Możesz sprawdzić szczelność wydechu (przy głowicy i tłumiku) lub może też to być kwestia regulacji zawora (zaworów?) wydechowego.
Czy widoczna na zdjęciu regulacja jest dostępna dla zwykłego śmiertelnika - nie chcę, żeby po mojej interwencji kapało z grzejnika:D . Regulacja widoczna na zdjęciu służy do dławienia przepływu w celu zrównoważenia strumienia ciepła w poszczególnych grzejnikach, po to aby nagrzewały się one równomiernie w całym systemie grzewczym.
ilość wody można zmniejszyć np. umieszczając w zbiorniku cegłę. Jak widać/czytać to kolega jest bardzo dowcipny. Autorowi nie chodzi o ilość wody pobieranej do zbiornika, ale o ilość wypuszczanej. To co widać na zdjęciu, to jedyna możliwość regulacji, to wysokość zamocowania uchwytu do ograniczonej ilości wody. Poluzować tą niebieską nakrętkę i ustawić...
Chyba najłatwiej zrozumieć zasadę działania z obrazka: https://obrazki.elektroda.pl/6760397700_... Dodano po 1 Może to jest to? Tak, ale tych Herzów jest więcej typów, nie wiem czy wszystkie mają taką sama zasadę regulacji.
Ok,wszystko rozumiem ale mi nie chodziło o kupno termostatu pokojowego :cry: Moze przypomne o co pytałem: Kiedy piec zuzyje mniej gazu: 1. Piec ustawiony na 60st i zawory na grzejnikach ustawione na poz 3 (skala 0-6) 2. Piec ustawiony na np 35st i zawory na grzejnikach ust w poz 6. Piecem NIE STERUJE termostat pokojowy ! ! ! Może pytam o dziwne i jasne...
Prawdopodobnie masz w tym silniku samoregulujące się zawory. Pozdrawiam.
Witam mam kompresor aspa 3jw60 nabija mi do 6barów jak mogę to trochę zwiększyć? Jest jakaś regulacja czy muszę zawór bezpieczeństwa zmienić? I prawidłowo. Takie jest robocze ciśnienie tego kompresora. A co do zwiększania ciśnienia, to wg obecnych przepisów, potrzebujesz na to zgodę inspektora UDT, któremu to urządzenie podlega. A podlega, od 2022...
Wydaje mi się że regulacje ciśnienia masz na zawora h mechanicznych po lewej stronie za nadkolem przednim. Można je ręcznie regulować.
No to nie narzekaj na rachunki;) te aluminiowe grzejniki nie są zbyt korzystne, po 1 to słychać w nich szum przy pracy pompy C.O a po 2 lubią się rozciekać na złączach, lepsze są płytowe z radiatorami. Programator to nie wszystko, nie może być byle jaki, najlepiej zastosować dedykowany lub z jak najmniejszą hizterezą ciepła.
W prawo zakrecasz w lewo odkrecasz.
Wiesz, ja tam lubię dbać o auto. Jeżdżę Ladą Samarą a od święta Syrena 105l po remoncie silnika, i lubie gdy wszystko jest 100% ok, z nimi nie mam kłopotów z naprawami bo znam silniki na wylot i posiadam literaturę... No ale skoro mówisz, jeśli dobrze zrozumiałem, jeździć dalej i to nic poważnego to dzięki. A grzebać na "slepo" nie mam zamiaru gdy nie...
Tak
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
niestety nie całkiem tego pilnuje i pale bez przerwy (drewno trociny) W takim razie, na początku można by spróbować odrobinę skręcić zawory na górze, a na dole otworzyć więcej. Na próbę np o 1*. Też tak uważam :D Miałem u siebie w domu jednopiętrowym to samo regulacja zaworami pomogła. Na dole poodkręcałem na maksa, a na górze poprzykręcałem tak, żeby...
U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
Najprawdopodobniej zużyła się uszczelka i należało by ją wymienić lub gdy nie będzie dostępna to cały zawór.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
Zawór regulacji ciśnienia.
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
po to jest śruba regulacji przegrzania na zaworze
http://www.cleanmpg.com/photos/data/523/... O to chodziło? Dodano po 47 http://forums.tdiclub.com/showthread.php... I link do strony. Spróbuj w rozpuszczalniku nitro.
W tym układzie zawór czterodrożny to zbędna opcja. Po małej regulacji zaworami woda powrotna z bojlera będzie wystarczająco gorąca żeby zapewnić ciepły powrót kotła. Na rurze do zbiornika wyrównawczego nie potrzeba odpowietrznika. Odpowietrzniki należy montować w miejscach w których będzie zatrzymywać się powietrze a to zależy od położenia rur. Jeżeli...
Zawory do regulacji https://majsterkoman.pl/jak-wyregulowac-...
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Witam. Te zawory mają kryzę pic na wodę, nie masz zamkniętego powrotu grzejnika? Czy cała góra grzejnika jest ciepła czy może połowa góry?
Ta procedura jest banalnie prosta: Intersują cię tylko 3 znaki na kole: 1 TDC DOWN 2 120/480 3 240/600 Ustawiasz koło zamachowe na TDC DOWN (zawsze patrzysz w dolnym okienku nigdy w górnym!!!) i sprawdzasz w którym miejscu wg tabelki jesteś. Musisz ustalic w którym miejscu jesteś ponieważ by poprawnie ustawić zawory musisz obrócić kołem zamachowym dwa...
Witam. Do sprawdzenia/ustawienia mieszanka gazowo-powietrzna oraz koniecznie kontrola poprawności działania zaworu gazowego. Po dłuższym czasie beż regulacji zawory gazowe potrafią się w tym modelu rozkalibrować. Pozdrawiam.
powinno się mierzyć w miejscu czujnika i nie powinno się wyciągać zawora z pompy służy on do regulacji ciśnienie oleju
Syczy paliwo w zaworze regulacji.
Głowica odkręcona na maksa jutro sprawdzę odkrece termostaty i zobaczymy jak będą grzać jeżeli chodzi o zawory dolne to jest to odkręcone na większą połowę
Pompa jest najprawdopodobniej zębata, a silnik georotorowy. Czyli oba mają stały przepływ. A więc do regulacji potrzeba zawór proporcjonalny przelewowy . Tylko że o sporym przepływie. Ze 150 l/min. Największe do łatwego kupienia widzę 90 l/min
To są zawory regulacji twardości amortyzatora. Podlączając tam napięcie niczego nie osiągniesz,a zwłaszcza upuszczenia powietrza z miecha. Pozdrawiam.
Próbowałeś regulacji na zaworze iglicowym zawleczką?
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Nazwa tego elementu to : zawór regulacji przyspieszonego biegu jałowego ( zimnego silnika ).
Witam. Przychylam sie do pytania co to może byc z tym ciśnieniem... Objawy mam takie same ale juz drażni codzienne jechanie na 3 zeby rozgrzać skrzynie.... Kontrola dynamiczna podczas rozgrzewania pokazała powolny spadek ciśnienia i gdzies tak przy ciśnieniu niecałe 2 bar wywaliło błąd.... Wtedy ciśnienie wzrosło ponad 11 bar. Rozumiem ze na błędzie...
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Termostat z reguły montuje się w pomieszczeniu na temperaturze którego zależy nam najbardziej a w innych pozostaje nam regulacja zaworami czy to zwykłymi czy termostatycznymi czy elektronicznymi ,które też w jakimś stopniu są sterowane temperaturą pomieszczenia.
Witam. Kupiłem kompresor śrubowy sullair 65 z 2001 roku. Wymaga niewielkich prac kontrolno - serwisowych. Silnik kubota 4 cylindrowy, co wyczytałem z opisu na urządzeniu i w internecie to wydatek powietrza 3,7m3 i ciśnienie max 7bar. Mam wątpliwości co do podłączenia zaworu regulacji ciśnienia https://obrazki.elektroda.pl/9535234700_...
Lepiej jest dać termostatyczny, gdyż tylko on zapewni dokładną regulację TEMPERATURY w pomieszczeniu. Zawór regulacyjny umożliwi jedynie regulację przepływu przez grzejnik, a więc spełni tę rolę, jaką w starych grzejnikach spełniała KRYZA (z możliwością nastawy).
Zawór nr 1 powinien być zamknięty,służy do dobijania ciśnienia do instalacji c.o. Zawór nr 2 podobnie jak nr 1,używamy go to znaczy zamykamy wraz z nr 1,aby wyczyścić filtr wody który się za nim znajduje. Zawór nr 3 podaje zimna wodę do kotła aby ja podgrzać,jeśli używasz funkcji przygotowania c.c.w. powinien być otwarty. Kod błędów nr 4 dotyczy temperatur,wciśnij...
1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1 nie wiem chyba o to chodzi
Kurde, braki w wykształceniu pisarskim (u mnie). Nie ma miejsca na duży zawór t6102. Potrzebuję coś mniejszego.
No oczywiście ,że nie od razu tniemy pacjenta, najpierw diagnoza - zawory (regulacja), ciśnienie na cylindrach a potem decyzja.
Ok, dziękuję za odpowiedź. Mimo wszystko chciałbym zadać jeszcze 3 pytania. 1.Jaki powinien być luz na zaworach ssących i wydechowym w HYUNDAI ix20 silnik 1.4 90 KM rocznik 2010? 2.Czy regulacja luzu zaworowego poprzez dodawanie lub ujmowanie płytek może być wykonana bez zdejmowania głowicy (pytam ponieważ jeszcze nic nie robiłem przy silniku). 3.Czy...
Taniej będziesz miał przerobić przyczepę na jednoobwodowe. Kupić zawór sterujący jakieś 140 zeta i około 80 zawór regulacji. Przewody powinieneś wykorzystać stare.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Zawór regulacji na pompie: 0 928 400 415 Na listwie wtryskowej: 0 281 002 626 Oba oryginały Bosch.
Po ściągnięciu pokryw zaworów, kręcisz wałem i patrzysz jak na 1 cylindrze dźwigienka zaworu wydechowego kończy iść do do góry i zaczyna się naciskać dźwigienka ssącego to dla czwartego cylindra jest zz przed suwem pracy czyli moment na regulację zaworów. Zawory kiwają się na 4 cyl, regulujemy 1 , Kiwają się na 3 regulujemy 2 i na odwrót,
Jak nie reaguje na regulacje geometrii to zawór sterowania turbo do wymiany ewentualnie do wyczyszczenia , warto sprawdzić czy połączenie zaworu z atmosferą nie jest zapchane .
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Witam, Czy ktoś miał może podobny problem z dźwigiem? Mianowicie : Dźwig Hydrauliczny : blok zaworowy Hydronic 300 , płyta sterowa Autivox AC 12 Dźwig jeździ normalnie dwa, trzy dni po czym następuję brak zwalniania do przystanku w kierunku dół (na dolnym przystanku osiada na zderzaku ). Po zresetowaniu i regulacji zaworami dźwig zaczyna działać poprawnie...
Generalnie głowica termostatyczna w zależności od ustawień i temperatury w pokoju otwiera lub zamyka zawór. 3 to odpowiednik ok. 20 stopni, 4 to 24 stopnie, 5, czyli maks to 28 stopni Nie wiem, czy masz miejskie ogrzewanie, czy masz swój prywatny kocioł, bo jeśli masz swój kocioł to w zależności od specyfiki instalacji, parametrów i ustawień kotła może...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Witam, usunąłem ten problem z zapowietrzającym się układem, mam Ciśnienie na listwie, ale, powychodziły inne błędy. http://obrazki.elektroda.pl/4826120800_1... jako że jestem początkujący mam prośbę do moderatorów aby nie wyrzucali mojego tematu do kosza z powodu zaniżania poziomu, jestem naprawdę początkujący, więc niech nie dziwią...
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Jak masz wgląd to zwróć uwagę na ciśnienie realne, zadane i procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia. Może zawór się przywiesza albo jest przytkany smok w baku
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
to konkretna modernizacja, prawie jak budowa nowej instalacji. Jeśli masz to w oparciu o trójniki to musisz pamiętać, że woda leci tam gdzie jest jej łatwiej. Najmocniejszy grzejnik jest na końcu instalacji, więc może być tak, że więcej wody niż potrzeba leci przez te bliższe grzejniki i potem nie starcza na ten największy. Wtedy przydaje się wstępna...
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam powinno pomóc .
Jak głosi błąd problem jest w zaworze regulacji ciśnienia na szynie paliwowej. Dobrze byłoby podglądnąć dane na szynie podczas pracy i sprawdzić co dzieje się podczas rozruchu. Może być uszkodzony oring na zaworze, syf w układzie powodujący zacinanie zaworu, zużyty zawór lub problem elektryczny.
To k-jetronik czy ke-jestronik? Jak k-jestronik (jak napisasałeś- ale niektórzy mylą oba systemy) to czujniki elektryczne mają niewiele do gadania. Najważniejsza jest regulacja przepływomierza, zawór dodatkowego powietrza i zawór rozgrzewania silnika, może ten ostatni coś szwankuje. No i oczywiście pompa paliwa ale jeśli auto dobrze "idzie" po rozgrzaniu...
Dzień dobry, chciałbym wymienić kocioł w domu rodziców i mam kilka wątpliwości jak najbardziej uprościć im całą obsługę. Kocioł to Tekla 25 Draco Duo ze sterownikiem Compit Select. Do tego bojler wymieniany na stojący Kospel SW200. Cała instalacja w domu jest w miedzi, grzejniki z głowicami, dwie małe podłogówki w łazienkach. Na schemacie instalacyjnym...
Dociążenie to przeniesienie części ciężaru zawieszonego narzędzia na koła. Regulacja: odkręć zawór dociążenia w lewo (narzędzie zaczepione) przestaw dźwignię sterującą podnośnikiem w pozycje dociążanie, następnie obracaj pokrętłem zaworu regulacyjnego w prawo do momentu podniesienia narzędzia po czym cofnij pokrętło o 1 obrót. W razie poślizgu kół przestawiasz...
Podwójna regulacja, i dwa zawory działają. Do tego grzejnik zasilany od dołu podłączony z boku. Danfoss i herz http://obrazki.elektroda.net/21_12607902...
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Witam Chciałbym sie dowiedzieć jak wyregulować w manie F2000 24 zaworowym regulacja zawory wydechowe -podwójna regulacja?? Czekam na odp.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Witam. Potrzebuję taki zawór, może już gdzieś kupiłeś? Proszę o pomoc
To raczej nie jest dobry pomysł. Tłok amortyzatora ma otwór, i nie będzie dziać jako siłownik. Poza tym niektóre mają kanały między strefami, zawory regulacji charakterystyki i inne patenty, wykluczające wykorzystanie jako siłowniki.
A jak ustawiony jest ten zawór czterodrożny? A na za małe przekroje rur, to jedyne rozwiązanie (bez ich wymiany) to pompa o większym spiętrzeniu, plus regulacja zaworami na grzejnikach rozpływu wody.
mam escorta tez z silnikiem 1.8i 16v i mialem podobny przypadek, pomoglo mi przeczyszczenie elektrycznego zawora regulacji powietrza ("silnik krokowy"), i po przebadaniu potencjometra przepustnicy okazalo sie ze potencjometr sie wieszal jak go wyrecilem to byl tam taki plastikowy pierscionek jak go wyciagnolem to do dzis jest wszystko ok, o ile dobrze...
Dzięki , zacząłem od tego: P2001-001 M16/6 (throttle valve regulation part),throttle valve position reliability [P0638] P2001-001 M16 / 6 (część regulacji zawór przepustnicy), wiarygodność pozycji przepustnicy zawór [P0638] P2001-002 M16/6 (throttle valve regulation part),PWM-signal:limit 2[P0638] P2001-002 M16 / 6 (część regulacji zawór przepustnicy),...
Zrób przez sps programowanie ECU do oryginału, przyucz zawór regulacji z podłączonym oscyloskopem pod zawór i zobacz co się będzie działo, zawór jaki tam masz założony (numer)
Jakie napięcie powinno przychodzić na zawór regulacji ciśnienia doładowania?
Skoro regulowałeś zawory i coś poszło grubo nie tak, a przed tą regulacją działało, to znaczy że sam popsułeś. Najbardziej co mogłeś skopać, to źle ustawić wał, który nie był w GMP w trakcie regulacji. Wtedy mogłeś skrajnie rozregulować zawory, dlatego ci świruje pawiana silnik.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
Czy to prawda, że po wykręceniu głowicy zawór RTL będzie przepuszczał każdą temperaturę? Tak. Zawór bez głowicy jest otwarty. Brak jest elementu regulacyjnego- brak regulacji.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
https://obrazki.elektroda.pl/7405752400_... Dzięki za odpowiedź. Odkręciłem imbusa ile się dało. Ten plastikowy element ma wypust który go blokuje przed dalszym odkręceniem? https://obrazki.elektroda.pl/7929883200_...
w płytach gazowych wszelkiej maści nie występują blaszki do regulacji tam są zawory z regulacją wypływu gazu i to w każdym zaworze bo jak panowie sobie wyobrażacie podłączyć do gazu propan-butan bez regulacji przepływu gazu?! jeżeli jest otwór w trzpieniu zaworu to potrzebny jest śrubokręcik fi3 ok.12cm i dostaniemy się do śruby regulacyjnej natomiast...
Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś? Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu. Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.
A może pętle podłogówki są przymknięte? Wiesz woda w wężu ma większe ciśnienie i dlatego podnosi przepływomierze. Zerknij czy pętle są na maxa otwarte, regulacja jest zapewne na zaworach dolnej belki tych na których były nakręcone białe korki, bądź też reguluje się przepływomierzami, musisz to zbadać.
Napęd musiał by stawiać mega opory aby coś takiego się działo. Stawiam że gaźnik do czyszczenia/sprawdzenia i regulacji. Zawory również warto skontrolować.
Witam Jakiś czas temu otrzymałem od mojego przyjaciela kompresor do aerografu z butlą. Model TC-20T (chyba? zdjęcie w załączeniu). Mam problem z zaworem regulującym dopływ powietrza do aerografu. Był wyjęty i szczerze nie wiem jak go zamontować. W woreczku przyjaciel załączył trzy części (fotka w załączeniu). On sam nie pamięta jak to było zamontowane....
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Możesz, to są te same elementy. Odkręcić można, ale jakimiś markowymi kluczami nasadkowymi. To zawór nadmiarowy - regulacja ciśnienia jest w pompie.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
Wygląda to na brak jakichkolwiek oporów. Możliwe, że zawory termostatyczne z głowicami rozwiążą problem (zawór powinien załatwić kwestię kryzowania i regulacji temperatury). Jeśli zawory nie działają (są uszkodzone?) to rozumiem, że nie da się ich wszystkich ustawić w jednej - minimalnej pozycji i sprawdzić rozkładu temperatury, więc tak czy inaczej...
zawora regulacja zawora danfoss regulacja zawora regulacja zapłon
młotowiertarka milwaukee obliczyć wartość rezystor mieszanka paliwo
zestaw komputerowy migomat wiatrak
Jak wyłączyć tryb "safe" w Seat - pompa paliwa Warunki zabudowy dla działki w parku krajobrazowym