Wymień regulator napięcia za,duże napięcie ładowania oraz pulsowanie świateł.
ja tak miałem w pasacie i to był regulator napięcia pulsowały zegary swiatła,lampka w kabinie.Najpierw poczysciłem wszystki masy nie pomogło wymienilkem reg i jest ok
Po wymianie kondensatora nadal nie ożyło i pulsuje mi napięciem. Wylutowałem regulator 5V, napięcie wskoczyło na stabilne 13V (czyli kondensator pomógł...) Po wlutowaniu regulatora z powrotem napięcie znów pulsuje. Po założeniu nowego bez zmian. Rezystancje względem masy: Noga 1: z minusem na nodze 2 6k, z plusem na nodze 2 3,9k Noga 3: z minusem na...
dobra dobra ale zacznijmy co to za auto ????
Na elektrolicie jest 4.5V i nie pulsuje
Na próbę odłącz regulator a podaj napięcie wzbudzenia za pomocą zwykłej żarówki roflektorowej i będziesz obserwował czy napięcie rośnie równo czy skokami. Będziesz wie3dział czy wina jest alternatora czy regulatora- pozdrawiam
Na razie zakryłem chłodnicę dyktą i silnik sie nagrzewa jak należy i już kontrolka od wtrysku sie nie zapala. Muszę termostat wymienić i będzie ok. A teraz co z tym pulsującym napięciem ?? jak to sprawdzić czy to wina alternatora czy regulatora napięcia albo jeszcze czegoś innego ??
Lepiej jest jak klema całym obwodem przylega do bieguna.A pulsowanie może byc przez alternator (regulator napięcia ).Ewentualnie masa.
Witam, posiadam Peugeota 208 rocznik 2015, wymieniałem już regulator napięcia dwa razy. Światła pulsują, są minimalne spadki napięcia, obroty falują, najbardziej zauważalne pomiędzy 2000 a 3000 tysiące obrotów. Problem bardziej się nasila jak pada deszcz, jak auto się dobrze rozgrzeje problem jest mniej odczuwalny. A jak jest sucho nie raz w ogóle nie...
Dobrze by było ustalić jaki charakter ma to miganie, tzn. napięcie pulsuje "w górę" czy "w dół". Jeśli w górę to uszkodzony jest regulator, jełi w dół to może być uszkodzona któraś z diod mostka, zwarcie na instalacji lub uszkodzony akumulator. Przy "dwupunktowym" regulatorze jest to też objaw zużycia alternatora ale w tym przypadku można to raczej...
Uszkodzony regulator napięcia.
Gwizd alternatora jest typowym objawem jego pracy. Nasila się on wraz ze wzrostem jego obciążenia. Inną sprawą są łożyska. Pulsowanie spowodowane jest uszkodzonym regulatorem napięcia. Niemożliwe jest zauważenie pulsowania świateł spowodowanego nierównomiernym zużyciem pierścieni ślizgowych. Proszę sprawdzać pod tym kątem. Dodano po 3 Jakie auto? W...
Chociaż wątpię bo on ma za małą pojemność więc chyba jest tylko filtrem .... Ten kondestor słyży właśnie jako taki filtr. Może niemasz "dobrej" masy na alternatorze. Kiedyś co prawda nie samochodzie, ale problem miałem podobny na akumulatorku było 18 i nawet rosło. Przyczyną tego był brak masy przy regulatorze napięcia. U siebie masz regulator razem...
Tego typu agregatu nie znam. Jednak z krótkiego opisu na Allegro wynika, że posiada on prądnicę synchroniczną, bezszczotkową bez regulatora napięcia. Nie sądzę aby to ona była odpowiedzialna za pulsowanie napięcia. Przyczyn szukałbym w niestabilnej pracy silnika, której powodem może być np. niesprawny regulator obrotów. Jeżeli pulsowanie jest o dużej...
Sprawdź regulator napięcia
W mojej Kia ceed 1,6 crdi 90KM 2008 r. Występuje taki pribkem: Pulsowanie oświetlenia wewnątrz (np. podświetlenie radia, deski, zegarów) oraz świateł mijania. Pulsowanie jest równomierne, w odstępach sekund kilka mignięć. Wymieniono na nowe: akumulator, regulator napięcia, pasek wielorowkowy, świece żarowe. Pulsowanie bez zmian. Podstawowe pomiary nie...
Odłącz wtyczkę od alternatora i sprawdź czy napięcie pulsuje, jak nie to regulator do wymiany, przedtem sprawdź bieżnie na których latają szczotki, jak zjechane to oddaj altek do naprawy.
Witam Borykam się od paru dni z takim problemem, że pulsuje mi każda żarówka i światła w samochodzie przy zapalonym silniku ( na zgaszonym jest ok ). Silnik na niższych obrotach trochę szarpie, jakby tracił moc. Sprawdziłem więc napięcie ładowania i waha się w granicach 14.2V do 14.5V (wtedy wszystko pulsuje), lecz po puknięciu alternatora kluczem (...
Sprawdź napięcie ładowania. Prawidłowe około 14.4V. Jeśli jest inne akumulator padnie albo się zgotuje. Zanim wymienisz aku na nowy zdiagnozuj awarię alternatora. Dopuki nie wyjmiesz szczotek nie dowiesz się co może być przyczyną awarii, możliwe że regulator napięcia.
Dzięki za rady. udało mi sie okazyjnie kupić uzywany oryginalny alternator i problemy z pulsowaniem zniknęły.
Światła jak w temacie.Wymieniony regulator napięcia i dalej pulsują. Zmiana obrotów powoduje zmianę częstotliwości pulsowania.Podświetlanie zegara działa tylko przy włączonych światłach[podświetlanie słabsze]. Bez świateł podświetlanie pełne włącza się sporadycznie. Jak już piszę to dodam że przez 7 lat eksploatacji wymieniłam ok.15 żarówek reflektorowych....
stawiam na 200% regulator!!!!!!!!! hehe znam dobrze ten objaw!!! :D pozdrawiam :wink:
Mechaniczny możesz zastosować bez problemu. Bedzie pasował ten z Łady czy Fiata 125p. Tyle tylko, że trzeba będzie dołożyć przekaźnik kontrolki ładowania i doprowadzić zasilanie po stacyjce (może być sprzed przewodu oporowego cewki zapłonowej jeśli takowy u Ciebie występuje). Wadą regulatora mechanicznego jest pływanie napięcia-będzie zauważalne pulsowanie...
To nie wina zasilacza, bo próbowałem zasilać ją przez USB (portem z laptopa, kostką od ładowarki i telefonem z przejściówką org) oraz sprawdzonym akumulatorem z regulatorem napięcia 3.3V przez pin "VIN" na płytce. Model to chyba po prostu ESP32 Dev Board V1, ma 30 pinów, a na tyle ma napis "ESP32S".
Te pulsowanie swiatel prawdopodobnie spowodowane jest uszkodzeniem regulatora napiecia w alternatorze ....
Jak w golfie wszystko pulsuje wymień regulator. Żadne masy plusy. Dopiero po ustabilizowaniu alternatora pomierz czy nie ma spadków napięcia alt-aku.
Noga 2 i 6 przywarte do masy powinny ustawić stan wysoki na wyjściu NE555. Przywarte do zasilania powinny ustawić stan niski. Do prób dynamicznym wstaw kondensator 1uF lub większy, to dasz radę zaobserwować pulsowanie napięcia na wyjściu.
No nie masz bardzo wyboru ponieważ ten alternator nie posiada diod wzbudzenia, a nie rozumiem jak może nie być zamiennika to niech sklep zamówi. Natomiast nic nie napisałeś jakie masz objawy i dlaczego się uparłeś na regulator. Jedynymi usterkami tych regulatorów jest zaniżone napięcie ładowania albo najczęstsza to regulowanie pulsacyjne powodujące...
Nie koniecznie. Miałem takie same objawy w swoim aucie i winny był regulator w alternatorze. Napięcie ładowania było dobre, ale wszystko w aucie pulsowało. Po podmianie na nowy problem ustąpił.
Stabilizator napięcia nie jest wyposażony w automatyczną regulacje napięcia a za tym trzeba ręcznie ustawiać napięcie na 230volt. Nie ma też na nim tabliczki znamionowej ale myślę że ma około 200wat. Podłączyłem TV LG pod dany agregat i po 10 minutach się wyłączył nie uległ uszkodzeniu tylko się wyłączył. Mam pewne obawy aby pod dany agregat podłączyć...
Witam wszysktich Mam problem z kontrolką ładowania akumulatora, chodzi o to że powymianie uzwojenia (razem z pokrywą) i regulatora napięcia, kontrolka ładowania akumulatora po zapaleniu na biegu jałowym zaczyna pulsować nieregularnie. Wczasie jazdy pulsuje mniej wyraźnie ale za to szybciej. Dodam że ładowanie jest w porządku 14,4. Proszę o jakieś wskazówki...
Witam. Mam problem, mianowicie posiadam fiata uno 1.0 fire od jakiegoś czasu pulsują mi światła i kontrolki i od czasu do czasu zaświeci sie kontrolka akumulatora. Byłem u elektryka wymienił regulator napięcia na alternatorze i niestety po wymianie jest jeszcze gorzej po kontrolki i światła pulsują już prawie cały czas a kontrolka akumulatora delikatnie...
O alternator tu masz rację. Rozrusznik raczej nie daleko odstawione styki. Jak odłączy alternator i zaiskrzy przy prądzie 0,5 A to już coś jest. Różnie może być , regulator lub prostownik alternatora. A napięcie przy włączonym silniku nie pulsuje ??? można to zobaczyć na światłach.Alternator musi być obciążony.
Witam, Przez pewien czas przestałem się interesować tą żarzącą kontrolką ładowania, jednak coraz bardziej denerwuje mnie pulsowanie napięcia w instalacji elektrycznej (kontrolki, światła itp.) Częstotliwość pulsowania jest niezależna od obrotów silnika, a czasem całkowicie ustaje. Czy może to być wina regulatora napięcia ? Jakiś pomysł ? Pomierzyć napięcie...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Dostałem dziś informacje z serwisu, że uszkodzony jest regulator napięcia. Mają go wymienić. Zatem dam znać jutro wieczorem czy pomogło.
Witam! Odkopuje temat :) z przed 2 lat! Posiadam obecnie 2 alternatory od OPEL VECTRA firmy DELCO REMY, pierwszy to jest ten z początkowych postów, w którym do wymiany dioda i regulator napięcia, przeleżał tak przez 2 lata, troszkę zardzewiał ale postanowiłem go reaktywować, i trochę na nim poeksperymentować, i teraz pytanie! Gdzie kupić diody do tego...
To napewno jest prawdą co pisze elektrit tylko zastanawia mnie jeden fakt,że kiedyś spotkałem się z podobną sugestią serwisu i identyczną usterką -alternator valeo,i okazało się że po wymianie mostka prostowniczego /niska oporność zaporowa/ pulsowanie zniknęło. Pozdr.
Prawdopodobnie problem leży po stronie regulatora napięcia czy oprócz nieregularnego napięcia nie występuje u ciebie takie jakby pulsowanie świateł na wolnych obrotach jak tak to diody ale wymień cały mostek nie wymieniaj pojedynczej diody be te słabsze ci zaraz siądą
Napięcie było mierzone bezpośrednio na akumulatorze, który faktycznie okazał się w stanie agonalnym. Po kodzie wypalonym na akumulatorze wyczytałem, że akumulator był wyprodukowany w styczniu 2007 roku.. czyli od nowości auta. Akumulator już oddany do utylizacji. (Dziwne, że jeszcze odpalał mi silnik bez problemu, lecz były już skutki starości tego...
regulator napięcia siada, miałem to samo, jak załączyłem swiatła to na wolnych obrotach na światłach pulsowało jak dyskoteka, jak na razie prawie 2 lata po wymianie jest ok.
To może po prostu jakiś brak styku ? Zardzewiałe połączenie z masą etc. ? Rozumiem, że na zgaszonym silniku pulsowania nie ma?
poczytaj 7.1.1 "Start-up and undervoltage lock-out" z zał. https://obrazki.elektroda.pl/1448620900_... praca układu rozpoczyna się od naładowania kondensatora w obwodzie VCC (pin 1) niskim prądem przez wbudowany regulator, którego źródłem jest obwód HV (pin 16). Jeśli pominiesz opis procesów wewnętrznych po osiągnięciu napięcia rozruchowego,...
Odpowiadając na pytanie. Pulsuje ponieważ objawia sie działanie regulatora. A własności regulatora są akurat takie. Ponieważ agregat jest mały to i możliwości regulacje gorsze. Teoretycznie należy zmniejszyć strefę nieczułości regulatora, ale w praktyce może się okazać, że nic nie da sie zrobić. Więc proponowałbym jednak pomierzyć wartość napięcia i...
Witam ponownie. Przy takim napięciu wzbudzenia te 330 V jest poprawne . Ocierający wirnik może mieć wpływ tylko na częstotliwość pulsowania napięcia roboczego. Napięcie zasilania regulatora powinno być ok 90 ACV. Przecież regulator zasilany jest z uzwojenia , w którym jest do 100 zw. cienkim drutem. Jeżeli chodzi o odczep pomiarowy to zmierz jaką masz...
Masy i połączenie dodatnie altka z aku sprawdzić, regulator napięcia sprawdzić, szczotki sprawdzić, potem pisać dalej! Po co kupować, najpierw dojść przyczyny!
Witam Wymieniłem regulator napięcia na alternatorze i szczotki i wszystko gra. Koszt 52 zł. Dzięki wszystkim. Pozdrawiam.
dodam jeszcze że pulsują mi światła. , miernikiem tego nie sprawdzisz ( krótkotrwałe zaniki napięcia), wirnik albo jak powyżej.
Może być w sieci gdzieś blisko skopane urządzenie z aktywnym korektorem mocy biernej i wtedy LED-y wesolutko migoczą a nawet i halogeny na 230 V potrafią "pulsować". Indukcja z aktywnym regulatorem mocy... Może się uda przepiąć na mniej obciążona fazę ?
Hmm, pokuszę się wykonaniem tego urządzonka, tylko myślę czy nie dało by rady zrobić jakoś regulatora obrotów. Przeczytałem, że przy zależności od napięcia zmienia się szybkość "pulsowania", czyli czy można zrobić jakiś potencjometr na wejściu na tą płytkę? Jeżeli masz regulator i pakiet, to kup w sklepie modelarskim ustrojstwo, które nazywa się "Tester...
Na wstępie drobne sprostowanie: komutator składa się z wycinków, występuje w prądnicach prądu stałegi i silnikach. W alternatorze są dwa pełne pierścienie, po których ślizgają się szczotki. Jeżeli chodzi o usterkę - prąd stały na wyjściu z alternatora otrzymuje się z prądu trójfazowego, może nie pracować jedna z faz. Usterki należy szukać w uzwojeniach...
Sprawdź przewody i kostki,mocowanie na alternatorze regulatora napięcia,szczotki i komutatory(powierzchnie na wirniku,gdzie pracują szczotki),bo jak już są powycierane,to może kontrolka pulsować,a najlepiej wymontować alternator i dać do sprawdzenia,bo może się okazać,że też któraś dioda kończy żywot,lub zwarcie na uzwojeniach.
Witam. Volvo S70 98r 2.5t alternator 100A. Borykam się z problemem pulsowania świateł. Wymieniłem wirnik (używany) , komutator, regulator, łożyska nic nie pomogło. Przewody masowe wyczyszczone/dołożone. Dodatkowy o odpowiednim przekroju przewód plusowy od alternatora do akumulatora oraz inny używany akumulator, dalej to samo. Ostatnio wymieniłem diody...
Hej. Regulator alternatora rzeczywiście jest w komputerze. Sens tego jest taki, że napięcie ładowania zmienia się w granicach chyba 13,75-14,3V, zależnie od temperatury zewnętrznej (tabelka jest w instrukcji napraw). Z biegiem czasu coś się dzieje z tym regulatorem i napięcie ładowania jest za małe. Można zamontować zewnętrzny regulator. Problem polega...
Witam. Potrzebuje zasilić odbiornik o regulowanej wartości napięcia, dokonuje to przez tyrystorowy regulator napięcia(regulacja fazowa). Niestety równolegle do wyjścia podłączone są lamki kontrolne 24V., niestety one bardzo pulsują, istotna dyskoteka. Czy ktoś ma pomysł, czy wlutowanie jakiś elementów LC może coś pomóc w tej sytuacji.? Bo na rynku nie...
Witam! Jedno pytanko - czy sprawdzałeś miernikiem napięcie na bateri i na plusie alternatora wtedy kiedy pulsują światła. Czy wskazanie też tak się wacha jak pulsują żarówki (wskazywało by to na regulator). Pozdrawiam A.G.
Swojego czasu miałem w Wartburgu założony jakiś polski wynalazek - regulator elektroniczny o pracy ciągłej, nadawał się do zużytych alternatorów, żeby na wolnych obrotach nie pulsowały światła, miał też potencjometr do regulacji napięcia ładowania w zakresie 13-15V, w przeciwieństwie do typowego regulatora, który dołącza albo odłącza prąd wzbudzenia,...
Witam W moim żuku do jakiegoś czasu zaczęły rytmicznie mrugać światła tzn świeciły jaśnie i przygasały i znów jaśniej i tak w kółko, amperomierz skakał wraz z światłami . Zmierzyłem nap. ładowania akumulatora na uruchomionym silniku było równa 16V. wymieniłem regulator na oryginalny do żuka przedtem (był tam ERNA 6d) . Światła przestały pulsować ale...
Hehe, no wiadomo ;) A kiedyś nawet chciałem zrobić je na diodach, tylko, na dużej ilości tych diód, żeby światło było mocne i rozproszone, ale zmieniłem szybko swój pomysł, jak sobie tylko uświadomiłem, że przecież na to musi być homologacja. A wolę jednak zrobić układ na mocniejszych tranzystorach, bo chciałbym, żeby jak najdłużej on posłużył, a z...
witam mam VW GOLF'a II, jest w nim alternator firmy valeo. kiedyś znikło całkiem ładowanie, pierwsza diagnoza - regulator, został zmieniony na zamiennik firmy HELLA, po niecałym tygodniu zaczey pulsować światła, po "ekspertyzie" mechanika ta sama diagnoza ze znów zaczął szwankować, został zmieniony na regulator firmy MOTOROLA, po raptem dwóch tygodniach...
Przecież kol. Gazda napisał już, że G1 jest za niskie. Zobacz elementy w tym torze i czy w przy zmianie z menu napięcie to reaguje na zmainy. Jak nie to uszkodzony jest regulator lub jest uszkodzony wsad. To ostatnie teoretycznie wykluczyłeś.
Dodatkowo wskazówka od ładowania na wolnych obrotach pulsuje i miga światło w kabinie Witam, co do pulsowania, wymiana regulatora- nie sugerować się prawidłowym napięciem ładowania. Jesli by nie pomoglo, w co wątpię, to wymiana/naprawa alternatora. W kwestii spalania, należy ściągnąć dolot do turbiny i wizualnie sprawdzić, czy łopaty są całe, nie trą...
Witam, Posiadam oświetlenie 12V podłączone do akumulatora, ładowanego przez solary. Regulator ładowania co ok. 4 s generuje puls, który powoduje skok napięcia np. z 13 do 14,5 V, w efekcie oświetlenie również pulsuje. Pomyślałem, że napewno istnieją stabilizatory napięcia zdolne poradzić sobie z tym problemem. Odwiedziłem allegro i ... nie wiem co wybrać,...
Znalazłem usterke, przeczyściłem styki przewodu masowego wszedzie, badająć miernikiem spostrzegłem że między samym alternatorem a akumulatorem jest 0,5V różnicy. Gdzieś zginęła masa na silniku...pulsowanie świateł ustało pozdrawiam, tak na marginesie gdyby ktoś pytał regulator bosha - 35zł mitshubishi ok 65zł zależy gdzie, pozdrawiam
Silnik niby na ucho obrotów nie zmienia tylko dość mocno szarpie .Dodam źe to jest nowy agregat . Silnik powinien płynnie pracować. Obroty tych agregatów to około 3000 obr/min. Szarpanie może występować przy włączonym ssaniu. Bądź uszkodzonym regulatorze obrotów silnika spalinowego. Skoki napięcia są przy wyłączeniu urządzenia. Mierząc napięcie 223V...
dodam że alternator pracuje "normalnie" tylko że daje o jakieś 2-3 V za małe napięcie i akumulater nie jest ładowany a czasem jest tak że daje normalne napięcie a czasem pulsuje to na pewno wina regulatora ale jak na razie w pewien sposób go oszukałem rozpiołem zasilanie regulatora z dodatkowego mostka i podłączyłem w kabinie do 2 pozycyjnego przełącznika...
W zasadzie mógłbym podnieść napięcie bo układ zasilany będzie z 4 akumulatorków spiętych w szereg więc to około 5V. W tej chwili przed diodami jest regulator napięcia 3,3V 5A z dwoma kondensatorami 10uF. Jeśli ktoś ma pomysł i schemat jak to połączyć w całość żeby to jeszcze płynnie pulsowało naprzemiennie, to byłbym wdzięczny.
Witam, czy orientuje się może ktoś co może byc przyczyna przygasających świateł na zewnątrz i wewnątrz samochodu? Wygląda to tak jak by były zaniki prądu ale nie gasną całkowicie tylko jest takie lekkie pulsowanie. Silnik auta przy takim zaniku dosyć nie równo pracuje (obrotomierz lata pomiędzy 900a 1000 obr/min) i zacowuje sie jak by miał zaraz zgasnąc....
Może coś z regulatorem wolnych obrotów ale najpierw wymień aku bo ten co masz nie ma już swojej pojemności i stąd pulsowanie i spadek napięcia przy wspomaganiu kierownicy. Wspomaganie (wniosek z pomiarów) pobiera 60-80A a alternator tyle na wolnych może nie podać więc wspomaganie musi sobie pociągnąć z aku brakujący prąd. Kolego już taki próby były...
Kontrolka ładowania się pali jak prąd płynie z akumulatora do alternatora a akumulator raczej nie ma więcej niż 12,8V. Pulsowanie było by dlatego, że brakowało by jednej z 3 faz i obrazowo przez 1/3 obrotu alternator nie wytwarzał by prądu. Uuuu, kolego, podstawy się kłaniają; prąd z akumulatora do alternatora nie płynie nigdy, to nie prądnica prądu...
Skłaniałbym się raczej do szukania usterki w regulatorze alternatora niż szukać przyczyny w żarówkach.Problem może pojawiać się przy włączeniu obciążenia 230W-ok18Amper(dwie żarówki 60+60+55+55W).Następuje spadek napięcia i regulator zaczyna reagować podnosząc wzbudzenie alternatora.Przy jakimkolwiek niepewnym styku szczotek z pierścieniami na wirniku...
mam pytanko wymontowałem alternator ponieważ pulsuje oświetlenie w całym samochodzie ,wyczyściłem wszystkie złacza szczotki nowe, stara była pęknięta ale nadal to samo diody sprawne pozostał regulator może to on robi jak można go sprawdzić multimetrem naprzykład.lub co jeszcze ale chyba nic nie pozostało z tego co wiem. Co wy na to
witam sprawdz stan szczotek , ewntualnie regulator napięcia pozdrawiam
To na 99% regulator napięcia. W moim simsonie na psotoju wszystko jest ok, podczas normalnej jzady też ale podczas wyprzedzanie ( czsami sie to zdarza :) na maksymalnych obrotach kierunkowskazy zaczynaja pulsować znacznie szybciej. Nie jest to uszkodzenie a jedynie zwykłe niedopracowanie konstrukcji. U ciebie prawdopodobnie uległ uszkodzeniu regulator....
Po przepięciach w sieci zasilającej, piekarnik pieca został zablokowany. Na wyświetlaczu świeci się tylko napis STOP i pulsuje czerwony kluczyk. Po oględzinach i pomiarach napięć płyty elektronicznej żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem. Opcje startowe w przypadku napisu STOP po zaniku napięcia nic nie dają... Instrukcja jest jedno stronicowa nie...
Pacjent ciągle źle się czuję. Nie wiem moja wiedza amatorska się kończy, ale znalazłem pewien element który był w opisie jako regulator napięcia. 5 nóżek z opisem AACC. Ten element w Polsce chyba nie jest dostępny chyba że jakiś zamiennik. Dziś podłączyłem żarówkę 60w zamiast maszyny żarówka ciągle pulsuje i nie rozłącza się do momentu dodania większego...
Chyba bardziej interesuje cię prąd i napięcie ładowania akumulatora. Z kolei sam miernik, który zakupiłeś lepiej sprawdzi się bezpośrednio za panelem gdzie napięcie nie pulsuje i wskazuje tylko wtedy gdy panel pracuje. Podłączasz w zależności od napięcia mierzonego. https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1lcP3OVXXX...
obserwuje pulsowanie żarówek(małe skoki napięcia) przy wyższych obr stabilizuje się sprawdziłem wszystko diody ok podmieniałem wirnik stojan trzy regulatory w tym jeden od poloneza dajacy napięci 14,4 to samo Druga sprawa to ciekawy przypadek kiedy akumulator sie naladuje dosc dobrze na obr około 700 co jakis czas mugnie kontrolka ładowania ale tylko...
Czy ktoś usuwał taką usterkę ? Jest to dwuletni philips i trochę szkoda tego kineskopu . Telewizor sam się wyłączał na ekranie widać było zmiany jasności obrazu (pulsowanie) próba regulator S2 działał nieprawidłowo więc wymieniłem trafopowielacz zauważyłem że przy regulacji ostrości zmienia się napięcie S2 również obraz dalej minimalnie zmienia jasność...
mam od roku Astrę 1,7 dti Isuzu 2002 problem polega na tym ze pewnego dnia padł mi akumulator. jako ze był juz stary zacząłem od wymiany. nie pomogło ten nowy tez wykorkował po kilku dniach jazdy. mechanik zaczął od wymiany paska. może trochę było lepiej ale od razu polecili wymianę alternatora. rzeczywiście od początku regulator napięcia nie był najlepszy...
Witam zakupiłem sam. Lincoln Town Car jest to limuzyna z 97r. Problem polega na tym ze ładowane w samochodzie podchodzi niekiedy do 18 V, pulsuje kontrolka od ładowania , pulsuje wszystkie światła z zewnątrz jak i wewnątrz . Jeżeli włączę wszystkie światełka dwie klimy zrobię pełne obciążenie na instalacji to ładuje dobrze ma około 14 V . Powiedzieli...
Witam wszystkich na forum. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jeżeli będą jakiekolwiek błędy itd ;). Otóż mam problem z moją Audi A3 1.8 z 1996r. Zaraz po zakupie jej, czyli jakieś 2 tyg temu, zaczęły dziać się dziwne rzeczy z oświetleniem wewnątrz a także ze światłami. Na początku na odpalonym silniku pulsowały wszystkie w/w światła....
Włączenie kierunkowskazu w skuterze nie zaburza działania pozostałych podzespołów które są podświetlane jak np licznik a w Mińsku gdy włączysz kierunkowskaz lampa przód, tył, oraz podświetlenie licznika pulsuje, na lampie przedniej jest to raczej słabo widoczne ale na liczniku widać to nawet w słoneczny dzień. Czyli zanim włączysz kierunek, to świecą...
TEMAT dyskusji Ładowanie - Alternator Po ok 5 godz pracy ciągnika na wolnych obrotach nie pali sie ani nie żaży kontrolka ładowania tylko pulsuje z częstotliwością co 1-2 sekundy jak obroty wzrastaja to przestaje swiecić, lub po zapaleniu np świateł postojowych (na wolnych obrotach) Czekam na opinie:idea: Pozdrawiam
Witam Opel Vectra B 2,0 Problem z ładowaniem a mianowicie po przejechaniu jakichś 300km zaczyna pulsować napięcie w instalacji. Podejrzewam że to akumulator bo ma już kilka lat ale jeszcze nie wymaga ładowania. W tamtym roku był wymieniany regulator napięcia i było ok. Wygląda jak by akumulator po przejechaniu większego odcinka naładował się do pełna...
To dołożone światło dzienne świeci samo czy razem z mijania? Regulator napięcia w motorach działa inaczej niż w samochodowych alternatorach. Im instalacja pobiera mniej prądu tym regulator musi więcej dawać prądu z uzwojeń prądnicy bezpośrednio na masę. Sprawdź jaki prąd idzie na masę z regulatora: na wolnych obrotach i po dodaniu gazu.
Napisałem trochę w obronie wykonanego przez siebie i innych Kolegów regulatora PWM, który spełnia swoje zadanie bardzo dobrze, przy niskich kosztach poniesionych na wykonanie. Każdy, kto czyta wątek może sam ocenić co „na razie” wykonać, by instalacja grzała wodę. Pozdrawiam. Układ będzie działać. Wykładnią energii wydzielonej na grzałce...
ps. mała korekta => pkt 4. miesiąc temu miałem problem z alternatorem / rozsypał się regulator napięcia. Wczoraj na OBD napięcie skakało od 14,8V do 19,0V (w nocy widać było disco świateł i również widać było pulsowanie wyświetlacza climatronica). Dzwoniłem do elektryka z reklamacją i mam odstawić auto, wymieni nowy regulator na nowy. Też to może być...
Z tą częstotliwością trochę przesadziłem. Tranzystory zamierzam kluczować z częstotliwością 20 kHz, więc wystarczyła by mi częstotliwość próbkowania minimum 40 kHz. Zastanów się, jakie będziesz miał pasmo pętli regulatora napięcia?
I co to ma do konkretnego przypadku jak w temacie? (14,8V) Dodam, że po obciążeniu światłami to napięcie spadnie do ok. 14,5V. Bardzo dobre ładowanie. Ano to ma do konkretnego przypadku że takie napięcie jest nieco podejrzane, bo nie powinno ono przekraczać 14,5V. Owszem róznica mizerna i może do zignorowania. Ale jeśli w trakcie dłuższego przygazowania...
Witam, dzisiaj zdemontowałem alternator z auta, chcę wymienić mu bebechy czyli szczotki, regulator i mostek, bo od pewnego czasu strasznie napięcie mi skacze od 13-15V i zarówki i podświetlenie w aucie pulsują, dopiero jak sie wkręci go na wyższe obroty >2 tys. to pulsowanie zanika i ładuje 14,0-14,2V. Po demontażu zauważyłem, że altek był już kiedyś...
A jakbym chciał zrobić każdą diodę 3W żółtą osobno na LM317 to jak się to liczy tzn. jak dobrać rezystor. Obliczasz prąd, nie ważne na ile diod, z tym, ze przy 12V to max 3 sztuki (na każdej odkłada się ok 3V plus spadek napięcia na stabilizatorze) Moc rezystora to co najmniej 1W (0,7 * 0.7 * 1,7) Jeszcze jedno pytanie czy LM317 wraz z tą diodą 3W...
Witam:) Złożyłem sobie właśnie taki układzik jak w złączniku, niestety triak nie przełącza się, napięcie na obciążeniu wynosi około 137V . Moim zdaniem wina leży po stronie optotriaka. Włożyłem zamiast optotriaka zwykłą diodę LED i ładnie widać że generator działa, natomiast gdy włożę optotriaka i równolegle diodę to niestety dioda nie pulsuje.. Zmierzyłem...
Witam, mam silnik wykręcony z kuchenki mikrofalowej. Napędzał on wentylator. Jest na napięcie przemienne 230V. Jak można regulować jego obroty/moc? Mam go przykręconego w garażu z tym samym śmigiełkiem od mikrofali i chłodzi mnie w garażu w upalne dni. Ale czasami jest aż za zimno. Próbowałem użyć regulatora takiego prostego za 12zł z allegro, ale nie...
Witam, podpinam się do tematu. Mianowicie; dostałem do naprawy takową prostownicę Wahl Cutek 4416 i... jak w innym poście - uszkodzony (pęknięty) przewód zasilający tuż na wlocie do ruchomej końcówki (ale to ta prosta rzecz :P ), co do działania, opis z tego postu (usunięcie diody zenera) faktycznie działa, lecz nie wiem jak u jego autora, ale u mnie...
Witam Podłączyłem częstotliwościomierz rezonansowy . Przed regulacją miał 48 Hz w spoczynku . Ustawiłem w spoczynku 50.5 Hz pod dużym obciążeniem spada do 49 Hz Wszystko niby jest ok ale napięcie wyjściowe jest nadal 385-380 V miedzy faza i 225 V jedna faza. Czy tak ma być ?? liczyłem na 400 V miedzy fazowego , wygląda na to że regulator jest ustawiony...
Witam koledzy potrzebuje pomocy tzn. jestem świeżo po wymianie paska alternatora i koła pasowego na alternatorze w alfie romeo 147 1.9 JTD. Po tej wymianie zaczęło się pulsowanie świateł w aucie nie duże bo nie dużo ale jednak. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze na wyłączonym silniku i wynosi 12v. Po odpaleniu auta napięcie wskazuje 14.5 V. Z ciekawości...
Mam dziwne objawy z kontrolką ładowania tzn. jadę samochodem gdy naciskam na gaz to pulsuje kontrolka ładowania, puszczam gaz to kontrolka gaśnie. Sprawdź najpierw stan i napięcie paska alternatora, stan wszystkich kół pasowych paska alternatora (czy nie są wyrobione), mocowanie koła pasowego alternatora ewentualnie jeśli jest możliwość żeby się poluzowało...
Witam ponownie Do Lisek-niestety to nie to samo,wrzuce zdjęcia jutro bo nie chce Mi ich przepuścić firmowa sieć. Co do nap.12V to też lekko pływa 11.7-11.9V Do dzimi- z tym kwarcem mówisz poważnie czy nabijasz się z mojej niewiedzy. Poprostu cyka tak jak pulsuje nap. Na płytce sygnałowej gdy podłączony zasilacz na regulatorach 3,3V i 1.8V myślałem że...
Q2 - BD137-139-16 względnie coś z serii BD237-239, 437-441 itp. R2 o wartości zależniej od wzmocnienia tranzystora. Weź może po jednym: 220 i 360 om, to coś dopasujesz, ew. złożysz z dwóch. Oba o mocy minimum 1W, a lepiej 2W. Duże i będą się trochę grzać, ale coś za coś, bo stosując MOSFET-a trzeba by go sterować z komplementarnego drivera. Na marginesie:...
regulator napięcia żarówka pulsuje regulator żarówka pulsuje regulator napięcia yamaha
ściemniacz oświetlenie schemat mikrotik firewall filter schemat migacz tranzystor
obnizenie napiecia baterii philips senseo
HP DeskJet 2130 – reset migającej diody tusz czerwony, wkład HP 302, błąd chipu Śrubka kalibracyjna termostatu lodówki – funkcja, regulacja, Bosch, Whirlpool, Gorenje