Możesz zastosować zwykły, trójfazowy regulator z 5 przewodami. Ten z paskiem jest do kompensacji spadku napięcia w instalacji. Większość motocykli tego nie ma i działa.
Przepraszam , ale co ja napisałem ?? Przeczytałeś uważnie ? Dodatkowy przewód w innych INNYCH PRZYPADKACH to wzbudzenie . Skoro ma układ 4 przewodowy = 2 przewody napięcie zmienne 2 przewody napięcie stałe .
Schemat
Do czego służy regulatorowi napięcia czarny przewód? "Sense" kontrola napięcia regulatora, na podstawie tego sygnału jest regulowane napięcie. Można bezpośrednio do plusa
zielony to masa tak samo mam w swoim quadzie.
Oryginalny regulator padł, był kupiony jakiś uniwersalny z 5 przewodami żółty, zielony, biały, czarny, czerwony. Został podłączony do instalacji ale nadal brak ładowania. Zielony, czarny, biały podłączony były do 3 faz a czerwony do + żółty do minus. Skąd wiesz że ten zamiennik to regulator trójfazowy? Nie ufam tym regulatorom z nietypową kostką i...
Witam. Mam pytanie odnośnie oryginalnego nowego regulatora napięcia do skody 1998r. Chodzi mi o oryginalnego magnetona i zamiennika firmy vika. W oryginalnym regulatorze są dwa przewody. Tak jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/7839758500_... https://obrazki.elektroda.pl/1213800300_... Jaką funkcję pełni ten drugi...
Niestety nie. Wymieniłem sondę, regulator napięcia, wiązkę przewodów od alternatora do akumulatora i rozrusznika. Nie wiem co dalej.
Sprawdź regulator napięcia, przejście na przewodach czy masz pewne masy itp. Jak mi przyjdzie coś innego do głowy to napisze. Odpal auto i sprawdź napięcie z alternatora.
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
A sprawdziłeś ciągłość przewodów i poprawność polutowania złączek? Skoro pakiet jest dobry, a do regulatora nie dochodzi napięcie, to tylko przewody lub wtyczka.
Wyjścia 1, 2 i 8 to złącza przekaźnika wolnego od potencjału w razie jakby obciążenie było zasilane innym napięciem. Tutaj dla obu jest to 230V dlatego trzeba dać mostek między zasilaniem termostatu i przewodu grzewczego. W instrukcji obsługi jest to przedstawione tak: http://obrazki.elektroda.pl/3563026000_1... Pozdrawiam
Regulator wraz z szczotkami będzie wewnątrz alternatora.Gruby przewód ładowanie ktore na pracującym silniku powinno wynosic 14v a cienki wwbudzenie kierowane do kontrolki ładowania. Dodano po 1 Znalazłem ten alternator na allegro wygląda na to ze nie ma regulatora wewnętrznego tylko pokazują go jako zewnętrzny więc opis przewodow tez podałem nie właściwy.Musisz...
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
Przeważnie pomaga wymiana regulatora napięcia. Sprawdź też przewody od niego. Zlacze w okolicach rozrusznika.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Witam.Kolego problem z alternatorem najprawdopodobniej leży w regulatorze napięcia lub na przewodzie do modułu sterującego.Przy próbie wypalania nie powinno być błędów w sterowniku ale w twoim przypadku wygląda na zbyt dużą zawartość sadzy w DPF dlatego nie wypala i albo za mocno jest z popielony albo trzeba spróbować czyszczenia chemią.
Witam i potrzebuje pomocy. Odrestaurowuję skuter Yamaha majesty yp250 2003 rok. Poprzedni właściciel rozebrał wiązkę elektryki i obciął kostkę do regulatora napięcia, jest 5 przewodów ( czerwony ,czarny, i 3 białe). Wg schematu i kostki przy regulatorze wiem gdzie podłączyć czerwony i czarny ale problem mam z 3 białymi,są one od magneto i w kostce regulatora...
Opis podłączenia na samym regulatorze. Tutaj też www.elektroda.pl/rtvforum/topic2047606.h...
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Czy odwrotne wlutowanie pierścieni ślizgowych wirnika może powodować brak wzbudzenia?Po przekręceniu kluczyka w DF regulatora pojawia się napięcie ,ale jak połącze przewód między regulator a stojan napięcie wzbudzenie spada do 0,5 volta.
Rozwiązano.
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Jak już zaczęliśmy od rozrusznika. Do rozrusznika idą dwa przewody, prądowy i nazwijmy go sterujący. Prądowy idzie bezpośrednio z akumulatora, a sterujący przez stacyjkę. Jeżeli kolega odpiął przewody przy rozruszniku to wyeliminował kolega rozrusznik, a nie przewody, które mogą mieć gdzieś po drodze uszkodzoną izolację, to samo dotyczy przewodów do...
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Najłatwiej w Twoim przypadku będzie dołożyć jeden przewód do regulatora, połączony gdzieś za stacyjką. Ten regulator potrzebuje zewnętrznego zasilania i napięcia odniesienia dla układu regulacyjnego - to właśnie ten przewód. Z tego co widzę możesz mieć kłopot ze zdobyciem konektora (pinu) do tej wtyczki, proponuję poszukać na szrocie samochodowym. W...
To prawie to samo co napisałem. Ale jest małe ale. Napisałeś że napięcie nie może wzrosnąć. A ono właśnie może wzrosnąć. Wzrośnie, tyle że niewiele. Wzrośnie na tyle żeby pokryć spadek napięcia na rezystancji wewnętrznej akumulatora (plus spadek napięcia na przewodach połączeniowych).
Witam. To nie jest altetnator, a prądnica. Całkem możliwe że uszkodzony regulator napięcia. Watrto też sprawdzić przewody.
A ja mam inny problem z tym piecem. Po podłączeniu zewnętrznego regulatora temperatury z timerem na styki 3 i 4 wywala bezpieczniki na płycie. Co zauważyłem mierząc napięcie pomiędzy przewodem fazowym w piecu (L) a odpiętymi przewodami (regulatora) pojawia mi się napięcie 230V. Przewody były ekranowane. Wymieniłem na nowe i to samo, indukuje się napięcie....
Sprawdź jakie napięcie (prąd zmienny - ustaw na mierniku) wychodzi ze statora (cewek) na żółtym przewodzie - można sprawdzić na regulatorze napięcia. Jeśli będzie podczas pracy silnika napięcie, to musisz posprawdzać, czy na odbiorniki dochodzi masa. Może odczytasz coś ze schematu typowego chińczyka.
Regulator napięcia - najczęściej lub uszkodzenie przewodów do regulatora, alternatora.
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Oryginalnie w "ciapku" instalacja jest 12V z biegunem "+" na masie. Po pierwsze odłączyć akumulatory, zdemontować prądnicę, dorobić mocowanie alternatora oraz dopasować koło pasowe do szerokości paska klinowego. Przewód 6mm2 z zacisku B+ pociągnąć do rozrusznika. Zdemontować oryginalny regulator napięcia i zabezpieczyć przewód prądowy. Na jednym z zacisków...
Witam, potrzebuję porady głównie od konkretnych "elektryków" na tym forum. Co może być przyczyną braku ładowania w aucie? Z tego co wiem: * alternator * regulator napięcia * przewody do akumulatora Dzisiaj mam odebrać alternator z naprawy, gość stwierdził, że jest sprawny, tylko wymieni regulator napięcia, a jak nie pomoże? Gdzie można szukać przyczyny...
Sprawdź jeszcze czy masz plusa na regulatorze napięcia czerwony przewód i masę zielony.
Alternator ma wbudowany regulator napięcia z wyprowadzonymi przewodami. Zapewne tylko należy podłączyć kontrolkę ładowania do zacisku D+ Dodano po 1 Przewód czerwony z końcówką konektorową.
LS i LR powinien być tam założony mostek. Wypinasz mostek i podłączasz przewody od regulatora. UWAGA! Napięcie 230V!
Witam, W moim oryginalnym silniku okapu mam 6 przewodów. Czy silnik takiego okapu ma sterowanie regulatorem napięcia? Jak podłączyć przewody do wentylatora Hamana ML 160? https://obrazki.elektroda.pl/7819586600_...
(at)vorlog W latach 90-tych użytkowałem dwa pojazdy Star-266, instalacja z alternatorem A210w, dającym 50 do 65 A. Na tablicy wskaźników był między innymi amperomierz PAFAL wyskalowany do 50A. W jednym z aut, dzięki obserwacji amperomierza, udało się ustalić usterkę regulatora napięcia (poluzowany przewód na nierównościach terenu raz dawał ładowanie...
Może podaj numer silnika, albo model kosiarki jeżeli ten silnik jest fabyczny. Może uda się ustalić jaki stator i regulator napięcia powinien być użyty. Jakie przewody oraz typ złącza wychodzi ze statora?
zacząłbym od wymiany regulatora napięcia , sprawdzenia przewodów pod kątem śniedzi (wyczyścić) pozdrawiam
Masz problem z regulatorem napięcia na alternatorze bądź może być uszkodzony przewód. Błąd drugi to problem z czujnikiem MAP.
Akumulator złom. Regulator podłącza się w/g schematu a nie kolorami przewodów!
Zlokalizuj sobie regulator napięcia i przewody od statora. Przerwanie połączenia pomiędzy regulatorem a statorem, często przewodu białego skutkuje przepalaniem żarówek (i brakiem ładowania), bardzo częsta przyczyna usterki. Jeśli połączenia są prawidłowe, to pozostaje wymiana regulatora napięcia.
Napewno tam masz 3 fazy z alternatora ale jeszcze jest 4 Dodano po 1 Jakie masz odczyty z tych przewodów?
UPS dołącz bezpośrednio do akumulatorów, nie do wyjścia regulatora. Niczego się nie obawiaj, UPS ma własny układ zabezpieczający przez nadmiernym rozładowaniem akumulatorów. Przekrój przewodów łączących akumulatory z UPS powinien być 4mm² lub więcej. Przy mniejszym przekroju UPS będzie "płakał", że ma za niskie napięcie (o spadek napięcia na tych cienkich...
D+ to stałe napięcie z prostownika regulatora, czyli DC +12V, Ten drugi przewód to coś innego, zmienne napięcie wychodzące bezpośrednio z uzwojenia trójfazowego, częstotliwość przebiegu zależna od obrotów. Można by wykorzystać ten drugi przewód ale trzeba by dać diode i kondensator.
Pytam bo wiesz wydacie kasę na panel, regulator napięcia, przewody, akumulator i do tego kamera no i jeśli kamera zapisuje tylko na karcie nie wysyła żadnych powiadomień to równie dobrze mogą ukraść i kamerę i cały skład budowlany. Na rynku jako przykład są dostępne np [url=https://ivel.pl/p10985,kamera-zewne...
Witaj Błażeju. No właśnie nie ma nic... Na znanym portalu widnieje jako: REGULATOR NAPIĘCIA 12V SKUTER QUAD ATV 5 PRZEWODÓW
Witam. Problwm leży po stronie regulatora. W tym modelu nie ma komunikacji cyfrowej, tylko analogową, po przez zmianę napięcia na żyle sygnałowej (przewód między kotłem i regulatorem 3-żyłowy - zasilanie regulatora, oraz sygnał sterujący kotłem napięciowo).
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
Ze stojana pradnicy wychodzą trzy przewody do regulatora napięcia, sprawdź jaki jest opór pomiędzy tymi przewodami a masą .
Mam pytanie do szanownych kolegów. dzie podłączyć zielony a gdzie żółty przewód regulatora napięcia w maluchu? Dodano po 5 pytam bo zmieniałem alternator i nie pamiętam
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, bo widać, jak migają, więc napięcie się zmienia; tylne wtedy nie świeci), ale żarówki działają, bo po włączeniu hamulca światło stop świeci się. Na przewodzie...
Sterownik znajduje się przy przednim słupku po stronie kierowcy. Odłączyłem wtyk i sprawdziłem ciągłość przewodu regulator napięcia - sterownik oraz czy ten przewód ma poprawną izolację i nie wykryłem usterek. Pozostaje już tylko wyciągnąć alternator i sprawdzić to, o czym pisze facio41 - ciągłość i izolację uzwojenia wzbudzenia. Oczywiście sprawdzę...
Oto schemat z regulatorem od malucha. Gdzie X to przewód z końcówką skośną (żółty) , a Y to przewód z końcówką prostą (zielony)
Nie. Regulator nie będzie poprawnie pracował bez podłączenia przewodu N.
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na regulatorze napięcia na zacisku regulatora z cyferką 15 musisz mieć napięcie 12V Kolejny zacisk na regulatorze napięcia stanowi przewód który przez szczotkę współpracującą z wirnikiem alternatora zasila uzwojenie wirnika alternatora.Propozycja jest taka usuń z ciągnika stary uszkodzony akumulator 6V i w jego miejsce...
Witam chciałbym dowiedzieć się jakie napięcie powinno znajdować się na poszczególnych przewodach do regulatora napięcia (Yamaha Aerox)
Przekładałem, wszystko jest podłączone dobrze z alternatora wychodzi napięcie przemienne
Ile przewodów posiada twój regulator napięcia, z tego co pamiętam są wersje 4- i 5-przewodowe, podaj również kolory przewodów.
Jak pisze w temacie jest to regulator napięcia;)
Alternator samowzbudny wychodzą 3 przewody
Witam wszystkich. Ostatnio w C-360 wymieniłem prądnice na alternator. Problem w tym , że cały czas mi świeci kontrolka od ładowania. Wszystko podłączone jest następująco: Od alternatora dwa przewody czerwony(grubszy) i czarny. Czerwony podłączony do rozrusznika , a następnie kablem grubym do akumulatora pod plusa. (Alternator podaje napięcie 2,3V)....
Ten gruby czerwony przewód pod + 12V pod śrubę rozrusznika gdzie jest przykręcany gruby przewód od akumukatora .Ten czarny przewód to zasilanie regulatora napięcia a poprzez regulator zasilanie wirnika alternatora i powinien być podłączony pod stacyjkę pod numer zacisku 15 lub 54.
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Przypuszczam że nie posiadasz w ogóle wtyczki, ktoś to podłączył na krótko byle skuter sprzedać? W takim razie czeka Ciebie szukanie pasującej wtyczki. Odkręć pokrywę zapłonu, wtedy będziesz miał na wierzchu kolory przewodów statora które należy ze sobą podłączyć. Na schematy nie ma co patrzeć, bo nawet w oryginalnych serwisówkach Piaggio są one nieczytelne,...
Zozróżnienia używam, bo dla mnie regulator ma ewidentnie cześć napięcia przemiennego AC 3x żółty przewód i wyjście z regulatora 5 przewodów napięcia stałego. Akumulator sprawdzany był w serwisie. Sprawny, ale rozładowany w momencie pomiaru. Wątpie żeby miał inne zastosowanie przewód czarny. Pewności nie mam. Posprawdzam i dam znac.
Jest 1 cewka na 100% wychodzą z niej 2 przewody żółte idą wprost do regulatora napięcia. Regulator to REF4491. Dodano po 7 Czy napięcie na przewodach cewki jest odpowiednie? Czy jest potrzebna kontrolka do wzbudzenia czy wystarczy tylko na czarny przewod regulatora dać plus po stacyjce i ładowanie się rozpocznie?
Z tym kabelkiem to wiem poczytałem trochę i zgłębiłem temat że lubi się przerywać niebieski przewód i tak spojrzałem przed chwilą że faktycznie tam jest taki przewód niebieski i czerwony w kostce doczytałem że pod akumulatorem często gnije lub przy rozruszniku przerywa się także tez raczej po głębszej analizie i wizytach na innych forach zacząłem ten...
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Witam. Może być że brakuje regulatora. Sprawdź w jakie miejsce jest podłączony przewód akumulatora. Napięcie 30V masz na czerwonym przewodzie, czy między czerwonym i czarnym, lub czerwonym i masą. Koniecznie powinien być podłączony akumulator jak podpowiadają koledzy.
Przewody do regulatora napięcia wyprowadzone są w czerwonych izolacjach i dalej idą do kostki, tu musiało być coś innego ..
Regulator na stół i sprawdzić
Witam Odłącz regulator napięcia,podłącz gruby przewód zasilający alternator,zrób pomiar czy nie pobiera prądu.Jeżeli nie ma poboru ,to diody dobre,a winny będzie regulator napięcia.
Na wartość napięcia na zaciskach akumulatora ma wpływ pewność połączenia zacisku "masowego" regulatora z masą pojazdu. Przy słabym połączeniu powstaje na nim (na połączeniu) spadek napięcia i dodaje się on do napięcia regulatora, w efekcie na zacisku akumulatora masz wyższe napięcie. Połącz tymczasowo dodatkowym przewodem wyprowadzenie masowe regulatora...
Czy ładowanie akumulatora fizycznie występuje (średnie obroty silnika, wzrost napięcia akumulatora)? Regulatorów napięcia z wyjściem na kontrolkę ładowania nie stosuje się od lat '80. Proszę sprawdzić czy dodatkowy przewód w regulatorze napięcia to wejście „Sense”/IGN (+ po stacyjce) czy rzeczywiście wyjście na kontrolkę. Kontrolka może okazać się być...
masz moze uszkodzoną prądnice, mostek gretza bądz regulator napięcia. musiosz posprawdzac przewody czy nie mają przerwy.
Czyli mam podłączyć pod żółty i biały kabel regulator napięcia ale które to będą przewody w regulatorze w regulatorze jak widać na zdjęciu są: Biały Fioletowo pomarańczowy Zielono czarny Czerwono szary Jak to podłączyć z silnikem ?
W takim razie jeden owinięty na kablu świecy, cztery lub pięć zwojów (czarny) a drugi podłączony do masy układu zapłonowego, najlepiej śrubką mocującą cewkę zapłonową (żółto zielony). Przeważnie takie liczniki są zasilane z wewnętrznej baterii i nie ma możliwości ich wyłączenia, więc Twój może być uszkodzony, jeżeli nic nie pokazuje. Są też liczniki...
Zmierzyłem napięcia na tym przewodzie od regulatora napięcia i na obudowie alternatora - ładowanie po włączeniu obciążeń idealne 14,40 V. Napięcie ładowania mierzone na samym akumulatorze 13,75 V.
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Według instrukcji, regulator ON-OFF w tym kotle podłączasz pod zaciski nr. 4 i 5 (pod te strzałki) "N" zostawiasz wolny. W Eurosterze wykorzystujesz zaciski COM i NO. Kolejność przewodów bez znaczenia. Tylko UWAGA! Tu jest napięcie 230V. Przewód od kotła do regulatora musi być w odpowiedniej izolacji, i przekrój nie za cienki, minimum 0,75mm2. Przewód...
Tak to auto ma ADR ,do regulatora napięcia dochodzi dwa przewody, a z tego co wiem powinny być trzy.Nie mam innego sterownika żeby podstawić.Może ktoś ma chociaż opis pinów sterownika EMS .
Witam, mam problem z silnikiem zaburtowym Yamaha 25 czterosów z 2003r. Nie wiem jak podłączyć regulator napięcia. Regulator posiada 6 przewodów: 2 żółte, 1 szary, 1 czarny, 2 czerwone. Łączę je kolorami i zostaje mi jeden wolny -czerwony. Ładowania nie ma i brak impulsu na obrotomierz.Nie wiem czy mój regulator jest odpowiedni do tego silnika. Podejrzewam...
Witam. Niestety istnieje wiele przyczyn dlaczego tak się dzieje :/ z elektrycznych przyczyną może być: nie kontakt na którymś złączu, przebicie na cewce zapłonowej (ta z żółtym przewodem) przebicie żółtego przewodu do masy, uszkodzony regulator napięcia (czarny przewód zasilanie elektryki- sprawdź czy nie zanika napięcie) uszkodzona pompka paliwa (niebieski...
możesz problem rozwiązać przerabiając instalację, to znaczy: wmontuj dodatkowe 4 diody w alternator wzorem alternatorów 9-ciodiodowych poloneza , wyrzuć regulator napięcia , wyprowadż przewody ze szczotki i z dodatkowych diod na zewnątrz, zastosuj regulator napięcia od poloneza 9-ciodiodowego. Niestety musisz jeszcze podciągnąć przewód do kabiny, wymontować...
Witam . Kolega Strumień Świadomości cały czas dobrze Tobie podpowiada,a Ty nic. Ważna jest wartość napięcia; -przewód żółty regulatora -zacisk B+ alternatora -napięcie na rozruszniku (gdy przewód B+ alternatora połączony do rozrusznika) -napięcie na samym akumulatorze Te cztery pomiary wszystko wyjaśnią; -czy uszkodzona dioda (diody )wzbudzenia -czy...
Chcesz spalić moduł zapłonowy i licznik? Nie odłącza się akumulatora podczas pracy silnika. Tak samo nie sprawdza się napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora. Masz tam regulator napięcia z wejściem Sense (czarny przewód). Sprawdź czy na nim pojawia się napięcie 12V po stacyjce. Sprawdź czy układ mostka trójfazowego w regulatorze jest sprawny....
Skoro po odpaleniu światła działają, to prądnica działa. Skuter ma jak by dwie instalacji jedna z napięciem zmiennym i druga z napięciem stałym. Obie je łączy regulator napięcia. Więc jak masz problemy w instrukcji z napięciem stałym sprawdzaj regulator, przewody, wtyczki wszelkiego rodzaju i punkty łączenia masy.
trochę duża rozbieżność, prawie 2v. jeżeli przy stałych obrotach- sprawdź regulator napięcia. obejrzyj przewody, może któryś się poluzował i rozłącza przy jeździe. Dodano po 6 zazwyczaj powinno być przy naładowanym aku od 14,3-14,7 przy zwiększaniu obrotów. próbowałeś pomiaru bez i z włącz. odbiornikami prądu.
obie szczotki są na miejscu (choć nie wiem jak je wyciągnąć), - jest ciągłość obwodu z jednej do drugiej szczotki, - gdy kręciłem alternator ręką to pojawiło się małe napięcie rzędu kilkudziesięciu mV (sprawdziłem na oscyloskopie, sonda do przewodów szczotek), - dzisiaj wymieniłem regulator napięcia Sprawdż czy na 3 pinie wtyczki masz MIERZONE ŻARÓWKĄ...
Też zrobiłem taki regulator ale mocno sie grzeje mostek i przewody. Co może być przyczyną?
Drugi miesiąc MDO biega po elektrykach, wczoraj odebrałem samochód z rąk kolejnego elektryka, trzymał go przez 4 dni. Myślałem, że koniec mojej udręki z upierdliwą wadą, lecz niestety porażka. Elektryk dość optymistycznie wziął się za badanie przyczyny, został zdemontowany alternator i poddany ekspertyzie, wynik badania DOBRY, to samo z regulatorem...
No ale alternator jest na 12 V? Jest samowzbudny, więc wina może leżeć po stronie regulatora napięcia, ew. przebicie wirnika jeżeli regulator kluczuje masę. Sprawdź napięcie na wyjściu kontrolki ładowania, bo widzę tam dwa przewody. Może tam coś obciąża i obniża napięcie pomiarowe regulatora. Natomiast moduł 14V/28V służy tylko do ładowania drugiego...
Jeżeli alternator był zmieniany, to już jest to podejrzane. W nowym Vito (model 639) cienki przewód wychodzący z regulatora napięcia to nie jest przewód "D+" do kontrolki ładowania - tylko przewód komunikacyjny łączący alternator ze sterownikiem silnika. Zależnie od zapotrzebowania na prąd i obrotów silnika obciążenie alternatora jest regulowane dla...
regulator napiąć kolor przewód napiąć przewód wysoki napiąć płytka regulator napiąć napiąć
obliczać obwód metoda oczko transformator ferrytowy mapowanie portu drukarki
programowanie kluczyka peugeot poszukuję projektu
Zmywarka Miele - pulsujące diody, brak reakcji Instrukcja obsługi radioodbiornika FM USB/MP3 SM 2006