witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Witam. Kolego żebyś sie nie zdziwił jak na nowej będzie tak samo. Nie piszesz gdzie mierzyłeś to niskie ciśnienie. Regulator niskiego ciśnienia jest zintegrowany z pokrywką filtra paliwa i często się podwiesza, trzeba wtedy wydmuchać. Ciśnienie niskie musi być min. 1.5 bara.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Podnieść ciśnienie załączenia na regulatorze. Tyle że będzie się wtedy częściej włączał.
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
sprawdz dokładnie najlepiej spróbuj zrobić obejście od regulatora ciśnienia do ecu
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
Prawdopodobnie wtryskiwacze uszkodzone.Ile masz teraz CO? Może być jeszcze słaba sonda lambda,uszkodzony regulator ciśnienia,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony katalizator.Książkowo CO 0,7%
Pacjent, kompresor Black&Decker CP 2525- 142. Sprężarka nabija normalnie do maksymalnego ciśnienia, jednak na wylocie jest bardzo niskie. Podejrzewam zablokowany wewnątrz regulator ciśnienia. Pokrętło odpowiedzialne za regulację działa. Jakieś rady?
Regulator ciśnienia paliwa.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Twoj kocioł wymaga też przeglądu. Masz ślady po sporym wycieku z regulatora przepływu.
Ok, dzięki sprawdzę. Orientujesz się czy mój silnik ma jeszcze regulator ciśnienia oleju, podobno też potrafią powodować podobne usterki?
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Jeżeli filtr w armaturze wodnej jest np. dziurawy to możesz mieć pozatykane otworki w dyszy venturiego (wetknieta z prawej strony tam gdzie odchodzi rurka doprowadzająca wodę do nagrzewnicy) Ale jak tam nic nie ma... możesz mieć rozkalibrowane gniazdo regulatora przepływu tak bardzo, że trzeba wymienić armaturę wodną.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
piecem gazowym Junkers TRQ 21. Nie ma takiego kotła. TRQ 21 to oznaczenie regulatora temperatury. Masz na kotle ciśnienie wody "0", dopuść do 1 bar. Zabezpieczenia wyłączają kocioł.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Prawdopodobienstwo że uda sie zwiększyc cisnienie poprzez regulacje jest niestety małe.Najprawdopodobniej pada pompa tloczkowa a scislej jej mosięzny pierscien sterujący.Co prawda na pompie są dwa zawory do kompensacji wydajności(23) i cisnienia(24) ale czy ich regulacja pomoże to wątpie.Na obwodzie hydrauliki jest jeszcze zawor regulacji cisnienia...
a regulator ciśnienia paliwa??
Błąd wskazuje na regulator ciśnienia paliwa 1 przekroczył granice treningu - zbyt niskie ciśnienie.
Witam. Problem rozwiązany. Wymiana uszczelniaczy na regulatorze (PARBAKS) pomogła. Nie zauważyłem uszkodzeń mechanicznych na uszczelniaczach. Dziękuję za pomoc.
Obroty OK, lec po kolei wtyski,pompa CP, regulator.
F-28 - zakłócenia w dopływie gazu ,uszkodzony regulator gazu,niskie ciśnienie lub brak gazu ,uszkodzony układ zapłonowy , brak prądu jonizacji , Piszesz że "piecyk chodził ciszej"- słyszałeś pracę wentylatora ,palnik nie pracował .
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie, albo regulator ciśnienia.
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
witam czujnik niskiego cisnienia - zbyt wysokie ciśnienie taki bląd wyskakuje przy diagnostyce co to może oznaczać uskodzony czujnik czy regulator ciśnienia? pozdrawiam
To zostaje jutro sprawdzić pompkę w zbiorniku i regulator ciśnienia
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Regulator ciśnienia na listwie był wymieniany na nowy. Sprawdzę ciśnienie. ECU nie wywala żadnych błędów.
Masz gdzieś bajzel w wiązce. Błąd p0001 oznacza dosłownie niskie ciśnienie paliwa, błędnie opisywane jako problemy z regulatorem ciśnienia paliwa.
Skoro mimo podstawienia innego, sprawnego regulatora ciśnienia, w momencie obciążenia silnika, ciśnienie jest dalej za niskie, to należy przypuszczać, że pompa "nie wydala".
https://obrazki.elektroda.pl/2484397800_... Jak zatkałem powrót paliwa do zbiornika to z tego króćca zerwało przewód od powrotów z wtryskiwaczy. https://obrazki.elektroda.pl/7748779900_... Pomiędzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia są takie przewody plastikowe. Czy element zaznaczony strzałką to jest...
Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TFSI. Brak mocy i EPC na zegarach. P0087 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe - za niskie. P2294 - regulator ciśnienia paliwa 2 - usterka w obwodzie. Auto ogólnie na postoju chodzi bez zastrzeżeń, lecz podczas jazdy nie ma mocy. Raz na jakiś czas naprawi się, lecz to tylko do pierwszego zgaszenia. AI: Czy w ostatnim...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Wyczyszczenie układu paliwowego PO wymianie regulatora ciśnienia...
Witam wymiana regulatora ciśnienia nic nie pomogła. Może jakieś inne pomysły?
Ale czemu ciśnienie wzrasta przy dodawaniu gazu?? Walnięty regulator??
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Manometrem, wpiętym z trójnikiem przed regulatorem ciśnienia. Jeśli masz byt niskie ciśnienie, sterownik również może wydłużać czasy wtrysku. Na zimno silnik dobrze dopala?
Jak stało sie to nagle to mógł sie zawiesić lub paść regulator ciśnienia
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Mylisz pojęcia i czujniki. Nie ma tam żadnych regulatorów ciśnienia a zawór dozujący. Ja pisałem o zaworze przelewowym dla niskiego ciśnienia i pomiarze niskiego ciśnienia. Daj najlepiej foto pompy CR ,albo napisz czy ma pompę w zbiorniku czy nie.
Witam mam problem z Transitem courierem z 14r . Przebieg to zaledwie 140tys km.Przy nagłym przyspieszeniu wpada w tryb awaryjny i po puszczeniu nogi z gazu gaśnie,bez problemu odpala. Na komputerze błędy: -regulator ciśnienia paliwa - ciśnienie zbyt niskie P228C -wykrywanie nieszczelności w układzie paliwowym,duży wyciek P0093 Myślałem że któryś wtrysk...
Profilaktycznie sprawdź wiązkę nad rozrusznikiem, niebieski-czerwony rozdziela się na regulatory ciśnienia paliwa i w miejsciu łączenia potrafi skorodować.
Sterowniki Denso nie są normalne. Tak jak pisałem wcześniej samochód nie miał mocy i nie zgłaszał problemu, tylko było niskie ciśnienie paliwa podczas jazdy. Po wymianie regulatora wszystko przeszło.
Trochę mało szczegółów. Jak wygląda proces uruchamiania silnika? Generalnie wygląda na nieszczelność instalacji paliwowej. Jednak pompa paliwowa jest uruchamiana na kilka sekund po załączeniu zapłonu aby wytworzyć w instalacji odpowiednie ciśnienie. Więc albo uruchamiasz silnik natychmiast po przekręceniu do pierwszej pozycji (niby poprawnie ale nie...
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
Witam, udało komuś się rozwiązać problem niskiego ciśnienia oleju? Mam podobny problem w silniku CAYC. Silnik ma nalot 330 tys. (pewny przebieg). Przed pracami nie było zmierzone ciśnienie oleju. Co jakiś czas potrafił wyskoczyć komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Informacyjnie: w środku silnik czyściutki, bez nagaru. Od ponad 150 tys. jeżdżony tylko...
Ok problem rozwiązany. Winny okazał sie regulator wydatku (zawór niskiego ciśnienia). Za wszelkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Czujnik reaguje na zbyt niskie ciśnienie oleju ale jeśli wysiadł regulator i ciśnienie będzie zbyt wysokie to też może robić zamieszanie.
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Wymieniłeś ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia ?
Witam ja mam podobny problem w mojej zafirce problem się pojawił jak było paliwka na 50 km i walcze z nim do dnia dzisiejszego autko gaśnie i wyrzuca błąd w obwodzie paliwa kod błedu to ecn 00275 00256 0900A wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Autko u mechanika mechanior wyją bak wyczyścił przewody wszystko czyste jak nowe wymienił listwę wtryskową...
Chłopie a co ty chcesz regulować jak ciśnienie wejścia masz raptem 4bary? Ustaw na sprężarce 6-8bar - wtedy masz zapas powietrza i bufor - możesz wtedy regulować. Z tak niskimi parametrami to nie zadziała.
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Witam. Na błąd wg.twojego wydruku duża nieszczelność weź manometr i zmierz ciśnienie na wejściu do filtra paliwa. Musi być powyżej 1.5 atm. Po dodaniu gazu nie może spadać. Jak masz wątpliwości co do ciśnienia, to regulator niskiego ciśnienia jest w pokrywce filtra paliwa i czasami szwankował. Sprawdź najpierw jego. Jak jest OK a ciśnienia nie ma to...
Filtr paliwa musi być orgniał, inne ograniczają przepływ. PSA, Pruflux lub Mann. Dodano po 1 Rzadko gruszka do pompowania paliwa jest przyczyną, warto też dać środek do czyszczenia wtryskiwaczy, i pompa wtryskowa 100% sprawna? Regulator od tego silnika?
"Domową" metodą sprawdzenia ciśnienia paliwa jest zdjęcie węża powrotu z regulatora ciśnienia i podstawienie jakiegoś naczynia, powinno z niego lecieć, gdy pompa pracuje, jak nie leci, to pompa daje zbyt niskie ciśnienie by otworzyć regulator.
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
Jak chcesz niskim kosztem ograniczyć ciśnienie w myjce, to kupujesz dyszę o większym rozmiarze, jak trochę większym kosztem to pistolet lub dodatkowy regulator servo press, wówczas regulacja jest przy samym pistolecie.
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
Przyczyna to regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia.
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Sprawdź czy w dobrą stronę obraca się silnik jeśli tak to zobacz czy regulator ssania (zawór wlotowy) się otwiera.
Sprawdź nastawę daty i godziny na regulatorze. Ciśnienie na kotle nie ma nic wspólnego z ciśnieniem ciepłej wody w kranie.
Nie wiem, nie mam czym zmierzyc. Chodzi mi po glowie ten regulator ciagle.
reksie 2.0 mają regulatory hydrauliczne i cała zabawa polega na tym ze jak masz zabardzo zurzyty olej albo za niskie ciśnienie to nic nie zrobisz :) jak rozpoznać regulator hydrauiczny ?? bardzo prosto wygląda on jak walec o średnicy gdzieś 15mm i na samym czybku w miejcu styku z "kołyską" ma tłoczek o średnicy 10mm wystający na jakieś 5mm gdy jest...
pompa paliwa jeśli spadnie ciśnienie robocze to silnik będzie muł ,pompa zawsze będzie przelewała paliwo ale jak podepniesz pod układ zasilania paliwa to padnie ,sprawdź jeszcze regulator ciśnienie paliwa jeśli jest uszkodzony to ciśnienie będzie za niskie . pozdrawiam.
Jeżeli twój system to czysty k a nie ke to pomiar ciśnienia wyjaśni sprawę. Możliwe usterki: Uszkodzenie pompy - za niskie ciśnienie. Uszkodzenie regulatora ciśnienia. Zacięcie iglicy w głowicy rozdzielacza paliwa. Uszkodzony obwód wtryskiwacza rozruchowego,( zasilanie wyłącznik termiczny, wtryskiwacz). Coś pisałeś o porozpinanych kostkach.
Jeśli masz niskie ciśnienie to masz kilka możliwości: -zatarta pompa -uszkodzony regulator na listwie -uszkodzone wtryskiwacze - nieszczelność Ja najbardziej obstawiałbym zatarcie pompy i uszkodzone wtryskiwacze.
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
W Clio 1,5 dCi (ten sam silnik, nazywam go "przyszłość warsztatów") najczęsciej: -pompa -regulator -czujnik ciśnienia -wtryskiwacze
Jak na przelewie nie masz paliwa to masz dwie ewentualności- pierwsza ciśnienie mnie z pompki jest za niskie i nie przebija regulatora. albo zawór regulatora jest zaciety/zablokowany i ciśnienie masz zdecydowanie za wysokie. I to sprawdź na początku.
Witam, stary zabytkowy karcher HDS 797 CI, po półrocznym postoju dobijał ciśnienie, wyłącza się i je trzyma ale brakuje mu wydajności, spadek ciśnienia po otwarciu dyszy na tyle duży, że dysza rotacyjna nawet nie chciała się kręcić. Zdarzało się, że nie mógł dobić i chodził jakby mielił wkoło, pomagało kręcenie zaworem od regulacji ciśnienia lub wyłączenie...
Koła zmiennych faz rozrządu są zużyte. Po wyrzuceniu regulatora przez brak śrubki dobiłeś je do końca.
W ogóle zasysa i pompuje wodę pod niskim ciśnieniem (przy odłączonym wężu elastycznym wysokiego ciśnienia)? Brak ciśnienia może być jeszcze spowodowany zacięciem się regulatora ciśnienia (od góry na pompie).
Układ na pewno czysty. Ciśnienie zadane a wykonane - generalnie wzorowo ale czasami ma skoki np. wymagane 340 bar a jest przez ułamki sekundy 1600. To nie jest usterka mechaniczna. Problem elektryczny. Jeśli chodzi o wtryski to nawet jak byś wszystkie 4 w jednej chwili zamkną to ciśnienie nie wzrośnie tak szybko. Moim zdaniem problem jest z samym odczytem...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
Są takie błędy: P2295 - Regulator ciśnienia paliwa 2 - sygnał za niski P0091 - Regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski i teraz nie wiem czy to takie ogólnikowe błędy czy coś konkretnego określają? Bo wg mnie to moze być wszystko łącznie z kiepskim paliwem. Spróbować wykasować błędy i odpalić go na plaka i np zatankować nie wiem na Orlenie Vervę?
te 67 daje tylko pompa paliwa w baku, a pompa CR nie działa Pompa w baku daje 2-3 bary (może max 5bar). Rozrząd tez jest w porządku. Pytanie mam jedno, skoro ciśnienie jest niskie to czemu regulator ciśnienia jest otwarty aż w 25%? https://obrazki.elektroda.pl/5338309800_...
Czujnik poziomu ma inny komunikat tu ewidentnie jest ciśnienie wczoraj się dowiedziałem że może to być wina popychaczy.jeśli główka regulatora przetarła dźwigienkę to jest to bardzo możliwe. Dodano po 7 Czujnik ciśnienia jest w głowicy ale i jest tam kryza która ma za zadanie zabezpieczyć wał gdy będzie ubytek ciśnienia na głowicy gdyby czujnik był...
Witam, sprawa dotyczy Peugeota 308 1.6 HDi (kod silnika 9hp), czy ktoś się spotkał z owym przypadkiem. Auto na plaku pali od strzała i chodzi, dopóki go nie zgaszę. Gdy go zgaszę bez plaka, już nie odpali. Błędy p2991 - zbyt niskie ciśnienie paliwa do rozruchu silnika. Podczas kręcenia ciśnienie na listwie skacze od 50 do 70 bar. Po uruchomieniu z plaka...
Transit 2020r, 2.0 ecoblue (diesel)nie odpala po wymianie silnika. Silnik wymieniony na nowy słupek. Auto przy próbie uruchomienia nabija ciśnienie paliwa do 50 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa na listwie nabija do 200 bar i spada do zera. Po odłączeniu regulatora paliwa i wszystkich wtryskiwaczy na bija ciśnienie do 400 bar i spada...
Clip-em zrobić adapdację (ale trzaba to zrobic fachowo- bo samo klikniecie w Clip-ie nic nie da) regulatora niskiego ciśnienia ( tego na pompie). nie ma takiej operacji pewnie wymienił oringi na nim i to rozwiązało problem
Komputer silnika widzi za wysokie ciśnienie w układzie i anomalie regulatora , grozi to nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie ,nie odłącza zasilania,to taka strategia bezpieczeństwa. Pompa elektryczna zapobiega zapowietrzeniu ukł.paliwa niskiego ciśn.
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Podłącz pod komputer i zobacz jakie ma błędy i parametry w momencie kiedy nie zapala. Bez diagnoskopu możesz sprawdzić niskie ciśnienie i wtyczkę na regulatorze ciśnienia na pompie (czy jest prawidłowo zablokowana).
Witam !!! Jednak to obudowa filtra paliwa była przyczyną a konkretnie regulator niskiego ciśnienia paliwa. Jeszcze raz dzięki wszystkim za zaiteresowanie.
Wychodzi na to że ma być 4 bary. Sprawdź czy powrotem z regulatora leci paliwo jeśli nie to pompa jeśli tak to regulator. Tak jeśli ciśnienie jest tak niskie to takie cuda będą się dziać dopóki sonda lambda nie da sygnału (rozgrzeje się) i ECU nie skoryguje dawki (dołoży czasu wtrysku).Przy odpaleniu na gazie w trybie awaryjnym też nie powinno prowadzić...
Regulator na listwie, podglądnij ciśnienie paliwa na jałowych obrotach. Plus wskazówka kolegi wyżej.
regulator ciśnienie paliwo niski sygnał błąd niski ciśnienie klimatyzacja niski ciśnienie
wyświetlacz nawigacja skrzynia biegów szarpie pulpit zmiana
pralka wf8500nmw pralka wf8500nmw
Procesory ARM i platformy FYT/TS10 w radiach samochodowych Kontrolka poduszki powietrznej Skoda Fabia 1.2 2003 - przyczyny i rozwiązania