Wg mnie to : Czerwony - PLUS na akumulator Czarny - masa Żółty + Różowy - napięcie przemienne Jak sprawdzić ? Na przewodach z cewek zawsze masz napięcie przemienne , prostowane z regulatora wychodzi stałe , dodatkowy przewód w innych przypadkach to wzbudzenie.
zielony to masa tak samo mam w swoim quadzie.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
Czy odwrotne wlutowanie pierścieni ślizgowych wirnika może powodować brak wzbudzenia?Po przekręceniu kluczyka w DF regulatora pojawia się napięcie ,ale jak połącze przewód między regulator a stojan napięcie wzbudzenie spada do 0,5 volta.
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
Nie ten przewód jest do obrotomierza.
Ten gruby czerwony przewód pod + 12V pod śrubę rozrusznika gdzie jest przykręcany gruby przewód od akumukatora .Ten czarny przewód to zasilanie regulatora napięcia a poprzez regulator zasilanie wirnika alternatora i powinien być podłączony pod stacyjkę pod numer zacisku 15 lub 54.
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Najłatwiej w Twoim przypadku będzie dołożyć jeden przewód do regulatora, połączony gdzieś za stacyjką. Ten regulator potrzebuje zewnętrznego zasilania i napięcia odniesienia dla układu regulacyjnego - to właśnie ten przewód. Z tego co widzę możesz mieć kłopot ze zdobyciem konektora (pinu) do tej wtyczki, proponuję poszukać na szrocie samochodowym. W...
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Oto schemat z regulatorem od malucha. Gdzie X to przewód z końcówką skośną (żółty) , a Y to przewód z końcówką prostą (zielony)
Do czego służy regulatorowi napięcia czarny przewód? "Sense" kontrola napięcia regulatora, na podstawie tego sygnału jest regulowane napięcie. Można bezpośrednio do plusa
Witam. Problwm leży po stronie regulatora. W tym modelu nie ma komunikacji cyfrowej, tylko analogową, po przez zmianę napięcia na żyle sygnałowej (przewód między kotłem i regulatorem 3-żyłowy - zasilanie regulatora, oraz sygnał sterujący kotłem napięciowo).
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
Masz problem z regulatorem napięcia na alternatorze bądź może być uszkodzony przewód. Błąd drugi to problem z czujnikiem MAP.
D+ to stałe napięcie z prostownika regulatora, czyli DC +12V, Ten drugi przewód to coś innego, zmienne napięcie wychodzące bezpośrednio z uzwojenia trójfazowego, częstotliwość przebiegu zależna od obrotów. Można by wykorzystać ten drugi przewód ale trzeba by dać diode i kondensator.
Źle to Kolega podłączył. Przewód grzewczy podłączyć do 1 y 4. Zrobić mostek między 2 i 3. Pozdrawiam
Oryginalnie w "ciapku" instalacja jest 12V z biegunem "+" na masie. Po pierwsze odłączyć akumulatory, zdemontować prądnicę, dorobić mocowanie alternatora oraz dopasować koło pasowe do szerokości paska klinowego. Przewód 6mm2 z zacisku B+ pociągnąć do rozrusznika. Zdemontować oryginalny regulator napięcia i zabezpieczyć przewód prądowy. Na jednym z zacisków...
Witam. Może być że brakuje regulatora. Sprawdź w jakie miejsce jest podłączony przewód akumulatora. Napięcie 30V masz na czerwonym przewodzie, czy między czerwonym i czarnym, lub czerwonym i masą. Koniecznie powinien być podłączony akumulator jak podpowiadają koledzy.
Czy ładowanie akumulatora fizycznie występuje (średnie obroty silnika, wzrost napięcia akumulatora)? Regulatorów napięcia z wyjściem na kontrolkę ładowania nie stosuje się od lat '80. Proszę sprawdzić czy dodatkowy przewód w regulatorze napięcia to wejście „Sense”/IGN (+ po stacyjce) czy rzeczywiście wyjście na kontrolkę. Kontrolka może okazać się być...
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Witam, posiadam dwa identyczne motocykle kawasaki KLR250 które mechanicznie są 100% sprawne. Problem polega na tym że grzeje się biały przewód z wiązki idącej od regulatora napięcia (sam regulator też się grzeje) i nie daję napięcia czyli nie ładuje akumulatora. Po odpięciu regulatora wiązka przestaje się grzać. Zakupiłem nowy regulator na allegro lecz...
Sprawdź jeszcze czy masz plusa na regulatorze napięcia czerwony przewód i masę zielony.
Niestety raczej nie jest to regulator napięcia od tego modelu. Choć wyglądem przypomina oryginał, to ilość przewodów się nie zgadza. Oryginał powinien mieć wyprowadzony tylko jeden przewód (żółty). Specjalnie odpaliłem stary komputer aby przejrzeć katalogi części, bo obecnie w internecie nie da się niczego znaleźć. Numer katalogowy 8000 75348, regulator...
(at)vorlog W latach 90-tych użytkowałem dwa pojazdy Star-266, instalacja z alternatorem A210w, dającym 50 do 65 A. Na tablicy wskaźników był między innymi amperomierz PAFAL wyskalowany do 50A. W jednym z aut, dzięki obserwacji amperomierza, udało się ustalić usterkę regulatora napięcia (poluzowany przewód na nierównościach terenu raz dawał ładowanie...
Według instrukcji, regulator ON-OFF w tym kotle podłączasz pod zaciski nr. 4 i 5 (pod te strzałki) "N" zostawiasz wolny. W Eurosterze wykorzystujesz zaciski COM i NO. Kolejność przewodów bez znaczenia. Tylko UWAGA! Tu jest napięcie 230V. Przewód od kotła do regulatora musi być w odpowiedniej izolacji, i przekrój nie za cienki, minimum 0,75mm2. Przewód...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Przewód z kabeloczkiem wychodzący z regulatora, to jego zacisk S (sense), pomiar napięcia na śrubie B+ alternatora, kondensator przeciwzakłóceniowy, również podłączony do tego zacisku ma za zadanie niwelować zakłócenia o częstotliwościach radiowych (harmoniczne). Bez niego słyszalne są zakłócenia w radiu na falach średnich (ktoś ich jeszcze słucha ?...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na regulatorze napięcia na zacisku regulatora z cyferką 15 musisz mieć napięcie 12V Kolejny zacisk na regulatorze napięcia stanowi przewód który przez szczotkę współpracującą z wirnikiem alternatora zasila uzwojenie wirnika alternatora.Propozycja jest taka usuń z ciągnika stary uszkodzony akumulator 6V i w jego miejsce...
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Witam wszystkich. Ostatnio w C-360 wymieniłem prądnice na alternator. Problem w tym , że cały czas mi świeci kontrolka od ładowania. Wszystko podłączone jest następująco: Od alternatora dwa przewody czerwony(grubszy) i czarny. Czerwony podłączony do rozrusznika , a następnie kablem grubym do akumulatora pod plusa. (Alternator podaje napięcie 2,3V)....
A jeśli bym go kupił, to czy te piny by pasowały do schematu, który jest tam dostępny na linku [link u góry regulatora napięcia]? Lewy górny - od aku, czyli czerwony przewód Lewy dolny - stator, czyli biały przewód Prawy górny - światła, czyli żółty przewód Prawy dolny - masa, czyli zielony przewód Proszę o potwierdzenie
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Regulator wraz z szczotkami będzie wewnątrz alternatora.Gruby przewód ładowanie ktore na pracującym silniku powinno wynosic 14v a cienki wwbudzenie kierowane do kontrolki ładowania. Dodano po 1 Znalazłem ten alternator na allegro wygląda na to ze nie ma regulatora wewnętrznego tylko pokazują go jako zewnętrzny więc opis przewodow tez podałem nie właściwy.Musisz...
Kolega jak widać działa z doskoku więc może być za mało. Trochę ryzykowne zajęcie jak praca z napięciem sieciowym. Pytanie co dzieje się na T1 i T2, a także na bramce/drenie. Może diak się zbiesił. Ja próbowałbym zewrzeć T1 z T2 (ostrożność). Mam wątpliwości czy kolega właściwie ocenia styki w przewodzie. Wreszcie może i faktycznie zbankrutował silnik...
Poprawka , uruchomiłem i jeszcze raz pomierzyłem i na 67 pokazuje 0,73 a na 15 - 0,3 V Wreszcie uczyniłeś to co należy. Znajdź może także bezpieczniki i tam sprawdź i pomierz napięcie. Nie jest wykluczone, że w okolicy owej stacyjki źle się dzieje. A przy takim regulatorze lampka tzw ładowania uruchamiana/odłączana jest dedykowanym przekaźnikiem, który...
Nie, nic się nie zmieni. Ponieważ zmieniasz układ ładownia, gdzie wcześniej miałeś pełnookresowy prostownik na regulator napięcia, musisz połaczyć z masa pojazdu jeden przewód cewki. I nie ma to żadnego, ale to żadnego znaczenia który z nich. To połączenie z masą przyjmij jako rodzaj przewodu, który łączy cewkę,GND i minus akumulatora. Równie dobrze...
Po włączeniu stacyjki na żarówce pojawia się +12V z tej żarówki idzie na regulator napięcia bezpośrednio . Bez tej żarówki brak będzie ładowania tak jest zrobione w większości pojazdów
AD 1. Jest kilka rozwiązań układowych takich regulatorów, są regulatory z wejściem "sense" w których tak jak wyżej napisałem, do pracy układu ogranicznika napięcia potrzebne są dwa przewody. Są też takie które obwody ograniczania napięcia (AC) mają oddzielnie od układu regulacji napięcia ładowania (DC), wówczas wystarczy że będzie podłączony tylko jeden...
Witam Odłącz regulator napięcia,podłącz gruby przewód zasilający alternator,zrób pomiar czy nie pobiera prądu.Jeżeli nie ma poboru ,to diody dobre,a winny będzie regulator napięcia.
Przypuszczam że nie posiadasz w ogóle wtyczki, ktoś to podłączył na krótko byle skuter sprzedać? W takim razie czeka Ciebie szukanie pasującej wtyczki. Odkręć pokrywę zapłonu, wtedy będziesz miał na wierzchu kolory przewodów statora które należy ze sobą podłączyć. Na schematy nie ma co patrzeć, bo nawet w oryginalnych serwisówkach Piaggio są one nieczytelne,...
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
Możesz zastosować zwykły, trójfazowy regulator z 5 przewodami. Ten z paskiem jest do kompensacji spadku napięcia w instalacji. Większość motocykli tego nie ma i działa.
Nie. Jak do masy dotkniesz ten przewód to świeci?
W takim razie jeden owinięty na kablu świecy, cztery lub pięć zwojów (czarny) a drugi podłączony do masy układu zapłonowego, najlepiej śrubką mocującą cewkę zapłonową (żółto zielony). Przeważnie takie liczniki są zasilane z wewnętrznej baterii i nie ma możliwości ich wyłączenia, więc Twój może być uszkodzony, jeżeli nic nie pokazuje. Są też liczniki...
Jeżeli alternator był zmieniany, to już jest to podejrzane. W nowym Vito (model 639) cienki przewód wychodzący z regulatora napięcia to nie jest przewód "D+" do kontrolki ładowania - tylko przewód komunikacyjny łączący alternator ze sterownikiem silnika. Zależnie od zapotrzebowania na prąd i obrotów silnika obciążenie alternatora jest regulowane dla...
Chcesz spalić moduł zapłonowy i licznik? Nie odłącza się akumulatora podczas pracy silnika. Tak samo nie sprawdza się napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora. Masz tam regulator napięcia z wejściem Sense (czarny przewód). Sprawdź czy na nim pojawia się napięcie 12V po stacyjce. Sprawdź czy układ mostka trójfazowego w regulatorze jest sprawny....
Mam pytanie do szanownych kolegów. dzie podłączyć zielony a gdzie żółty przewód regulatora napięcia w maluchu? Dodano po 5 pytam bo zmieniałem alternator i nie pamiętam
DF to połączenie pomiędzy regulatorem napięcia a uzwojeniem wirnika (oczywiście poprzez szczotki i pierścienie ślizgowe) Napięcie na tym zacisku zależy od regulatora napięcia w alternatorze, przeciętnie 5, 6 V, jeśli przewód podłączony do DF będzie miał gdzieś zwarcie, to ładowania nie będzie, w dodatku może sie spalić tranzystor sterujący w regulatorze...
Regulator napięcia lub uzwojenie wzbudzenia. Najczęściej problemem są zużyte szczotki. Podłącz przewód od kontrolki pod zacisk szczotki (wyjście regulatora). Jeżeli kontrolka będzie świecić, to wzbudzenie ok, a regulator uszkodzony. Jeśli nie będzie świecić, to sprawdź szczotki i wirnik.
Najlepiej gdy siłownik ma styki pomocnicze zwierające się przy otwarciu, więc nie LM230A tylko LM230A-S. Jeżeli siłownik już kupiony w wersji LM230A, należy zastosować przekaźnik czasowy, ze zwłoką na załączenie ustawioną na czas ~150sek, czyli tyle ile mniej więcej potrzebuje siłownik do pełnego otwarcia. Przekaźnik najlepiej w wersji do puszki instalacyjnej...
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Na wartość napięcia na zaciskach akumulatora ma wpływ pewność połączenia zacisku "masowego" regulatora z masą pojazdu. Przy słabym połączeniu powstaje na nim (na połączeniu) spadek napięcia i dodaje się on do napięcia regulatora, w efekcie na zacisku akumulatora masz wyższe napięcie. Połącz tymczasowo dodatkowym przewodem wyprowadzenie masowe regulatora...
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
Mam jeszcze pytanko jak pomierzyć taki regulator napięcia czy jest dobry ma 7 przewodów z czego 6 idzie na tą zielona wtyczke i jeden przewód żółty wychodzi osobno i oryginalnie na zdjęciu jest jakiś przekaźnik czy do czego to służy ? https://obrazki.elektroda.pl/2426937500_... ement zaznaczony na zielono
Po 1. Dzisiejsze regulatory raczej rzadko oznajmiają to że się kończą niskim napięciem ładowania, jak i w którym miejscu mierzyłeś ? (Powinieneś na samym alternatorze zmierzyć żeby to potwierdzić, z włączonymi wszystkimi możliwymi odbiornikami prądu i obrotach na poziomie 2000). Po 2. Podzespoły z Cargo są bardzo dobrej jakości, obecnie tych używam,...
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Zozróżnienia używam, bo dla mnie regulator ma ewidentnie cześć napięcia przemiennego AC 3x żółty przewód i wyjście z regulatora 5 przewodów napięcia stałego. Akumulator sprawdzany był w serwisie. Sprawny, ale rozładowany w momencie pomiaru. Wątpie żeby miał inne zastosowanie przewód czarny. Pewności nie mam. Posprawdzam i dam znac.
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
Lampy działają z akumulatora. W sumie wyjście stabilizacji świateł z regulatora nie jest wykorzystane. Czyli w sumie mogę podłączyć żółty przewód z cewki tylko do wejścia regulatora odpowiadającego za stabilizację napięcia ładowania?
Sterownik znajduje się przy przednim słupku po stronie kierowcy. Odłączyłem wtyk i sprawdziłem ciągłość przewodu regulator napięcia - sterownik oraz czy ten przewód ma poprawną izolację i nie wykryłem usterek. Pozostaje już tylko wyciągnąć alternator i sprawdzić to, o czym pisze facio41 - ciągłość i izolację uzwojenia wzbudzenia. Oczywiście sprawdzę...
Nie dobry.Po włożeniu kluczyka do stacyjki zacisk pod stacyjką 15 lub 54 musi bezpośrednio zasilić regulator napięcia, to znaczy ze stacyjki nr 15 przewód powinien być bezpośrednio podłączony pod zacisk 15 regulatora napięcia.Zarówka kontrolki ładowania nie może być włączona w szereg zasilanego regulatora napięcia.Zwróć uwagę na dobre przykręcenie regulatora...
W układzie ładowania podłącz zabudowany na tablicy przyrządów amperomierz.Przewód przykręcony na tylnej pokrywie alternatora na śrubie M6 cały czas jest pod napięciem.W ten przewód w szereg podłącz zamontowany amperomierz uważając na biegunowość amperomierza i masz wzrokowo obserwacją pracy układu ładowania.Zwróć uwagę iż po odpaleniu tego Łunochoda...
Dokładnie tak, jak TRZ12. W kotle podłączasz pod zaciski RT oraz Ls w miejsce zworki, zworkę usuwasz. W regulatorze pod zaciski NO oraz COM. Kolejność przewodów obojętna. Tylko uwaga! Tu jest napięcie 230V. Trzeba zastosować odpowiedni przewód, mogący pracować przy takim napięciu, oraz o przekroju nie mniejszym niż 0,75 mm2. Zwykle stosowało się do...
Witam . Kolega Strumień Świadomości cały czas dobrze Tobie podpowiada,a Ty nic. Ważna jest wartość napięcia; -przewód żółty regulatora -zacisk B+ alternatora -napięcie na rozruszniku (gdy przewód B+ alternatora połączony do rozrusznika) -napięcie na samym akumulatorze Te cztery pomiary wszystko wyjaśnią; -czy uszkodzona dioda (diody )wzbudzenia -czy...
Witam. Wiem o co chodzi z tym zwarciem czarnych przewodów, że jak zewrę to wymuszę na kotle grzanie wody. A jeśli zewrę przewody, to on będzie stale grzał CWU, a potem tylko dogrzewał w miarę stygnięcia. Ten kocioł dokładnie tak działa za równo w przypadku puszczenia wody, jak również gdy DIBI midi jest wyłączony (lato). Czyli adapter powinien wysyłać...
Alternator ma wbudowany regulator napięcia z wyprowadzonymi przewodami. Zapewne tylko należy podłączyć kontrolkę ładowania do zacisku D+ Dodano po 1 Przewód czerwony z końcówką konektorową.
witam mam problem z ładowaniem w c-330M a mianowicie po krótkiej chwili prądnica staje się ciepła i przewód od prądnicy 16 ten co idzie do regulatora napięcia pod zacisk 16, przewód przy prądnicy robi się bardzo gorący i zaczyna się topić. Czego może to być przyczyna, może regulatora a jeśli tak to jak można sprawdzić regulator?
Witam ! Jest to typowy regulator 3-fazowy . Do wtyczki doprowadzone jest: - 2 przewody - zasilanie regulatora ; - 3 przewody - odczepy pomiarowe z każdej fazy; - 1 przewód - środek gwiazdy - neutralny punkt odniesienia napięć pomiarowych. Spotykane było rozwiązanie gdzie odczepy pomiarowe były łączone przez diody w jedno wyprowadzenie do regulatora....
Jeżeli przewodem ładowania nazywasz przewód podający prąd wzbudzenia z regulatora napięcia to ma prawo zaiskrzyć, jeżeli natomiast jest to przewód od kontrolki ładowania to nie powinno iskrzyć.
Możesz w ten sposób sprawdzić: - ustawiasz miernik na pozycję zaznaczoną czerwonym okręgiem (symbol diody), - jedną końcówkę pomiarową przykładasz do metalowej części obudowy regulatora - na stałe, - a drugą dotykasz kolejno każdego pinu regulatora, i jak odczytasz na mierniku coś koło 1, to oznacza to, że pin ten jest połączony bezpośrednio z obudową...
A ja mam inny problem z tym piecem. Po podłączeniu zewnętrznego regulatora temperatury z timerem na styki 3 i 4 wywala bezpieczniki na płycie. Co zauważyłem mierząc napięcie pomiędzy przewodem fazowym w piecu (L) a odpiętymi przewodami (regulatora) pojawia mi się napięcie 230V. Przewody były ekranowane. Wymieniłem na nowe i to samo, indukuje się napięcie....
Piszesz o ponownym wzbudzeniu prądnicy? Nie wiem, czy trzeba, skoro pracowała, ale nie zaszkodzi spróbować. A ten "+" jest do stałej dyspozycji na regulatorze napięcia. Wystarczy niedługi przewód. No i faktycznie na początek amperomierz by sprawdzić upływ instalacji.
Witam. Niestety istnieje wiele przyczyn dlaczego tak się dzieje :/ z elektrycznych przyczyną może być: nie kontakt na którymś złączu, przebicie na cewce zapłonowej (ta z żółtym przewodem) przebicie żółtego przewodu do masy, uszkodzony regulator napięcia (czarny przewód zasilanie elektryki- sprawdź czy nie zanika napięcie) uszkodzona pompka paliwa (niebieski...
Sprawny i poprawnie podłączony akumulator doskonale sprawdza się jako kondensator. Poprawnie podłączony znaczy: minus połączony przewodząco z masą (bez spadków napięcia na utlenionych połączeniach), zaś plus z instalacją (tu również połączenia muszą być oczyszczone z tlenków i nie może być na nich spadków napięcia). Napięcia i prądy są nieduże więc...
Witam Czy do alternatora są przypięte tylko te dwa przewody -niebieski i czerwony ,czy przypadkiem nie wychodzą jakieś przewody z boku.Na regulatorze zaznaczyłeś strzałką wolny zacisk który jest oznaczony jako napięcie zmienne tak jak zacisk do którego masz podłączony przewód niebieski.
Prąd będzie stosowany do paneli solarnych , a przewód 24 V będzie podłączony do regulatora napięcia MPPT
Podłączyłem, i miernikiem sprawdzałem to nie było ladowania, 5 min motocykl pracował to regulator przez ten czas był ciepły. Może ten zielony przewód powinien być też podłączony?
Witam wszystkich dobrych i pomocnych ludzi. Potrzebuję pomocy :( posiadam Suzuki GSR 600 i spaliła mi się kostka od regulatora napięcia. Posiadam już nową z przewodami, jednak nie wiem jak ją podłączyć do istniejącej instalacji. Przy kostce jest 5 przewodów - jeden czerwony i 4 czarne. Czy te czarne przewody to obojętne w który się połączę do istniejącej...
Nic nie wypinaj , sprawdz podczas pracy silnika , wkłuj sie w przewód.
Może by ktoś podpowiedział jeszcze dokąd biegnie przewód wychodzący z regulatora napięcia , oraz w jakie warunki musza być spełnione aby zgasła kontrolka na desce
Jeżeli urządzenie jest nowe, być może ma jakieś usterki fabryczne np. 1. Uszkodzony lub obruszony (podczas transportu) przewód WN, 2. Kiepska, lub źle dokręcona świeca 3. jakość paliwa 4. źle ustawiony regulator napięcia (ale to lepiej w serwisie) Możesz sprawdzić jak regulator reaguje na zmianę obciążenia używając czajnika bezprzewodowego (załączając...
Autor pisze, że do silnika dochodzi napięcie 230v. Więc po co sprawdzać przewód, regulator skoro napięcie do silnika dochodzi. Sprawdzanie na żarówkę wydaje się mało bezpieczne dla nie doświadczonej osoby.
W pierwszym momencie gdy zobaczyłem stator pomyślałem czy ktoś nie założył statora od TGB. Detale wyglądają jak stator bez przeróbek. Na pewno taki (4-cewkowy) stosowano w tym modelu? Na internecie jest tylko jedno zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/4368668100_... Masz chyba kiepski miernik albo przewody pomiarowe, bo pokazuje bardzo...
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Napięcie mierze na masie silnika i przy przewodzie regulatora. Stacyjka już pominięta. Podłącze Jeszce przewód masy od statora bezpośrednio do regulatora. Ale wątpię żeby to pomogło. Dodano po 4 Regulator reguluje prąd na żarówki. Swieca ok tylko tak jak by nie prostował napięcia na akumulator. Odciąłem czerwony przewód od regulatora i w jego miejsce...
Na zacisku alternatora na którym masz stale napięcie odkręć ten kabel i między tą śrubę a ten kabel włącz amperomierz samochodowy jaki był montowany w instalacjach samochodów ciężarowych.Zwróć uwagę na biegunowość amperomierza.Na środku skali masz 0 prawa strona na skali amperomierza to ładowanie, lewa strona to pokaże rozładowanie co oznacza brak ładowania.Zakres...
Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
1 żółty przewód
Masz niewłaściwy szczotkotrzymacz. Potrzebujesz https://obrazki.elektroda.pl/9028998400_... Na zacisk potrójny idzie trio wzbudzenia , kontrolka i żółty przewod regulatora. Na pojedyńczy styk idzie wzbudzenie zielony przewód
Witam Czy ma ktos lub wie gdzie mozna znaleźć schemat podłaczenia regulatora napiecia RNc12 Znajomy przerabia instalacje elektryczna i wywalił prądnice i chce ja zastąpic alternatorem. Z regulatora RNc 12 wychodza dwa przewody i nie wie jak podączyc i gdzie zółty i zielony przewód Pozdrawiam
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
Przewód na akumulatorze ,minus
Oryginalny regulator padł, był kupiony jakiś uniwersalny z 5 przewodami żółty, zielony, biały, czarny, czerwony. Został podłączony do instalacji ale nadal brak ładowania. Zielony, czarny, biały podłączony były do 3 faz a czerwony do + żółty do minus. Skąd wiesz że ten zamiennik to regulator trójfazowy? Nie ufam tym regulatorom z nietypową kostką i...
Kolego . Tu jest zastosowana prądnica, nie alternator. Regulator ma zaciski; -19 zasilanie (+) z akumulatora, a raczej z amperomierza -18 wzbudzenie prądnicy -16 wyjście napięcia z prądnicy. Jeżeli przewody OK, to można teoretycznie sprawdzić działanie prądnicy w samochodzie. W ten sposób jeżeli prądnica sprawna, wyjdzie że regulator należy sprawdzić....
regulator napięcia kolor przewód przewód wysokiego napięcia spadek napięcia przewód
selektor impedancji połączenie przez bluetooth laptopa światła matiz
naprawa pendriva tauron wniosek
Jak połączyć router TP-Link TL-WR3420 z modemem Cisco EPC3208? Napięcie zasilania silniczka poziomowania świateł w Opel Antara