Witam Jak w temacie napięcie na wyjściu faluje tzn jest nie ma jest nie ma co około sekundy, zmierzyłem napicie 12V i jest tak samo czyli odłączyłem regulator avr napięcie 12V jest stabilne ale mam problem z doborem regulatora. Nie można wklejać linków do aukcji więc tylko zdjęcie w aukcji...
Witaj. Ja miałem podobne objawy (uno 99 1.0 fire) po załozeniu nowego alternatora, regulatora napięcia i sprawdzeniu masy i innych połączeń kontrolka ładowania nadal sie świeciła. Powodem tego wsyzstkiego był przetarty (naderwany) kabel, który wchodzi do regulatora napicia. Pozdrawiam
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Caro 1.6 Abimex rok 1995. Mam z nim problem, a w zasadzie z kontrolkami akumulatora i STOP na desce rozdzielczej. Cały czas się żarzą, nawet podczas jazdy, niezależnie od czasu jej trwania. Na początku wymieniem regulator napicia na nowy, bo słabo...
Ok, to lepiej 12v, ale i tak ledy podlaczylbym do regulatora na 12v Troche tu zmieniasz parametry - miotasz się w wyborze. Czy musisz zdecydować w 10 minut? Może lepiej odetchnąć, pobrać instrukcję od regulatora, przeczytać ze zrozumieniem i potem pytać o niejasności. Obrazek z #11 sugeruje...
Temat się trochę zdezaktualizował, bo napisałem go już kilka lat temu ale tak jakoś mi zeszło z publikacją. No ale najwyższa pora to przepchnąć, i może się jeszcze komuś przyda. Zasilacze ATX są były często przerabiane do wykorzystania jako zasilacz laboratoryjny albo jako zasilacz...
Witam, Jak wielu użytkowników mam ogromny problem z tym alternatorem. Nie jestem w stanie odczytać modelu ale jest to oryginalny alternator od MF 255. Problem polega na tym, że ładuje bardzo słabo i słabo się wzbudza. Napięcie na zacisku B+ wynosi 12,8V (napięcie akumulatora na tym zacisku...
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V...
A czy na wyłączonym silniku lampka ładowania świeci się? Sprawdź napięcie na wyjściu regulatora napięcia (ten kabelek do lampki ładowania) Jeżeli bedziesz tam miał normalne 14,4V to znaczy że masz uszkodzone diody główne alternatora. Sugerowały by to twoje wcześniej opisywane objawy...
Może uszczelniacz leje , tarcza jak się napije oleju to kiedy jest zimna może jakoś chodzić przy ciepłej będzie się bardziej ślizgać. Bo na bani to można łańcuch w rowerze naprawiać a nie rovera. Teraz masz do sprawdzenia sprzęgło, wysprzęglik, uszczelnienie wału i skrzyni, do wymiany...
Witam ---jeżeli silnik w przed dzień chodził normalnie, przestał noc i nastąpił taki problem----(w między czasie nie było szarpane silnikiem na holu z czego może się przestawić rozrząd i kąt wtrysku) to ja bym zaczął od wstawienia dobrego akumulatora na miejsce w samochodzie (nie na lejcach...
Acha. Czyli jak dobrze rozumiem aby sprawdzić czy regulator podaje odpowiednie napicie ładowania akumulatora, muszę podpiąć akumulator.
Akumulator jest niedoładowany przy takim napiciu. Powinno być 14.2V-14.4V. Nie wiem czy ten model tak ma czy do sprawdzenia jest regulator ładowania.