Regulator ,mostek ,oryginał?
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
Układ LT4320 jest pierwszym regulatorem mostka prostowniczego, mającym za zadanie zastąpienie każdej z czterech diod czteropołówkowego prostownika, n-kanałowym tranzystorem MOSFET https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Może zła rada ale cena podzespołów do wymiany to koszmar ostatnio robiłem taki : regulator ,mostek diodowy ,stojan koszt coś ok 300 zł a goście kupili nówkę za 250 zł i jak tu naprawiać?
Obudowa tych mostków nie jest z niczym połączona, więc nie ma potrzeby jej izolowania od radiatora. Natomiast tyrystory 2N650x mają anodę na radiatorze, więc one muszą być montowane z podkładką mikową i tulejką izolacyjną. http://www.vishay.com/docs/93565/vs-36mt... Za ok 80zł możesz kupić uniwersalny chiński regulator 3-fazowy (5 pin: 3x żółty,...
No to regulator sprawny, mostek padł ewentualnie uzwojenie. Aaa, wirnik sprawdzałeś?
DO tego alternatora sa zestawy mostek z regulatorem , bo pali się przeważnie komplet. Regulator zawsze przeżywa, ale sam mostek brał bym z 12 diodami a nie sześcioma. A dokładnie mostek do Nissana Pathfinder. ;)
Przecież schemat masz już wyżej już nic lepszego nie wymyślisz / nie znajdziesz. Linki do innych schematów też masz Z od masowaniem cewki to dobry pomysł. Po prostu w regulatorze masz mostek prostowniczy gdzie prąd będzie prostowany dwu połówkowo dla cewki umasownionej stosuje się regulator z jedną zazwyczaj diodą prostowniczą, prostowanie jednopołówkowe...
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Mostek 130646 cargo dostepny, regulator 130642 także jest dostępny.
Z ciekawości, to co się tam uszkadza? Robiłem ze dwa te alternatory, zawsze części z AS i zawsze KPL regulator i mostek. Nigdy żaden do mnie nie wrócił.
Zadziałał zewnętrzny styk przełączający. Czy przypadkiem sam nie podłączyłeś regulator? Załóż mostek tutaj. https://obrazki.elektroda.pl/9843427600_... Regulator on/off wpinasz w magistrale EMS pod klapką w sterowniku, pomarańczowa kostka. ?
Witam Regulator ten można łatwo przeregulować do pracy z napięciem sterującym 0-10V. Po zdjęcie przedniej pokrywy mamy dostęp do 3 potencjometrów umieszczonych na płytce za pomocą których możemy ustawić: 1 - przy napięciu sterującym 0V ustawiamy napięcie wyjściowe regulatora na 0V 2 - przy napięciu sterującym 50% tj. 5V ustawiamy napięcie wyjściowe...
ja we fordzie tranzicie dalem zasilanie regulatora z mostka poprzez diode prostownicza , wzroslo o okolo 0,4V. wczesniej podnienialem 3 regulatory zaden nie dawal wiecej jak 13.5V-13,6V,
W tym roczniku gasi regulator napiecia , alternator do wyjęcia mostek sprawdz na obciążenie jak ok zmień regulator.
jak to wymienić regulator wraz ze szczątkami już kupiłem Najlepiej oddać do fachowca. Po drugie tam nie pada regulator tylko mostki. Po trzecie trzeba go wyjać rozlutować i rozebrać i co najbardziej się wydaje proste złożyć. Powodzenia
Nowy regulator jest analogowy podłącz do listwy 3 4 5 tam gdzie masz mostek usuń, stary był eBus.
Zaledwie w kilku najnowszych samochodach ładowaniem steruje komputer, a już napewno nie w auce z 1992 r. Sprawdź regulator i mostek prostowniczy (też mogą być podobne objawy). Szaleństwa na desce są od wahań napięcia :idea:
Tego typu regulator podłączysz jedynie pod mostek Ls-LR... COM-NO polaryzacja obojętna.
http://allegro.pl/dwie-diody-dwa-tyrysto... przesyłam link aukcji z której to kupiłem. 2 diody typu 1N3901R oraz na 2 tyrystory 2N5204. Tyrystory są 22A, a diody 20A.
Mostek prostowniczy,zwarcie diody .
I tu już nie oszczędzisz- mostek 600 zł, regulator 300zł ostatnio wymieniałem. Obie rzeczy na pewno spalone ponieważ jedna faza diod jest podłączona bezpośrednio do regulatora, utnij ale od mostka drut zostaw cały.P
A przulutowałeś styk z regulatora do mostka?
Spuchniety i zwarty stojan z obudową. Klasyka
Najpierw piszesz: regulatora który w tej spawarce będzie a za chwilę: Bo mostka prostownicze na razie nie będę instalował To czym wg ciebie ma sterować ten regulator skoro nie będzie mostka? Bo chyba nie masz zamiaru regulować triakiem po stronie pierwotnej...
Powiem tak też miałem problem z altkiem 6diód, upaiła się dioda, więc wymiana na drugi mostek na stół i brak ładowania;wychodziło że regulator padł. Więc podkładka na taki z półki, ale okazało się że z 9diód więc nie ładował. I dupa. Dopiero komplet mostek 9diód + regulator i śmiga aż miło. Ładowanie na wolnych książkowe bo 14,4 i jeździ już ponad 3...
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Nie napisałeś nic o zasilaniu, o napięciu akumulatora, a to właśnie wielkość napięcia zasilającego wpłynie na wybór mostka H i jego budowy.
co do tego akumulatora to moze byc regulator napiecia albo mostek diodowy u mnie tak bylo w vectrze i to byl mostek diodowy w alternatorze po prostu nie doladowuje akumulatora
Mostek diodowy.
Musi być coś banalnego. Odłącz regulator z płyty i zrób mostek.
W sterowniku przewody podpinasz pod NO i COM. jimbo00 pytał o podłączenioe po stronie kotła. Czy obojętne w który otwór podepnę przewody od sterownika (N, COM)? Ponieważ miejsce podpięcia na piecu nie jest oznaczone w który otwór który przewód. tak, po stronie kotła jest to obojętne jak podłaczysz kabelki od Salusa, czy Auratona. Generalnie na kotle...
Skoro nie świeci to masz przerwę w obwodzie +B -żarówka- regulator-szczotki-wirnik. Zazwyczaj korozja na tej sprężystej blaszce łączącej mostek z regulatorem.
Szczotki do sprawdzenia, mostek prostowniczy, regulator i instalacja. http://republika.pl/arecki113/schematy/m... To schemat instalacji.
Zdjąłem mostek A styki sterownika robią właśnie za ten mostek, więc podłączenie dowolne.
Pozdro. Pozostaje do sprawdzenia mostek diodowy oraz regulator napięcia.
Tak jak malez4 napisał te elementy w plastiku to prostownik jednopołówkowy zasilający uzwojenie wzbudzenia. Mi raz właśnie padły te dwie małe diody na wzbudzeniu ale objaw był taki, że ładowanie było bardzo słabe ( żadnego migania nie było). I tak jak napisałem wcześniej jeśli była by to dioda prostownika albo jedno uzwojenie to przecież niemożliwe...
Witam - napięcie pracy układu RX2 wynosi Vdd- Max 5V. Na płytce którą zamieściłeś w opisie brakuje diody Zenera ograniczającej napięcie -w związku z czym po podaniu napięcia 7,4V uszkodzisz scalaka. Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/8639041200_1... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/9790877200_1... Dodano po...
Regulator ON-OFF. Wyjmnij mostek i podłącz na LS-LR na kostce 230VAC, na kostce 24VDC załóż mostek 8-9.
Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, Już się zaczynają "super porady". Jak będzie przerwa na tym przewodzie to kontrolka nigdy nie zaświeci. Do szkoły ludzie, do szkoły. Po zapaleniu kontroli akumulatora ładowania nie ma. Masz walnięty regulator, mostki w Boschu są nie do zdarcia.
Zdejmujesz mostek Lr i Ls i dajesz termostat.
Na F1 i A2/D2 potrzebne jest napięcie DC a w/g schematu z tego regulatora wychodzi przemienne bo idzie na transfor następnie mostek prostowniczy i dopiero cewki wzbudzenia. Niema innej dokumentacji tego zakupionego regulatora?
Jak w każdym japońcu prawie w naprawie powinien być wymieniony mostek regulator i przekaźnik od kontrolki bo prawie każdy japoński samochód go ma. Zastanawia tylko czy jest to pewne 15V ponieważ one ładują w granicy 14.7V.P
Jak wymieniłeś mostek i regulator to zakładaj przecież tam nie ma co sknocić, tak tam nie ma styku S , pompę zakładasz jak pasuje i powinno wszystko grać.P
Jak i skorodowane podkładki lub płyta nosna diod pod owymi podkładkami, zdarte piecienie, przetarty niebieski kabel regulatora o osłone mostka, korozja na złaczeniu kabla żółtego z oczkiem kablowym.
Rgulator na drugim zdjęciu jest od Valeo\Paris Rhone i nigdy nie był stosowany w oplu.Ktos tam coś przerabiał. Rgulator jest łatwy w nabyciu i koszt zakupu nie przekroczy kwoty 50 zł Jeżeli nie ma napięcia na szczotkach, to trzena sprawdzić czy regulator jest zasilany z s sieci samochodu
Masz dwie możliwości - wadliwy regulator albo nie trafiłeś ze złączem dochodzącym z mostka diodowego... Pozdrawiam.
Czyli pod 1.2 podłączam? 3.4 mostek?
W miejsce mostka Ls-LR uwaga napięcie 230V.
To ten chłodzony wodą? Regulator Valeo? Mostek 6 czy 9 diodowy?
Faza z mostka diodowego dla jasności.
Zawsze gdy alternator przeładowuje winny jest tylko regulator. Gdy nie doładowuje lub nie ładuje w ogóle wina może leżeć po stronie mostka, stojana, wirnika, regulatora, napędu (ślizgający się pasek). Wymień regulator i wszystko wróci do normy.
Sprawdzałeś mostek?
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Trzeba podłączyć zamiast mostka LR, Ls. W regulatorze No, Com.
Jesteś pewien diagnozy? Bardzo rzadko zdarza się uszkodzenie regulatora. Zawsze pada mostek.
Regulator stary tylko mostek z diodami nowy
Regulator z Twojego modelu na 99% nie jest przystosowany do takiego napięcia, a to 1,5h to właśnie pojemność o jaką chodzi. Musisz zastosować dwa silniki, na każdy regulator bądź też mostek na przekaźnikach, i proponuje każdy silnik zasilać osobnym pakietem, stare aku mogą mieć różne pojemności, co nie skutuje owocnie przy łączeniu równoległym :D
. Mam możliwość wstawienia diody szeregowo od strony B+ lub od IG. Raczej B+ daje napięcie odniesienia. Na jednym "języczku" jest B+ i to bym zostawił na szczotkę a diodę wstawić do wejscia regulatora przecinając mostek Na IGN z tego co pamiętam jest bezpiecznik. To wtedy łatwo sprawdzić dając diode w miejsce bezpiecznika i zmierzyć czy podniesie ładowanie....
Tak tylko z małą różnicą. Uzwojenie musi być podłączone bezpośrednio do regulatora, a nie poprzez mostek, bo regulator napięcia nie zadziała poprawnie. Po drugie wspomniałem że w tym rozwiązaniu wydajność alternatora może być za mała i zabraknie prądu przy pracy zapłonu bateryjnego i oświetlenia (R2/H4).
Witam, mógłby ktoś napisać jak sprawdzić elementy alternatora (wirnik, stojan, regulator, mostek) tak krok po kroku, chodzi mi o to gdzie co podłączyć i co mierzyć. Alternator z vectry A delphi, kontrolka nie działa ale prawdopodobnie się przepaliła podczas uszkodzenia, podłączyłem kontrolkę bezpośrednio w alternator i świeci ale ładowania nie ma, nie...
GB072 reagował prawidłowo na podłączenie regulatora ON/OFF po założeniu mostka na zielonej kostce kocioł idzie na maksymalną nastawioną na kotle pomijając pogodówkę. Jednocześnie steruje mieszaczem prawidłowo.
Witam, to pokaż ten schemat, a co do prostownika, to ma regulator i dławik.
dokładnie tal wystarczy oblukac mostek Pozdrawiam Tomek
Ma być to wpięte w kolejności: transformator, mostek prostowniczy, regulator pwn. Bez mostka uszkodzisz regulator pwn. Zresztą jak źle wepniesz wyjścia z mostka do regulatora to też go uszkodzisz. Regulacje "temperatury" uzyskasz z grubsza, poprzez średnią wartosc prądu przepływającego przez drut w funkcji I^2*R to wzór na moc rozpraszaną w drucie....
Ten scalak na zasilaniu musi mieć napięcie odpowiednio filtrowane kondensatorem. Czyli musisz dać mostek prostowniczy Gretza i kondensator elektrolityczny dużej pojemności zaraz za mostkiem.
Jak widać na pierwszym zdjęciu mostek jest zdjęty ponieważ w jego miejsce idą kable od regulatora. Mostek był między LR oraz LS. Tak samo jak jest pomiędzy LT oraz LS. Nie wiem tylko dlaczego w instrukcji dali oznaczenie RT - LS.
jakie 300,co za mit. 300 to nie biorę nawet z częściami. Przy wymianie mostka i regulatora zalutowałeś połaczenie mostek->regulator? Taką blaszke-wąs.
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
Jeśli tak, to jaki będzie miał wpływ na pracę transformatora? Wpływ na transformator mają regulatory umieszczone przed transformatorem.
pierwszy regulator zasilany jest z mostka przez 24V i na wyjściu ma 5,5V a na GND 0,8V. A drugi regulator wejście ma połączone ścieżką z wyjściem pierwszego regulatora czyli otrzymuje napięcie 5,5V i na wyjście podaje 4,3V. Coś tu się nie zgadza!? Od jakiego urządzenia jest ta płytka? Sprawdź elementy w GND pierwszego stabilizatora, bo jak tam jest...
Ford Focus 2006r Alternator 3M5T-10300-VC Denso 104210-3762 120A Wymieniony został mostek diodowy i regulator. Mostek oryginalny miał 6 diod, założony został 12 diodowy. Taki był dostępny. Znajomy powiedział mi że wkładał już taki mostek i wszystko było ok. Teraz jest taki problem ze na obrotach jałowych Alternator nie wyrabia. Po załączeniu wszystkich...
W przypadku regulatora prąd zaczyna płynąć po załączeniu łącznika czyli np tak ja ty napisałeś w połowie półokresu. Moc bierna określana jest jako iloczyn podstawowej harmonicznej napięcia i podstawowej harmonicznej prądu pomnożonej przez sin kąta między nimi. W przypadku regulatora podstawowa harmoniczna prądu nie jest w fazie z napięciem ale się względem...
Jeśli chodzi o tulejki to są dość poważnie wydarte ale syk jest a kuzyn chce jeszcze z pół roku pojeździć tym samochodem i go zezłomować. Naprawa będzie opłacalna jeżeli dokupię za rozsądną cenę mostek bo wydaje mi się uszkodzony i regulator którego nie umiem sprawdzić, ale gdzie takie coś dostać.
Poprzez np. autotransformator 230/115 V~. Odpowiedniej mocy transformator zasili i silnik i lampę. Dla silnika dajesz mostek prostowniczy (oraz ewentualny regulator z modulacją szerokości impulsów do regulacji obrotów elektrowrzeciona), a lampę podłączasz bezpośrednio do wyjścia 115 V~.
rozbierać go musisz, może tylko skorodował sprężysty łącznik regulator-mostek
Te regulatory są wieczne. Mostek załóż ten na 12 diod. I bedzie również wieczny.
Witaj, Do ładowania aku ? Mostek Graetza i np. coś takiego.
LS i LR powinien być tam założony mostek. Wypinasz mostek i podłączasz przewody od regulatora. UWAGA! Napięcie 230V!
Styki 3,4,5 sa zajete przez wtyczkę zasobnika Nie wiem do czego służy styk 5 ale w moim 2-funkcyjnym Vaillancie VUW240/2-5 jest on bezużyteczny. Styki 7,8,9 służą do podłączenia oryginalnego regulatora Vaillant, więc jeśli oryginał padł i nie masz innego oryginała to styki 7,8,9 muszą pozostać wolne, nie podłączone. U mnie standardowo faza230V jest...
Przeczytaj w instrukcji punkt 7.16 Opis ustawień obniżeń nocnych. Może to wystarczy. Jeżeli nie, to wg. instrukcji Salusa podłączasz pod zaciski 41 - 42. Pod 46 - 47 nic nie podłączasz. Mostek 45 - 46 ma zostać.
Zacznij od regulatora napięcia , sprawdź mostek prostowniczy stojan i będziesz wiedział co jest grane
Jaka wydajność prądnicy? Jakie napięcie na przewodach z prądnicy bez podłączonego regulatora? Jakiej pojemności akumulator? Podaj dokładnie typ silnika. Stare rozwiàzania były nieco inne. Począwszy od najprostszego mostka prostowniczego przez regulatory szeregowe do dzisiejszych rozwiązań. Tu myślę że powinien być regulator szeregowy (więcej prądu...
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
Nie powinno być przejścia (przebicia) na masę, wygląda na to że stator ma przegrzane uzwojenie. To z kolei będzie skutkowało uszkodzeniem regulatora napięcia, więc pewnie regulator jest spalony, dlatego sprawdź czy diody są sprawne (z zewnątrz regulator tego typu sprawia wrażenie mostka Graetza). Natomiast dołożona dioda pewnie miała na celu uzyskanie...
Pewnie późno, ale z mojego doświadczenia wiem że te prądnice bardzo rzadko się psują, budowę tej prądnicy można porównać do dynama rowerowego, zwykle pada regulator, ten regulator ma w sobie mostek prostowniczy, o oryginał się nie pytaj na pewno min 3 stówki, powinien podejść regulator od chińskiego quada 250 tylko nie wiem jak wtedy z kontrolką ładowania,...
Zasilanie regulatora z mostka diodowego.
AVE... Jedno trafo, jeden mostek i pięć regulatorów 7809 równolegle, albo jeden regulator i dodatkowe tranzystory z nim współpracujące. Nie będzie problemów, jeśli wszystkie Twoje efekty i reszta sprzętu będą pracować na wspólnym potencjale masy. I nie kombinuj, bo nie przewiniesz tego transformatora dobrze...
Czyli mostek+regulator czy sam mostek lub sam regulator? W jakiej kolejności podstawiać części? Czy w mostku możliwa jest wymiana pojedynczych diod?
A dlaczego nie sprawdziłeś mostka diodowego i regulatora jak miałeś wszystko rozebrane.Czy sprawdziłeś oporność wirnika?Jak wpadła nakrętka to mogła coś zewrzeć ,a nie tylko urwać.
W instrukcji RE82 jest informacja o RS485 (piny 15 i 16) ale nic nie wiadomo o PE - można się domyślać, że pin 14 to ekran PE (do weryfikacji u Producenta lub pomiar rzeczywisty). Jeżeli tak jest to odcinki RS485 między miernikami łączyć tylko jednostronnie do jednego regulatora na pin 14?! (aby nie tworzyć mostka PE między miernikami).
Nie regulator tylko mostek prostowniczy.P
jakiś mostek znajduje się przy przewodzie wystającym sobie swobodnie z dołu kotła Tak to ten. Regulator pokojowy wpinasz pod zaciski 40,41
w arze ze stojanem często pada regulator ,mostek prostowniczy i przekaźnik umieszczony na prawym słupku wewnątrz auta
Ja nie mam reklamacji na mostek z regulatorem.
Wróć do opornika. To najprostsze dwukierunkowe rozwiązanie. do regulatora trzeba użyć mostek prostowniczy połączony szeregowo z silnikiem , regulator włączyć za mostkiem do +- i zrobić obciążenie regulatora z opornika. Nie ma gwarancji, że to będzie działać w takiej prostej formie. Być może żarówka samochodowa 12 V 2 W lub 12 V 5 W sprawdzi się jako...
nieznam tego aparatu ale mam pytanie czy na bazie na stykach ładowania masz napiecie?? jakie???? ten mostek element to regulator napiecia ładowania-,dioda zenara bedzie miala ok 3,6 V ciężko bedzie ze schematem cięzko
A jak zewrzesz te kable od termostatu to piec się włącza? Nie Czyli to nie ta zwora w piecu, tak jak wcześniej pisałem patrzyłem na schemat złącze koło zasilania 230V styki 1-3 powinien być mostek do regulatora. Albo uszkodzony przewód, załóż jeszcze raz zworę i zobacz czy piec staruje.
Witam ! Przerobilem troche plytke dla układu Józefa G. do układu dodalem regulator temperatury. Mostek prostowniczy oraz tyrystor jest przykrecony do radiatora z procesora, wentylator chłodzi radiator gdy osiągnie on ustaloną temperaturę. Dobralem takie trafo ze na płytce nie ma rezystora R1 ograniczającego prąd. Pozdrawiam !!
Owszem, nie jest to optymalne rozwiązanie. Dlatego japoński Shindengen opracował nowe rozwiązania, w tym specjalny regulator napięcia dla pojazdów z oświetleniem LEDowym. Szeregowe regulatory napięcia w motocyklach bywały bardzo rzadko stosowane. Mam tu na myśli układy alternatorów „dwufazowych”, gdyż w jednofazowych to standard —...
mostek regulator regulator prostownik mostek regulator obrotów mostek
sterownik drukarka epson zmywarka bosch schemat nissan wycieraczka
wiśniowski optimum radio internetowe esp32s3 polskie
Aktualizacja oprogramowania radia Makita DMR114 Opel Vectra 2.0 Diesel - Błąd 1635 - Diagnostyka