Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie zestawu naprawczego regulatora ciśnienia paliwa ( Laguna II 1.9 DCI 102 km ) link zestawu: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-regul... . Jak bezpiecznie założyć ten teflonowy pierścień, który znajduje się w zestawie. Szkoda żeby pękł itp. Proszę o pomoc http://obrazki.elektroda.pl/1702846300_1...
Pompa cr, choć warto podmienić regulator ciśnienia paliwa.
Układ paliwowy Denso czyli najpewniej zaczyna szwankować regulator ciśnienia paliwa/ zawór Scv.
Tak regulator jest na zielonych oringach
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
wystarczyła wymiana regulatora ciśnienia paliwa na pompie i jest ok . Pozdrawiam
No to standard. Wtryskiwacze do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić.
Taki pokazuje błąd jak leją wtryski .Pompa nie może nabić ciśnienia.
Szarpie do około 2,5 tyś obrotów , jadąc około 140 i więcej km/h uspokaja się , tą usterkę dopiero dzisiaj wykryłem ale samochód był tydzień temu u mechanika i podpinany pod komputer , błąd został zlikwidowany gdyż był to regulator ciśnienia paliwa
Ja właśnie w 1.5 dci ogładziłem tłoczek regulatora papierem 3000. Narazie jest cacy. Tłoczek umiesciłem we wkrętarce .
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Z tego co zdążyłem się zorientować to u mnie w listwie siedzi tylko czujnik ciśnienia paliwa. Regulator chyba siedzi w pompie.
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
na 99% procent siada regulator ciśnienia paliwa który jest na pompie wysokiego ciśnienia.
Program sugeruje uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa. Wymieniłem ten na pompie i nic teraz czekam na ten drugi na listwie wtryskowej.
Dodam, że brakuje mocy w aucie, natomiast czasami slnik ożyje, ni z gruszki ni z pietruszki dostaje kopa. Czy to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w baku (poziom wysoki, średni, niski)? Jaki stan filtra paliwa? Może przytkany wlot na pompie paliwa w koszu i się zapowietrza? Czy na pewno syczenie a nie brzęczenie, może zawieszony regulator, czy...
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
Witam. Nissan Almera Tino 2.2 DCI, nie odpala. Przy próbie rozruchu brak ciśnienia paliwa w listwie CR. Auto trafiło do mnie na usterkę elektryczną ale mam wątpliwości co do takiej. Wcześniej mechanicy sprawdzali pompę wysokiego ciśnienia, rozrząd, został podmieniony regulatory ciśnienia na pompie, wtryski też podobno były badane. W sterowniku silnika...
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
Co masz na mysłi Kacpermiki pisząc "wymień regulator ciśnienia paliwa " ? Ciśnienie paliwa na wolnych w normie także nie bardzo jest się czego czepić .
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Nie nie kopci. Czujnika nie sprawdzałem bo założyłem że skoro słychać zmiany w pracy silnika pod czas wahania ciśnienia i to że na wykresie ładnie "chodzi" to że jest sprawny. W trakcie jazdy skoki ciśnienia raczej nie są odczuwalne. Przynajmniej powyżej 1500 obr. Jedzie dobrze i kopa ma. Dziś po odłączeniu regulatora ciśnienia paliwa auto pracuje równo,...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Po wymianie regulatora przepływu paliwa ciśnienie wzrosło do 1300 bar (wymagane 300) ale pojawił się kolejny problem komputer nie widzi obrotów silnika(najprawdopodobniej to jest przyczyną wysokiego ciśnienia-otwarty regulator brak, przepływu paliwa)-pewnie czujnik położenia wału korbowego lub problem z komputerem.
Czyli wychodzi na to, że jest najlepszy a i tak każe Ci szukać w necie??? Będziesz musiał przejechać się gdzieś dalej ,bo to nie jest temat dla ,,Czytacza kodów błędów". Ja bym zaczął od obserwacji ciśnienia paliwa na listwie, i %wysterowania regulatora ciśnienia paliwa. Może któryś wtrysk przelewa i pompa nie daje rady utrzymać ciśnienia, ale to tylko...
Witam! Mam lagune od prawie roku. Wszystko było ok, az zaczela brać olej. Mechanik powiedział, ze to Turbo, więc wymieniłem na nowe i tu zaczął sie problem. Po przejecaniu 2000 km zauważyłem, że przy odpalaniu i jak stoi na wolnych obrotach to kopci na biało tak intensywnie, ze ludzie na mnie trąbią i zostawiają duży odstęp. Podczas jazdy dymienie ustaje....
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator. Jeśli chodzi o regulator to wiem, że mowa o regulatorze ciśnienia pompy paliwa ale o jaki chodzi czujnik i gdzie on się znajduje?
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
W ten sposób to można wymieniać wszystko do sądnego dnia. Jeżeli były opiłki to pompę się montuje najlepiej po remoncie lub regeneracji i najlepiej w warsztacie który ją robił. Piszesz że pompa używana - a sprawdził ją ktoś -czy jest czysta -czy nie ma zanieczyszczeń - w ten sposób to można załatwić wtryski na amen ( odrobina rdzy lub osadu bez problemu...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Witam problem z Kangoo 1.5 DCI pompa wtryskowa nie daje paliwa odkręcam rurkę która wychodzi z pompy na rozdzielcza i sucho ani kropli gdy kręcę rozrusznikiem bądź odpalam na plaka. Autko jeździło normalnie stało 3 dni i nie chce odpalić. A nie odpala bo brak paliwa bo pompa nie daje nic pytanie czy to pompa się zepsuła czy coś innego. Odkręcłem regulator...
Witam, problem mój polega na tym ze czasami głównie na 5 i 6 biegu jadąc równa prędkością po dodaniu gazu auto na chwile zwalnia i zaczyna ciągnąć czasami zapala się check i kontrola trakcji jeżeli chodzi o błędy to jest p0002 wymieniłem pompę z regulatorem nie pomogło wiec zaryzykowałem i wymieniłem listwę wtryskowa z czujnikiem ciśnienia tez nic nie...
Witam, sporo tego na forum ale jednoznacznych brak. Problem wygląda następująco, w trakcie jazdy przy około 90 km/h zapala się kontrolka świec żarowych a auto traci moc. Czasami wystarczy ponownie odpalić aby wszystko wróciło do normy. Dzisiaj ponownie gaszenie i odpalanie nie daje efektu. Auto nadal nie ma mocy. Na zimnym odpala dobrze, silnik pracuje...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Mam scenika z 2005 r. Kupiłem z uszkodzonymi wtryskami przez co przyjechał do mnie na lawecie. Wtryski włożyłem (nie idealne ale bez tragedii) i auto nie odpala. Sprawdziłem filtr paliwa, regulator ciśnienia, i przewody. Gdy psikam plakiem auto się uruchamia ale gdy przestanę psikac silnik gasnie. Mam błąd tego regulatora i przerywanie zapłonu za 3...
Wymień jeden wtryskiwacz i spokój na razie. Najpierw demontaż regulator ciśnienia paliwa i filtra oraz weryfikacja czy są opiłki. Dodano po 1 Upewnij się jednak że wtryskiwacz opisy jako pierwszy jest na pierwszym cylinderze. Renault czy PSA opisują odwrotnie kolejności.
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Witam mam problem z swoim Renault. Po zmianie sondy lambda auto nie zapala . Pokazuje błąd regulator ciśnienia paliwa ten w pompie . Pompa zmieniona na nową . Sterownik silnika zmieniony . Auto odrazu po zapłonie pokazuje ten błąd . Zauważyłem że pompa nie pobiera paliwa. W zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia. Czy miał ktoś może podobny przyyw...
Witam, Wymieniłem wysprzęglik w tym ustrojstwie. Po poskładaniu auto nie odpala, na desce czerwony napis stop i Serv. Po podpięciu kompa (nie dedykowany pod renault) wyskoczył błąd P0032 związany z lambdą której tam niema ;p W samochodzie było ogólnie bardzo mało paliwa, kiedy był podniesiony za przód nie wiem czy nie mogło dojść do zapowietrzenia....
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Koleś kit.Tak daleko moja wiedza nie sięga,nie wiem której generacji jest pompa,i czy jest pompka w zbiorniku.Musze zmienić serwis,Renault France Chorzów,Galeczki,dzisiaj byłem u nich ,konkretnie u tego samego mechanika co mi kompa ostatnio podłączał,gościu chyba nie wie o co biega Twierdzi że regulator ciśnienia nie może buczeć po włożeniu karty.Dziwi...
Witam. Mam wielki problem. W moim Kangoo Padła moc. Praktycznie od 2-go biegu wzwyż nie możliwe było przekroczenie 3 tys. obr. Szybko znalazłem przyczynę - podstawa turbiny miala wewnatrz trzy pęknięcia, dokładnie na zaworku blow-off (tym bocznikującym gazy spalinowe w razie przekroczenia cisnienia). Turbina jest nowa. Charakterystyka mocy poprawiła...
Witam posiadam scenica II 2003r. 1.9 Dci, problem jest następujący: Wchodzę rano, odpalam (i tu już zaczyna sie problem) ruszam auto szarpie i potrafi nawet zgasnąć, odpalam ponownie (bez żadnego problemu) jadę, spokojnie przyspieszam i nagle znów zaczyna przebierać i szarpać i tak jest już do momentu aż sie nie rozgrzeje, na ciepłym ruszam normalnie...
Zrobione 5000 km i wszystko zaczyna się na nowo. Objawy takie same. Szarpanie i samochód chodzi znowu jak traktor. Albo mam pecha do tych regulatorów ciśnienia albo przyczyna leży gdzie indziej. Pytanie jest takie. Co może w tak szybki sposób wykańczać regulator ciśnienia. Paliwo leje na Orlenie i to Verva ON, więc nie mam pojęcia o co chodzi tym bardziej...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam ponownie dziś byłem na kompie sprawdzić błędy i nic nie było z błędów ale mechanik sprawdził jeszcze inne parametry silnika i stwierdził ze ciśnienie paliwa skacze (z resztą sam widziałem wykres idealnie rytmiczne się waha ciśnienie) i mechanik powiedział że albo któryś wtrysk albo regulator ciśnienia w pompie siedzi ale raczej wtrysk. I poradził...
Ten z brazowa - to jest regulator. Z zielona kosta jest czujnik temperatury paliwa. I nie rozumiem tych dwoch kolesi powyzej... po co te posty nic nie wnoszace do sprawy?
turbina była tydzień temu wymieniana a oleju nie ubywa Jeśli zakładasz, że z turbiną wszystko dobrze, to do sprawdzenia jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, czujnik temp. cieczy. Potem już pozostaje układ paliwowy - wtryski, czujnik/regulator ciśnienia na listwie. a może egr czeba wymienić lub wyczyścić//?????/? Tu by przydymiała na czarno.
Jakie postępy ....wymieniony ostatni zaworek ,wtryski nie przelewają prawie w ogóle może 1 ml l,każdorazowo samochód odpalony rano kiedy jest wyrazie zimniej jeździ o wiele lepiej natomiast też i praca silnika pozostawia wiele do życzenia .Po rozgrzaniu samochód wyraźnie słabnie szczególnie w przy niskich obrotach .Ostatnia rzecz która robię na własną...
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Kod błędu 0087: Znaczenie kodu błędu P0087 - Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa Co ma do tego rozrząd? Może listwa brudna? Cały układ dolotowy by trzeba czyścić. Może regulator ciśnienia? [url=https://fault-code.com/p0087/]kolej... porada: Przyczyny dla kodu OBD2 P0087 Czynniki, które mogą prowadzić do ustalenia kodu błędu P0087...
Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Regulator podmieniałem na drugi, ale czujnika nie myślisz, że czujnik załatwi sprawe i czy uszkodzenie czujnika nie powinno wyskoczyć na kompie , jak i spadek ciśnienia paliwa poza normę.Dodam że autko odpala na dotyk i nie gaśnie.
Jak wymieniałeś ten regulator ciśnienia na pompie (nie czujnik ciśnienia) to były na filtrze z siatki stalowej opiłki małym paluszkiem idzie je wyczuc. Jeśli tak to koszta remontu w granicach 2000-3000 złotych PL. I od razu daj dobremu fachowcowi co to robił i da ci gwarancje na tą naprawę. Nie polecam samodzielnych wymian poszczególnych podzespołów...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Problem jest tego typu że wymieniłem już tyle rzeczy w układzie wtryskowym že powinno być ok , po każdej wymianie był kasowany błąd i auto zapala i chodzi po prostu wzorowo aż mechanicy się dziwią. Ale po 2-3 dniach zapala się check injekcjon i jest problem z odpaleniem auta po nocy bo później jako tako zapala , co może być powodem tego. Wyniki diagnostyczne...
Witam! Autko to renault laguna 2 z 2003r. z silnikiem 1,9 dci 100 KM.Autko po blacharzach i lakiernikach, ale nie wiem czy jakieś sterowniki były wymieniane.Problem polega na tym, że autko nie pali.Po włożeniu karty zapalają się kontrolki tak jak powinny i po chwili gasną lecz pozostaje zapalona kontrolka blokady zapłonu, abs-u, air bag-u. Kontrolka...
Witam ponownie . Synchronizacji nie mogę sprawdzić na Delphi ale udało mi się sprawdzić ciśnienie paliwa i pokazuje nawet 1500bar kody usterek to P0109 regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski P1122 nieprawidłowa korelacja sygnałów z potencjometrów 1 i 2 pedału przyspieszenia P0193 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwowej , wysoki sygnał wejściowy...
Witam. Renault Trafic 2.0 dCi 2007r. Padła pompa paliwa po wymianie auto odpala lecz po przejechaniu krótkiego odcinka gaśnie i mruga czerwony check z napisem stop. Po chwili check przestaje mrugać i auto odpala. Błędy które wywala to włączony obwód regulatora ciśnienia pompy (sygnał zewnętrzny poza dolnym limitem) i włączony obwód regulatora ciśnienia...
Witam, z początku błędy - czwarty wtryskiwacz zwarcie, został wymieniony, potem pierwszy wtryskiwacz wyciek paliwa, również wymieniłem, parametry wszystkie w normie a podczas jazdy powyżej 140 przy włączonej klimatyzacji i podjeździe pod górkę gaśnie silnik na czerwono, po czym ponownie odpala i jedzie, wyświetlił błąd od zaworu na listwie cr, kupiłem...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Testu na przelewy nie robiłem ale po podłączeniu komputera ciśnienie na rampie przy odpaleniu mam ponad 300 barów, przy zdjętej wtyczce regulatora nabiło do 900 więc wykluczam, że to wina przelewających wtrysków. Z kolei regulowany przepływ paliwa przy kręceniu pokazuje w miarę normalnie po czym wskazuje na 654830 mm3. Czy przyczyna może być regulator...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Witajcie! Już raz pisałem o moim Scenicu 1.9 dci 2004 r. Mam spory problem. Samochód szarpie, przerywa i gaśnie. Podpięty pod CLIP nie pokazał żadnych błędów, tylko spadki ciśnienia na listwie podczas szarpnięć. Podpiąłem inny regulator ciśnienia pompy - żadnych zmian; kumpel elektryk sprawdził mój regulator - sprawny. Mam duże problemy z odpaleniem...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Po podłączeniu pod komputer wyświetlił błąd niskie ciśnienie na listwie wtryskowej. Co może być tego przyczyną ? Standard w tych silnikach to problemy z regulatorem ciśnienia szyny CR oraz puszczające wtryski na przelew. Sam możesz wyciągnąć regulator i obejrzeć pod kontem opiłków, może coś będzie widać, to samo z filtrem paliwa. Sądzę iż sprawa znajdzie...
Witam.Posiadam scenica 1,9 DCI , 102 KM,2001r 240 tyś km.układ paliwowy BOSCH.Auto nie odpala ani na zimnym jaki na ciepłym silniku,jak psiknę odrobinę plaka to zapali i chodzi równiutko na ON nie dymi,przyspiesza normalnie,tylko jak zgaszę i za chwilkę chcę odpalić to złapie i gaśnie i znów muszę psikać plakiem ,podłączyłem pod komputer błędów brak...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam wszystkich Panowie mam spory problem ze swoja samochodem. Jest to Renault Clio 1.5 dci 82KM K9K. Auto podczas próby odpalanie załapuje ale nie odpala. Wszystko stało się dzisiaj ( zastrzegam że wcześniej nie było takich problemów) Auto paliło wjechało do warsztatu. Został wymieniony olej, filtr powietrza i filtr oleju. Dodatkowo odkręcony był...
Witam Kupiłem Mastera z licytacji komorniczej. Mam problem, aby nim normalnie użytkować. Odpala normalnie, jednak obroty skacza w jednakowym czasie. Jak doda sie gazu, obroty wzrastaja ale nadal skacza, jakby byl jakis sygnal nie był stały tylko puszczany np kierunki. Texa pokazuje bład centralki p0606 ( watchdog) Wtryski spr. na przelew., czujnik ciśnienia...
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
A wiec, mechanik patrzył na rozrząd. Jest ustawiony co do jednego zabka dokladnie jak na obrazku. Wymieniony został również filtr paliwa i regulator ciśnienia. Auto odpalili ale jest mu ciężko. Na obecna chwile co się dzieje, jazda autem z obrotami do 2200 obr/min jest ok. Powyżej tych obrotów auto wpada w tryb awaryjny czyli stop i mruga silnik. Po...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator ciśnienia paliwa trafic regulator ciśnienia paliwa master
posuw silnik krokowy silniczek krokowy civic pompa paliwa peugeot
Iveco Eurocargo 2007 - Niesprawny hamulec górski: przyczyny i diagnostyka Ciśnienie w silniku gąsienicowym w wozidle: jak działa układ hydrauliczny?