http://www.jackmotors.pl/elektryka-cat-7... O ile cokolwiek pomogłem? :)
Wystarczy najzwyklejszy zasilacz regulowany 0-12V, np. na LM317. Rozumiem, że ten zawór proporcjonalny jest faktycznie sterowany napięciowo? Podaj typ zaworu, coś mi tu nie gra... Datasheet LM317 http://www.national.com/ds/LM/LM117.pdf V.
Nie mogłem znaleźć schematu instalacji. Jest to chyba jednofazowy alternator z magnesem stałym. Czy mógłbym zastosować taki regulator [url=http://www.google.com/imgres?um=1&h...
W instalacji masz napięcie 6V. Nie możesz instalować akumulatora - nie ma regulatora napięcia i napięcie z cewki nie jest napięciem stałym.
Ważne jest żeby napięcie było w miarę stabilne 3,3V bez żadnych spadków przy np chwilowym większym poborze prądu. Każdy układ ma spadki pytanie ile jesteś w stanie zaakceptować: Dla LM2575 układu regulatora impulsowego pracującego na niezbyt wysokiej częstotliwości 50kHz nie jest źle, w 150us wyreguluje. Wykres odpowiedzi skokowej z datasheet: https://obrazki.elektroda.pl/6138879300_...
Nie wiem jak to dokładnie jest w tych Quadach ale masz zapewne zasilanie świateł z iskrownika.Na początek przeczyścił bym wszystkie wsuwki może po prostu jest słaby styk oraz sprawdził przewody czy nie są nigdzie przerwane(warto też sprawdzić czy żarówki masz o odpowiednich V i W)... Potem trzeba by patrzeć regulator napięcia oraz cewki w iskrowniku....
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
witam postaram się zwiężle buduje ładowanie do ruskuego sprzętu, k-750 zamiast oryginalnej prądnicy 6v zestaw z allegro 12 cewek 1 faza wszysztko idzie pięknie -poleglem na regulatorze napięcia cewki zmasowane do obudowy, podłączenie ze schematów z neta skutkuje piękne białe śweiatła tylko na ładowanie akumulatora nic nie idzie ,gdyby ktoś bardziej...
Przede wszystkim sprawdź bezpieczniki. Następny raczej padł regulator napięcia. Cewki niezależnie od tego w którą stronę kręcisz wałem, dają napięcie przemienne. Więc cewki nie powinny się uszkodzić. Gorzej regulator napięcia, bo on by podawał de facto + na - akumulatora, a - na + akumulatora. A że regulator napięcia może być "przekaźnikiem" na dalszą...
Te cewki bez obciążenia 70 V i więcej potrafią podać. A zadaniem regulatora w tym układzie jest zbicie tego napięcia do właściwego poziomu. Albo używasz niewłaściwych regulatorów, albo go przeciążasz, albo coś źle łączysz.
Chodzi o regulator do przerobionej prądnicy. Przeróbka polegała na przewinięciu czterech cewek jednakowym drutem na 12v. Cewki są podzielone na 2 grupy (2 grupy po 2 cewki).
Witam. Nie musisz mieć akumulatora. Wystarczy sam regulator napięcia. Pytanie jaki masz typ stojanu? 2 cewki czy więcej?
Nie, nic się nie zmieni. Ponieważ zmieniasz układ ładownia, gdzie wcześniej miałeś pełnookresowy prostownik na regulator napięcia, musisz połaczyć z masa pojazdu jeden przewód cewki. I nie ma to żadnego, ale to żadnego znaczenia który z nich. To połączenie z masą przyjmij jako rodzaj przewodu, który łączy cewkę,GND i minus akumulatora. Równie dobrze...
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Witam Czy ktos wie jakie napięcia ma cewka ładowania przy instalacji 12v na zacisku 59a i 59b bo to co czytalem wcześniej na forum jakoś mi się nie zgadza ze schematem a nie chce spalić regulatora napięcia bo troche kosztuje (oczywiscie mowa o regulatorze 8107.10) i ewentualnie które napięcie idzie do którego zacisku regulatora.
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Witam. Mam problem z ładowaniem. Na odpalonym silniku ładowanie bez akumulatora pokazuje 0,2v z akumulatorem około 12v. Założyłem nowy regulator napięcia, cewki sprawdzone omomierzem, oporności prawidłowe. Na nowym regulatorze ładowanie bez akumulatora 6v z akumulatorem 15v. Prawidłowe ładowanie powinno wynosić 14,8v? Czyli nie wielka różnica. Ale czy...
Zapłon mam dc CDI moduł wymieniałem tylko nie wiem właśnie czy dobry kupiłem. I dlatego napisałem ten post (chodzi mi o regulator napięcia nie cewki pradowe) rozrusznik kreci ładnie wszystko git tylko nie ma iskry i napięcia na kablach do cewki wn i stator też jest git więc zostało jedynie moduł bo instalacja jest gitara więc został moduł
Bo zapewne skuter fabrycznie ma instalację ze światłami z akumulatora. W Zippach takie rozwiązanie było stosowane od dawna w wielu modelach. Teraz jest założony stator na instalację ze światłami zasilanymi z alternatora (silnika) i to nie działa z regulatorem „dwufazowym” powodując obciążenie statora. Należy kupić właściwy stator, biorąc...
Witam, Ten motor nie posiada fabrycznego regulatora napięcia jedynie przełączalne cewki i prostownik.
Napisz jakie elementy z instalacji masz a których nie. Przede wszystkim czy jest oryginalne okablowanie wraz z wtyczkami i złączami, moduł C.D.I., stacyjka oraz wyłącznik silnika (Switch Engine Stop). Wtedy na tej podstawie, w wolnej chwili. Narysuję schemat i opiszę co i jak podłączyć w wersji minimalnej. Czyli bez regulatora napięcia i akumulatora.
Witam. Mam problem z moim quadem, a mianowicie brak ładowania , wymieniony regulator napięcia, cewki i dalej to samo , światła świecą do momentu aż się akumulator nie wyłauje. Do tego jescze po przekręceniu i wyciągnięciu kluczyka silnik nie gaśnie, ale tak jakby całą elektryka się wyłącza , świateł nie można włączyć licznik gaśnie ( może to coś ma...
Regulator napięcia wymieniłeś?
Panowie już sobie poradziłem jest to regulator stratny jak napisał gromleon . Przy wzroście obrotów napięcie maleje . Sytuacja rozchodziła się oto czy walnięty mam generator (cewki) czy regulator napięcia. Należy wykonać kilka pomiarów z kompletnym układem, z wypiętą masą a później z wypiętym plusem regulatora napięcia . Pierwszy pomiar względem masy...
No to teraz już wiemy o co biega. Jeśli chcesz po prostu wywalić oświetlenie, to je po prostu wywal i cześć. Wstaw regulator napięcia, jakiś akumulator (bo z tego co wiem, tu jest zapłon DC CDI). Gdyby było AC CDI, to sprawa byłaby jeszcze prostsza i mógłbyś całkiem olać regulator napięcia. Czy taki zwykły regulator napięcia będzie działać? Gwarancji...
zatem podawał napięcia? O jakie napięcia Ci chodzi? Jeżeli na cewki, to od tego jest regulator 3f ;)
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
Jak chcesz kombinować... Użyj regulatorów napięcia od chińskich 125. Czasami także się trafiają w chińskich biegówkach 50 cm³ światła z akumulatora, posiadają one regulatory wyglądem zbliżone do tych zwykłych. Są to regulatory stratne, czyli mostek Graetza + tyrystory ograniczające napięcie.
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Zakładając "alternator" regulator mimo wszystko będzie nadwyżkę "energii" zwierał do masy. Tak zostało to zaprojektowane. W przypadku oryginalnej instalacji rezystor służy do obciążania cewki/regulatora, aby nie było skoków napięć.
Problem nie został jeszcze rozwiązany! Nie znam prawidłowej rezystancji impulsatora. Poszukaj w necie. Ma generować min 2-3V napięcia SZCZYTOWEGO. Pisałem o prostej sondzie. Nie wiadomo co z modułem zapłonowym, który jest zintegrowany z regulatorem napięcia. Po przezwojeniu/zakupie/itp cewki się okaże... Są duże szanse. :D Miło pomagać komuś, kto się...
Tak kolego, ale jeśli by tak połączyć wszystkie cewki szeregowo, to napięcie będzie za wysokie dla tego regulatora. Ten ktoś próbował uzyskać mniejsze napięcie przez siermiężne odwinięcie, z części cewek.. Trzeba podać jaki akumulator. Cewki można by połączyć szeregowo równolegle, ale nie jestem przekonany czy tak będzie działało. Najlepiej było by...
No to zabieramy się za porady. Szukałem na necie i niestety nie znalazłem do twojego zasilacza schematu. Zerknij na płytę zasilacza i poszukaj wg tego co jest na niej zapisane. Jeżeli nic nie znajdziesz to pozbieraj jak najwięcej schematów zasilaczy i postaraj się któryś z nich dopasować do swojego. Dopasowanie opieraj głównie na elementach aktywnych:...
A jakie masz napięcie na wyjściu cewki ładowania?
Ha.. Dzięki ale duże kółko na schemacie to stacyjka (z cyframi), a to z mniejszymi kółkami to wyświetlacz biegów :D Już chyba wiem jak to pozałanczać. Dobry regulator też mam zrobiony. Pytanie jak tutaj działa gaszenie silnika?
Masz tam w ogóle jakieś oświetlenie? Akumulator? Zapłon masz na 99% CDI. Ma on dwie cewki - zasilającą i wyzwalającą. Służą one JEDYNIE do pracy z modułem i nie nadają się do zasilania innych odbiorników. Potrzebne są tam dodatkowe cewki i prostownik- regulator napięcia. Żarówki o których mówisz NIE NADAJĄ się do zastosowań w pojazdach. Jest na nich...
To jest część zapłonu (elektroniczny przerywacz) i nie ma nic wspólnego z ładowaniem. Może go nie być, to zależy od zastosowanej cewki zapłonowej, wtedy ten kabel idzie bezpośrednio do stacyjki i służy do wyłączania silnika.
Czy w oryginale był regulator napięcia, bo coś mi się zdaje że nie, cewki do motocykli z regulatorem dają wyższe napięcia, wtedy regulator ma z czego obniżać. Jeśli wydajność prądowa przy obniżonych napięciach jest wystarczająca, to przetwornica powinna spełnić swoje zadanie, że cewki były projektowane do żarówek, to do zasilania LEDów mocy powinno...
A czy przy podłączeniu innego przekaźnika do styków obecnego uzyskam taki sam efekt? Wystarczy jakikolwiek przekaźnik o napięciu cewki 220VAC i odpowiednim amperażu styków? Podłącz jakikolwiek przekaźnik o napięciu cewki 220VAC i odpowiednim amperażu styków na wyjściach regulatora tam gdzie podpinałeś żarówkę, a oryginalne przekażniki zostaw tak jak...
albo wysiadł regulator napięcia akumulatora który stabilizuje prąd z cewki świetlnej na żarówke
Chiński quad 110cc po dłuższym postoju nie ma iskry pomimo wymiany: - modułu CDI -cewki -regulatora napięcia Odpięcie biało czarnego kabla od CDI nie pomogło. Z góry dzięki za pomoc.
po kolei-może narysój co chcesz podłączyć do stacyjki-czy na pewno jest to prądnica czy może alternator-- wyślij mail na priw. postaram się ci pomóc pozdrawiam.
Dwie cewki w regulatorze napięcia są w regulatorach od prądnicy. Alternator ma regulatorz jedną cewkę, chyba, że dołączono do niego przekaźnik od kontrolki stosowany tylko w alternatorach obcowzbudnych.
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Musisz mieć zgodność połączeń początków i końców uzwojeń, podłączone odwrotnie będą generowały zerowe napięcie. Bez sensu trochę ta przeróbka. W platyniarzu zakładasz dwie cewki świetlne 12V, łączysz końce ze sobą i masz alternator który podobno uciągnie nawet H4. Stosując żarówkę przedniego reflektora o mniejszej mocy, regulator napięcia ze skutera,...
Na schemacie nie ma cewki wzbudzającej.
Witam! Mam małą 'zagwostkę' dotyczacą ładowania akumulatora w quadzie model quada to Yamaha Timber Wolf o pojemności 290cmm, napędzie 2x4 i rok 95. Zacznę od histori tego pojazdu. Quad jeździł, odpalał, w końcu maszyna odmowiła ładowania aku, w sumie to bez akumulatora sie jeździło do konca, nie wiem, bo znajomy mi go dał do zrobienia. Dziś chciałem...
Ładowanie w Twoim sprzęcie jest realizowane poprzez regulator napięcia. Ten regulator jest zasilany z cewki bezmasowej, masz odczep na zasilanie świateł krótkich/długich. Oczywiście regulator ogranicza prąd ładowania akumulatora. W Twoim przypadku musisz zmierzyć napięcie z cewki płynące, czyli musisz podłączyc obie sondy pomiarowe do dwóch przewodów...
W jaki sposób regulator napięcia od chinola ma palić cewki ?? Ma za zadanie regulować napięcie w pewnym zakresie stratnie ale ten pobór mocy jest znikomy . :|
Na F1 i A2/D2 potrzebne jest napięcie DC a w/g schematu z tego regulatora wychodzi przemienne bo idzie na transfor następnie mostek prostowniczy i dopiero cewki wzbudzenia. Niema innej dokumentacji tego zakupionego regulatora?
Jest 1 cewka na 100% wychodzą z niej 2 przewody żółte idą wprost do regulatora napięcia. Regulator to REF4491. Dodano po 7 Czy napięcie na przewodach cewki jest odpowiednie? Czy jest potrzebna kontrolka do wzbudzenia czy wystarczy tylko na czarny przewod regulatora dać plus po stacyjce i ładowanie się rozpocznie?
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Musi być instalacja ładowania i zapłonu z wyłącznikiem. Czyli zewnętrzny akumulator, regulator napięcia i cewka. Żadne CDI nie da się tam bezpośrednio zastosować.
Pyanie-czy pomierzyłeś napięcia na nóżkach VID 0,1,2,3 czy pomierzyłeś napięcia na IRF7313? I pytanie za 100pkt-jakie napięcie zasilania powinen mieć ten rdzeń, a jakie pamięci-podaj symbol z pamięci. Napięcie wyjściowe z regulatora PWM powinieneś mieć na którejś z nóżek tej dużej cewki. Tutaj masz datasheet irf7313 http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-p...
Witam Wczoraj umyłem cześć silnika kola alternatora, później odpaliłem i po 15 min z alternatora poleciał dym. Okazało sie ze szczotka sie ułamała (nie widzę związku z tym myciem ale moze ...) Pytanie - jak sprawdzić regulator napięcia. Cewki i diody sa ok, ale nie wiem jak sprawdzić regulator. Wymontowanie alternatora w tym aucie to "przygoda" wiec...
mysle ze rozwiązanie z motoroweru simson bedzie odpowiednie gdzies na tym forum opisywałem i zamieszczałem schematy takich regulatorów PS HHmmmm pogoda na latanie sie zbliza co ??? poniżej najprostrze z możliwych rozwiązań w zależnosci od typu magneta ( wyprowadzone na zewnątrz oba lub tylko jeden zacisk cewki ładowania) możemy zastosować lub nie mostek...
Część prądu z cewek oświetleniowych jest zabrana na ładowanie akumulatora Nie był to dobry pomysł. Cewki są obliczone do zasilania konkretnej żarówki reflektora, która działa tu jako regulator napięcia. Wiec cewki oświetleniowe zostaw do oświetlenia, a na miejsce zapłonowej wstaw inną, przeznaczona do ładowania aku. Tak będzie najprościej.
Przedstawiony wyżej układ regulatora można podłączyć bezpośrednio do cewki ładowania (prostowanie jednopołówkowe), jeden koniec cewki trzeba połączyć z masą. Nie można go podłączyć za mostkiem Graetza ponieważ nie będzie pracował poprawnie.
Dzień Dobry Posiadam crossa Yamaha WR400F z 1999 roku. Moim problemem jest przygasanie świateł oraz kierunkowskazów na wolnych obrotach. W motocyklu nie ma akumulatora jeśli się nie mylę posiada on Stojana oraz regulator napięcia. Czy jest możliwość zaradzić coś na to, czy trzeba będzie robić przeróbkę instalacji z prądu przemiennego na prąd stały?...
Do układu na cewkę bezmasową potrzebne są da układy ograniczników napięcia (układy z tyrystorem), po jednym na każdą "fazę" cewki.
Wczoraj kupiłem cewki, regulator napięcia, itd.. Myślę ze komar będzie miał ładowanie.
Wewnątrz alternatora są połączenia lutowane osłonięte koszulkami. Miałem idento przypadek ze swoim. Rozebrałem, sprawdziłem, wszystko w porządku złożyłem, szedł dzień i ładowanie skakało w niebezpieczne wartości. A winne było przebicie na jednym z łączeń cewki z masą. Nie uszkadzało to regulatora tylko jak by go omijało. Dokładnie było to na cewce która...
A to błąd myślenia, bo te magneto i cewki mogą dać nawet 50V na jałowym lub małym prądzie. A oryginalny regulator z skuterów mija się z celem. Proszę o informację jaki regulator napięcia będzie odpowiedni?
Jaką prądnicę zamontowałeś? Nie sądzę, aby była oryginalna. Czy podczas prób akumulator był podłączony? Dzisiejsze podróbki są aż za dobre. Chodzi o magneto a w zasadzie jego magnesy. Dają zbyt dużo mocy w stosunku do oryginału. Najlepiej zrobić tak jak proponuje Afcht. W oryginale układ ładowania nie miał żadnego regulatora napięcia. To był tylko ogranicznik...
Jak ma się wyłączyć, to musi być układ z histerezą - np. ten, o którym głównie jest ten temat - układ wyłącza się przy napięciu 14.4V, włącza się poniżej 13.2V - takie napięcie powinno być, gdy akumulator jest całkowicie naładowany i od dłuższego czasu nie płynie przez niego prąd. Hm... można by pomyśleć o zrobieniu histerezy na regulatorze napięcia...
Witam! Potrzebuję pomocy z motocyklem hyosung xrx 125 2013r. Zgasiłem motor po przejechaniu mniej więcej 15km i za chwilę chciałem znowu go odpalić ale nie było w ogóle prądu, nie świeciła się żadna kontrolka ani światła. Odpaliłem go na pych przejechałem 500m i zgasły światła. Dojechałem do domu akumulator był cały gorący i spaliło szklany bezpiecznik...
Czyli da się ładować. Cewek szeregowo 12v poprzez regulator napięcia np z aliexpres czy nie ??
Nie wiadomo czy zmieniłeś tylko prądnicę czy też i osprzęt Simsona??? Które elementy z ori instalacji ci zostały? Które w ogóle były, bo wersji instalacji i sprzętu Simsona było kilka. Mapisz co masz i co chcesz zostawić? Napisz też co dokupiłeś i w jakim celu? Wg. schematu z linku Cewka ładowania jest tzw. bezmasowa, czyli dokładnie tak jak w Simsonie....
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
Użyj dowolnych żarówek na 12v (do ok. 20W) -cewki na magnecie mogą wyprodukować więcej niż 12V i po co tracić droższe .W ten sposób sprawdzisz ładowanie do elementu -prostownik.
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Taaak, "Napięcie cewki nominalne 24V DC " zwłaszcza, że autor potrzebuje bardzo napięcia cewki na wystawę :P. Co masz na myśli? [url=http://automatyka.elstat.com.pl/p31...
Lampy działają z akumulatora. W sumie wyjście stabilizacji świateł z regulatora nie jest wykorzystane. Czyli w sumie mogę podłączyć żółty przewód z cewki tylko do wejścia regulatora odpowiadającego za stabilizację napięcia ładowania?
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Witam. Mam problem z moim routerem. Jest to rocznik 2011. Niestety nie ma ładowania. Napięcie na stykach akumulatora wynosi około 12.3 V. Wymieniłem w nim już cewki, regulator napięcia, moduł. Czy to może być wina akumulatora lub magneta?? Dodam jeszcze że nawet po podłączeniu do prostownika motor nie odpala i nie ma świateł. Co to może być??
Czy ten regulator można zastosować do instalacji 1 fazowej 6V ( magneto i cewka ) a jesli tak to jak to podłączyć bo coś autor pisał że plus na ramie ...? . Orginalnie regulator ma 4 piny ( minus do akumulatora ,plus do akumulatora , do cewki różowy kabek i do cewki żółty kabel)
witam, potrzebuję schemat regulatora napięcia do ładowania akumulatora w motorowerze. akumulator ma być 12V 5AH. prądnicę stanowią trzy cewki 6V 10W połączone szeregowo.
Witam. Mam problem. Posiadam maszynę w której zamontowany było silnik spalinowy robin Subaru Że względu na uszkodzenie postanowiłem wymienić na zamiennik Hondy G/X 390 Barracuda i zaczęły się schody w poprzednim jest zamontowany regulator napięcia dodam, że odpala się z rozrusznika i wychodzą dwa kable od cewki ładowania i połączone są z regulatorem...
Witam, z silnika powinny wychodzić kable biały i żółty, powinny mieć przejście do zielonego w zakresie kilku Ohm. Jeżeli tak jest to cewki są dobre i trzeba podstawić regulator napięcia. Jeżeli przejścia niema to cewki przepalone.
Witam panowie, nagle znikła iskra (podczas jazdy nagle zgasł), moduł zapłonowy, cewkę i regulator napięcia zamieniałem i nic z tego, świeca też nowa taka jaką zaleca producent. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, mam nadzieję że wspólnie jakoś uda się to rozwiązać.
Nie powinien przekraczać 14,4V. Sprawdź połączenia do regulatora napięcia.
Ratuje cię tylko przezwojenie cewek magneta na 12 V i zmiana żarówek ale muszą być tej samej mocy . Lepszym rozwiązaniem było by założenie akumulatora 6 V , zbudowanie mostka diodowego oraz założenie regulatora napięcia na max. 7.2 V . Przy zapalonych światłach ładowanie będzie znikome . trzeba wtedy trzymać wyższe obroty silnika . A i jeszcze jedna...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
W tych częściach brakuje jeszcze modułu zapłonowego i cewki, bez niego to nie zadziała. Prądnicę montujesz na stojanie, na wał koło, impulsator montujesz tak by dało się nim regulować wyprzedzenie kąta jeśli trzeba, spinasz to z modułem zapłonowym, z modułu przewód do gaszenia, i do cewki. Resztę kabli do regulatora napięcia, z regulatora do istniejącej...
Witam mam ogara z silnikiem od quada i chce podłączyć światła lecz nie wiem gdzie to podłączyć ponieważ jak mi idą przewody od iskrownika do modułu i regulatora napięcia i do cewki ale gdzie podłączyć kable od świateł ? Poprosze o jakiś schemat lub coś podobnego
Lepiej kupić cewkę na dane napięcie. Jak na AC to transformatorek, Jak DC regulator napięcia.
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Problem rozwiązany. Nowe połączenia i wtyczki. Sama instalacja była dobrze podłączona, w dwóch wtyczkach robiło się zwarcie. Podczas naprawy podłączyłem akumulator zamiast cewki świetlnej. Rozwiązanie chcę zostawić, tylko. Podłączyłem w miejsce cewki świateł akumulator, odłączyłem też ten przewód od regulatora. Na regulator napięcia idzie tylko cewka...
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Jak działają te dwie cewki nawinięte cienkim drutem, co robią ? Mam dla Kolegi fragment starego, dobrego opisu działania tego typu regulatorów. Mam to zeskanowane w pdf i Wordzie, mogę przesłać Koledze, tylko proszę o maila na " PW ", przez forum nie przejdzie.
Ja mialem na myśli ten regulator na środku tez jest opisany jako U5. Z cewki L5 idzie napięcie bezpośrednio do winbond 25x10clnig który ma VIN Single 2.7 to 3.6V supply . Czyli wnioskuje ze to regulator na 3,3v
Prądnica prądu stałego i współpracujący z nią regulator napięcia ma za zadanie ładowanie akumulatora określonym prądem a zarazem właściwym napięciu aby nie nastąpiło przeładowanie akumulatora i zagotowanie się co zakończyło by jego jego żywot. Jest to instalacja samochodowa i zapłon tego zabytku jest bateryjny. Wciskasz kluczyk i napięcie ze stacyjki...
Na włączonym, ale zapomniałem, że cewki powinno się mierzyć zmiennym prądem .😅 Przy regulatorze napięcia : Na zielonym z czerwonym paskiem 13.6 Na białym 13.6 Na czerwonym 13.6 Na czarnym zero Akumulator na zmiennym ma 26.5 Na stałym nie ładuje. 12.39,- sprawdzany obok bezpiecznika .
żadnych poprawek i przeróbek . kupiłem oryginalny regulator do tego modelu ale zanim podłączę chcę się upewnić czy cewka jest OK i przy okazji zgłębić trochę tamat jak to działa, żeby się nie okazało że poprzedniemu właścicielowi regulator się zepsuł od cewki. Sprawdzałem napięcie AC na cewce na wolnych i było 4 V. Z tego co piszecie wynika z tego,...
Witam wszystkich serdecznie . Kupiłem niedawno silnik Yamahy xs 400 dohc potrzebował bym schemat układu elektrycznego a tak dokładnie nie wiem jak podłączyć moduł , regulator napięcia alternator i cewki zapłonowe bo nie posiadam wiązki elektrycznej . Jak ktoś by mógł opisać albo podać schemat po polsku bardzo bym był wdzięczny za pomoc . Z góry dziękuje...
witam jak popodpinać cewki wychodzące z zapłonu, Chodzi mi o 2 cewki a dokładnej: 1 przewód z jednej cewki 2 przewody z jednej cewki Prościej do czego mają być podpięte cewki z jednym i z dwoma przewodami i za co odpowiadają A i nie piszcie kolory bo zostały wlutowane jakieś inne i nie podawajcie podpięcia do styku np. 54 tylko regulator napięcia, cewka...
Witam, mam traktorek castel garden tc102 hydro z silnikiem briggsa intek v twin 20 hp,i mam problem z ładowaniem, raz ono jest a raz nie ma, patrzyłem z alternatora mulitemtrem na zakresie ac i pokazuje koło 30v. Regulator napięcia ma 3 kable, dwa te właśnie co idą od alternatora i jeden który idzie do cewki a potem so akumulatora. I teraz pytanie czy...
Rozumiem , że sam sterownik od kotła ma swoją regulacje 1 wentylatorem , a drugi wentylator chcesz by się załączał ale z inna regulacją ? To może zastosowac przekażnik prądowy w szereg z 1 obwodem któy załaczy styki na drugi regulator , lub kontrola napięcia na zasadzie kontraktronu i kilku zwoi cewki na przewodzie . lub owinąć kontraktron jedną z żył...
skoki napięcia cewki skuter napięcia cewki ogranicznik napięcia cewki
bydgoszcz trzeciewiec pompa ciepła usterka oznaczenie wtryskiwacz
resetowanie baterii kettler sterownik
Nissan Cabstar - niedziałający obrotomierz i prędkościomierz Jak odbierać 225 MHz w DAF XG 480?