Czy mechanizm przepustnicy i klapa regulatora odśrodkowego (biały plastik przy kole magnesowym) chodzą delikatnie? Czy nic ich nie blokuje? Co do działania dźwigni, to będę jeszcze myślał, bo wszystko wygląda OK. Dodano po 6 EDIT tu masz taki filmik, jest wyjaśnione co i jak, może się przyda. http://www.youtube.com/watch?v=8atnwA4D5...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Wygląda na objawy zbyt bogatej mieszanki. Za dużo paliwa (regulator ciśnienia paliwa) albo za mało powietrza (problem z przepustnicą).
sprawdź czy regulator wolnych swobodnie się rusza (nie jest mocno brudny), może klapa przepływomierza się blokuje, do sprawdzenia cz.położenia przepustnicy i sonda
Z tłoczka rozdzielacza, powinno być widać jak szybko zdejmiesz puchę filtra i uchylisz klapę spiętrzającą. Regulator w jakim masz kolorze? A i zmierz podciśnienie ssania, min 0,59 bara.
Witam. Ja właśnie jestem na etapie wszczepiania klimatronika z leganzy do mojego esperaka :-D Prosty translator na mega 8, esperak ma sterowanie podciśnieniowe, dlatego użyłem serwa modelarskiego i oryginalnego wybieraka. Do tego zrobiłem taki bajer że klapa pobieranego powietrza może się ustawiać w dowolnym położeniu, a tym samym mieszać powietrze...
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Trudno jest prowadzić diagnostykę układu wtryskowego na odległość. Wina prawie na pewno leży w nieprawidłowo pracującym układzie wolnych obrotów - któryś z jego elementów jest uszkodzony, lub układ nie załącza się w ogóle. Są również możliwości (niestety) złego połączenia instalacji: przykładowo, długość kabli pozwala na zamianę wtyczek prowadzących...
Kalisz równo siedział tylko rurka wypadała z kalosza W takim wypadku albo zmieniam kalosz, albo wklejam ten plastikowy króciec na ... klej do szyb. Prawidłowo to ma wejść z bardzo dużym oporem. Rurkę w kształcie litery "U" łącząca kalosz z regulatorem wolnych obrotów, od strony regulatora, zakładam na cybant, żeby w razie strzału gazu jej nie szukać...
Te elektrozawory na dole to jeden idzie na siłownik klap kolektora a drugi na zawór pompy powietrza dodatkowego.Podciśnienie pobierają zaraz z ssącego od dołu.Dalej,z zaworu egr przewód idzie bezpośrednio do ssącego ,regulator ciśnienia paliwa idzie do obudowy przepustnicy (z tyłu)ale nad przepustnicą.Evap wchodzi za przepustnicą i obok niego idzie...
W głowicy rozdzielacza paliwa jest taki waleć z rowkami , on zapieka sie gdy silnik pracuje na gazie a nie na benzynie , popycha go ramię klapy spiętrzajacej , nie przepustnicy! Ociz ma racje , to niemieckie ustrojstwo , nawet bez sterowania z ECU pracuje w miarę normalnie!
W wiekszości kosiarek regulacja automatyczna zrobiona jest w ten sposób ,ze na wylocie powietrza chłodzącego silnik znajduje się ruchoma klapa. Cisnieni powietrza w układzie chłodzenia zalezy od obrotów silnika i wraz z ich wzrostem klapa zmniejsza uchylenie przepustnicy przez układ dzwigni. Proste i nie zawodne. Oczywiscie dmuchawa musi mieć odpowiednia...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Tak,da się. Analizator spalin,który ci wszystko wyjaśni. Dobrze jest jeszcze podpiąć oscyloskop pod potencjometr ramienia klapy spiętrzającej,i woltomierz pod przewód sygnałowy sondy lambda i czujnika temperatury silnika.Ambitni podpinają też miliamperomierz w obwód regulatora ciśnienia paliwa i vakuometr pod dowolną rurkę która jest za przepustnicą....
Falujące obroty mogą być przyczyną niesprawnej sondy lambda, niesprawnego potencjometru klapy spiętrzającej wadliwego działania regulatora wolnych obrotów. Ja proponuję sprawdzić wszystkie gumowe rurki z układu dolotowego i gumową podłogę pod przepustnicą.W KE jetronicu nie może być lewego powietrza bo to zakłóca pracę silnika. Za akumulatorem jest...
traker_LKW gdzie ty jeździsz że kolesie nie potrafia zdjagnozowac poboru pradu 6A !!! Chyba po jakis klonowanych inpa norach. Najpierw w autoryzowanym serwisie! ale usterka nie występowała regularnie i nie można było jej ustalić bo często było wszystko ok. i miałem nadzieje , że to już zostało naprawione - oni z resztą też... Teraz jestem pewien, że...
Witam. Przedstawiam sterownik pieca CO (węglowego). Sterownik zbudowany na Atmega8. Jest to podwójny regulator PI i PID. Temperatura mierzona jest co 1s za pomocą DS18b20. W roli układu regulującego ciąg pracuje przepustnica od silnika 2,5l z BMW E46. Ma ona potencjometr z którego napięcie podawane jest na przetwornik ADC Atmegi, oraz mocny elektromagnes....
Bez odpowiedniego zabezpieczenia niestety tak sie zawsze konczy. Potem brak dzialania na benzynie lub zly stan mieszanki i nie zapala albo chodzi kulawo. Ja mam wstawiony zaworek zaraz przy przepustnicy i blisko przeplywomierza powietrza mam klapke ktora sie zamyka w razie strzalu - zabezpieczenie 100% pewne bo strzelal wiele razy i klapa przez tyle...
Samochód jak w temacie,jak pochodzi dłużej (ok kilkanaście sekund) na wolnych obrotach zaczyna równomiernie bujać silnikiem.Jak pochodzi jeszcze dłużej wywala check-a,zapisuje błąd ubogiej mieszanki,sonda na wolnych stoi na 20mV. Po lekkim przysłonięciu dolotu obroty się stabilizują. Jestem przekonany iż problem leży w "lewym powietrzu" Ale rozkopałem...
Też nad tym kiedyś myślałem. Mój pomysł uchylał by małe drzwiczki od popielnika i jednocześnie "przepustnicę do komina" :). Marzyło mi się to tak, aby to otwarcie było płynne, tz. aby drzwi nie były na przemian całkowicie zamknięte i całkowicie otwarte. Stopień otwarcia zależał by od różnicy temperatur (nastawionej i rzeczywistej). Chciałbym w ten sposób...
Cześć! Dawno mnie tu nie było. Raczej ogarniałem takie rzeczy na grupach na Facebooku, ale ostatnio jest coraz mniej rzetelnych informacji, dlatego proszę Was o poradę. Z racji tego, że nie było mnie tu kilka lat, wybaczcie ewentualne błędy. Pacjent to Peugeot 5008, 2014 rok, 2.0 HDi, 136 KM, 10DYZE. Problemy, jakie miałem, to P0488, P1498 oraz od niedawna...
Tak samo z regulacją opartą na wydmuchu, przez koło jeszcze nie spotkałem większość działa na zasadzie uchylnej klapki w której jedna sprężynka stawia opór samej klapie a druga idzie do gaźnika niby prosta sprawa ale po dwóch sezonach już tego nie da się ustawić aby obroty nie falowały, i to własnie na wolnych obrotach jest najtrudniej ustawić. To...
no to i jestem 1 czy silnik pracuje na wszystkie cylindry? 2 sprawdzić sondę w czasie jazdy od zimnego silnika (na początku napięcie się nie zmienia - stoi na ok 0,7V i zanika tylko przy hamowaniu silnikiem, po przekroczeniu ok 50st zaczyna normalnie oscylować 3 jeśli w przepustnicach nie było kręcone to nie kręć a zresztą w serwisówce jest napisane...
To może jakiś ,,pomyślik'' dla jednocylindrowego silnika czterosuwowego o pojemności ok. 200 cm³ z gaźnikiem elementarnym poprosimy? :D Przepustnicę na pewno jakąś posiada. Można dodać serwo (np. silniczek klap automatycznej klimatyzacji) albo nawet silnik krokowy z odzysku, mają wystarczający moment obrotowy. Informacje o obrotach z układu zaplonowego...
Witam, mam centralę wentylacyjną nawiewną z nagrzewnicą wodną oraz chłodnicą freonową. Klient uparł się na automatykę Siemens opartą na regulatorach serii Synco 700. Przeglądam wbudowane aplikacje i nie mogę znaleźć takiej, która obsługiwałaby chłodnicę freonową. Ogólnie wytyczne mam takie: - sterowanie nawiewem wg temperatury pomieszczenia (temp. stała...
Witam, ja (niestety) przyżałowałem i kupiłem kocioł miałowy, ale bez automatyki i nadmuchu (UKS). Zastanawiam się teraz nad automatem sterującym podnoszeniem klapy, bo wentylatora chyba nie można zainstalowac. A może można? Ktoś widział kiedyś takie rozwiązanie? Tu masz przykład zainstalowania wentylatora w drzwiach od popielnika http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Jeśli masz duże spalanie to może być przepływomierz. Poszukaj najpierw nieszczelności pomiędzy silnikiem krokowym a kolektorem ssącym. Jeżeli możesz to zobacz jaki jest przepływ powietrzna wg przepływomierza. Ja w M54B30 mam około 3,5g/s na ciepłym silniku . Ty powinieneś mieć w okolicy 2g/s. Można to sprawdzić modułem ELM 317 BT i programem TORQUE...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
W wężu łączącym kolektor ssący z serwem jest zawór przeciwzwrotny, jednostronny... czy jak to kto sobie nazwie. Zawór ten utrzymuje podciśnienie w serwie, i siłowniku zamykającym przepustnice klimatyzacji-wentylacji. Nie może być tak żeby podciśnienie w kolektorze cały czas "siłowało się" z podciśnieniem wytworzonym w serwie. Wolne obroty by cały czas...
http://obrazki.elektroda.pl/5104316600_1... Czy zastanawialiście się kiedyś, co można zrobić ze starym pudełkiem po pizzy? Grupa przyjaciół zrobiła z niego prawdziwy latający samolot, sterowany nadajnikiem drążkowym. Jak twierdzą twórcy cena użytych materiałów nie przekroczyła 35$. Lista części i narzędzi Narzędzia: •Pistolet...
Wymienione świece na orginalne Bosch FQR8LEU2 zalecane przez producenta. Ściągnąłem cały dolot, aż po głowicę. (Przepustnica, kolektor, listwa z klapami.) Wszystko poczyszczone. Jeden kanał od EGR dochodzący do cylindra numer 2 był zatkany przy samym wejsciu, na takiej zwezce. Rura idaca od egra, do kolektora wyczyszczona. Wyczyszczony sam EGR. Zaslepiony...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam Powoli dochodzę do końca naprawy mojego Nissana ale mam teraz taki i nie wiem co dalej. Nie będę opisywał 10 miesięcznej przeprawy z autem ale teraz po podmianie przepływki sondy jest prawie jak ma być. Problem jest taki iż przy pełnym obciążeniu ma być bogato i sonda ma stać na bogato lecz przez pewien czas zawsze idzie na bogato później na ubogo...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Wiem że przy PP2000 nie ale chcę zobaczyć jakie wyposażenie miałem przez fabrykę przewidzianą:) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Charakterystyki pojazdu Model406 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Data Początku Gwarancji01.01.1990 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Jeśli mogę to poproszę o rozkodowanie VIN Peugeot 2008 VF3CUBHY6FY123964 Proszę; Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14189 88 2 0459 Data Początku Gwarancji 08.11.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*24 P4A 9807590799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
regulator przepustnica regulator klapa regulator położenie przepustnica
piekarnik samsung wyświetlacz pomiary odbiorniku radiowym windows embeded
Piaggio X8 125 2006 – brak iskry, masa regulatora, czarny przewód, punkty masowe Podłączenie AVR w inwertorowym agregacie 3-fazowym