Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Właśnie podniosłem sobie ciśnienie hydrauliki z 160 fabryka na 230 bar. Max ciśnienie to 250, ale wtedy silnik gaśnie przy niskich obrotach. Ustawiłem 230, silnik lekko przygasa, ale po chwili odzyskuje wolne obroty. Regulacja jest z prawej strony, tam gdzie stacyjka. Trzeba odkręcić zaślepkę od mocowania pedału i pod nim jest czarny zawór na imbus...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
przedmuchanie nic nie dało prosze o dalsze odpowiedzi. Gaźnik też był zanieczyszczony. Taki gaźnik to tylko na przetop, nie wiem co i jak robiłeś, ale zaprzeczyłeś sam sobie, nasiałeś zamętu, zwala z nóg fakt, że gaźnik był zanieczyszczony, to nie wiem jak zrobiłeś ten remont gaźnika, ani słowa więcej. Wydaje się, że szkoda było zachodu przez wszystkich...
Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Nie jestem pewien ale moze w samym silniku jest potencjometr od regulacji obrotow , gumowa zaslepka i pod nia moze znajdowac sie .
Zasada liniowego sterowania fazowego jest taka: 1. Przejście przez zero generuje przerwanie zewnętrzne INT (opadające zbocze), w którym: a) wyłączasz bramkę optotriaka b) przeładowujesz TIMER wartością, którą odczytujesz z tablicy w zależności od aktualnego poziomu mocy. TIMER ten będzie odliczał opóźnienie włączenia optotriaka c) uruchamiasz TIMER...
Wolne obroty są cały czas regulowane. Jaki masz problem?
Ja bym wymienił te wszystkie kondensatory, to na pewno nie zaszkodzi, a być może pomoże.
Ta wtyczka mimo że 3pin pasuje tylko w jednej pozycji w gniazdo 4pin. Spójż na "języczek" w gnieździe w płycie, pasuje w te wycięcia we wtyczce. I tak, jeden pin zostanie wolny, wentylator nie ma regulacji obrotów PWM.
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
A czy obroty muszą liniowo rosnąć? Dwa wyłączniki bimetaliczne. T1 - do osiągnięcia T1 wentylatory nie pracują. T1 - włączają się wolne obroty. Jak temperatura osiągnie T2, włączają się szybkie obroty. LM35 - daje napięcie wyjściowe 10mV/°C. Nie trzeba kalibrować.
srubka 3 jest do "zgrubnej" regulacji(dokladniej dostraja)
Ja bym zaczął od wyjęcia i przeczyszczenie gaźnika. Regulowałeś gaźnik? Może łapie jakieś lewe powietrze? U mnie kiedyś odkręciła się dysza.
DW 8 -pojemność 1868ccm XUD 1905 ccm po tym poznasz który silnik ale kolektor metalowy to pewnie XUD. Co do zmniejszenia dawki to śruba nad zaworem stop -ta z blachą-wykręcając zmniejszasz dawkę (spadają wolne obroty)
Simoreg Siemensa to system m. in. regulacji silników pierścieniowych. Te 3 fazy z pierścieni wirnika puszcza się na 6 diod albo tyrystorów - nie pamiętam, połączenie takie, jak w samochodowym alternatorze. Jeśli 3 diody (w minusie) i 3 tyrystory (w plusie), to można regulować kąt otwarcia tyrystorów i uzyskamy regulację obrotów. Ten prąd wyprostowany...
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Wiesz może, jak ustawić wolne obroty Microcar Virgo na pompowtryskach?
http://obrazki.elektroda.pl/7201721200_1... Przykładowa regulacja. 850 +/-30 obr/min silnik ABL
Dwa brązowe to tacho możesz je obciąć. Czerwony i czarny ze szczotek to regulacja obrotów. Pomarańczowy, niebieski i biały to obroty wolne i szybkie musisz przemierzyć uzwojenia, żeby stwierdzić które są wolne a które szybkie.
Generalnie jest tak zbyt mały mikser ograniczy maksymalną moc silnika a zbyt duży utrudni lub nawet uniemozliwi prawidłowa regulacje ( wolne obroty, przejscie z wolnych, gasniecie silnika itp)
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
przy parowniku jest taka srubka do regulacji wolnych obrotow nia trzeba wyregulowac, podnies troche wolne obroty. gasnie bo zdmuchuje gaz (nadwyzka powietrza) nie wiem jak w escorcie jest dolot powietrza, ale w moim peugocie 405 trzeba bylo zdjac rure od wlotu powietrza i skierowac w dol.
gapcio06 czytaj uważnie krokowy otwarty czyli sygnał sondy nie oscyluje ustawia sie na zasadzie takie ze jak tylko sonda osiągnie górne napięcie to przestajemy odkręcąć boczną regulacje. wolne obroty krokowy w trybie normalnym sonda ma oscylować
Witam. Przeprowadziłem regulacje, nagrałem filmik z pracy sondy na wolnych obrotach jak i podczas regulacji. Wolne obroty https://youtu.be/TdwzrzvWh78 Adaptacja https://youtu.be/gOx4aEUICJo A tak wygląda ustawienie https://obrazki.elektroda.pl/8589618600_...
Przesuń tą dźwignię co długa sprężynka jest do niej przyczepiona. Tam powinna być linka do regulacji obrotów wolne szybkie. U Ciebie nie ma.
Najprościej byłoby sprawdzić podłączając do innej maszyny. Czy podłączony regulator obrotów silnika normalnie wpływa na jego obroty podczas próby regulacji obrotów? Proszę sprawdzić elementy regulatora, koło diody widać lekkie przebarwienie płytki. W linku podobny temat. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam, mam problem z radiomagnetofonem Sharp GF8585. Nie mogę znaleźć regulacji obrotów silnika magnetofonu. Silnik Matsushita 8SF2C bez możliwości regulacji, a na płycie głównej nie widzę potencjometru :-(. https://obrazki.elektroda.pl/3321091800_... AI: Czy silnik magnetofonu pracuje nieprawidłowo (np. za szybko, za wolno), czy po...
gdzie podłączyć zasilanie układu (230V), oraz gdzie i jaki podłączyć potencjometr. Zasilanie 230V do N - L Silnik komutatorowy do F - L (uzwojenie wzbudzenia połączone w szereg z wirnikiem) Prądnica do 1 - 2 Zamiast R36 przyłącz potencjometr 1Mom Pozostałe styki wolne Regulując potencjometrem powinieneś mieć regulację obrotów. praktycznie trzeba to...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
albo za bogato albo za ubogo przy przejściu z wyższych obrotów na wolne w czasie jazdy (wynik wdmuchiwania powietrza w filtr powietrza) zatem kłania się regulacja ważne jest a często bagatelizowane przez gazowników - parownik ma dyszę na wolne obroty i coś przez nią musi lecieć a zwykle jest zakręcona na max w praktyce ma być tak że na wolnych silnik...
Te śrubki służą do regulacji gaźnika, L wolne obroty, natomiast H, to maksymalne. Dodaj, że reguluje się nimi skład mieszanki, a nie tylko obroty. Amator lepiej żeby nimi nie kręcił...
To ze silnik sie zatrzymuje or razu to dlatego ze zwierasz przekaźnikami jego wyprowadzenia. Mnie sie wydaje ze właczanie i regulacja obrotów powinna sie odbywac za pomoca tranzystora a zmiana obrotów za pomocą jednego przekaźnika czyli drugi nie jest potrzebny wtedy osiagniesz Tzw. "wolne koło"
proponuje rozwiązanie na tranzystorach , myslę o 2 trazystorowym multiwibratorze z regulacją częstotliwości i kluczowanie 3 tranzysotra jako końcówki mocy , gotowego rozwiązania i schematu raczej nie znajdziesz trzeba poeksperymentować dobre były by tranzystory germanowe , ale nie wiem czy są jeszcze jakie kolwiek produkowane zmierz w czasie pracy jaki...
nie ma regulacji
tylko mam pytanie dlaczego chcesz zwiekszyć zakres regulacji czyżby były potrzebne ci obroty szybsze czy wolniejsze niż standartowe ??
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
Co do ciągników zwlaszcza chińskich to sie nie wypowiem ale może byc podobnie.😜 Regulacja sprzęgła albo wolne obroty za wysokie.
Widocznie jest tak dobrze zaprojektowany że konstruktorzy z takiej regulacji zrezygnowali?
Do wymiany uszczelniacze walu, lub nieszczelność skrzyni korbowej, np. poluzowane śruby.
W tym modelu stihla, gaźnik ma tylko śrubę, do regulacji wolnych obrotów, maksymalne są ustawione na stałe i niema możliwości ich regulacji.
spalanie i wolne obroty
Czesto zaraz po zalozeniu instalacji tak sie dzieje a gazownicy twierdza ze membrany w parowniku musza sie ulozyc i ze moga byc niestabilne wolne obroty. Jednakze udalbym sie na twoim miejscu na ponowna regulacje tej instalacji jesli sytuacja po przejechaniu x kilometrow nie ulegnie poprawie. Zadnej gabki nie wkladaj bo efekt bedzie prawie taki sam...
już kilka razy na elektrodzie opisywałem tą regulację: - zakręć wolne obroty - ustaw pokrętło na wężu gazu przy obrotach ok 4000 aby były jak największe - zejdź na wolne obroty (jak najwolniejsze) i reguluj imbusem aż wolne obroty będą jak największe - potem przykręć imbusa LEKKO aż do momentu MINIMALNEGO spadku obrotów - wyreguluj dawkę podstawową...
Mam taki parownik i w nim jest tylko jedna śruba regulacyjna.Jest to instalacja 1 generacji .Mam ją 6 lat i na początku nie miałem z nią problemów.Silnik zimny zapalał na gazie bez problemów i wolne obroty też były OK.Teraz jest tak że jak ustawie w miare oszczędne spalanie to mam kłopoty z wolnymi obrotami.Filterekgazu ,filtr powiet,świece wymienione.Czy...
Powodem jest sam wentylator. Do regulacji obrotów posiada PWM i oprócz tego czujnik temperatury. Panel steruje napięciem ( zmienia się jasność świecenia diód ) ale to za mało na ten wentylator. Zastosuj "zwykły" wentylator lub ten zostaw samemu sobie, ustawi sobie obroty w funkcji temperatury lub jeśli masz wolne gniazdo PWM na płycie głównej to dodatkowo...
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Wg ETKA do silników PF i PB (które są w sumie bliźniakami) IACV 037 906 457 D. (at)robokop - nie chcę podważać tego co piszesz, ale u mnie w pasku miałem zawór z jakiegoś silnika bodaj z polo jak pisałem wyżej i niestety nie działał poprawnie, mimo że pasował na węże i mocowanie, to miał mniejszą średnicę tłoczka i chyba ECU brakowało zakresu regulacji...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Bęben można też napędzać bezpośrednio kręcąc za oś wkrętarką a jak jest wyposażona w przekładnię mechaniczną wolne-szybkie i regulację obrotów w cynglu to bez problemu osiągniesz autorze to co chcesz .
W tzw "pedale" są zintegrowane dwa potencjometry bez możliwości regulacji.
Dociążenie to przeniesienie części ciężaru zawieszonego narzędzia na koła. Regulacja: odkręć zawór dociążenia w lewo (narzędzie zaczepione) przestaw dźwignię sterującą podnośnikiem w pozycje dociążanie, następnie obracaj pokrętłem zaworu regulacyjnego w prawo do momentu podniesienia narzędzia po czym cofnij pokrętło o 1 obrót. W razie poślizgu kół przestawiasz...
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Witam Sądzę, że tylko przekładnia, np. ze starego typu automatu schodowego, a dopiero wówczas regulacja.
Witam, czyli zasilacz nie dostarcza odpowiednich napiec, do analizy C1,C2 i przyleglosci. Jakie napiecie na D2 ? Masz jakakolwiek regulacje obrotow ? Jezeli nie to obejzyj tez tranzystor mocy z przyleglosciami. Odlutowanie fotorezystorow nie jest dobrym pomyslem, nie mamy zadnego sygnalu zwrotnego. Pozdrawiam
A jak często musisz odświeżać informacje na wyświetlaczu? Może wystarczy raz na np. dwie sekundy? Masz przecież wolny jeszcze timer - możesz wykorzystać go w przerwaniu aby odświeżał wyświetlacz. Taka chwilowa "niedyspozycja" kontroli będzie w zasadzie nie zauważalna dla silnika.
Tak, powodem było złe wyregulowanie składu mieszanki biegu jałowego. W praktyce rzadko który serwis posiada analizator spalin, być może w Warszawie znajdzie się porządny serwis który takie urządzenia posiada i wykona taką regulację. Zależy ile to będzie kosztowało, bo być może opłaci się ustawić na czuja.
wyjście prostownika , prawdopodobnie do kontroli zwolnienia hamulca. Na ulotce hamulca te zaciski są wykorzystywane przy połączeniu "Rapid" - szybki, gwałtowny. Przy połączeniu "Normal" sa wolne.
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
Odkręć silniczek aktuatora wyczyść tłok i jego gniazdo ( np zmywaczem do hamulców).
Ten potencjometr na płycie czołowej nie jest do regulacji? Powinien być przełącznik wolne szybkie. Schemat to tylko audio.
(at)kkknc Kolego chyba się troszkę nie zrozumieliśmy. Masz racje ,w normalnych gaźnikach są zaślepki, takie też mam w gaźniku od simsona. Gaźnik z zestawu z silnikiem jest pozbawiony jakich kolwiek regulacji jedyne co to wolne obroty śrubką ze sprężynką,iglica i opcjonalnie zmiana dyszy. To był też powód dlaczego się go pozbyłem i mam teraz od Simsona...
Wstaw ten obrazek po ludzku. No i wlasnie o to chodzi. Maly wkretak da rade. Jednak jesli pasek jest w zlym stanie to ta regulacja Ci nie pomoze.
Witam. Mam pytanie czy do młota wyburzeniowego typu EHD 1600-15-K 1600W 50J można zwykły włącznik zastąpić włącznikiem z regulacją obrotów. Na wolniejszych obrotach kucie jest dużo efektywne. Dotychczas kuję włączając i puszczając włącznik. Wtedy jak się rozpędza i zwalnia to kuję idealnie. Zależy też od twardości kutego betonu i podłożu na jakim leży....
Prawidłowa regulacja gaźnika, sprawdzenie przepustnicy (może jest luźna) i cięgna, ewentualnie nieszczelność uszczelniaczy wału.
Nie ma takiej regulacji, regulujesz skład mieszanki, wolne obroty, poziom paliwa w komorze pływakowej.
Regulację obrotów do takiej zawieszanej karuzeli można zrobić na jednym tranzystorze mocy. Do tego potencjometr i ze dwa rezystory. Inna opcja to użycie popularnego regulatora LM317 (zamiast tranzystora). Zastanawiam się jednak, czy jest sens bawić się w regulację obrotów. Czy nie wystarczy silniczek wolnoobrotowy i bateria? Przecież wolne obracanie...
Nie ma ,,ściemniacza" poprawnie pracujacego z takim silnikiem. Do regulacji masz odczepy na uzwojeniu - obroty - wolne, średnie i szybkie.
Opisane obiawy dotyczą i gazu i benzyny. Dodano po 3 Może to jeszcze jakoś pomoże w diagnozie kilka razy gdy jechałem np. na Ukraine to gdy silnik pracował przez długi czas ten problem był niezauważalny.
Twój mąż to mądry chłop i ma rację :) a kolega jego niech lepiej nie korzysta z narzędzi twojego męża I co, już mu zrobiłeś portret psychologiczny? Przecież wszystko zależy od sposobu regulacji obrotów, przy silnikach BLDC albo regulacji obrotów przez zmianę przekładni oczywiście wolniejsze obroty dają większy moment przez co jest mniejsza szansa na...
witam śrubka mosiężna służy do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast czarna do czułości parownika, kręcąc śrubą mosiężną powinieneś znaleźć najwyższe wolne obroty , czarną wkręć do końca ale bez przesady i wykręć o 2,5 obrotu następnie przy 3000 obrotów zakręć register aż zaczną spadać obroty i wykręć o 1 obrót, dzisiaj tak zrobiłem...
Witam posiadam simsona sr50 i mam taki problem, że zrobiłem ostatnio remont silnika. Ustawiłem zapłon z wyprzedzeniem 1.8 odpalił odrazu bez ssania i chodził na wolnych obrotach ale nie wkręcał się na wysokie obroty i strzelał w wydech (nie w gaźnik), zapłon przestawiałem ale było gorzej zostawiłem na 1.8 wyprzedzenia. Oryginalnie miałem założony gaźnik...
Z wymianą oleju robiłem dokładnie tak, jak to opisałeś i według mnie jest go zbyt dużo. Gaźnik muszę ruszyć, bo ma nie stabilne wolne obroty, wolno schodzi z obrotów i w końcu gaśnie.
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
W mojej starej lancii z silnikiem 1.9 tds po takiej akcji zdechła pompa. Na początku była wyraźnie słabsza, a po kilku dniach straciła wolne obroty. Pomimo regulacji wolnych obrotów i dawki, po 3 miesiącach przestała zapalać.
aby wyeliminować świece i przewody jako przyczynę zmniejsz przerwę na świcach na 0,7 mm ( masz szczelinomierz?) i zajrzyj w ciemności pod maskę przy pracującym silniku czy nie skaczą iskry. Jeśli próby nie zmienia sytuacji to regulacji wymagaja wolne obroty , jakie masz wtryski , jaki kolor ?
Jest on wyposażony w tłoczek przyśpieszacza (według schematu tak)? Możliwa jest na nim nieszczelność.
Jeśli mimo regulacji gaźnika silnik gaśnie, ale tylko na wolnych obrotach, to wyreguluj luzy na lince od "gazu" ( na każdym końcu linka ma możliwość regulacji). Tym sposobem też możesz wyregulować wolne obroty silnika, ale uczyń to na ciepłym silniku.
Obroty wolne, tzn ok. 2obrotów na minutę, a do ilu to juz nie ma wielkiego znaczenia. Nie wiem do czego ta taca ma służyć, przyszła mi na myśl chińska restauracja i brak ograniczenia obrotów? To biesiadnicy potrawami dostali by za przeproszeniem po gębach. A tak na poważnie to kup silniczek z przekładnią do mikrofali.
Na LPG I generacji ten czujnik nie ma znaczenia (bo to de facto zwykły gaźnik podciśnieniowy) ale na zasilaniu wtryskowym benzyną jest odpowiedzialny za informowanie ECU o uchyleniu przepustnicy i co za tym idzie dawkowaniu paliwa. W układzie z czujnikiem MAP jest wręcz kluczowy, przy układach z czujnikiem MAF (przepływomierzem) jego rola jest mniejsza....
Auto nie ma OBD (1998r). Włączam tryb testowy zworką w złączu diagnostycznym który sprawia że check silnika miga zgodnie z napięciem sondy lambda. Więc jadąc powyżej 3000-3500 obrotów albo na gazie do połowy lampka ładnie miga, co oznacza, że regulacja działa. Nagłe dodanie gazu przeważnie od razu powoduje zapalenie lampki (idzie na bogato na stałej...
jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Ów problem może być związany z takim oto efektem użytkowania. Nie w tym modelu (bo też nie zanany) Ale w markowym, bo to mój przypadek :D Sam tłumik też warto sprawdzić czy aby "przypadkiem" nie ma tam za wiele nagaru. https://obrazki.elektroda.pl/6882603500_... https://obrazki.elektroda.pl/2400701100_...
Raczej serwis Ale - zmierz to napiecie , tam jest regulacja od ok.1V (wolno)- do 3V (max. obroty) Opcja: - czujnik albo Bios
Druciarstwo? Poprawienie sprawności silnika to druciarstwo? Pierścień zabezpieczający wypadł ponieważ uszkodziłem go przy montażu. Tak, zaryzykowałem ale to nie o tym jest te temat. Nadal nie wiem dlaczego wolne obroty utrzymuje tylko na maks wkręconej śrubie regulacji obrotów biegu jałowego? Wzbogacenie mieszanki tak samo jak jej zubożenie powoduje...
A te dane to po co ?? Wszystkim steruje ecu. Brak możliwosci regulacji.
A może po prostu wymienić silnik, bo po tylu latach mogły zużyć się szczotki. Nie wiemy jak był eksploatowany i ile "roboczogodzin" ma za sobą. Dodam jeszcze, że też posiadam to cudo i czasami szwankuje mi potencjometr regulacji obrotów.
kolego jesli zajmujesz sie fordami to sie zajmuj nimi dalej jesli nie wiesz co jes w primerze to sie wcale nie odzywaj silnik krokowy to jak najbardziej poprawne okresleni w tym ukladzie regulacji
Chyba nie ma sensu, wiatrak chodzi na 5V, jak dasz regulacje i dasz na najwolniejsze obroty to pewnie wogóle nie wstanie.
W instrukcji znalazłam informacje, po naciśnięciu przycisku przez 6 sekund jest możliwość zamiany na szybkie lub wolne obroty. Niestety mnie to nie satysfakcjonuje, ponieważ potrzebuję płynnej regulacji w pedale, a teraz mam albo za szybkie, albo za wolne. Wcześniej mogłam regulować prędkość potencjometrem i podałem. Teraz maszyna nie reaguje na potencjometr,...
Regulacja przepływu w pompce(takiej zwykłej) CO polega na przełączeniu zaczepów- wolniejsze, lub szybsze obroty, a nie zmianie kierunku obrotów, bo to nie miałoby sensu.
Witam. Ostatnio robiłem remont swojego Stihla ms180. Po odpaleniu i regulacji gaźnika kręci mi się łańcuch na wolnych obrotach. Z tego co się orientuję to nie ma możliwości regulacji sprzęgła w tej pile. Wolne obroty są już ustawione na minimum. Co może powodować to kręcenie?
Najprawdopodobniej płyta nie monitoruje tego akurat gniazda. Spróbuj podłączyć ten wentylator do gniazda 4pin (po prostu bolec od regulacji obrotów zostaje wolny)
znasz jakis zamiennik tej diody MBR1645 bo w elektronicznym nie bylo ;/ Dla małego silniczka starczy szybka niewielka dioda w rodzaju UF4007. Nie radzę stosować zwykłych 1N4007 bo przy kliku kHz moga być za wolne.
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Silnik wolno reaguje pewnie dlatego że wydłużyłeś czas hamowania. Jeśli ten czas działa przy regulacji potencjometru, to potwierdza że zatrzymanie jest realizowane poprzez zdjęcie sygnału pozwolenia. Zmień czas hamowania na krótszy i silnik powinien szybciej reagować. A co do zwalniania, to tak jak inni koledzy pisali, trzeba trochę zmodyfikować sterowanie....
Zajrzyj na allegro ale i popytaj w sklepach narzędziowych, no u tego pana co kupiłeś Euroteca, może być używany ale sprawny i koszt to pomiędzy 10-30zł na allegro maja podane wymiary co jest ważne jeżeli chcesz schować układ wolnego startu wewnątrz uchwytu narzędzia, oraz jak to podłączyć. Poproś aby Ci pokazano w sklepie co to jest ten wolny start...
wolne obrót regulacja regulacja wolne obrót śruba śruba regulacja wolne obrót
ciężka odpalać ciepłym silnik serwery poczty wychodzącej thunderbird honeywell reduktor
Audi A4 B5 1.9 TDI 1999 - Przewód siłownika zamka bagażnika Termostat: Zasada działania i zastosowania w elektronice