To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Zregenerowałem parownik (wymiana zestawu naprawczego - gumy, oringi) i gaz zaczął działać poprawnie. Problemem była sparciała membrana, która już była nieszczelna, przez co gaz przedostawał się do części podciśnieniowego sterowania parownika i wężykiem syczał sobie do kolektora ssącego co powodowało "zagazowywanie" silnika na wolnych obrotach Jeśli...
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Jeżeli występują zmiany ciśnienia paliwa w zakresie 3.0 - 4,2 MPa. To są dwie opcje: pompa lub regulator (ameryki nie odkryłem). Moge się mylić,ale... (przyznaje się, że nie pamietam dokładnie). Masz chyba pompę wysokiego cisnienia napędzaną bezpośrednio od wałka rozrządu, jest ona przykręcona jakby nad skrzynią biegów. Napęd przenoszony jest poprzez...
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Dla kolegi Rysia: Witaj! Ja w swojej P10 jeździłem z uszkodzonym około 6 m-cy. Szarpanie nie jest związane z tym czujnikiem. Sprawdz również bardzo dokłanie szczelność połączeń dolotowych do przepustnicy po przepływomierzu (poł. gumowe, rurki itd.) NA WOLNYCH OBROTACH MOŻE nie działać właściwie regulator ciśnienia paliwa który sterowany jest podciśnieniem...
Konieczne wuczenie info : Konfiguracja do wymiany części Wymiana niektórych części będzie wymagać procedury konfiguracji w celu pełnej naprawy. W razie wymiany podgrzewanej sondy lambda (HO2S), użyć testera diagnostycznego do przeprowadzenia testu HO2S z menu Funkcje sterujące. Jeśli którykolwiek z następujących podzespołów został wymieniony, użyć testera...
Pali się i układ czyli diody regulator napięcia jak i uzwojenie, kabel plusowy jest wymieniony na nowy żadnego sprzętu nie dokładałem tylko oryginalne stare radio Blaupunkt 2 głośniki ori w tyle, 2 w drzwiach i 2 syki w pulpicie akumulator nowy Bosh i sprawdzony pod kontem zwarć na celach , podgrzewacz kolektora ssącego odłączony żadnych innych podgrzewaczy...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam ponownie. już wiadomo z kąt sonda lambda ma takie wskazania to nie ustawienia gazu ani wina sondy, to padł regulator ciśnienia paliwa. przez przewód podciśnienia dostaje się benzyna małymi dawkami do kolektora ssącego i co się dostanie to wskazania skaczą. ta informacja dla osób które miały by podobny problem.Pozdrawiam
Właśnie. Jak już to regulator ciśnienia. Często na stronę podciśnienia(cienki wężyk do kolektora ssącego - zdejmij i zobacz czy nie leci z niego paliwo) przedostaje się paliwo (po wyłączeniu zapłonu na szynie nadal jest ciśnienie) które powoduje "zalewanie". Czy po odpaleniu (5s) "kopci" z wydechu?
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
Ktoś mi powiedział że trzeba wymienić też wiązkę el. silnika bo w tej nie ma niby wyjścia na czujnik ciśnienia doładowania i regulator ciśnienia doładowania. Do komputera podłacza się wężyk od rury dolotowej kolektora ssącego i wydaje mi się że czunik ciśnienia jest w komputerze.
W silnikach z wtryskiem elektronicznym nie ma stalego cisnienia paliwa a zmienia sie ono wraz z obciazeniem tj zalezy od podcisnienia. Przyklad: Bieg jalowy - 2.5 bara natomiast wcisniecie pedalu do oporu powoduje wzrost cisnienia chwilowy nawet do 5 bar (malutka chwila zapobiega zubozeniu sie mieszanki przy intensywnym doplywie powietrza a musi byc...
Witam,mam taki problem,spalilo bezpiecznik ktory odpowiada za Zestaw wskaźników, oświetlenie przełączników, światła cofania, regulator zasięgu świateł,automatyczny układ kontroli, układ regulacji prędkości (urządź, sterujące), ABS, komputer pokładowy, gniazdo zespołu pamięci (tylko urządź. sterujące), układ zwiększający obroty biegu jafowego, układ...
Z angielskiego opisu: [syntax=text]1. Horn with succesive tones 2. Lighting unit front left: a- long beam b-short beam c-standing lights d-fog lights e-turn signals 3. TDC (rpm) sensor 4. Diagnostic port 5. Brake fluid control switch 6. Wearing sensor for the left front brake pads 7. Transistorised ignition switch 8. Ignition coil 9. Ignition system...
Kolega "owik" ma rację, byłby wtedy przecież wyciek. Pierwsza moja myśl też była taka że może wyciek, więc na kanał i oględziny, ale wszystko jest oki. Właśnie przystąpiłem kiedyś by wyjąć pompke ale jak odkręciłem w miejscu koła zapasowego te pokrywe to po oględzinach w jakim stanie są śrubki mocujące pompke w baku, to wolałem tego nie odkręcać bo...
Sprawdź nap z kompa na potencjometr powinno być 5V Jest 5.12v Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie? Zaworek na filtrze powietrza służy do odpowietrzania baku tak? Sugerujesz,...
Tłoczek rozdzielacza faktycznie był zatarty i nie można go było ruszyć, ale spryskałem go odrdzewiaczem i ruszył - teraz porusza się lekko. Próbowałem odpalić również bez tej kostki, jednak nadal to samo - silnik chodzi jakieś dwie sekundy i gaśnie. Pytanie: Czy na rurkach prowadzących do kolektora ssącego (napisałbym, że do wtryskiwaczy, ale nie jestem...
Witam Jako iż jestem posiadaczem samochodu Skoda Felicia 1.3 LXi MPI z 1995r. spotkał mnie jak i innych użytkowników tego pojazdu problem ze zbyt duży spalaniem sięgającym ponad 10l. Teraz jako że znalazłem kilka rozwiązań jakie na pewno były przyczyną zbyt dużego spalanie postanowiłem informacje te zamieścić na niniejszym forum jako pomoc dla posiadaczy...
Mam newsa :) Za symulowałem IAT na około 30 stopni opornikiem. Dynamika delikatnie spadła, spalanie wzrosło, za 150 zł to jest jakieś 27 litrów shell fuelsave zrobiłem 320 km z czego 280 trasa 40 miasto z obliczeń wynika że spaliłem srednio 8,4 litra na setke. Zakładałem na próbę nowy oryginalny przepływomierz dla porównania zrobiłem pomiary od 1000...
Tego to ja nie wiem. Chodziło mi tylko o to, że jeśli paliwo miłoby pokazać się w przewodzie podciśnienia, to trafiłoby w końcu do kolektora ssącego razem z lpg, a w przypadku pracy tylko na benzynie, to jej dawka byłaby niekontrolowana ponieważ trafiałaby do cylindrów i wtryskiwaczami i razem z powietrzem. Na benzynie to chyba nie takie ważne, bo pewnie...
Uwaga, uszkodzony był: elektroniczny przetwornik ciśnień. Powodował otwarcie zaworu EGR, który podawał do kolektora ssącego zbyt dużą ilość spalin. Po wymianie auto chodzi bez zarzutu, całkowicie inaczej reaguje na gaz, inne przyspieszenie itp. Przetwornik ten znajduje się na wsporniku zamocowanym do ścianki grodziowej, jest aluminiowy, dochodzą do...
Witam. Mam problem z C5 hpi. Samochód przyjechał na lawecie z innego warsztatu.Problem jak w temacie. Ktoś stwierdził brak ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia została w tym warsztacie zregenerowana.Samochód jak nie zapalał tak nie zapala. Ja zacząłem diagnostykę od początku.Komputer itd........ defekty we wtrysku. komunikacja w sieci CAN defekt...
Sprawdziłem te napięcie i na podłączonej sondzie napięcie (od momentu załączenia zapłonu) wynosi 1.6 V i spada po jednej dziesiątej V do poziomu 1,08V. Na odłączonej sondzie jest natomiast 0,60 - 0,8V Mam nowy komputer (taki sam), podłączyłem i niestety ale dziwne rzeczy się dzieją, silnik jakoś dziwnie zaczął chodzić, jeszcze bardziej nie równo, napięcie...
Seat Ibiza '89 1200 System Porsche, silnik na gaźniku (benzyna i LPG), aparat zapłonowy mechaniczny, przebieg 175K. Walczę z nim od kilku dni, początkowo silnik gasł losowo bez specjalnej przyczyny, ale udawało się go uruchomić. Następnie odpalał tylko na benzynie, ale nie utrzymywał wolnych obrotów, po przełączeniu na gaz pracował równo lecz tylko...
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Witam serdecznie.Obserwuję temat od początku, nie zabierając "głosu",dłużej nie wytrzymam Nie jestem jakimś inż. ani naukowcem, chcę podzielić się swoją skromną wiedzą w/w temacie . Stojąc po stronie wypowiedzi kol. Andy740 , który to nie może udowodnić i wytłumaczyć jak to jest z tym spalaniem HHO - jak ja nie mogę udowodnić i wytłumaczyć, ż wszystko...
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
wymiana kolektora ssącego czujnik kolektora ssącego schemat kolektora ssącego
automatyczna skrzynia mercedes otwieranie garaż pilot omomierz zmiana zakres
nadajnik bluetooth naprawa omomierza analogowego
Toshiba TV Firmware Download: Models, Main Board Codes, Official Sources, Vestel, Fire TV, Android TV Nawiew nie działa w Mercedesie W212 350CDI - wentylator działa, brak powietrza