 1600 obr na 4 biegu nagle ursus stanął w miejscu - trzymałem tylko gaz po czym po 2 sek ruszył i za chwile znowu stanął i zaczął się dławić. Złapałem za sprzęgło i zgasiłem....
ursus sprząc regulacja sprząc ciężka sprząc ursus
laptop wyłączać chwila komputer stacjonarny uszkodzony silnik mercedes atego temperatura
display setting mikrokomputer cobra1
Symetryzator w antenie siatkowej: czy potrzebny zasilacz? Klikanie przekaźnika w Fordzie Focus 2000 - przyczyny