Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie , nadal podejrzana pompa albo regulator .
Regulator ciśnienia na listwie był wymieniany na nowy. Sprawdzę ciśnienie. ECU nie wywala żadnych błędów.
A regulator w pompie sprawdzałeś/podmieniałeś?
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Regulator na listwie, podglądnij ciśnienie paliwa na jałowych obrotach. Plus wskazówka kolegi wyżej.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Więcej tych silników widziałem ze złym filtrem paliwa (ma w sobie regulator i są dwie wersje 3 bary i 4 bary) lub padniętym regulatorze. Sprawdź ciśnienie na listwie powinno być w miarę stałe 3 lub 4 bary. Jak wyglądają korekty sondy lambda długoterminowa i krótko-terminowa. Jak włączysz klimę jest poprawa?
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Trzeba czytać i sprawdzać to co piszą "stare repy"! Tylko nie wiadomo co jest przyczyną , czy pompa paliwa (to najczęściej) czy regulator ciśnienia na listwie (jeżeli jest)!
Teraz mam założona oryginalna swoją i cały czas jest błąd zbyt wysokie ciśnienie. Zrobiło się tak po wymianie ECU widocznie w poprzednim samochodzie z którego ECU pochodzi była inna listwa z tym regulatorem
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie, albo regulator ciśnienia.
To pytaj następnym razem. Pytaj a nie stwierdzaj fakty. Pytaj, jak to zrobisz z sensem, ktoś ci odpowie z sensem. Wbrew pozorom tu siedzi mnóstwo ludzi, którzy chcą pomagać. Tylko to ty musisz wiedzieć, że szukasz pomocy. Jak ci się wydaje, że wiesz lepiej to nie wchodź, bo po co. Odrobina pokory jeszcze nikomu w życiu nie zaszkodziła.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
A czy podczas kręcenia silnikiem na rozruchu wydobywał się dym z rury,ja mam ten sam silnik i nie mogę dać rady zmieniłem pompę czujnik polozenia wału rozrząd ustawiony idealnie ,auto chodzi ale tylko na plaku No a jakie ciśnienie na listwie? Wysterowanie regulatora ciśnienia jest? Opisz co zrobiłeś i co sprawdziłeś.
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Masz jakieś wiarygodne dane co do ciśnienia?Niema regulatora na listwie.
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
A co z regulatorem ciśnienia paliwa?Jakie ciśnienie na listwie?
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ciśnienie paliwa na listwie.
ciśnienie ma po 9 bar, ciśnienie paliwa jest ok. w jaki sposób mogę sprawdzić regulator ciśnienia paliwa na listwie??
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Kolego regulator lub czujnik ciśnienia na listwie do wyrzucenia w CR ciśnienie powinno być mniej więcej takie same na każdych obrotach.
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Sprawdził ktoś ciśnienie na listwie? może padł regulator ciśnienia lu pompa wysokiego ciśnienia.
Czujnik temp. to jeden grzyb czy niebieski, żółty , czy zielony. Żółty dostaniesz zamiennik ( tani ). Niebieski miałem z firmy EPS ( prawie 70zł, ale też do du... ) Oryginał też dostałem z niebieskim, ale od faceta w ASO usłyszałem, że te z niebieskim już nie robią ( tylko są stany magazynowe ) i teraz będzie ten czujnik zielony ( robią pod nowe modele,...
U mnie przyczyną nierównej pracy w Seacie Exeo 2.0 TDI CAGA był regulator ciśnienia listwy CR. Wyjaśniam temat w tym filmie: https://youtu.be/TCwgkodQ_DM
Wtryski gubią ciśnienie lub regulator ciś. na listwie. Raczej wtryski.
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Coś już zostało sprawdzone? Przelewy? Jak nie to regulator na listwie, albo sam czujnik przekłamuje. Odłącz regulator i pokręć na rozruszniku zobacz czy zbuduje ciśnienie.
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
Jako, że jest tam klasyczny układ z regulatorem ciśnienia na listwie i przewodem powrotnym, to bardziej istotna jest wydajność pompy, niż jej maksymalne ciśnienie, bo przy zbyt wysokiej regulator może "nie wydolić".
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Transit 2020r, 2.0 ecoblue (diesel)nie odpala po wymianie silnika. Silnik wymieniony na nowy słupek. Auto przy próbie uruchomienia nabija ciśnienie paliwa do 50 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa na listwie nabija do 200 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa i wszystkich wtryskiwaczy na bija ciśnienie do 400 bar i spada...
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
Ciśnienie pompy paliwa lub regulator/zawór ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ewentualnie sama listwa do czyszczenia wymiany...
Ciśnienie paliwa ustala regulator na listwie, a nie pompa w zbiorniku, nie sugeruj się opisami w katalogach hurtowni. Przy starych systemach wtrysku ciągłego (K, KE Jetronic), gdzie ciśnienie robocze wynosi 6bar pompa ma już inną konstrukcję, do zwykłego wielopunkta nie ma znaczenia
Najprościej przerobić regulator ciśnienia na listwie. Większe ciśnienie=większa dawka przy tym samym czasie wtrysku. Jednocześnie trzeba oszukać sondę bo kalkulator i tak ustawi czasem wtrysku współczynnik koło 1. No i kata często wymieniać bo lanie paliwa ciurkiem to go w moment zabijesz.
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Przy błędzie dotyczącym regulatora jest jakiś obszerniejszy opis - mógłbyś go podać. Może by wypadało sprawdzić instalację pomiędzy sterownikiem silnika a regulatorem zanim się go wymieni. Jakie jest ciśnienie na listwie?
Witam, posiadam Dacie Duster 2010, błąd p0089 nie odpala jedynie z plaka. Filtr paliwa wymieniony, regulator ciśnienia podmieniony, czujnik na listwie również, na komputerze ciśnienie przed uruchomieniem 300 bar, po przekręceniu kluczyka 230 bar ciśnienie jest. Jakieś pomysły?
Regulator jest na listwie, a sam regulator/ zawór ciśnienia bez przelewowy . Postaram się sprawdzić to ciśnienie jak najszybciej. Silnik benzynowy 1.6 100 km.
Iveco daily 3.0 150 koni 2018 rok, wyświetlał się błąd silnika i regulator ciśnienia na pompie, wymieniłem regulator silnik pracuje normalnie ma moc lecz raz na jakiś czas wyłącza się całkowicie przeważnie przy zmianie biegów z trójki na czwórkę. Odpala z powrotem normalnie i normalnie pracuje, dalej pokazuje się błąd regulatora ciśnienia z tym że mechanik...
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
Sprawdź zawór na listwie wtryskowej - może być do wymiany (regulator ciśnienia paliwa - w sklepie ok. 100 zł). Sprawdza się go mierząc ciśnienie przy listwie - w warsztacie powinni Ci to zrobić, u mnie wymiana tego regulatora pomogła. Możesz też założyć zaworek zapobiegający cofaniu się paliwa - na przewodzie przy silniku i sprawdzić czy pomoże.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Tak ogólnie to czujnik ciśnienia jest po drugiej stronie listwy tu masz regulator. Jaki ciśnienie widzi ECU podczas kręcenia? Rozumię że te 10,5V to tak masz w drugim aucie, czy skąd to wziołeś?
Miałem podobny problem w 4.0 XJ, przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie i regulator umieszczony na niej.
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Nie nie kopci. Czujnika nie sprawdzałem bo założyłem że skoro słychać zmiany w pracy silnika pod czas wahania ciśnienia i to że na wykresie ładnie "chodzi" to że jest sprawny. W trakcie jazdy skoki ciśnienia raczej nie są odczuwalne. Przynajmniej powyżej 1500 obr. Jedzie dobrze i kopa ma. Dziś po odłączeniu regulatora ciśnienia paliwa auto pracuje równo,...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Hi, Dobrze by było, żebyś jednak dokładniej złapał moment jak zachowuje się ciśnienie na listwie, bo jeśli napisałeś wcześniej, ze Twój woltomierz złapał 3 V w czasie kręcenia to i mogło być ich nawet 5V ..przez co sterownik silnika broni się przed zbyt dużym ciśnieniem na listwie. Do tego potrzebny Ci będzie albo oscyloskop albo woltomierz, który robi...
Witam potrzebuje pomocy jak dużo więcej włascicieli Sorento auto pali ale na samostart wymieniłem czujnik ciśnienia na comon rail na nowy i też nic układ szczelny załozyłem igielit i ropa się nie cofa na kompie okazywało ciśnienie 350 przed wymianą czujnika co jeszcze może jej dolegać może to być reduktor na listwie czy może regulator ciśnienia na pompie.?
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Silnik na złom, ew. przynajmniej do gruntownego remontu - powypalane zawory, 9 barów to poniżej dopuszczalnej granicy, poniżej 10-11 atm już jest słabo. Chyba że ciśnienie sprężania było mierzone tak samo jak ciśnienie paliwa: Też wydaje mi się, że za duże ciśnienie paliwa. Wychodzi 7 bar przy każdym pomiarze. Tak wygląda listwa z regulatorem ciśnienia....
a regulator ciśnienia paliwa??
Przecież masz podaną przyczynę, czego jeszcze oczekujesz? Sterownik nie może regulować ciśnieniem na listwie. Pewnie w czasie rozruchu ciśnienie na listwie to 0bar. Sprawdzić instalację pomiędzy regulatorem a PCM, wymienić regulator, sprawdzić czujnik ciśnienia. Jak widzisz odczyt kodów to nie wszystko. Jeszcze trzeba pomyśleć. Kto odczytywał te kody?
jesli mozesz powiedziec co mialby regulator do palenia czujnikow ??? Utrzymuje w miarę stałe ciśnienie na listwie, jak będzie zablokowany to uszkodzi nadmiernym ciśnieniem czujniki. Jak mozna sprawdzic czy ten regulator jest sprawny??? Wykręcić i obejrzeć ( jest mechaniczny ), w większości przypadków uszkadza się tak że nie utrzymuje ciśnienia i są...
Witam ponownie. Panowie powiedzcie mi jaką rolę pełni ten czujnik/regulator przy listwie? Czy on reguluje jakieś ciśnienie?
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
no a widzi jakiekolwiek ciśnienie na listwie ? Zapnij kable bezpośrednio, jak regulator sprawny to wiadomo komputer.
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
jak regulator przepuszcza to ciśnienie zamiast sie utrzymywać się na listwie ucieka do powrotu,
Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 Crdi. Gdy silnik jest zimny auto chodzi równo, odpala także bez problemu w każdych warunkach, ale gdy się nagrzeje obroty zaczynają delikatnie falować, nie widać tego na obrotomierzu ale doskonale słychać. W aucie sprawdzone zostało już prawie wszystko. Ciśnienie na listwie wynosi około 300 bar, został wymieniony regulator...
Temat rozwiązany. Wymiana regulatora ciśnienia na listwie (pęknięte sitko) i wymiana pompy wysokiego ciśnienia rozwiązała problem z odpalaniem.
Faluje na biegu jałowym ciśnienie na listwie Dodano po 2 Podaj numer tel kom jutro. Rana będę robić to jak coś zadzwonię Dodano po 1 Ale na komputerze pokazuje ciśnienie paliwa tylko niewiem cy to na listwie Dodano po 3 Na listwie jest jeszcze czujnik co wychodzi przewód na powrót to jest jeszcze też jakiś czujnik regulujący ciśnienie na listwie? Dodano...
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
ciśnienie listwa ciśnienie listwa peugeot błąd ciśnienie listwa
regulator moment toshiba wyłączać volvo silnika
easun instrukcja mikrokomputer cobra1
UNI-T UT207A – słaby kontrast LCD, przyczyny i poprawa czytelności wyświetlacza LG Portable AC IR Codes with OpenBK BK7231: Capture, Decode, and MQTT/HA Control