Możesz zastosować zwykły, trójfazowy regulator z 5 przewodami. Ten z paskiem jest do kompensacji spadku napięcia w instalacji. Większość motocykli tego nie ma i działa.
Raczej tam nie będzie czego naprawiać. Regulatory napięcia trójfazowe są wykonywane techniką hybrydową. U chińczyka za 60 zł może się okazać że wewnątrz siedzi trojan a nie regulator... Zalewę trzeba grzać opalarką i skrobać. Czasem jest miękka jak guma i łatwo się rozbiera, w innych przypadkach skrobie się jak gips. Często można spotkać zasypywanie...
Witam, Piszę z pytaniem odnośnie programu SIMULINK, Zródłem obwodu jest trójfazowa prądnica. Mam obwód elektryczny w którym są załączane odbiory rezystancyjne w odstępach czasowych. Wraz z załączaniem odbiorów spada napięcie na prądnicy. Czy zna ktoś jakieś rozwiązanie aby napięcie na prądnicy było kompensowane?
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Dzień dobry, szukam osoby, która wykona w programie PSIM regulator napięcia trójfazowego dla określonych pomiarów.
Witam, Chciałbym zadać 2 pytania dotyczące trójfazowych tyrystorowych regulatorów napięcia przemiennego. 1. Czy w tych regulatorach tyrystory można zastąpić tranzystorami? 2. Czy impulsy prądowe podawane na bramkę tyrystorów, można podawać w dowolnych momentach? Z tego co znalazłem, zrozumiałem, że schemat zastępczy tyrystora to dwa tranzystory więc...
Jeżeli są tylko dwa wejścia to prawdopodobnie masa jest na obudowie, co do trzech faz, to trzeba by było wyprostować to na diodach, jeden kabel zrobi za masę, a dwa pozostałe przez diody podłączyć do regulatora.
Sprawdź impulsator miernikiem, jeśli ma kilkaset Ω do 1 kΩ to jest to na pewno czujnik indukcyjny, jeden przewód do masy, drugi do modułu (który gdzie sprawdzisz doświadczalnie). Jak zamontujesz prostownik/regulator napięcia trójfazowy oraz akumulator, to możesz zastosować moduł DC-cdi, możesz również użyć modułu AC-cdi i zasilić go z dedykowanej...
Witam wszystkich znających temat. Poszukuję pilnie schemat regulatora napięcia trójfazowego do motocykla zeby wykonać samemu. Co kupić, jak polutować itd. Terminami eletronicznymi proszę nie operowac bo się na tym temacie wogóle nie znam, tylko na prosty chłopski rozum. WSZYSTKIM LUDZIOM DOBREJ WOLI SERDECZNIE DZIĘKUJĘ>Grzegorz
Zadzwoń do swojego ZE i zapytaj to się dowiesz o konsekwencjach.
Każdy trójfazowy regulator napięcia rozszyfrujesz miernikiem ustawionym na test diody. Z zewnątrz to jest jak trójfazowy mostek Graetza.
Witam. Jeżeli chcesz regulować obroty wsilniku trójfazowym klatkowym to tylko falownikiem (zmiana częstotliwości napięcia zasilającego).Każdy falownik ma możliwość zmiany kierunku obrotów. Falowniki budowane są przeważniie na elementach IGBT a Ty piszesz o triakach to znacz że jest to regulator napięcia trójfazowy.Takim sterownikiem dużo nie poregulujesz...
To nowy regulator napięcia? Zielone złącze może oznaczać jakieś specjalne zastosowanie — jedno ze zdjęć w internecie opisuje regulator jako trójfazowy. Regulatory napięcia w japońcach wymagają dostarczenia osobnego zasilania — oznaczanego jako IGN. Obniżenie poziomu napięcia w tym miejscu skutkuje podniesieniem napięcia ładowania na akumulatorze....
Jeżeli masz sprawne diody ( najlepiej sprawdzisz akumulatorem samochodowym lub zasilaczem i żarówką 12V/21W ) i po zasileniu z obcego źródła generator pracuje poprawnie to masz uszkodzony regulator, lub układ porównawczy. Podłącz regulator napięcia bezpośrednio do wirnika z pominięciem układu porównawczego napięcia i zobacz, co się będzie działo. W...
http://moto.allegro.pl/item251655082_251... Trójfazowy regulator napiecia jak sprawdzić przewody ? które sa do alternatora (3 przewody) a ktore plus i minus (2 przewody) .
I jeszcze , może mi się coś pomyliło ale jeszcze są chyba silniki 3fazowe z komutatorami czyli mają cewki na wirniku , tych cewek nie można wykożystać? Cewki na wirniku i komutator to dwa różne zagadnienia. Cewki mają tzw. silniki asynchroniczne pierścieniowe (pierścienie to jeszcze nie komutator, nie mają wycinków), dość powszechne. Możesz spróbować...
Przepraszam bo to ciężki i nowy temat, szperałem cały dzień i natrafiłem na duży problem z rozwiązaniem napięcia wygląda to tak: PrądnicaAC trójfazowa Okolo 9kw 400v z prostownikiem na 230v(problem)regulator napięcia, silnikDC 5kw trójfazowy na napięcie 48/72v Problemem jest To ja rozwiązać zrównanie napięć 48 lub 72v
Jak to trzy żółte? Model po 2008 roku, czy swap? Ten regulator nie nadaje się do alternatora trójfazowego.
Napisz jaki model quada masz i rok produkcji. W quadach zwykle występuje alternator trójfazowy + prostownik zintegrowany z regulatorem napięcia.
Taki regulator od skutera się nie nadaje. Co prawda da się go podłączyć, ale ulegnie spaleniu od mocy alternatora. Potrzebny jest regulator "dwufazowy" lub ew. trójfazowy.
Tam jest zastosowany typowy motocyklowy trójfazowy regulator napięcia, nie ma osobnego wyjścia na zasilanie ECU i ładowanie akumulatora. Regulator powinien być bezpośrednio połączony z akumulatorem (przez bezpiecznik oczywiście). Na pewno zasilanie przepływa przez ECU, a nie przez electric box? Nie widzę aby ECU miał takie złącza, pasujące do regulatora...
D+ to stałe napięcie z prostownika regulatora, czyli DC +12V, Ten drugi przewód to coś innego, zmienne napięcie wychodzące bezpośrednio z uzwojenia trójfazowego, częstotliwość przebiegu zależna od obrotów. Można by wykorzystać ten drugi przewód ale trzeba by dać diode i kondensator.
Uzwojenia pewnie idealnej symetrii nigdy nie mają a z tą neutralnością punktu gwiazdowego stojana to mi się tak jakoś skojarzyło przez analogię z punktem gwiazdowym transformatora trójfazowego.
Po pierwsze do prawidłowej pracy regulator musi być połączony z akumulatorem. Po drugie zdarzają się podróby które nie działają (zwykły mostek lub pusty w środku) lub regulatory które nie posiadają oznaczeń przez co łatwo pomylić (inna zasada działania do alternatorów jedno-, "dwu-" i trójfazowych).
Witam, mam problem z regulacja napięcia transformatora trójfazowego. Transformator ten ma być wykorzystany w spawarce typy MIG. Transformato ma tylko jedno uzwojenie pierwotne( nie posiada odczepów). Szukałem schematu regulatora ale niestety nie znalazłem. Moim zdaniem dobrą regulacją będzie regulacja napięcia pierwotnego na triakach. Myślałem o zastosowaniu...
Te oznaczenia nie mają znaczenia. Trochę kosztuje ten regulator... Rycho, te regulatory są typu Shunt (stratne)? Jeśli tak, to można zawsze pobawić się z podstawieniem używanego regulatora trójfazowego z motocykla.
Regulator napięcia od motocykla, tzw. „dwufazowy” do alternatora jednofazowego z uzwojeniem bezmasowym. Ewentualnie regulator trójfazowy.
Zamykam
Przeglądając You Tube natrafiłem na taki oto film. Najdziwniejsze jest to, że producent nakleił znaczek CE (widać np. 22:00) więc teoretycznie deklaruje, że urządzenie spełnia normy czyli m.in. nie wpuści do sieci napięcia większego niż 253V. Zatem albo producent nie zdaje sobie sprawy z odpowiedzialności jaką na siebie bierze albo liczy na to, że...
Witam, Chcę wymienić stara kostkę na połączeniu wyjścia prądu przemiennego z alternatora trójfazowego do regulatora napięcia na Mosfecie. Alternator ma 280W mocy, trzy fazy, okolo 70V na fazie. Jakie złącze hermetyczne typu samochodowego będzie ok?
Furman1234 , na jakie napięcie są grzałki?.
Witam, potrzebuje zrobić sterownik (regulator obrotów) silnika trójfazowego prądu stałego o napięciu około 40V i mocy 2kW. Nie pomyliłeś pojęć, silnik trójfazowy i na dodatek prądu stałego :?: :?: :?:
Mam problem ze sterowaniem stratnym regulatorem napięcia alternatora trójfazowego z magnesami stałymi. Stopień wykonawczy regulatora na tranzystorach polowych działa bez zastrzeżeń, więc nie będę go szczegółowo omawiał (mostek 3F z diodami Schottkiego w górnej i n-mosfetami w dolnej gałęzi, których diody pasożytnicze działają jako prostownicze), natomiast...
Niestety tutaj maksymalna moc tego agregatu to jest ok 2200 W na 3 fazach w krótkich impulsach . Ciągła moc to ok 550 W na fazę . Uzwojenia wykonane z aluminium wirnik i stojan , malowane na kolor miedzi . Do tego dochodzi kiepski regulator AVR wykonany na styk .
A gdzie jest oryginalny regulator napięcia?
A nie lepiej byłoby zastosować regulator napięcia od jakiegoś alternatora samochodowego? no i trójfazowy mostek prostowniczy. pozdrawiam!
A czy to problem dodać większy radiator? Pozatym jest to typowy regulator dla magneta trójfazowego. DObierać pod kątem mocy alternatora. Są zamienne.
żarówka 12V 35W - układ z 2x2200uF był zmontowany na szybko aby sprawdzić działanie ładowania. Częstotliwość kilkaset Hz. Bez kondensatorów - wyjście regulatora napięcia podpięte bezpośrednio pod żarówkę powodował jej przepalenie po zwiększeniu obrotów. Nawet żarówka 24V H4 (chyba 75W) również zabłysnęła jasnym światłem. Także dodanie kondensatorów...
Chcesz spalić moduł zapłonowy i licznik? Nie odłącza się akumulatora podczas pracy silnika. Tak samo nie sprawdza się napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora. Masz tam regulator napięcia z wejściem Sense (czarny przewód). Sprawdź czy na nim pojawia się napięcie 12V po stacyjce. Sprawdź czy układ mostka trójfazowego w regulatorze jest sprawny....
Nie bardzo rozumiem ten rysunek. Miało być chyba tak, że z generatora trójfazowego, napięcie podawane jest na regulator mocy trójfazowy, dalej na prostownik trójfazowy i stąd na baterię albo obciążenie. Ale mogę się mylić, bo przecież łatwiej było by zrobić prostownik sterowany. Regulator w takiej konfiguracji, działa jak ściemniacz. Kondensator C1...
Do transformatora jednofazowego czy trójfazowego? Polecam książkę "Łączniki bezstykowe " Dedry
Witam Poszukuję schematu prostego regulatora do mostka prostowniczego trójfazowego na napięcie sieciowe (3 tyrystory, 3 diody). Regulator ma tylko "otwierać" tyrystory od 0-100%. Ma to służyć do zasilania silnika DC bocznikowego (2-3kW) w pewnym wózku. Na znanym serwisie aukcyjnym jest w sprzedaży podobny sterownik (wystarczy wpisać hasło "tyrystorowy"...
Podobny stojan - tzn. wymiary https://obrazki.elektroda.pl/5079932200_... Na Aliexpress znalazłem AVR 7-pinowy z oczkami, ale czy on kontroluje napięcia 3x230 V, nic w opisach nie znalazłem. Opis ogólny: 'HJ.5K-3 przewód 220 AVR 7 dla Hanjing automatyczny regulator napięcia części do generatorów benzynowych trójfazowy " https://obrazki.elektroda.pl/9057913200_...
Więc regulator napięcia to przeróbka, zamontowany trójfazowy od zwykłego motocykla. Niestety nie ma pewności poprawnego działania na kondensatorze, dlatego akumulator byłby wskazany. Na schemacie jest jako opcja podłączenie akumulatora, jednak jest on odłączany od instalacji ręcznie (zworką - z pominięciem stacyjki). Z resztą konstrukcja instalacji...
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie agregatu trójfazowego z prądnica o mocy nominalnej 6.5 kW. Wymieniłem regulator (pisali że uniwersalny od 5 do 7.5 kW) i napięcie międzyfazowe wynosi 450V mimo że potencjometr na AVR jest ustawiony na minimum . Czy można gdzieś wstawić jakąś rezystancję na przewodzie żeby zbić napięcie wzbudzenia ? Oryginalny regulator...
Czy jest istotna różnica pomiędzy regulatorem solarnym i wiatrowym MPPT? Z tego co czytałem w kontrolerach hybrydowych część PV jest MPPT ale część "wiatrowa" tylko PWM. Myśląc o zakupie turbiny zastanawiam się nad jej napięciem pracy. Mam wybór pomiędzy 24 i 48V. Na pewno akumulatory będą 24V. Zaświtała mi idea z paneli solarnych, czyli większe napięcie...
Na odpalonym silniku na wolnych obrotach około 2 tyś miernik wskazuje na akumulatorze 11.8 V, zwiększe obroty do około 5-6 tyyś to skaczę na 12.1-12.3 V..... Wszystkie części przekładałem do kumpla Mz po kolei, czyli alternator ,krzywkę, stojan, prostownik trójfazowy, regulator napięcia i za każdym razem u niego pojawiało się ładowanie a u mnie jak...
Witam mam pytanie posiadam agregat trójfazowy z regulatorem napięcia. Jednak obciążając jedną fazę ok 2000W na fazie nieobciążonej wzrasta napięcie niebezpiecznie do 260V.Moje pytanie brzmi czy to normalne zachowanie oraz ewentualnie jak można to zlikwidować,tak aby bez względu na obciążenia napięcia na poszczególnych fazach były jednakowe.
Regulację napięcia w maszynach synchronicznych przeprowadza się przez zmianę prądu wzbudzenia, takie samo zadanie ma regulator napięcia w alternatorze samochodowym. Alternator to także prądnica synchroniczna, trójfazowa, która po prostu ma wbudowany mostek na wyjściu. Częstotliwość napięcia w tworniku (stojanie) maszyny synchronicznej zależy od prędkość...
Trójfazowy regulator mocy ze sterowaniem grupowym do zastosowań grzewczych. Sterowanie napięciem 0-10V lub prądem 0-20 mA Długość cyklu grupowego 45 sekund. Triaki włączane w zerze dla zmniejszenia zakłoceń. Minimalne obciążenie 500W Moc maksymalna (zaleznie od modelu i napięcia zasilania) 23kW do 44 kW Sygnał sterujący separowany (odporność na przebicie)...
mam pytanie odnośnie policzenia strat w układzie, przypomnę że układ jest zasilany przez trójfazowy regulator napięcia przemiennego na tyrystorach, następnie jest trafo , a za trafo układ dwunastopulsowy z połączenia dwóch układów sześciopulsowych połączonych równolegle, odbiornik R....moge to liczyć ze wzoru u1*i1+ u2*i2+ u3*i3= ud*id podstwiłem po...
Spróbuj zdjąć choć kawałek charakterystyki tej prądnicy: jaki prąd i napięcie wzbudzenia dla jakiegoś tam obciążenia (przy obrotach nominalnych) i na tej podstawie będzie można wykombinować regulator.
w takich bzykach za ładowanie odpowiada prądniczka; zacznij od tego, że na wejście regulatora napięcia, dostarczane jest napięcie zmienne, po odpaleniu silnika zmierz to napięcie; będzie wiadomo czy z prądnicy wychodzi zmienne napięcie; nie ma też twojej odpowiedzi jakie jest napięcie na aku przed odpaleniem skutera i po jego uruchomieniu i odczekaniu...
Posiadam agregat Einhell trójfazowy. Nie dawał napięcia na wyjściu. Po wymianie regulatora napięcia napięcie się pojawiło tylko, ze jest inny problem. Na dwóch gniazdach od 220V mam napięcie 150V i 50V, a na wyjściu "uzwojeniach" trójfazowym mam odpowiednio 150V 50V 50V. Co może być przyczyną takiego stanu?
Spalony stator też daje napięcie, a przy okazji pali regulatory. Sprawdziłeś stator fizycznie (wzrokowo)? Pewnie nie. Alternator jest jednofazowy (uzwojenie bezmasowe), alternator o obciążalności 22A. Tylko użycie regulatora trójfazowego do przeróbki ma sens.
Zastosowana w tym agregacie prądnica synchroniczna ma uzwojenie na wirniku. Prądnica jest samowzbudna dzięki kondensatorowi, który gromadzi energię z namagnesowania szczątkowego, lub z dodatkowego układu wzbudzenia w postaci regulatora magnetycznego lub elektronicznego.
Jaki rodzaj alternatora występuje w Twoim modelu? Jednofazowy z odczepem na światła (światła zasilane ze silnika), czy trójfazowy?
Wspomniałeś o silniku zasilanym trójfazowo a nie jedno. Regulator fazowy tylko poszarpie kształt napięcia zasilającego i na dobrą sprawę będzie tym porcjował energię ale nijak się to ma do zmiany częstotliwości napięcia zasilania. No i druga sprawa, że potrzebowałbyś trójfazowego regulatora a nie jedno.... Możesz też jak radzono wybrać inny rodzaj silnika...
Nie udało mi się otworzyć wymienionego pliku spawarki. Pytania: 1. Czy strone wtórna trafo można obciążyć żarówkami w układzie trójkąta ? 2. Jak wyglądają przebiegi napięcia na oscyloskopie ? 3. Co z napięciem synchronizującym do wyzwalania tyrystorów ?
Całkiem inna bajka. Masz alternator jednofazowy a regulator od trójfazowego. Poszukaj jednofazowego od jakiegoś skutera. Byle moc alternatora była zbliżona.
na drugiej występuje też często ale mniej niż na trzeciej. Na pierwszej praktycznie w ogóle. Takie luźne moje myślenie bo nie przemyślane obliczeniami ale czy nie da się dwóch grzałek podpiąć szeregowo na dwie fazy bez zera? lub dwie szeregowo tylko pod jedną fazę i zero aby obniżyć oddawaną moc bez użycia więcej regulatorów? .
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
http://www.profelsicom.ru/1f4038313e404b... Na dole jest schemat właśnie takiego prostownika sterowanego z regulacją napięcia. Jest on trójfazowy wiec przy pracy jednofazowej można zlikwidować jedną gałąź mostka
Witam, Od pewnego czasu chodzi mi po głowie myśl, aby wykorzystać stary rower i stary alternator, który mi zalega w piwnicy i zrobić z tego rower do generowania 220V. Całość działała by na zasadzie pedała->przełożenie->pasek klinowy->alternator->mostek prostowniczy trójfazowy->regulator napięcia->akumulator 12V->przetwornica 12/220V ewentualnie UPS....
Witam. W układzie skraplacza klimatyzacji jest sześć wentylatorów. Ich prędkość do tej pory regulowana była poprzez trójfazowy regulator napięcia. Sygnałem zadającym prędkość było ciśnienie w układzie po stronie tlocznej. Regulator uległ uszkodzeniu i wymieniłem go na falownik LG IG5. Wykorzystalem wejście I na sygnał 4-20 mA pochodzący od czujnika...
Witam! Tak stef311 twoje wyliczenie jest słuszne. Producent akumulatora może odmówić Ci uwzględnienia reklamacji jeżeli udowodni że nie zapewniłeś napięcia ładowania 14,2V +/- 0,3V . Dlatego w samochodzie do doładowywania akumulatora jest alternator (bez wdawania się w zasadę działania jest w książkach, to - trójfazowy elektromechaniczny generator z...
Wcześniej dawało rade na samym regulatorze. Dodam że zasilacz sieciowy 2a tez dawał rade No to zrób tak jak radził kolega (at)jaszczur1111 : Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Jaki stabilizator? Podejrzewam, że wystarczyłby...
Witam, Z fotki raczej nie wiele wynika, w/g mnie jest to mikroprocesorowy sterownik kontrolujący napięciem wzbudzenia wirnika prądnicy trójfazowej. Musiałbyś podać więcej detali by coś więcej wydedukować. Jeżeli moje spojrzenie jest prawidłowe to mógłbyś zastanowić się nad możliwością zastosowania regulatora do alternatora trójfazowego np. do alternatora...
Witam Agregat pracuje. Uszkodzony był regulator napięcia. Pozdrawiam. Dziękuje za pomoc.
Nie lepiej było to przerobić na trójfazowy alternator, jak w typowym motocyklu? I zastosować typową aplikację regulatora napięcia stratnego wtedy.
Przy dużych mocach owszem, ale małe wentylatory zwłaszcza 1f reguluje się zmieniając napięcie zasilania. Są dostępne nawet regulatory kilkustopniowe, i jest to autotransformator z kilkoma odczepami.
Sam się kiedyś zastanawiałem żeby wyrzucić cewkę wysokiego napięcia z magneta na zewnątrz i zastąpić ją cewką niskiego napięcia i połączyć to razem w trójkąt lub gwiazdę oraz wyprostować to na trójfazowym mostku prostowniczym. NApewno trzeba by za tym prostownikiem założyć jakiś regulator napięcia tak żeby nie przeładowało to akumulatora.
mierzyłem oczywiście na odpiętym reglerze, pomiar wykazał bardzo mały wynik rezystancji, rozmawiałem z osoba która przewija tego typu układy i stwierdziła że możliwe że zwarcie jest w okolicy połączenia przewodów fazowych. Także może uda się to naprawić bez przewijania, po świętach stator sprawdzi elektromechanik. Jak nie to regler i stator powędruje...
Dowolny regulator trójfazowy. Nie polecam robienia go samemu, po czasie się rozleci.
Nie znam dokładnie konstrukcji tego alternatora ale diodę włączało się szeregowo (zgodnie z kierunkiem przewodzenia) w katody 3 diód z których prąd zasila regulator napięcia. Alternator ma przeważnie 9 diód - 6 wysokopradowych w mostku trójfazowym przez które prąd płynie do akumulatora i 3 diody małej mocy zasilające regulator napięcia i będące jednocześnie...
witam z tego co pamiętam sterownik ten ma wyprowadzone styki bezpotencjałowe (najlepiej sprawdzić to miernikiem przy wyłączonym zasilaniu ) przekaźnika. przekaźnik ma obciążalność 8A/250VAC. Za pomocą tego wyjścia można sterować wentylatorami jednofazowymi (max 1.5 kW) lub trójfazowymi (poprzez stycznik). Pozdrawiam
Regulator Napięcia ESR441 http://shop.hardcorowewyprawy.pl/105-reg... jest trójfazowy . 3 białe lub żółte przewody to to fazy ( zasilanie z cewek pod magnetem ) czerwony (+) i czarny masa(-) do akumulatora. To cała instalacja ładowania.
DzikiEryk. Czy analizowałeś schemat? Chyba nie, bo proponujesz koledze Pablo1791 regulator trójfazowy do prądnicy nie posiadającej układu trójfazowego! Kolega Pablo1791 też nie analizował schematu, bo jest bardzo zdziwiony faktem, że nie ma napięcia (względem masy jak się domyślam) na końcówce regulatora podłączonej do MASY! PS. DzikiEryk. czemu miał...
Witam . Triaki stosuje się do mniejszych mocy (nie więcej niż 20A) . Napięcie min1.4*Umax (przy 3*400V nie mniej niż 800-900V).
Ja nie znam tego układu scalonego, ale jakoś z tego schematu widzę, że te trzy układy mają pewne nóżki połączone razem, a pewne inne powinny mieć napięcia z różnych faz - czy on zawiera jakiś transoptor?
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Jaka jest rezystancja końców uzwojenia wzbudzenia względem masy? W jakim układzie trójfazowym pracuje generator. Trójkąt, gwiazda z/bez wyprowadzonego punktu środkowego? Czy mógłbyś narysować schemat zasilania regulatora? Jakim napięciem jest on zasilany, bo kondensator ze zdjęcia jest tylko na 200VDC!
Jak odpalę skuter z kabli, to na klemach jest ~7 V prądu stałego Nie wolno w motocyklach odłączać akumulatora podczas pracy silnika! W zasadzie to regulator napięcia nie może pracować bez akumulatora. Bez niego masz takie krzaki w pomiarach. Jak podłączysz sprawny akumulator to okaże się że ładowanie jest w porządku. Alternatory trójfazowe w motocyklach...
A od kiedy to 70 volt daje alternator? Normalne w generatorze z magnesami stałymi. Podłączam alternator do regulatora i na wolnych 9V do 10V prądu zmiennego na tych samych przewodach. Nie wiem, dlaczego. Normalne, po podłączeniu regulatora napięcie jest mocno odkształcone, nie ma jak tego mierzyć zwykłym miernikiem. Na wyjściu z regulatora do obwodu...
Regulator przy obciążeniu indukcyjnym (cewka stycznika) ma wydajność 2A - spokojnie powinien wytrzymać jeśli cewka stycznika zasilana jest napięciem 230V (maksymalne napięcie robocze regulatora to 250V).
Witam Kolegów. Proszę o pomoc w naprawie agregatu prądotwórczego, którego używa mój znajomy. Jest to agregat napedzany WOM ciagnika rolniczego. Moc znamionowa 22 kVA ( ?? ) , w obudowie 2 gniazda - trójfazowe i jednofazowe, wyłacznik różnicowo-pradowy, wyłacznik nadprądowy. Znajomy twierdzi, że zatrzymał ciągnik bez odłączania odbiorników i od tego...
Witam derka01 potrzebuje zamienić napięcie stała na przemienne trójfazowe. Czyli tzw. przekształtnika (tak chyba prawidłowa się takowe ustrojstwo nazywa), to co jest na Allegro to zwyczajny regulator napięcia przemiennego, umożliwiający płynną regulację napięcia każdej fazy. AB
O mocy alternatora decydują parametry konstrukcyjne takie, jak uzwojenia twornika i wzbudzenia, obwód magnetyczny. Na moc uzyskiwaną z altenatora ma wpływ regulator napięcia i prędkość obrotowa wirnika alternatora. Diody prostują uzyskiwany prąd trójfazowy - wstawienie diod o większym prądzie znamionowym nic nie daje. pozdrawiam
Witam to w końcu co potrzebujesz; fizycznego transformatora, czy tylko "papierów" do niego? Potrzebuje do niego papierów , ten trójkąt po stronie pierwotnej ma na celu zwiększenie pulsów do 12 -nastu układu złożnego z dwóch prostowników sześciopulsowych połączonych równolegle, jak by były dwie gwiazdy to na wyjściu miałbym 6 pulsów, tak straty są większe...
Witaj. Alternator to prądnica . Wirnik alternatora to elektromagnes obracający się , w wyniku tego ruchu w trzech uzwojeniach stojana powstaje prąd zmienny . Jest on prostowany prostownikiem trójfazowym. Prąd płynący przez wirnik nazywany jest prądem wzbudzenia . Od wielkości tego prądu i od obrotów alternatora zależy wartość uzyskiwanego napięcia na...
Pomocy!!! kupiłem niedawno FZR-kę i okazało się, że jst spalony elektroniczny regulator napięcia(bardzo częsta usterka w tym modelu). Tam jest trójfazowa prądnica ze stałymi magnesami (nie potrzebuje wzbudzenia, więc standardowe regulatory od alternatorów samochodowych odpadają). Nie chcę kupować oryginalnego(250-400zł), bo i tak po pewnym czasie się...
Jeśli jest to typowa prądnica i wychodzą trzy kable podłącza się je do trójfazowego mostka prostowniczego a z niego wychodzi napięcie stałe czyli (+ i -) dalej do układu regulatora ładowania . Na eBay są przetwornice on-grid z wejściem trójfazowym (grid tie power inverter for wind turbine generator AC) wyjście do gniazdka 230V i wtedy odpada zabawa...
Witam. mak222 napisał: Cytat: czy jest jakiś prosty sposób płynnego sterowania typową pompą CO żeby dopasować przepływ cieczy do aktualnej wydajności kolektora? Tak, falownik. pozdrawiam. Witold Falowniki są do silników trójfazowych. Silniki pomp obiegowych są najczęściej jednofazowe. Dla silnika jednofazowego wystarczy obniżyć napięcie - autotransformatorem,...
K*, ile razy trzeba tłumaczyć że trójfazowy regulator motocyklowy nie może pracować bez akumulatora?! Po pierwsze napięcie na wyjściu jest wtedy nieprawidłowe - w motocyklu może doprowadzić do uszkodzenia elektroniki (ECU, modułów TCI/DC-CDI, liczników). Ponadto może doprowadzić do uszkodzenia regulatora. Regulator ma być podłączony z akumulatorem....
Jeśli już to Silnik trójfazowy zasilany falownikiem. O mocy wystarczającej do twojego zastosowania. Jest to najprostsze i najtańsze rozwiązanie.
Jaki model regulatora napięcia? Generalnie regulator VAPE nie będzie tani. Zdaje się że tam alternator jest „dwufazowy”, więc na upartego można by spróbować z użyciem trójfazowego regulatora. Z VAPE istnieje ryzyko, że nieoryginalny regulator się spali — alternator daje większy prąd i wyższą częstotliwość od typowych alternatorów stosowanych w motocyklach....
F2 to jest D2 A2 - F to wzbudzenie prądnicy prądy zmiennego to podawane na pierścienie i faktycznie F2 nie jest oznaczone ale jeden pierścień jest podłączony do D2/A2 na stałe. Tak generator prądu stałego jest sprawny i działa, musiałem tylko szczotki rozruszać i poprawić styk. A jak go sprawdzałeś, uzyskałaś jakieś napięcie na komutatorze (A2-A1)?...
Witam, sprawa dotyczy Junaka 905, tzn. nie mam ładowania. Jest to model z silnikiem 139FMB na wtrysku. W motocyklu został podmieniony regulator na nowy, co nie rozwiązało sprawy ładowania. Stator jest trójfazowy, na trzech żółtych przewodach wychodzących z cewek na wolnych obrotach jest napięcie 7V, rośnie. Przy około połowie manetki jest około 13V+....
Będzie ciężko uzyskać więcej niż 100 W z alternatora. Trzeba by się bawić w montaż alternatora trójfazowego, co by też mogło wymagać zmiany układu zapłonu na DC-CDI.
napiąć trójfazowy trójfazowy regulator mostek trójfazowy napiąć
corsa przyspieszaniu blokada mechanizm pralka mastercook moduł schemat
miałem zapchany katalizator renault radio
Johannus Opus 220 – brak głosów OCTAAF, MIXTUUR, TROMPET, KLAROEN, Gamba, Roerfluit Junkers kocioł gazowy – mały płomień na palniku, zimna woda, WRDP, elektroda, ciśnienie gazu