Bo mają chińskie regulatory napięcia bosch
Faza z mostka diodowego dla jasności.
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
Ten alternator nie ma regulatora napięcia, musi być zewnętrzny.
F00MA45300 , 1986AE0110 Sprawdź to jeszcze na wszelki.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
oooo, w tym to bardzo prosto, szczotki BX185 lub też BX204.
Jak Bosch to tak.
Innej usterki niż regulatora napięcia nie przewiduję.
Regulatory napięcia Bosch z serii F00 załączają wzbudzenie z zacisku B+ alternatora, to jest częsty przypadek, że regulator albo nie odłącza wzbudzenia po zgaszeniu silnika, albo załącza magnesowanie wirnika samoczynnie.
Proszę o podanie numerów łożysk do alternatora Bosch z Golfa II. Nie wiem jakie oznaczeniem ma alternator ponieważ ta srebrna naklejka z numerem się sprała. Znam natomiast oznaczenia jego regulatora napięcia: Bosch 1197311028 oraz kondensatora: Bosch 0290800036
Regulator napięcia do bani. Pewnie chinolek nie lubi ciepła.
Jak to zrobić w załączniku BR14-MO.xls[/b]
zmień regulator napięcia powinno pomóc
Ogrzewanie tylnej szyby potrafi w astrze pociągnąć spooooro prądu. Przynajmniej u mnie. Ale swoja drogą jednostka sterująca praca silnika nie powinna dopuścić do takiego spadku obrotów. Przy wzroście bciążenia alternatora a w rezultacie silnika obroty powinny po chwilowym spadku wrócić do normy. Przy 500 obr/min to alternator ledwie dyszy.
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
Jest to prostownik pełnofalowy 3-fazowy więc na wyjściu jest 6 diod. Napięcie podawane na regulator prostowane jest natomiast półfalowo więc przy pomocy osobnych 3ch diod.
Są regulatory na 14,6-14,8 V jesli to Bosch. Wrzuc zdjęcie
potrafisz narysować lub opisać jak jest podłączony regulator do alternatora?
Wszystko wskazuje na regulator...
Regulator oryginał Bosch?
Jeżeli jesteś pewien swoich pomiarów i oceny jakości to po uruchomieniu włącz probówkę od plusa akumulatora a drugi koniec probówki podłącz na krótko do wyjścia diod wzbudzenia. Powinien się wzbudzić. Wyprzedzając pytanie, narysuj czytelny schemat jak włączyłeś diody. Jaki zastosowałeś regulator. 6-cio diodowy też powinien działać tylko zasilić regulator...
Jeśli wszystko jest dobrze podłączone, to wygląda to na uszkodzony regulator napięcia.
Regulator nie posiada cechowania producenta. Jego budowa i wygląd przypomina do złudzenia regulator firmy Bosch.
To nie jest tranzystor, tylko dedykowany układ regulatora napięcia. Żaden tranzystor w obudowie TO220, a nawet w TO3 bez chłodzenia nie zdzierży na dłuższą metę ciągłego przepływu 3-4A padu. Bardzo chcesz zaoszczędzić parę zł, to próbuj wlepić regulator np. RNc-12, bądź sam "grzybek" z regulatora starych alternatorów Bosch.
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Z litrą F jest Bosch, z literą T Valeo. Osobiście sam bym się zastanawiał który wybrać. W Bosch regulatory napięcia lecą jak zęby, Valeo zaś pierścienie ślizgowe ma chyba z marchwi.
Witam, Mam problem z wysokim napięciem ładowania. Jestem po wymianie regulatora napięcia w alternatorze. Pomiary na akumulatorze w stanie spoczynku wynoszą 12,9 V, a podczas działającego silnika i obciążenia światłami, dmuchawą i klimatyzacją napięcie wynosi 15,9 V. Wymieniłem regulator napięcia na Bosch 1 986 AE0 124. Alternator to 028 903 028 D o...
Witam . Nie wiem jak w alternatorach z merdesesa (bosch) ale w fordzie focusie alternator jest sterowany sygnałem PWM jakieś 100Hz . Kolego podaj typ alternatora i regulatora napięcia .
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie można znaleźć numery katalogowe zamienników regulatora napięcia do tegoż alternatora?
Prąd ładowania spada w zależności od zapotrzebowania akumulatora. Przyczyną opisanego przypadku, jeśli jest to usterka, może być regulator napięcia.
Regulator. Kup oryginał.
Sprawdź jakość połączenia między alternatorem i dodatnią klemą akumulatora. Podstaw jeszcze jeden regulator napięcia, jeśli reg. nie jest Bosch tylko jakaś podróba to też może być podobnie. A 14,4 V to jest górna granica nieraz trudna do osiągnięcia, jak będzie 14V to też będzie dobrze.
Czy po podaniu napięcia na styk wskazany śrubokrętem na pewno na wirnik zostanie podane pełne napięcie /na pewno w alternatorze bo na stole nie/, bo wydaje mi się że nie powinno się zmienić natomiast po odłączeniu kontrolki regulator nadal będzie podawał napięcie na wirnik oczywiście napięciem wyjściowym dlatego jak piszesz wyjście z fazy reguluje włączaniem...
Może cos z regulatorem!
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
Renault laguna I alternator Bosch, ale co to ma do rzeczy?
No jak taki piec jest to alternator nie wyrabia. Zasil piec bezposrednio z alternatora
https://obrazki.elektroda.pl/4977831300_... https://obrazki.elektroda.pl/2274601400_... https://obrazki.elektroda.pl/2489404300_... [img-0] Witam, Mam problem z zakupem regulatora napięcia do tego alternatora. Czy ktoś może zidentyfikował układ Bosch, do niego widoczny na dołączonych fotografiach?...
Nigdzie nie napisałeś jaki to alternator /Delco, Bosch, Valeo/ a jest to bardzo istotne i nie wiem dlaczego wszyscy się uczepili regulatora napięcia bo masa to owszem ma sens bo to jeden z problemów tych samochodów.P
Alternator Bosch czy Delco?
Popatrz sobie na charakterystykę U=f(t) regulatora napięcia alternatora to znajdziesz odpowiedź.
A czemu zener na 15V jako zabezpieczenie przed pojawieniem się większego napięcia od napięcia alternatora 14,4 V ? A temu, że zenerka w sot-23 kosztuje jakieś 12 groszy, a może uchronić przed jakimś losowym fu.ck-upem MOSFET za 5 zł. Tak przykładowo awaria regulatora napięcia w alternatorze może poskutkować przebiciem bramki mosfeta. Rozbierz sobie...
Witam . Często zamienniki regulatora do alternatora BOSCH,nie współpracują z instalacją samochodu ,jego ECU.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
Wirnik alternatora może mieć zwarcie między zwojowe co powoduje przeciążenie i uszkodzenie kolejnych regulatorów napięcia.
Alternator to Bosch
Witam, Chciałbym wiedzieć czy Jest możliwość w alternatorze "BOSCH 70A 14V 058 903 016" zmiany Regulatora napięcia 14V "BOSCH 1 197 311 235" na 24V do ładowaniu dwóch 12V akumulatorów szeregowo podłączonych. Mile widziane podanie ewentualnego numeru zamiennika Regulatora 24V.
Wymieniłem moduł ze starego alternatora, Co to za moduł, czy chodzi o regulator napięcia. Dwa - co to za alternator (Bosch, Valeo). Co to znaczy zerwało się (odkręciło się sprzęgiełko, czy urwało się razem z wirnikiem). Zobacz czy masz na śrubie alternatora 12 V, sprawdź bezpieczniki główne na skrzynce bezpieczników. Jak to nie pomoże to tylko "stół".
witam. z tego co ja sie znam to napięcie na alternatorze powinno być 14,2 do 14,4V. gdy jest mniejsze nie doładowuje akumulatora,co najgorzej widać w okresie zimowym. najczęściej pada regulator napięcia w alternatorze.
Regulator do alternatora jest razem z szczotkami. Regulator napięcia z szczotkami do alternatora Bosch 12V 120A 0 124 425 009 YU to: F00M144142 . Ten sam regulator tylko inne numery: F00M145231, F00M145282, F00M145370.
Oczywiście.P
Z tego co widziałem przy wymianie regulatora bez wyjmowania alternatora z auta to wydawała się w miarę ok.
Mierzyłeś napięcie na alternatorze czy na akumulatorze?
Sprawdź regulator napięcia w alternatorze. Tam powinien być BOSCH, łatwy montaż i demontaż. sprawdź napięcie ładowanie (zakres 13,8 do 14,4).
Witam ponownie,potrzebuje podpowiedzi-jak wyjąć regulator napięcia z alternatora hitachi,regulator jest zamocowany dwoma-i tu nie wiem-to są chyba malutkie nity?czy to się zrywa,przewierca wiertlem żeby to wyjąć?W boschu takich problemów nie było...
Jak wymienić regulator napięcia w alternatorze hitachi?
albo od skody , w skodach felicia tez były montowane alternatory boscha
W tych alternatorach uszkadza się regulator, najczęściej. Napięcia ok. Da się go sprawdzić w warunkach domowych.
To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Szczotki na stałe z regulatorem, nie da rady. Dochodzi stały +12v, wzbudzenie i wyjście ładowania idzie to przez regulator, to nie Bosch.
jak by była padnięta dioda to by sie żarzyła kontrolka od ładowania może to być regulator pozdrawiam
Jeżeli masz regulator, jak na zdjęciu powyżej, to odstaw go na półkę. To regulator napięcia alternatora, a nie prądnicy. Nie nadaje się.
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
A czy ktoś wie czemu w lotnictwie wykorzystuje się nietypowe napięcie 28V zamiast 24V? Dlaczego nietypowe ? Alternatory (a dokładniej regulatory napięcia np. Bosch) są właśnie na 14V oraz 28V. Czyli to ich napięcie znamionowe pracy. https://obrazki.elektroda.pl/4334691900_... Źródło: http://www.unisale.gr/image/cache/data/u...
Jaki prąd może przenieść regulator napięcia Bosch 14V 0 192 052 008 i czy można go zastosować do alternatora 980W?
Zmieniłem w samochodzie akumulator na nowy i po zmierzeniu napięcia ładowania okazało się, że wynosi ono 13,85V Mierzyłęś na akumulatorze czy alternatorze?
Witam Mam problem z ładowaniem w powyższym aucie. Po odpaleniu 14,2 V, po chwili spada aż spadnie tak do 11,6 - 11,8. Diody w alternatorze są ok. Połączenia też. Czy winę ponosi regulator napięcia? Dodam, że po odłączeniu wtyczki sterującej od regulatora napięcie się ustawia na około 13.8V. Regulator to Bosch BR14-M2. Szczotki jeszcze są więc to nie...
a regulator i szczotki nowe???
Po pierwsze padnięta bateria w mierniku dlatego pokazywał głupoty. Z alternatorem masz dwie opcje jeśli to Bosch to faktycznie regulator napięcia jeśli co bardziej prawdopodobne Valeo to masz uszkodzony wirnik alternatora numer ar3002. Tak czy owak bez demontażu się nie da a usterka alternatora to bardziej zbieg okoliczności.
Witam, proszę o pomoc problem w tym że alternator ładuje zbyd wysokim napięciem, to jest w granicach 14.8 V do 15.2 V nie zależnie od obciążenia napięcie zmienia się w tych granicach. Dodam że alternator bosch-a został wymieniony regulator napięcia na oryginał taki sam bosch i nadal to samo.... . Do alternatora dochodzą dwa przewody jeden wyjście 12...
To tylko w teorii. W praktyce trzeba zwrócić uwagę na indukcyjność uzwojenia, które sprawia że na wyższych obrotach napięcie i prąd zaczyna spadać pod obciążeniem. Dla przykładu alternator 12V może działać przy tym samym stojanie przy napięciu 24V (prąd jest dwa razy mniejszy) z podobną mocą, ale przy nieco wyższych obrotach startu ładowania. Ilość zwojów...
Witam. Przez wymianę szczotek mam rozumieć, że same szczotki Jeśli tak to wymień cały regulator napięcia.
Po pierwsze masa alternatora na brązowym kablu musi być Ale tak było w silniku C16NZ, zaś w roczniku 1995 nie był juz taki stosowany. Modzi też śpią chyba, bo temat nadaje się w kosz, nie podany typ silnika (samo 1,6 nie wystarczy), i nie podany typ alternatora, czy Delco Remy czy Bosch.
regulator napięcia w zależności od typu alternatora BOSCH czy inny kosztuje 40 - 150 zł układ prostowniczy to gorsza sprawa ale nie stawiałbym na diody prostownicze lecz tylko na diody od "kontrolki ładowania" współpracujące z wzbudzeniem alternatora.
Czy ja twierdzę, że to jest normalny objaw? Wyrażam tylko swoje spostrzeżenie, że wszystko wymieniłem, a ładowanie jakie było takie jest i akumulator padł po 2 latach, co więcej w/g procedury testowej opisanej w książce wszystko z ładowaniem jest ok. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/lado... <- sprawdź to łączenie przewodu "+" przy elektrowłączniku...
Nie polecam takiego rozłącznika który ktoś mógłby zapomnieć dokręcić, zwłaszcza ze starymi alternatorami Bosch. Spali połowę elektroniki a dopiero na koniec regulator napięcia i przestanie ładować.
Witam, wczoraj wymieniłem w swoim alternatorze 045903023A sam regulator napięcia na Bosch F00M144136. Po uruchomieniu silnika napięcie w granicy 14V ale gdy włączę obciążenie np ogrzewanie itd to napięcie dojść mocno spada 12,50V po czym słychać jakiś przekaźnik i napięcie ładowania powraca na 13,90V. Czy takie zachowanie jest normalne? Dzięki Pozdrawiam.
Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
Czy dużo jest kombinacji przy zamianie prądnicy na standardowy, samochodowy alternator BOSCH-a z wbudowanym regulatorem napięcia w ciągniku rolniczym Ursus C-330? Które przewody z prądnicy i gdzie należy podłączyć do altermatora? Wiem tylko, że B+ alternatora to 12V (od akumulatora), a obudowa to (-) "masa". Gdzie należy podłączyć przewód od kontrolki...
A co to może być? Regulator? Szczotki?
Ewentualnie corsa b 1,2/ 1,4 8v siedzi tam bosch mały z wbudowanym regulatorem w razie awarii wszędzie dostaniesz części do tego alternatora
Jak to alternator Bosch to odkręć regulator napięcia (2 śrubki) i zobacz stan szczotek (zespolony szczotkotrzymacz z reglerem) jak niziutkie to wymień (pasyją od poloneza :) ) a jak są dobre to może padł regler.
Jeszcze jedno-co tam masz-Delco-Remy,Bosch,czy Valeo,bo tez widziałem.
Witam mam problem z ładowaniem w Corsa D 2008 rok 1.2 benzyna Problem polega na tym, że po odpaleniu samochodu brak ładowania. Jak przegazuje samochód ładowanie pojawia się i pięknie ładuje już cały czas 14.4V. Na alternatorze złącza DFM i L oba przewody lecą bezpośrednio do sterownika silnika, na złączu L brak napięcia wychodzącego z sterownika. Regulatory...
najprościej to naprawić alternator żeby ładował dobrze
Podstaw regulator napięcia nic innego nie mogło paść.
Zastosowanie większego aku spowoduje przy ograniczonej mocy prądnicy spowoduje jego niedoładowanie. Zapytam z innej strony. Nie możesz tam dołożyć małego alternatora z własnym regulatorem napięcia ładowania?
Czy to jest alternator Bosch? Jakie oznaczenie alternatora (może zdjęcie alternatora od strony oznaczeń).
Tzw doświadczenie. Bosch ma w tym miejscu grawerkę "BOSCH." Czy tak wygląda oryginał? https://obrazki.elektroda.pl/3580097900_... Od Denso do Boscha nie podejdzie regulator. Lin a DFM to różne tematy nie da się zamiennie stosować. Regulator napięcia w alternatorze musi "pasować" do samochodu - zacytuję kolegę: "tu już Panie komputery,...
Jak akumulator 45 Ah można dać alternator od malucha z przykręconym regulatorem do obudowy. Wydaje się prostsze jak tylko jest miejsce. Panie, głupoty mówisz. Ale jeśli miałby zmienić alternator to najlepiej na jakiegoś Bosch. Po co się bawić w inny alternator, jak w przypadku tego, co ma autor wątku to wystarczy tylko zmienić regulator napięcia. Bez...
Witam Wpadłem na pomysł aby wykorzystać regulator alternatora do ograniczenia napięcia ładowania w prostownikowej ładowarce. Dlaczego?bo mam sprawne regulatory firmy bosch,jest to moduł skompensowany termicznie z ustalonym precyzyjnie napięciem wyjściowym 14.4 v. Gdyby zaprzęgnąć go do wysterowania jakiegoś potężnego tranzystora mocy .. To jest pomysł,może...
Poprawiłem połączenia przewodów, wymieniłem regulator napięcia - szczotki były jak nowe, ale sam regulator najwyraźniej uszkodzony. Po tych zabiegach, ładowanie około 14V, po włączeniu wszystkich świateł 13,5V na wolnych obrotach. Podziękowania dla Was. :)
LENIWIEC_PL napisał: po dodaniu gazu świeci się tak jak by była zapalona na 50%. Ładowanie jest na poziomie 14.00 - 14.2V A skąd się to bierze , pomierz napięcia bo może grzebiesz w sprawnym alternatorze. Żarówka się świeci bo na d+ przekracza 17V co dostał prawidłową odpowiedz w pierwszym poscie. Niepotrzebnie tak grzebie bo to prosty alternator regulator...
http://obrazki.elektroda.pl/6411148900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6954998000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7669432400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9100152600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3593719500_1... Nie wiem jak wygląda ten twój alternator w miejscu...
dzieje się tak gdy uszkodzona jest dioda wzbudzenia a napięciem regulowanym jest napięcie na D+
Ten alternator co jest na fotce jest produkcji Czeskiej (PAL Magneton),stosowany w pojazdach Skoda.Był stosowany w ciągnikach Zetor. Zacisk M to szczotka,tam jest doprowadzany prąd do wirnika,odpowiednik zacisku 67 Zacisk R to katody diod mostka wzbudzenia,odpowiednik zacisku 15 (lub D+ w Boschu) Ten alternator jest przystosowany do współpracy z zewnętrznym...
Alternator jest firmy Bosch. Nie wiem który jest regulator napięcia. Czy to szczotko-trzymacz czy to drugie coś obok
Zakładanie podróbek regulatorów napięcia to loteria, w której się raczej nie wygrywa. Oczywiście mozna wymienić cały alternator na Bosch, tyle że w nich nawet fabryczne regulatory F00M padają jak muchy. Jak żyć Panie Premierze....
Witam. Zakładam, że jest to 307 z silnikiem HDI jeśli tak to problem tkwi w regulatorze napięcia. Z tego co się orientuje problem występuje w alternatorach firmy VALEO nie ma go w BOSCH-ach, tak więc wymiana regulatora w VALEO może nic nie dać trzeba zamontować alternator BOSCH-a. Powodzenia.
regulator napięcia alternatorze bosch regulator bosch alternatorze bosch regulator napięcia
naprawa wzmacniacza basowego automatyka budynkowa filtr zasilania buczenie
Candy pralka nie reaguje na przycisk start - co sprawdzić? Symbol kluczyka na wózku inwalidzkim - przyczyny