Regulator napięcia od chińskiego skutera 125. Schematów jest na Elektrodzie trochę. Nie każdy regulator będzie pasował. Specjalistą w tym temacie jest niejaki BANANvanDYK, spróbuj go zapytać.
Chce się dowiedzieć za co odpowiedzialny jest pin SENSE a nie jakieś schematy. Czy on ogranicza napięcie podawane do akumulatora jeśli na światła jest podawane za duże?
Nie jest prawdą ze regulatory przeciążają prądnice.Poczytaj troche ,bo jest inaczej-regulatory ograniczają moc prądu magnesowania wirnika.Typowy obwód ładowania załączam na schemaciefile:///media/Elements/Lublin/i... file:///media/Elements/Lublin/images2.jp... http://obrazki.elektroda.pl/5356963300_1...
Nie można jeździć z odpiętym regulatorem napięcia bo to oznacza uszkodzenie akumulatora, jeżeli po dopięciu wtyczki regulatora wracają światłą to do sprawdzenia jest regulator lub prądnica.
Dodam tylko że prezentowany na zdjęciach silnik jest moją własnością. Przetoczyć żeby nie było bicia --> dobry tokarz to załatwił za 30zł tylko trzeba zanieść wał aby dopasował stożek po dopasowaniu należy jeszcze stożek dotrzeć z wałem za pomocą pasty do zaworów. Filmiki są krótkie gdyż zepsuł się aparat w przyszłości nagram dłuższy filmik. Do tego...
W ciekawy sposlob opisasles ta oto sprawe . Przechodzac do tematu , mowisz ze " po 5km regler ist kaput " to by oznaczalo , ze ktos grzebal w przewodach (mogl sie pomylic prz podlaczaniu ) , lub napiecie leci wprost to reglera .
Regulator napięcia uwalony pewnie.
Dzięki, manual fajny, dobrze mieć taki dokument w razie czego, ale proszę mi powiedzieć jak i czy mogę podłączyć regulator napięcia z np chińskiego crossa lub skutera? Mógłbym mi ktoś przesłać albo zrobić schemat podłączenia? Domyślam się, że w tych dwóch żółtych kablach jest duże napięci przemienne zmieniające wartości przy podwyższeniu obrotów silnika...
Witam , chcę uruchomić jawe ts 350 ,brak w niej regulatora napięcia , posiadam regulator napięcia z chińskiego skutera (zipp quantum) 4 wyjścia , czy da się go połączyć ,aby w motocyklu była iskra ? akumulator jest instalacja fabryczna
Skąd wiesz ,że puszcza szpilki? Daj na wyjściu kondensator. Jeżeli ładowanie ok. To powinno pomóc. A 180zł za oryginał , to nie 300 za chińską podróbę.
Wpisz w pasku wyszukiwania Google - Sprawdzenie regulatorów napięcia alternatora - otrzymasz wiele odpowiedzi, rekomendacji i filmów. Przykładowa odpowiedź, ale w języku rosyjskim https://go-radio.ru/kak-proverit-rele-re...
dzisiaj kupiłem nowy regulator napięcia od jakiegoś skutera chińskiego, założyłem i wszystko działa jak należy
Np. regulator napięcia od chińskiego quada lub skutera, jest regulatorem stratnym i dobrze utrzymuje napięcie w granicach 14V. Elementem wykonawczym jest tyrystor plus radiator.
Witaj Błażeju. No właśnie nie ma nic... Na znanym portalu widnieje jako: REGULATOR NAPIĘCIA 12V SKUTER QUAD ATV 5 PRZEWODÓW
Akumulator zasila kierunkowskazy, rozrusznik, kontrolkę od kierunkowskazów, światło stop i sygnał a reszta idzie z alternatora. No właśnie nie wiem czy ma sens wymiany akumulatora jeżeli nie będzie ładowania. To w takim razie gdzie mam mierzyć napięcie i czy konieczna jest wymiana regulatora napięcia?
Konstrukcja alternatora i regulatora napięcia w chińskich skuterach dalece odbiega od rozwiązań stosowanych w samochodach i uniemożliwia proste podłączenie kontrolki ładowania. Tam nie ma obwodu wzbudzania alternatora, bo nie ma tam uzwojenia wzbudzającego, zamiast niego są magnesy stałe. Regulator jest prymitywnym regulatorem stratnym.
Witam, mam problem z światłami w chińskim skuterze a mianowicie, gdy włączę światła one tylko się żarzą, a regulator napięcia się grzeje. Mój problem zaczął się kiedy podłączyłem za duży przerywacz od kierunkowskazów.
Witam. Zamierzam zamontować regulator napięcia od chińskiego skutera 4t. Wszystkie skuterki mają regulatory przykręcone do ramy. W związku z tym: Czy powinienem przykręcić regulator do ramy, ew. doprowadzić masę do obudowy/radiatora? Ma to jakikolwiek wpływ na działanie regulatora? http://obrazki.elektroda.pl/9319888600_1...
Czy napięcia mierzysz sprawnym miernikiem? W tanich miernikach rozładowanie baterii 9 V skutkuje zawyżaniem wyników pomiarów. Bo o ile uzyskanie napięcia 15.5 V na akumulatorze nie jest zbyt trudne, to o napięcie 17 V trzeba się postarać. A jeśli chodzi o regulatory napięcia, to obecnie sprzedawane w większości nie posiadają układu regulacji napięcia...
Witam zastanawiam się nad zamianą diody prostowniczej na regulator napięcia z chińskiego skutera lub quada. Silnik B&S 8hp, z niego wychodzą dwa kable; czerwony z dioda do ładowania akumulatora , a drugi przewód to czarny do oświetlenia. Czy jest możliwość dobrania takiego regulatora aby oba te przewody wykorzystać i założyć oświetlenie Led. Pozdrawiam.
Chyba ważniejsze jest żeby regulator napięcia regulował na 14,4V.
Sam się zniechecilem po przeczytaniu paru rzeczy ...motorek musi być jednak szybko sprawny a to robota nie na krótka chwile ,nie mówię ze kiedyś nie spróbuje ale w tym momencie nie mam na to czasu . Kupiłem dziś aku kwasowy 5ah .przewód masowy wystarczy 1,5mm² ? Bezpiecznik na masie czy na plusie ma to jakieś znaczenie ?myślę nad zastosowśmiem...
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Witam buduję prosty prostownik akumulatora do ciągnika. Moje trafo ma kilka odczepów od 14V do 19V. I tu moje pytanie, czy mogę użyć regulatora napięcia z samochodowego alternatora lub z chińskiego skutera? Taki regulator można kupić za parę złotych. Wtedy mógłbym przełączając odczepy regulować prąd ładowania. A regulator by dbał aby napięcie nie było...
Witam. Na początek powiem, że od niedawna mam simsona. Nie było w nim elby, jest mostek gretza. Posiadam też regulator napięcia od chińskiego skutera 2T na 4 piny. Proszę o pomoc w podłączeniu ładowania z tym chińskim regulatorem, szukałem na innych stronach i nie wychodzi. Proszę o nie usuwanie tematu, wiem że to było, ale jestem nowy w Simsonach i...
Sorki za odgrzanie kotleta . Praktycznie to możesz założyć nawet z chińskiego skutera, ale jak długo pociągnie tego nikt nie wie. Panowie - temat zakończony sukcesem. Zamontowałem regulator napięcia ze skutera ( z pewnością chińskiego ) za całe 13,50 zł i cały sezon przekoszony. Dodatkowo założyłem wskaźnik napięcia , przy max obrotach ładowanie 14,3V...
Mama regulator napięcia 4 PIN do chińskiego skutera Router Grande 4T 50 diagnoza nie działa w skuterze starter kierunkowskazy klakson i nie wiem co się stało założyłem uniwersalny regulator napięcia ale chyba nie pasuje będę próbował sprowadzić oryginalny regulator napięcia i ciekawi mnie tak zwięźle i prosto Czy możliwe jest że przez zepsuty regulator...
Nic nie zmieniałam porostu skuter przestał działać. jak podłącze kable od swiatła i ładowania akumulatora które idą do regulatora to na iskrowniku jest napięcie z akumulatora, może być to wina chińskiego regulatora napięcia ?
Był uszkodzony regulator napięcia
Jak w każdym "pierdopędzie" z prostą instalacją elektryczną, występują w niej spore piki. Żarówkom to nie szkodzi, a elektronika głupieje. Obawiam się, że będziesz musiał tu szukać metodą prób i błędów. Filtry zasilania, ekranująca obudowa, umieszczenie w odpowiednim miejscu, kondensatory przeciwzakłóceniowe w instalacji... Na początek jednak spróbuj...
Dzięki ale ten link do obrazka opisanego po niemiecku... widziałęm ten obrazek wcześniej ale tego języka nie znam. Żeby jeszcze kolory kabli podali.. to na tyle znam.. Nie wiem co to ladeanker i AC-regler .. Ale zrobiłem coś innego - zamówiłem oryginalny regulator u autoryzowanego dostawcy części do Modo 50 (firma www.moto-ventus.pl) niepotrzebnie kupowałem...
Ja kiedyś w podobnym sprzęcie, zastosowałem moduł - prostownik i regulator napięcia w jednym, z chińskiego skutera, taki typowy, na chyba 4 piny. Cewka ładowania była bezmasowa, więc jeden przewód na masę, drugi do regulatora. Dalsze połączenia, zależnie od zastosowanego regulatora, ale to było masa, wyjście + do akumulatora. Sprawdził się idealnie....
Element przedstawiony na zdjęciach to rezystor mocy służący jako sztuczne obciążenie dla oświetlenia oraz regulatora napięcia. Jeśli ten drugi rezystor ulegnie uszkodzeniu, zaczynają się problemy z przepalającymi się żarówkami w oświetleniu głównym i napięciem ładowania akumulatora. W starych Hondach stosowano bardzo kiepskie rozwiązanie regulatora...
Założyłem do silnika WSK 125 regulator napięcia od jakiegoś chińskiego skutera. Niestety na pełnych obrotach podaje napięcie od 26 do prawie 30V. Na razie podłączone są tylko światła ale dla przerywacza kierunkowskazów czy w przyszłości zamontowanego akumulatora to trochę za dużo :D. Dodam że regulator jest podłączony pod dwie cewki w prądnicy, tej...
Ale to kpina jakaś? Zabierasz się za naprawy elektryki, a nie masz PODSTAWOWEGO i KONIECZNEGO narzędzia?!? Przecież podstawowy miernik, to koszty niższe, niż zakup nowego regulatora napięcia. Więc jeszcze raz - żarty sobie robisz?
Prawdopodobnie uszkodzony regulator napięcia dość częsta przypadłość w Chińskich skuterach. Akumulator to raczej trup ale jeśli jakimś cudem uda Ci się odpalić skuter na tym akumulatorze to zmierz napięcie ładowania na wolnych obrotach oraz na wysokich obrotach (tylko ostrożnie aby skuter nie spadł z stopki centralnej i nie odjechał). Jeśli akumulator...
Posiadaczy Skuterów z roczników 2006-2008r. Nic to nie mówi, a gdyby nawet... Każdy model skutera produkcji chińskiej ma zupełnie inną instalację elektryczną i tak samo inaczej wykonane i podłączone przełączniki zespolone. Wymieniając przełączniki na nowe trzeba zawsze dużo kombinować, w najlepszym wypadku przelutowanie "kostek", w najgorszym przerabianie...
Kupiłem chiński skuter elektryczny marki Tianma EV200 F-1. Wszystko było ok dopuki nie przepalił się regulator napięcia, a dokładnie takie urządzenie które redukuje napięcie z 60v do 12v, wtedy żarówki zaczeły wybuchać a skuter zaczoł jezdzić do tyłu. Wymieniłem uszkodzony regulator na nowy, żarówki już palą się normalnie ale skuter wciąż jezdzi do...
No przecież widać, że na światło i grzejnik urządzenia rozruchowego idzie napięcie przemienne z alternatora. Więc nie ma się co dziwić. Zresztą jest to częste rozwiązanie w chińskich skuterach. Oszczędza się na wielkości regulatora. Napięcia mierzone bez obciążenia, czyli z alternatorem odpiętym od instalacji mogą sięgać kilkudziesięciu V. Też nic dziwnego,...
Bardzo często w tych chinskich ,,pojazdach" energetyczny bilans w instalacji elektrycznej jest ujemny. Oznacza to, że moc prądnicy jest zbyt mała, by zasilić wszystkie odbiorniki i jeszcze doładować akumulator. Bierze sie to z tego, że dany silnik, ze standardowym alternatorem (magnetem) jest montowany raz w układzie, gdzie światła główne sa zasilane...
Bądź pójść w obecną technologię i założyć cały "zapłon CDI" (tak sprzedają przerobione iskrowniki z magnetem z chińskich skuterów) i cieszyć się wszystkimi udogodnieniami płynącymi z tejże technologii.
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Regulator napiecia sprawdz. Mozliwe ze jest nadpalony i nie ma sily podawac wiecej napięcia
Chińskie skutery 125 i 150 mają takie regulatory (nie wszystkie)
Wszystko idzie przez regulator ELBA nawet ładowanie akumulatora. Nieprawda. Nawet zamieszczony przez ciebie schemat temu przeczy. W Simsonie każda cewka magneta to osobny rozdzielony galwanicznie obwód. Jedynie masa i to nie wszędzie jest wspólna. Do tego ELBA 6V była różna od ELBA 12V. Ta pierwsza nie potrzebowała prostownika(ładowanie jednopołówkowe...
Żonglowanie regulatorami napięcia nie da ci zauważalnej oszczędności. 0,2A w tę czy drugą stronę nic ci nie da. Bo regulator odda tylko tyle prądu (minus straty) ile da mu cewka. A ty chcesz tego prądu ładować więcej. Cewka nie może ci dawać napięcia DC. Zawsze daje napięcie AC. Gdyby to było napięcie DC to regulator napięcia byłby w zasadzie zbędny...
No i widzisz jakie to proste, masz 8 magnesów wiec nie masz problemów z fazami cewek, możesz wszystkie w szereg połączyć (pamiętając o tym żeby nawijać naprzemiennie lewo-prawo). Jednak trzeba zmienić ilość zwojów i grubość drutu, bo nawiniecie szeregowe nie da przyrostu mocy a jedynie przyrost napięcia, które "zgubi" się na tyrystorze regulatora.
Faktycznie nie jest to CDI, tylko tranzystorowy moduł zapłonowy, mój błąd Znalazłem filmik z naprawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=AGk... Regulator napięcia bez problemu kupisz na znanym portalu aukcyjnym [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
Problem rozwiązany. Źle był nawinięty stojan. Nawinąłem na nowo, na każdą cewkę po 46 zwoi drutem 1.2mm, do tego zastosowałem regulator napięcia 5 kablowy od chińskich skuterów 125 i ładowanie na wolnych obrotach już ponad 14V. Z ciekawości sprawdziłem słuszność tej przeróbki w oparciu o dotychczasowy mostek gretza + przetwornicę step down zamiast jednego...
Witam posiadam chiński skuter w którym skończyły się światła i zgineło ładowanie. Mierzyłem regulator napięcia i jest dobry, ale nie wiem jak zmierzyć iskrownik i jakie powinny byc wartości. Jak ktos wie to niech napisze bo już nie mam siły do tego chinola
Witam, zostałem szczęśliwym posiadaczem chińskiego skutera. I mam problem z kierunkowskazami, mianowicie początkowo świeciły światłem stałym lewa i prawa strona. Stwierdziłem że pewnie przerywacz więc go wymieniłem, i wszystko działało sprawnie cały jeden dzień. Teraz lewa strona świeci mi światłem stałym a prawa w ogóle nie działa. Czy może to być...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
Główny problem nie jest w konstrukcji tylko w napięciu jałowym/maksymalnym. Może się okazać że prądnica bez obciążenia daje 20-30V i po prostu spali regulator.
To sie stało z minuty na minutę :| wyjechałem wieczorem z domu 200 metrów i nagle zgasnął,ale gdzieś 2 dni przed tym, to już przestała podnosić sie wskazówka od paliwa i klakson nie działał na włączonym silniku.A oprócz tego że sprawdze jeszcze raz te wszystkie kabelki to masz jakieś rade co mogło sie innego stac np.regulator napięcia albo iskrownik???jak...
zasilanie jest około 16v schemat znalazłem dawno i wszystko gra względem niego.. impulsator to trochę za duża filozofia dla mnie żeby go mierzyć, masę ma bo jest skręcany do silnika 2 śrubami, kabelek jest jeden niebiesko biały idzie do modułu prosto,z iskrownka ida 3 kabelki jedn na moduł czerwono czarny, biały i żółty na regulator napięcia, mam pytanie...
czym może być spowodowane przepalanie się żarówek - uszkodzeniem regulatora - niewłasciwymi połaczeniami - stosowaniem żarówek o innej niż przewidziana przewidziana mocy - stosowaniem żarówek od tanich chińskich producentów Regulator napięcia jest nowy Jaka była przyczyna wymiany? Jaki regulator był, jaki jest obecnie?
Regulator ma typowy pinout. Napięcie zasilające oświetlenie masz na żółtym przewodzie. Napięcie jest przemienne, ale jeśli nie masz miernika TrueRMS nie zwracaj szczególnej uwagi na wynik pomiaru , bo na zwykłym mierniku przy napięciu odkształconym nie masz w ogóle dokładności, będzie wskazywać 10-14V przy prawidłowo pracującym regulatorze. Napięcie...
Witam. Prosiłbym o podpowiedź, gdzie mam podłączyć w prądnicy drugi przewód kontrolki ładowania. Jest to chiński skuter i prądnice we wszystkich są takie same. Z magneto wychodzą cztery kable, dwa idą do regulatora napięcia a dwa do CDI. Dodam że jeden przewód kontrolki jest podpięty do plusa po stacje.
Przecież ta prądnica ładuje akumulator i zasila światła mijania, drogowe i pozycyjne. A teraz policz moc wszystkich żarówek jakie masz w tym skuterze - do tej mocy jest przystosowany akumulator, Panowie, ogarnijcie się trochę. W 99% tych chińskich skuterów w prądnicy są 3 cewki, jedna zasila moduł zapłonowy, druga ładuje akumulator poprzez regulator...
A tutaj schemat regualtroa z skutera który mam teraz I na obu jest mostek prostowniczy i za mostkiem jest napięcie stałe I chiński regulator działa dobrze niezależnie od obrotów Więc czego dalej szukasz? Mostek prostowniczy jest tylko do zasilania obwodu pomiarowego i wyzwalania tyrystora, który zwiera jedną połówkę sinusoidy do masy. To bardzo prymitywny...
Nie wiem dokładnie jak tam jest, ale czasem nie jest to konstrukcja taka jak w skuterach? Jeden przewód to bylby odczep do świateł, koniec uzwojenia do ładowania (ale kondensatora?). Jednym słowem sprawdź czy to jest uzwojenie "masowe" z odczepem czy "bezmasowe". Schematy różnych regulatorów znajdziesz na http://www.motelek.net/schema/spannung/ Mam...
Witam Dostałem w prezencie nowy skuter (nie zarejestrowany, nie jeżdżony), a że nie było sezonu zimował i wiosłował też w garażu. Przed przerwą wszystko działało. Teraz nie chce zapalić, a jak już nawet, to po kilku sekundach gaśnie. Akumulator naładowany, sprawny, paliwo jest. Iskra jest, świeca dostaje paliwo. Nie wiedząc że tak nie wolno robić, przed...
Rozwijając post wyżej w starych motocyklach prąd zmienny trafial do prostownika i wychodził jako stało kierunkowy a następnie do regulatora który nie pozwalał na przekroczenie 14.4v. W nowych konstrukcjach obie funkcje spełnia modol. Dużo ludzi myli pojęcia zmienny przemienny a dodatkowo myśli ze prąd stały ma zawsze sztywne 12v dlatego poniekąd nasluchales...
Znaczy w tedy nie wiedziałem o tym innym podłączeniu w longjii i myślałem że ten regulator nie działa więc go oddałem do sklepu. A ten drugi z innego sklepu to ten co mam go teraz w skuterze. A z tą diodą o co chodzi? Jak by była to ją wywalić czy co? A tą diodę będę sprawdzał dopiero gdzieś we wtorek bo w tedy maja być przednie żarówki do skutera....
Witam. Odnawiam moją wsk 175 w której zamontowałem już zapłon bezstykowy zasilany z akumulatora 12V z którego działania jestem zadowolony i pozostało mi tylko ładowanie do ogarnięcia. Jak narazie wymieniłem dodatkową cewkę ładowania (na główną z innej prądnicy wsk) którą spiąłem szeregowo z cewką główną ładowania a je obie równolegle do cewek które...
Simsonowska Elba nie wytrzyma takiego napięcia. To sprawdź sobie jakie jest w Simsonie bez żadnego obciążenia. Nie sprawdzałem, ale strzelam że ze 40V pokaże na wyższych obrotach. Dlatego nawet w instrukcji napisane jest, żeby przy odpiętym akumulatorze zewrzeć ze sobą przewody od akumulatora. Naprawiłem nie jedną Elbę, więc wiem o czym piszę. Zastosuj...
Wytłumacz mi jakim cudem zdjęcia które tutaj dodałem są od układów cdi dc skoro magneto bez regulatora i prostownika tworzy prąd AC. Podłączając moduł do chińskiego skutera na tzw pająka podłączam go tylko do statora, masy oraz cewki wysokiego napięcia (przewód do gaszenia pomijam) motocykl ma iskrę i odpala bez najmniejszego problemu, powiedz mi skąd...
I te 2 zarówki 35W świecą jednocześnie? Takiej mocy żarówki były fabrycznie? Obawiam się ze dla typowego cinskiego magneta 75W obciążenia światłami to będzie zbyt wiele, z reguły jest jedna żarówka 35W a i tak bilans energetyczny jest "na styk". No tak. I zauważyłem też, że plastiki reflektorów lekko już pożółkły. Pewnie od ciągłej jazdy na światłach....
Witam , mam chiński skuter Zumico Shiva w którym wykonałem swap silnika z Piaggio hexagon 150 cc 2t .W skuterze po swapie zastosowałem : -org. regulator napięcia z piaggio -org. cewke z piaggio -org. moduł z piaggio Reszta elektryki została z Zumico.W skuterze zrobiłem już ładowanie , światła , start/gaszenie . Mam małe problemy z resztą , mianowicie...
Ja w swoim motocyklu wymieniałem żarówkę z tyłu codziennie... Ja przy swoim kiedyś wymieniałem co około 2 tygodnie, dwuwłóknowe żarówki i zawsze spalone światło pozycyjne, rzadko światło stopu. Do czasu kiedy przerobiłem mocowanie i zamontowałem lampę poprzez przepusty gumowe do wiązek przewodów, podobnie jak to było robione w motocyklach Hondy. Od...
Czy mam przedstawić materiały "instruktażowe" abyś zrozumiał o czym ja mówię? http://www.motelek.net/schema/spannung/f... ogólny schemat działania układu ładowania w skuterach 50 cm³ wraz z pełnym schematem regulatora napięcia. http://www.motelek.net/andere/scooter/Mi... wyniki pomiarów wydajności alternatora z...
skuter regulator napiąć regulator ładować skuter chiński skuter chiński regulator napięcia
pilot pioneer wzmacniacza podłączyć telewizor philips router wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie
kupię diagnoskop kupię diagnoskop
Amica 506GcE3 - Brak termoobiegu i grzania Jak wyczyścić dysze w kuchence gazowej?