Mam problem z CJ0, zachowuje się jakby dostawał ubogą mieszankę - po mocniejszym otwarciu przepustnicy, dławi się, dźwięk silnika jakby nie pracował na wszystkie gary. Pompa i filtr paliwa wymienione na nowe i pojawiła się poprawa na chwilę, później problem wrócił. Pomyślałem, że może regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej jest walnięty, ale...
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Witam specjalistów i proszę o poradę, Hyundai Santa Fe 2003r. 2.0l Diesel gaśnie kilka razy dziennie w różnych okolicznościach. Potem zapala bez większych przeszkód. Wiem, że przyczyn nieregularnego gaśnięcia może być bardzo wiele, ale machery w ASO po dłuższych oględzinach zdiagnozowali, że to regulator ciśnienia paliwa na listwie 31402 i krzyknęli...
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Witam. Udało się ogarnąć temat ? Ja mam skaczace cisnienie na railu (skacze nawet po 90-100bar) i glosna praca silnika od ponad pół roku. Zwlaszcza na zimnym. Dziś wymieniałem podkladki pod wtryskami, przez jedna juz troszkę przepuszczało. Na drugim wtryskiwaczu widać że była rurka wymieniana i jak jej dotkne to straszne na niej drgania sa. Myślę nad...
Przewody z pewnością szczelne. Przy wymianie filtra przeleciałem ich całą drogę. Najbardziej zastanawia mnie dlaczego przestała się włączać pompa po otwarciu drzwi kierowcy. #edit Jeśli chodzi o zawór zwrotny nie mam go bezpośrednio na przewodach. Z tego co się zorientowałem znajduje się on w pompie paliwa. ( Gdzieś też czytałem, że częściowo jego funkcję...
Witam. Mam problem z Jumperem 3 z 2007r. silnik 2.2HDI 120KM, problemem jest skaczące ciśnienie na listwie CR 300-350 i od czasu do czasu 170-380, samochód często sam gaśnie na wolnych obrotach, oraz często w ogóle nie ma mocy. Chciał bym się was doradzić ponieważ byłem w dwóch ASO i u 1 mechanika i każdy mówi co innego... 1 ASO mówi że na wskutek złej...
Regulator ciśnienia paliwa nie będzie pracować bo nie pozwoli na to sterownik silnika jeżeli nie ma odczytów z czujnika ciśnienia. W efekcie tego nie będzie ciśnienia na listwie. Sprawdź instalacje czujnika ciśnienia paliwa. Zobacz jakie jest zasilanie na czujniku i jakie jest napięcie na wyjściu (pomiary przy podłączonym czujniku). W blokach pomiarowych...
Auto miało problem z przelewami na wtryskach (140 tyś przebiegu, kobietka jeździła 1km do pracy i z powrotem, więc myślę, nagar, syf itp we wtryskach), pomyślałem, że zrobię mu płukankę układu wtryskowego bezpośrednio z puszki preparatu. Bezpośrednio w zasilanie ON pompy wysokiego ciśnienia oraz w powrót, podpiąłem wężyki i do puchy najpierw z ON aby...
Witam, Posiadam lagunę II 2.0 IDE. Pewnego dnia pojawił się u mnie problem z wtryskiem i ESP. W ASO wymienili mi regulator i czujnik ciśnienia paliwa. Niedługo potem sprawa się powtórzyła (tym razem błąd wtrysku i jakiś błąd o zanieczyszczeniach). Okazało się, że komputer jest uszkodzony i na okrągło zwiera masę dla regulatora ciśnienia przez co go...
Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w określeniu sprawności czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Opiszę całą sytuację: Auto jeździło choć po zapaleniu czasem huśtało. Po sprawdzeniu okazało się, że komputer pokazywał około 1000bar i więcej na wolnych obrotach. Temat pojawił się na elektrodzie o podobnych parametrach, jednak brak rozwiązania. Został...
Jeszcze jedno na listwie clip pokazuje tylko 1 bar ciśnienia. Podpowiedź w programie naprawy nie działa, błąd z regulatorem pokazuje się gdy jest wtyczka podłączona, gdy miernik podłączam do wtyczki z zasilającej błędu już niema i gaśnie na wyświetlaczu komenda o błędzie wtrysku. Co do rozrusznika system chyba nie pozwala zakręcić rozrusznikiem gdy...
Rurka, która wychodzi z regulatora ciśnienia, czyli tego czegoś zaznaczonego czerwonym "pisakiem" jest przelewem. Odkręć te rurkę, włącz zapłon i napisz skąd leci paliwo - z rurki czy z regulatora.
Mam problem, którego jeszcze nie rozwiązałem z Fordem. Auto ogólnie nie chce jechać. Potrafi szarpać, przerywać ale nie zawsze, czasem jest tak, że jedzie dobrze. To co sprawdzone: -przelewy, pierwszy wtrysk ma większy przelew o jakieś 20-30% od pozostałych, -silnik lekko faluje (ale bardzo lekko), czas wtrysku na pierwszym to 270, a na pozostałych...
Jak walisz kluczem w czujnik to się nie dziw , że padają. Przy uszkodzonym mechanicznie regulatorze ciśnienia będzie błąd czujnika ciśnienia.
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
jesli mozesz powiedziec co mialby regulator do palenia czujnikow ??? Utrzymuje w miarę stałe ciśnienie na listwie, jak będzie zablokowany to uszkodzi nadmiernym ciśnieniem czujniki. Jak mozna sprawdzic czy ten regulator jest sprawny??? Wykręcić i obejrzeć ( jest mechaniczny ), w większości przypadków uszkadza się tak że nie utrzymuje ciśnienia i są...
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Fiat Doblo z takim silnikiem problemy z rozruchem,raczej brak rozruchu,obroty ok ,ciśnienie paliwa na listwie ok,generalnie brak błędów.Samochód najechane 90 tyś. i okazało się się że wtrysk robi problem,brak błędów itd.Corsa D zapala gaśnie brak błędów,i co brak ciśnienia na pierwszym cylindrze,reszta ok.Durne JTD Fiata tak mają,wtrysk robi problem...
Czy zawór upustowy czy regulator ciśnienia-jeden h...j, ma puścić ciśnienie na listwę w okolicy 2barów a co więcej to z powrotem do baku. A wygląda tak:
Regulator ciśnienia. 1600 bar czyli cały czas max.
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina immo. Sprawdzony i nasmarowany rozrusznik,wymienione...
Nie nie kopci. Czujnika nie sprawdzałem bo założyłem że skoro słychać zmiany w pracy silnika pod czas wahania ciśnienia i to że na wykresie ładnie "chodzi" to że jest sprawny. W trakcie jazdy skoki ciśnienia raczej nie są odczuwalne. Przynajmniej powyżej 1500 obr. Jedzie dobrze i kopa ma. Dziś po odłączeniu regulatora ciśnienia paliwa auto pracuje równo,...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Panowie, pacjent jak wyżej (czujnik i regulator na listwie). silnik nie odpala. podczas kręcenia rozrusznikiem Ciśnienie paliwa dochodzi do jakichś 400-440 bar (wydaje mi się trochę sporo), po czym nagle spada do około 60 bar. Podmieniany regulator w listwie na sprawny tak samo jak regulator w pompie, niestety żadnych efektów. Wiązka elektryczna przetrzepana....
Na komputerze błędów nie ma. Kiedyś był błąd cewki ale ponieważ podmiana na nową nic nie dała więc błąd wykasowali i tyle. Problem odpalania pojawia się gdy auto postoi przynajmniej 15 minut od zgaszenia. Wtedy muszę kręcić kilka razy (dwa czasami trzy) i odpala. Z początku trochę trzepie (tak jakby pracował na trzech garach) ale po jakiś 3 sekundach...
Obry. Jak w temacie, lala nie chce zagadać. Borykam się z tym problemem już od dłuższego czasu. Najpierw 2 razy zgasł podczas jazdy (po odpaleniu jechał dalej, błąd: spadek ciśnienia na listwie) a teraz nie chce gadać. Co zrobiłem: wszystko wskazywało na pompę, dawała na listwe 6 bar jak już auto przestało jeździć. Wymieniłem pompe i jeden wtryskiwacz...
Siemka.Panowie mam Audi 100 c4 2.0 z Lpg silnik Abk Na końcu listwy wtryskowej znajduje się regulator ciśnienia paliwa,Moje pytanie dotyczy wężyka który z niego wychodzi.Dokąd lub gdzie ma być podłączony ten wężyk wychodzący z regulatora???
Witam, Mam Peugeot 407 SW, 2.0 Hdi 136 KM, z 2005r. typ RHR, skrzynia 6-biegowa, przejechane ma 210 tys. km. (brak navi, tempomatu, poza tym, chyba ma wszystko z wyposażenia do tego modelu) i jestem nieszczęśliwym właścicielem od połowy grudnia 2013r. Poniżej opiszę dwa problemy, które wydaje mi się, mogą być ze sobą jakoś powiązane: 1.) Mam taki problem,...
Witam Forumowiczów. Mam problem z moją Marysią, a mianowicie nie chce odpalić. Zaczynając od początku... zająłem się 3 tyg. temu blacharką. Odłączyłem akumulator, rozebrałem wnętrze i powymieniałem (pospawałem) uszkodzone zębem czasu fragmenty podłogi oraz progi. W trakcie zająłem się urządzeniem zmiany biegów, bo zacinało się i niefortunnie zablokowałem...
Dzięki sigwa18 za zainteresowanie :wink: Ponieważ nie mam manometru, potrzebuję jakoś oszacować czy regulator jest jeszcze sprawny. Zakładam, że skoro sprawna pompa daje 6 barów to nawet przy stratach ciśnienia na przewodach w listwie wtryskowej będzie ciśnienie zawsze większe niż 3 bary czyli zawór regulatora zawsze jest uchylony, tylko przy zamkniętej...
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
Witam proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki auto jak w temacie brak ciśnienia na listwie CR nie odpala ,auto było u mechanika który wymienił pompę CR na inna sprawna oraz zawór w pompie i regulator ,bez efektów, auto podłączane pod KTSa i IDSa brak błędów w sterowniku silnika poza błędami z hamulca postojowego i podnoszenia szyb elektrycznych wszystko...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
Witam proszę o pomoc ponieważ nie mam już pomysłów co dolega w moim aucie. Opala i po dwóch sekundach gaśnie ? IMMO jest ok mam pozwolenie na start, klucz czyta dobrze. Nowa pompa oraz regulator Nowy czujnik ciśnienia na listwie cr Cztery nowe wtryskiwacze nowe ecu kable od czujnika ciśnienia cr ok oraz do regulatora ok silnik gaśnie ponieważ już po...
Witam, mam problem z silnikiem 2.0 fsi o kodzie AWA. Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, ecu widzi błąd numer 17428, podmieniony już czujnik na listwie wysokiego ciśnienia, brak zmian, potem podmieniłm pompę wysokiego ciśnienia razem z regulatorem, bez zmian, pompa w zbiorniku nowa, gdy odepne czujnik na listwie auto zaczyna pracować poprawnie,...
Błąd p0088 błąd regulator ciśnienia paliwa, czyli ciśnienie paliwa powyżej żądanego. Generalnie trzeba uważać z tłumaczeniem tych błędów warto sięgnąć po ojczysty język producenta pojazdu lub systemu. Tu na Siemens 2.0 HDi. Objaw to brak mocy, twarda praca silnika, kontrolka check enginie. Błąd zapala się ( w moim przypadku ) dość szybko, gdy tylko...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Regulator ten ma za zadanie utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej.To że nie przepuszcza powietrza w żadna stronę nie znaczy że jest popsuty.Wręcz przeciwnie nie powinien tego robić,przecież w nim jest paliwo a nie powietrze.Sprawdź szczelność wszystkich wężyków podciśnieniowych,układ WN,silniczek krokowy.Bo w zasadzie ten...
Witam. Mam małe pytanie ... A mianowicie czy idzie nabyć regulator ciśnienia listwy wtryskowej do Bravy 16V 1,6 jako osobną część bez kupowania całej listwy? Wiem, że do innych marek idzie ... A akurat do tego modelu obdzwoniłem parę sklepów i nic .... Czy wogóle z tej listwy idzie zdemontować owy regulator czy to jest jedną całością?
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie.
I mój i twój regulator jest zwalony na bank. Membrana jest przebita. W moim jest przelot na drodze zbiornik - układ podciśnienia. W króćcu do podciśnienia nie może być benzyny. Teraz w listwie jest nie wiadomo jakie ciśnienie, za to mam pewność że część benzyny jest zasysana do przez kolektor ssący i trafia do dolotu razem z lpg. Nie wiem czy uszkodzenie...
Zastanawiałem się nad czujnikiem temp ale przecież jak wysunąłem ten regulator, paliwo zaczęło się lać (spadło ciśnienie na listwie) to zapalił od strzału bez dodawania gazu. Ten czujnik o którym mówisz to ten na przepustnicy? Dodano po 6 Przepraszam za bukę. Czujnik map w polo znajduje się w kolektorze obok przepustnicy :D Jutro rano znów pełen nadziei...
Witam. Mam pytanie. Mam citroena xsare 2.0 hdi 99r. Auto nie pali, brak jakiegokolwiek ciśnienia na listwie wtryskowej. Jak odkręciłem rurkę od pompy to w ogóle nie wylatuje ropa. Pompa w zbiorniku chodzi. Po diagnozie mam tylko jeden błąd " brak ciśnienia paliwa (wyciek). Diagnoza była robiona na PP 2000. Dodam ze wymieniłem regulator na pompie i czujnik...
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
Witam serdecznie forumowiczów. Problem jest złożony, dlatego zacznę od początku. Wyciągnąłem kilka dni temu silnik ze swojego stilo, żeby zdjąć i wyczyścić kolektor dolotowy, wymienić uszczelki pod obydwa kolektory, zaślepić EGR, wymienić rozrząd i uszczelnić wszelkie wycieki. Jako, że do zdjęcia kolektora dolotowego trzeba zdjąć pompę CR, to wykręciłem...
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Witam Mój Peugeot sprawił dzisiaj niespodziankę. 306 2.0 HDi - RHY 90 KM system Bosch Otóż po "zgaszeniu" czyli przekręceniu kluczyka w zasilanie silnik jeszcze pracował przez jakieś 3-5 sekund. Typowa usterka regulator ciśnienia paliwa. Po odpaleniu ponownie samochód jedzie ale nie osiąga większych obrotów jak 2,5 tys. W trakcie dojeżdżania do świateł...
witam, mam trafic'a 2,5 dci. dotarł do mnie z problemem z dpf. został osunięty i obrobiłem mapę.po robocie silnik miał twardą pracę i teraz nie odpala. wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia na szynie CR i faktycznie tak jest,jak odpalał pokazywał 1600bar na wolnych obrotach, wtryski są zakodowane, podmieniłem czujnik ciśnienia na szynie i regulator w...
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Dzień dobry Potrzebuje pomocy. Auto zgłasza ww błąd i przechodzi w tryb awaryjny. W logach widać, że przez chwilę podaje zbyt duże ciśnienie na listwie, tylko, że umyślnie. W parametrach widać, że sterownik otwiera mocniej i wtedy przechodzi w tryb awaryjny. Wtryski sprawne, regulator na listwie podmieniany, czujnik również. Zostaje tylko regulator...
Witam serdecznie, proszę o poradę odnośnie Audi Q5 2.0 TDI CAHB, przebieg 188 000 km, po czyszczeniu układu dolotowego, kolektor, klapki wirowe, przepustnica, EGR, nowe płyny i filtry i w tym filtr paliwa, i nie mogę pozbyć się błędu P0088, przy odpalaniu, przy spokojnej jeździe zapisuje się w pamięci ten własnie błąd P0088 – Fuel rail/system...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
Witam, szukam pomocy może jest jakiś dobry magik na forum który podpowie. Auto stoi ponad rok nie wiadomo czy leżało na dachu czy może było podlane. W skrócie: - ciśnienie na listwie przy kręceniu plakiem max 140bar - z błędów pozostał tylko egr , który teraz jest zaślepiony P0406 Obwód czujnika położenia zaworu EGR - wysokie napięcie - usterka funkcji...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem na listwie ale może po kolei. Auto wkreca się na max 2900 obr oczywiscie na postoju podczas jazdy można powiedzieć wcale ok. 1000 obr. wcześniej wywalało błąd z za niskim ciśnieniem i auto gasło przy wcisnietym pedale gazu do dechy. Wymieniony na nowy regulator na listwie objawy takie same ale w miedzy...
Witam mam problem z Transitem courierem z 14r . Przebieg to zaledwie 140tys km.Przy nagłym przyspieszeniu wpada w tryb awaryjny i po puszczeniu nogi z gazu gaśnie,bez problemu odpala. Na komputerze błędy: -regulator ciśnienia paliwa - ciśnienie zbyt niskie P228C -wykrywanie nieszczelności w układzie paliwowym,duży wyciek P0093 Myślałem że któryś wtrysk...
A skąd pewność że to czujnik ciśnienia szwankuje, a nie regulator, bądź czujnik wałka? Na wtyczce czujnika z jednej strony masz +5V, z drugiej strony masę, a pośrodku sygnał napięciowy ciśnienia - z grubsza pomiędzy 1 a 4,5V. Z odpiętą wtyczką auto nie odpala.
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Zrobione wtryski wymieniony czujnik na listwie regulator ciśnienia na pompie wyświetla błąd zbyt wysokiego ciśnienia paliwa na listwie auto gaśnie podczas jazdy ktoś coś
Witam. Proszę o podpowiedz bo mam taki problem z samochodem Master z 2021 roku. Pompa wtryskowa generuje za wysokie ciśnienie. Był podmieniany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzane wtryski, przekładany cały zestaw z innego komputer bcm, skrzynka bezpieczników pod maską i pętla od kluczyka. Tester pokazuje przy kręceniu że ciśnienie...
Iveco daily 3.0 150 koni 2018 rok, wyświetlał się błąd silnika i regulator ciśnienia na pompie, wymieniłem regulator silnik pracuje normalnie ma moc lecz raz na jakiś czas wyłącza się całkowicie przeważnie przy zmianie biegów z trójki na czwórkę. Odpala z powrotem normalnie i normalnie pracuje, dalej pokazuje się błąd regulatora ciśnienia z tym że mechanik...
Posiadam dwa signumy 2.2 Direct, jeden sprawny drugi kuleje. Podmieniałem pomiędzy nimi już pompę wysokiego ciśnienia, pompy w baku, regulatory ciśnienia paliwa etc. Problemem jest że uszkodzony signum uwala regulatory ciśnienia paliwa. Skąd to wiem w sprawnym po wyłączeniu silnika zaraz z listwy wtryskowej schodzi ciśnienia, w uszkodzonym nadał jest...
Czy regulator cisnienia a silnik krokowy to to samo?? jak nie to prosze o wytyczne gdzie moge znalesc regulator bo krokowy wiem gdzie jest.dzieki Regulator ciśnienia paliwa masz (patrząc od przodu samochodu) z lewej strony pod przepustnicą na zakończeniu listwy wtryskowej. Klasycznego silnika krokowego na przepustnicy w tym silniku nie ma . Jest natomiast...
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Carrot i inni - myślicie że on wie gdzie jest powrót, gdzie regulator ciśnienia. Myślisz że faktycznie je mierzył? Czym i jak? To zapytaj gdzie się wpinał. zwykłym manometrem, a wpiąłem się w listwę zasilającą wtryski. Po prawej stronie jest coś w rodzaju wentyla. Coś jeszcze chcesz wiedzieć panie kolego?
Witam. Byłem dziś u mechanika i mi powiedział że powodem nie włączania się ssania w aucie jest zawór ciśnienia na listwie i żebym poszukał używki ale tak popatrzyłem na necie i ciężko znaleźć to a prędzej znajdowało mi regulator ciśnienia paliwa bo głownie po nocy mi ciężko uruchomić silnik a potem pali ok i czego w końcu szukać?
nigdy nie spotkałem sie z za wysoki ciśnieniem w w renault 1.5 dci, chyba że rozłą czyłeś regulator ciśnienia, albo umyłeś silnik
sterownik napewno odblokowany? jakie parametry sterowania regulatora na pompie? (RCO przy kreceniu rozrusznikiem)
Pomiar kompresji wyszedł zbyt wysoki bo paliwem lał do cylindrów, tak się nie robi! No i żeby uświadomić co niektórych to on nie ma powrotu paliwa a regulator ciśnienia w zbiorniku nie na listwie.
Witam, mam problem z nissanem x-trailem 2,2 auto po odpaleniu jedzie normalnie stanę na światłach ruszam i ledwo się wkręca, co się okazało wywala błąd 0089 pompa paliwa ,na wolnych obrotach ma 600 bar a powinien mieć 300 wymieniłem regulator ciśnienia paliwa w pompie i dalej to samo,ma ktoś jakiś pomysł?
regulator jest na swoim miejscu zaślepiam wyjście "i" według podanego przez Pana rysunku i czy wtedy eliminuje regulator?
Do sprawdzenia napięcie dochodzące do czujnika ciśnienia i napięcie dochodzące do regulatora ciśnienia paliwa.
I teraz pytanie. Czy lepiej szukać takiego jak oryginał czy w normalnym użytkowaniu nie przeszkadza mniejsze ciśnienie na listwie? Nigdzie nic podobnego nie znalazłem więc pisze tutaj. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Kiedyś bawiłem się z astrą F na jedno punkcie - zwiększałem ciśnienie na listwie (blokowałem powrót paliwa szczypcami), a w tym czasie...
Wyświetla błąd niewłaściwego ciśnienia w układzie CR(wynika ze jest za wysokie bo zaczyna głośno pracować-stuki w silniku ) , wymieniony zawór na pompie wysokiego ciśnienia , czujnik na listwie, sprawdzona wiązka elektryczna, wymienione filtry,wyczyszczona obudowa filtra , zaworek zwrotny sprawny , powrót do zbiornika drożny i bez efektu . problem się...
Regulator ciśnienia paliwa działa poprawnie. Im wyższe ciśnienie w kolektorze, tym wyższe na listwie. Zły trop, musisz szukać dalej. edit: Może i jednak dobry trop, bo tu powinien trzymać 2,5 bez podciśnienia. Pewnie włożony niewłaściwy regulator, bo zazwyczaj są takie na 3 bary.
Witam, poszukuje regulatora Paliwa, który zdajduje się na listwie wysokiego ciśnienia. Laguna 2.0 silnik IDE, 2001r
witam serdecznie, przeglądam forum od tygodnia ale nie znalazłem rozwiązania takiego problemu, również google nie pomogło. Kupiłem jakiś czas temu Xsare Picasso 2,0 hdi 90 KM silnik RHY rok 2000, miała niby mieć uszkodzony wtrysk lub wtryski. Komputer nie chciał się z nią połączyć więc zacząłem szukać powodów, okazało się, że sterownik silnika był spalony,...
Witam mam pytanie czy ktoś ma pojecie gdzie sie znajduje regulator ciśnienia paliwa bo mam nieraz takie objawy jak by nie dostawał paliwa a po chwili to ustaje i pracuje równo nadmieniam ze wszystkie cewki i świece są nowe w jaki sposób mozna sprawdzic cisnienie na listwie ? Dzięki za podpowiedz[/i]
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Witam, 1. czy to normalne iż na włączonej stacyjce bez uruchamiania silnika czujnik na listwie CR wskazuje od 10,9bar do 13,9bar i tak sobie skacze - załączem rysunek 2. podczas pracy na wolnych obrotach ciśnienie zmierzone skacze w zakresie +/- 20bar od wartości zadanej. 3. załączam wykres ciśnienia na rozruszniku czy to może czy brać się za czujnik...
Ja miałem w stilo 1.9jtd problem z czujnikiem położenia wału. Czujnik musi działać poprawnie cały czas nie tylko na rozruchu. Inaczej komputer wyłączy Ci silnik. Kontrolkę "check engine" wyrzuci albo i nie. Czujnik został już ponoć sprawdzony i wszystko z nim ok. Pozostaje kwestia ciśnienia paliwa, gdyż po zgaśnięciu to jedyny błąd jaki wywala :( "...
Ok. Wymieniłem pompkę paliwa w baku i auto odpala. Widocznie pompka paliwa dawała za małe ciśnienie na wejście do pompy CR. Obecnie auto wchodzi w tryb awaryjny lub gaśnie tylko podczas mocnego przyśpieszania w okolicy 2500-3000 obrotów. Błąd P0091 pojawia się gdy auto wejdzie w tryb awaryjny. Błąd P0092 pojawia się gdy auto zgaśnie. Podczas przyśpieszania...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Witam, Potrzebuję waszej pomocy, czy jeżeli regulator na pompie wysokiego ciśnienia (0jak nie będzie zasilany) to będzie puszczał maksymalne ciśnienie na listwę ,czy odetnie na przelew, mam problem ponieważ pompa przelewa na powrót błędów w kompie brak ,ciśnienia na listwie też brak
Kto mi powie jakie ma zadanie coś podobne jak regulator ciśnienia paliwa podciśnieniowy na listwie wtryskowej w tych silnikach, rozumiał bym gdyby byl powrót ale nie ma:/ jest tylko wejście paliwa do listwy a to coś znajduje się na środku miedzy 2 a 3 cylinderm.
Witam mam pytanie czy w regulatorze ciśnienia w 1.8T AWT tłoczek powinien dać się wcisnąć ręką? U mnie przy użyciu siły nawet nie drgnie i w ten sposób nie mam powrotu paliwa z listwy bo zawór jest cały czas zamknięty, całe ciśnienie jest w listwie i wydaje mi się że jest to przyczyna nieodpalania na zimnym.
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
Wyczyść regulator ciśnienia paliwa. Może pomoże na kilka dni miesięcy jak nie bo opiłki znowu przybędzie to do wymiany cały układ paliwowy. Choć niektórzy montują magnes neodymy na filtr nie twierdzę że pomoże ale nie zaszkodzi.
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Pompa CR? Wymieniłem i dalej to samo. A płukanie układu zrobiłeś? Auto gaśnie bo zapycha się sitko na regulatorze. Bo pompa się łuszczy / ła? Mogła się łuszczyć pompa CR i poszło dużo do zbiornika, a teraz po wymianie dalej zapycha bo ciągnie ze zbiornika? Pompa w zbiorniku też może opiłkować.
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
Taki błąd powoduje uszkodzony wtryskiwacz albo wiązka, w tym przypadku sterownik odłącza sterowanie wszystkich wtryskiwaczy . Skaczące ciśnie na listwie może być winą zaworu i bez jego wymiany nie będzie pewności. Żeby sprawdzić czy korekta to wina wtrysku najlepiej zamienić je miejscami.
Tak się zastanawiam, czy wątek wywalić od razu w kosz, czy przenieść go do HP. Nie ma tam nic skomplikowanego - pompa wstępna ma pompować paliwo do pompy CR, ta ma mieć zamknięty zawór regulatora i pompować je do listwy - zawór na listwie też ma być zamknięty, czujnik ciśnienia ma pokazywać bodaj 280 bar wymaganych do rozruchu. Jesli się tak nie dzieje,...