Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
Witam wszystkich, forum przeczytałem dwa razy, przerobiłem palnik jestem na etapie testów w smieciuchu. Napotkałem na problem dotyczący pulsowania oleju na wyjściu z dołożonego regulatora ciśnienia. Palnik zasilany orginalną pompą firmy DELTA. Problem zarówno na pompie bez oryginalnego regulatora jak i z oryginalnym skręconym na max co daje 4 bar. Może...
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Od dłuższego czasu walczę z takim problemem. Ciśnienia paliwa na wolnych obrotach w okolicach 190bar (wymagane 40bar). Podmieniane: -pompa wysokiego ciśnienia -pompa w zbiorniku -listwa wtryskowa z czujnikiem -ECU -soft -sprawdzony rozrząd Ręce już mi opadają... Do regulatora dochodzi zasilanie 12V, drugi pin to sterowanie masą. Kiedy podam przez żarówkę...
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
witam jeśli zostały sprawdzone wtryski, regulator , ciśnienie paliwa na zasilaniu i powrocie , to pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia , wydatek paliwa zbyt niski , pozdrawiam
Musisz wysterowac regulator zewnętrznym zasilaniem PWM. Zmieniając wypełnienie dowiemy się czy jest pompa WC i reszta dobra. Potem zostaję do sprawdzenia EDC i wychodzący sygnał na regulator.
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU.
109, 110 i 22 ma być cały czas zasilanie, możliwe że pada czujnik Halla skoro na ciepłym masz problem. Możliwe też że uszkodzony jest przekaźnik systemowy co zasila Halla, regulator ciśnienia, EGR i ECU.
Ale tu nie trzeba jakichś zaawansowanych technik. Jak regulator jest np na 3 bary. To ciśnienie na listwie ma się zawierać w przedziale 2.3-2.4 Bara (przy -0.7 do -0.6 bar w kolektorze wolne obroty ) do 3 bar (pełne otwarcie przepustnicy atmosfera w kolektorze). Drugim ważnym testem jest czy nie cieknie przez wężyk podciśnienia co się często zdarza....
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Sprawdź wszystkie zasilania na sterownik. Skoro ciśnienie na rampie ok wiec regulator działa.
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
Cześć. Identyczną usterke miałem w BMW E30 .Silnik dokręcał się tylko do 4000 RPM. Uszkodzony okazał się regulator ciśnienia paliwa/sprawdź ciśnienie zasilania(ten wąż od pompy) powinno wynosić ok 0.25MPa. pozdrawiam
Wychodzi że regulator ciśnienia się skończył lub powrót paliwa jest zatkany i nie ma gdzie ciśnienie uchodzić. Zasilanie z pompy paliwa w baku nie znika podczas pracy?
Nie łatwiej zamiast SK13 wstawić regulator ciśnienia wody np 2,5 bara i zmienić dolne ciśnienie na 3 bary na LCA2 ?? I nie kombinujesz z żadnym dwustronnym zasilaniem pompy.
Tam siedzi EDC15. Cudów nie ma. Zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia nie maja ze sobą żadnych punktów wspólnych oprócz połączeń wew. sterownika. Albo nie masz jednej z 3 mas ( chociaż wydaje mi się że i tak są w środku połączone) albo masz uwalony jakiś wspólny punkt masowy wew. sterownika. czujni ciśnienia ma zasilanie 5 Volt z sterownika. Regulator...
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Skoro tak skacze ciśnienie paliwa to raczej coś z regulatorem ciśnienia lub zasilaniem pompy. Proponowałby podłączyć żarówkę pod wtyczkę pompy a najlepiej jakiegoś LEDa i patrzeć czy nie miga. Jeżeli tutaj ok i zbiornik czysty to zająłbym się regulatorem ciśnienia. Zazwyczaj auta azjatyckie mają regulator ciśnienia w koszu pompy.
Należałoby sprawdzić ciśnienie gazu na zasilaniu (np.defekt gazomierza).....Inna przyczyna zużyta armatura wodna: wypłukana zwężka venturiego, wada regulatora przepływu wody, wypracowana membrana itd.
Prawdopodobienstwo że uda sie zwiększyc cisnienie poprzez regulacje jest niestety małe.Najprawdopodobniej pada pompa tloczkowa a scislej jej mosięzny pierscien sterujący.Co prawda na pompie są dwa zawory do kompensacji wydajności(23) i cisnienia(24) ale czy ich regulacja pomoże to wątpie.Na obwodzie hydrauliki jest jeszcze zawor regulacji cisnienia...
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Witam serdecznie. Auto: LDV MAXUS 2007r 2.5 CRD 95KM Problem polega na tym, że błąd P0088 (zbyt wysokie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej) pojawia się przy mocnym wciśnięciu pedału gazu oraz przy dużym obciążeniu silnika. W aucie zostały wymienione: pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem ciśnienia, regulator ciśnienia na szynie, czujnik ciśnienia...
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Trochę dziwne, czujnik pedału gazu i doładowania mają osobne zasilania Sprawdź jeszcze zasilanie przepływomierza i regulatora ciśnienia paliwa, mają wspólne zasilanie System masz SID?
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
Kolego regulator lub czujnik ciśnienia na listwie do wyrzucenia w CR ciśnienie powinno być mniej więcej takie same na każdych obrotach.
pompa paliwa jeśli spadnie ciśnienie robocze to silnik będzie muł ,pompa zawsze będzie przelewała paliwo ale jak podepniesz pod układ zasilania paliwa to padnie ,sprawdź jeszcze regulator ciśnienie paliwa jeśli jest uszkodzony to ciśnienie będzie za niskie . pozdrawiam.
Dopuki wąż nie pęknie doputy benzyna się nie zapali bo tlenu nie ma. Proste. Po drugie każdy układ zasilania ma regulator ciśnienia i jak ciśnienie wzrośnie to regulator upuści.
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Weźmy pod uwagę typowy ciągnik rolniczy Ursus C 360 z jednoobwodowym/ jednoprzewodowym układem pneumatycznym z typową dla niego przyczepą 3,5t.Złącze w tym układzie ma funkcję zasilania i sterowania.Podłączasz przyczepę i czekasz aż sprężarka napompuje układ przyczepy, układ jest pełny.Naciskasz pedał hamulca - na złączu nie ma ciśnienia i jest hamowanie...
szymitsu21 napisał: Brak wysterowania regulatora. Zrób test elementów i sprawdź ciągłość przewodów. Gdyby to był problem zasilania regulatora , to to krystian250692 napisał: Po odpięciu wtyczki z regulatora auto nie odpala ale ciśnienie stopniowo wzrasta podczas kręcenia i opada po zaprzestaniu. Nie był bym taki pewien.
Tak wygląda obecna wersja. Od lewej: odpływ 1/2 cala/ zawór do regulacji odpływu wody/ bańka po filtrze/ zawór zwrotny 1 ca/ trójnik/ zawór zwrotny 1 ca/ regulator ciśnienia wody / zasilanie Tarana. Skoro pompa jest za mocna dla Taranu chcę spróbować regulatorem ciśnienia złapać punk pracy Tarana. Nie wiem jeszcze gdzie go zainstalować tak jak jest...
Przecież na screenach MESa widać jak na dłoni, że nie działa pompa CR. Oczekiwane ciśnienie 457 bar a zmierzon 67 bar, to nie ma prawa odpalić. JTD odpali w okolicy 180 bar dopiero, więc te 67 daje tylko pompa paliwa w baku, a pompa CR nie działa. Zobacz zasilanie pompy CR i zajmij się lepiej regulatorem na listwie CR zanim wywalisz ECU i pewnie immo...
Witam, ja bym sprawdził zawór przelewowy - regulator ciśnienia na przednim rozdzielaczu pod kierownicą czy aby nie zawieszony i tp. ciśnienie tu powinno wynosić 75at. Niebieska linia to zasilanie przedniego rozdzielacza. https://obrazki.elektroda.pl/3848545100_...
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Jeżeli twój system to czysty k a nie ke to pomiar ciśnienia wyjaśni sprawę. Możliwe usterki: Uszkodzenie pompy - za niskie ciśnienie. Uszkodzenie regulatora ciśnienia. Zacięcie iglicy w głowicy rozdzielacza paliwa. Uszkodzony obwód wtryskiwacza rozruchowego,( zasilanie wyłącznik termiczny, wtryskiwacz). Coś pisałeś o porozpinanych kostkach.
Sprawdziłeś regulator ciśnienia paliwa na szynie zasilającej.
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Trochę teorii: Obecnie jednak ilość wtryskiwanego paliwa reguluje się tylko i wyłącznie przez odpowiednie zmiany w długości otwarcia zaworu wtryskowego, całkowicie elektronicznie. Tu więc absolutnie niedopuszczalne są jakiekolwiek odchylenia od wartości zaprogramowanych. Dlatego właśnie regulator utrzymuje ciśnienie systemu na stałym poziomie. Pamiętajmy,...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
Mi ciśnienie nie skoczyło, tyle że po prostu nie znasz nawet podstaw, a musisz ogarnąć zasilanie wskaźnika temperatury, silnika wentylatora i moduł regulacji fazowej. O ile regulator na triaku można bez problemu kupić, to największym problemem będzie zasilacz silnika. Nie wiem czy uda się znaleźć przetwornicę o bardzo małych wymiarach, żeby upchać ją...
W takim razie musisz sprawdzić dwie rzeczy: 1. Ciśnienie paliwa, króre ma się zawierać między 5.5 a 6.5 atm 2. Włączyć w szereg regulatora ciśnienia (tego przy rozdzielaczu) miliamperomierz o zakresie od - 100 mA do + 100 mA i odczytać to co będzie się działo. Bez zapłonu 0 mA, po włączeniu zapłonu przy zimnym silniku powinno być okolo 40 - 50 mA (jeśli...
Komputer silnika widzi za wysokie ciśnienie w układzie i anomalie regulatora , grozi to nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie ,nie odłącza zasilania,to taka strategia bezpieczeństwa. Pompa elektryczna zapobiega zapowietrzeniu ukł.paliwa niskiego ciśn.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Możliwe usterki: leje wtryskiwacz rozruchowy leje regulator ciśnienia paliwa i zasila silnik paliwem przez wężyk podciśnieniowy zacięta klapa w przepływomierzu
kolego technik0 ,zanim sie zabiorę od poniedziałku do roboty , to mam jeszcze dwa malutkie pytania. Aby być pewnym że regulator ciśnienie jest sprawny pomierze ciśnienie na zasilaniu i na powrocie , jaki powinno mi to dać wynik? Jakie ciśnienie powinna wytworzyć pompa paliwa zaślepiona manometrem aby można było w 100% z twierdzić że takie ciśnienie...
Najpierw w pierwszy poście podałeś błędy jakie są, a w 8 poście podałeś znowu inne . To które w końcu sie pojawiają jak skasujesz które sie da i uruchomisz silnik :?: Jakie napięcie zasilania wyświetla się w parametrach , jakie jest na akumulatorze a jakie na wtyczce regulatora ciśnienia względem masy :?: Jakie ciśnienie paliwa wyświetla przy zgaszonym...
P11B4 i P0228 i po odpaleniu auta załącza się od razu wentylator na maksymalne obroty, auto jedzie, ale nie ma mocy, podmiana przepustnicy i pedału gazu nic nie pomogła. Tak się spodziewałem że auto nie ma mocy https://obrazki.elektroda.pl/5324438600_... P003 https://obrazki.elektroda.pl/4104283300_... No i właśnie...
Jeżeli chodzi o ciśnienie paliwa to możesz go zdiagnozować włanczając manometr na zasilaniu, natomiast powrót za wtryskiem zaciś na chwilę jeżeli ciśnienie wzrośnie do min 3 atm to uszkodzony jest regulator, w przeciwnym razie masz zużytą pompę paliwa. Nowa ok 230 zł. Oporność czujnika położenia wału możesz zmierzyć jeżeli odbiega od katalogowej to...
WIesz jak nie ma na powrocie paliwa to albo regulator nie otwiera się albo za małe ciśnienie paliwa albo co gorsza zamieniony powrót paliwa z zasilaniem. I ci wywala bezpiecznik ciśnieniowy na pompie.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Sprawdz po roku auta jaki powinieneś mieć regulator(jakie ciśnienie) http://www.realoem.com/bmw/select.do w dziale archiwum.Wepnij trójnik w przewód zasilania listwy wtryskowej z manometrem i zepnij pompe na krótko.Po uruchomieniu silnika ciśnienie powinno spaść o około 0,5bara.Im większe obroty tym większy spadek ciśnienia(w sumie tak około 0,8bara)
Nie wiem jaki dokładnie system ECAS tam jest ale na moje oko najpierw trzeba zrobić porządek z ciśnieniem (za duża różnica otw.zamkn regulatora ciśnienia) bo powinno być coś około 0,15. Wypadałoby też zmierzyć ciśnienie na zasilaniu ECAS-a a dopiero potem grzebać w samym ECAS-ie. Jeśli nie chcesz wymieniać zaworu z osuszaczem to może przemówić za tym...
Regulator pneumatyczny A405 MERA PFANEL o algorytmie PI - przy wartości zadanej mniejszej od wartości mierzonej działa ok , ciśnienie wyjściowe rośnie zgodnie z nastawami do wartości 140 kPa ( czyli ciśnienia zasilania) . Natomiast gdy wartość mierzona spada poniżej wartości zadanej ciśnienie wyjściowe ( sterujące) spada do 20 kPa , nie chce spaść do...
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Nie ma takiej możliwości by problemy z ciśnieniem nie generowało błędów jak i sonda lambda. Skoro upierasz się że nie ma błędów to jedynie można się domyśleć że DME nie dostaje prądu ma zaniki na zasilaniu choć w też w to bym nie wierzył bo to za nowy sterownik i ma monitorowanie napięć. No a widzisz a ja się już spotkałem że sterownik nie zapisywał...
Przy wyższym ciśnieniu w szynie rail (wzrost obciążenia górka itp) może puszczać zawór bezpieczeństwa. Problem może być tez usterka w samym regulatorze Mprop. Jeśli te elementy będą sprawdzone sprawdziłbym wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Jaki przebieg auta? Wykonaj przejazd drogowy z obciążeniem, obserwuj ciśnienie zasilania oraz ciśnienie na szynie...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Kalibrator służy jako precyzyjny zadajnik. Posłużę się małym przykładem. Masz wyprodukowany sterownik/regulator - pudełko z wyświetlaczem i klawiaturą z przodu i listwą podłaczeniową z tyłu. Aby mógł mieć stosowne świadectwo musi zostać skalibrowany. Podpinasz na listwie kalibrator, w tym wypadku do wejścia pętli 4...20mA. Ustawiasz na kalibratorze...
wymienione kody błędów: F22 Zbyt wysokie ciśnienie wody w kotle ( powyżej 2,7 bara ) F.22 Wyłączenie awaryjne: niedobór wody Brak lub za mało wody w produkcie, uszkodzony czujnik ciśnienia wody, niepodłączony / uszkodzony kabel do pompy lub czujnika ciśnienia wody. F.23 Wyłączenie awaryjne: zbyt duża różnica temperatur Pompa zablokowana, spadek wydajności...
Rzeczywiście napisałem dość nieskładnie, chociaż te posty dzielą dwa miesiące. Otóż wygląda na to, że w tym układzie regulowane jest ciśnienie wysokie, regulatorem ciśnienia i czujnikiem, które znajdują się na listwie. Ale oprócz tego, regulowany jest też wydatek lub ciśnienie wstępne, do czego służy sterownik pompy elektrycznej. Zmienia on wypełnienie...
Zrobiłem coś takiego w Punciaku II zakładając BW50: regulator ciśnienia w tym układzie paliwowym jest w koszu pompy i z jego króćca przelewowego wyprowadziłem zasilanie Webasto, konieczny też był powrót, więc w sumie pociągnięte musiały być dwa przewody, zastosowałem tekalan 6.
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Zatankowałem na innej stacji , świece sprawdzone 0.9 ohma na każdej , zasilanie na czapkach dochodzi . Dalej bez zmian... Dodano po 4 Ciśnienie na listwie cr skacze na biegu jałowym obr silnika 800 od 220 do 285bar, na ciepłym 235-280 bar czy to normalne?
Witam nie sprawdzałem ciśnienia na przyrządzie ale odkręcałem wąż zasilania i z tego co widać to jest, wymieniłem też regulator ciśnienia, dalej bez zmian, ciśnienie na cylindrach w normie, rozrząd sprawdzony jest ok. zagadka z którą walczę już ponad miesiąc. W dalszym ciągu proszę o wskazówki Pozdrawiam
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
Jaka linia kroplująca? Ilość rozwiązań idzie w dziesiątki, a do tego dochodzi podstawowy parametr jakim jest wydajność. Ogólnie jeśli nie dysponujesz zasilaniem o stałym ciśnieniu, to pierwszym elementem jest regulator ciśnienia. By to ciśnienie dało się regulować, konieczny jest zbiornik buforowy, może to być hydrofor, może też tą funkcje pełnić zwykły...
witam, po pierwsze sprawdż czy w tej skrzynce bezp, w komorze są dobre bezpieczniki nr2 jest od pompy, czy po włączeniu zapłonu klika przekażnik i świecą świece żarowe, po drugie czy masz napiecia na regulatorze ciśnienia paliwa jest zasilany z tego samego pina co pompa, jest na wysokości alternatora powyżej, musi być tam napięcie akumulatora, powodzenia
Jest to generalnie przekaźnik który zasila regulator ciśnienia paliwa, zawór odcinający paliwo, egr, przepływomierz czyli wszystko co potrzebne do uruchomienia silnika. Jeżeli będzie z nim problem, lub będzie pominięty lub zasilanie będzie "inaczej" podane to tak może się dziać jak się dzieje. Dokładna diagnostyka jest wskazana nie tylko odczyt błędów....
Ciśnienie jest w porządku. Pisałem już ze problem tkwi w resetowaniu sterownika. Podczas kręcenia ciągle załącza przekaźnik świec zarowych. Odcina też czujnik wału, regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia też. A zasilania są i masy też. Szukam co może być przyczyną resetowania sterownika.
Z tyłu masz dwa zawory ABS lewy i prawy. Sterownik Knorr. Oczywiście że są dwa . Ale oba zasilane są przecież z regulatora siły hamowania i nie ma możliwości aby na jedynym zaworze ABS pojawiło się zasilanie a na drugim nie bo wyjścia w regulatorze połączone są razem. Więc przy odpietej wtyczce na zaworze ABS nawet sterownik nie ma nic wspólnego gdy...
Witam Naczynie wzbiorcze do CWU dobieramy pod względem pojemności układu CWU, a szczególnie do pojemności zasobnika CWU. Dodatkowo montujemy zawór bezpieczeństwa np. 6 bar ( partrz dopuszczalne ciśnienie pracy zasobnika ). W układzie CO pompa obiegowa, w układzie CWU pompa cyrkulacyjna CWU na powrocie do zasobnika ( korpus mosiądz ). Rozdiału zimnej...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie czy oringi nie są podcięte ,jeżeli będą ok. to sprawdź zasilanie zaworu w momencie kręcenia czy napięcie jest cały czas takie samo 12 V czy też po kilku obrotach spada , jeżeli spadnie a auto nie odpali to problem będzie w serowniku w elemencie sterującym zaworem
Dlaczego nie doprowadzisz zatem ciśnienia do wartości, jaką przewidzieli twórcy pedału i wspomagania sprzęgła? Regulator trzeba by wymienić, czy wyczyścić. Jak nie ogarniasz, to popraw po konstruktorze- montując reduktor na 8,5 bara na zasilaniu wspomagania sprzęgła :D
Witam, W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić jeden z najmniejszych kompresorów bezolejowych, Senco, model A0254CO lub inna nazwa Senco Micro. Kompresor prezentuje się następująco: https://obrazki.elektroda.pl/7638448200_... Co zdecydowanie wyróżnia go spośród większości kompresorów to to że posiada plastikową obudowę:) Na przednim...
Witam zamierzam założyć pompę elektryczną do zasilania wtryskowej pompy rotacyjnej obecnie jest zasilanie opadowe ponieważ zbiornik paliwa jest wyżej od pompy wtryskowej lecz powoduje to że w zbiorniku musi być minimum 3/4 paliwa i w przypadku zapowietrzenia pompy wtryskowej problem z jej odpowietrzeniem.Może ktoś ma jakiś dobry pomysł jaka pompę elektryczną...
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Nie wiem jak jest w scani, ale w DAFie XF te objawy wskazały na zużyty potencjometr pedału gazu. Może tu tez jest takie coś? Eeeeeeee tam - nie pleć głupot. DAF to nie Scania a Scania to nie DAF. Jeśli wyskakują te dwa błędy, o których wspomniał autor tematu to są problemy z ciśnieniem zasilania. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa - pomiar mechaniczny...
zasilać regulator ciśnienie paliwo regulator ciśnienie regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
transit drzwi pilot giętki kabel pasów ducato
Świszczący dźwięk w Peugeot 607 po uruchomieniu stacyjki Czerwony trójkąt z wykrzyknikiem w Peugeot 2008 - co oznacza?