Regulator ciśnienia paliwa.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
A jak sprawdzić regulator
Tak jest, regulator ciśnienia.
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
Sprawdź wszystkie zasilania na sterownik. Skoro ciśnienie na rampie ok wiec regulator działa.
Coś już zostało sprawdzone? Przelewy? Jak nie to regulator na listwie, albo sam czujnik przekłamuje. Odłącz regulator i pokręć na rozruszniku zobacz czy zbuduje ciśnienie.
Zmień regulator ciśnienia na prawidłowy albo zmień konfigurację regulatora w sterowniku ( jeśli się da ).
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Przy błędzie dotyczącym regulatora jest jakiś obszerniejszy opis - mógłbyś go podać. Może by wypadało sprawdzić instalację pomiędzy sterownikiem silnika a regulatorem zanim się go wymieni. Jakie jest ciśnienie na listwie?
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Obroty OK, lec po kolei wtyski,pompa CP, regulator.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Na 3, 4tym biegu usterka nie występuje? Pasowałoby skontrolować parametry rzeczywiste: ciśnienie w kol. ssącym, w szynie paliwowej, wysterowanie regulatora ciśnienia, przepływomierz.
U mnie w DX5 mam podobne problemy jak kolega "szyniu". Przy przyśpieszaniu a pod górę tym bardziej, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale błędów nie ma. Długo walczę z usterką i jestem blisko chyba. Proszę Was o informację, czy przy odpiętym elektrycznie regulatorem ciśnienia paliwa silnik powinien odpalić ? U mnie odpala a ciśnienie szaleje 500 - 1500...
A jednak trzeba adaptacja regulatora ciśnienia i pompy
albo regulator ciśnienia
Ciśnienie na szynie CR podczas kręcenia i później? Do sprawdzenie regulator ciśnienia paliwa, oraz pompa CR.
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Brak wysterowania regulatora. Zrób test elementów i sprawdź ciągłość przewodów.
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Skoro mimo podstawienia innego, sprawnego regulatora ciśnienia, w momencie obciążenia silnika, ciśnienie jest dalej za niskie, to należy przypuszczać, że pompa "nie wydala".
Pompa cr, choć warto podmienić regulator ciśnienia paliwa.
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Sprawdź ciśnienie na listwie w parametrach po rozruchu. Regulowane jest przez sterownik silnika za pomocą regulatora w pompie.
pompy co prawda nie ruszałem,ale odpiąłem podciśnienie co dochodzi do regulatora,chodził bez zmian,przedmuchałem ten wężyk złożyłem z powrotem i przez jakiś czas było jak należy,tyle że usterka się powtórzyła.Teraz jest raz dobrze a raz nie,może to wskazywac na usterke regulatora ciśnienia?
wymieniłem pompe z regulatorem udało mi się dobrze kupić. I jest po problemie :)
Nie ma czegoś takiego w tym aucie, regulator ciśnienia owszem
Tam nie ma co bardzo odpowietrzać powinna być pompka ręczna. A przy nie podłączonym regulatorze nie powinno puścić rozrusznika. Dziwny przypadek gdzieś to ciśnienie ucieka. A wtryski raczej nagle nie padły co?
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Jeśli masz niskie ciśnienie to masz kilka możliwości: -zatarta pompa -uszkodzony regulator na listwie -uszkodzone wtryskiwacze - nieszczelność Ja najbardziej obstawiałbym zatarcie pompy i uszkodzone wtryskiwacze.
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Może warto przeczyścić regulator na pompie? Piszesz żebył podmieniany ale one są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia i może być problem.
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Każda nowa pompka do monowtrysku ma ciśnienie w granicach 3 bar. A to jest zapas by w czasie eksploatacji i zużywania się mieściła sie w wymaganej granicy 1 bara. Przy wtrskiwaczu jest regulator ciśnienia który utrzymuje zadane ciśnienie, a nadmiar jest kierowany z powrotem do zbiornika paliwa.
Co masz na mysłi Kacpermiki pisząc "wymień regulator ciśnienia paliwa " ? Ciśnienie paliwa na wolnych w normie także nie bardzo jest się czego czepić .
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Faluje ciśnienie na CR.Przyczyny dwie,wtrysk(i)regulator. Ten mechanik wczoraj słabo widział po weekendzie jeszcze.
Tego niestety nie wiem. Wiem tylko , że gdy pompa paliwa pracuje przed zapłonem to słychać w okolicach za rozrządem syczenie tak jakby brał lewe powietrze. Autko odpala normalnie zima lato. Zimą falowanie mu ustało. Teraz gdy się zrobiło ciepło wróciło. W poniedziałek chce oddać go do mechanika na sprawdzenie tych rzeczy, ale wolę się poradzić dodatkowo....
Nie.W serwisie diesla. Dodano po 7 Inny regulator ciśnienia był zamontowany aby sprawdzić ciśnienie,ale nic to nie zmieniło.
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Brakuje ciśnienia-do kontroli układ wysokiego ciśnienia(niekoniecznie regulator)-wtryski,pompa...
Nie rozwali silnika jak obróce wałki o 180 stopni? ciśnienie jest na szynie a wtryski się nie otwierają wywala brak ciśnienia na listwie że uszkodzony regulator ciśnienia , raczej by był do usunięcia ten błąd .
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Leszek Wosz bez urazy ale lubię takich jak Ty. Nie wiem co odkręcam ale po kręcę sobie bo to fajna zabawa. Teraz masz wielki problem. To co odkręcałeś to ...... jeden z wielu regulatorów ciśnienia. Stąd ten problem. najszybciej i najpewniej kupić drugi sterownik założyć i jeździć. ten Twój to już loteria. może się uda może nie. a złe ciśnienie rozwali...
No wiem. Ale wszystko było dobrze wymienione były filtry i ten regulator wyjęty i nic poza tym. Trochę mnie to wszystko dziwi jak wyjmę wtyczkę z tego regulatora to ciśnienie faktycznie wskakuje wysoko 700-900 barów ale sinik nawet nie zająknie tylko kręci rozrusznik.
potencjometr pedału gazu wymieniałeś ? podłącz do komputera dodatkową masę regulator ciśnienia paliwa podmień
Możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia na pompie.
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
to, że paliwo sika przy filtrze to o niczym nie świadczy, trzeba odczytać ciśnienie na listwie przy kręceniu rozrusznikiem. Jeżeli to stało jakiś czas, możliwe, że regulator ciśnienia nie trzyma, spróbuj na plaka, jak wspomniał kolega...może ruszy.
szymekk u ciebie to typowy problem regulatora ciśnienia w zasobniku
Wykonaj trzy operacje - : - na pompie CR są dwie wtyczki zdejmij obie i potraktuj kontakt spreyem : - kup na stacji płyn STP do czyszczenia układów diesla i zalej wedłu instrukcji : - daj znać po zrobieniu około 500km P.S . miałem to samo i któraś z tych czynności pomogła a problem leży w utracie styku na regulatorze przepływu i braku możliowści sterownia...
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Nie mam pojęcia czy to może mieć wpływ na objaw nagrany przez ciebie. Bardziej ciekawi mnie ciśnienie na rampie i prąd sterownia regulatorem wydatku w momencie wyjścia z fazy wyłączenia wtryskiwaczy i przejścia do fazy...
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Szczerze mówiąc nie ale miałem drugą listwę wraz z regulatorem i stwierdziłem ze nie to jest problemem. Ciśnienie jest bo przy zdejmowaniu węża paliwo tryska jak szalone .... ale dla pewności jutro sprawdzę zegarem. Ma ktoś jeszcze jakieś inne sugestie?? :)
To wygląda na opiłki gdzieś w zaworach. Albo uszkodzony jakiś zawór , regulator ciśnienia itd
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Tak pompę w baku słychać i daje ciśnienie, pompa wtryskowa q ogóle nie pompuje tak jakby regulator był zamknięty cały czas, ale założyłem dwa inne i żadnej poprawy, auto zgasło samo podczas jazdy i już nie odpalilo komunikat " stop i usterka wtrysku" Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobnie🫤 Idzie się rozpłakać Dodano po 10 Tak pompę w baku słychać...
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Po porównaniu wtryskiwaczy na przelewach jeżeli będzie ok. to skup się na pompie i zacznij od wyczyszczenia regulatora wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
Szczerze to nie spotkałem się jeszcze w masterze z za wysokim ciśnieniem na CR w trakcie normalnego użytkowania . Zawsze to było za niskie :cry: Pytanie brzmi co pokazuje CLIP ? Z tym odczytem że odchylenie dodatnie to może być błąd tłumaczenia. CLIP przy tym błędzie też pisze bzdury typu " zwiększenie recyrkulacji spalin" ale w odczycie danych dla...
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
To nic, jest jeszcze po drodze regulator ciśnienia. Pomiar musisz zrobić.
Pacjent Clio 2005r/1.2/43 Kw/kod silnika D7F 726 trafił do mnie z wypadaniem zapłonu i ze spalaniem stukowym , wymienione świece i przewody załatwiły problem wypadania zapłonu ale pozostał problem spalania stukowego . Kasowalny błąd P0325 - nieprawidłowy sygnał , czytane cdif powraca po około 20 km , podmieniony czujnik spalania stukowego , dokręcony...
regulator podmieniony i nadal nie pali pompa tez jest na podmiane tylko pytanie jak odkręce ta śrubę centralna na kole pasowym to czy ucieknie mi wał ? czy jest tam jakiś klin ?
Podłącza się manometr na przewodzie zasilającym. Może być tylko sam regulator ciśnienia paliwa który się blokuje.
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
odkręcić rurki od wtryskiwaczy sprawdzić czy jest ciśnienie paliwa, sprawdzić regulator ciśnienia na pompie 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Równo dobrze może być uszkodzony regulator ciśnienia lub masę innych rzeczy.
Wtryskiwacz może być większej średnicy ale to mikrometry. Ciśnienie paliwa będzie nie co większe na silniku większej pojemności, ale to sprawa regulatora ciśnienia, jeśli chodzi o wtrysk wielopunktowy, możesz śmiało zagonić tam większy wtryskiwacz, nie powinno być problemów, jeżeli zapasuje na oringi i nie będzie ciec.
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
regulator ciśnienie wtrysk renault renault regulator ciśnienie paliwo błąd regulator ciśnienie renault
proteco sterowanie staż elektryk kluczowanie cewki
silnik napędu bramy układ separator akumulatorów
Kenwood KA-3020 vs Onkyo TX-200: Wybór do gramofonu MM Zasilanie świateł stop w Toyocie Verso R20