OK to niech stwierdzi co jest przyczyną spalenia regulatora lub kup cały alternator z używki.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Witam. Mam problem z podłączeniem starego typu alternatora w silniku renault 5. Opis alternatora to S.E.V Marchal B14/50. Konkretnie jest problem z podłączeniem regulatora napięcia- brakuje mi jakby jednego wyprowadzenia od uzwojenia wzbudzenia. Są tylko wyprowadzenia 2x B+, 2x D- oraz wyprowadzenie od szczotek. Planowałem podłączyć regulator z alternatora...
Chodzi bardziej o stabilizację napięcia. Oczywiście duże kondensatory masz? Są 250A typu zwykłego tzn nie wodne. Musiałbyś poszukać po zdjęciach i tabeli wymiarów , skorzystaj z ... https://as-pl.com/pl/c/alternatory#/65:s... coś tam wiadomo trzeba przerobić ;) tzn mocowanie plus analogowy regulator napięcia i ew....
Witam. Mam pytanie i prosze o szybką odpowiedź: czy w Renault 19 RN 1.4 z 1994r. mozna wymienić regulator napięcia BEZ demontażu alternatora? Moze ma ktos fotki co i jak odkręcić?? Pozdrawiam.
Witam! Od pewnego czasu pasjami zapala mi się lampka ładowania, czuję, że zwiększa mi się obciążenie silnika i jaśniej świecą wszystkie żarówki, wygląda na regulator napięcia(za duże napięcie), niestety nie mogę takiego nigdzie dostać, będzie widać go na zdjęciu, na allegro boję się kupić używany alternator ponieważ nie wiem czy będzie pasował, regulator...
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego w moim renault premium wygotowuje się woda z akumulatorów, po ekspertyzie akumulatorów stwierdzono, że jest zepsuty regulator napięcia ( czy jest taka możliwość? ). Jeżeli tak to chciałbym się dowiedzieć gdzie dostanę taki regulator, i gdzie on się znajduje w moim renault premium 420 CDI
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Renówka zaczęła dzisiaj mieć zwłokę po naciśnięciu START do rozpoczęcia kręcenia silnikiem. Na moment pokazywał się jakiś komunikat, ale nie zdążyłem odczytać. Zacząłem obstawiać baterię, ponieważ obecnej leci już 9 rok pracy. Na szczęście mam CLIPa ale po podłączeniu nic nie wykazał oprócz zapisanych błędów wyłącznika STOP (hamulca nożnego), który...
Miałem dokładnie ten sam problem! Regulator napięcia to już szmelc.Jeżeli chcesz mieć spokój z odpalaniem auta to musisz zainwestować w nowy regulator!
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Pomiar napięcia będzie niezbyt wiarygodny- uzwojeń jest więcej a wystarczy że jedno ma zwarcie. Prostownik też jak będzie padnięta jedna strona a druga nie to nie zrobi zwarcia na akumulator (to normalny 3 fazowy prostownik ). Sprawdź miernikiem a uzwojenia oglądnij. Warto wziąć na hamownię- szlifierka kątowa z założonym kołem pasowym wielorowkowym,...
szczotki regulatora napięcia :arrow: mogą nie łączyć bo są już krótkie lub sam regulator diody wzbudzenia :arrow: różnica potencjałów między punktem DF(wzbudzenie) a zaciskiem + aku lub diody prostownicze i tak musisz wydrzeć alternator z auta żeby sprawdzić dokładnie
Nie ma dużego prądu, w granicach 4-6A na biegu jałowym A skąd , źle mierzysz. Sama pompa paliwa, grzałka sondy, wtryski i reszta elektryki w tym skrzynia to w meganie 1,6 , 15A u ciebie jeszcze więcej. Może też być walnięty akumulator i ponad 40A łądowanie nie spadnie.
wracając do tematu teraz taki regler kosztuje około 80zł
Witam wszystkich Potrzebuję pomocy odnośnie alternatora do Renault Modus 1.2 benzyna https://obrazki.elektroda.pl/7374535200_... Mam problem tego typu i już rozsypał mi się fizycznie łożysko i komutator zamówiłem po regeneracji inny egzemplarz, okazało się, że, błędnie przysłali mi o innych numerach i po założeniu nie kontaktuje się...
Pawel wawa ,przewód plusowy sprawdzałem,jest ok. Tym bardziej,że przy wymianie tego poprzedniego altka musiałem zarobić nowe oczko pod śrubę ponieważ śruba nie dała się od niego odkręcić. Sprawdzę masę pomiędzy samym alternatorem i silnikiem i silnikiem a akumulatorem,może tu coś ucieka.
A co z układem dolotu powietrza - przepływomierz Przepływomierz nie był podłączony. Dziś sprawdzałem kable, wtyczki itp itd. Okazało się, że regulator napięcia jest do wymiany. Czy może być on przyczyną, że nie mogłem zapalić? Tak jak pisałem w 1 poście bez całkowitego uzbrojenia palił na strzał, a gdy między innymi został założony pasek PK na alternator...
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora.
Witam, chyba nie masz czym zmierzyć napięcia ładowania? Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. Dlaczego został wymieniony regulator? Może źle dobrany regulator albo uszkodzony alternator. Może czegoś nie dokręciłeś, dlatego nie zawsze problem występuje.
Alternator w Renault Scenic II, 2005 r, silnik benzyna 1.6 16V (bodajże symbol K4M). Alternator Valeo 110 amper. Być może coś jeszcze ktoś rozpozna z tego lichego zdjęcia tabliczki znamionowej. https://obrazki.elektroda.pl/9779274200_... Zachodzi konieczność wymiany w tym alternatorze szczotek/regulatora napięcia. Czas na pytanie: Czy...
Po wymianie FCIOM na razie spokojnie. Błędów brak. Regulator napięcia alternatora nie ruszany, ale sprawdzony. Alternator też. Jeszcze jest opcja modułu akumulatora. Nie zamykam tematu, bo wydaje się nie do końca rozwiązany.
Witam, Mam problem z moją Laguną III Coupe z 2008 roku, silnik 2,0 T, 204 KM, przebieg ok. 170 000 km. Od pewnego czasu cały czas świeci się kontrolka "usterka ładowania akumulatora", a dodatkowo pojawia się komunikat "usterka ABS". Objawy: Auto odpala bez najmniejszych problemów. Napięcie ładowania podczas jazdy utrzymuje się stabilnie w granicach...
Witam. Problem z Megane 2 1 .6 benzyna, przestał lądować. Po odkręceniu regulatora napięcia okazało się, że szczotki są zjechane i stopiony szczotkotrzymacz. Meganka posiada alternator 110A i pytanie czy mogę zastąpić regulator napięcia z tego alternatora na identyczny regulator z Renault Trafic tylko, że ten alternator ma 123A ?
Ok. Panowie to rozwinę temat. Wymieniłem sam regulator na oryginalny wg. numeru bo wyskakiwał mi błąd ładowania. Nic to nie zmieniło. Błąd wyskakiwał nadal. Poddałem się i oddałem samochód do ASO. Tam stwierdzili, że regulator założyłem dobry i alternator też dobrze działa więc muszę wymienić całą instalację. Znając system naprawy ASO nie zgodziłem...
Regulator typu F00M wzbudza się automatycznie po wykryciu napięcia/częstotliwości na fazie uzwojenia alternatora. Regulator nie potrzebuje napięcia z kontrolki ładowania. W regulatorze jest tranzystor który wysterowuje kontrolkę. Nie chce mi się analizować tego co stwierdziłeś, za późno jest. Można za to sprawdzić cały alternator na stole, podłączając...
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Użyj EcuTweaker i zmień sobie parametr C_B_UbattManu_req w UPC z manual na auto (albo odwrotnie - nie pamiętam). Ładowanie wtedy stoi jak wryte na 14,3V niezależnie od czegokolwiek czyli można stosować normalne akumulatory. Grzebanie z regulatorem napięcia nic nie da, bo on jest sterowany przez UPC i tak na prawdę nie decyduje o napięciu. Jak odłączysz...
Takie objawy daje alternator z regulatorem sterowanym po LIN — inteligentne ładowanie załącza się po upływie kilku sekund od uruchomienia silnika i to jest prawidłowe zachowanie. W zwykłym regulatorze napięcia nie ma tak długiego czasu soft-startu, ładowanie pojawia się z pełną wydajnością i stałym napięciem praktycznie od uruchomienia silnika. Problemy...
Witam Panowie mam taki problem gdyż w tym regulatorze spalił mi się jeden element i nie są to te rezystory które głównie się wymienia. Czy może ktoś wie co to jest za element i czy będzie można to kupić w zwykłym sklepie elektrycznym szukałem na google rożne forum o megane ale nie mogę znaleść. Dodaje zdjęcie ze spalonym i dobrym. Plus jeszcze zdjęcie...
Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy regulator ciśnienia który jest przykręcony koło akumulatorów regeneruje się? Gdyż ucieka mi powietrze z dołu tego regulatora. 'Gościu' który to robił, powiedział, że tego się nie regeneruje, tylko kupuje nowe. A ja jak to wyjąłem i na dole wykreciłem srubkę 8 to jest tam taka guma która nie trzyma ciśnienia.
Witam Mam problem z Renaut Megan 1.5 dci rok 2004, samochód nie zapala i nie kręci rozrusznik. Po podłączeniu RenoCplia wychodzi błąd regulatora ciśnienia paliwa na pompie i na wyświetlaczu licznika jest błąd wtrysku. Po wymianie na nowy oryginalny Reno regulator samochód też nie odpala, na wtyczce do regulatora jest napięcie 12V. Mam pytanie jaką powinien...
Witam. Posiadam samochód Renault Laguna 1,9 dci z 2002 roku. Około dwa tygodnie temu światła mijania przestały działać. Po sprawdzeniu okazało się, że oba reflektory są zawilgocone i trzeba wymienić przetwornice napięcia do żarówek ksenonowych, które znajdują się wewnątrz reflektorów. Kupiłem dwa kompletne reflektory (razem z przetwornicami) w bardzo...
Witam forumowiczow otóż mam taki problem z moją megane 1.6 96r. pewnego dnia zaswiecila mi sie kontrolka ladowania akumlatora po włączeniu silnika i zaraz potem spaliły się światła mijania. potem zmierzyłem napiecie na klemach akumlatora przy niskich obrotach i pokazało 17v a potem przy wysokich obrotach było aż 20v i akumlator aż zaczął syczeć. Postanowiłem...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Mój problem polega na tym że alternator kiepsko chodził aż w końcu nawet kontrolka ładowania nie startowała po przekręceniu stacyjki. więc przełożyłem wirnik i regulator napięcia z innego alternatora do renault ale z większą pojemnością silnika, różniły się tylko miejscami biegunów tam gdzie jeden ma plus drugi ma minus i sposobem mocowania. Moje pytanie...
Witam kolegów mam pacjenta z problemem ładowania.Clio II 1.5 dci 2002 rok.Ładowanie na poziomie 17,9 V. Po odłączeniu akumulatora aku ma napięcie 17,4 i nie maleje. Wziąłem inny akumulator i po podpięciu ładowanie takie same ale po odpięciu z auta akumulator ma 17,3.Regulator nie dawno wymieniany
Potrzebny jest opis okablowania do złącza konektorowego regulatora obrotów wentylatora nagrzewnicy z manualną klimą.Auto to megane I 1997 r.Auto trafiło do mnie z obciętą wtyczką i brakiem regulatora,regulator założyłem,wtyczkę znalażłem w swoich szpargałach z tym że są tam cztery jednakowej grubości czarne przewody które nie bardzo wiem jak połączyć...
Witam Czy ktoś wie jak sprawdzić regulator napięcia w alternatorze? Alternator jest tak zabudowany przy silniku, że jakiekolwiek pomiary mogę zrobić tylko po wymontowaniu alternatora.
Witam problem polega na tym ze ładowanie rosie do 30v na wolnych obrotach alternatory sprawdzone w czym może być problem ??
Witam, w moim samochodzie a dokładniej alternatorze ów wtyczka scaliła się (wtopiło w jedno w drugie) wtyczkę z regulatorem napięcia (został wymieniony na nowy ogólne alternator przeszedł kompletną regeneracje), czy któryś z użytkowników mógłby mnie nakierować gdzie dostanę taką wtyczkę. Bardzo dziękuje za pomoc.
Witam brak ładowania w Lagunie 2001r 1,9 dci wymieniłem nowy regulator napięcia nadal brak ładowania mam pytanie czy napięcie na tym cienkim przewodzie co idzie do alternatora powinno być cały czas i jaka powinna być rezystancja na pierścieniach ślizgowych i czy faktycznie jeśli pierścienie będą zabrudzone to też może być przyczyną braku ładowania dodam...
Witam, poszukuje regulatora Paliwa, który zdajduje się na listwie wysokiego ciśnienia. Laguna 2.0 silnik IDE, 2001r http://obrazki.elektroda.pl/2772969800_1...
Mam pytanie: czy przy zapalonym silniku napiecie 14.1V jest dobre? a po włączeniu swiateł dmuchawy i ogrzewania tylnej szyby jak spada do 12.5V to dobrze? bo mi sie wydaje ze nie.....
Witam, pacjent renault premium 450 dxi 2007rok. Napięcie utrzymuje się na poziomie 26-27 (raz tak raz tak), a powinno być 28,2 albo 28,3. Wymieniony alternator na zregenerowany oryginalny od Mitsubishi i dalej to samo. Jaka może być przyczyna?
Witam. Rano byłem u speca od alternatorów, rozebrał go i niczego nie znalazł żadnej rdzy i uszkodzonych diod. Podłączył pod stół i stwierdził że na wolnych obrotach regulator nie utrzymuje napięcia.....próbowałem też n nowym akumulatorem w aucie - też nic to nie dało podłączyłem na kablach drugi nowy i to samo tylko podbiło wartości napięcia na mierniku....
Witam Mam problem ze zlokalizowaniem usterki w samochodzie, mianowicie Usterka objawiała się tym, że co jakiś czas, podczas jazdy włączał się alarm i świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie spadało / zainstalowany miernik napięcia/ by za chwilę ponownie wrócić do normy. i tak sytuacja się powtarzała. Postanowiłem zregenerować alt. wymieniłem...
Wpływa na to, że miałem nowy akumulator 77aH i po skończonej gwarancji szlag trafił akumulator. Odpowiedz serwisu - opad masy czynnej na skutek nieprawidłowego ładowania czy jakoś tak. Od tego czasu zamontowałem miernik napięcia i dopiero teraz widzę jak jest. Przy włączonych wszystkich odbiornikach + nawiew na 3/4 mocy napięcie spada nawet do 12V....
Witam Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym...
Witam, mam problem z ładowaniem alternatora w Twingo II. Na wolnych obrotach jest po odpaleniu około 14,8V później stabilizuje się na 14,7. Alternator to Vaelo 8200654541C i jedyny dostępny regulator napięcia to AS ARE3094 z dopiskiem Valeo taki też kupiłem i wymieniłem, jednak napięcie pozostało bez zmian. Dodam, że po odłączeniu ujemnej klemy na chwilę...
W rumuńskich wehikułach stosowany był regulator Ducellier 8314 lub Paris Rhone 57416 np. w Dacii i ARO, podaję Ci dane z instrukcji obsługi tych samochodów. Regulatory te stosowane były też w starszych samochodach Renault i Peugeot. Poszperaj może coś znajdziesz.
Problem rozwiązany - pomogło przelutowanie dwóch elementów - stabilizatora napięcia LDO LD1085P i regulatora NJM2386/88 njm2388f33. Na francuskim forum znalazłem informację, że czesto też pada ten regulator i u niektórych przy takich objawach pomaga dopiero jego wymiana.
Jeżeli masz skoki napięcia to nawala regulator w alternatorze
Od 20 zł do 50 w zależności jakiej firmy. Bardzo prosta wymiana. U mnie też był podobny problem i był to regulator napięcia
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Tak jak w Alfie nie chociaż częściowo by się dało po przeróbkach. No to miasto jak wyżej montujesz automat do świateł zapalasz auto rośnie ładowanie światła się odpalają. Gasisz samochód światła gasną. W tym aucie nie jest tak różowo, regulator napięcia sterowny jest z ECM i wszelkiego typu dokładki korzystające ze wzrostu napięcia po rozpoczęciu ładowania...
Sprawdź regulator napięcia
Mam takie pytanie. Zamontowalem alternator z innego samochodów, konkretnie renault w swojej audi. Regulator napięcia jest inny niż oryginalny, nie ma sygnału l i dfm jest jedynie com. Moje pytanie brzmi czy da się zaprojektować układ sterowania napięciem ładowania za pomocą tego wejścia com? Zamiast 14,4v ładowanie na poziomie 14,7v? .
Mi wydaje się że po prostu poszedł regulator napięcia (to chyba najczęstsza przyczyna braku ładowania akumulatora w samochodzie). Można to sprawdzić w bardzo prosty sposób. Domniemam że jeśli wymieniłeś szczotki masz też jakiś multimetr itd? http://www.youtube.com/watch?v=KnLzL_7g6... Tu jest fajny filmik pokazujący jak sprawdzić regulator. Jeśli pod...
Witam! Bardzo proszę o pomoc odnośnie tematu ponieważ moja logika została wyczerpana.Problem polega na tym iż nie mam ładowania w aucie a kontrolka ładowania na uruchomionym silniku nie świeci.Wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami - bez rezultatu.Kupiłem używany alternator zamontowałem i dalej brak ładowania.Może ktoś miał podobny problem?
dzieki za podpowiedz, oczywiscie sprawdze to. A jak ma sie sprawa z regulatorami nap-jezeli obudowa i wyprowadzenia sa takie same to mozna powiedziec ze jest to regulator o takich samych parametrach co "stary"?
regulator napięcia na 100%
Witam !!! Mam problem z alternatorem!! Dostałem alternator od kolegi - firmy Ducellier /podobno z auta Renault /. Mam problem z wyprowadzeniami i podłączeniem do Ursusa C-360. Alternator ma 2 wyprowadzenia śrubowe : B+ i D- oraz regulator napięcia wmontowany do alternatora, który ma wyprowadzenia: L , R+ . Jak podłączyć go do C-360 - bardzo proszę o...
regulator napięcia renault renault regulator napięcia renault regulator napięcia renault alternator
uszkodzić ściemniacz lampa dyplom elektryk grzanie octavia
słuchawki nauszne słuchawki nauszne
Pralki z rozbieralnym bębnem: Miele, Bosch, Siemens, AEG, Asko, Haier, Gorenje – lista modeli 2024 Citroën C3, Peugeot – kod błędu P1337, wypadanie zapłonów cylinder 1, diagnostyka