pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
U mnie Autocom nie zdał egzaminu, Lexia załatwiła sprawę.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Tak
Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
Zawór regulacji ciśnienia paliwa
Jeżeli regulacja ogrzewania jest zrealizowana na zaworku ( są też regulacje przepustnicowe) To brak tej regulacji leży w jego obrębie. Zakładam ,że zawór jest od tego modelu, należy sprawdzić czy linka nie wyskoczyła lub czy w ogóle pracuje. To, że na wolnych obrotach nie grzeje to może być powód zapowietrzonego układu chłodniczego (napisałeś że był...
http://www.cleanmpg.com/photos/data/523/... O to chodziło? Dodano po 47 http://forums.tdiclub.com/showthread.php... I link do strony. Spróbuj w rozpuszczalniku nitro.
Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Najprawdopodobniej zużyła się uszczelka i należało by ją wymienić lub gdy nie będzie dostępna to cały zawór.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Witam, zakupiłem nie dawno sprężarkę śrubową Atas Copco XAS 60 z silnikiem F2l 511. Mam jednak kilka problemów. Ktoś przerobił gaz. Obrotami silnika nie steruje kompresor, tylko ja za pomocą cięgna. I tu moje pytanie. Czy jak dorobię cięgno do tłoczka który odpowiada za obroty to sprawa załatwiona? W tym momencie przy podłączeniu piaskarki, kompresor...
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Zawór regulacji ciśnienia.
Prawdopodobnie masz w tym silniku samoregulujące się zawory. Pozdrawiam.
Zawór regulacji cisnienia. Nic nie ma do pracy na wolnych.
Cześć, a poza tym że masz ten błąd, coś się dzieje ze skrzynią ?
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Czy widoczna na zdjęciu regulacja jest dostępna dla zwykłego śmiertelnika - nie chcę, żeby po mojej interwencji kapało z grzejnika:D . Regulacja widoczna na zdjęciu służy do dławienia przepływu w celu zrównoważenia strumienia ciepła w poszczególnych grzejnikach, po to aby nagrzewały się one równomiernie w całym systemie grzewczym.
Witam. Kupiłem kompresor śrubowy sullair 65 z 2001 roku. Wymaga niewielkich prac kontrolno - serwisowych. Silnik kubota 4 cylindrowy, co wyczytałem z opisu na urządzeniu i w internecie to wydatek powietrza 3,7m3 i ciśnienie max 7bar. Mam wątpliwości co do podłączenia zaworu regulacji ciśnienia https://obrazki.elektroda.pl/9535234700_...
To są zawory regulacji twardości amortyzatora. Podlączając tam napięcie niczego nie osiągniesz,a zwłaszcza upuszczenia powietrza z miecha. Pozdrawiam.
Syczy paliwo w zaworze regulacji.
Zawór nr 1 powinien być zamknięty,służy do dobijania ciśnienia do instalacji c.o. Zawór nr 2 podobnie jak nr 1,używamy go to znaczy zamykamy wraz z nr 1,aby wyczyścić filtr wody który się za nim znajduje. Zawór nr 3 podaje zimna wodę do kotła aby ja podgrzać,jeśli używasz funkcji przygotowania c.c.w. powinien być otwarty. Kod błędów nr 4 dotyczy temperatur,wciśnij...
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Nazwa tego elementu to : zawór regulacji przyspieszonego biegu jałowego ( zimnego silnika ).
1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1 nie wiem chyba o to chodzi
Chyba najłatwiej zrozumieć zasadę działania z obrazka: https://obrazki.elektroda.pl/6760397700_... Dodano po 1 Może to jest to? Tak, ale tych Herzów jest więcej typów, nie wiem czy wszystkie mają taką sama zasadę regulacji.
Taniej będziesz miał przerobić przyczepę na jednoobwodowe. Kupić zawór sterujący jakieś 140 zeta i około 80 zawór regulacji. Przewody powinieneś wykorzystać stare.
No oczywiście ,że nie od razu tniemy pacjenta, najpierw diagnoza - zawory (regulacja), ciśnienie na cylindrach a potem decyzja.
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Zawór regulacji na pompie: 0 928 400 415 Na listwie wtryskowej: 0 281 002 626 Oba oryginały Bosch.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Jak głosi błąd problem jest w zaworze regulacji ciśnienia na szynie paliwowej. Dobrze byłoby podglądnąć dane na szynie podczas pracy i sprawdzić co dzieje się podczas rozruchu. Może być uszkodzony oring na zaworze, syf w układzie powodujący zacinanie zaworu, zużyty zawór lub problem elektryczny.
Witam, usunąłem ten problem z zapowietrzającym się układem, mam Ciśnienie na listwie, ale, powychodziły inne błędy. http://obrazki.elektroda.pl/4826120800_1... jako że jestem początkujący mam prośbę do moderatorów aby nie wyrzucali mojego tematu do kosza z powodu zaniżania poziomu, jestem naprawdę początkujący, więc niech nie dziwią...
Przy takim zachowaniu bolca, wychodzi na to, że wkładka jest do wymiany.
ilość wody można zmniejszyć np. umieszczając w zbiorniku cegłę. Jak widać/czytać to kolega jest bardzo dowcipny. Autorowi nie chodzi o ilość wody pobieranej do zbiornika, ale o ilość wypuszczanej. To co widać na zdjęciu, to jedyna możliwość regulacji, to wysokość zamocowania uchwytu do ograniczonej ilości wody. Poluzować tą niebieską nakrętkę i ustawić...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
To jest zawór regulacji ciśnienia paliwa i na schemacie to nie jest zaznaczone co widać na silniku. Kupujesz wężyk podciśnienia w sklepie motoryzacyjnym i wymieniasz.
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Zawory do regulacji https://majsterkoman.pl/jak-wyregulowac-...
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Kurde, braki w wykształceniu pisarskim (u mnie). Nie ma miejsca na duży zawór t6102. Potrzebuję coś mniejszego.
Witam. Potrzebuję taki zawór, może już gdzieś kupiłeś? Proszę o pomoc
regulacja zawora zawora danfoss regulacja zawora gazowy regulacja
zabezpieczenie termiczne pompa oporność transformator impulsowy schemat klatka schodowy
spłuczka geberit termica trwałość
HS2272C dekoder RF/IR – działanie, pinout, aplikacje, różnice z SMBJ2272C Wentylacja łazienki – czy można wyprowadzić wywiew na wspólny korytarz? Przepisy, normy, skutki