Regulacja zapłonu - fiat 126 zapłon elektroniczny A w jakim celu chcesz dokonac takiej regulacji?
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Panowie serdeczne dzięki i przypominajcie każdemu, magneto w LEWO. Generalnie, zasada jest taka, obracając podstawą iskrownika w kierunku, w którym obraca się wał, opóźniamy zapłon. Kręcąc w przeciwnym, przyspieszamy. W pilarkach, wał zawsze kręci się w lewo. W Twoim przypadku, aby zapłon opóźnić, musiałeś przekręcić podstawę w lewo.
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
W komarku nie ma regulatora, zrób tak jak Ci koledzy radzą, zwróć uwagę na wpust - "klin" ustalający jeżeli jest ścięty to dorób sobie z podkładki, on tylko ustala a trzyma stożek i jeszcze jedno najpierw ustaw przerwę, potem zapłon
Kolego! Weź i jedź do mechanika który to robił, niech wyreguluje poziom na pływaku, jak Kolega Motul77 pisze, ale też skład mieszanki śrubkami; ogólnie - regulacja. Zapłon będzie dobry, bo przedtem szedł dobrze! A w ogóle, jak on (ten mechanik) dał Tobie auto "do ręki" nie wyregulowane?
http://obrazki.elektroda.net/42_12139624... na zdjęciu pompa lucas i zaworek początku wtrysku
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Może info z podobnego tematu coś pomogą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam.Pięknie pieje ten kogut :)) Kolego,gaźnik na pewno do regulacji,zapłon...pewnie wystarczy wyczyścić i wyregulować.Ale na pewno zwróć uwagę na uszczczelniacze wału i łożyska.Ja wymieniłbym je bez względu na stan. Dodano po 8 Sprawa druga..pokombinuj nad innymi ustawieniami gaźnika,ale uważaj żeby nie przekroczyć obrotów maksymalnych bo ją zatrzesz.Pilarka...
Silniczek krokowy "by pass" przepustnicy się zacina lub brak jest styku biegu jałowego.Przepustnica za wysoko podparta na regulacji,opóżnij zapłon o 2-3 stopnie.
Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
właśnie że po ustawieniu szczeliny na przerywaczu ustawilem zapłon i na aparacie zapłonowym zapłon przestawił sie na śrubie mocującej aparat około 1 cm to chyba dużo? Silnik chodzi lepiej .Ale jutro okaże sie podczas jazdy. To też zależy od tego jaką szczelinę zrobiłeś.
Tu jest instrukcja obsługi, jest tam opisane wiele rzeczy, między innymi regulacja zapłonu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Czerwone strzałki pokazują śrubki do odkręcenia podstawy, przekręcając podstawę regulujesz zapłon. Żółta strzałka pokazuje śubkę do regulacji szczeliny platynek, a niebieskie kółko miejsce, gdzie wkłada się ostrze płaskiego śrubokręta, żeby było łatwiej dokładnie wyregulować zapłon. https://obrazki.elektroda.pl/8269378500_...
:Doktorrku!! A co ty za przeproszeniem przyprawiasz!!??!! Junak miał jak najbardziej regulator odśrodkowy!Znajdował się wewnątrz nieszczęśliwie umieszczonego iskrownika produkcji ddr. Proszę bardzo: http://motocykle.svasti.org/index.html?s... Pierwsza informacja w tabeli "Instalacja elektryczna". Pamiętaj:...
Opóźniony zapłon .Pompa do regulacji .
Witam, dziś zapalił, dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Iskra znowu jest, wymieniłem kable wychodzące z iskrownika, przetarłem magnesy, zmieniłem fajkę i w końcu odpalił dwa razy. Dalej szarpie linkę czyli do regulacji zapłon a za nic nie mogę ustawić. Robię wszystko jak w instrukcji i lipa delikatnie tylko dymi z tłumika i wyrywa linkę. Cały czas luzują...
A o ile za punki jest przestawiony zapłon?
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
hej poszukuję kogoś, kto naprawi simsona S51 tylko regulacja, gaźnik, zapłon itp Katowice oczywiście za kase
Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
Zbyt ciepła świeca nie bedzie "chodzić" bo będzie ją spalać na czarno, zbyt zimna również nie - bo nie będzie się oczyszczać i będzie mostki łapać. Problemów może być kilka - od powyłamywanych żeberek głowicy, czy dorobionej tulejki redukcyjnej gwintu, źle odprowadzającej ciepło, do złej regulacji silnika - zbyt wczesny zapłon, mieszanka zbyt uboga...
Zobacz tutaj: Poprawiony załącznik
Teraz przyszła kolej na regulację zapłonu.
Witam Posiadam piłę spalinową Stihl 170 i mam problemy przy jej odpaleniu, muszę kilka razy szarpać, aby ja odpalić, nie wiem czy ten model tak ma czy mam źle wyregulowany zapłon lub gaźnik. Liczę na wasze porady. Pozdrawiam
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
Aha to dzięki czyli mam do regulacji zapłon i gaźnik i ma to pomóc?? Zrobie co piszecie i opisze wnioski.
No witam. W moim romeciku 205 nie ma iskry po mimo,że jak wsadzę palec do fajki to kopie. Cewka zmieniona, zapłon wyregulowany i kondensator od malucha. A propo kondensatora, to czy powinien mieć masę? Jak tak to z czego i nawet jak go nie podłączę to i tak kopie. Platynki ustawione na 0,4 mm, testowałem na kilku świecach i na żadnej nie ma iskry. Zapłon...
Luz ośki nie prowadziłby do szarpania. Na razie stawiałbym na dystrybucję paliwa, bo regulacja zapłon uw elegancie jest raczej niewielka, choć i to należałoby sprawdzić.
Więc tak przyjrzyj się na początek sondzie lambda, przepływomierzowi, oraz czujnikowi temperatury cieczy chłodzącej. Zapłon masz tam bez regulacji tak?.
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to regulacja gaźnika i zapłonu powinna pomóc. W gaźniku wykręcamy dyszę powietrza (tą śrubkę, która steruje składem mieszanki, nie podniesieniem przepustnicy) o 1,5 obrotu, iglicę ustawiamy na środkowe wycięcie. Z gaźnika podczas pracy nie może wyciekać paliwo, jeśli cieknie wymieniasz pływak. Zapłon nie pamiętam,...
Do sprawdzenia analiza spalin oraz sprawdzenie komina od strony tlenowej (tez analizatorem). Do sprawdzenia podłączenie elektryczne (fazowość). Jeżeli analiza i podłączenie będzie ok - do wymiany transformator zapłonowy. Jest w komplecie z elektrodą.
Witam. Potrzebna jest pełna diagnostyka silnika. Ocena stanu technicznego silnika i wszystkie regulacje, zapłon gaźnik, zasilanie w paliwo itd. Pozdrowienia.
Źle ustawiony zapłon? Ustaw wszystko zgodnie w wartościami przy regulacji. http://simsony.info/Thread-Ustawienie-Za...
Dokładnie. Lampa stroboskopowa dokładnie pokaże ci punkt zapłonu. Na stronie producenta znajdziesz zakładki z danymi produktu. Generalnie o ustawieniu zapłonu nic nie znajdziesz, bo te zapłony są montowane na sztywno bez możliwości regulacji.
Mam problem gdy zapale ogara i wbije na 1 ogar po prostu gaśnie jak ruszam. Nawet gdy dam mu więcej gazu żeby ruszył, i bardzo wolniutko puszczam sprzęgło to nic nie daje. Nie wiem, zapłon trzeba wyregulować czy co? :D
Satelita radia to pilot pod kierownicą, zwiera odpowiednie pary kabli a wyświetlacz przerabia to na sygnał cyfrowy i wpuszcza w sieć CAN multimedia, tą samą siecią leci też treść wyświetkacza z radia. Druga sieć CAN to ogólny CAN auta, tą siecią leci minn. zapłon, temperatura zewn. regulacja jasności Schematy są np.na forum Megane
Nie ma tam osobnej regulacji zapłonu tak jak w malaczu czy coś podonego? tak by tylko ustawić dobrze rozrząd po znakach a zapłon ustawiać regulacją zapłonu? Wydaje mi sie że musi być
Jeżeli zapłon jest dobrze ustawiony i gaźnik także, to zostaje jeszcze regulacja zaworów.
Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania.Bo jak jest dobre,rozrząd ok to tylko regulacja gaźnika.Bo zapłon ustawiony twierdzisz.Może być jeszcze stare paliwo .
(at)kkknc A dawno temu w Jawkach planowali głowice ? Po co? Wzrost mocy był jakiś pewnie minimalny ale przy tak małym silniczku było to coś beż większej wiedzy o tuningu w tamtych czasach i dostępie do wiedzy i maszyn. Planowali bo dokręcame na chama się krzywiły. Moc robiłeś portingiem kanałów, modyfikacją wydechu i regulacja gaźnika. Do tego regulacja...
Jeśli to Pa-1: http://66e7c982f37033281683-0e029a5c02f5... Silnik wg danych dla samochodu, jak nie znajdziesz to w poniedziałek coś poszukam. Nie ruszaj poziomu paliwa, bo musisz mieć specjalny króciec do ustawienia (gwint calowy).
Równie dobrze winą może być przytkany tłumik ;) i lepiej skieruj go lekko w dół wówczas gdy silniczek wypluje trochę paliwa spokojnie sobie wyleci tłumikiem. A jeśli nie tłumik to zapewne gaźnik do regulacji ewentualnie zapłon?
regulacja była przeprowadzana jakies 2 miesiace temu i miało byc dobrze.czyli jednak spalanie mam za wysokie?zobacze co z tym zapłonem.dzięki Dodano po 41 co do regulacji zapłon to raczej zły pomysł bo jest on ustawiany elektronicznie przez komputer.
Cześć! Zacznij od wyczyszczenia i wyregulowania przerwy "platynek" i sprawdź połączenia. Zapłon ustaw tak: Do aparatu dołącz jakąś żarówkę na 12V do tej kostki co kabelek dochodzi do aparatu i do masy. Następnie pokręcając kołem pasowym na wale (w prawo) ustaw tak, żeby kreska na kole pasowym i kreska na obudowie pokrywały się w momencie zaświecenia...
W większości nowoczesnych silników, jak i w tym modelu zapłon montuje się na stałe, nie ma możliwości regulacji.
Nie, zapłon w tym samochodzie nie podlega żadnej regulacji. To są dwie cewki dwubiegunowe w jednej obudowie.
Witam. Mam problem z Ogarem 205. Wymieniłem ostatnio cylinder z tłokiem cały komplet i odpala od strzała ale słabo się wkręca, a po zagrzaniu jak dam pełny gaz to się dławi oraz strzela w wydech i gaźnik. Dodam że gaźnik czysty, wydech też nie jest zapchany i jest ustawiona iglica na ostatni od dołu rowek (bo inaczej nie chciał chodzić), ma ustawione...
Luzy zaworowe dobrze ustawione? Pytałem - czy przypadkiem pokrywa nie zgniotła klawiatury. Jeżeli ma zapłon to został gaźnik regulacja/czyszczenie, paliwo - stare. No i te nieszczęsne gniazda zaworowe - tu bym obstawiał straty mocy. Dlatego strzela w tłumik. Może jeszcze nieodpowiednie świece, ich ciepłota. W tym silniku nic więcej nie ma. :D Pozdrawiam.
czy mozna w jakis sposob regolowac elektroniczny zapłon w 126p EL ????
Strzela w wydech to zapłon do regulacji , zbyt póżny
To wszystko co się pisze to teoria. Zapłon ustawia się w stosunku do sondy lambda.
w 1z zawsze zbijam koło na rozrządzie i ustawiam pompe na blokade potem regulacja zapłonu. dobrze sprawdzic klin na wale. własnie dlatego kiedy widze znaki farbą. ale jakby klient chciał to zrobic przy piwku za 100zł to tez bym na farbe robił! :D
Odpalasz symulator i liczysz liczbę cykli potrzebnych do wykonania procedury dzielisz ją przez częstotliwość taktowania mikrokontrolera i mnożysz przez maksymalne obroty silnika jak wyjdzie więcej niż 1 to się nie wyrobi jak mniej jesteś zadowolony . Zmienne masz w zasadzie 3 rzeczy taktowanie mikrokontrolera , maksymalne obroty lub poprawianie procedur...
A kiedy ten piecyk był konserwowany (miał przegląd)? Widzi mi się, że jest zaniedbany. Mogą być zabrudzone styki czujników temperatury, czujnika ciągu spalin, mogą być poluzowane połączenia kabelków łączących te czujniki z elektroniką. Jeśli piecyk ma wiele lat, to być może membrana jest do wymiany (pewnie kupno takiej membrany będzie trudne - pewnie...
Zobacz tutaj [url=http://polskiedostawczaki.pl/podsta...
Szybciej będzie po kolejności zapłonu. Jak ustawisz 1 to za chwilę będą się mijać na 2 bo na 5 będzie zapłon(i tu ustawiasz), następnie będą mijać się na 4 bo na 3 będzie zapłon, itd.
Kolego wyskakuje błąd bo masz źle ustawiony zapłon. wiem że zaraz odpiszesz że nie ma regulacji ale jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to pisz
Czyli to faktycznie był zapłon, pamiętaj że regulacja zapłonu to też regulacja platynek :) ...
Przyznam że nie mam wielkiego doświadczenia z instalacjami II generacji. Sam miałem I gen, a teraz blosa. Mulenie na niskich obrotach i niskich obciążeniach może być spowodowane zbyt słabym zasysaniem gazu. Czy w trakcie tego mulenia odczyt z sondy lambda normalnie oscyluje? Ciekawi mnie twój mikser 36mm. Dla silnika 1,4 na wielopunkcie to dość spory...
Wprawdzie skan tabelki dotyczy młodszych silników Mercedesa, ale kolejności zapłonu się nie zmieniły. http://obrazki.elektroda.net/100_1283533... Pozdrawiam.
Witam.Z tego co opisujesz napewno uszkodzony masz parownik, można go naprawić(są komplety naprawcze BRC AT90P).Jeśli chodzi o zapłon należy zmienić z 10 na około 13 stopni .
jaki jest program diagnostyczny do matiza którym można regulować zapłon i ruch jałowy silnika itd
Kompresja, zapłon, świece, regulacje gaźnika itd.
To najprawdopodobniej czujnik temperatury wyświetlanej na zegarach. Jeśli masz na nadkolu duży moduł zapłonowy, to zapłon masz EZL i wtedy zapłonu się nie reguluje - ruchomy aparat to pozostałość po poprzedniej generacji zapłonu. Za odpowiedni kąt zapłonu odpowiada moduł zapłonowy.
nie da się ustawić bez lampy.Dawniej byli spece,że ustawiali na słuch,ale powymierali :( Ustawia się na 10 st.przed zz,obracając aparatem. Sterownik musi byc wprowadzony w tyb regulacji zapłonu
Tech 1 Funkcja F6-regulacja EST (zapłon) I Tech nakaze ustawić załopn na 10st owk Zwieranie a z b w DLC to nie to samo.
Witam, podobnie jest w silniczkach "K-O" do rowerów - nie chcą czasem w ogóle zapalić na nowych świecach, a na 'BOSCH W 145 / W 175 T 1' (z gładkim izolatorem), starych, wygrzebanych ze "złomu" pracują wręcz idealnie... Teraz trzeba wypróbować w tym "Komarku" jak już działa regulacje zapłonu do 95 oktan, przyspieszyć o 1 - 1,5 mm i sprawdzić osiągi,...
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
gaźnik/zapłon do regulacji
Cześć, mam Simsona s51B 4 biegowy, gaźnik to 16n1-11, problem jest taki od wielu lat, że na zimnym silniku pochodzi i zgaśnie i nie da się go odpalić, był na regulacji zapłonu, więc na pewno zapłon jest ok. Co może być nie tak? Próbowałem wyregulować gaźnik ale bez skutku, albo po prostu nie wiem jak go wyregulować. Proszę o pomoc
Panowie pozwólcie, że podłączę się pod temat, mam podobny problem. U znajomej też jest tak samo - ciągła próba zapłonu przy braku poboru wody. Chciałem zrobić tak jak napisali w instrukcji: Objaw: Ciągła próba zapłonu przy braku poboru wody: Rozwiązanie: Mikroprzełącznik źle wyregulowany - Wyregulować. Regulacja mikroprzełącznika w przypadku ciągłej...
jaki przerywacz i jaka przerwa???!!!!! tam jest elektroniczny zapłon!!!!!!
Nie no, takie wueski jeszcze się widuje i one jeżdżą. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy pływaka, bo jak on puszcza, to za wysoki poziom paliwa i dalsze regulacje nic nie dają. Zapłon testowo możesz przyśpieszyć, np. na 3,5-4mm przed GMP.
Właściwie sam sobie odpowiedziałeś co trzeba sprawdzić... Tylko trzeba skądś ściągnąć instrukcję z podanymi nastawami zapłonu, gaźnika itp
Przestawia zapłon, tyle tylko że nigdy nie trafisz w właściwą wartość. Zwarciem styków blokujesz korekcję KWZ wprowadzaną przez sterownik na czas regulacji.
Skoro zapala od zapałki to sterownik działa poprawnie . Problem tkwi w składzie mieszanki ,ciągu kominowym lub energii iskry zapłonowj. Regulacja geometrii elementów odpowiedzialnych za zapłon powinna wg mnie uzdrowić piecyk,
Dokładnie jak kolega , popromienny , pisze też uwarzam że główną przyczyną w pierwszej kolejności jest zapłon , / musi tam być jakaś regulacja / stopień sprężania łatwo sprawdzić , a tak przy okazji kiedyś wymieniałem pasek rozrządu w hondzie ustawione idealnie na znaki po odpaleniu dostała takiego kopa jakby była po niezłym tuningu i dobrze że test...
Mojemu znajomemu to po pewnym czasie nie chciał Polonez podjechać pod wysoką górę na gazie...dobra regulacja to podstawa - zapłon i dobra iskra
Wielu użytkowników widzi taką potrzebę. Paliwo o większej liczbie oktanów spala się wolniej, potrzebny jest wczesniejszy zapłon. Polecam wygooglać sobie hasło ,,wariator zapłonu".
Zacznij od regulacji później będziemy myśleć dalej. Dokładnie o tą "wielką śrubę" mi chodzi, po jej odkręceniu w gwincie powinno być wycięcie. Widzę, że podstawy mechaniki znasz i mając zdjętą pokrywę zaworów będziesz widział kiedy żaden z zaworów nie wykonuje pracy. Jeżeli chodzi o samą iskrę - zapłon, to tu niestety regulacji wyprzedzenia - opóźnienia...
Wspomniane elementy służą do regulacji kąta, przy którym następuje zapłon, czyli do regulacji napięcia na obciążeniu
bo ten oryginalne wiecznie trzeba go ustawiać i raz to działa i jest spokój a raz to jest wieczna regulacja
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Na pewno tak to nie będzie działać. Czy ja pisze jakimś tajemnym szyfrem ? 1. Ustaw tłok 3 mm przed gmp 2. Przyczep moduł do magnesów. I wtedy dopiero masz ustawienie wstępne do regulacji zapłonu. Co to za cewka? Za daleko od magnesów lewa część rdzenia, jak ustawisz przerwę miedzy magnesami a modułem?
Aparat zapłonowy z przerywaczem czy bez? Jak bez to NIE.
Witam ponownie kłopoty z odpalaniem minęły po wymianie czujnika cieczy chłodzącej dla komp. A teraz mam pytanie czy przez ten czujnik mógł się przestawić zapłon???? Bo jak był uszkodzony to zaczął głośno chodzić mechanik przestawił mi zapłon mówiąc, że ktoś tu kręcił. Po przestawieniu było w miarę ok., ale i tak była głośna praca potem zaczęło mi zalewać...
Dźwięk to "sygnalizacja przeglądu".Należy skasować w następujący sposób: Nacisnąć i przytrzymać przy wyłączonym zapłonie przycisk kasowania wskazań licznika przebiegów okresowych Włączyć zapłon i zwolnić przycisk kasowania Obrócić w prawo pokrętło minutowe regulacji zegara cyfrowego.Wyświetlacz przechodzi do wskazań normalnych. Wyłączyć zapłon.Dopiero...
Witam.Koledzy powiedcie czy w silniku tym zapłon można regulować lampą stroboskopową czy należy wymusic tą regulację testerem i wtedy ustawiac lampą.Słyszałem rózne wersje stąd moje wątpliwości jak naprawdę wygląda prawidłowa regulacja zapłonu w tym samochodzie.Pozdrawiam
Dokładnie takiej z elektroniczną regulacją kąta.
Temat jest obiecujacy. Na razie nie rezygnuję. Wartośc opałowa gliceryny surowej to to ok19000-25000 KJ/kg i dorównuje węglowi. Gliceryna surowa jest bogatsza o kwasy tłuszczowe i metanol Próby robiłem na malutkiej dyszy palnika podsysającego, gdzie jak wiadomo regulacji prawie nie ma.Paliwo w układzie otwartym traci odparowane energetyczne frakcje...
Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Niestety rzeczony temat nie został pozytywnie rozwiązany. Mało jest tam informacji przydatnych djxjano. Choć kto wie? Przydałoby się więcej wiedzy o silniku. Zdjęcia. Może jakaś dokumentacja. Coś mi się nie zgadza. W temacie z linku autor pisał o pojemności 50 ccm. Tutaj djxjano pisze o 3.6kW mocy. Może to różne silniki. Nie wiadomo jaki zapłon ma silnik...
briggs zapłon regulacja regulacja zapłon skuter regulacja zapłon simson
automapa automatyczne uruchamianie irfz44 zamiennik pacifica czujnik
rezystancja poduszki powietrznej nikon d5300
Jak naprawić zwijanie ekranu ściennego - manualny i elektryczny Model SPICE dla tranzystora BDP 395