Z tego co znalazłem to jest to 11-nóżkowy regulator napięcia.
Wirnik to ciekawy trop, jeśli np. po nagrzaniu dostaje jakichś zwarć to może uszkadzać regulator napięcia.
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
Mam klopot-mam uszkodzony regulator napiecia w Premium 5-niewiele na nim pisze oprocz tego ze to DELCO-stojacy grzebien 15 pin z przodu radia-ktos moze wie co to jest??
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
Witam , sprawa dotyczy opla astry II z silnikiem X16SZR - wczoraj po wycieku oleju umyłem silnik preparatem Akra i spłukałem ciepłą wodą pod niskim ciśnieniem , po odpaleniu silnika nie zgasła kontrolka ładowania i brak było wspomagania , świeciła kontrolka ABS i nie było świateł mijania. Dziś odpaliłem , kontrolka zgasła ale po chwili obrotomierz na...
Mam uszkodzony alternator w OmedzeA, 2.0l, bęzyna. Ktoś chyba zbyt mocno przetoczył pierścień na wirniku, teraz prawie go nie ma. Kupiłem przez Allegro podobno wymontowany z takiej omegi, ale dotarł elektycznie inny. Nie Boscha, lecz Delco w dodatku beż regulatora napięcia, ma dwa zaciski - BAT i REG. Co zrobić, kombinować coś, czy zwrócić.
ten alternator 14.4V na BOSCHOWSKIM regulatorze
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
wielkie dzięki możesz mi wytłumaczyć co znaczy Delco-Remy? i regulator napięcia też mógł się uszkodzić? jaki może być koszt tych części jeszcze raz bardzo dziękuję.
A skąd masz 9-cio diodowy jak zarówno w Espero jak i Lanosie są mostki 6-cio diodowe jakiego typu masz alternator typowy Delco Korea.P
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Alternator Bosch czy Delco?
Witam. Miałem do wymiany regulator napięcia w alternatorze Delco Remy w samochodzie Opel Vectra A 2.0 8v c20ne z 1995r. Niestety przy wyciąganiu natknąłem się na problem z odkręceniem nakrętki z przewodu B+ i kręcenie w miejscu spowodowało uszkodzenie pewnego elementu wewnątrz, nie mam jednak bladego pojęcia co to jest i do czego służy. Jest to taka...
Brak kontrolki na tablicy wskaźników może świadczyć o uszkodzonym układzie wzbudzenia, prawdopodobnie padnięty jest regulator napięcia. Sprawdź rebulator.
Dołączę się do tematu. Mam problem z tym alternatorem ale u mnie sprawa wygląda następująco: 0. Wymieniłem szczotki w altku 1. Po wymianie na jałowym biegu zimny silnik napięcie wynosi 14,5. Włączenie świateł powoduje spadek napięcia aż do 12,5V i cały czas spada. Włączenie wentylatora powoduje spadek napięcia do 11,8V. 2. Wyłączenie odbiorników powoduje...
Czy w aucie próbowałeś podłączyć tylko podtrzymanie stacyjkę i masę może sca coś broi wejście rem out.
Jest jeszcze inna możliwość żle kontaktuje regulator napięcia , ma odczyt że napięcie jest za niskie i daje prąd wzbudzenia na maxa.
Jeszcze jedno-co tam masz-Delco-Remy,Bosch,czy Valeo,bo tez widziałem.
W alternatorach Delco-Remy z dużą plastikową pokrywą osłaniającą regulator napięcia często padały mostki diodowe. Trzeba też sprawdzić połączenia na kablach akumulator - rozrusznik - alternator
No właśnie że czasami jest źle jak się do Astry G wsadzi zestaw z V B. Sześciodiodowy, ale z tego co wywnioskowałem sygnał z fazy idzie tylko do wyłączenia kontrolki, w 9 jest czerpane napięcie z diod pomocniczych na wzbudzenie.
Podaj który rocznik i jaka pojemnośc silnika, były stosowane różne rozwiązania. Podaj jaki typ typ alternatora. Przepraszam za odświeżenie tematu. Mam dokładnie taki sam problem, tylko w astrze 1,4 v8 60KM z 92r alternator Delco Remy. Czy tez muszę wymienić mostek i regulator napięcia?? Pozdrawiam
delco remy nie pisze jaki prąd
Witam . Ostatnio robiłem sobie taki alternator , bo skończyło się ładowanie i wyły łożyska . Rozebrałem zmieniłem szczotki łożyska przetoczyłem delikatnie wirnik ale był prawie idealny . Główna usterka wydawał się źle naciąnięty pasek ponieważ uszkodzone było jarzmo napinania . I co sie teraz dzieje . Auto odpala i nie ma ładowania przegazówka i ładowanie...
Regulator napięcia niesprawny, akumulator ugotowany. A dlaczego tak sądzisz tam ma na pewno alternator Delco i to jest prawidłowe napięcie.P
Witam Właśnie zepsuł mi się alternator Delco remy w opel astra II,99r, 1.6 8V. nic na nim nie pisało jaki ma amperarz, tylko firma. dodam że prawdopodobnie spalił się w nim regulator napięcia, ale nie jestem pewien tego. Może ktos wie co nie co o nim? prosze o pomoc.
Raczej nie, ale to łatwo sprawdzisz. Musisz miec zasilacz o wydajności prądowej 5A i napieciu regulowanym przynajmniej 17V. Masę zasilacza na korpus alternatora. Srubę wyjściową prądu łączysz z tym zlutowanym zaciskiem łaczącym mostek z regulatorem ( połaczyć kawałkiem przewodu) i podpinasz plus zasilacza. Ustawiasz na zasilaczu powiedzmy 12V i ,łapiesz...
Prostownik, typ DER2000. Ale sam go poprawnie nie wymienisz. O awariach alternatorów delphi (podobnie jak i delco-remy) było na tym forum 1000 razy.
Ja kupowałem alternator boscha do astry na giełdzie za 80 zł - więc nie drogo. Pamiętaj tylko nie kupuj alternatora delco remy do astry bo to straszny shit. Pozdrawiam
Ok rozumiem. Jednak mam pare sztuk alternatorow ktore wariują losowo np poprzez nagle skoki napięcia. W takim wypadku jeżeli diody bedą całe to to wywalenia jest regulator tak ?
Witam, Przeszukałem dużo postów, jednak nie znalazłem w żadnych z nich pomocy na nurtujący mnie problem. Mam następujące objawy, co jakiś czas jadąc moim autkiem zapala się kontrolka ładowania. Ostatnio świeci się dość długo. Byłem u elektromechanika wymienił mi szczotki i przez pierwsze 300km wszystko było ok. Może to przypadek, bo byłem w trasie....
Po pierwsze masa alternatora na brązowym kablu musi być Ale tak było w silniku C16NZ, zaś w roczniku 1995 nie był juz taki stosowany. Modzi też śpią chyba, bo temat nadaje się w kosz, nie podany typ silnika (samo 1,6 nie wystarczy), i nie podany typ alternatora, czy Delco Remy czy Bosch.
Dziekuję za szybkąodpowiedź. Czy w takim układzie łatwiej mi będzie kupić mostek bez widocznych diod wzbudzenia do mojego alternatora (w sensownej cenie), czy skazany jestem na dokupienie do nowego chińskiego mostka, również nowego regulatora napięcia i szczotkotrzymacza? Lub wyjściem w takim układzie jest poprostu wylutowanie diod pomocniczych?
Na temat tych alternatorów ( delco-remy) napisano na tym forum wiele, kto wie czy nie więcej jak o hitachi. Niech jakiś mod to zamknie.
Witam Walnięte były diody. Wymieniłem cały ukłąd prostowniczy i regulator napięcia, wszystko za ok 100 zł (zamienniki) i śmiga że ho ho Dziękuję wszystkim i zamykam temat Pozdrawiam
Nie znam tego modelu więc szarpnij nieco szczegółów na temat wejść wyjść - ile i jakie? Ogólna zasada: - Obudowa do masy (czasem również dodatkowy przewód jest zerem) - Jeden z przewodów służy do próbkowania napięcia. Należy mu zapodać regulowane w granicach 10-18Vnapięcie - Inny przewód służy jako wyjście regulujące prądem płynącym przez układ wzbudzania...
Hola! Ja w Oplu Astrze '95 miałem alternator Delco Remy i miałem napięcie coś 13,8V przy włączonych światłach. W nowych autach gdzie jest dużo elektryki jest faktycznie 14,4V. W maluchu miałem zaś ciekawy regulator 14,8V. Mierzyłeś na włączonych światłach? Pozdro S.
Też mi sie wydaje że kontrolka powinna się spalic o czym pisałem pare postów wcześniej. Raczej się nie spali, kilkanaście razy spotkałem się z takim uszkodzeniem, ostatnio człowiek w oplu wygotował dwa akumulatory i wymienił kilka żarówek w reflektorach zanim się zorientował, że coś jest nie tak. I tak zawsze walnięty był regulator napięcia, to chyba...
Witam! Odkopuje temat :) z przed 2 lat! Posiadam obecnie 2 alternatory od OPEL VECTRA firmy DELCO REMY, pierwszy to jest ten z początkowych postów, w którym do wymiany dioda i regulator napięcia, przeleżał tak przez 2 lata, troszkę zardzewiał ale postanowiłem go reaktywować, i trochę na nim poeksperymentować, i teraz pytanie! Gdzie kupić diody do tego...
Ja osobiscie tez jestem podobnego zdania co zetorek. Powim Wam tak. W mojej C360 mam taki od Omegi to jest DelcoRemy 70A max. Nabylem za ok 50 zl i tylko dla pewnosci zmienilem lozysko. Co do alternatorow od PF125, czy polonezow. Nie mam nic przeciwko. Wydajnoscia na poziomie ok 50A tez dzialaja bez prpoblemu. Jednak sasiad robil generalny remont swojej...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
regulator delco regulator napięcia delco alternator delco regulator
obliczać obwód metoda oczko wekta centrala uszkodzić wyświetlacz pralka samsung
dzwony koscielne dzwony koscielne
Privileg Esperienza – dioda z wykrzyknikiem świeci: interpretacja alarmu, typowe usterki, diagnostyka Linde 30t H300/H320 – odblokowanie hamulców SAHR, skrzynia automatyczna, procedura awaryjna