to jest regulator cisnienia paliwa na listwie.ale watpie aby to pomoglo
Możesz sam, ale nie kombinuj. Zawieź pompę.
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Disconnect EGR and Flap and try For Bosch 3.0 this is common problem If start nice will check vaccuum EGR and electromagnetic EGR solenoid
Pęknieta membrana
Sprawdź czy w przewodzie podciśnieniowym z regulatora paliwa nie masz benzyny.
Info z tisa MDI z GDSem jest pewne że to robi ...
Szkoda, że nie dziękujesz No ale bez przesady....
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_... https://obrazki.elektroda.pl/8017069200_... Z tyłu na pompie, widać na tych zdjęciach. Ściągniesz, podszybie i od góry dasz radę. Tylko ja bym zaczął od wymiany filtra, najlepiej purflux. Na jakichs tanich miałem czasem właśnie problem z ciśnieniem paliwa. Dodano po 32 https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Pewnie w pompie paliwa!
Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Po skasowaniu jakie błędy zostały ? Najgorszy błąd to regulatora ciśnienia paliwa
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa.
z tyłu pompy paliwa jest regulator cisnenia paliwa przykrecony na 2 srubki wykrec go i dokładnie przedmuchaj kompresorem mikrofiltr ktory jest w srodku czesto sie zatyka
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Sprawdz regulator cisnienia paliwa i samo ciśnienie.Powinno być około 350kPa.
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Skoro na starym filtrze jest lepiej, to czy na pewno założyłeś właściwą pompę paliwa (1 bar) i regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?
A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia.
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
To jest jakiś regulator ciśnienia paliwa i musi być!!!
Sprawdź wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Regulator cisnienia paliwa, choc sprawdzilbym faktycznie te wtryski.
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Regulator cisniena paliwa i na dotyk to on jest odporny. Ot spreżyna i membrana.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Wymiana wtrysków cr oraz pompy cr
Aktywuj lub wypnij wtyczkę od wyłącznika "zderzeniowego" to wyłączysz pompę paliwa. A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Auto naprawione, problem w sterowaniu.
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Pokazał regulator paliwa Regulator paliwa to w silniku, ty masz zrobić diagnostykę w module hamulca i absie
Transit 2020r, 2.0 ecoblue (diesel)nie odpala po wymianie silnika. Silnik wymieniony na nowy słupek. Auto przy próbie uruchomienia nabija ciśnienie paliwa do 50 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa na listwie nabija do 200 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa i wszystkich wtryskiwaczy na bija ciśnienie do 400 bar i spada...
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Witam, Dręczy mnie jedna rzecz odnośnie regulatora ciśnienia, czy taki regulator ciśnienia paliwa od BWM wytrzyma na wejściu te 100 Bar?, pytam sie ponieważ zainstalowałem od wody, niby na wejściu wytrzymuje 25 Bar, a rozerowało uszczelki, a jak patrze na konstrukcje od regulatora do paliwa to tak licho wygląda, zda to egzamin?
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Witam . Tak jak w temacie . P0089-Regulator ciśnienia paliwa. Regulator wymieniony na nowy , nie można usunąć błędu. Za Stare oprogramowanie obd czy trzeba zrobić adaptacje ?
Odczyt CDiF łańcuch założony na znaki,czy mogło się zbiec i poszedł regulator cisnienia paliwa
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
Czujnik ciśnienia Regulator paliwa Czujnik dozowania paliw Wszystko podmieniono że sprawnego auta i nic
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
Pompy w zbiorniku ani nie nasłuchuj ani nie szukaj bo jej tam nie znajdziesz! To układ CR Boscha z pompą CP3, porządna diagnostyka z pomiarami ciśnienia paliwa i próbą przelewową i w parenaście minut można postawić diagnozę ( zakładając że zasilanie paliwem pompa-->zbiornik paliwa wporządku).
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
a regulator ciśnienia paliwa sprawdzony?
Zamontowałem przepustnicę i samochód sprawny jak nowy:) adaptacji nie robiłem ale skoro auto uruchamia się na dotyk i wszystko jest jak być powinno to wydaje mi się zbędna, lepsze jest wrogiem dobrego. Kolego T5 dzięki za trafioną poradę, gdybyś chciał udzielić mi więcej takich rad to zapraszam na mój drugi post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
regulator paliwa vectra regulator master paliwa regulator cisnienia paliwa
budowa odbiornika format karty rejestrator minidisc instrukcja
pralka bosch chrysler pacyfica
Rozdzielczość w grach ograniczona do 1080p na telewizorze 4K XIAOMI przy duplikowaniu obrazu z monitorem IIYAMA 2K Jak zdemontować boczek drzwi w Volvo C70 - instrukcja