Sygnał to chyba kontrolką diodową można było sprawdzić, ale w tych regulatorach siadały tranzystory mocy i wypalały się wtyczki i kostki, co zresztą u Ciebie widać na polie minus na zasilaniu. Czasem padało więcej elektroniki, nie tylko tranzystor. Jest dużo filmów na jutubie z naprawą i diagnostyką tych sterowników, również w języku polskim. Tylko...
Akumulator i/lub regulator napięcia.
Regulator napiecia raczej do wymiany.
Regulator ciśnienia paliwa.
Alternator sterowany sygnałem LIN, nawet w przypadku uszkodzenia sterownika BSI, BSM czy przerwanego przewodu tego cienkiego MUSI ładować ok 13,8V (tryb awaryjny) jeśli nie ładuje wcale to winny jest alternator - brak szczotek, koło pasowe alternatora, regulator lub koło pasowe wału.
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Brakującym elementem okazał się kondensator. Zdobyłem drugi taki regulator z uszkodzonym tylko tranzystorem, więc zanim naprawie ten i puszcze do ludzi to chętnie pomogę w razie jakiś problemów z identyfikacją elementów. Temat zamykam.
Jak chodzi twardo to znaczy że nie działa regulator kąta wtrysku.
Witam. Sprawdź regulator obrotów w wentylatorze nagrzewnicy.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Jaka to może być awaria i z jakimi kosztami się mam liczyć? Musisz kupić tańsze auto...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Zacięty regulator z tyłu.Bez kanału ani rusz.
Regulator już zrobiony? W piekarni to serwisujesz?
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
Citroën C3, silnik 1.1 benzyna + gaz, 2003, żarówki H7.
Żarówka , wskaźnik ładowania , ma równolegle opornik. Zasilana jest po bezp nr. 30. Wypnij z alternatora przewód wzbudzania i dotknij nim masy / na włączonym zapłonie/ , kontrolka powinna zaświecić b.jasno. Jednak opisane przez Ciebie objawy / nic nie piszesz o napięciu ładowania na klemach akumulatora/ wskazują na regulator napięcia na alternatorze!
Dokładnie jak powiedział Aleksander_01, a konkretniej to z tego co pamiętam to tam jest regulator razem ze szczotkotrzymaczem i szczotkami - takie coś: www.czesciauto24.pl/maxgear/8749245 ale nie kupuj zanim nie wymontujesz starego, bo są różne alternatory a wtedy różne regulatory. Z moich doświadczeń też nie polecam tych chińskich zamienników, bo regulator...
Nie on. I problem nie tam. I ten co zaproponował regulator z poloneza niech se coś weźmie na odmulenie.
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
Jeżeli masz Mitsubishi to zależy jak wygląda reszta alternatora i co właściwie jest uszkodzone. Regulator z szczotkotrzymaczem jest w granicach 150 zł.P
A probowales wlaczyc przekaznik nie na krotko, lecz podajac napiecie na cewke? Kiedys mialem odwrotny przypadek, po stuknieciu zablokowal sie przekaznik i wentylator nie chcial sie wylaczyc, pomoglo mocne uderzenie. Pamietaj ze przekaznik wentylatorow znajduje sie przy chlodnicy w plastikowej puszce. Jesli piszesz o wmuchawie wnetrza to regulator jest...
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Hej, wie ktoś czy aby dobrać się do układu sterowania muszę demontować schowek?
Nie jestem pewny, czy Cię dobrze zrozumiałem. Chcesz zamontować do tego Saxo czujnik od innego auta? Czemu nie zadzwonisz do ASO, tam przynajmniej dowiesz się, czego dokładnie potrzebujesz (i ew. ile to kosztuje w oryginale).
Jeden z pinów na alternatorze (ten z kablem) jest wykorzystany do informowania komputera silnika o obciążeniu przez alternator np aby ten podniósł wolne obroty. Drugi jest typowym sterowaniem kontrolki, tzn. podaje masę w trakcie w stanie spoczynku a "plus" w czasie ładowania. Przez ten pin tak jak w klasycznym alternatorze samowzbudnym można wzbudzić...
Jak sprawdzic , pomierzyc .ultimetrem?? Na zaciskach tam gdzie regulator napiecia?
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
http://obrazki.elektroda.pl/2301588700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3389426100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6962891000_1... oto fotki o ile sie znam to pracuje na tym obwodzie, tzn gdy pracował to cykał jak mały telegraf ;) z niego samego nie ma już nic - izolacja spalona, rozwarłem styki aby...
Bałem się że idzie tam np magistrala czy coś... Ale już jasne - będzie śmigać
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Witam, Taki układ może bardzo zakłócić pracę systemu kontroli świateł, ponadto wprowadza zakłócenia . Miałam podobny przypadek z moim C4. Montaż świateł dziennych Philipsa rozwiązało sprawę. Dodano po 2 Oczywiście kontrolę można wyłączyć.
Żadne czyszczenie czy psikanie nie pomoże. Na początek to skasuj błędy i zobacz które wrócą. Co do samej diagnozy ten sprzęt nie jest wiarygodny. Ja bym stawiał na problem z zasilaniem albo przekaźnikiem (P0685), który może być w bsm. Drugi błąd który może mieszać to regulator ciśnienia paliwa. Trzeba zajrzeć na schemat i zobaczyć czy te błędy nie są...
regulator ciśnienia ?
Sprawdź wtryskiwacze i regulator ciśnienia...
Na podstawie dostępnych informacji (schematy i fora dyskusyjne dla modeli C3 1.4 benzyna z AC z lat 2005-2011, silnik TU3JP/KFV), opiszę poniżej, jak działa system, możliwe przyczyny i kroki diagnostyczne. Schematy elektryczne dla Twojego modelu nie są publicznie dostępne w pełnej formie bez narzędzi diagnostycznych Citroena (np. Lexia), ale opieram...
Problem rozwiązany. Winny był zablokowany regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Wymiana na używkę 50 zł, 1,5 godziny roboty. Regulator nie sypał żadnymi błędami. Nie wibrował podczas testu diagboxem.
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
To nie pseudoelektromechanik, tylko gość, który się tym zajmuje na co dzień. Cyrki zaczęły dziać się teraz. Może uda mi się ogarnąć na podmianę regulator ciśnienia do pompy CR i ten na listwie, co jest, i pomału będę sprawdzał. Gdzieś czytałem, że ktoś miał podobnie, jak filtr paliwa nieoryginalny założył. Ja mam Delphi, ma raptem miesiąc, może kupię...
Wymieniłem na nowy wentylator i wstawiłem nowy regulator wentylatora wnętrza. Od wymiany przejechałem około 600km,Więc jest ok . Wentylator podłączony bez opornika pobierał 20A więc niedużo mniej. natomiast z podłączonym regulatorem od 3A ,przy minimalnych obrotach do 18A przy maksymalnych. Wszystkim dziękuję za pomoc.
Jaka jest historia auta? Regulatory zasilane z 12V Regulator ciśnienia pin L4 wtyczki B regulator wydatku pin M4 wtyczki B Czujnik ciśnienia paliwa na listwie Pin 1 czujnika to pin B2 wtyczki A ECU Pin 2 czujnika to pin B3 wtyczki A ECU Pin 3 czujnika to pin E4 wtyczki A ECU tu masz opis złącz ECU, widok od strony pinów sterownika https://obrazki.elektroda.pl/4954819600_...
Witam, Moduł telematyki Citroën C5 2009 Magneti Marelli RT4. Nie uruchamiał się, na złączu panelu tylnego i płyty głównej utrzymywało się 3,3 V. Potrzebuję informacji - oznaczeń elementu SMD, który uległ destrukcji. Kilka godzin szukałem przyczyny braku startu zasilacza w tej nawigacji. W końcu, jak ruszyła po operacjach związanych z dyskiem, przez...
Cześć, chłopaki! Też mam problem z termistorem 10 kΩ. W zeszłym roku "naprawiłem" go impulsem 12 V z powodzeniem, ale w tym roku problem pojawił się ponownie. Tym razem nie byłem w stanie naprawić tego w sposób niezawodny, więc szukałem nowego zbiornika bez modułu pompy. Trafiłem na fabrycznie nowy i spotkała mnie niespodzianka: do szarego złącza nie...
jest to dziwne że w poprzednim palił bez problemu a w tym już nie chce , pomimo ze nawet podmieniłeś zestaw startowy . Spróbuj jeszcze wykręcić regulator ciśnienia paliwa jest tam siteczko wyczyść , zapuść jakimś środkiem do czyszczenia ,jak to nie pomoże , to sprawdź dokładnie instalację czy przypadkiem podczas przekładki nie zostały uszkodzone jakieś...
citroen regulator regulator napięcia citroen regulator obrotów citroen
przełącznik kolumna kierownica piekarnik uszkodzić technik elektronik klucz odpowiedzi
wzmacniacz tytka wzmacniacz tytka
Buderus Logamax: Kod błędu 4C - Przyczyny i Rozwiązania ftd2xx.dll, FTDI, pakiety 64B – zastosowanie i optymalizacja transferu USB Full-Speed