W większości nowoczesnych silników, jak i w tym modelu zapłon montuje się na stałe, nie ma możliwości regulacji.
Może ci się klin ściął i zapłon masz nie tu gdzie trzeba,kurcze wymieniłeś połowę osprzętu.
Silnik bez kompresji, lub gaźnik do regulacji/naprawy.
A ile ten skuter ma przejechane? Twoje stukanie to może być zużyty wał albo spalanie stukowe (występuje przy zbyt wczesnym zapłonie). Czy ściągałeś magneto? bo jeżeli je źle założyłeś to zapłon jest w niewłaściwym miejscu.
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Powinny być dwie śruby od dawki powietrza i paliwa. Regulacja polega na tym aby świeca miała kolor kawy z mlekiem.
Witam Jeśli zastosujesz potencjometr za miast R1 22k możesz uzyskać jakieś zmiany w zakresie przyspieszacza -- z tym ,że dobrze działa z tyrystorem TIC 106 jest czuły natomiast TIC 126 lub BT151 mają zbyt małą czułość aby regulacja działała w szerokim zakresie
wygląda na zbyt wczesny zapłon- Jakiej marki jest ten skuter?
Dzięki Cezar strzał w dziesiątkę i wam wszystkim udało mi się naprawić skuter wymieniłem sprężyny centralna że sprzęgła bo okazało się że była za. mięka i pasek się slizgał i te mniejsze 3sprezynki. oraz wymieniłem moduł z regulacja zapłonu. i skuter odrzył walczyłem gps i pokazał mi 70-75km/h to mi wystarczy i jestem w szoku wreszcie. skuter odrzył...
Kolego dlaczego chcesz wymienić łańcuszek rozrządu - zerwał się, czy zbyt rozciągnął ?. Szczegółowy opis wymiany łańcuszka znajdziesz na tym forum np. regulacja zapłonu w silnikach 4-suwowych. Po założeniu łańcuszka należy ustawić zapłon - pamiętaj o znakach służących do ustawiania zapłonu (w 3 miejscach należy zgrać znaki) oraz regulacji naciągu łańcuszka...
Zacznij od regulacji konta wyprzedzenia zapłonu, kontrola cewki ,wymiana świecy i ustawienie w niej przerwy . wymiana filtra .
Zakupiłem zapłon i co wyszło muszę stoczyć go o 4 mm ze strony zewnętrznej i wywiercić 3 otwory na regulacje zapłonu. Oraz muszę odciąć nity z koła zamachowego od skutera i wyjąć krzywkę z koła zamachowego z ogara i wytoczyć na tam te koło.
no dlatego Ci wszyscy piszą, że wina regulacji zapłonu. Na mój gust jest zbytnio przyśpieszony, tłok nie dochodzi pod GMP a on już ma zapłon.
Tak kolega ma rację nie styka się, ale to nie takie proste zapłon musi następować z pewnym wyprzedzeniem i w odpowiednim miejscu jak by miał tylko wisieć to by nic nie dało byłby tylko ozdobą. A więc na kole magneta jest naklejony znacznik z pewnymi liczbami wygląda to jak linijka zaczynająca się od "40" i biegnąca wstecz do "0" nadrukowana na papierze...
Raczej w współczesnych skuterach jest brak regulacji wyprzedzenia zapłonu . Przeważnie ustawiony na stałe fabrycznie impulsator . Ale autor nie podaje jaki to model skutera ?? :|
Witam Potrzeby to prosty układ ograniczający prędkość a nie obroty według danych z silnika. Czujnik kontaktronowy umieszczony przy tylnym kole napędzanym, częstotliwości blokowania między 7-9Hz, na wyjściu przekaźnik 12V odcinający zapłon. Regulacja ograniczenia najlepiej płynna potencjometrem montażowym na płytce. Układ miałby zostać zastosowany w...
Świetnie, ja tego po prostu nie znalazłem, dziękuję za pomoc. Jednak pozostaje jeszcze otwarte pytanie dotyczące zasady działania. Dokładnie chodzi mi o to w którym miejscu w odniesieniu do GZP umieszczamy impulsator ? Na jakiej zasadzie działa regulacja opóźnienia, czy impulsator powinno się umieścić wcześniej od GZP a moduł póżniej steruje opóźnieniem...
Blokada zapłonu gdy stoi na stopce oparty. Wszystko pod kontem elektrycznym działa -pozostała kwestia układu paliwowego. Zawory wyregulowane -zła przerwa była ustawiona. Pali po podaniu paliwa "na krótko", teraz kwestia gaźnika itp. Cewka pomiar między pinami 415Ω 0,0410mH. Cewka pomiar pin fajka 7,54 KΩ. Porządna iskra w stosunku do starej...
Witam, potrzebuję pomocy w niniejszej sprawie, mianowicie posiadam skuter marki Kymco Agility, problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyłączony zapłon skuter wciąż kręci rozrusznikiem, lecz nie odpala wskazówka od poziomu paliwa nie opada, a jak kluczyk przekręcę na włączony zapłon skuter odpala i jest wszystko OK do momentu gdy...
Najgroźniejszym? Najpierw będzie nierówna praca, nawet przerwy w pracy i okopcona świeca + dymienie na czarno. Potem może wypalić zawór wydechowy i strzały w tłumik. W ekstremalnych przypadkach, istnieje ryzyko strzału w gaźnik, a nawet zapłon gaźnika :/ . Ale to już typowa skrajność która niespecjalnie ma szansę wystąpić w skuterze (prędzej w tuningowanych...
A może szlifuje się same końcówki dźwigienek zaworowych? W tym przypadku jednak masz 0,09 i tyle powinno być - więc to nie jest problem z luzem zaworów. A dlaczego na zdjęciu nie ma łańcuszka rozrządu? Twój problem to może być zapłon, układ zasilania i wiele innych... Te objawy to może być prawie wszystko...
Witam Motorowerek jak w temacie (bardzo nietypowy) Problem jest tego typu iż skuter ten nie ma żadnej regulacji zapłonu (wszystko jest przykręcone na stałe) jedyna regulacja to przerwa na przerywaczu (nie mogę nigdzie dostać jakiegoś zamiennika a w serwisie mogą sprowadzić na zamówienie ale cena będzie kosmiczna) przerywacz ma wytartą stopkę i nadpalone...
Gaźnika nie trzeba wymieniać, wystarczy sama dysza i regulacja. Co do głowicy, to zależy od cylindra, (tj. producenta) to cylindrów 80cc z niepewnych źródeł nie trzeba zmieniać głowicy, gdyż one nawet nie stały obok 80cc, chwyt reklamowy. Pierwsze słyszę, żeby trzeba było zapłon przestawiać, przy takiej przeróbce
Jeśli masz nową świecę, paliwo podlałeś pod świecę a mimo to nie pali, to masz problem w układzie zapłonowym. Być może jest przestawiony zapłon. Warto poprawić masy na skuterze. Może któraś jest słaba. No i fakt że moduł zapłonowy jest nowy, nie oznacza że jest sprawny. Niestety, ale wśród części do chińskich maszyn, duża część jest po prostu fabrycznie...
może być paliwo, świeca (zapłon) albo gaźnik się rozregulował (w Chinolach same to robią) Jeśli chodzi o regulacje to kręciłem troche tą srubką w jedna i w drugą strone a jeśli chodzi o świece to wkręciłem inną nową i dalej jest to samo
Witam. Słuchajcie jest taka sprawa, dostałem do przerobienia NRG MC3 Purejet na gaźnik, zrobione wszystko jak trzeba. Skuter odpalił. Regulacja, ładnie chodzi i odpala. Wjechałem na niewielki garb ziemi, skuter delikatnie podskoczył i zgasł. Spalił się bezpiecznik, po wymianie poszedł dym z wtyczki ECU, na wyłączonym zapłonie kontrolki lekko świecą......
Podejrzewam że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup silnika w pierwszej kolejności. silniki od WSK wydają się proste ale ja bym się na to nie porywał. Większość dostępnych na rynku wtórnym ma za sobą spotkania z szerokim gronem domorosłych naprawiaczy. Dostępne na rynku rzemieślnicze części gwarantują zajęcie do końca życia projektu ;-). Zapłon z przerywaczem...
Witajcie mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm Gażnik Bing 17/15/1103 cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała wał z wypełniaczami S70 kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy wszystko chodziło do wczoraj,aż do wymiany tych części ........................................... zachciało mi się mieć trochę mocniejszego,...
Witam, mam problem ze skuterem Bajaj Spirit 50, 2t. Zaczynając od początku, sytuacja wygląda tak, za po kilku latach leżenia, niewiadomo w jakich warunkach, poprzedni właściciel próbował go odpalać. Udało mu się go uruchomić, jednak skuter nie miał mocy, maksymalnie na ssaniu rozpędził się do 15km/h. Gdy ja go dostałem, zostałem poinformowany, że spaliła...
.Po zakupieniu nowego silnika Co się stało ze starym? I silnik jest nowy, czy nowy używany? Czy gaźnik nowy, czy stary? Czy były przeprowadzone regulacje silnika i jego pomiary? Układ wydechowy drożny? Układ dolotowy sprawny? Koło magnesowe zamontowane poprawnie? Od tego silnika? Zapłon nie przestawiony? Zgadza się ze znakami? Czarna świeca to za bogata...
Witam . Jestem początkującym na tym forum i proszę o wyrozumiałość :). Mam problem ze skuterem aprilia sr 50, gaźnik. Wymieniłem cylinder na metrakit hand made 70ccm i mam poważny problem. Skuter odpala normalnie, ale nie chce wejść na obroty. Nie reaguje w ogóle na gaz, na regulacje gaźnika też. Dodaję gazu na full, to strzela co 1 sekundę z tłumika....
Jeśli jest to nowy skuter, to w ramach gwarancji należy wykonać sprawdzenie luzów zaworowych, ustawienia zapłonu oraz ewentualnej regulacji gaźnika. Skutery 4T są raczej oszczędne i taką ilość paliwa spalają na 100-tkę, a nie na 40 km. Myślę, że tankujesz świeże i właściwe paliwo, a nie jakieś "wynalazki". Może jeździłeś bez oleju i zatarłeś silnik....
Może - o ile masz silnik 4T (czterosuwowy) - czyli taki, który te zawory ma. Z tego co się orientuję te Peugeoty mają silniki 2T, ale ciężko się doczytać czy wszystkie... Przyczyn może być masa... Paproch w cylindrze, świeca, kompresja, dysza, regulacja gaźnika, awaria układu zapłonowego... Zacząłbym od sprawdzania tego co sprawdzić najłatwiej. Paproch...
Stronka wkręcona jest to praca awaryjna silnika. Regulacja odbywa się pokrętłem wysokości przepustnicy w pracy awaryjnej. W dodatku w tej pracy awaryjnej wychodzą prawdziwe niedomagania. Przy ustawieniach fabrycznych niedomagania jednostki są mało czytelne. Dodano po 5 Jak masz wszystko sprawne w silniku to do tego przystają ustawienia fabryczne, ale...
Witam, Zanim przejdę do rzeczy dodam że nie jestem kompletnie zielony w tych sprawach, parę razy wymieniałem cylinder, tłok itp. Wiec nie trzeba mi tłumaczyć jak dziecku. Potrzebuje rad, wskazówek, pomysłów. Więc tak cały problem zaczął się od tego że na dość długiej trasie skuter po prostu zgasł, i od wgl. nie chciał zapalić. Gdy zaciągnąłem go do...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Nie ukrywam że mogłem coś pomylić odnośnie niektórych elementów i podpięcie tranzystorów. Aczkolwiek same "ścieżki" powinny być prawidłowo. Ładowanie działa jednopołówkowo na dodatnich półokresach napięcia alternatora. Czyli jako Amator elektroniki, dobrze...
Może posiadasz wyłącznik zapłonu przy prawej manetce i niechcący Ci się przełączył.
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
Da się w miarę prosto zrobić zapłon CDI w każdym pojeździe.Trzeba wykorzystać napięcie zmienne które daje prądnica/alternator.Potrzebujesz mały ok 5Watt transformatorek sieciowy 230/8-15v i parę elementów elektronicznych.Do tego potrzebujesz małego silnego magnesu i jakiejś cewki zapłonowej.Wszystko masz w załączniku.Oczywiście magnes musisz przykleić...
Brak wszystkiego to znaczy? Wszystkiego znaczy wszystkiego; Jak sam pisałeś, kompresji, regulacja zaworów (pytałem skąd pewność, że dobrze ustawione - zero odpowiedzi), punkt zapłonu... No właśnie (inne pytanie o wiarygodność diagnozy); skąd pewność że brak kompresji? Mierzyłeś? Jak i czym? Ponawiam pytanie o PEWNOŚĆ prawidłowego ustawienia rozrządu....
W moim simsonie zastosowałem zapłon który seryjnie montowany jest w skuterach takich jak np. Malaguti F12. Zapłon oryginalnie posiada elektroniczną blokadę obrotów na poziomie 13 tyś obrotów. Chciałbym wykonać ogranicznik dzięki któremu mógłbym płynnie regulować przy jakich obrotach ma występować odcięcie. W internecie można znaleźć jedynie idiotyczny...
Kolego może pomoże Ci informacja dot. ustawiania zapłonu w silniku górnozaworowym (stosowanym w skuterach i quadach), z rozrządem napędzanym łańcuszkiem. W moim przypadku okazało się, że znaki na kole wałka rozrządu w postaci 3 otworów tj. jeden o większym wymiarze, usytuowany bliżej zębów na kole i dwa mniejsze boczne musiałem ustawić tak, aby mniejsze...
JimmyNinetyOne z tego co napisałaś wynika, że nie do końca poprawnie zdiagnozowałaś magneto. Pomiarów oporności uzwojenia nie dokonuje się podczas pracy (obrotów rdzenia). Można w ten sposób uszkodzić multimetr (miernik). Miejmy nadzieję, że to nie nastąpiło. Pozwolę sobie napisać instrukcję pomiarów tej części silnika. Zmierz co zaś a potem się z...
Pragnę dowiedzieć się jaki filtr powietrza będzie odpowiedni do mojego silnika. Jakim jest Minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Cylinder malossi sport 50 Tłumik przelot chiński Gaźnik phbg 21 chiński Otóż nawierciłem kilka dziur w oryginalnej puszcze filtra ze sportową gąbką malossi czerwoną. I jakby za mało powietrza dostaje. Kupiłem nowy filtr...
Podłączyłem to zgodnie z schematem: Nie widzę schematu. czerwony kabel z ogranicznika podpiąłem pod czerwono biały a masę podpiąłem pod śrubę gdzieś na ramie skuterka. To jest zgodne z instrukcją producenta ogranicznika? Kolory przewodów mogą być różne... Podłączyłem również ogranicznik w taki sposób: Zasilacz -> ogranicznik -> dioda aby sprawdzić...
Czyszczenie i regulacja gaźnika, sprawdzenie cewki zapłonowej, przewodu zapłonowego, fajki świecy zapłonowej, ocena stanu technicznego świecy zapłonowej, przerwa pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, luzy zaworowe, ciśnienie sprężania. Co już zrobiłeś/sprawdziłeś? Masz czym to zrobić?
Do autora tematu. Na temat dołożenia regulatora AVR tu możesz poczytać jak to zostało zrobione. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... A co do rozruchu, to gdybym ja nad tym główkował, to brałbym pod uwagę jakiś rozrusznik ze skutera i zastosował go zamiast szarpaka (on działa bezpośrednio na wał silnika - nie ma tam żadnej przekładni)....
Regulacja dotyczy tylko odległości impulsatora od koła magnesowego! Ta odległość z reguły powinna wynosić 0.3-0.4 mm i ma pewien wpływ (chć niewielki) na położenie punktu zapłonu. Ma natomiast spory wpływ na wielkość impulsu wyzwalającego iskrę! Ustaw jak pisałem i zrób próbę. Najważniejsze jest jednak to jak są połączone te "dodatkowe" kable. Narysuj...
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Do sprawdzenia wpust na kole magnesowym , ścięcie wpustu spowoduje przestawienie zapłonu.
Sprawdziłem kąty na tyle ile się dało. Pick up coil 1 (główna) jest ustawiona względem TDC o ok. 30-31 stopni przed TDC. Natomiast Pick up coil 2 (rozruchowa) jest ustawiona względem TDC ok. 2-3 stopnie za TDC. Ponadto sciągnięcie sygnału równoległego z pick up coils: https://obrazki.elektroda.pl/3906103100_... (kanał żółty to pick...
Witam! Po wczorajszym moim pobycie w garażu: 1. w sprawie nie wchodzenia silnika na obroty: pogrzebałem w necie i okazało się że źle zamontowałem iglicę pod czarnym plastikowym dekielkiem. Jak zmontowałem ok. i udało mi się go odpalić to silnik pracował jak marzenie. - jedna sprawa wykluczona. Przebrałem się i na jazdę próbną: przejechałem z 10km niekiedy...
Witajcie serdecznie forumowicze. Mam problem. Klient przyjechał z objawami nieodpalania na zimnym silniku. Przebieg 12340km. Nic nie było robione do tego czasu a więc stwierdziłem że czas na nowy zestaw cylinder plus glowica. Zamówiłem zestaw 60cm3. Po założeniu zonk. Skuter nie ma siły odpalić przekrecic wałem taj jak by sie cofal. Z kopki palił na...
Witam tak jak w temacie interesuje mnie układ zapłonowy taki jak np. do Charta dla mnie najważniejsza jest regulacja obrotów maksymalnych. Najbardziej przydatna przy docieraniu a mam zamiar kupić nowy cylinder i tłok, bo silnik jest ok ale już mocy to ma mało. Wiedziałem, że coś podobnego na pewno istnieje, bo skutery mają takie ograniczenia ale raczej...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Wykręć świecę zapłonową, ustaw tłok w górnym martwym punkcie, sprawdż luzy na zaworach na klawiaturze. Zapomniałeś dodać że to musi być jeden dwóch GMP. Ten pod koniec suwu sprężania a nie suwu wydechu. Regulacja przy tym drugim prowadzi na manowce. Poza tym autor tematu ma zdjętą głowicę więc kontrola stanu przylgni zaworowych aż się prosi. Luzy na...
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
Przerywacz jest nie na kole zamachowym, a na wydzielonym "palcu" na kołach zębatych. Zwarcie do masy przerywacza występuje 2 razy na jeden obrót wału. Tak, to co wkleiłeś to schemat zapłonu z instrukcji tego silnika. Jest dokładnie tak podłączony jak na schemacie. Silnik nie posiada modułu zapłonowego, czyste mechaniczne rozwiązanie. Układ ładowania...
Przerobiłeś maszynę prawie o 100%, ciężko będzie zbić temperaturę na chłodzeniu powietrznym Na wolnych obrotach nie powinien dać więcej ciepła niż przed przeróbką.Jeśli tak jest to albo paliwo jest dozowane źle,albo problem tkwi w złym punkcie zapłonu. Gaźnik jest od 125cm,ma więc większe dysze i może nie dać się wyregulować pod wolne obroty, bo tak...
Witam. Już szukałem porad wszędzie ale opiszę i tutaj może coś doradzicie. Skuter kingway coliber fartt 50ccm 4t. Stare ustrojstwo stoi w szopie od lat , mowie odpale go chociaż sie pojeździ po okolicy bo zarejestrowany. Teraz tak : Odpali ale po pół godzinnej męczarni rozrusznikiem. Już go palę z akumulatora od diesla :P bo ten mały padł całkiem. Jak...
Skuter Junak 4t euro 4 gaznik elektroniczny delltoro problem po odpaleniu kilka sekund gasnie po kilku krotnym odpalaniu zaskakuje i jest ok kiedy się rozgrzeje pracuje normalnie w czasie jazdy nie sprawia żadnych problemów po zgaszeniu odpala bez zarzutu elektrozawór ssania gaznika sprawny nie wiem co może być przyczyną że problem występuje gdy jest...
Planuję sprzęt do odgrzybiania samochodu ale też i mieszkań lub dużych pomieszczeń stąd taka duża wartość mocy. Do całości potem dodam regulację mocy oraz timer, który będzie miał regulowaną wartość opóźnienia uruchomienia oraz timer wyłączający go po zadanym czasie. Tak aby można było spokojnie wyjść z pomieszczenia i wrócić jak się już wywietrzy....
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Jeśli iskra daje na 1 cm z samego przewodu WN to nie jest słaba. Wymieniałeś świecę zapłonową, fajkę świecy? Takie cudowne efekty pracy silnika przy odsuniętym przewodzie WN od świecy dają zaburzenia składu mieszanki, wywołane przez niesprawny gaźnik (regulacja), lewe powietrze, nieszczelność komory korbowej, mostkowanie świecy, zapchanie układu wydechowego.
Dzięki za odzew. Niestety gwarancja się skończyła, ale może pomoże fakt, że zgłaszałem ten problem przy ostatnim przeglądzie. Regulacja zaworów ponoć była robiona, co do zapłonu, można go samemu jakoś regulować? Czyszczenie gaźnika...to jest jakiś pomysł. Proszę tylko o wskazówki. Tzn. czy przy demontażu i montażu gaźnika na coś trzeba szczególnie zwrócić...
Więc tak odkupiłem skuter za grosze. Przyjechałem go zobaczyć wszystko ok. Po 30 min. jazdy miał problem z odpaleniem na rozrusznik, a o kopce nie było w ogóle mowy bo jej nie miał ledwo do domu dojechałem. Okazało się, że był zatarty więc zacząłem wymieniać części: :arrow: nowy cylinder tłok 80 :arrow: nowa cewka zapłonowa zawór elektro ssania bo nie...
Witam mam problem z układem który wykonałem z tego poradnika http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic... A więc zrobiłem sobie taki układzik do regulacji obrotów silnika (opóźnienie zapłonu) tylko mam mały problem gdy już podłącze do skutera to owszem da się regulować obroty ale na potencjometrze mam dosłownie 1 mm-2 mm do regulacji.Jak już...
Można kupić na all... moduł z regulacją kąta wyprzedzenia. Sprawdź czy nie masz modułu od 4T czasem!! , po modelu na obudowie to ustalisz.
Z gaźnikiem. zdj.3-4 Swieca okopcona, stopa izolatora oraz elektrody pokryte czarnym matowym nalotem. Mozliwe przyczyny: za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna: zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku, za duza dysza gl. lub za wysoko podniesiona iglica, zuzycie dyszy glównej, zapchany filtr powietrza, niedomykajace sie ssanie, za zimna swieca,,...
jak aerox Skuterek dwusuwowy? nie wkreca sie na wyższe obroty czego moze to byc wina Długo by wyliczać... - ograniczenie w module zapłonowym - źle wyregulowany zapłon, niewłaściwa pozycja koła magnesowego - przebicia WN, uszkodzona świeca - zbrudzony gaźnik - zła regulacja gaźnika - zatkany wydech - przytkany filtr powietrza - zużycie cylindra - zużyte...
Cewka nie musi być na napięcie w instalacji. Cewka zapłonowa to trafo. Co do przyczyny - proponuję regulacje gaźnika (zbyt bogata mieszanka), sprawdzenie zużycia oleju, regulację wyprzedzenia zapłonu, jeśli jest taka możliwość, a na koniec wymiana elementów układu zapłonowego. Nie mam pojęcia co to za skuter, ale jeśli ma cewkę zapłonową zintegrowaną...
Jak ustawić zapłon tym urządzeniem np. w skuterku gdzie cały ,,przerywacz" to mała cewka przykręcona na stałe bez możliwości regulacji prawo-lewo, jedynie można w pewnym zakresie bliżej-dalej magnesu. Mechanicznych przerywaczy jest już niewiele, dla kolekcjonera starszych jednośladów jest jak znalazł, do współczesnego sprzętu chyba nie ma zastosowania....
Witam po przerwie remontowej, efektów dalej brak ciągle to samo, głowica zrobiona u fachowca, zawory dotarte, założone nowe uszczelnienia zaworów, wstawiona nowa tuleja w bloku, nowe pierścienie, nowa cewka zapłonowa, nowa świeca, zawory wyregulowane--ssący 0,15mm wydechowy 0,20mm, odległość cewki 0,30mm poskładałem to wszystko do kupy tak jak było...
Witam, Przeszukałem całe fora internetowe i brak jakichkolwiek wzmianek o ZIPP'ie QUANTUM z rocznika 2005, a dokładniej o instrukcji - poradniku obsługi i naprawy dla tego modelu, a najwłaściwiej rzecz biorąc dla tej firmy, co jest??? Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy i oto opis: Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125,...
Położenie magnesów jest tak ważne? Przecież i tak mamy jedno wyładowanie na obrót i steruje nim moduł a energia zbiera się przez cały czas w kondensatorze... Czy błędne podłączenie cewki zbierającej (pickup coil) i ładującej (cdi) będzie skutkować uszkodzeniem modułu? Jeśli nie to kombinacji nie ma zbyt wiele bo raptem 4 :) Informacji nie ma zbyt wiele,...
Skuter Peugeot Vivacity 50 2t z cylindrem 70. Nowy gaźnik, dysza 78, cewka zapłonowa, świeca, akumulator, kranik podciśnieniowy. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika, jak już się uda (zastawiając dopływ powietrza do filtra) to chodzi normalnie, ma moc a po rozgrzaniu pali jak złoto. Gdy ostygnie znów jest problem. Z filtra musiałem zdjąć przewężenie...
Witam. Razem z moim kolegą mechanikiem zrobiliśmy swapa z kymco new dink 4t 2008 rok 50cmm na kymco super 8 2008 rok 4t 50cmm. Niestety powodem było pęknięcie wału który uderzył w silnik i uszkodził komore silnikowa. Tak więc przechodzę do meritum. Po wymianie silnika z cylindrem 50cmm skuterek jechał 40/h. Niestety kymco new dink są bardzo masywne...
Witam, Czy ktoś z szanownych Kolegów jest w posiadaniu danych regulacyjnych gaźnika Dellorto/Weber FVCA 26.21? Chodzi mi szczególnie o poziom paliwa (najlepiej ze sposobem pomiaru) oraz wymiar dyszy głównej. Gaźnik ten u mnie obsługuje silnik Lombardini LA490. Może po krótce opiszę problem. Silnik, niezależnie od warunków zapala bez ssania, czyli w...
skuter zapłon zapłon skuter regulacja skuter
naprawa odkurzacza samsung magnetowid philips przyciski drukarki wyrównanie epson
egzaminy zawodowe przepływowy podgrzewacz siemens
Kod błędu 250 w kotłach Buderus i SMTP Dobór bezpiecznika dla systemu 3-fazowego 48V 10kW