Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Pierwszy podejrzany Turbo . Czyli odpięcie węża do turbo i sprawdzenie luzów wirnika i ilości oleju w dolocie można też sprawdzić czy regulacja turbo się na zacięła.
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Raczej turbo zablokowane z jakiegoś powodu w pozycji na max. Możesz zrobić test turbo w Basic Settings. Przełącza wtedy 0 1 . Sztanga regulacji turbo powinna chodzić od jednej pozycji w druga skrajną. Może źle podłączyłeś do N75? Można też zrobić test dużą strzykawką 100ml czy płynnie sztanga chodzi bez zacięć.
440 to euro 3 o kodzie silnika d11a a jak bys kolego rozumial to co czytasz to zauwarzyl bys ze pisalem ze kazda 450 tak jak autor pytal w temacie ma zawor regulacji turbo . Jezeli chodzi o konstrukcje silnik jest podobny ale ma troche inny osprzet
Stoi zawór regulacyjny było wiele razy na forum szukaj hasła k 5.55
Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Wczoraj pisałeś że wymieniłeś i nie działa
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Zdemontuj płytkę i zobacz czy na niej masz numer 114057, jeśli tak to wszystko jest jasne, bardzo prosta regulacja, powinien tam być potencjometr 1kA. Jeśli jest tak jak mówiłeś to tyrystor jest uszkodzony, albo jest włożony inny potencjometr Jeżeli na płytce jest inny numer to podaj mi go ( nie mogę się do Ciebie dodzwonić :) mgiers
Jeżeli prawidłowo poskładana i już działała(starą) to zacznij od wymiany zasilacza bo on też może być już stary, zużyty, najlepiej na taki z regulacją.
Zmieniłem czujnik regulacji turbo i dalej to samo z przeładowaniem
Dodam ze kręci się max. do 3000tys.obr.Oprócz tego świeci się SRS,czy to ma coś z tym wspólnego ,że nie ma mocy?
Pomysł z zarowką, słabo trafiony. Migomat na biegu jałowym ma około 40v. Tranzystor tip 142 jest sterowany prądowo, natomiast irf 640 napieciowo. Po takiej awarii do sprawdzenia sygnał na wyjściu ne555, i bramce irf 640( bez obciążania układu silnikiem żarówkami itp). Tranzystor tip 142 może mieć za mały prąd bazy, przez co wzrasta napięcie colektor-emiter>zostaje...
Odczytaj symbol IC z płytki (może być konieczne zmycie rozpuszczalnikiem nitro lakieru zabezpieczającego). Niepotrzebnie prosiłem. Po powiększeniu obrazu - wszystko jasne Komparator Ca 311 w roli generatora przebiegu o zmiennym wypełnieniu. Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów do potencjometru, elementów omomierzem i jeżeli wszystko ,,siedzi'' w tolerancji...
OK, znalazłem problem. Obserwacja parametrów i chwila na skupienie dały efekty. Problemem było samo turbo, a raczej jego regulacja. Na gruszce jest potencjometr, który lubi się uszkodzić. Ten nie był uszkodzony, ale gruszkę miał źle wyregulowaną - fachowcy od turbo się nie popisali. Więc tak. Potencjometr wskazuje do sterownika procentowo i otwarta...
Jak turbo było zacięte na max. doładowaniu, to takie są wady naprawy (przedtem leciało na większym doładowaniu, niż powinno mieć). Dwa chińskie wirniki nie są tak sprawne jak oryginały. W logach wszystko ok; jedynie można by się doczepić do zafalowania w doładowaniu, ale to norma w regenerowanej turbo (luz na regulacji zmiennej geometrii).
Regulacji masz na myśli cięgno od turbo? Regulacje rozumiem żeby je skrócić ?
Wstępnie możesz sobie tak ustawić, ale po zamontowaniu do samochodu trzeba zmierzyć doładowanie i ewentualnie doregulować.
Sprawa ma się tak ze dolozylem turbo do seryjnego silnika benzynowego Pytanie podstawowe jakie turbo.
Sprawdź wartości rzeczywiste ciśnienie doładowania może regulacja turbo pada.
Logi turbosprężarki problem z doładowaniem, vcds, passat b5 1.9tdi 130km avf Pompowtryski stan bardzo dobry, odchylenia maksymalnie na -18 a średnio -15 więc tylko samą turbosprężarkę, jest po regeneracji 3 razy i tak samo dalej, pierwsza regeneracja była bo turbo już olej puszczało, po drugiej regeneracji i 3 czyli poprawieniu wszystko tak samo jest,...
Nie obrazaj sie. Pokpiwamy troche, bo pytanie troche chaotyczne i, prawde mowiac, bez sensu. Moze nie twoja wina. Uzywasz jakiegos dziwnego diagnoskopu i w dodatku wyciagasz dziwne wnioski. Opis kodu, ktory prawie na pewno nie pochodzi z PP2000 (choc nie znam polskiej wersji i moge sie mylic), mowi o przepustnicy spalin, a ty wyciagasz wniosek, ze to...
Po regulacji turbo już rok spokoju. Nie wyrzuca płynu. Co ciekawe podobny przypadek miał kolega w AVB w passacie b5 kombi. Też wypluwał pomału płyn nadmiarem (dolewki co miesiąc) po mojej sugestii sprawdzenia turbo (czasem pojawiał się not lauf). Po wymianie turbo i regulacji tak by wykres doładowania jak najlepiej pokrywał zadane doładowanie też problem...
ustawiasz tak, żeby w spoczynku była lekko oparta o ogranicznik bądź minimalnie naciskała na sprężynę zaworu. W golfie w spoczynku ma lekko naciskać na sprężynę, ot cała filozofia. A jak dalej coś nie tak to nie szukaj przyczyny w turbo.
Chodzi ci o przekładnie kątową przy głowicy żyłkowej? Smaruje, ale co to ma do rzeczy, że kosa schodzi z obrotów, dławi się nawet w powietrzu. A co do mieszanki do Demona dajesz 1:50? Ja na swojej mam zalecenie 1:25 mieszankę.
sprawdz regulacje gruchy turbo
Turbo mało powietrza podaje .Nie ma nigdzie dziury w węzu? Wbij wcześnie 3 i sprawdz przy jakich obrotach wstaje suszarka.To nie jest dymienie od oleju,odmy itp.Obstawiam nieszczelność dolotu za turbo lub ic
Jak nie reaguje na regulacje geometrii to zawór sterowania turbo do wymiany ewentualnie do wyczyszczenia , warto sprawdzić czy połączenie zaworu z atmosferą nie jest zapchane .
https://obrazki.elektroda.pl/2527677600_... Y68 zawór regulacji turbo B30 przepływomierz Zasilanie idzie z bezpiecznika F34 10A ECM pin 62 podłączyc wszystko możesz ale tak jak kolega napisał zmiana sterownika i bedzie wszystko hulac
Jeśli nie boisz się utraty gwarancji, możesz spróbować cofnąć śrubę zderzakową. Swoją drogą, właśnie dlatego nie lubię prac związanych z turbiną. Zakład regeneracyjny zrzuca winę na mechanika, mechanik na zakład. Najlepiej, gdy ten, kto regeneruje, zakłada też turbinę i sprawdza efekt. Wtedy może jeszcze sobie doregulować. Mechanik nic nie może, bo...
się nazywa to to właśnie elektrozawor regulacji turbo ... Dodano po 10 albo jeszcze bardziej fachowa nazwa Elektrozawor Regulacji Ciśnienia
Więc jest na gwarancji. Wołaj serwisanta na regulację..
No to przecież możesz zrobić test regulacji turbo (funkcja kontrola modułu sterującego)
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Turbo do ogarnięcia (czy regulacja zmiennej geometrii chodzi luźno ) bo do 2300 daje za mało a powyżej 3000 daje 150 % normy. Ja bym szybko to ogarniał bo przy takim doladowaniu powyżej 3000 rpm obroty turbo są ze dwa razy większe od tych które są dla niej bezpieczne i grozi to rozrwaniem wirnika ukreceniem ośki.
Na ciepłym i na zimnym masz takie same ciśnienie doładowania, zmienia się tylko sterowanie EGR, spprawdź turbo czy działa regulacja poprawnie. według mnie problem jest w turbo, bo EGR chyba działa prawidławo, bo powinien działać ja jest silnik ciepły, chyba że jest otwarty cały czas i wtedy są podobne problemy z autem. Ciśnienie doładowania nie jest...
Czujnik NTC to raczej nie będzie, na wyświetlaczu pokazuje aktualną temperaturę jaka jest czyli cały czas rośnie bez względu na to jaką temperaturę ustawię.
W moim 1801 tez chyba jest problem, bo spawanie możliwe jest tylko na ustawieniu "poniżej 1". Co może być tego przyczyną? Edit: 18.10.2013 W moim przypadku wystarczyła wymiana potencjometru 10k om A. Stary był uszkodzony, obudowa była luźna i prawdopodobnie nie zabezpieczała przed przekręceniem.
Dzień dobry, spawarka znaleziona dla hobbystycznego zastosowania. Produkcji: Z.P.H.U Elektromechanika, Model Autospaw Mig-Mag Turbo 200. Zakres prądu: 40-200A Napięcie strony wtórnej: 18-35V. Jak dokładnie jest z organizowana regulacja prądu/napięcia? Przełącznik zakresu 1 i 2 i do tego 4 pozycje na ŁK? Pierwsza pozycja jest u góry? Czy normalnym jest,...
Witam mam problem z moim audi A4 B8 2014 mianowicie wyskakuje błąd regulacji ciśnienia doładowania dodam że wymienione turbo na nowe zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy oryginalny audi DV też nowa auto ma moc dopóki nie wyskoczy check jakieś pomysły???
Wykonałem taką naprawę poprzez wymianę kompletnego korasa , rok wytrzymał do czasu sprzedania auta . Jest to trochę kłopotliwe w regulacji i dane regulacji mają się nijak do rzeczywistości . Koras ryżowy nie odpowiada oryginałowi , niemniej przy udziale komputera jest to możliwe do regulacji .
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? W astrach da się sprawdzić bez komputera Wciska się gaz i hamulec w jednym momencie i włącza zapłon, po czym zaczyna mrugać kontrolka chęć engine i liczy się ilość mrugnięć Przykładowo 10, 1, 10, 8, co oznacza błąd 0108
Turbosprężarka wróciła do ponownej regulacji.
Trzeba zrobić mapę pod to turbo. Regulacja sztangi w niczym nie pomoże.
Gruszka zwykła czy z potencjometrem?. Niestety w tych silnikach po wymianie turbo rurki najlepiej też wymienić na taką bez siateczki.
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
witam. mam problem z autem a dokładnie skoda octavia 1.9 tdi 90 km typ silnika AGR. jest po wymianie turbo, i nadal nie chodzi jak powinna, na kompie stwierdzono że trzyma go przepływomierz , podmieniliśmy na nowy, oryginał, to samo, identyczne wartości co na starym, podejrzewali że może to być zatkany wydech podmieniony i nić. zaworek regulacji turbo...
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
Witam. Stan płynu jest? Nie ubywa? Objaw braku termostatu.
Czemu się dokładnie przyjrzeć się bliżej? Zawór DV siedzi aluminiowy. Całości, ciśnie żądane i odczytane. I wypełnienie zaworu regulacji.
No teraz szukaj nieszczelności, lub powodu dlaczego turbo nie pompuje.
Auto to Tico antena At-71 Lemm druga Sirio T3-27(trasa,miasto). Mnie nie chodzi o zakłócenia wchodzące przez antenę czy zasilanie,mnie chodzi o niski próg zadziałania blokady sq i asq.
Witam wymieniłem prowadnice podającą drut i jak na razie jest wszystko w porządku
Kociołek ma modulowaną moc wiec sam wie jak grzac ewentualnie przy pierwszym odpaleniu przez serwis regulacja max mocy. komin przez sciane to jest piec turbo reszta obojetna czy grzejniki alu czy stal czy rurki alu\pex miedz. do pieca sterownik pokojowy.
Nie ma się co dziwić, że przy takiej odległości , ze wzmacniaczem, jest przesterowane. Zasilacz z regulacją lub wymiana wzmacniacza na symetryzator. :D :D
zzym84 - nie wiem czy już kupiłeś ten samochód, czy nie, ale mam Audi A3 1.9TDI rok 1999 115KM. Ogólnie mam pół roku i nic mi się nie psuje jak na razie. Zwróć jednak uwagę na ważną rzecz przy zakupie: przede wszystkim czy autem daje się przekroczyć 140/h (powiedzmy ok. 3000 obr/min):) Jeśli nie tzn., że: - zapieczona jest turbosprężarka - turbo wymaga...
Trochę czasu minęło. Z moich notatek: wymieniłem LM324 na tej malutkiej płyteczce i jest OK.
Witam. Posiadam bmw e46 320d 2.0D 150km wymieniłem w niej silnik na taki sam o tych samych numerach i mam problem z turbem w nowym silniku miałem turbo na gruszkę i przerobiłem na elektryka tak jak było w starym silniku tylko teraz mam problem z turbo jak założę regulacje turbo na silniczek od razu traci moc szarpie i gaśnie nie da rady jechać jak odłączę...
Przed regulacja turbo była wyższa wartość w bs. O fuck tyle kasy i dupa zalamka, a jaka duza powinna być ta przerwa, nie wiem co.mam teraz zrobić masakra, fakt faktem że jest lepiej ale jeszcze ma braki z dolu, podjadę do nich co robili turbo i zapytam, zobaczę co powiedzą. Dodano po 21 Kolego A powiedz mi jeszcze bo się tak zastanawia która strona...
Może warto poczytać te tematy na innym forum: http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczeni... a na początek przynajmniej odłacz i sprawdź czy nadal szarpie i drugi temat : http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczeni... Co do oleju to większość jest z odmy i zużucie silnika(przedmuchy) tak...
Witam. Mam Galaxy 2.0 TDCi 2006 - mam cały czas problem z brakiem mocy, błąd P003A. Przekopałem chyba wszystko (podciśnienie, zaworki , EGR, DPF, rozebrana była turbina - geometria była czysta, nie blokuje się). Na koniec okazało się, że czujnik kopiujący na gruszce ma ułamany patyczek, więc wymieniłem na oryginalny, używany, sprawny i dalej był problem...
Witam mam pytanie dotyczące modelu 308 2.0 hdi 16v 136 km 2007 rok. Samochód jadąc z rownomiernymi obrotami np 2000 dodaje gwałtownie gazu I wyskakuje check silnika A na desce wyskakuje napis "Błąd Systemu Wtrysku" lecz nie zawsze wyskakuje przy gwałtownym depnięciu w padał gazu, dodam że auto nie raz ma taki jak by jakoś podczas wcisniecia/szarpnięcie,...
Turbo, otwarta komora z wentylatorem
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
jest kilka rzeczy które mi sie nie podobają. Pierwsza, to: nie widziałem migdy tak wysokiego cisnienia atmosfertcznego, ale niewiem w jakich warunkach testowałes. Druga to turbo. Wygląda to tak jakby zacinała sie geometria, albo żle pracował zawór regulacji turbo n75 sprawdz czy sztanga turbo pracuje bez oporów i w pełnym zakresie, jesli tak to zostaje...
Może regulacja zaworów?
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
Skoro sztanga się porusza a na wałku nie ma luzu to turbo zostaw w spokoju. A takiego jak ci pokazałem nie masz http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji-t... Bo z tego co pamiętam to u mnie były oba. I to od tego co pokazałem wąż szedł na gruszkę. Czy od tego co mi pokazałeś jeden z węży idzie do gruszki????...
To usuń P2598 regulacją sztangi i spróbuj przyuczyć pozycję testerem najlepiej MDI (w tym silniku po wymianie turbo konieczne jest wuczenie pozycji )...
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
zmienilem wtryski na valtek typ 30 3ohm W aucie turbo ?? :)
17957 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód, zwarcie do masy 17849 Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy Objawy: Auto ciężko pali Wspólnym "mianownikiem "(ciężko pali)jest przewód czarny z żółtym (czujnik wałka rozrządu też jest z nim połączony) Sprawdz wtyczki za akumulatorem-Akumulator musisz wyjąć. Schemat...
Sposób poprawny, u mnie ustawienie trwa 30 minut to nie bardzo mam czas podglądać korektę długoterminową dlatego opieram ustawienie na korekcie szybkiej, jeżeli korekta szybka jest identyczna na gazie i benzynie to i długa nie będzie się zmieniać tak wynika z mojego doświadczenia, w samochodzie z turbiną jest trochę trudniej bo ustawienie bez jazdy...
A u mnie wykazuje bład 1240! TRC OFF, VRC palą sie na tablicy!fachowcy nie dają rady z tym. a avensis traci moc , zresetowana wraca do niej i tak co ok 300km
Witam wszystkich,jestem nowy na forum.Mam problem z ChVoy 2.8 crd 2004r.Miałem dziwny świst i silnik gasł przy przyspieszaniu,okazało się,że przewód z turbo spdł i dżwignia regulacji ciśnienia w turbo(nie wiem jak to się fachowo nazywa)była zapieczona-nasmarowałem i rozruszałem,przewód na turbo założyłem.Przestało świszczeć,było dużo lepiej,ale przy...
Witam.Wiem ,że temat jest stary,ale jeśli ktoś potrzebuje pomocy w zaresie regulacji hydrauli i napraw LKT służę pomocą.
Powinna być lekko schowana w dyszy.Co do ustawień-wszystko na oko.Dobry spawacz sam dobiera sobie prędkość/napięcie.Ta wkręcana gilza przez którą wychodzi drut musi być dopasowana do jego średnicy.
Witam. Wymieniłem mapsensor i zawór regulacji/sterowania turbo ale to nie pomogło. Sprawdziłem cały układ i wszystko szczelne. Po tych zabiegach wyskoczył błąd p2563 czyli gruszka. Jak daje gazu to nie schodzi do konca ciegło ale też nie jest zablokowane ani pordzewiałe. Zastanawia mnie czy da się to naprawić czy tylko wymiana gruszki a może trzeba...
Powiedz jak moga powstać zimne luty w MAF Boscha? Wszystko co ma elektronikę może złapać chorobę zimnych lutów. :) to mogło by być coś z tego, tylko jak sprawdzić co zawodzi. Nie odpalaj silnika, odłącz od zaworu regulacji turbiny wężyk podciśnienia, złap mocno za ten drążek co idzie od gruchy do turbo i sprawdź czy dasz radę poruszać nim w górę i...
Zamiast bawić się śrubkami w turbo usuń najpierw przyczynę problemu, czyli wyczyść lub wymień zabetonowany nagarem map sensor i sprawdź działanie elektrozaworu regulacji ciśnienia doładowania
Witam potrzebuje pomocy w moim saab-ie 93 1.9 tid 2007 rok nie mam pradu na wtyczce do czujnika regulacji turba, gdzie go szukac i jakie napiecie powinno byc?
Oryginalny działa bo juz sprawdzałem, tzn działa sam silnik ale regulacja nie działa.
W zapomnianej już Onwie turbo po podłączeni jej do anteny natrafił się problem ze quelchem działa on jak regulacja głośności, nie obcina on szumów a tylko je ścisza. W chwili obecnej zamiast jednego mam 2 (volumy) i ani jednego squelcha. Proszę o odpowiedz poniżej link do schematu tego radia, jednak bez dodatkowych ‘40’ ale ponoć schematy...
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
Witam. Pacjent to Ford Galaxy 1.9 pompowtryskiwacz. Z tego co wiem poprzedni elektronik musiał przerobić instalacje ponieważ nie można było podłączyć się interfejsem pod sterownik. Rzekomo zwarcie CAN. Była zmieniona mapa, lekko podwyższona moc oraz wyrzucony EGR lecz problem pojawiał się wcześniej. Po 40-50km odcina turbinę, sterownik nie zapisuje...
cisnienie w ok 13 dla zwyklego diesla i 15 dla turbo regulacja za pomoca podkladek regulacyjnych robota zmudna i pracochlonna pozdr
Błąd dokładnie brzmi: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Zostawiłem na razie turbo w spokoju i zajmę się sprawdzeniem elektrozaworów N75, N239 i N18 - z sieci wyczytałem, że one mogą być odpowiedzialne za ten błąd, tym bardziej, że dawniej miałem już problemy z wieszającym się turbo. Pytanie jak przetestować w/w elementy czy...
Druga sprawa to wiązka od zaworka podciśnieniowego sterującego pracą turbiny i sam zaworek (pod filtrem powietrza). Po załączeniu kluczykiem ma być plus 12V na jednym z pinów (jednak ten problem wygenerowałby błąd "regulacja ciśniena turbo") jednakże sprawdź to i zrób test zaworka za pomocą komp. diagnostycznego podczas pracy na biegu jałowym. Do sprawdzenia...
W tym kotle nie zdejmuje się pokrętła do jakichkolwiek regulacji. Wszystko ustawia się na zaworze gazowym i elektronice, jednak bez mikromanometru nic nie zdziałasz. Dla sprawdzenia, otwórz wszystkie zawory grzejnikowe i obróć pokrętło CO na max, zmierz ilość litrów spalonego gazu w ciągu 30 sek. Ta wartość, to moc max na CO. Tak w przybliżeniu będziesz...
Model Braun 540 MR , 600W z funkcją Turbo i z płynną regulacja obrotów
Wałek rozrzadu plus gumki pompek to słaby punkt tdi pd no może jeszcze turbo a konkretnie regulacja VNT ktora potrafi się zabić syfem oraz to że nik tego nie regeneruje nawet nie reguluje przy " naprawie" turbo.
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Zmienna geometria czy zwykły waste gate? Turbo z gruszką, słyszałem coś o regulacji na sztandze ale pewnie mogę stracić gwarancje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, zwykła regeneracja nie hybryda, już poprawiony post
mam 430 2005rok , spadła moc i zaczął dużo palić, wcześniej były przypadki że spadała moc i po kilkuset km znów było dobrze , teraz już to nie wraca . Jest słaby i dużo pali. Zmieniła się też praca silnika - jest mydlana. Wymieniona była turbo sprężarka, regulacja zaworów , czujnik doładowania,i nic jest coraz gorzej.
Doprecyzujcie proszę, bo chyba mam dwie różne informacje. Regulacja podciśnieniem geometrii przez jego podanie do gruszki rozkręca czy gasi turbo? Będę w weekend sprawdzał podciśnienia. Na ten moment widzę luz na słynnym króćcu vakum.
z waga wychodzi zasilanie na te zaworki,ale coś więcej to muszę jutro zobaczyć dokąd dochodzi.Ale jak bezpośrednio podłączę z wag do gruchy,to automatycznie otwiera grucha regulację,czyli;grucha,turbo,wag wg.mnie jest wporządku
Sam mam diesla i zauważyłem dziwną prawidłowość. Długo walczyłem z ubywającym płynem co prawda w 1.9 TDI PD (ATD). Poszedł pełen remont głowicy oddana sprawdzona wymienione prowadnice i zawory ,uszczelniacze zaworowe spolerowane gniazda pompowtrysków do tego nowe zestawy uszczelnień ,uszczelka pod głowicę ,wałek ,panewki wałka i szklanki. Puki docierałem...
regulacja sztangi turbo regulacja gruszki turbo regulacja gruszka turbo
wypadać zapłon przyczyna komunikaty avast honda civic termostat
domofon przełącznik hitachi 17mb170
Kody błędów spawarek Magnum - jak je zidentyfikować? Zmywarka Electrolux ESL4500L0 błąd i30 i wyciek wody