Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
F00MA45300 , 1986AE0110 Sprawdź to jeszcze na wszelki.
Witam, czy regulator Bosch CR100 da się zresetować do ustawień fabrycznych, odłączenie od zasilania na kilka godzin nie działa? Pozdrawiam Wejść na stronę producenta lub dystrybutora owego regulatora, pobrać instrukcję obsługi, przeczytać ją, sprawdzić czy istnieje rozwiązanie naszego problemu.
Skoro nie działa regulacja to sprawdzić podłączenie regulatora obrotów, element sam jest zalewany i nienaprawialny https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Sprawdź resztę diód,wymień regulator.
Chiński plastikowy regulator Boscha ?
Witam. W jaki sposób sprawdzić regulator obrotów.
Witam Zielony opornik nie jest od tego ,jedyna rada wymienić na inny,14,8V to dużo najwyżej 14,5V.
Końcówka tego przewodu powinna być wsunięta w otworek rdzenia stojana. Łączy rdzeń z filtrem regulatora.
Jeżeli jest to sprawdź stan magnesu na wirniku, gdzieś bardzo blisko regulatora. Min BOSCH realizuje w ten sposób sprzężenie zwrotne regulatora. W takiej sytuacji regulator musi być na swoim miejscu w urządzeniu
Podłączenie takie jak w wątku powyżej, dziękuję.
Regulator nie posiada cechowania producenta. Jego budowa i wygląd przypomina do złudzenia regulator firmy Bosch.
Raczej nie, smarów używam oryginalnych Bosch w ilościach przewidzianych przez producenta. Wymontowałem dzisiaj regulator obrotów. Jutro zamierzam wsadzić od takiej samej i zobaczymy. Niestety nie znam sposobu na sprawdzenie regulatora.
Witam Czy ten model ma regulacje prędkości cięcia? Jeśli tak sprawdź przełącznik prędkości. Może nie działa prawidłowo. Możesz zamieścić zdjęcia regulatora i swojej wyrzynarki ?
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
Sprawdzanie regulatora: http://obrazki.elektroda.pl/7792644600_1... Jak będziesz zmieniał napięcie na zasilaczu trzeba znaleźć takie przy którym żarówka na szczotkach będzie świeciła z połową intensywności (ok. 14,3V). To będzie napięcie ładowania. Poniżej tej wartości żarówka będzie świeciła z pełną mocą, a powyżej przygaśnie. Inne zachowanie...
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Bo mają chińskie regulatory napięcia bosch
Włącznik regulator obrotów do sprawdzenia.
Witam - może regulator obrotów jest uszkodzony ( triak ma zwarcie ) proszę sprawdzić multimetrem przejście pomiędzy czarnym - niebieskim oraz czarnym - białym i niebieskim- białym ?
naładowanie to 12.6V (oczywiście mówię tu o naładowaniu aku a nie o ładowaniu alternatora, sprawdzone kilka godzin po jeździe Czyli prawidłowo.
Witam, mam do sprawdzenia taki regulator: https://obrazki.elektroda.pl/4070180200_... Układ do jego sprawdzenia może chyba wyglądać mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/2702372700_... I tu pytanie: co z zaciskami W i DFM? Wydaje mi się że DFM nie będzie potrzebny do sprawdzenia bo według definicji to sygnał...
Wygląda na wyprowadzony sygnał DF, przylutuj ten kabel do szczotki w regulatorze boscha (tej nie połączonej stykiem sprężystym z diodami wzbudzenia)
Elementy, o jakie pytałeś, sprawdziłem na mojej płytce, są oznaczone jako: - tranzystor ( WHs ), - rezystor ( 472 ). Może jeszcze się przyda odpowiedź po takim czasie. Pozdrawiam.
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
Regulator do wymiany i tyle. Standardowa usterka reglera Bosch IV generacji.
Witam, kiedyś sprawdzałem zasadę działania w/w regulatora i wg moich wniosków jak kolega pisze napięcie na szczotkach jest w granicach około 6-8V i prądzie około 0.2A więc powoduje słabe świecenie żarówek podłączonych do szczotek gdzie napięcie spada do około 2V po podaniu obciążenia. Jednak można było obojętnie co odłączać i regulator startował. Więc...
Witam, to dosc popularny przed wojna regulator napiecia '1-kotwicowy' / z 'mag-dyn Bosch D 1 / D 2', itp., a oprocz tego stosowany takze jako 'kopia Boscha' w powojennych 'Jawach - Perak' 125, 250, 350, wiec nie powinno byc klopotu z dobraniem 'zamiennika' w dobrym stanie technicznym, na wiekszosci bazarow motocyklowych do dostania u nas i 'za Odra'...
Ewentualnie regulator temperatury.
możesz sprawdzić jeszcze szczotki, może są już zdarte.
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Faza z mostka diodowego dla jasności.
Robo dzięki ,poczytam pomyśle. Elektrolit nie wyparuje tak szybko , sprawdziłem taki układ z napieciem 14,8 w maluchu gdzie swietnie się sprawdził przez kilka lat nie skracając żywota aku, w maluchu wytrzymał on 8lat, bez najmniejszych problemów latem czy zimą. A jeśli zaobserwuje zbytnie grzanie sie aku to zmniejsze napięcie i tyle, a an zimę wróce...
do dnia dzisiejszego nie potrafię zrozumieć zasady działania silnika od pralek (skąd te różne prędkości) Prędkościami silnika steruje triak, pomierz wszystko w silniku (uzwojenia), zobacz szczotki. Tu masz link jak sprawdzić silnik poza pralką http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... ja nie dysponuję autotransformatorem poradziłem sobie zwykłym...
Sprawdź jakość połączenia między alternatorem i dodatnią klemą akumulatora. Podstaw jeszcze jeden regulator napięcia, jeśli reg. nie jest Bosch tylko jakaś podróba to też może być podobnie. A 14,4 V to jest górna granica nieraz trudna do osiągnięcia, jak będzie 14V to też będzie dobrze.
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
To samo zamienniki regulatorów napięcia. Firma, z którą zdarza mi się współpracować, woli wlutować nowe szczotki w oryginalny regulator Boscha niż montować niepewny zamiennik. Unipoint, niewiem skąd to dziadostwo na rynku się wzięło, sklepy na siłę pchają klientom jako zamienniki do alternatorów i rozruszników.Części wysiadają po krótkiej ekspoatacji.
Rzadko się psują te regulatory. Poszukał bym innej usterki.
W tak prostym regulatorze to zapewne triak. Poszukaj schematów podobnych regulatorów sprawdź gdzie ma być jakie wyprowadzenie i poszukaj zamiennika ;)
Bardzo dziękuję za podpowiedź. Sprawdzę prądnicę, choć oddawałem ją do specjalistów na regenerację, podobno była Ok. Póki co dziękuję i pozdrawiam
Przyczyną stukania jest uszkodzony regulator nawiewu, w załączniku załączam opis jak do tego się dostać. Koszt nowego regulatora 110-150zł
Kol. lubark jak widzisz zapytałeś o ładowanie w swoim aucie a koledzy w cudzysłowiu kazali by ci wymienić silnik [nie obrażając nikogo ] co do zapłonu możesz próbować , ale jeżeli auto sprawuje się dobrze [lekko się uruchamia , zużycie paliwa jest w normie ] ja osobiście nie kombinowałbym , a jeżeli zdecydujesz się na sprawdzenie ustawienia zapłonu...
Regulatory napięcia Bosch z serii F00 załączają wzbudzenie z zacisku B+ alternatora, to jest częsty przypadek, że regulator albo nie odłącza wzbudzenia po zgaszeniu silnika, albo załącza magnesowanie wirnika samoczynnie.
15V przy wolnych obrotach, do ponad 18V na wyższych obrotach. Gdzie te napięcia mierzone ? Na aku.? Jeśli na altku. to sprawdź połączenia z masą i przewodu prądowego.
Dobrze kombinujesz i powinno ci się udać.Ja w maluchu do alternatora zastosowałem zewnętrzny regulator ale działał dużo lepiej niż fabryczny.Z dużego fiata alternator 6 diodowy bez problemu przerabia się na 9 diodowy i też będzie działał.Regulator najłatwiej sprawdzić za pomocą żarówki 5W i dobrej klasy zasilacza regulowanego min.9-15V.Żarówka jest"wirnikiem"...
Jesli byl wymieniany regulator Boscha made in China to sprobowalbym założyć stary typ europejski wypust.
Telefonicznie serwisant swierdził że uszkodzony jest moduł regulatora pogodowego.... Normalnie wieszcz :-) Ja Ci internetowo napiszę że może najpierw trzeba sprawdzić nastawy regulatora. Czy serwis pieca miał wpływ na zepsucie sie regulatora czy to "czysty przypadek"? Raczej nie miał wpływu, jeśli rzeczywiście regulator jesy uszkodzony to Przypadek...
Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Naciąg paska to zawsze warto sprawdzić. Ale miałem podobną sytuację u siebie. Problemem okazał się regulator.
Temat się przeniesie z czasem na nowsze auta gdzie napięcie ładowania jest jeszcze bardziej limitowane, wygląda na typowy regulator boscha także myślę że jest to możliwe. Podaj coś więcej o tym regulatorze. Ćwicząc modyfikacje na różnych sprzętach sprawdziłem że nowsze regulatory boscha z połączonym sense z kl15 (phateon, bmw) nie są podatne na modyfikację...
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
dodam jeszcze że pulsują mi światła. , miernikiem tego nie sprawdzisz ( krótkotrwałe zaniki napięcia), wirnik albo jak powyżej.
To jest taki typ regulatora 'Bosch 45 / 60 - 6' z pojedyncza kotwica, ktora przelacza po kolei 2 'zestawy' stykow i od wiekszosci powojennych motocykli powinien tak samo pasowac : AWO Turist / Sport, IFA BK 350, MZ ES / Trophy, Jawa Perak / Ogar, itp., bo wszystkie mialy wlasnie 'kopie - klony' tego regulatora 'Bosch' w latach powojennych i podobne...
Dziękuję za podpowiedź, zamówię takowy i sprawdzę działanie :)
Kolego na początek sprawdź szczotki może mi się wydaje, że nie dotykają komutatora możliwe, że iskrzyły i padł regulator. Dobrze byłoby wrzucić zdjęcie regulatora.
Wszystkie regulatory będą pasować. Szczotek nie zmienia się w oryginalnym Boschu. Najlepiej zrobić już całość z nowym regulatorem are0008, łożyska 6303 i 6003, komutator asl9008 i ewentualnie koło afp0010.
Jeżeli to Bosch to wina będzie w regulatorze, zamiennik to ARE0008.
Czyli nie wiesz do czego ten opornik. Znaczenie ma i nie ma... Lepiej jak jest. Dla kierowcy.
Możesz zastosować Boscha pod warunkiem że będzie miał odpowiednie parametry Schemat regulatora powinien być na jego odwrocie zrób jego jeszcze jedno zdjęcie
Walka z komunikatem o ładowaniu zakończona. Alternator w moim aucie to faktycznie A 013 154 0002, albo inaczej 0 124 625 014. Zamontowany był regulator Bosch o numerze 1 986 AE0 136 (odpowiednik A 004 154 00 06), czyli ten niewłaściwy. Zamontowałem regulator Bosch 1 986 AE0 123 czyli odpowiednik A 004 154 03 06. Ładowanie prawidłowe, czerwonego komunikatu...
Może te obrazki z aukcji coś pomogą. https://allegro.pl/oferta/regulator-obro... Dodano po 4 A ten za 100zł, i by problemu nie było :) https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
Na początek polecam zakup regulatora Junkers/Bosch CR100 lub CW100. Regulatory te pozwolą Ci zapomnieć o ciągłym wachlowaniu temperaturą na kotle. Ze zwykłym sterownikiem, np. firmy Salus, będziesz musiał co jakiś czas zmieniać temperaturę, w zależności od warunków na zewnątrz budynku. Na przykład, dla +10 stopni C wystarczy na kotle ustawić około 40-45...
Cześć, mam problem ze sprawdzeniem regulatora Bosch F 00M 145 247. Pod 1 i B+ podłączyłem żarówkę 5W Pod B+ i masę (obie) zasilacz regulowany Pod szczotki żarówkę 21W Żarówka 21W żarzy się (napięcie kilka wolt) aż do napięcia 14V, powyżej gaśnie. Jeśli podam napięcie z zasilacza sieciowego 9V AC z jedną diodą (górna część sinusa) na dodatkowy styk regulatora...
Wykręć regulator i sprawdź multimetrem czy jest przejście na pierścieniach ślizgowych wirnika.Jeżeli przejście jest to raczej na 99 % regulator uszkodzony.
Sześciopinowy regulator wolnych obrotów, Bosch 0132008601 / 0132008603
TNY285DG-TL
Witam, czy regulator Bosch CR100 da się zresetować do ustawień fabrycznych?odłączenie od zasilania na kilka godzin nie działa? Pozdrawiam
Witam! Dokładny model zmywarki podam odrobinę później, generalnie sprawa ma się tak. Przycisk START sprawdzony, wygrzebany moduł wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/4553082300_1... Generalnie uszkodzenia i moduł wyglądają w 100% tak samo jak tu: http://forum.electronicwerkstatt.de/phpB...
Kiedyś gdy jeździły jeszcze Polonezy te alternatory przerabiałem na regulator Boscha (ten czarny kapelutek). Zero reklamacji.
Tak, wtryskiwacze były oddane do Iławy do Bosch na sprawdzenie. Tak samo regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia oraz ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia.
Jeśli- wrzeciono z magnesem nie jest wybite/ duże luzy boczne, może być też sam magnes pękniety/, czujnik jest dobry/może być słaby styk na pinach/, to pozostaje tylko wymiana modułu. Zawsze można wybrać tańszą opcję- wywalić starą elektronikę, wstawić zwykły regulator obrotów na triaku. Mógłbyś rozwinąć myśl z tym regulatorem
Krótkie pytanie-czy da się zastąpić rgulator prędkości obrotów dmuchawy w E210,regulator Bosch,4-końcówkowy regulatorem Valeo (3 końcówkowy)? Ewentualnie jakie przeróbki trzeba robić?
Ja bym zmienil regulator. Masz bosch czy valeo? Po objawach 99% boscha ;)
Regulator oryginał Bosch? Na moim regulatorze widnieje takie oznaczenie F00M145206 jedyny jaki znalazłem pasujący do teog oznaczenia to z tej aukcji na innych stronach nic nie znalazłem pasującego Jest oryginalny regulator Bosch i kosztuje niewiele ponad 100 złotych. Nie wiem jak szukałeś. Powinieneś założyć Bosch, a nie jakiegoś chińczyka. Te alternatory...
Sprawdziłem komutator niby wszystkie cele są takie same, podobna oporność, jednak dwie cele jakby bardziej przykopcone-sąsiadują ze sobą. Nie sprawdziłem jeszcze bez regulatora. Jak podpiąć napięcie bezpośrednio do szczotek??
Cześć, zepsuła mi się szlifierka kątowa Bosch GWS 9-125 S. Stanęła podczas pracy bez wyraźnej przyczyny. Nie była przegrzana ani przeciążana. Sprawdziłem przewód zasilający, szczotki, rozebrałem wirnik. Całość przeczyściłem również styki przy szczotkach. Nie pomogło. Szlifierka się włącza chwilę kręci następnie gaśnie. Nie pomaga również potrząśniecie...
Niekoniecznie. Do sprawdzenia masa na budzie/silniku pojazdu.
Domyślam się, że to TGM. Bezpieczniki przy akumulatorach sprawdzone? Ma ADR? Regulator oryginalny czy chiński? Dodano po 2 W większym bracie jest przekaźnik proszę podmien go jeżeli i Ciebie występuje, obecnie nie mogę tego sprawdzić. W tym modelu często występuje problem z wiązka elektryczna , ostatnio sciagalem zderzak przedni to dosłownie chwila...
Nigdy nie miała c330 minusa na masie, piszesz głupoty i myślisz że wiesz lepiej, w tamtym roku osobiście przerabiałem na alternator z ostatniego roku produkcji c330M i musiałem zmienić biegunowość niestety, tak że niemów mi tego co nie wiesz Fabrycznie nigdy nie miały w Polsce, poza granicami Polski mnie nie interesuje co tam kto montował Od 1987 roku...
Sprawdź regulator napięcia w alternatorze. Tam powinien być BOSCH, łatwy montaż i demontaż. sprawdź napięcie ładowanie (zakres 13,8 do 14,4).
Nie, do BUSa podłączasz oryginalne regulatory Bosch (CW400, CW100, CR100, CR10) Regulatory on/off czyli takze Two podłączasz pod niebieską kostkę
Bzdura. A kolega wie, że niektóre regulatory Boscha do diesli mają napięcie odcięcia 14,7V? Nie mam zamiaru z kolegą się targować. To że mają nie znaczy że jest dobrze dla użytkownika Może pogodzę kolegów. Napięcie gazowania zależy od temperatury, im niższa tym napięcie gazowania wyższe. Bosch robi niektóre regulatory ze zmiennym napięciem odcięcia...
Z litrą F jest Bosch, z literą T Valeo. Osobiście sam bym się zastanawiał który wybrać. W Bosch regulatory napięcia lecą jak zęby, Valeo zaś pierścienie ślizgowe ma chyba z marchwi.
Jeżeli nie chodzi o kasę a do mieszkania to CT200.Kocioł pracuje na zasadzie krzywej grzewczej bez konieczności montażu czujnika ( odczyt z internetu ) jeżeli masz możliwość to CT200.
Sprawdź czy jest napięcie na regulatorze ciśnienia np żarówką. Dobrze by było też sprawdzić czy ECU wysterowuje ten regulator, oscyloskop. Konieczna diagnoza testerem, najlepiej PP2000.
Potencjometr jest tylko elementem sterującym, podłącz pod regulator żarówkę i sprawdź czy reguluje się jasność.
Zobacz to ale to nie bosch tylko DELCO po nr które podałeś http://www.as-pl.com/p/ARE1001
Jeżeli to możliwe i jest kasa Regulator Bosch CW400.
Jeśli rozłącza termostat, to szukaj przyczyny w czujniku temp. Ostatecznie regulator. Pozdrawiam.
Można zastosowac.
Zmień serwis bo to co piszesz to jakaś porażka, masz dwie opcje, albo pompa paliwa w zbiorniku, jeśli system wtryskowy BOSCH lub wtryski/pompa CR/regulator ciśnienia. Takie rzeczy można na odpalonym silniku sprawdzić, nie czekać na DTC. Ale to ja, nie koniecznie inni...
witam chłodziarka włącza się i wyłącza a regulator temperatury nie wiem jak sprawdzić
http://allegro.pl/regulator-napiecia-bos... taki jest ale zalozony jakis zamiennik (nic na nim nie pisze)
Spójrz na schemat podłączenia regulatora, wynika z niego że trzeba podłączyć 3-i przewód do silnika (generalnie regulator włączony jest w szereg). Więc regulator musi być zamontowany bezpośrednio przy silniku. [url=http://www.powertoolspares.com/tool...
napięcie mierzone na alternatorze, nowy regulator boscha wsadzony, szczotki, komutator, łożyska wszystko na nowe wymienione. na starym alternatorze też tak było tylko napięcie ładowania zamiast 14,4V było 13,8 (bez obciążenia)
a ten 2 regulator to pewny?
Jeżeli to Bosch to uwalony na 99,9 % regulator (zakładam że sprzęgiełko masz sprawne). Taki regulator w oryginale kosztuje od 60 do 100 zł. Dobrze radzi sigwa18, sprawdź pierścienie ślizgowe, tak nawiasem mówiąc to w Boschu bardzo rzadko kończą się szczotki a regulator dalej pozostaje sprawny, w Valeo zgoda, najczęściej wymienia się szczotki. Nie kupuj...
Jest to prostownik pełnofalowy 3-fazowy więc na wyjściu jest 6 diod. Napięcie podawane na regulator prostowane jest natomiast półfalowo więc przy pomocy osobnych 3ch diod.
Proszę o podanie numerów łożysk do alternatora Bosch z Golfa II. Nie wiem jakie oznaczeniem ma alternator ponieważ ta srebrna naklejka z numerem się sprała. Znam natomiast oznaczenia jego regulatora napięcia: Bosch 1197311028 oraz kondensatora: Bosch 0290800036
sprawdzenie regulator napiecia sprawdzenie stojana bosch grzałka bosch sprawdzenie
uszkodzony sensor nawigacja widzieć satelit muzyka przez bluetooth
pralka ariston hydrostat ładowarka tl494
Komunikat PF 7 na urządzeniu Elstat - co oznacza? Podłączenie stycznika immobilizera w VW T4 2.5 TDI