Może taki układ jak w 125p, żuku czy starszych polonezach-jedna szczotka na masie a druga na regulator zewnętrzny...
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Chodzi bardziej o stabilizację napięcia. Oczywiście duże kondensatory masz? Są 250A typu zwykłego tzn nie wodne. Musiałbyś poszukać po zdjęciach i tabeli wymiarów , skorzystaj z ... https://as-pl.com/pl/c/alternatory#/65:s... coś tam wiadomo trzeba przerobić ;) tzn mocowanie plus analogowy regulator napięcia i ew....
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
OK to niech stwierdzi co jest przyczyną spalenia regulatora lub kup cały alternator z używki.
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Miałem dokładnie ten sam problem! Regulator napięcia to już szmelc.Jeżeli chcesz mieć spokój z odpalaniem auta to musisz zainwestować w nowy regulator!
Pomiar napięcia będzie niezbyt wiarygodny- uzwojeń jest więcej a wystarczy że jedno ma zwarcie. Prostownik też jak będzie padnięta jedna strona a druga nie to nie zrobi zwarcia na akumulator (to normalny 3 fazowy prostownik ). Sprawdź miernikiem a uzwojenia oglądnij. Warto wziąć na hamownię- szlifierka kątowa z założonym kołem pasowym wielorowkowym,...
wracając do tematu teraz taki regler kosztuje około 80zł
szczotki regulatora napięcia :arrow: mogą nie łączyć bo są już krótkie lub sam regulator diody wzbudzenia :arrow: różnica potencjałów między punktem DF(wzbudzenie) a zaciskiem + aku lub diody prostownicze i tak musisz wydrzeć alternator z auta żeby sprawdzić dokładnie
Nie ma dużego prądu, w granicach 4-6A na biegu jałowym A skąd , źle mierzysz. Sama pompa paliwa, grzałka sondy, wtryski i reszta elektryki w tym skrzynia to w meganie 1,6 , 15A u ciebie jeszcze więcej. Może też być walnięty akumulator i ponad 40A łądowanie nie spadnie.
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora.
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
Witam wszystkich Potrzebuję pomocy odnośnie alternatora do Renault Modus 1.2 benzyna https://obrazki.elektroda.pl/7374535200_... Mam problem tego typu i już rozsypał mi się fizycznie łożysko i komutator zamówiłem po regeneracji inny egzemplarz, okazało się, że, błędnie przysłali mi o innych numerach i po założeniu nie kontaktuje się...
Pawel wawa ,przewód plusowy sprawdzałem,jest ok. Tym bardziej,że przy wymianie tego poprzedniego altka musiałem zarobić nowe oczko pod śrubę ponieważ śruba nie dała się od niego odkręcić. Sprawdzę masę pomiędzy samym alternatorem i silnikiem i silnikiem a akumulatorem,może tu coś ucieka.
Witam, chyba nie masz czym zmierzyć napięcia ładowania? Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. Dlaczego został wymieniony regulator? Może źle dobrany regulator albo uszkodzony alternator. Może czegoś nie dokręciłeś, dlatego nie zawsze problem występuje.
Alternator w Renault Scenic II, 2005 r, silnik benzyna 1.6 16V (bodajże symbol K4M). Alternator Valeo 110 amper. Być może coś jeszcze ktoś rozpozna z tego lichego zdjęcia tabliczki znamionowej. https://obrazki.elektroda.pl/9779274200_... Zachodzi konieczność wymiany w tym alternatorze szczotek/regulatora napięcia. Czas na pytanie: Czy...
Po wymianie FCIOM na razie spokojnie. Błędów brak. Regulator napięcia alternatora nie ruszany, ale sprawdzony. Alternator też. Jeszcze jest opcja modułu akumulatora. Nie zamykam tematu, bo wydaje się nie do końca rozwiązany.
Witam, Mam problem z moją Laguną III Coupe z 2008 roku, silnik 2,0 T, 204 KM, przebieg ok. 170 000 km. Od pewnego czasu cały czas świeci się kontrolka "usterka ładowania akumulatora", a dodatkowo pojawia się komunikat "usterka ABS". Objawy: Auto odpala bez najmniejszych problemów. Napięcie ładowania podczas jazdy utrzymuje się stabilnie w granicach...
Witam. Problem z Megane 2 1 .6 benzyna, przestał lądować. Po odkręceniu regulatora napięcia okazało się, że szczotki są zjechane i stopiony szczotkotrzymacz. Meganka posiada alternator 110A i pytanie czy mogę zastąpić regulator napięcia z tego alternatora na identyczny regulator z Renault Trafic tylko, że ten alternator ma 123A ?
Ok. Panowie to rozwinę temat. Wymieniłem sam regulator na oryginalny wg. numeru bo wyskakiwał mi błąd ładowania. Nic to nie zmieniło. Błąd wyskakiwał nadal. Poddałem się i oddałem samochód do ASO. Tam stwierdzili, że regulator założyłem dobry i alternator też dobrze działa więc muszę wymienić całą instalację. Znając system naprawy ASO nie zgodziłem...
Regulator typu F00M wzbudza się automatycznie po wykryciu napięcia/częstotliwości na fazie uzwojenia alternatora. Regulator nie potrzebuje napięcia z kontrolki ładowania. W regulatorze jest tranzystor który wysterowuje kontrolkę. Nie chce mi się analizować tego co stwierdziłeś, za późno jest. Można za to sprawdzić cały alternator na stole, podłączając...
Użyj EcuTweaker i zmień sobie parametr C_B_UbattManu_req w UPC z manual na auto (albo odwrotnie - nie pamiętam). Ładowanie wtedy stoi jak wryte na 14,3V niezależnie od czegokolwiek czyli można stosować normalne akumulatory. Grzebanie z regulatorem napięcia nic nie da, bo on jest sterowany przez UPC i tak na prawdę nie decyduje o napięciu. Jak odłączysz...
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Takie objawy daje alternator z regulatorem sterowanym po LIN — inteligentne ładowanie załącza się po upływie kilku sekund od uruchomienia silnika i to jest prawidłowe zachowanie. W zwykłym regulatorze napięcia nie ma tak długiego czasu soft-startu, ładowanie pojawia się z pełną wydajnością i stałym napięciem praktycznie od uruchomienia silnika. Problemy...
Od 20 zł do 50 w zależności jakiej firmy. Bardzo prosta wymiana. U mnie też był podobny problem i był to regulator napięcia
Witam. Rano byłem u speca od alternatorów, rozebrał go i niczego nie znalazł żadnej rdzy i uszkodzonych diod. Podłączył pod stół i stwierdził że na wolnych obrotach regulator nie utrzymuje napięcia.....próbowałem też n nowym akumulatorem w aucie - też nic to nie dało podłączyłem na kablach drugi nowy i to samo tylko podbiło wartości napięcia na mierniku....
Witam Mam problem ze zlokalizowaniem usterki w samochodzie, mianowicie Usterka objawiała się tym, że co jakiś czas, podczas jazdy włączał się alarm i świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie spadało / zainstalowany miernik napięcia/ by za chwilę ponownie wrócić do normy. i tak sytuacja się powtarzała. Postanowiłem zregenerować alt. wymieniłem...
Wpływa na to, że miałem nowy akumulator 77aH i po skończonej gwarancji szlag trafił akumulator. Odpowiedz serwisu - opad masy czynnej na skutek nieprawidłowego ładowania czy jakoś tak. Od tego czasu zamontowałem miernik napięcia i dopiero teraz widzę jak jest. Przy włączonych wszystkich odbiornikach + nawiew na 3/4 mocy napięcie spada nawet do 12V....
regulator napięcia na 100%
Witam! Od pewnego czasu pasjami zapala mi się lampka ładowania, czuję, że zwiększa mi się obciążenie silnika i jaśniej świecą wszystkie żarówki, wygląda na regulator napięcia(za duże napięcie), niestety nie mogę takiego nigdzie dostać, będzie widać go na zdjęciu, na allegro boję się kupić używany alternator ponieważ nie wiem czy będzie pasował, regulator...
Witam. Mam pytanie i prosze o szybką odpowiedź: czy w Renault 19 RN 1.4 z 1994r. mozna wymienić regulator napięcia BEZ demontażu alternatora? Moze ma ktos fotki co i jak odkręcić?? Pozdrawiam.
Witam Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym...
Witam, mam problem z ładowaniem alternatora w Twingo II. Na wolnych obrotach jest po odpaleniu około 14,8V później stabilizuje się na 14,7. Alternator to Vaelo 8200654541C i jedyny dostępny regulator napięcia to AS ARE3094 z dopiskiem Valeo taki też kupiłem i wymieniłem, jednak napięcie pozostało bez zmian. Dodam, że po odłączeniu ujemnej klemy na chwilę...
A co z układem dolotu powietrza - przepływomierz Przepływomierz nie był podłączony. Dziś sprawdzałem kable, wtyczki itp itd. Okazało się, że regulator napięcia jest do wymiany. Czy może być on przyczyną, że nie mogłem zapalić? Tak jak pisałem w 1 poście bez całkowitego uzbrojenia palił na strzał, a gdy między innymi został założony pasek PK na alternator...
Sprawdź regulator napięcia
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Jeżeli masz skoki napięcia to nawala regulator w alternatorze
Problem rozwiązany - pomogło przelutowanie dwóch elementów - stabilizatora napięcia LDO LD1085P i regulatora NJM2386/88 njm2388f33. Na francuskim forum znalazłem informację, że czesto też pada ten regulator i u niektórych przy takich objawach pomaga dopiero jego wymiana.
Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego w moim renault premium wygotowuje się woda z akumulatorów, po ekspertyzie akumulatorów stwierdzono, że jest zepsuty regulator napięcia ( czy jest taka możliwość? ). Jeżeli tak to chciałbym się dowiedzieć gdzie dostanę taki regulator, i gdzie on się znajduje w moim renault premium 420 CDI
W rumuńskich wehikułach stosowany był regulator Ducellier 8314 lub Paris Rhone 57416 np. w Dacii i ARO, podaję Ci dane z instrukcji obsługi tych samochodów. Regulatory te stosowane były też w starszych samochodach Renault i Peugeot. Poszperaj może coś znajdziesz.
Tak jak w Alfie nie chociaż częściowo by się dało po przeróbkach. No to miasto jak wyżej montujesz automat do świateł zapalasz auto rośnie ładowanie światła się odpalają. Gasisz samochód światła gasną. W tym aucie nie jest tak różowo, regulator napięcia sterowny jest z ECM i wszelkiego typu dokładki korzystające ze wzrostu napięcia po rozpoczęciu ładowania...
Podeć do elektryka lub sam sprawdz regulator napięcia lub alternator podaje zaduży prą ale właśnie od tego jest regulator napięcia żeby nie puścić zbyt dużego napięcia do obwodu
Mi wydaje się że po prostu poszedł regulator napięcia (to chyba najczęstsza przyczyna braku ładowania akumulatora w samochodzie). Można to sprawdzić w bardzo prosty sposób. Domniemam że jeśli wymieniłeś szczotki masz też jakiś multimetr itd? http://www.youtube.com/watch?v=KnLzL_7g6... Tu jest fajny filmik pokazujący jak sprawdzić regulator. Jeśli pod...
Skoro kolega zidentyfokował bezpiecznik to można zrobić próbe z wyjętą kostką z alternatora. jeśli pobór spadnie będzie to wskazywało na regulator napięcia (jeśli w tym samochodzie jest zintegrowany z alternatorem).
Listwa z laguny 1 miala dwa przewody, reg. na listwie i przelew do zbiornika.A listwa z laguny 2 powinna mieć regulator w zbiorniku i jeden przewód do listwy.Jak ty żeś to podłączył?
Witam! Bardzo proszę o pomoc odnośnie tematu ponieważ moja logika została wyczerpana.Problem polega na tym iż nie mam ładowania w aucie a kontrolka ładowania na uruchomionym silniku nie świeci.Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami - bez rezultatu.Kupiłem używany alternator zamontowałem i dalej brak ładowania.Może ktoś miał podobny problem?
Witam !!! Mam problem z alternatorem!! Dostałem alternator od kolegi - firmy Ducellier /podobno z auta Renault /. Mam problem z wyprowadzeniami i podłączeniem do Ursusa C-360. Alternator ma 2 wyprowadzenia śrubowe : B+ i D- oraz regulator napięcia wmontowany do alternatora, który ma wyprowadzenia: L , R+ . Jak podłączyć go do C-360 - bardzo proszę o...
Problem rozwiązany wymieniłem regulator napięcia i wszystko jest ok. Prądy na akumulatorze po naładowaniu wróciły do 14.1v
dzieki za podpowiedz, oczywiscie sprawdze to. A jak ma sie sprawa z regulatorami nap-jezeli obudowa i wyprowadzenia sa takie same to mozna powiedziec ze jest to regulator o takich samych parametrach co "stary"?
Renówka zaczęła dzisiaj mieć zwłokę po naciśnięciu START do rozpoczęcia kręcenia silnikiem. Na moment pokazywał się jakiś komunikat, ale nie zdążyłem odczytać. Zacząłem obstawiać baterię, ponieważ obecnej leci już 9 rok pracy. Na szczęście mam CLIPa ale po podłączeniu nic nie wykazał oprócz zapisanych błędów wyłącznika STOP (hamulca nożnego), który...
jak i czym jest sterowany regulator napięcia alternatora laguny Masz dwie śruby M5, jedna L do lampki kontrolnej ładowania (ten kabel, który jest w samochodzie), druga śruba to zacisk +, wzbudzenie alternatora, musisz na niego podać + po stacyjce, podciągnij kawałek kabla ze skrzynki bezpieczników
Jeśli uszkodził sie regulator napięcia to poco wymieniać cały alternator :!: Sam nowy regulator będzie kosztował 30-40zł.
Witam. Zainteresowanym jest maciuś1 który coś się swoim postem NIE interesuje Oj tam zaraz nie interesuje się :wink: Praca i okres świąteczny .... ale do tematu. Na zdjęciach parametr PR090 też nie mieści się w widełkach wskazanych przez producenta ( -12 do +12). Ale spokojnie już zdążyłem dowiedzieć się że do -41 korekcja działa prawidłowo i wartość...
Mój problem polega na tym że alternator kiepsko chodził aż w końcu nawet kontrolka ładowania nie startowała po przekręceniu stacyjki. więc przełożyłem wirnik i regulator napięcia z innego alternatora do renault ale z większą pojemnością silnika, różniły się tylko miejscami biegunów tam gdzie jeden ma plus drugi ma minus i sposobem mocowania. Moje pytanie...
Witam. Jak w temacie po rozgrzaniu silnika spada napięcie ładowania,jak odpalę zimny silnik to napięcie ładowania utrzymuje się na 14.3-14.4 volt a w miarę rozgrzewania się silnika napięcie stopniowo spada czasami aż do 12.3v na włączonych światłach. Czy do wymiany będzie regulator napięcia czy to będą diody prostownicze??
Wymień regulator napięcia i będzie działać miałem taką samą sytuacje w astrze z 98 r i też mi nie ładowała a napięcie spadało teraz po wymianie regulatora na włączonym silniku pokazuje mi napięcie ok 13.8 v. :)
Mam takie pytanie. Zamontowalem alternator z innego samochodów, konkretnie renault w swojej audi. Regulator napięcia jest inny niż oryginalny, nie ma sygnału l i dfm jest jedynie com. Moje pytanie brzmi czy da się zaprojektować układ sterowania napięciem ładowania za pomocą tego wejścia com? Zamiast 14,4v ładowanie na poziomie 14,7v? .
Witam Opiszę mój problem. Wracając samochodem z trasy ok 100km w połowie drogi zapaliła mi się kontrolka STOP i po krótkiej chwili kontrolka ŁADOWANIA. Była 3 rano więc postanowiłem jechać dalej. Auto bez problemu dojechało. Na drugi dzień już nie odpaliło a kontroli świecą się dalej. Silnik pracował jak zawsze git. Myślałem ze regulator napięcia padł...
Witam. Mam taki problem z moim Clio. Otóż ostatnio podczas jazdy, zaczęły mi się po kolei zapalać kontrolki: abs, wspomaganie kierownicy, airbag potem zgasło radio a na samym końcu samochód. Doszedłem do wniosku że rozładowało aku i komputer po kolei wyłączał systemy. I tak też się stało aku był rozładowany do zera. I tu moje pytanie czy to problem...
Witam serdecznie od paru dni w Kangoo podczas jazdy pojawia się jednocześnie przez krótką chwilę kontrolka stop i akumulatora po sprawdzeniu ładowania okazało się że padł regulator napięcia . Wymieniłem kompletnie alternator ładowanie wróciło natomiast dziś już dwa razy zapaliły się ponownie kontrolki i po jakimś czasie zgasły.Czy ktoś orientuje się...
Renault laguna I alternator Bosch, ale co to ma do rzeczy?
Witam Mam problem z ładowaniem , Renault clio alternator Valeo , podczas jazdy zapaliła sie kontrolka od braku ładowania . Alternator nie ładuje , rozebrałem go wymieniłem tylko szczotki (szczotkotrzymacz i regulator napięcia to jedna całość ) bo był czas już na nie ( 5 mm ) przetoczyłem komutator bo były rowki od szczotek . Wirnik ma rzejście , jak...
Temat do zamknięcia dziękuje za pomoc... sprawca kłopotu okazał się alternator, gdy się unieruchomiło silnik i odczekało trochę czasu pobór prądu wzrastał o 0.01A gdzieś na 5 sekund i tak aż do 4.11A i nie zawsze. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu pobór wynosił już tylko 0.43 a potem spadał do 0.09A. Wystarczyło uruchomić zapłon z dwa...
Alternator Valeo rodziny A13N,A14N ( z wentylatorem zewnętrzym) czy alternator w wentylatorem wewnętrznym? Strasznie tajemniczy jesteś co to za auto,a są różnice czy to citroen,czy renault,czy peugeot,czy coś VW,albo mercedes,a w nich siedzą takie alternatory. Np Renault ma doprowadzone do regulatora zewnętrzne napięcie odniesienia,do którego przyrównuje...
Potrzebuję informacji na temat charakterystyki ładowania alumulatora w samochodzie. Z powodu pewnych zakłóceń pracy silnika na biegu jałowym jednym z podejrzanych jest alternator z regulatorem. Podejrzewam go o nadmierne ładowanie na biegu jałowym silnika. Dzisiaj sprawdziłem napięcie na akumulatorze. Wynosi 14,75V w całym zakresie pracy silnika(powinno...
wymieniłem regulator napięcia i pomogło tylko miałem mały problem bo do tego modelu i rocznika są cztery różne alternatory.
Regulator napięcia (kończące się szczotki). Połączenie alternator-akumulator. Zaśniedziałe obejmy klemy.
Na Alibabie piszą - Specialize in IC semiconductor - niestety nic więcej. Spróbuj rozrysować elementy podłączone do niego, może to regulator napięcia podobny do LM338.
Witam brak ładowania w Lagunie 2001r 1,9 dci wymieniłem nowy regulator napięcia nadal brak ładowania mam pytanie czy napięcie na tym cienkim przewodzie co idzie do alternatora powinno być cały czas i jaka powinna być rezystancja na pierścieniach ślizgowych i czy faktycznie jeśli pierścienie będą zabrudzone to też może być przyczyną braku ładowania dodam...
Jak majsterek włożył na próbę inny regulator napięcia i było prawidłowo , to w czym jeszcze problem?Niech zmienią na dobry , a nie wkładają uszkodzone.
Obowiązkowo natychmiast sprawdź napięcie ładowania na akumulatorze. Jeśli regulator napięcia uległ uszkodzeniu i daje napięcie mocno ponad 15 V to dalszy wzrost napięcia może poskutkować uszkodzeniem elektroniki (w szczególności ECU) oraz wybuchem akumulatora, nie wspominając już o przepalaniu się żarówek.
Napięcie ładowania może wahać się od od 13V do 15,8V Dopiero powyżej tej wartości jest uznawany jako usterka obwodu ładowania. Tak to sobie Renault wymyślił :D Renault mógł tak sobie wymyślić, ale zalecenia producentów akumulatorów są zupełnie inne i to ich moim zdaniem powinno się trzymać. Faktem jest, że długotrwałe działanie napięcia ok. 15,8V zwłaszcza...
Od poloneza diesla (XUD9) sie nie nada,bo Valeo A13N95 stosowane w Polonezie jest 9-cio diodowy,w renault 6-cio. Dało by się to przerobić,ale czy to sie opłaca?
Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu problemu ze spalaniem mojego Scenica zużycie paliwa waha się w okolicach 11 do 13 na mieście w trasie 7,5. Po pobycie w serwisie Renault i 3 krotnym podpięciu do clipa podobno wszystkie parametry nie odbiegają od normy. Przekładałem przepływomierz od innego i bez zmian, czyściłem egr i bez zmian, (lekko moc podskoczyła,...
Witam . Trafił do mnie dziwny wodny alternator Valeo z jakiegoś renault . Alternator ten jest o tyle dziwny , że posiada 8 diod prostowniczych w mostku . Usterka odpaliła diody D1 D2 D3 i D4 . Zastanawia mnie poco są dodatkowe diody D7 i D8 wpięte do trzeciej fazy . Dziwne jest też rozwiązanie regulatora . Ma wbudowany szczotkotrzymacz i dwa wyjścia...
Jak za niskie? Kontrolka podłączona jest do plusa ( w samej desce) zaś regulator załącza jej masę ( jak nie ma ładowania) i tą masę odłącza jak ładowanie się pojawi. Już rozumiesz?
Sygnałowe nigdy nie powinny skakać ,chyba że cujnik jest uszkodzony, ale nie wszystkie. Sprawdź akumulator i rozrusznik to tersz czasem robi bałagan. skacze napięcie w miejscach gdzie powinny wychodzić sygnały z czujników, tak jak by sterownik je podawał , proszę nie pisz bzdur, bo to sterownik czyta te sygnały a nie podaje je , więc możesz to sprawdić...
Da się zrobić. Najprostsza metoda to odpowiednio dobrany rezystor połączony szeregowo z silnikiem. Ma tą wadę, że na rezystorze traci się dużo mocy w zależności od prądu pobieranego przez silnik. Inną metodą jest regulator PWM. Jest bardziej skomplikowany ( dla niewprawnego) ale można płynnie regulować obroty silnika i nie traci się mocy na grzanie...
viper, dzięki, ale przecież zadałęm to pytanie kilka postów temu... Dobra, tzn że nie działą regulator. BTW regulator nie podaje napięcia na kontrolkę, ponieważ kontrolka nie świeci jak jest przerwany obwód. Pewnie zamyka tylko obwód, tylko nie wiem w która stronę powienien (bo jest inna buda).
Pod nakładka (5 srobek) deski rozdzielczej od góry po prawej jest regulator z którego kabel idzie do silnika dmuchawy. Sprawdziłem napięcia w kostce z kablami i było ok więc zabrałem się za regulator ( alledrogo.pl -80 zł) więc zanim coś kupię to lubię to naprawić lub popsuć do końca. Do lektroniki w nim jest ciężko się dostać na zewnątrz jest taka...
Witam, posiadam alternator od renault megane 2004r. Czy podlaczajac pod zacisk d+ na wylaczonym silniku zarowke - z drugiej strony podlaczona do akumulatora zacisku + powinna sie ona zaswiecic?? Alternator 9-cio diodowy. D+ to zacisk katod diód pomocniczych, podłączony tam jest zacisk regulatora napięcia - jego zasilanie i żarówka kontrolna ładowania,...
Witam, W Renault Megane 1.6 benzyna z 98r.(przed liftingiem) resetuje się komputer. Czasami podczas jazdy, zaraz po odpaleniu, włączeniu świateł. Objawy bardzo różne, podskakujące zegary po przekręceniu kluczyka, po podświetleniu wyświetlacza od radia zauważyłem dziwnie falujące napięcie po zwiększeniu obrotów. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu resetuje...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam problem z wyżej wymienionym samochodem, alternator był regenerowany dwa razy: - za pierwszym razem mostek prostowniczy -za drugim sam regulator napięcia Problem wygląda tak, że alternator nie potrafi się wzbudzić na wolnych obrotach po odpaleniu samochodu. Warto dodać że wymieniona została rolka prowadząca i pasek klinowy ponieważ piszczał. Po...
Witam pięknie ! ;) Potrzebuje pomocy z kangurem, mianowicie auto zgasło podczas jazdy i nie zapala. Wstępnie ustaliłem zapowietrzony układ, odpowietrzyłem zapalił przejechał 500 metrów i nastąpiła śmierć kliniczna. Podłączony pod Clipa pokazał jeden błąd: świece żarowe obwód przerwany. Kangur jest na wadliwej pompie Delphi więc podejrzenie padło na...
Miałem kiedyś problem z moim staruszkiem Clio '92 - jak postał sobie jakieś 2-3 dni bez ruchu, to nie dało się nic zrobić, trzeba było ładować akumulator. Żeby sprawdzić co się dzieje wpiąłem między + akumulatora, a przewód główny jakąś cewkę o oporze kilka Ohm i sprawdziłem spadek napięcia. Wyszło, że z akumulatora cały czas idzie około 1 amper. Ostatecznie...
W samochodzie dodatkowo spaliła się kaseta sterująca poduszkami przy ciągniku oraz główna kaseta sterująca przy naczepie. Czyli ładowanie przekroczyło 36V i transile się uaktywniły. No tak a nie jest czasem tak, że alternator ładuje od około 24V czy 26V do 36V w maksie i więcej nie naładuje nawet jeżeli regulator napięcia padł w pierwszej kolejności...
Witam. Mam problem z moim Kangurem, mianowicie występują u niego falujące obroty na biegu jałowym, ale tylko przy "obciążeniu elektrycznym" tzn, np. gdy włączę światła bądź dmuchawę. Gdy wyłączę światła to falowanie ustępuje i silnik pracuje stabilnie, tak więc problem leży gdzieś po stronie elektrycznej. Mierzyłem napięcie na akumulatorze podczas włączonego...
Witam, Problem dotyczy Renault Megane 1.4 z 2003 roku , alternator Valeo 110A . Auto trafiło do mnie z kłopotami dotyczącymi ładowania . Na wolnych obrotach bez obciążenia było około 13.4V a po obciążeniu go schodziło do 12.5V ale kontrolka nie świeciła. Wyciągłem go , rozebrałem i nie było żadnych śladów przegrzania czy zwarcia więc dla pewności oddałem...
Właśnie błędów brak, poza błędem odczytania prędkości auta. Błąd obecny i nie można usunąć. Podejrzewam uwalony lub przegnity gdzieś przewód. Podmieniłem regulator na pompie, ale na podmienionym wywala błąd DF208 (Obwód elektrozaworu ciśnienia paliwa - obwód otarty lub zwarcie do masy) - czyli kupiłem na szrocie uwalony (kupiłem w celu sprawdzenia i...
Witam - mam problem w mojej lagunie od pierwszych mrozów czyli 17.12.09r (może zbieg okoliczności) jadąc autem, rano uruchamiam oczywiście klimatronic na 25st C nawiewy na przednie szyby oczywiście ogrzewanie tylniej szyby i obowiązkowo światła mijania, po 5-10 minutach jazdy, kontrolki zaczynają przygasać, wycieraczki działają z prędkością żółwia,...
Nie jedz do mechanika tylko do elektryka i to samochodowego. Masz brata elektryka czy rozmawiałeś z bratem elektryka jeżeli to pierwsze to dlaczego on Ciebie nie lubi i nie naprawi Ci ten alternator a jeżeli to drugie to nie wierz w to że jak kogoś brat jest elektrykiem to jest to dziedziczne bo np brat księdza nie nusi być święty. A jak wyczerpiesz...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z układem ABS w naczepie (Kogel 2007). Komputer wyświetla defekt układu ABS. Po wstępnych oględzinach okazało się że do naczepy nie dochodzi napięcie. Objaw- brak automatycznej regulacji poziomu naczepy. Kiedyś po obniżeniu na poduszkach podczas ruszania regulator automatycznie odbijał i naczepa się poziomowała. Teraz...
Witam, wTwoim samochodzię najprawdopodobniej uszkodzone są łożyska. W momencie kiedy włączasz odbiorniki alternator musi dać więcej prądu. Jeżeli wirnik nie jest w osi ("wybite" łożyska) wtedy niedokładnie przylegaja szczotki do wirnika i nie można uzyskać mocy potrzebnej aby wyrównać zapotrzebowanie na prąd. Druga przyczyną spadku napięcia lub równoczesna...
witam mam problem z tym radiem po podłączeniu zasilania podświetlają sie tylko przyciski poza tym nic sie nie dzieje regulator napięć jest włączony napięcia na nim są ok.napięcie na 24c64 -5v procesor 92cd541F-6BE0 czasem startuje zaraz a czasem po kilku sekundach(wzbudzenie kwarcu czsem startuje po wciśnięciu załącz/wyłącz) na kwarcu gdy nie pracuje...
Często zdarzają się następujące sytuacje. Gdy zaczynam hamować to niezaleznie od tego czy w czasie jazdy wrzucam na luz, czy wciskam sprzęgło, silnik schodzi na bardzo niskie obroty (nawet poniżej 500 obr/min), sporadycznie gaśnie. Jeśli nie zgaśnie, to po zatrzymaniu samochodu obroty wskakują na 1000-1200 obr/min, i zaczynają "pływać" od ok. 1200 w...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
renault regulator napięcia renault regulator napięcia renault regulator napięcia renault alternator
ekspres bosch wyczyść zaparzacz zmywarka efekt syfon zmywarka whirpool uszkodzony moduł
miernik polecacie radio lampowe pionier
Czy turbowent ochłodzi pomieszczenie? Analiza funkcji i efektywności Ultraszybka dioda 1000V TO-247 – onsemi RURG, STTH, Vishay VS, IXYS DSEI, SiC Schottky