Wypalona wtyczka od regulatora.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Akumulator i/lub regulator napięcia.
Regulator ciśnienia paliwa.
Chyba kolega nie zrozumiał sugestii poprzednika i dodatkowo wadliwie interpretuje dokumentację. Ja obawiam się banalnie zużycia lub zawieszenia szczotek. ale to mogło spowodować dalsze następstwa być może do uszkodzenia regulatora włącznie. W teorii masz rację. Ale tutaj ma zastosowanie praktyka. Skoro na instalacji jest napięcie to jest również na...
Jak chodzi twardo to znaczy że nie działa regulator kąta wtrysku.
Regulator napiecia raczej do wymiany.
Tempomat. W polskiej instrukcji "kontrolka regulatora prędkości".
Schemat inaprawa regulatora
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam. Sprawdź regulator obrotów w wentylatorze nagrzewnicy.
Sygnał to chyba kontrolką diodową można było sprawdzić, ale w tych regulatorach siadały tranzystory mocy i wypalały się wtyczki i kostki, co zresztą u Ciebie widać na polie minus na zasilaniu. Czasem padało więcej elektroniki, nie tylko tranzystor. Jest dużo filmów na jutubie z naprawą i diagnostyką tych sterowników, również w języku polskim. Tylko...
regulator ciśnienia ?
Spalony regulator.
Zacięty regulator z tyłu.Bez kanału ani rusz.
Zdaje się, że to ten tranzystor:
no i popsuty tranzystor regulatora nawiewu.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
800 bar to zdecydowanie za dużo, zrób adaptację regulatora ciśnienia.
Sprawdź wtryskiwacze i regulator ciśnienia...
Alternator sterowany sygnałem LIN, nawet w przypadku uszkodzenia sterownika BSI, BSM czy przerwanego przewodu tego cienkiego MUSI ładować ok 13,8V (tryb awaryjny) jeśli nie ładuje wcale to winny jest alternator - brak szczotek, koło pasowe alternatora, regulator lub koło pasowe wału.
Bo to nie czujnik się wymienia a regulator.
sory źle napisałem oczywiście chodzi o regulator;)
Najczęściej wytopione styki w regulatorze dmuchawy.
Pierścienie nie są jeszcze takie złe, mogli je liznąć na tokarce, ale tragedii nie ma. Na mojego nosa lipa regulator.
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
Zwarcie w wiązce lub regulator ciśnienia
Układ wtryskowy bosch? Wyczyść regulator cisnienia
Brakującym elementem okazał się kondensator. Zdobyłem drugi taki regulator z uszkodzonym tylko tranzystorem, więc zanim naprawie ten i puszcze do ludzi to chętnie pomogę w razie jakiś problemów z identyfikacją elementów. Temat zamykam.
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Powinny pasować. Zamień regulator napięcia ewentualnie.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Uszkodzony regulator dmuchawy.
Pomogła wymiana samego wentylatora na nowy . Działa nawet na starym regulatorze . Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Nie on. I problem nie tam. I ten co zaproponował regulator z poloneza niech se coś weźmie na odmulenie.
Witam, Ten regulator gdzies kupowales czy sam robiles?
Auto oddałem do porządnego mechanika i okazało się że padła pompa paliwowa i jakiś regulator ciśnienia.
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Hej, wie ktoś czy aby dobrać się do układu sterowania muszę demontować schowek?
Jaka to może być awaria i z jakimi kosztami się mam liczyć? Musisz kupić tańsze auto...
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Jak sprawdzic , pomierzyc .ultimetrem?? Na zaciskach tam gdzie regulator napiecia?
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
gdzie sie znajduje ten regulator obrotów wentylatora???
Może mostek prostowniczy to to samo co regulator napięcia ??
30 sek ok 0.5/0.8L paliwa na powrocie po pokonaniu regulatora ciśnienia
Coś nie tak z tym profesjonalnym serwisem,migające czy pulsujące światła to objaw padającego regulatora napięcia.
Poduszki i linki są ok - coś nie tak jest z regulatorem szybkobieżności...
Tylko podmiana , chyba ,że masz odpowiedni układ elektroniczny na stole do srawdzania regulatorów napięcia.
Wszystko jest rozbieralne.Miernikiem nic tam nie znajdziesz.Jak nie potrafisz wymienić szczotek to kup cały regulator.
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
http://obrazki.elektroda.pl/2301588700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3389426100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6962891000_1... oto fotki o ile sie znam to pracuje na tym obwodzie, tzn gdy pracował to cykał jak mały telegraf ;) z niego samego nie ma już nic - izolacja spalona, rozwarłem styki aby...
oprnica nawiewu spalona, Kolejny który ma problemy z odróżnieniem opornicy od elektronicznego regulatora obrotów.
Albo silnik ma ciężko albo zapchany filtr kabinowy,
Witam Jeżeli po podłączeniu obciążenia i znika napięcie to coś po drodze nie łączy ,sprawdzasz napięcie bezpośrednio na zasilaniu bez regulatora ? A sprawdź silnik bezpośrednio do akumulatora czy chodzi swobodnie zmierzyć prąd by pasowalo . Pozdrawiam .
ponawiam temat, wyskakuje : P1138blad czujnik cisnienia paliwa wartosc nieprawdiłowa i P1112 blad regulatora cisnienia paliwa -regulator jest nowy wiec watpie zeby go szlak trafil w tydzien, cisnienie paliwa na wolnych jest kolo 300mbar a po dodaniu gazu od 700 w gore, jedyne co mi przychodzi do głowy to albo instalacja elektryczna albo moze przez czujnik...
Uszkodzony regulator dmuchawy i już.
Ale naprawa... Równie dobrze na starym regulatorze mogłeś zerwać sitko i byś miał bez rozwalania elektryki (zmiana wtyczki) i bez dodatkowych kosztów szukania używanego regulatora ciśnienia.
Nie jestem pewny, czy Cię dobrze zrozumiałem. Chcesz zamontować do tego Saxo czujnik od innego auta? Czemu nie zadzwonisz do ASO, tam przynajmniej dowiesz się, czego dokładnie potrzebujesz (i ew. ile to kosztuje w oryginale).
Jeżeli masz Mitsubishi to zależy jak wygląda reszta alternatora i co właściwie jest uszkodzone. Regulator z szczotkotrzymaczem jest w granicach 150 zł.P
Zobacz stacyjke, szczotki , komutator i w końcu podłacz żarówke zamiast silnika co da ci pewność że regulator działą.
zasada dzialania regulatora
Na końcu listwy wtryskowej jest regulator ciśnienia. Jemu się przyjrzyj.
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Może jasno nie napisałem ale dmuchawa z wymienionymi tranzystorami śmiga w innym samochodzie brak zmiany napięcia ze sterownika przy zmianie oporu na regulatorze nawiewu
Tak ogólnie to czujnik ciśnienia jest po drugiej stronie listwy tu masz regulator. Jaki ciśnienie widzi ECU podczas kręcenia? Rozumię że te 10,5V to tak masz w drugim aucie, czy skąd to wziołeś?
Tak, uszkodzony regulator obrotów dmuchawy.
Jutro spróbuję podać bezposrednio na silnik +12V jeśli to zrobię to regulator zadziała?::?:cry:
W tym aucie pompa wstępna jest w pompie wysokiego ciśnienia. Jak znajdę chwilę to podam Ci wartości jakie masz podać wtedy będzie coś więcej wiadomo. To jest prosty układ. Po pierwsze odepnij wtyczkę od zaworu regulacji przepływu i sprawdź czy wyrzuci błąd, następnie wtyczkę od regulatora ciśnienia i to samo.
witam ja mialem problem latem padniety byl zawor na pompie wysokiego cisnienia wymien pierwsze filtr jesli niepomoze po odpieciu kostki i zapieciu spowrotem pompa powinna chodzic jesli staje to odepnij kostke zapnij spowrotem jesli pompa ruszy to zawor to sie chyba nazyza regulator cisnienia
witam. Koledzy mam podobny problem. Autko to citroen c3 . Brak dmuchawy.Znalazlem ten regulator obrotow sa dwa grube przewody na ktorych jest napiecie 14volt po dodpaleniu. i nastepna kostka i cztery przewody: 2 grube czerwony +14 a czarnuy nie ma napiecia wcale. i sa tam dwa cienki na jednym 14 volt a na drugim 7 volt. Witam. Ponieważ kolega znalazł...
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Podpinając pod komputer citroena obsługuje "LEXIA"
Odpal silnik i powinieneś mieć napięcie.Jeżeli po zapaleniu silnika pojawi się napięcie to masz uszkodzony sterownik silnika wentylatora nagrzewnicy .
Trzy sprawy: pompka w zbiorniku, pompa WC lub regulator....tylko po co zgadywać
czy sprawdzałeś regulator obrotów idz w tym kierunku
Bałem się że idzie tam np magistrala czy coś... Ale już jasne - będzie śmigać
Witam Problem z autem w tytule. (Auto kolegi, dopiero ma przyprowadzić do naprawy) Citroen Xsara II 2004r 1.4 Auto z klimatyzacją. Nie działa regulacja prędkości wentylatora nawiewu. Ktoś przerobił to tak, że podając masę z zapalniczki (wyprowadzony przewód bokiem) uruchamiają się maksymalne obroty. Czy ktoś dysponuje schematem zanim zacznę rozbierać?...
Citroën C3, silnik 1.1 benzyna + gaz, 2003, żarówki H7.
Witam prawdopodobnie regulator napięcia się sypnoł .
Rozumiem i jak wypnę jasną kostke to jest od czego czujnika tak Dodano po 2 Wypinałem tą kostkę siwą i nic dale to samo i to chyba nie jest czujnik tyem. tylko to jest czujnik regulator paliwa
Prosze odpiąć czujnik ciśnienia i zobaczyć.. Jeżeli nie to proponuję wyczyścić regulator ciśnienia. Pozdrawiam
Dokładnie jak powiedział Aleksander_01, a konkretniej to z tego co pamiętam to tam jest regulator razem ze szczotkotrzymaczem i szczotkami - takie coś: www.czesciauto24.pl/maxgear/8749245 ale nie kupuj zanim nie wymontujesz starego, bo są różne alternatory a wtedy różne regulatory. Z moich doświadczeń też nie polecam tych chińskich zamienników, bo regulator...
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Witam Mam silnik z 2CV. Jest tam prądnica o takich oznaczeniach styków: https://obrazki.elektroda.pl/8092158900_... https://obrazki.elektroda.pl/4231113200_... Oczywiście DYN to pewnie "+". Jaki regulator będzie potrzebny? Jak to podłączyć? W necie jest dużo informacji tylko o alternatorach o prądnicy brak.
Skręcane było po kawałku, sprzęgło działa, jednak jest twardsze i bardziej zerojedynkowe niż poprzednie (krótki zakres płynności). Polecam więc skręcane w stanie wysprzęglonym, jak zaleca producent ----------------------------------------... Po 1,5 roku z powodu wymiany motoru przyszedł nowy zestaw, też bez przyrządu. Sprzęgło luksusowe,...
Alternator - szczotki, regulator, komutator. Oddaj do regeneracji.
Witam Który rocznik? były montowane linki jak i również pompy. Obstawiam linkę, skończył się samo-regulator (były dziwne odgłosy?) Pozdrawiam
Tam jest samoregulacja, ale po wymianie sprzęgła musisz ją zwolnić do luzu a następnie wrócić do samoregulacji, i powinno być dobrze( sprawdź regulator, powinien się przekręcać)
Witam. Dziś sprawdziłem ciśnienie na pompie na sztywno wynik 5 barów. Podłączę manometr w szereg jakie ciśnienie utrzymuje się na pracy silnika i czy regulator dobrze działa.
mam również problem z ponownym założeniem wentylatora otóż po włożeniu go i przekręceniu samoczynnie się odkręca w ten sposób uszkodziłem już dwa.. Z pewnością blokada wyłamana , trzeba wkrętem teraz przymocować. Po drugie z pewnością uszkodzony regulator obrotów. Trzeba pomierzyć.
Sądze, że się kończą szczotki. Spróbuj wymienić regulator napięcia (wraz ze szczotkotrzymaczem)
Nie mam chyba żadnego odpowietrznika nic nie widziałem.Opowiem co dziś posprawdzałem tak nie profesjonalnie. Odczepiłem kostkę od czujnika położenia przepustnicy efekt był taki że obroty wzrosły do około 1300rpm zrobiłem jazdę próbną z odłączonym czujnikiem i zero efektów wciąż to samo(przy odłączonym czujniku położenia przepustnicy tylko wzrosły obroty...
to mnie nie pocieszyłeś, bo koszty a pompa ma tez regulator cisnienia moze to on sie zablokował ?
citroen regulator regulator napięcia citroen regulator obrotów citroen
przepływomierz odpowiada zacisk hamulcowy ręczny shure uszkodzony
dobra antena pokojowa wykrywacz metali schemat
Opel Astra H - Klimatyzacja nie działa po montażu panelu Przegrzewanie się pasa i silnika bieżni - co robić?