Jak pisze w temacie jest to regulator napięcia;)
Akumulator złom. Regulator podłącza się w/g schematu a nie kolorami przewodów!
Jakie kolory przewodów?
Musiałbyś wykorzystać trzy przewody wchodzące w skład standardowej instalacji pod prądnicę, tj. czarny, niebieski i zielony, do połączenia alternatora z regulatorem napięcia (zamontowanym pod deską rozdzielczą w miejscu oryginalnego regulatora prądnicy). To są połączenia: D+ (zielony, tak jak do kontrolki), DF i masa. Masa pomiędzy alternatorem a deską...
Witam - mam uszkodzony regulator napięcia trójfazowy , kolory przewodów : 3x żółty , 1x zielony , 1x czerwony , 1x czerwony z białym paskiem , moje pytanie jest takie czy te co są w sprzedaży z 5cioma przewodami mogę podłączyć , bo ten czerwono biały to jest zasilanie po stacyjce(tak myślę) , proszę o schemat jeśli ktoś posiada . Dziękuję . https://obrazki.elektroda.pl/3441341200_...
Ile przewodów posiada twój regulator napięcia, z tego co pamiętam są wersje 4- i 5-przewodowe, podaj również kolory przewodów.
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Podłącz w/g starego, masz zapewne takie same kolory przewodów. A schemat do znalezienia bez problemu, ale trzeba dopasować wersję "peterka".
Wentylator 40/10 i teraz napięcie na przewody są 2 (wtyczka 2 pin) jeden kolor czarny, drugi szary. Natomiast na nalepce widnieje DC 12V.... Szary jeśli dobrze pamiętam to było 6 V.... Dziwna sprawa. Hahahha, to dobre :D kolory to kolory, w ogromnej ilości przypadków nie mają kompletnie znaczenia, przyjęło się że czarny to masa a inny kolor +, ale...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Masz źle podłączony regulator do alternatora... Alternator 9 diodowy. Według schematu który wrzuciłeś powinieneś zamienić przewody miejscami (napięcie po kontrolce idzie na styk 15 regulatora a następnie na diody wzbudzenia!! Styk 67 regulatora do styku 67 alternatora (szczotka, u Ciebie kolor przewodu zielony) Do styku 15 regulatora idzie napięcie...
Witam Mam pytanie czy jest jakiś standard oznakowania regulatorów napięcia ? Chodzi o kolory przewodów . Wyczytałem że w większości przypadków czerwony to plus, zielony minus a reszta jak żółty, różowy i czarny idą na generator (cewki) . Czy to się sprawdza ? Drugie pytanie jak na stole sprawdzić taki regulator . W moim przypadku 4 piny . Pzdr
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
Dzień dobry, próbuje odtworzyć instalacje w mojej husqvarnie, która w obecnej chwili jest w szczątkach. Poprzedni właściciel odciął przewody od regulatora napięcia przy samej obudowie przez co nie jest możliwe ich przylutowanie, a nawet rozróżnienie kolorów (posiadał 4 przewody lecz nie wiem czy to był oryginał). Chciałbym zakupić jakiś regulator tylko...
A wiesz może jaki kolor przewodu odpowiada za to ten który odchodzi od regulatora napięcia ktory odpowiada za te światła
Kolega nie pisze o zamianie lecz o podłączeniu zasilania fazowego L i neutralnego N(tzw.zera)do koloru białego i niebieskiego.Na białym masz podłączenie do wyłącznika termicznego który wyłącza Ci awaryjnie sprężarkę a niebieski do rozruchowego.Po prostu zdejmij te dwa przewody a w ich miejsce podłącz napięcie za pomocą innego przewldu z wtyczką.Po prostu...
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Najprościej jesli kontrolka po zaplonie swieci i nie gaśnie oddać alternator do regeneracji. Jeśli po zaplonie nie ma kontrolki a jest nowy regulator to być może ugnil przewod kontrolki ( biala kostka przy rozruszniku, kolor przewodu niebieski). Czesta przypadłość.
Dziękuję. Jeżeli BB00 - to bateria (akumulator), to 1031 chyba będzie regulatorem napięcia znajdującym się na przedniej stronie skrzyni osłony akumulatora. F3 - bezpiecznik na akumulatorze zasila ładowarkę akumulatora. Z tego co dotychczas udało mi się dowiedzieć - to powiedziałbym, że BB00 jest modułem na klemie minusowej, mierzącym temperaturę otoczenia...
Zastosowany jest rosyjski alternator bez szczotek, jak podłączyć do niego regulator napięcia RC12, lub RA2/B. Z instalacji gruby czerwony przewód jest podłączony do zacisku śrubowego, od przekaźnika rozrusznika przewód koloru niebieskiego jest dołączony do zacisku alternatora, i z tego zacisku wyprowadzony jest też przewód koloru niebieskiego wolny...
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Sądząc po kształcie kostek i kolorach naprawdopodobniej ie masz regulatora napięcia, sprawdź czy te żółte przewody są trzy i idą do alternatora, jeśli tak to właśnie był tam regulator
Nie ma co tu szukać problemów z wysokim napięciem w alternatorze. Gdybyś miał spalony to w ogóle nie byłoby ładowania. Raczej wina uszkodzonego regulatora napięcia. Jeśli sprawdzałeś na innych sprawnych, to pytanie czy były to regulatory z wejściem „sense” i czy w Twoim motocyklu jest instalacja elektryczna z tym rozwiązaniem? Chodzi o dodatkowy trzeci...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, posiadam silnik Moretti ZS172FMM i potrzebuję schemat żeby go odpalić, instalacji nie mam i robię ją od podstaw. Wtyczki wychodzące z silnika wyglądają tak: https://obrazki.elektroda.pl/6067178600_... https://obrazki.elektroda.pl/6776034100_... Już wiem, że zielona wtyczka jest od kontrolki...
Witam, mam problem z silnikiem zaburtowym Yamaha 25 czterosów z 2003r. Nie wiem jak podłączyć regulator napięcia. Regulator posiada 6 przewodów: 2 żółte, 1 szary, 1 czarny, 2 czerwone. Łączę je kolorami i zostaje mi jeden wolny -czerwony. Ładowania nie ma i brak impulsu na obrotomierz.Nie wiem czy mój regulator jest odpowiedni do tego silnika. Podejrzewam...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Zależy który rocznik, bo schematy instalacji i kolory niektórych przewodów różniły się w zależności od rocznika. Schematy wersji z alternatorem dotyczą nowych instalacji elektrycznych produkowanych przez LSN lub „oryginał Ursus”. Poza tym co to za kłopot podłączyć alternator? Kwestia dwóch przewodów. Czerwony 4 mm² (prądowy) z alternatora łączysz do...
Szczotka powiedzmy minusowa na osobnym konektorze ,nie jest przymasowana do śruby mocującej szczotkotrzymacz do alternatora.Takie jest rozwiązanie w alternatorze 6-cio diodowym . Dodano po 9 Przewody regulatora napięcia mogą mieć inne kolory (takie kolory ma regulator ELMOT).Jednak by nie było pomyłki ,przewody mają różne końcówki konektorowe. Zasilanie...
Super Właśnie wszystko podłączyłem maszyna się odezwała i jest prawie gotowa do jazdy. Tylko nie wiem czy ten ragukator ma się grzać bo po paru minutach jest z lekka gorący. I dziękuję każdemu za pomoc Ps. Masa w tym przypadku ma drut koloru miedzianego a druty z fazy są powlekane i koloru szarego, sprawdziłem tak na dwóch instalacjach. To taka ciekawostka...
Witam, potrzebuje schematu elektrycznego do JAWY 125 travel, najbardziej chodzi mi o regulator napięcia, wychodzi z niego 5 przewodów a była ucięta wtyczka, przewody regulatora ma kolory następujące: Zielony, pomarańczowy, czarny, zółty i czerwony/
Masz alternator z wbudowanym regulatorem napięcia? Ma tylko 2 wyjścia do przewodów. Instalujesz nową instalacje gotową ze sklepu? Bo przewody mają inne kolory niż oryginalne. Masz schemat do tego? Na gilu maski od wewnętrznej strony tuż przy zawiasach była kostka do podziału oświetlenia. Żadnego dodatkowego przewodu tam nie było. Były dwa przewody z...
Wymieniłem REGULATOR NAPIĘCIA w junaku 901f na Nowy i nie mam pszednich światełamiałem taki Regulator napięcia a nowy wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/3525804900_... a Nowy reg... Krótka odpowiedź W Twoim Junaku 901F (rocznik 2017) reflektor zasilany jest z osobnej cewki statora prądem przemiennym (AC) , a nie z akumulatora. Stary...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
W kondensatorach może nie być elektrolitu i po wierzchu niekoniecznie będzie widać. Masz dwa styczniki z cewką AC, więc szukaj regulatora raczej z wyjściami przekaźnikowymi (ewentualnie na K2 jest tylko podane napięcie przez styk chyba S1 w regulatorze, może kluczyk?). Do termopary nie widzę kolorów przewodów (chyba biały i czerwony, więc wg DIN, po...
1. Możesz nie mieć połączenia na przewodzie "charge" od cewek - jest to koniec uzwojenia, z przewodem o kolorze białym (wyjście na światła to odczep cewki, z przewodem o kolorze żółtym). W przypadku regulatora z wejściem typu "sense" czyli na przewodzie żółtym sprawdza napięcie a na przewodzie białym zwiera nadwyżkę napięcia do masy wówczas nie będzie...
Ja szukałbym zwarć w kostkach i w łączących je przewodach. Sprawdziłbym też poprawność połączeń tj. wg kolorów kabli i schematu.
Witam! Chodziło o to na jaki kolor przewodu podać napięcie +12V, na który masę, a jakim kolorem jest sterowanie z płyty.Jak napisałem ,na tym pudełeczku jest potencjometr do regulacji,niestety ta regulacja nie działa i chciałem posprawdzać co uległo uszkodzeniu.U mnie z wentylatora wychodzą trzy kolory - niebieski, czerwony i czarny.Połączenie z regulatorem...
Napięcie mierze na wyjściu z regulatora, podczas pracy silnika na wolnych obrotach. Akumulator jest podłączony i nowy. Do regulatora napięcia idą 3 żółte kable. Na wyjściu z regulatora mam 3 przewody. Czerwony, czarny i zielony. Napięcie mierzę pomiędzy przewodami zielonym i czerwonym. Przewód czarny to + po stacyjce - 12V. Regulator podczas pomiaru...
Ryder12 Nie wiem dokładnie czy Masz tam wtyczkę, Ale na pewno jest tam przewód tzw. +12 Po stacyjce Weź kawałek jakiegoś przewodu elektrycznego i za jego pomocą połącz przewód od świateł głównych lub postojowych z przewodem koloru czarnego, który zasila wskaźnik paliwa.
Ile przewodów wychodzi ze statora i jakie są ich kolory ? Aku. może być mniejsze lub to co było fabrycznie.
(at)mczapski Zrobiłem tak, jak pisałeś. Zasilanie prosto ze stacyjki na 15 regulatora, 67 z regulatora do 67 z alternatora, 30 z alternatora prosto do klemy plusowej rozrusznika. Niestety, ładowania brak - na alternatorze pojawia się jedynie 12.5 V, czyli tyle co na akumulatorze. Martwi mnie to, że jeszcze przedwczoraj, testując połączenie alternatora...
Regulatora napięcia nie ma w iskrowniku. Jest on gdzieś w miarę "przewiewnym miejscu" pod plastikami albo pod bakiem (zależnie od pojazdu). Można go łatwo rozpoznać "na oko" bo zwykle ma radiator do chłodzenia. A co do pochodzenia. Benelli jest tak samo włoski, jak współczesny Romet jest polski :) . Czyli niby nazwa włoska, ale niemal cała produkcja...
Od jakiego to motocykla? Jak od japoni z magnesem stałym, to trzy przewody (mogą być w jednym kolorze) do alternatora, czwarty to wyjście, a masa na obudowie.
Czyli akumulator dobry, a w regulatorze uszkodzony tranzystor szeregowy. Kupić regulator motocyklowy, a wcześniej porównać schematy połączeń jego z alternatorem, konkretnie kolory przewodów, bo w tych silnikach instalacja ładowania jest niemal identyczna jak w motocyklach - alternator dwufazowy.
w tej kawie (coś koło 1988)odpięcie regulatora to rozłączenie obwodu,regulator stratny pomierz miernikiem przewody!zdejmij obudowe lewą będą kolory!jest pod bakiem bo pęd powietrza chłodzi go.
Witam DYBAS ratuj , prądnica samowzbudzalna , cewka z odczepem żółtym / to na żarówki/.Na regulatorze widnieje "HS QC PASS A 0405" . Kolory przewodów znam ,na schemacie YGWR rozumiem . Jednak co dalej, brak oznaczeń na stykach regulatora , chce uniknąc chybił trafił . Może kolejność kolorów na schemacie , od lewej - poddaje sie . Pozdrowionka
Obawiam się że działa jak motocyklowy, czyli zwiera tyrystorami cewkę kiedy napięcie przekroczy ustaloną wartość, przez co daje napięcie "poszatkowane" jak w regulatorach tyrystorowych. Nie może działać jak samochodowy bo tu nie ma sterowania wzbudzaniem. Próbowałem szukać informacji o regulatorze w tym wątku: ""Sense" kontrola napięcia regulatora,...
Sprawa wygląda tak: Zadzwoniłem do serwisu gdzie kupiłem regulator, gościu odpowiedział, że wymiana regulatora bez regeneracji komutatora nic nie da i spalił się ten nowy regulator. Do alternatora nie przychodzi żaden kabel z masą(jest obok ucięty), ale sprawdziłem miernikiem masę alternator->silnik silnik -> kasta -> minus aku. Jest przejście. Do alternatora...
Mostek może zostać W jakim celu chcesz z fabrycznej instalacji 6V przerabiać na 12V? Przy przeróbce musisz wymienić żarówki postojowe i stopu,Cewkę wysokiego napięcia oraz sygnał. Dodano po 6 Średnica drutu nawojowego i ilość zwoi dla układu ładowania jest tak dobrana że nie ma potrzeby stosowania regulatora napięcia.
Co do zdjęcia silnika: Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Czarno/czerwony - do zasilania modułu zapłonowego C.D.I AC (jeśli go nie ma i jest mniej przewodów moduł prawdopodobnie C.D.I DC zasilany z akumulatora)...
regulator kolor przewód regulator napiąć przewód regulator napięcia kolor przewód
pioneer stroić mastercook kuchenka ekspres krups konserwacja
identyfikacja elementu identyfikacja elementu
Jak zlikwidować brumienie w Cambridge Audio? Brak napięcia wyjściowego w PowerWalker - Diagnostyka