800 bar to zdecydowanie za dużo, zrób adaptację regulatora ciśnienia.
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Problem rozwiązany,przyczyną był zacierający się regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnieni.
Błąd świec żarowych nie powinien w niczym przeszkadzać. Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa i zobacz jakie będą efekty.
problemem był regulator ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam
Witam ,mam pytanie w jaki sposób i czy da się wymienić regulator ciśnienia paliwa ten co jest na pompie w prosty sposób , gdzie on się znajduję? czy z od dołu trzeba go wykręcić , lub szukać go z góry, chciałbym go wymienić sam lecz nie wiem czy normalnie go da się wymontować,jeżeli ktoś z was zna temat to z góry dziękuję,,
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Problem może być we wtyskach, te wtryski są nie regenerowane, wymieniają w nich tylko rozpylacze a to niestety nie wszystko. Zrób jeszcze raz nastawy regulatora ciśnienia i adaptacje wtryskiwaczy , czasami pomaga.
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
do wczytania regulator
Na Listwie - jest tylko czujnik ciśnienia - był już myty ( lecz przy takim ciśnieniu mycie na niewiele się zda) Regulator ciśnienia jest w pompie ( już oglądany i czyszczony ). ( zamówiłem czujnik ciśnienia -profilaktycznie, bo myślę ,że może przy podgrzaniu zaczyna przekłamywać) ( z tego co się orientowałem , jest to tensometr foliowy).
Jakie było moje zdziwieni kiedy po dwóch dniach znów zapaliła się kontrolka wtrysku.nie wytrzymałem i kupiłem przejśćiówke Pin 2 (foto) sprawdziłem co jest przyczyną i okazało się że winowajcą był regulator ciśnienia paliwa w pompie. przy okazji przetestowałem parametry mam nadzieje że autko teraz już nie będzie robiło Niespodzianek
Witam! Panowie pomocy! Od dwóch miesięcy walczę z moim Jumperem,najpierw pękła dźwigienka zaworowa i mój super naprawiacz podmienił klawiaturę na używana która po tygodniu również padła. Niestety w.w. przy wymianie klawiatury uszkodził wiązkę przy wtrysku i później kazał wymienić sterownik(bo podobno nie sterował napięcia na wtrysk),ogólnie dramat!...
Witam. Mam taki sam problem przy raptownym dodaniu gazu traci moc i wchodzi na tryb awaryjny po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. mechanik stwierdzil ze to pompa paliwa i zostala wymieniona po wymianie nic sie nie zmienilo u innego diagnosty komputer pokazal za duze cisnienie w ukladzie paliwowym twierdzac ze regulator cisnienia...
Witam, szukam rozwiązania problemu z Citroenem Jumperem 2.2 HDI 2004. Auto gaśnie przy dynamicznej jeździe, przy normalnej troche dłużej pojeździ, ale też zgaśnie. Jak już zacznie gasnąć to potem coraz częściej i łatwiej to wymusić. Wyłącza się silnik, zapala check engine, lexia wywala błąd P0191, czyli niepoprawny sygnał ciśnienia. 1) wtryski były...
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa oryginalny firmy denzo i dalej nic. Przejechałem 30 km i auto znowu zaczęło tracić moc, wpada w tryb awaryjny. Panowie co to może być, tak jak pisałem wcześniej wtryski sprawdzone.
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Witam! Jestem tu nowy i odrazu mam kilka pytań ;) No więc tak, w piątek rano odpaliłem swojego jumpera, przejechałem jakieś 2 km i zaczęły się problemy. Otóż licznik i prędkosciomierz przestały działać i zapalił sie check. Auto totalnie nie ma mocy. Byłem u mechanika który podłączył auto pod komputer i wywaliło kilka błędów. Błąd regulatora ciśnienia...
Jak nie sprawdziłeś ogranicznika ciśnienia to jeszcze się zdziwisz. 2.2 HDI PUMA na DELPHI hahaha to jest dopiero gniot. W listwie paliwowej jest wkręcony ogranicznik ciśnienia. Kiedy regulator zaczyna się wieszać to po kilku skokach ciśnienia roz......la ogranicznik. Trzeba go wymienić na nowy bądź zregenerować...lepiej wymienić,( chociaż ja je regeneruję...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
Trochę może odgrzebie kotleta, mam nadzieje że moderator wybaczy :) Czy spotkał się ktoś z "niepowodzeniem wczytania (stan silnika napędzanego rozrusznikiem)" ? Korekty wtryskiwaczy poniżej 0.5, regulator wczytany prawidłowo - ciśnienie wzorowe a po pierwszych sekundach wczytywania gdy podnosi obroty wywala taki komunikat... Pozdrawiam
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Witam Pacjent tak jak w temacie Citroen Jumper 2.2 HDI 4hu (120KM) rok 2007, przebieg 160,000 Km. Brak kodów błedów, symptom nierówna praca na BJ, parametry wskazujące na problem to zmierzone ciśnienie paliwa na szynie CR = 860 bar. Auto odpala bez problemów, w pełnym zakresie zachowuje się ok (nie traci mocy, nie gaśnie). Wtryskiwacze sprawdzone testem...
Dzień dobry, problemem jest samochód, a raczej jego silnik. Praca silnika dawała dużo do myślenia, samochód miał przejechane 280tys. Więc stwierdziłem, że zregeneruję wtryski. Po regeneracji silnik pracuje równo aczkolwiek dostaje od czasu do czasu dławienia. Błędy jakie wyskoczyły to egr, brak możliwości adaptacji wtrysków i pompy, do tego doszedł...
"Kilka" częściej spotykanych słówek i wyrażeń na początek amplifier (amp) - wzmacniacz preapmlifier (preamp) - przedwzmacniacz power amplifier - wzmacniacz mocy analog multiplier - analogowy układ mnożący ****************************************... PLL - Phase Locked Loop - pętla z synchronizacją fazy ****************************************...
Do sprzedania dużo sprzętu do automatyki przemysłowej. Są rzeczy nowe i są też używane. Poniżej lista rzeczy. Codziennie dopisuję coś nowego. Ceny za jedną sztukę. Używane: Regulator temperatury PID KRONES ST48 /60zł Karta Akwizycji Danych PCI National Instruments PCI-6221 (DAQ) (2szt.) /1000zł Komputer przemysłowy PICOe-945GSE jednopłytkowy PCI (2szt.)...
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator ciśnienia spalin regulator ciśnienia mercedes
schemat elektryczny touran amilo instrukcja separacja transformator pomiar
hulajnoga elektryczna segway wybór lutownicy
Sea Green ESA 5000 nie reaguje na manetkę gazu po wymianie baterii Jak wzmocnić sygnał anteny pokojowej domowym sposobem