moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Ten układ sprężynek jest więc pewnym zabezpieczeniem przed nadmiernym wzrostem obrotów. Pozdrawiam. Nie do końca tak, dzięki tym sprężynkom silnik może uzyskać większe obroty. Bez nich, regulator zamyka całkowicie przepustnicę natychmiast po uruchomieniu silnika. Regulator musi go pokonać, aby zmniejszyć obroty. Jest on uruchamiany podmuchem powietrza...
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
Zakładam, na 90% regulator wolnych obrotów jeśli dolot masz szczelny a przepustnica się domyka. Ten regulator to popularnie przez ludzi nazywany "krokowiec" (silniki krokowe stosowane są w nowszych autach).
Twój gaźnik, nie posiada ssania. Regulator jest typu odśrodkowego, podczas pracy silnika jego dźwignia zostaje przesunięta do tyłu. Jest ona połączona z przepustnicą gaźnika, przesuwanie dźwigni regulatora powoduje przymykanie przepustnicy. Przeciwdziała temu wspomniana sprężynka, a że regulator jest odśrodkowy, to zwiększenie naciągu zmusza silnik...
Sprężynka ta służy do kasowania luzu, na metalowym pręcie cięgna, pomiędzy przepustnicą a dźwignią regulatora. Na przepustnicy zapnij ja do otworu obok tego, do którego jest założone cięgno, drugi koniec zapnij w tym samym otworze gdzie jest założony przeciwny koniec cięgna.
Regulator sterowania przepustnic wymieniony(obydwa) na próbę i cały czas to samo;-((
Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
OK dziękuję. Link do drugiego tematu oraz załączony obrazek 8 B chyba wyjaśnia jak powinny być ustawione cięgna i dźwignia. W stosunku do tego jak jest u mnie różnica tylko taka że sprężynka cięgna drugiego ( blaszka przy gaźniku - dźwignia regulatora) jest zamontowana do blaszki na gaźniku później metalowy pręcik i dźwignia regulatora. Pierwsze cięgno...
Oleju, powinieneś wlać dokładnie 0,6 litra. Przepustnica przed odpaleniem i sprawnym regulatorze powinna być maksymalnie otwarta. Na zdjęciu jest pokazany łącznik przepustnicy z regulatorem. Rysunek przedstawia kształt łącznika. http://obrazki.elektroda.net/17_12478517... http://obrazki.elektroda.net/0_124785254... Musisz tak dobrać długość...
Regulator obrotów się zaciął, można go wyczyścić cleanerem do przepustnic. To na początek.
Widocznie już ktoś wcześniej coś poprzestawiał. Odkręć śrubkę regulatora, przekręć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, do oporu, a dźwignię ustaw tak aby, przepustnica była całkowicie otwarta. Oś regulatora cały czas, do oporu w lewo. Dokręć i spróbuj odpalić.
Ktoś chyba pchał paluszki do regulatora. Daj zdjęcia dźwigni regulatora. Przepustnica nie zacina się, przypadkiem. Ta sprężynka, o której piszesz jest od przepustnicy ssania. http://obrazki.elektroda.pl/5932561700_1...
Przepustnica w gaźniku jest połączona cięgnem z regulatorem odśrodkowym, sprawdź czy to się nie zacina.
Witam. Najprościej było by spisać dane z silnika i zapytać w serwisie czy da sie zamówić te cięgno ze sprężynką, chyba że sprężynka nie występuje w tym modelu, nie widze jej mocowań na wałku przepustnicy gazu. Jednak jeśli chcesz zrobic sam cięgno regulatora, to sprawa również jest banalna (jak dla mnie :) ) drut regulatora powinien być ustawiony dobrze...
Zamieść zdjęcia jeszcze raz bo się nie otwierają Cięgno regulatora wygląda mniej więcej tak (ale są różne w różnych modelach) https://allegro.pl/oferta/dzwignia-ciegn... Do tergo sprężynka.
Przepustnicą wahluje regulator obrotów. Przyblokuj przepustnicę w jednej pozycji i jeżeli obroty się ustabipizują to masz trop.
Wszystkie współczesne auta nafaszerowany ekologią tak mają. Po zgaszeniu wszystkie nastawniki, przepustnice i regulatory, są ruszane żeby się nie zastały na gorąco, przy okazji są testowane czy prawidłowo reagują na sygnał przestawiania pozycji.
Sterownik Digifant od 93 - 96 roku , sterowanie zaworem wolnych obrotów masą z pinu 30 ECU , a drugi pin 12V po kluczyku. Simos po 96 , przepustnica zmotoryzowana.
Sześciopinowy regulator wolnych obrotów, Bosch 0132008601 / 0132008603
Dźwignia regulatora (na rysunku zaznaczona strzałka) jest połączona z przepustnicą gaźnika, za pomocą cięgna z drutu, może jest uszkodzone.. Jeżeli przesuniesz ją ręcznie, to silnik powinien zmieniać obroty, sprawdź to. Przy wyłączonym silniku, regulator otwiera przepustnicę maksymalnie, po uruchomieniu dąży do jej zamknięcia. http://obrazki.elektroda.pl/5139943500_1...
Ty masz mechaniczną przepustnicę i klasyczny regulator (silnik z "grzybkiem" który się wysuwa lub chowa, zamykając lub otwierając dodatkowy kanał powietrzny - doprowadzenie powietrza pod przepustnicę). W twoim przypadku należało by zacząć od podpięcia się do Euroscana, wymontowania regulatora biegu jałowego (2 wkręty) i wykonaniu jego testu. Co do IMMO...
Na jaki kolor kopci? Na czarno czy na niebiesko? Patrzę na manual do silnika, tam jest ssanie automatyczne poprzez termostat na wydechu. Cięgno pomiędzy regulatorem obrotów a przepustnicą gaźnika jest schowane pod osłonami, nie ruszałeś ich przy naprawie? Dodatkowo sprężynka na tym cięgle ma powodować otwieranie przepustnicy na biegu jałowym, aby silnik...
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
http://obrazki.elektroda.pl/2455612000_1... Jakość dość kiepska, ale robione komórką ;\ Przepustnica jest w tej samej pozycji zarówno na start, jak i na stop, dopiero po odpaleniu(odpala po bezpośrednim zalaniu paliwa przez dopływ powietrza) regulator rusza przepustnicą. A możliwe, że gaźnik jest niewyregulowany, czy coś? Był w środku...
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Wężyki/rurki z czasem twardnieją i bywają nieszczelne. Po nagrzaniu miękną i problem znika. Dalej upieram się przy nieszczelności dolotu. Równie dobrze któryś może być zapchany i regulator biegu jałowego uchyla przepustnicę, Nie znam opli i tylko gdybam z tą "krokówką". Czy regulator oddziałuje na przepustnicę czy puszcza powietrze kanałem? Z innych...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Winowajcą okazała się przepustnica i regulator ciśnienia paliwa, wymieniłem to i to i samochód jeździ
To trzeba regulować na dźwigni. Na wyłączonym silniku przepustnica musi być otwarta aż do oporu. Po uruchomieniu silnika regulator powinien dążyć do jej zamknięcia, nie ma mowy o jakimkolwiek zwiększeniu otwarcia. Regulator otwiera więcej przepustnicę dopiero przy dużym wzroście obciążenia i spadku obrotów silnika. Co się dzieje gdy odpalisz silnik...
Regulator działa jednak w drugą stronę, więc trzeba oś obrócić maksymalnie w prawo i dopiero wtedy dokręcić dźwignię. Wewnątrz silnika, ośka zakończona jest dźwignią, która opiera się o ruchomy element regulatora obrotów. Jest on wypychany silą odśrodkową i przesuwa wajchę regulatora, zależnie od obrotów. Przy wyłączonym silniku przepustnica jest otwarta,...
Jeśli mówimy o tym samym to pierwsza "łopatka" to przepustnica ssania - zamyka się podczas rozruchu zimnego silnika, a potem ma być otwarta. Druga głębiej to przepustnica regulacji prędkości. Jak jest w pełni otwarta to silnik ma maksymalne obroty. Do niej powinno być przymocowane cięgno regulatora odśrodkowego i silnik sam dobiera prędkość w zależności...
Regulator kanału obejściowego przepustnicy może być.
Nie, regulacja niema nic wspólnego z zapłonem, regulator struje przepustnicą gaźnika. To co na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/6679776200_1... Stukot słychać tylko, gdy zębatka rozrządu jest metalowa. Ten stukot pojawił się nagle, czy był już wcześniej. Sprawdź klin koła zamachowego.
Jeśli mógłbym pomóc to będę się opierał na podłączeniu w chryslerze z autom.skrzynią.Konkretnie jest to podłączone w następujący sposób:Podciśnieniowy regulator przepustnicy podłączony jest od układu podciśnienia poprzez zasobnik podciśnienia.Sterowanie elektr.jego podłączone jest co prawda do komputera auta,ale sygnały jakie zbiera on do pracy tempomatu,to...
Sprawdź dźwigienki gaźnika i ich sprężynki do dźwigni regulatora, czy przepustnica gaźnika lekko chodzi pociągając za dźwigienkę, odkręć denko gaźnika i wyczyść komorę pływakową i dyszę paliwa - to tak na szybko na początek, jak nie pomoże to rozbierz i wyczyść porządnie gaźnik i przedmuchaj sprężarką wszystkie otworki gaźnika.
Przepustnica zachowuje się normalnie. To miauczenie, buczenie też norma. Tam nie ma osobnego regulatora wolnych, więc wszystko robi przepustnica. Wychodzi na to, że jednak jest dziura, bo do takich obrotów jednak trochę powietrza potrzeba. Druga opcja, że przepustnica się otwiera, ale to musisz albo zobaczyć, albo podejrzeć fejsikiem w parametrach podczas...
Popuść śrubę regulatora, dźwignię trzymaj tak aby przepustnica była całkowicie otwarta, przekręć oś regulatora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, do oporu i dokręć śrubę. Napisz o efektach.
Witam - dziś udało ( lub nie ) mi się naszkicować schemat- nie znam oznaczeń pięciokolorowych oporników , więc opisałem je kolorami , może teraz coś łatwiej będzie można wyjaśnić. Co do tego silnika , to nawet nie wiem czy jest to silnik , czy może jakaś oś w polu magnetycznym która otwiera przepustnicę w miarę tego jakie ma napięcie na swojej cewce...
Na zdjęciu są sprężynki, dłuższy koniec zapięty do cięgna łączącego regulator z przepustnicą. Cena około 13 złotych. http://obrazki.elektroda.net/65_12435067... http://obrazki.elektroda.net/29_12435984...
Możliwe, że rozregulował lub zużył się regulator obrotów i przez to nie otwiera się odpowiednio przepustnica gaźnika. Proszę spróbować odpalić przez odchylenie przepustnicy palcem.
Z regulatorów masz wyjście prądowe , czyli z każdego reg. wychodzą dwa przewody "+" i "-" i są połączone z napędami przepustnic (też + i - ) Jeżeli tak to "+" z reg PID1 łączysz z "+" napędu P1 , "-" napędu P1 do "+" napędu P2, "-" napędu P2 z "-" PID1 . Sygnał prądowy ( prąd ) popłynie przez sterowniki przepustnic o tej samej wartości. Na P1 zmienisz...
Nie, z niego idzie zasilanie na EGR, zawór regulacji wtrysku, regulator ciśnienia doładowania, przepustnica, przepływomierz i regulator ilości wtrysku. Pierw ogarnij odpalanie by to było pewne, później wszystkie czujniki które zgłaszają błąd i od razu do czyszczenia i sprawdzenia EGR, później jak to nie pomorze dalsze poszukiwania.
to sprawdz przeplywomierz, przepustnice, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze
Witam! Jak to jest z tymi cięgnami i regulatorem w Prisma 37 ? Regulator należy ustawić tak aby przepustnica była maksymalnie otwarta - czyli to ramie do którego podłącza się linke gazu daje na max obroty i wtedy reguluje regulator w sposób aby przepustnica była max otwarta? A co jak ją gasze, bo wychodzi, że wtedy też jest max otwarta więc troche tego...
Mariusz3289: na otwartej, regulator ją przymyka, na zgaszonym silniku przepustnica jest otwarta hevet2: no to podziel się z nami tą procedurą zamiast się wymądrzać, bo swoją wypowiedzią nie wniosłeś nic do problemu
Rozłączasz regulator obrotów i sterujesz przepustnicą w gaźniku
Witam po problemach z przepustnicą ,wymieniłem ją na używaną o takich samych numerach . Przepustnica zaadoptowała się bez problemów.A silniczek krokowy jest zintegrowany z przepustnicą. Silnik pracuje bez problemów i jakichkolwiek błędów.Pozdrawiam i dziękuje. Wiesz co? Nie ośmieszaj się i nie brnij, rozumiem że nie wiesz jak funkcjonuje silnik krokowy,...
Bieg jałowy reglujesz, skład mieszanki też. Jak się otwiera przepustnica to musi zwiększać obroty. W inny wypadku nadmiar powietrza spowoduje wyjście mieszanki poza granicę palności i zgaśnięcie silnika. Ten silnik ma przepustnice z regulatorem obrotów połączoną.
Powyżej zająca to jest Start-czyli ssanie i ta przepustnica sie zamyka.Własciwie przepustnica sterowana jest pośrednio poprzez sprężynki i dzwignie regulatora obrotów.Poruszaj dzwigienką regulatora i zobacz co sie dzieje.
Dostałem starą kosiarkę od znajomego z silnikiem tecumseh gaźnik bez pompki rozebrałem go i wyczyściłem i po poskładaniu zaóważyłem że cięgno które łączy dzwignie regulatora obrotów z przepustnicą przy otwieraniu przepustnicy przymyka przepustnice od ssania ( dokładnie pokazuje to zdjęcie ) czy to tak ma być ? najprawdopodobniej ktoś już grzebał przy...
Witam kolegów fachowców. Mam kosiareczke -mam dostać i mam parę pytań W tym typie kosiarki pompka jest z boku obudowy filtra powietrza i jakoś dziwnie chodzi-czy ona tylko wytwarza podciśnienie w gaźniku, bo żaden przewód paliwowy nie dochodzi? Drugie pytanie dotyczy sprężynki przy regulatorze obrotów (przepustnica) -została zgubiona a w sklepie nie...
Witam. Na wstępie zaznacze, że przeszukałem forum oraz internet i nie znalazłem nigdzie rozwiązania mojego problemu. Mianowicie: kosiarka z chińskim silnikiem "OHV" , gaźnik z primerem, to bedzie jej 4 sezon. Pod koniec sezonu zaczeła miec problemy z moca, gasła przy wyższej trawie. Poprzegladalem i niestety dla niej zacząłem bawić sie przy dźwigni...
Regulator obrotów działa ? Otwiera przepustnicę gdy obroty zaczynają spadać ?
Sprężynki powinny być dwie, jedna na tym druciku łączącym przepustnicę z "regulatorem" (ona kasuje luz tego drucika), a druga właśnie do naciągu na tą blaszkę z 3 dziurkami, a tą blaszkę się właśnie wygina właśnie żeby ustawić żądane obroty.
Rozbierz regulator obrotów pod przepustnicą i wymyj to benzyną.Regulator posiada jeszcze bimetal ogrzewany cieczą chłodzącą,sprawdz czy nie ma tam problemu z zacięciem.Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza na którymś z punktów odprowadzenia podciśnienia.Silnik jest prosty,cudów nie ma.
Przyjrzał bym się jednak gaźnikowi, tym cięgienkom (ssanie, przepustnica, regulator odśrodkowy) lub zamienił od tamtego sprawnego cały. Gdyby był problem z iskrą, to nie odpalał by i nie chodził na wolnych obrotach.
Albo regulator b.j. Tam sama przepustnica jest regulatorem b.j. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen Jakie usterki zostały odczytane?
Sprawdzałeś przepustnice i regulator biegu jałowego.
Na tym pręcie, idącym z dźwigni regulatora do przepustnicy, jest założona sprężyna (powinna tam być) sprawdź czy nigdzie nie zaczepia o jakiś element silnika. Powinna być zaczepiona tylko do dźwigni i przepustnicy Tego typu regulator niema prawa działać poprawnie bez tej sprężyny na dole. Zaraz po uruchomieniu przymknie, maksymalnie, przepustnicę.
Przyczyną jest regulator obrotów, który jest połączony z przepustnicą gaźnika za pomocą cięgna. Zapewne źle podłączyłeś
Witam, Mam pytanie dotyczące regulatora obrotów w jaki sposób on działa bo zastanawiałem się i nie mogę tego skumać. Wygląda to tak jakby podczas zwiększania obrotów silnika regulator zamykał przepustnicę w gaźniku to jest jakieś nielogiczne. Mój agregat jest lekko przez kogoś rozebrany i w stanie jakim było połączone cięgno od regulatora do gaźnika...
Pod warunkiem właściwej regulacji luzu linki, powinno działać. I to nie wymiana linki tylko regulatora woskowego z linką..
Miałem taki problem ze świeceniemsię kontrolki wtrysku. W serwisie chcieli mi wymienić pół instalacji w silniku. Przyczyna była prozaiczna, zlewej strony i z prawej, komory silnika w nadwoziu są punkty masy. Jeden z nich nie był dokręcony i komputer niemiał masy co groziło uszkodzeniem. Po dokręceniu samochód nie szarpał, kontrolka zgasła i wszystko...
Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, na zdjęciu zaznaczyłeś przepustnicę. Zgoda, jej już bardziej nie można otworzyć. Mnie chodzi, o to że po popuszczeniu śrubki dźwignia regulatora, połączona z przepustnicą prętem, pozostanie w tym samym położeniu, obrócić trzeba ten bolec wychodzący z obudowy silnika. Razem z tą metalową obejmą, do której jest przykręcona...
wyczyść przepustnicę i regulator wolnych obrotów
Jeśli stosujesz olej Briggs&Stratton to do sprawdzenia pozostaje jeszcze filtr powietrza trzeba go płukać w wodzie z mydłem i regulator obrotów pod obudową rozrusznika. Taka łopatka odpychana powietrzem z wentylatora. Pod obciążeniem bardziej otwiera przepustnicę. Regulator tych silników jest dość skomplikowany, trzena przejrzeć sprężynki czy są całe...
to jest taki pęd powietrza, ze trzeba użyć może nie sporej siły żeby zamknąć przepustnice bo ale wyczuwalnie silniej musze popchać regulator do przodu żeby przepustnica się zamknęła. wystarczy ze puszcze palec i otwarta znowu na maska jest regulator jest maksymalnie wychylony do tylu. Jaki tam jest ten regulator obrotów? Napędzany z wałka rozrządu,...
Witam Potrzebny mi regulator PID (może sam PI, jeszcze nie wiem) w postaci urządzenia. Najlepiej dostępny w jakimś tanim sterowniku PLC. Musi obsługiwać wejście, wyjście analogowe i szybkie wejście cyfrowe lub jeszcze lepiej licznik częstotliwości. Czym ma sterować ? Mamy silnik spalinowy ZI, przepustnicę z zadawaniem otwarcia sygnałem 0-5V lub podobnym...
Jaki to model silnika, jak mamy cokolwiek doradzić, wiedząc jedynie że silnik ma 11 koni parowych? Zrób zdjęcie tego regulatora. Do sprawdzenia gaźnik.
To jest regulator odśrodkowy więc pod wpływam obrotów, te dwie metalowe przeciwwagi wypychają ten grzybek a tym samym działają na dźwignie połączoną z przepustnicą. Ten element na wałku rozrządu to odprężnik. Jeżeli nie rozkręcałeś połączenia dźwigni z tą ośką to po założeniu grzybka i prawidłowym złożeniu silnika powinno być OK.
Chyba jednak przepustnica jest otwarta, sprawdzałeś dobrze? Wskazywały by na to wysokie obroty po odpaleniu. Możliwe, że uległ uszkodzeniu mechanizm regulatora wewnątrz silnika. Jeżeli chcesz przesunąć tę dźwignię regulatora ,do tyłu to czujesz jakiś opór sprężyny?
Pod przepustnicą.
Linka gazu poprzez cięgno ze sprężynka działa na dźwignię regulatora obrotów ta z kolei jest połączona z przepustnicą. Dodając gazu naciągamy sprężynę. Regulator musi pokonać większy opór, aby to zrobić musi mieć większe obroty, ponieważ jest odśrodkowy
Schwarzbau model:DG51SE-200, model silnika DG1P70F-B 4,3kW (200cc) Obroty robocze silnika 2800 min.Kosiarka z automatyczną stabilizacją obrotów, podczas koszenia poluzowała się śrubka jak na zdjęciu. Skręciłem sam, zostawiłem na tym luz jakieś 3-4 mm, ale obroty są za wysokie. Przy gaźniku nic nie kręciłem, nie falują obroty, pali od szarpnięcia. Mam...
Witam . W nowo kupionym mieszkaniu w domu wielorodzinnym chcę postawić kominek z płaszczem wodnym i powietrzem pierwotnym oraz wtórnym budynek i pomieszczenie w którym powstanie kominek spełnia normy i mam na to pozwolenie . Aby zoptymalizować spalanie (bo zależy mi na ekonomii) myślałem nad dodaniem regulatora automatycznego który będzie sterował przepustnicą...
wymienilem regulator cisnienia paliwa,przepustnice, sonde, przeplywke i dalej nie ma wolnych obrotow, czy tu naprawde nikt nie jest wstanie mi pomoc???
Witam - odbiornik posiada rezonator kwarcowy RX 35,030MHz , natomiast regulator z silnikiem proszę podłączyć pod pin 3 przepustnica THR . Do regulatora zasilanie ,a do innych pinów serwomechanizm . Na aparaturze proszę zmieniać przełączniki od rewersów ( te cztery ) oraz przełączniki na płytce te z tyły aparatury.
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Nie w każdym samochodzie masz regulator cisnienia względem podcisnienia za przepustnicą. W nowszych układach jest stosowany regulator względem atmosfery i nadodatek nie ma powrotu do zbiornika.
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
Sprawa wyglada tak; Regulator obrotów jest w pozycji "otwartej" kiedy motor nie pracuje. Regulator domyka przepustnicę w trakcie rozruchu. Domniemam, jest takie prawdopodobieństwo, że sprężynki nie pracują tak jak począwszy, a co za tym idzie regulator też nie. Jeśli motor pracuje dobrze i odpala dobrze pomimo tego, że trzeba lekko dać ssanie przy rozruchu,...
Witam, mam w centrali VTS VS 15 (AP-1R)wentylatory z regulacją obrotów poprzez regulatory TR 900 do których brak mi schematów (strona producenta cos nie chce dzialać). Drugi problem: w centrali VS 150 (AP-41R) jest komora mieszania z przepustnicą napędzaną silownikiem sterowanym przekaźnikiem czasowym. Jak wedlug Was (czas i procent otwarcia) powinna...
Poluzuj ten zacisk i ustaw odpowiednie obroty.Ta dźwignia, to regulator odśrodkowy sterujący poprzez cięgło przepustnicą, ustala odpowiednie obroty w zależności od chwilowego obciążenia silnika.
Sprawdź regulator cisnienia paliwa w przepustnicy. Najlepiej podmień na dobrą przepustnicę.
Czy ktos posiada tabele kodow oraz sposo ich kasowania i odczytywania do micry k11, Lub czy kotos wie czemu silnik zeby ustabilizowac wolne obroty potrzebuje ok 8-15 sekund (regulator wolnych obrotow czysty przepustnica umyta)
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Niedobrze, liczyłem na to, że nikt nie potwierdzi obaw o luzy w na korbowodzie lub wale. No cóż, samo życie. Jeśli obawy o luzy potwierdzą się, to czy warto brnąć w remont czy lepiej szukać silnika ( używanego ) ? Jest jeszcze jedno pytanie, pewnie powinienem założyć osobny temat ale może się uda ':D' Jakie są zasady regulacji ( montażu ) dźwigni regulatora...
Klapka regulatora reaguje na pęd powietrza wytwarzany przez koło zamachowe. Przepustnica jest otwarta, po uruchomieniu silnika powstaje ruch powietrza, który powoduje przesunięcie klapki regulatora, a tym samym próbuje zamknąć przepustnicę. Przeciwdziała temu sprężynka, która jest zamocowana do klapki regulatora. Im mocniejsza sprężynka, tym silnik...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Ustawienie regulatora obrotów, który to automatycznie ustawia przepustnicę. [url=https://www.google.pl/search?source...
Odprężnik nie jest w żaden sposób połączony z przepustnica. Jeżeli już, to sprawdź poprawność założenia odśrodkowego regulatora obrotów, jest on połączony z przepustnicą. Szczególnie dźwigni, która ślizga się po kółku regulatora. Jeżeli chodzi o wałki rozrządu, to Tecumseh ma dwa rodzaje, różnią się ustawieniem krzywek. Po prostu krzywki są zamienione...
Witam,oglądnij uważanie filmik jak przeprowadzić regulację regulatora obrotów,co prawda jest on po angielsku ale można z tego wydedukować jak to zrobić, Popuść nakrętkę śruby zaciskającej dźwignię na osi regulatora, przesuń dźwignię tak aby przepustnica była w położeniu pełnego otwarcia (ramię regulatora maksymalnie w prawo) oś regulatora obróć do oporu...
A gdzie masz ten nieszczęsny regulator obrotów, który steruje przepustnicą. Musisz go podłączyć do przepustnicy. Jak sobie to wyobrażasz, ze przepustnica sama wie jak ma się ustawić? Poszukaj, na forum są zdjęcia jak to zrobić.
Witam, Posiadam układ wtryskowy Multec oparty na monowtrysku. Regulator ciśnienia paliwa bardzo głośno stuka i to z dużą częstotliwością. Metaliczny stukot rozchodzi się po całej przepustnicy, a gdy nawet otworzy się maskę można usłyszeć jak on działa. Pojazd zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku ma nieregularny bieg jałowy. Na rozgrzanym obroty wahają...
Ta rurka to, odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz zrobić zdjęcie tych cięgien łączących przepustnicę z regulatorem?
regulator położenie przepustnica regulator ustawi przepustnica regulator ustawić przepustnica
xiaomi pliki edacs tetra neptun odchylać pionowy
przenoszenie gniazdka przenoszenie gniazdka
STX PA-650-8-FR-A - Specyfikacja i Zastosowanie Optymalna temperatura w lodówce Whirlpool WBE2614-ix