To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Nie znam tego silnika ale sprawdź wężyk od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa i sygnał z przepływomierza lub MAP-sensora.
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wężyk od niego do kolektora ssącego.
Polecam podłączyć wężyk nr 11 do regulatora ciśnienia i kolektora ssącego(pod spodem)jeszcze raz sprawdzić jak się to zachowuje i nie pisać pierdoł. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... Jak ciśnienie ledwo spadnie po odpaleniu silnika to lewe powietrze albo silnik szrot.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
Jezu, to taki straszny problem wbić 4 czy 5 i spróbować przepchnąć samochód kawałek po płaskim? Jak silnik się blokuje, to wykręcić świece i powtórzyć operację, jak nadal się blokuje, to może być zgięta korba, lub zawór. Przez pękniętą membranę regulatora ciśnienia paliwa leje się do kolektora ssącego jak z kranu, zapewne stąd tyle benzyny w silniku.
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Wydaje mi się że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa.Dwa przowody do elektrozaworu sterowanego komputerem.Zdejmując ten przewód dopuszczasz fałszywe powietrze do kolektora ssącego. Sugerowałbym uszkodzenie regulatora biegu jałowego,jako usterkę w tym autku.
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Z twojego opisu i ze zdjęcia nic nie wynika. Daj zdjęcia realne, dobrej rozdzielczości. Prawdopodobnie masz pękniętą membranę i paliwo leci z regulatora ciśnienia na listwie prosto do kolektora ssącego. Dodano po 47 Zaciśnij ten przewód i zobacz czy zapali.
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Kod silnika AGU? Ten przewód ma iść do kolektora ssącego, do kroćca, tam są dwa kroćce, jeden na węzyk z regulatora paliwa, a drugi do DV czyli schodzą się razem pod kolektorem - ale to jest kwestia pracy silnika, doładowania, mocy itd.. a hamulec to przecież inna sprawa, to bardziej uwalony przewód hamulcowy... A co to znaczy że turbina przestała chodzić?...
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
Witam. Uszczelniam układ podciśnień w swojej Audi i mam pytanie. Ciemnozielony wąż idzie do regulatora ciśnienia paliwa oraz do kolektora ssącego. Właśnie z przewodu od kolektora łapie "lewe" powietrze, mimo szczelności przewodu. Co jest w środku (od strony kolektora) że łapie to powietrze? tak ma być czy jest tam coś uszkodzone? Pytam ponieważ nie...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Właśnie. Jak już to regulator ciśnienia. Często na stronę podciśnienia(cienki wężyk do kolektora ssącego - zdejmij i zobacz czy nie leci z niego paliwo) przedostaje się paliwo (po wyłączeniu zapłonu na szynie nadal jest ciśnienie) które powoduje "zalewanie". Czy po odpaleniu (5s) "kopci" z wydechu?
W tych Mondeach padają regulatory ciśnienia paliwa, sprawdź, po ściągnięciu cienkiego wężyka jak idzie paliwo to ma uszkodzoną membrankę, a w dodatku pomału idzie przez niego dodatkowo paliwo do kolektora ssącego.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Wyjmij bezpiecznik lub przekaźnik. Sprawdzałeś czy leci z regulatora ? Wężykiem podciśnienia, lub powrotem ? Jak ściągniesz wężyk podciśnienia czujesz zasysanie z króćca/rurki z kolektora ssącego ? Na końcu rurki powrotnej masz złącze do plastykowego przewodu, ściskasz białe, ciągniesz i ściągasz za czarny przewód. Jak przy pompie. Skąd bierzesz te...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Osiem lat to sporo jak na taki silnik. Możliwe że pierścienie uszczelniające są już zużyte. Wymiana nie gwarantuje poprawy, czasami jest jeszcze gorzej. Sposób założenia sprężynek regulatora, był już opisywany na forum, kilkakrotnie. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z gaźnikiem i cylindrem, sprawdź membranę, wyczyść sitko na końcu rurki...
Witam, trochę mało danych ale wygląda na regulator biegu jałowego podepnij go pod vaga to coś więcej będzie widać i sprawdź szczelność kolektora ssącego.
Ktoś mi powiedział że trzeba wymienić też wiązkę el. silnika bo w tej nie ma niby wyjścia na czujnik ciśnienia doładowania i regulator ciśnienia doładowania. Do komputera podłacza się wężyk od rury dolotowej kolektora ssącego i wydaje mi się że czunik ciśnienia jest w komputerze.
Witam ponownie. już wiadomo z kąt sonda lambda ma takie wskazania to nie ustawienia gazu ani wina sondy, to padł regulator ciśnienia paliwa. przez przewód podciśnienia dostaje się benzyna małymi dawkami do kolektora ssącego i co się dostanie to wskazania skaczą. ta informacja dla osób które miały by podobny problem.Pozdrawiam
Zgadza sie jest od kolektora ssącego. Tylko teraz pytanie dlaczego jak jest podpięty to auto wariuje a jak jest odpięty jest wszystko ok ? Uszkodzony ten regulator ciśnienia paliwa ?
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
Bo jakoś nic takiego nie zauważyłem, a postów nieco już machnąłeś. Wielu rzeczy nie zauważyłeś, zadufany w sobie. Mylisz prądnice synchroniczne z asynchronicznymi, samowzbudne z obcowzbudnymi, nie widzisz różnicy pomiędzy kondensatorami kompensacyjnymi, chcesz zaprząc podciśnienie z kolektora ssącego silnika do stabilizacji prędkości obrotowej, pomimo...
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Sprawdziłem kostki no i trochę lipa występuję :). Bo do zaworu powietrza dodatkowego (regulatora obrotów jeśli o ten chodziło) tego z boku kolektora ssącego z dwoma wężami i kostką już podpiołem kostkę koloru czarnego, która tam był wcześniej zapięta, a zielona dalej wisi :( ale wyjaśniła się sprawa podgrzewacza. Faktycznie mógł tam być ale poprzedni...
Założyłeś gaz do nie sprawnego auta. Powinieneś mieć pewność przed montażem, to raz, dwa czy jesteś pewien ze auto nie zaczyna chodzić w jednym momencie na dwóch paliwach? Trzy sprawdziłeś czy regulator ciśnienia paliwa, jeśli jest, nie wpuszcza paliwa do kolektora ssącego? Sprawdziłeś ustawienie rozrządu? Metoda zaślepiania wszystkiego co pracuje na...
Hm. Hm. Inaczej bym napisał. Zawór z jednej strony ma: 1. Pompa podciśnienia, sterująca ilością powietrza dostarczanego do garów, 2. zawór kombinowany zasilany powietrzem z wtórnej pompy powietrza, 3. zbiornik podciśnienia. 4. 2 elektromagnetyczne zawory przełączające. a z drugiej strony; 1. regulator ciśnienia paliwa, 2. wejście do przedniej części...
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Ok, zamienię kawałek kolektora ssącego razem z wtryskami (mam golfa z silnikiem APF), sprawdzę ciśnienie na listwie paliwowej,regulator podciśnienia reż opanuję, czujnik wału oraz koło też do podstawienia - ale to kłopotliwe więc na koniec. W sterowniku silnika zero błędów, auto nie kuleje "CIĄGLE" robi to krótkimi dynamicznymi czasami
Te elektrozawory na dole to jeden idzie na siłownik klap kolektora a drugi na zawór pompy powietrza dodatkowego.Podciśnienie pobierają zaraz z ssącego od dołu.Dalej,z zaworu egr przewód idzie bezpośrednio do ssącego ,regulator ciśnienia paliwa idzie do obudowy przepustnicy (z tyłu)ale nad przepustnicą.Evap wchodzi za przepustnicą i obok niego idzie...
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Po perypetiach z tym silnikiem doszedłem do setna sprawy. Ale tu nastąpił ciąg zdarzeń ,które po kolei eliminowałem usuwając kolejne usterki. Całe to zamieszanie zrobił zawór ssący ,którego wypaliło mieszanka została cofnięta w kolektor ssący i nastąpił strzał ,który spowodował wypadnięcie przewodu z kolektora, w tym momencie było trudno utrzymać obroty...
Na początek wyklucz paliwo. Potem sprawdź statyczny kąt wtrysku - nagminną przykrą i kosztowną w skutkach usterką tych silników jest kółko rozrządu - wycięty klin. Ten zawór na fotografii to zawór regulatora kąta wtrysku. Dalej sprawdź działanie układu LDA, do kopułki na górze pompy przychodzi wężyk z kolektora ssącego , całośc służy do zwiększania...
odepnij emulator od sądy i sprawdz cisneinei na pompie paliwa. Od gazownika mam info ,że w instalacji III generacji emulator sondy jest w komputerze gazowym .yaaro-dla ciebie ukłon ,2 lata temu miałem problem z pracą silnika na gazie 3 dni walczyłem z tym problemem; a to z regulatora ciśnienia benzyny przewodem podciśnieniowym ciekło do kolektora ssącego...
To sprawdź jeszcze wszystkie rurki podcisnienia jesli ktoras jest przycisnieta to tez tak bedzie sie zachowywał albo jak beda zamienione, jeszcze mozesz sprobowac wypiąć wąż który idzie do serwomechanizmu (pompa hamulcowa) od kolektora ssącego i zobaczyć jak bedzie sie zachowywał.Jesli obroty bedą normalne to wszystko jasne lecz nie wykluczam tej ewentualnosci...
Jak dla mnie owy przypadek kolegi ,,procsa,,wydaje mi się raczej dziwny ,wiele tych gwiazd i nie tylko , lata bez kalp wirowych i to całkiem przyzwoicie zaraz po tzw operacji , nawet z parametrem lepszym jak przed ich demontażem . Moim zdaniem jest coś nie tak , z montażem kolektora , złym lub nie prawidłowym odpowietrzeniem układu paliwa ( powietrze...
Dla kolegi Rysia: Witaj! Ja w swojej P10 jeździłem z uszkodzonym około 6 m-cy. Szarpanie nie jest związane z tym czujnikiem. Sprawdz również bardzo dokłanie szczelność połączeń dolotowych do przepustnicy po przepływomierzu (poł. gumowe, rurki itd.) NA WOLNYCH OBROTACH MOŻE nie działać właściwie regulator ciśnienia paliwa który sterowany jest podciśnieniem...
To nie jest prosty temat- może być co kolwiek winne: Przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, "lewe" powietrze - dziurawa guma łączaca przepływomierz z kolektorem, regulator wolnych obrotów (krokowiec) dalej- pompa paliwa, sprawdzić ciśnienie. Na"dzikie"powietrze jest szybki sposób- samostart. pryskasz na wszystkie połączenia gumowei w obrębie...
Jestem za. Panowie to jest dział poświęcony usterkom samochodowym a podstawowymi zespołami w samochodzie to silnik skrzynia biegów układ jezdny itp. Układy elektroniczne to układy wspomagające w dużej mierze podstawowe zespoły w aucie.Uważam ż na chwilę obecną obie te dziedziny są tak ściśle zesobą powiązane że takie podforum wcale nie zaszkodziło by...
Ten element, to redy start oraz łopatka otwierająca przepustnice ssania. Jedyne co mnie niepokoi ze zdjęcia nr 2 to to że w okolicy kolektora ssącego jest mokro, tam może dostawać lewego powietrza i podczas pracy może słabnąć, dokręć w tym miejscu te dwie śrubki mocujące kolektor ssący do cylindra, albo najpierw sprawdź stan uszczelki pomiędzy kolektorem...
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
Załóżmy taką sytuacje (tylko teoria): silnik się nie kręci, pompa pracuje i podaje +0,6 bara, ciśnienie atmosferyczne to ok 0bar (teoria). I teraz odpalamy auto. silnik z zamknieta przepustnicą wypompuje nam powiedzmy do -0,6bar (teoria). To teraz mamy już dwa razy większe ciśnienie na wtryskiwaczu (z jednej przecież ciśnienie paliwa ale on wtryskuje...
Kolego power ! Z tego co napisałeś jak sprawdałeś przewody i regulator podcisnienia, to muszę stwierdzić ,że zrobiłeś to źle! Przy odłączonym przewodzie podcisnieniowym żaden silnik ci nie odpali , gdyż zasysane jest fałszywe powietrze.Nie widziałem i nie słyszałem pracy twojego silnika więc trudno mi jednoznacznie udzielić ci rady.Zakładając że cały...
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Istotnie uczepiłem się silnika krokowego jak rzep psiego ogona. Wprowadziłem ECU w stan diagnosyki, kontrolka wtyrysku wyświetliła kod 12. Podmieniłem czujnik podciśnienia kolektora ssącego, sprawdziłem przewody podciśnienia, filtr powietrza. Przepustnica czysta brak luzów. Pomysły mi się skończyły pozostał krokowiec jako że to on odpowiada za sterowanie...
Konieczne wuczenie info : Konfiguracja do wymiany części Wymiana niektórych części będzie wymagać procedury konfiguracji w celu pełnej naprawy. W razie wymiany podgrzewanej sondy lambda (HO2S), użyć testera diagnostycznego do przeprowadzenia testu HO2S z menu Funkcje sterujące. Jeśli którykolwiek z następujących podzespołów został wymieniony, użyć testera...
Witam,mam taki problem,spalilo bezpiecznik ktory odpowiada za Zestaw wskaźników, oświetlenie przełączników, światła cofania, regulator zasięgu świateł,automatyczny układ kontroli, układ regulacji prędkości (urządź, sterujące), ABS, komputer pokładowy, gniazdo zespołu pamięci (tylko urządź. sterujące), układ zwiększający obroty biegu jafowego, układ...
Zregenerowałem parownik (wymiana zestawu naprawczego - gumy, oringi) i gaz zaczął działać poprawnie. Problemem była sparciała membrana, która już była nieszczelna, przez co gaz przedostawał się do części podciśnieniowego sterowania parownika i wężykiem syczał sobie do kolektora ssącego co powodowało "zagazowywanie" silnika na wolnych obrotach Jeśli...
Pomyslalem nad innym rozwiazaniem problemu.Zaczne sterowac elektromagnesem regulatora wolnych obrotow i bedzie to latwiejsze do wykonania.Kanal bedzie zamkniety to i mieszanka bedzie odcieta i jest wtedy mniejsza bezwladnosc ukladu,chodzi mi o czas dotarcia dawki gazu do kolektora ssącego. Ostatnimi czasy wywalilem calkowicie komputerek gazowy z racji...
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Sąsiad emerytowany mechanik samochodowy miał poloneza 1,6 GLI, jak zrobiło się zimno to przed odpaleniem maska w górę i strzykawką podawał paliwo do kolektora ssącego. Wtedy odpalał na dotyk. Wymienił w tym polonezie prawie wszystko i problem pozostał. Jak zrobiło się ciepło to problemu nie było. Pierwszy wymienił czujnik temp. wstawiał oporniki i bez...
Zauważyłem że ciśnienie lub podciśnienie pod pokrywą zaworów działa na membramę zaworu ciśnienia w separatorze oleju, a ten z kolei kieruje pary oleju do ssaka albo do turbiny. U mnie wygląda na to że nadciśnienie jest doprowadzane przez separator do kolektora ssącego, a dla silnika jest to lewe powietrze i próbuje regulować przepustnicą i dawką i...
Przyczyn może być sporo, od mechanicznych ( pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa) do elektrycznych ( czujnik temperatury silnika, świece, cewka) po gaz który może być w aucie albo nie, tego nie wiemy. Ja bym zdiagnozował auto rano przed rozruchem, podejrzał temperaturę silnika, podciśnienie kolektora ssącego, jeśli tam będzie wszystko w porządku,...
W silnikach z wtryskiem elektronicznym nie ma stalego cisnienia paliwa a zmienia sie ono wraz z obciazeniem tj zalezy od podcisnienia. Przyklad: Bieg jalowy - 2.5 bara natomiast wcisniecie pedalu do oporu powoduje wzrost cisnienia chwilowy nawet do 5 bar (malutka chwila zapobiega zubozeniu sie mieszanki przy intensywnym doplywie powietrza a musi byc...
Były dwie wersje pomp. Z podciśnieniowym zwiększaniem dawki mają nad regulatorem obrotów siłownik z membramą która wyciągała listwę o kilka stopni. Zwykły tekalan podłączony z tego siłownika do kolektora ssącego. W momencie rozruchu lub gwałtownego przyśpieszania podciąga listwę pompy. Te pompy do gaszenia miały zwykły siłownik pneumatyczny który po...
No cóż właśnie ten 4 bezpiecznik wymieniałem błąd..;/ wg instrukcji ściągniętej z neta : 4- zegary, oświetlenie bagażnika, oświetlenie wnętrza samochodu, gniazdko zapalniczki, oświetlenie półki rozdzielczej- 15A 12- oświetlenie przełączników, światła cofania, regulator zasięgu świateł, automatyczny układ kontroli, układ regulacji prędkości, ABS, komputer...
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
Tłoczek rozdzielacza faktycznie był zatarty i nie można go było ruszyć, ale spryskałem go odrdzewiaczem i ruszył - teraz porusza się lekko. Próbowałem odpalić również bez tej kostki, jednak nadal to samo - silnik chodzi jakieś dwie sekundy i gaśnie. Pytanie: Czy na rurkach prowadzących do kolektora ssącego (napisałbym, że do wtryskiwaczy, ale nie jestem...
Cześć, mam problem z e30 318 z silnikiem M40 z 1992 roku. Samochód wyposażony jest w sekwencyjną instalację gazową. Podczas pracy na gazie nie występują nigdy jakiekolwiek problemy. Pracując na zasilaniu benzynowym samochód pracuje bardzo nierówno, ma problem z wchodzeniem na obroty, dusi się. Czasami problem samoistnie ustępuje i silnik pracuje normalnie...
wszędzie jest to podawane jako silniczek krokowy Wszędzie też jest podawane że picie mleka jest zdrowe, że bóg istnieje, że politycy są uczciwi, że CO2 powoduje efekt cieplarniany itd. Przy listwie wtryskowej masz 2 przyłącza to co idzie bezpośrednio do szyny to zasilanie czyli na tym przewodzie ma być pompa, drugie masz przy regulatorze ciśnienia...
Co do pierwszego problemu, jeśli mechanik sprawdził alternator,jakie wartości miało lądowanie?powinno wynosić około 14 volt. Jeśli miało mniej, zaczą bym od regulatora napięcia. Po drugie,w jakim stanie jest akumulator?po trzecie,czy pasek alternatora był wystarczająco naciągnięty? Problem trzeci. Możliwe że serwo masz uszkodzone, albo poprostu nowe...
Jeżeli pompa wytworzy tylko 3 bary to co dalej? Sprawna pompa bez problemu daje ponad 5bar, żeby się o tym przekonać wystarczy zacisnąć szczypcami wąż powrotu paliwa i obserwować manometr. Co do wzrostu ciśnienia w doładowanym silniku, to masz rację, regulator jest połączony z kolektorem ssącym wężykiem, ciśnienie w nim panujące oddziałuje na membranę...
w tym modelu nie ma żadnej rurki do kolektora ssącego.Zpewne miałeś na myśli regulator odśrodkowy,ale tą funkcją u mnie steruje komputer. Jak do tej pory moje podejżenia są skierowane w stronę przepływomierza powietrza ew. sondy.
Wepnij go w króciec w kolektorze ssącym
Pali się i układ czyli diody regulator napięcia jak i uzwojenie, kabel plusowy jest wymieniony na nowy żadnego sprzętu nie dokładałem tylko oryginalne stare radio Blaupunkt 2 głośniki ori w tyle, 2 w drzwiach i 2 syki w pulpicie akumulator nowy Bosh i sprawdzony pod kontem zwarć na celach , podgrzewacz kolektora ssącego odłączony żadnych innych podgrzewaczy...
Najprawdopodobniej bezpiecznik nr 4 Spróbuj poszukać tu: http://img406.imageshack.us/my.php?image... [B4] Opis bezpieczników ----------------------------------------... 1-reflektory przeciwgłowe, tylne światło przeciwmgłowe - 15 Amper 2- sygnalizacjaostrzegawcza błyskowa - 15A 3 sygnał dźwiękowy,...
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
Sam nie wiem,zakładać ten nowy regulator MFR czy ten oryginalny z bosch i olać ten temat.Nie mam już chęci co chwilę demontować ten kolektor ssący i alternator tylko po to by wymienić głupi regulator...grzebania jednak trochę jest...
Dodam że samochód jest (był) po wypadku. Pasek idzie w jednej płaszczyźnie. Mam urwany jeden przewód (kolor biały lub białoczarny, jutro sprawdzę), w wiązce obok alternatora i kolektora ssącego. Do alternatora dochodzi jeden przewód, drugie miejsce we wtyczce jest fabrycznie zaślepione. Przewód sterujący alternatorem "pociągnął" poprzednik osobno. Wyjęcie...
wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy czujnik kolektora ssącego
usterka telewizor philips kolory wymiana silnika nawiewu citizen swift
Jak ustawić lodówkę Gorenje, by wyświetlacz świecił cały czas? Lokalizacja modułu parkowania w Toyota Prius