Regulator ciśnienia paliwa.
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Dodam, że brakuje mocy w aucie, natomiast czasami slnik ożyje, ni z gruszki ni z pietruszki dostaje kopa. Czy to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w baku (poziom wysoki, średni, niski)? Jaki stan filtra paliwa? Może przytkany wlot na pompie paliwa w koszu i się zapowietrza? Czy na pewno syczenie a nie brzęczenie, może zawieszony regulator, czy...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
przestawiłem to koło w dwie inne pozycje i jest lepiej ale nadal nie pali ciśnienie paliwa podczas zapalania 400atmosfer z regulatorem i około 900 atmosfer na żarówce 21W
wymieniłem pompe z regulatorem udało mi się dobrze kupić. I jest po problemie :)
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam, Posiadam Renaulta Mastera 2,5 DCI 2007rok,przebieg 600tyś.plandeka, problem jak w temacie chodzi o to ze autko zimne idzie normalnie po przejechaniu 40 km wyskakuje [b]Świece żarowe, Serv. i tryb awaryjny. po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny...
To miejsce tej regulacji to jest ten ........... o którego pytałem. zmniejszyłem o jeden obrót to zaczęła gasnąć, zmniejszyłem o pół obrotu to zaczęła dymić mocno więc zostawiłem jak była. Po zmniejszeniu ciśnienia zauważyłem, że nie ma to wpływu na "pufanie" czyli takie nierówne pracowanie. Czyli to nie to. przestało tylko pierdolnikiem dmuchać powietrze....
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Witam, sporo tego na forum ale jednoznacznych brak. Problem wygląda następująco, w trakcie jazdy przy około 90 km/h zapala się kontrolka świec żarowych a auto traci moc. Czasami wystarczy ponownie odpalić aby wszystko wróciło do normy. Dzisiaj ponownie gaszenie i odpalanie nie daje efektu. Auto nadal nie ma mocy. Na zimnym odpala dobrze, silnik pracuje...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Witam. Z twojego opisu przychodzi mi tylko jedno do głowy a mianowicie sprawdzenie pompy wtryskowej (o ile masz znajomego pompiarza)może być coś nie tak z regulatorem i dawkowaniem paliwa. Wymontuj też wtryski i sprawdz tak przy okazji.A to autko ma coś takiego jak czujnik temperatury zewnętrznej?
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
regulator podmieniony i nadal nie pali pompa tez jest na podmiane tylko pytanie jak odkręce ta śrubę centralna na kole pasowym to czy ucieknie mi wał ? czy jest tam jakiś klin ?
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Master Paweł już nie raz powtarzał 1l/h złota to około 10KW mocy. Może inaczej , jeśli chcesz się doprowadzić do nerwicy zrób te 14KW :D , na podessaniu minimum dysza to 7, przy ciśnieniowcu może być i 4., ja najmniejsze jakie zakładam to 8, wydajność można łatwo obniżyć montując w środku przewodu paliwowego np cieńszą rurkę lub igłę, a pójść w górę...
Regulator ciśnienia paliwa na pompie wymieniony. Czujnik ciśnienia również. Wiązka elektryczna sprawdzona.Sterownik silnika podmieniony. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Nie mogę zaworem na pompie wtryskowej zbić cisnienia. Jeśli chodzi o konfigurację to nie ma reakcji na zmianę rodzaju regulatora Zrobiłeś wszystko co mogło wyeliminować usterkę....
Witam, problem tego typu, że auto długo musi kręcić żeby odpalić, po prostu za niskie ciśnienie na szynie CR podczas kręcenia. Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa, auto odpala bez problemu. pojeździ 200km i pojawia się ten sam problem. Wyciągne regulator ciśnienia paliwa przedmucham go, (tak dla pewności że nie ma jakiś mikro opiłków, gołym okiem...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Pamietam raz jak walczyłem z Transitem, który gasł na trasie. Wywalało ten sam bład P1882 "fuel pressure monitoring system". Przekopałem cały uklad paliwowy. Wymieniłem wtryski, filtr, regulator cisnienia, czujnik cisnienia. Dalej było to samo. Okazało sie ze problem powodowało uwalone koło dwu masowe. Uszkodzone koło ogłupia cpw i na jeden obrót walu...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Podłączę się do tematu bo akurat naprawiam taka nagrzewnicę. Triak od sterowania żarnikiem musi być jak w oryginale lub zamiennik zbliżony parametrami. Nie ,,chodzą" popularne triaki BT.. i inne stosowane w ściemniaczach i regulatorach obrotów silników komutatorowych. Podstawową różnicą jest prąd bramki, który jest kilkukrotnie mniejszy w oryginale....
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam Kupiłem Mastera z licytacji komorniczej. Mam problem, aby nim normalnie użytkować. Odpala normalnie, jednak obroty skacza w jednakowym czasie. Jak doda sie gazu, obroty wzrastaja ale nadal skacza, jakby byl jakis sygnal nie był stały tylko puszczany np kierunki. Texa pokazuje bład centralki p0606 ( watchdog) Wtryski spr. na przelew., czujnik ciśnienia...
A wiec, mechanik patrzył na rozrząd. Jest ustawiony co do jednego zabka dokladnie jak na obrazku. Wymieniony został również filtr paliwa i regulator ciśnienia. Auto odpalili ale jest mu ciężko. Na obecna chwile co się dzieje, jazda autem z obrotami do 2200 obr/min jest ok. Powyżej tych obrotów auto wpada w tryb awaryjny czyli stop i mruga silnik. Po...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Masz za duze cisnienie na listwie cr i pompa przestaje podawac paliwo i silnik gasnie, sprawdz czujnik cisnienia na listwie i regulator na pompie. Z tego co pamietam na czujniki cisnienia przy cisnienu '0' powinno byc 5kohm. Musisz miec nawet najtanszy sprzet diagnostyczny typu elm czy cos takiego zeby sprawdzic jakie jest cisnienie przy kreceniu silnikiem...
witam. u mnie to samo raz jedzie raz gasnie. aby sprawdzic wtryski trzeba zdjąc z nich wezyki przelewowe i zalozyc przezroczyste najlepiej pasuja fi 10mm w srodku. odpalic silnik i zobaczyc czy wszystkie 4 napelniaja sie powoli i w miare rowno. jezeli jeden szaleje i podnosi sie szybko to znaczy ze jego zywot sie konczy. tak samo z przelewem na listwie....
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam, na wstępie zaznaczę, iż przewertowałem wszystkie tematy związne z moim problemem i rozwiązania nie znalazłem. Auto zachowuje się typowo do opisywanych sytuacji przez innych, mianowicie odpala bez problemu (od kopa) po pewnym czasie wyskakują pomarańczowe kontrolki serwis i "spiralka" auto traci moc, jakby odcinało turbine, po chwili jak auto...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Jaki kocioł? Jaki sterownik? Jeśli to zwykły kocioł węglowy, jeśli wyłączymy pompę - nie ważne w jaki sposób ją wyłączymy - to nie będzie odbioru ciepła wyprodukowanego w procesie spalania paliwa. Dojdzie do przegrzewu.
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
regulator ciśnienia paliwa master paliwa master regulator paliwa
bateria rower programować pacifica czujnik uszkodzenie uzwojenia pierwotnego
pralka bosch chrysler pacyfica
Thermomix TM5 nie włącza się po podłączeniu Cookidoo Przebieg wiązki przedniego prawego halogenu w samochodzie