Brakuje ciśnienia-do kontroli układ wysokiego ciśnienia(niekoniecznie regulator)-wtryski,pompa...
Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Test przelewów ( odpięty regulator ciśnienia, kręcisz 30 sec., a przelewy powinny nie przekroczyć z tego co pamiętam 45 ml) jak będzie więcej to wtrysk do wymiany jak jest ok to pompa do wymiany
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
regulator ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia błąd obwodu to spalona świeca wtryski zostaw w spokoju
Wtryski po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia nowa reszta była sprawna wtryski 2 razy sprawdzane zawor ograniczajacy cisnienie oraz regulator ciśnienia oryginalny Bosch wymienione wszystkie błąd jaki pokazuje na EMS TO MID-128. PID 45 FMI 5
to nie jest silnik poczytaj co piszą koledzy, ten blad może oznaczać regulator ciśnienia, albo wtrysk, albo czujnik ciśnienia na rampie. zapraszam do mie london
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.
Tester wszystko pokaże. :D A co to oznacza? Czyli, że co wyciągali wtryski i co chcieli zrobić, co osiągnęli, po co? Zauważyłem,że wtryski zostały założone nie w tej kolejności jak były. a jak to sprawdziłeś? : regulator ciśnienia w porządku
kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
A więc tak paliwo przez regulator ciśnienia przechodzi do wtrysku na kopułce od wtrysku jest napięcie zarówno po włączeniu zapłonu jak i przy kręceniu rozrusznikiem czyżby wtryskiwacz do wymiany ?
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Nie rozwali silnika jak obróce wałki o 180 stopni? ciśnienie jest na szynie a wtryski się nie otwierają wywala brak ciśnienia na listwie że uszkodzony regulator ciśnienia , raczej by był do usunięcia ten błąd .
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Ciekawe po co odpinałeś zasilania wtrysków do zdemontowania regulatora ciśnienia jak sam regulator jest na pompie wysokiego ciś??? Ruszyłeś czujnik ciśnienia CR i teraz masz problem
Wymontuj regulator ciśnienia paliwa i umuj go w płynie do czyszczenia wtrysków , a w czasie mycia zasilaj go napięciem żeby się otwierał i zamykał.
Miał ktoś może taką usterkę bo nie wiem co z tym robić. To pytanie zadaj mechanikowi co diagnozował i kasował usterki, my tego nie robiliśmy i nie wiemy. Przyczyn może być kilkadziesiąt, poczynając od wtrysków,czujnika ciśnienia CR, regulatora, poprzez pompę CR a kończąc na paliwie z ,,kałuży,,
Witam moduł upc podłożony dalej nie kręci postanowiłem zająć się błędem DF643 regulator ciśnienia szyny błąd stały chociaż według mnie przez ten błąd może nie odpalić ale rozrusznik powinien kręcić chyba że już macie takie doświadczenia .Podmieniony regulator błąd nie kasuje się zasilanie na regulator jest instalacja do sterownika sprawdzona błąd niekasowalny...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Problemu chwilowo nie było ale powrócił. Sprawdzany był regulator ciśnienia, wtryski (pod kątem lania), kostki od wtrysków. Wszystko ok. Nie jezdzimy na bio, normalny diesel najczęściej z BP, Statoil, Orlen i żadne inne stacje nie wchodzą w grę.
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Może i pompa w baku,a na koncu listwy z wtryskami jest regulator ciśnienia sprawdziłbym go,ale proponowałbym poszukać jakiejś na sprawdzenie,wyciąg zobacz może jakieś zanieczyszczenia na sitku przed pompą i cięzko jej zaciągnąć paliwo
Witam. Mam problem z Mascottem a mianowicie wymieniłem pompę przy silniku, wtryski, pompę na ramie, regulator ciśnienia i samochód nie pali jak jest zimny. Odpala dopiero po 8 razie kręcenia. Ma ktoś jakieś pomysły, co to może być?
Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w Zielonej Górze, jednak w zasadzie to nic nie zrobili......
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Wtryskiwacz może być większej średnicy ale to mikrometry. Ciśnienie paliwa będzie nie co większe na silniku większej pojemności, ale to sprawa regulatora ciśnienia, jeśli chodzi o wtrysk wielopunktowy, możesz śmiało zagonić tam większy wtryskiwacz, nie powinno być problemów, jeżeli zapasuje na oringi i nie będzie ciec.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Witam. Mam ogromny problem z Clio 1.5 dci. Wymieniłem wtryski na nowe, pompa i regulator ciśnienia są w porządku, a silnik pracuje głośno i nierówno. Wymieniłem też rozrząd i pierścienie tłokowe. Więcej pomysłów nie mam. POMOCY !
Miałem podobny problem w Clio 1.6 16v takie same objawy . Problem tkwił w uszczelnieniu regulatora ciśnienia benzyny który znajduje się w koszu pompki paliwa w baku założyłem oring w miejsce nad regulatorem. Problemy z zniknęły nie potrzebnie zostały wymienione świece , czujnik położenia przepustnicy i 2 razy demontowałem listwę z wtryskami. Pozdrawiam
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Wymień jeden wtryskiwacz i spokój na razie. Najpierw demontaż regulator ciśnienia paliwa i filtra oraz weryfikacja czy są opiłki. Dodano po 1 Upewnij się jednak że wtryskiwacz opisy jako pierwszy jest na pierwszym cylinderze. Renault czy PSA opisują odwrotnie kolejności.
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
turbina była tydzień temu wymieniana a oleju nie ubywa Jeśli zakładasz, że z turbiną wszystko dobrze, to do sprawdzenia jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, czujnik temp. cieczy. Potem już pozostaje układ paliwowy - wtryski, czujnik/regulator ciśnienia na listwie. a może egr czeba wymienić lub wyczyścić//?????/? Tu by przydymiała na czarno.
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Wymienione : -wtryski na nowe -cała listwa ciśnienia ( podejrzenie zaworu bezpieczeństwa ) -pompa sprawdzona wymieniony regulator wysokiego ciśnienia -rozrząd sprawdzony po 6 przekręceniach znaki się pokrywają Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na brak chęci uruchomienia nawet na plaku ? PROŚBA O POMOC...
Pacjent Megane 3, 1.5DCI z 2014 r, 90 KM. Problem: Komunikat: Możliwa awaria silnika. Silnik pracuje, auto się porusza. Sprawdzone launchem, błąd w sterowniku wtrysku DF053 (w załączeniu zdjęcie) błąd z Clipa być może będzie DTC008923, ale nie mam pewności, dodatkowo pojawia się błąd w ESC odnośnie momentu obrotowego, w tym samym czasie, wygląda, że...
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Witam posiadam scenica II 2003r. 1.9 Dci, problem jest następujący: Wchodzę rano, odpalam (i tu już zaczyna sie problem) ruszam auto szarpie i potrafi nawet zgasnąć, odpalam ponownie (bez żadnego problemu) jadę, spokojnie przyspieszam i nagle znów zaczyna przebierać i szarpać i tak jest już do momentu aż sie nie rozgrzeje, na ciepłym ruszam normalnie...
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
Witam. Auto stało długo pod domem nieodpalane. Zawsze jak podładowałem aku to odpalał bez problemu. Teraz odpala tylko jak dopompuję paliwo ręcznie na gruszce przy filtrze i gaśnie, jak pompuję dalej to na chwilę podtrzymuje ale obroty falują i też potem gaśnie. Błąd że regulator ciśnienia paliwa. Zmieniliśmy na nowy i zero poprawy. Jak przygazowałem...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
a ten błąd 1882 to błąd obwodu czujnika czy niskiego ciśnienia spowodowanego uszkodzeniem wtryskiwacza. Pisałeś ,że wtryski na przelewy równo chodzą a gdyby upuszczał do komory spalania to kopcił by po odpaleniu. Niedawno miałem lagunę z tym problemem i jak na railu wzrastało ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powyżej 100bar to silnik odpalał. Wymiana...
Witam mam problem z Mascotem 3,0 dxi silnik nissana , auto nie chce odpalać bez pomocy plaka , wtryski robione , zawór na listwie wymieniony na nowy , rozrusznik sprawdzony i jest OK , filtr tez nowy dopiero po wymianie regulatora na pompie wysokiego ciśnienia auto odpala bez pomocy packa,ale na jakiś czas później znowu to samo , po ponownym wyjęciu...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
Witam. Założyłem wtryskiwacz sprawny po sprawdzeniu na stole z gwarancją rozruchowa. Został zaprogramowany, nowy kod sterownik przyjął bez problemu. Błąd wypadania zapłonu zniknął ale niestety nadal jest problem z ciśnieniem w rampie przy większym obciążeniu. Za każdym razem przy obciążeniu ciśnienie spaduje i pojawia się komunikat ale gdy odpuści się...
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
Wtryski były nowe czy "nowe" = inne, używane? Sprawdzałeś regulator ciśnienia CR? Może po awarii TC po prostu zostało sporo oleju w układzie wydechowym, to będzie dłuuuugo dymiło. Rozłącz wydech za kolektorem i zobacz czy tam też dymi.
witam ja też mam podobny problem tylko u mnie wymienie regulator ciśnienia i auto odpala zrobi z 600km i gaśnie wyciagam regulator czyszcze go i znowu pali a układ wyczyszczony wtryski po regeneracji pompa sprawdzona już sam niewiem co sie dzieje a kiedyś jak mi zgasł to przy akumulatorze były przyśniedziałe bezpieczniki
Witam serdecznie. Nie wiem już co dalej robić . Problem dotyczy Laguny 3 2.0 Dci. Auto przy próbie przyśpieszania wywala czerwony komunikat "ryzyko awarii silnika " i jeśli przekroczę 2 tys obrotów zgaśnie. W warsztacie zregenerowali wtryski gdyż przelewały , jednak problem nie ustał. Później wymieniono regulator ciśnienia na pompie i dalej bez zmian....
na szynie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa, nic po za tym, rozrusznik zrobiony na igłe, wtryski sprawdzone ok, regulator ciśnienia wymieniony, podczas kręcenia nie ma ciśnienia na listwie CR, auto na plaka odpala bez problemu i póżniej silnik pracuje bez zastrzeżeń, dziś wyciągłem tłoczek startowy, nie znam dokładnej nazwy, znajduje się on na pompie,...
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
a nie zdarzył się już komuś taki przypadek?z kompa wynika, że wszystko oki... Mi zdarzyło się, dużo razy. Raz był problem z wtryskami, kolejny miał problem z regulatorem ciśnienia paliwa, jeszcze inny z czujnikiem obrotu wału, kolejny miał przetartą wiązkę w okolicach czujnika doładowania, jeszcze inny miał uszkodzony czujnik klimatyzacji, w kolejnym...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha o numerze BOSCH 0445110141 po założeniu wtrysków autko nie chce odpalić nawet przy użyciu PLAKA ! Autko stało w Błoniu w serwisie 3 dni i zabrałem je do domu... Na komputerze podobno ZERO błędów wykazywało... Wymieniłem...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Witam mam problem z renowko premium 280dxi z 2002 , notuje blad regulacji cisnienia na szynie , wtryski byly sprawdzane pompa tez , regulatory podmienianie z innej , juz sie pomysly koncza co dalej podmienic , samochod juz byl w kilku warsztatach i servisach i dalej to samo
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Witam Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe. Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski...
Witam ponownie. Swiece nowe zapożyczone ze sklepu osiedlowego od życzliwego sprzedawcy. Sprawdziłem kompresje jeszcze raz iskre i kolejnosc zapłony na cylindrach łącznie ze sprawdzeniem kolejnosci podawania iskry na palcu i kopułce. Wykluczam nie sprawnosc rozrządu i elektryki -wszystko jest w porządku. Auto dalej nie pali:cry: Jedyne co mi do głowy...
Szanowni forumowicze nie dodałem na tym forum, że został wymienioany filtr paliwa i powietrza, wyregulowany luz zaworowy oraz sprawdzone ciśneinie sprężania. Czujnik położenia wału korbowego jeżeli przestałby działać to komp. sterujący nie mógłby ustalić miejsca wtrysku - i silnik nie mógłby być w ogóle uruchomiony, usterki pozostałych czujniki w programie...
Witajcie. Podłączyłem dziś autko pod kompa i wyszło wahanie na listwie w granicach 20 - 6500 bara. Ponadto korekcja biegu jałowego bez przerwy wskazuje 0 obr/min. Co najprawdopodobniej jest przyczyną takich skoków wartości? czy regulator na pompie?czujnik na listwie CR?czy lewe powietrze? EGR odpada - sprawdzony Pomiar robiłem u mechanika programem...
Witam. Mam następujący problem: Aby wymontować regulator ciśnienia na pompie wtryskowej musiałem odkręcić dwa przewody wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy.. Po ponownym złożeniu wszystkiego silnik odpalił lecz pracuje tylko na dwa cylindry. Nie pracują cylindry, na których były odpinane przewody wtrysków. Układ odpowietrzałem w trakcie pracy silnika...
każdy z tych trzech elektroników jedyny błąd jaki zdiagnozowali, to niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, i kazał jeden wymienić czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, Wymieniłem i dalej to samo. Mieli jeszcze kilka teorii miedzy innymi, silniczek krokowy do wymiany, regulator ciśnienia paliwa też do wymiany, czujnik położenia wału, zanim wymienię,...
odkręcić rurki od wtryskiwaczy sprawdzić czy jest ciśnienie paliwa, sprawdzić regulator ciśnienia na pompie Gratuluje twoich niepowtarzalnych umiejetnosci i doswiadczenia. Sprawdź jakie masz przelewy na wtryskach. To najczęstsza przyczyna w 1,5dci. Ciekawe jak skoro nie może uruchomić silnika ? Co do tematu, podepnij jakis tester, bez tego ni rusz....
Witam, mam problem z Laguną. Mianowicie przy obrotach 3 tys trzęsie jak oszalały, miga kontrolka od emisji spalin i włącza się tryb awaryjny i silnik traci moc. Wymieniona pompa ciśnienia paliwa, regulator ciśnienia paliwa, wtryski są ok, okablowanie wymienione, w zasadzie całe oprzyrządowanie silnika jest nowe i teraz się okazało że kompresja na drugim...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam Na wstępie opiszę sprawę, moja Laguna IDE z bezpośrednim wtryskiem zaczęła głośno pracować, okazało się że rozrząd przestawił się o 2 ząbki. Według mechanika po naprawie pracował bez zarzutu, po uzupełnieniu oleju już nie zapalił. Mechanik twierdzi że komputer wyłącza wtryski nie daje prądu, nie wiadomo dlaczego, pompa paliwowa pracuje podaje...
Witam forumowiczów! Poranne problemy z moją renią 1.8+lpg nasilają się coraz bardziej, a mianowicie po ok piątej próbie silnik zaszmerzy i po próbie wciśnięcia gazu gaśnie. Pompę i regulator ciśnienia już wymieniłem i niewiem za co się złapać? Autko po tym jak da sie uruchomić musi popracować dłuższy moment by dało się jechać. Podłączałem jeszcze kompa...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Witam Kupiłem Mastera z licytacji komorniczej. Mam problem, aby nim normalnie użytkować. Odpala normalnie, jednak obroty skacza w jednakowym czasie. Jak doda sie gazu, obroty wzrastaja ale nadal skacza, jakby byl jakis sygnal nie był stały tylko puszczany np kierunki. Texa pokazuje bład centralki p0606 ( watchdog) Wtryski spr. na przelew., czujnik ciśnienia...
Kolego, wogóle nie czaisz tematu. Piszesz pierdoły że czarny dym spowodowany jest przez ogólną złą kondycję silnika . Tak nie jest. Jeżeli będzie miał słabą kompresję ( zużyte pierścienie, nieszczelne zawory ) to nie zapali, lun zapali z trudem,bo nie spręży powietrza. Zasadza dzialania silnika ZS polega na przemianie izotermicznej. Taki silnik w momencie...
Nie było potrzeby sprawdzania regulatora napięcia, gdyż się rozleciał :) Auto dalej nie odpala. Nowa pompa wtryskowa, czujnik położenia wałka też nowy. Odpowietrzałem go ze 3h i nic. Dziś odkręciłem pokrywę z wałkami i sprawdziłem, czy dobrze wszystko ustawiłem i jest wszystko "książkowo". Co mnie zastanawia. Paliwo z pompy idzie, ale nie ma tam jakiegoś...
Problem wystepuje od kilkunastu miesiecy. auto wczesniej bylo naprawiane - bez skutku. teraz tez. regulator ciśnienia wymieniony, wtryski regenerowane kilka tysiecy kilometrow temu zostaly zregenerowane ponownie(3 sztuki), ponoc poprzednio jakies podkladki byly zle zalozone, jeden zostal skorygowany elektronicznie, EGR ponoc byl mokry, mowa byla jeszcze...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
po pierwsze immobilizer po drugie w żadnym samochodzie (przynajmniej ja się nie spotkałem ) nie poleciały wszystkie wtryski na raz po trzecie pompa wysokiego ciśnienia po czwarte Renault CLIP + dobry (podkreślam dobry) fachmajster i będzie ok wiec jak napisał kolega lukasz najpierw diagnostyka poziej wymieniaj pul silnika A co ma imo do nierównej pracy?Niech...
Jeśli cały czas mówimy o silniku D7F czyli 1.2 ( innego nie było wtedy w TWINGO a wolę spytać bo to może jakiś SWAP) i jest sterownik syrius32 to DF022 oznacza " Uszkodzenie sterownika wtrysku" :?: :!: :cry: Swapa jeszcze nie ma, będzie jak nie naprawię auta ;P Tak siedzi tam Syrius Ja natomiast znalazłem info że ten błąd to problem z wykryciem immo....
Witam, na wstępie zaznaczę, iż przewertowałem wszystkie tematy związne z moim problemem i rozwiązania nie znalazłem. Auto zachowuje się typowo do opisywanych sytuacji przez innych, mianowicie odpala bez problemu (od kopa) po pewnym czasie wyskakują pomarańczowe kontrolki serwis i "spiralka" auto traci moc, jakby odcinało turbine, po chwili jak auto...
Witam. Problem dotyczy układu zasilania w Renault Trafic rok 2007 z silnikiem 2.5 dci 146 KM i wtryskiem typu Bosch. Podczas jazdy, po ujęciu gazu i ponownym go dodaniu auto albo przechodzi w tryb awaryjny (i trzeba wyłączyć zapłon by go zresetować) albo gaśnie całkowicie i można go uruchomić dopiero po chwili. Clip wskazuje błąd regulatora ciśnienia...
Witam, posiadam Renault Megane Classic z 1997r, silnik 1,6 8v z jakąś starszą instalacją gazową, nie sekwencja, gaz jest podawany do dolotu powietrzna przed przepustnica. Moim problemem jest spalanie beznyny jeżdżąc na Lpg. Odkąd kupiłem ten samochód miałem taki problem, ale teraz jest coraz gorzej i mnie to denerwuje. Jadąc jakieś 800-900km na gazie...
Faluje ciśnienie na CR.Przyczyny dwie,wtrysk(i)regulator. Ten mechanik wczoraj słabo widział po weekendzie jeszcze.
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Potrzebuję pomocy z moją Laguną '95, silnik F3P 1,8 mono wtrysk Boscha, ECU Siemens. Auto ma LPG Bingo S, ale dla celów diagnostycznych całkowicie odłączyłem centralkę i zmostkowałem zasilanie wtryskiwacza - więc gaz nie powinien mieć znaczenie dla zdiagnozowania. Problem jest następujący, rano zapala za drugim razem, natomiast jak odpali, to niezależnie...
renault regulator ciśnienia regulator ciśnienia renault regulator wtrysku
zużywanie toneru powolne narastanie proteco sterowanie
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Skrypt Python do rejestracji czasu bezczynności klawiatury i myszy Transoptor jako potencjometr: zastosowanie i zasady działania