Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Nie mam pojęcia czy to może mieć wpływ na objaw nagrany przez ciebie. Bardziej ciekawi mnie ciśnienie na rampie i prąd sterownia regulatorem wydatku w momencie wyjścia z fazy wyłączenia wtryskiwaczy i przejścia do fazy...
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator.
Tam nie ma co bardzo odpowietrzać powinna być pompka ręczna. A przy nie podłączonym regulatorze nie powinno puścić rozrusznika. Dziwny przypadek gdzieś to ciśnienie ucieka. A wtryski raczej nagle nie padły co?
Brakuje ciśnienia-do kontroli układ wysokiego ciśnienia(niekoniecznie regulator)-wtryski,pompa...
Faluje ciśnienie na CR.Przyczyny dwie,wtrysk(i)regulator. Ten mechanik wczoraj słabo widział po weekendzie jeszcze.
A poza wtryskami i regulatorem jest jescze zawor bezp.na szynie mysle ze trzeba tam wsadzic nosa.
Nie.W serwisie diesla. Dodano po 7 Inny regulator ciśnienia był zamontowany aby sprawdzić ciśnienie,ale nic to nie zmieniło.
Wtryskiwacz może być większej średnicy ale to mikrometry. Ciśnienie paliwa będzie nie co większe na silniku większej pojemności, ale to sprawa regulatora ciśnienia, jeśli chodzi o wtrysk wielopunktowy, możesz śmiało zagonić tam większy wtryskiwacz, nie powinno być problemów, jeżeli zapasuje na oringi i nie będzie ciec.
Tak pompę w baku słychać i daje ciśnienie, pompa wtryskowa q ogóle nie pompuje tak jakby regulator był zamknięty cały czas, ale założyłem dwa inne i żadnej poprawy, auto zgasło samo podczas jazdy i już nie odpalilo komunikat " stop i usterka wtrysku" Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobnie🫤 Idzie się rozpłakać Dodano po 10 Tak pompę w baku słychać...
Wykonaj trzy operacje - : - na pompie CR są dwie wtyczki zdejmij obie i potraktuj kontakt spreyem : - kup na stacji płyn STP do czyszczenia układów diesla i zalej wedłu instrukcji : - daj znać po zrobieniu około 500km P.S . miałem to samo i któraś z tych czynności pomogła a problem leży w utracie styku na regulatorze przepływu i braku możliowści sterownia...
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Nie rozwali silnika jak obróce wałki o 180 stopni? ciśnienie jest na szynie a wtryski się nie otwierają wywala brak ciśnienia na listwie że uszkodzony regulator ciśnienia , raczej by był do usunięcia ten błąd .
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Właśnie nie rośnie. Odpinałem, ciśnienie się nie zmienia. Pompy mam dwie obie dziś były zakładane (jedna pewna z silnika który chodził). Podczas kręcenia silnikiem po popuszczeniu wtrysku ciśnienie jest takie, ze do sufitu dolatuje fontanna. Regulatory ciśnienia, to z brązową kostką na pompie też mam dwa i oba tak samo się zachowują. Odnośnie przelewów....
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
to, że paliwo sika przy filtrze to o niczym nie świadczy, trzeba odczytać ciśnienie na listwie przy kręceniu rozrusznikiem. Jeżeli to stało jakiś czas, możliwe, że regulator ciśnienia nie trzyma, spróbuj na plaka, jak wspomniał kolega...może ruszy.
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Witam. Założyłem wtryskiwacz sprawny po sprawdzeniu na stole z gwarancją rozruchowa. Został zaprogramowany, nowy kod sterownik przyjął bez problemu. Błąd wypadania zapłonu zniknął ale niestety nadal jest problem z ciśnieniem w rampie przy większym obciążeniu. Za każdym razem przy obciążeniu ciśnienie spaduje i pojawia się komunikat ale gdy odpuści się...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
a ten błąd 1882 to błąd obwodu czujnika czy niskiego ciśnienia spowodowanego uszkodzeniem wtryskiwacza. Pisałeś ,że wtryski na przelewy równo chodzą a gdyby upuszczał do komory spalania to kopcił by po odpaleniu. Niedawno miałem lagunę z tym problemem i jak na railu wzrastało ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powyżej 100bar to silnik odpalał. Wymiana...
Przyjechał do nas bo ciężko odpalał na ciepłym silniku - pomagał tylko plak. Ustaliliśmy niskie ciśnienie, podczas rozruchu 50, a zadane 300. Wtryski sprawdzone na przelewach - są Ok. Wiec pompa poszła do regeneracji - okazała się rozsypana, do tego założyliśmy nowy regulator i czujnik na pompie. Teraz ciśnienie jest zbliżone do 300 podczas kręcenia,...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Nie było potrzeby sprawdzania regulatora napięcia, gdyż się rozleciał :) Auto dalej nie odpala. Nowa pompa wtryskowa, czujnik położenia wałka też nowy. Odpowietrzałem go ze 3h i nic. Dziś odkręciłem pokrywę z wałkami i sprawdziłem, czy dobrze wszystko ustawiłem i jest wszystko "książkowo". Co mnie zastanawia. Paliwo z pompy idzie, ale nie ma tam jakiegoś...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
Pacjent Megane 3, 1.5DCI z 2014 r, 90 KM. Problem: Komunikat: Możliwa awaria silnika. Silnik pracuje, auto się porusza. Sprawdzone launchem, błąd w sterowniku wtrysku DF053 (w załączeniu zdjęcie) błąd z Clipa być może będzie DTC008923, ale nie mam pewności, dodatkowo pojawia się błąd w ESC odnośnie momentu obrotowego, w tym samym czasie, wygląda, że...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
ciśnienie podczas kręcenia jest zbyt małe, błąd jest nieznany, (robione na Clipie). Pompe zawiozłem do Boscha na sprawdzenie i według ich oceny na tej pompie auto powinno bezproblemowo działać. regulator sprawdzony, układ był wyczyszczony od zbiornika po pompę nowy filtr paliwa. Wtryski troszke przelewaja ale według mnie to nie dużo. Tylko w jakiej...
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Regulator działa tak, że paliwo wzgl. Silnika ma zawsze takie samo ciśnienie, tzn. Jak masz zamknięta przepustnicę i podciśnienie np. 0.7 to paliwo jest powiedzmy "wciągane" z wtrysków i regulator ustała ciśnienie na poziomie 2.3 bara, co w sumie daje 3, a jak masz max otwarcie podciśnienie jest 0 i wtedy paliwo ma mieć 3 bary. Nie kombinuj bo wszystko...
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Witajcie. Podłączyłem dziś autko pod kompa i wyszło wahanie na listwie w granicach 20 - 6500 bara. Ponadto korekcja biegu jałowego bez przerwy wskazuje 0 obr/min. Co najprawdopodobniej jest przyczyną takich skoków wartości? czy regulator na pompie?czujnik na listwie CR?czy lewe powietrze? EGR odpada - sprawdzony Pomiar robiłem u mechanika programem...
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
Według dokumentacji te silniki podczas pracy na biegu jałowym powinny mieć ciśnienie paliwa 60<90 bar. Ale pamiętam że w modelach z uszkodzonym regulatorem ciśnienia , spadało do 50 bar i silnik nadal pracował bez problemu na tym ciśnieniu. Bardzo często też w tych silnikach padał kompresja ( tłoki dostawały lekkiego luzu :D ). Co prawda nie realne...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Witam wszystkich Panowie mam spory problem ze swoja samochodem. Jest to Renault Clio 1.5 dci 82KM K9K. Auto podczas próby odpalanie załapuje ale nie odpala. Wszystko stało się dzisiaj ( zastrzegam że wcześniej nie było takich problemów) Auto paliło wjechało do warsztatu. Został wymieniony olej, filtr powietrza i filtr oleju. Dodatkowo odkręcony był...
Jeśli cały czas mówimy o silniku D7F czyli 1.2 ( innego nie było wtedy w TWINGO a wolę spytać bo to może jakiś SWAP) i jest sterownik syrius32 to DF022 oznacza " Uszkodzenie sterownika wtrysku" :?: :!: :cry: Swapa jeszcze nie ma, będzie jak nie naprawię auta ;P Tak siedzi tam Syrius Ja natomiast znalazłem info że ten błąd to problem z wykryciem immo....
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
odkręcić rurki od wtryskiwaczy sprawdzić czy jest ciśnienie paliwa, sprawdzić regulator ciśnienia na pompie Gratuluje twoich niepowtarzalnych umiejetnosci i doswiadczenia. Sprawdź jakie masz przelewy na wtryskach. To najczęstsza przyczyna w 1,5dci. Ciekawe jak skoro nie może uruchomić silnika ? Co do tematu, podepnij jakis tester, bez tego ni rusz....
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
Witam Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe. Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski...
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
każdy z tych trzech elektroników jedyny błąd jaki zdiagnozowali, to niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, i kazał jeden wymienić czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, Wymieniłem i dalej to samo. Mieli jeszcze kilka teorii miedzy innymi, silniczek krokowy do wymiany, regulator ciśnienia paliwa też do wymiany, czujnik położenia wału, zanim wymienię,...
ten patent z sprawdzeniem pompy wysokiego ciśnienia w tym samochodzie nie działa, bo gdy odłączę wtyczkę od regulatora ciśnienia na pompie, to nie można uruchomić silnika Po odpięciu wtyczki z regulatora podłączasz do niej żaróweczkę od pozycyjnych 12V/5W, sterownik "widzi" obwód cewki zaworu i będzie kluczował wtryskiwacze, silnik zapali, bedzie pracował...
Witam, mam Nissana Almere 2002r z silnikiem renaulta 1.5dCi. Problem jest że silnik odpala i po 1-2sek gaśnie. Check gaśnie normalnie, kręce to cisnienie rośnie do 240-260barów, silnik odpala i po sekundzie gaśnie a ciśnienie leci na dół i zapala sie check. Ponowne odpalenie możliwe jest dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu. Regulator na pompie...
po pierwsze immobilizer po drugie w żadnym samochodzie (przynajmniej ja się nie spotkałem ) nie poleciały wszystkie wtryski na raz po trzecie pompa wysokiego ciśnienia po czwarte Renault CLIP + dobry (podkreślam dobry) fachmajster i będzie ok wiec jak napisał kolega lukasz najpierw diagnostyka poziej wymieniaj pul silnika A co ma imo do nierównej pracy?Niech...
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
regulator ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia błąd obwodu to spalona świeca wtryski zostaw w spokoju
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.
Test przelewów ( odpięty regulator ciśnienia, kręcisz 30 sec., a przelewy powinny nie przekroczyć z tego co pamiętam 45 ml) jak będzie więcej to wtrysk do wymiany jak jest ok to pompa do wymiany
Szanowni forumowicze nie dodałem na tym forum, że został wymienioany filtr paliwa i powietrza, wyregulowany luz zaworowy oraz sprawdzone ciśneinie sprężania. Czujnik położenia wału korbowego jeżeli przestałby działać to komp. sterujący nie mógłby ustalić miejsca wtrysku - i silnik nie mógłby być w ogóle uruchomiony, usterki pozostałych czujniki w programie...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Potrzebuję pomocy z moją Laguną '95, silnik F3P 1,8 mono wtrysk Boscha, ECU Siemens. Auto ma LPG Bingo S, ale dla celów diagnostycznych całkowicie odłączyłem centralkę i zmostkowałem zasilanie wtryskiwacza - więc gaz nie powinien mieć znaczenie dla zdiagnozowania. Problem jest następujący, rano zapala za drugim razem, natomiast jak odpali, to niezależnie...
Robiłem podobną usterkę peugeocie z silnikiem bodajże 2,2 Hdi - gdy jechałeś spokojnie to wszystko było OK. Wystarczyło wcisnąć gaz do dechy i auto zamiast przyśpieszać przechodziło na wolne obroty + zapalał się check. Na testerze pokazywało jakiś błąd z ciśnieniem paliwa - wymieniono regulator, czujnik .....i nadal było to samo. Okazało się że winne...
Wtryski po regeneracji pompa wysokiego ciśnienia nowa reszta była sprawna wtryski 2 razy sprawdzane zawor ograniczajacy cisnienie oraz regulator ciśnienia oryginalny Bosch wymienione wszystkie błąd jaki pokazuje na EMS TO MID-128. PID 45 FMI 5
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
to nie jest silnik poczytaj co piszą koledzy, ten blad może oznaczać regulator ciśnienia, albo wtrysk, albo czujnik ciśnienia na rampie. zapraszam do mie london
Witam. Proszę o podpowiedz bo mam taki problem z samochodem Master z 2021 roku. Pompa wtryskowa generuje za wysokie ciśnienie. Był podmieniany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzane wtryski, przekładany cały zestaw z innego komputer bcm, skrzynka bezpieczników pod maską i pętla od kluczyka. Tester pokazuje przy kręceniu że ciśnienie...
kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Wtryskiwaczy nie wykluczam, ale napisałem że z pompy wysokiego ciśnienia nie wychodzi odpowiednie ciśnienie (6,5bara)więc w tej chwili skupiam się na pompie.Podczas testu elementów wykonawczych elektromagnes wtryskiwaczy pracował normalnie,przy tak niskim ciśnieniu listwy nie jest możliwe wykonanie próby przelewowej.Czujnik ciśnienia listwy w fazie...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Pompa jest ok. (ma być 1atm), sprężanie 1,35MPa, ale w jeżdżonym będzie mniej.Sprawdź regulator, lub podmień wtryskiwacz.
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Miał ktoś może taką usterkę bo nie wiem co z tym robić. To pytanie zadaj mechanikowi co diagnozował i kasował usterki, my tego nie robiliśmy i nie wiemy. Przyczyn może być kilkadziesiąt, poczynając od wtrysków,czujnika ciśnienia CR, regulatora, poprzez pompę CR a kończąc na paliwie z ,,kałuży,,
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Wymontuj regulator ciśnienia paliwa i umuj go w płynie do czyszczenia wtrysków , a w czasie mycia zasilaj go napięciem żeby się otwierał i zamykał.
A więc tak paliwo przez regulator ciśnienia przechodzi do wtrysku na kopułce od wtrysku jest napięcie zarówno po włączeniu zapłonu jak i przy kręceniu rozrusznikiem czyżby wtryskiwacz do wymiany ?
Witam serdecznie. Nie wiem już co dalej robić . Problem dotyczy Laguny 3 2.0 Dci. Auto przy próbie przyśpieszania wywala czerwony komunikat "ryzyko awarii silnika " i jeśli przekroczę 2 tys obrotów zgaśnie. W warsztacie zregenerowali wtryski gdyż przelewały , jednak problem nie ustał. Później wymieniono regulator ciśnienia na pompie i dalej bez zmian....
Niezapytam tu o filtry powietrza/benzyny... Trzeba by było sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie, regulator ciśnienia ma w sobie lateksową przeponę która potrafi robić taki numer że raz na jakiś czas nie utzymuje ciśnienia w układzie. Uwaga w tym samochodzie pod listwą wtryskiwaczy masz kolektor wydechowy PAMIĘTAJ O TYM !!! Druga sprawa - zawór regulacyjny...
Może i pompa w baku,a na koncu listwy z wtryskami jest regulator ciśnienia sprawdziłbym go,ale proponowałbym poszukać jakiejś na sprawdzenie,wyciąg zobacz może jakieś zanieczyszczenia na sitku przed pompą i cięzko jej zaciągnąć paliwo
Witam. Mam problem z Mascottem a mianowicie wymieniłem pompę przy silniku, wtryski, pompę na ramie, regulator ciśnienia i samochód nie pali jak jest zimny. Odpala dopiero po 8 razie kręcenia. Ma ktoś jakieś pomysły, co to może być?
Witam. Mam ogromny problem z Clio 1.5 dci. Wymieniłem wtryski na nowe, pompa i regulator ciśnienia są w porządku, a silnik pracuje głośno i nierówno. Wymieniłem też rozrząd i pierścienie tłokowe. Więcej pomysłów nie mam. POMOCY !
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
turbina była tydzień temu wymieniana a oleju nie ubywa Jeśli zakładasz, że z turbiną wszystko dobrze, to do sprawdzenia jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, czujnik temp. cieczy. Potem już pozostaje układ paliwowy - wtryski, czujnik/regulator ciśnienia na listwie. a może egr czeba wymienić lub wyczyścić//?????/? Tu by przydymiała na czarno.
Witam posiadam scenica II 2003r. 1.9 Dci, problem jest następujący: Wchodzę rano, odpalam (i tu już zaczyna sie problem) ruszam auto szarpie i potrafi nawet zgasnąć, odpalam ponownie (bez żadnego problemu) jadę, spokojnie przyspieszam i nagle znów zaczyna przebierać i szarpać i tak jest już do momentu aż sie nie rozgrzeje, na ciepłym ruszam normalnie...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
regulator ciśnienie renault końcówka wtrysk ciśnienie renault ciśnienie wtrysk renault magnum
wskaźnik ciśnienia powietrza laptop wyłączać chwila potencjometr liniowy logarytmiczny
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Biała połowa ekranu w laptopie - przyczyny i rozwiązania Odblokowanie telefonu przez połączenie alarmowe: ryzyka i alternatywy