Witam, Mam Peugeot 407 SW, 2.0 Hdi 136 KM, z 2005r. typ RHR, skrzynia 6-biegowa, przejechane ma 210 tys. km. (brak navi, tempomatu, poza tym, chyba ma wszystko z wyposażenia do tego modelu) i jestem nieszczęśliwym właścicielem od połowy grudnia 2013r. Poniżej opiszę dwa problemy, które wydaje mi się, mogą być ze sobą jakoś powiązane: 1.) Mam taki problem,...
Auto Kia ceed 1.6 crdi. Auto jak jest zimne to po odpaleniu: w miejscu dodanie gazu - wkręca się normalnie Ale jakby troszke wolno. Jak wrzucę bieg i dodaję gazu to obroty 1000obr/min i zero przyspieszenia przez dobre 20-30 sekund ,potem bardzo mozolnie zaczyna się wkręcac na obroty. Wbijam 2 bieg i to samo 20-30 sekund 1000 obrotów nieraz lekko poszarpie...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Jeśli chodzi o montaż turbo w silniku gaźnikowym to są dwie możliwości: -gaźnik w strefie podciśnienia (przed sprężarką) -gaźnik w strefie nadciśnienia (za sprężarką) Rozwiązanie drugie jest częstsze, a jeśli występuje IC to jedyne. Gaźnik jest w nim po prostu uszczelniony (uszczelki muszą wytrzymać ciśnienie doładowania), a paliwo podawane jest przez...
Witam wszystkich fanów forda oraz tuningu mechanicznego. Na wstępie powiem że auto nie ma wyglądać tylko jeździć a tuningowane auta nie muszą się kojarzyć tylko z kupą plastyku i kilogramami kitu. "Nie ważne czym jeździsz, ważne że wykorzystujesz moc auta na 100%" Postanowiłem napisać ten temat, aby pomódz osobą wejść w świat tuningu, oraz podzielić...
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Witam. Samochód Volvo S40 T4 1.9T 200KM . Podłączyłem wejście paliwa od spodu, manometr oraz wyjście paliwa z boku. Regulacja powinna być nakrętką od króćca podciśnienia, ale jest brak płynnej regulacji. Albo jest prawie 5 bar albo całkowicie zamyka wyjście benzyny. Czy ktoś umie coś pomóc? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2502967800_...
Witam Nie jestem elektronikiem ale samochodziarzem i mam nast. problem.Montuje do mojego auta turbosprężarkę i chciałbym w sposób precyzyjny regulowac ćiśnienie doładowania.Turbina ma siłownik pneumatyczny sterowany poprzez elektromagnes z wężykami który doprowadza do siłownika ciśnienie ,siłownik następnie reguluje zawór umieszczony w turbinie.W układzie...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Raczej wygląda to na rozjechaną mapę przez źle wyregulowane LPG. Albo ciśnienie paliwa jest za niskie (filtr paliwa ,regulator).
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wężyk od niego do kolektora ssącego.
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Witam, Po wakacjach wróciłem, nowy czujnik położenia wału wymieniłem ale niestety to nie on, zastanawiam się nad pompą paliwa (czy łopatki nie miękną po rozgrzaniu), pada też podejrzenie na regulator ciśnienia paliwa, lecz wątpię w tą opcję.
sprawa jest prosta ,kupujesz wskaźnik ciśnienia doładowania,regulator ciśnienia doładowania,i podnosisz ciśnienie dokładnie tyle ile chcesz,a raczej o ile pozwoli ci bezpiecznie mechanizm,żeby turbo nie odfrunęło,mapa spokojnie to ogarnie bo paliwa na wtryskach jest zawsze więcej niż potrzeba wg map producenta.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Auto jeździ normalnie pompa wyje od jakiegoś roku to cud ze jeszcze działa. W filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa być może pompa jest mniej wydajna i tak się dzieje.Boje się ze kupie pompę nowa a problem pozostanie.Co sądzicie?
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Chciałbym odświeżyć temat. Mam podobny problem z tym że w 2.2 100kw z jednym regulatorem ciśnienia w pompie. Generalnie silnik strasznie ciężko wkręca się na obroty, rozpędzenie go to spory problem. Czasem zdarzy się że coś mu odbije, puści czarną chmurę i chwilę jest ok a jak odpuszczę gaz to znowu to samo. Wymienione na nówki były: wtryski, rozrząd,...
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Pisałem w pierwszym poście. Drożność i szczelność wszystkich elementów podciśnienia sprawdzona. Zapomniałem napisać o jeszcze jednym teście jaki wykonałem : odłączyłem podciśnienie od turbo - czyli turbo permanentnie wyłączone (uprzedzając pytania - cięgno gruszki w położeniu wyłączonym) , z trudem ale rozpędziłem się do 140 i wywaliło błąd. Wydaje...
Zaraz silnik się kończy... może np. uszczelniacze nie trzymają i zbiera się olej silnikowy w cylindrach albo turbo puszcza i gromadzi się olej w intercoolerze, częstym problemem tych silników są też usterki regulatora ciśnienia paliwa i pompy CR.
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Witam! Mam lagune od prawie roku. Wszystko było ok, az zaczela brać olej. Mechanik powiedział, ze to Turbo, więc wymieniłem na nowe i tu zaczął sie problem. Po przejecaniu 2000 km zauważyłem, że przy odpalaniu i jak stoi na wolnych obrotach to kopci na biało tak intensywnie, ze ludzie na mnie trąbią i zostawiają duży odstęp. Podczas jazdy dymienie ustaje....
A co potrzebne jest do wzbogacenia dawki? Próżnia? Masz silnik do którego fabryka dołożyła turbo, potrzeba było więcej paliwa, więc na pompie zamontowano regulator ciśnieniowy, który zwiększa dawkę pod wpływem wzrostu ciśnienia w dolocie.
dzisiaj użyłem innego testera do tego auta, wczesniej nie miałem podstawowego parametru czyli cisnienia paliwa. teraz mam wiecej informacji. Silnik gasnie wtedy kiedy cisnienie nagle wzrasta na wolnych obr. lub nie spada po odpuszczeniu gazu zauważyłem, że jak nie puszcze gazu tylko trzymam do konca to auto nie zgasnie. błedy z recyrkulacji spalin i...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Problem jak w temacie, auto w chwili obecnej pali około 18 litrów na 100 kilometrów co powoduje "zarzucanie" świec zapłonowych. Wymieniona sonda lambda, czujniki temperatury powietrza zasysanego i silnika sprawne, jeszcze nie sprawdziłem przepływomierza (tylko czy jego ewentualna niesprawność może skutkować aż tak dużym spalaniem?). Podłączając kompa...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
Dzień dobry, a więc tak: dziś podpiąłem komp wykasowałem wszystkie błędy. wykasowane to : Usterka trwała regulator ciśnienia paliwa, zatrzymanie wymagane ale regulator zawsze aktywny P0090 kolejny skasowany to P0235 Sygnał ciśnienia turbo, zwarcie z plusem alno obwód przerwany - to pewnie efekt szarpania. Poprawiałem wtyczki i może cośnie kontakciło...
Lanca Dedra 2,0t rozmawia bez żadnych problemów z euroscanem z visą 1.83. Jednak jak już koledzy tutaj pisali podgląd parametrów raczej marny. Jedno co cieszy to to że Visa 1.83 posiada opcje diagnozy głównych podzespołów odpowiedzialnych za prace silnika. Jednak miałem przypadek że zawór od wolnych obrotów miał zwarcie na uzwojeniu a diagnoza wyszła...
no nie wiem, u mnie w turbo (nissan 200sx) troche to dziala inaczej :) im wieksze obciazenie tym wieksze cisnienie na listwie, im wieksze cisnienie na listwie tym wiecej paliwa leci w jednostce czasu :) Jesli by to zmniejszalo cisnienie to by sie zrobil problem ECU zwieksza czas otwarcia wtrysku, a regulator mu to zabiera :) i tak w kolo :)
A odmę z zaworkiem wymieniałeś? bo może warto to zmienić? Sprawdź też rurki pod kolektorem i do regulatora paliwa. Ale jak wszystko szczelne to szczelne. Tak przy turbinie może być wyrobiona gruszka, sprężyna słabiej trzymać itd. żeliwo może byś spękane. sprawdź czy bez n75 turbo bije około 0,3bar z samej gruszki Ogólnie tak jak wyżej napisałem warto...
Póki co musiałem zmienić przepływomierz na stary bo tamten złapał błąd obwodu temperatury powietrza ... i auto ma większą jeszcze boost dziurę co pewnie widać na logach .... Dodałem kilka pól z zakładki w/w dot. rail pressure być może to jeszcze nie te wszystkie , które proponujesz : 1 kolumna - czas sekundy 3. temp powietrza 4. procent wciśniecia pedału...
W końcu ja z tym fatem jest, bo znane mi modele 75 to albo stary uno na LE2Jetronic, ale sondy nie miało ( silnik podobny jak w uno turbo) albo nowszy na Mono-Jetronic A2.2 ma sondę, ale wtrysk pojedynczy? Generalnie jakie by nie było należy sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa, czy nie za duze, czy silnik nie jest pojony obcym paliwem, spoza wtryskiwaczy...
niebieskie spaliny oznaczają niespaloną mieszankę paliwo-powietrze. niespełnione AFR. zobacz na VAG'u (o ile jest tam taka opcja). w normalnym aucie powinno wychodzić 14,7-1 czyli okolo 14-15 dm3 na 1 litr benzyny/ropy. w dieslu (Szczegolnie VW) ślady oleju w dolcie są NORMALNĄ rzeczą. podkreślam słowo "ślady". czy moc auta spadla? turbo rozkręca sie...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
regulator cisnienia paliwa PLUG&PLAY . dzialnie polega na : gdy tworzy sie nadcisnienie w kolektorze dolotowym fmu automatycznie zwiekrza cisnienie w ukl.paliwowym a co za tym idze na wtryskach tez.czym wiecej turbina pompuje tym FMU podaje wiecej paliwka .jest sporo autek w polsce wlasnie z tym patentem a w stanach co drugie auto z turbo ma wlasnie...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
filtr paliwowy szczelny, natomiast po wyczyszczeniu regulatora auto mialo pelna moc i zrobilem ok 20km, po czym niestety piiiiiii oraz napis bledu na wyswietlaczu i zgaslo, natomiast inna rzecz zaczela sie dziac tzn. dopuki turbo pracuje i trzymam go na obrotach auto jedzie z bledem jak mu "popuszcze" zaraz zdycha...prosze o pomoc
Autko smiga bardzo fajnie i jest ok 8 sekund do setki. Najwiekszy problem byl jak na wysokich obrotach turbina dobijala cisnienie i wyskakiwal blad MAP sensora a po kilku minutach nie chcial jechac. Rozwiazaniem bylo montaz jeszcze jednego MAP'a przed turbem mikrowlacznik przy 3.500 rpm poprostu przelaczal odczyty na MAP przed turbem ale temperatura...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
regulator ciśnienie turbo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo regulator ciśnienie paliwo
oporność głośnik wymienic matryce laptopie grupy dyskusyjne
podnośnik dwukolumnowy podnośnik dwukolumnowy
Uszkodzony alternator a blokada wału VW LT 35 2.5 D Jak odłączyć alarm w Toyocie Avensis 1998?