Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
zapomniałem dodać że jest to wersja z climatronikiem
cena z serwisu stąd wiem:) możliwe ze ponad 600zł kosztuje, wentylator teraz wogóle sie już nie obraca przestał reagować....
Error odnosi się do linii sterowania LIN regulatorem napięcia, jeśli jest podczas testu nie podłączona to będzie błąd.Opcja druga to niewłaściwy/wadliwy regulator
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Padł mi regulator obrotów wentylatora i poszukuje jakiegoś zamiennika lub schematu jak zrobic taki regulator, bo drogi jak diabli, ponoc na elektrodzie są tacy fachowcy co wszystko zrobią, z gory dziękuje
Co zostało sprawdzone? Autor chociaż sprawdził. Sprawdzone podciśnienia, "kalosz", czujnik położenia wału Albo łapie fałszywe powietrze albo regulator wolnych obrotów, zwany idiotycznie silniczkiem krokowym, trzeba wyczyścić.
Silniczek krokowy a przepływomierz to zupełnie inne rzeczy kolego. Za co jest odpowiedzialny srebrny przekaźnik ? Wiesz? Jak przewody doprowadzające powietrze podłączone do regulatora wolnych obrotów (silniczka krokowego)?
No to może być problem z regulatorem wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić instalację elektryczną, przekaźniki i ewentualnie sam regulator, czy może tam już jest elektryczna przepustnica?
filttry kabinowe 3 szt! czy były wymieniane? jak tak to padł regulator obrotów znajdujacu sie kolo silnika
Zwarcie/ przebicie tranzystorów w module regulatora obrotów, który znajduje się w silniku dmuchawy
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
to to jest chyba KE - jet. bo ma sondę. Ma też pewnie regulator wolnych. Jest sonda i katalizator, jest regulator wolnych obrotów. 000 141 12 25
tam na obu końcach listwy wtryskowej są jakieś dwa regulatory ciekawe który czy z prawej czy z lewej strony ten regulator
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Miałem kiedyś 190tkę 2.0 benzynę w automacie i podobny problem i zamontowali mi jakiś regulator wolnych obrotów. Koszt ok 60zł. mi pomogło.
dorabiałem ostatnio regulator obrotów wentylatora nawiewu do mercedesa okularnika z klimą A do jakiego okularnika, bo ja mam problem z tym regulatorem w W-210 z 2002r. :cry: Tam jest taki jeż z zalaną elektroniką :? od automatycznej klimy i wziął i zdechł :cry:
jest to k-jetronic rozdzielacz z regulatorem jesli to zapłon to co go rozłacza?
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Zastanawiam się jak sprawdzić sondę i regulator wolnych obrotów...pomoże ktoś?Resztę mam opanowaną i dobrze silnik pracuje tylko te wariacje na blacie obrotomierza
Witam wszystkich. Mam problem z regulatorem obrotów silnika dmuchawy, uległ uszkodzeniu. Samochód tak jak w temacie Mercedes W210 95r. 3.0D climatronic. Cena nowego lub nawet używanego jest wysoka i w związku z tym mam pytanie, czy można zastąpić to jakimś układem elektronicznym, który będzie sterowany napięciowo (napięcie regulacyjne z climatronicu...
Na moje oko uszkodzony regulator wentylatorów, jest za lewym przednim nadkolem, na podłużnicy.
skoro masz przepustnicę zamkniętą na maksa i trzyma Ci wysokie obroty to nic innego jak jakaś nieszczelność poza przepustnicą. Ciągnie Ci powietrze i musi mieć wówczas wysokie obroty. Szukaj po kolei i coś musi się znaleść. Ten element o którym pisałeś z dwoma kablami to regulator biegu jałowego zwany silnikiem krokowym. Też może ponosić winę wysokich...
Po uruchomieniu silnika wszystko jest ok w momencie dodania gazu i wejscia silnika na obroty gasnie wszystko tzn radio, kierunkowskazy, swiatło kabiny, atumatyczna skrzynia biegów nie zmienia biegw itp działaja tylko swiatła mijania i dlugie zaświeca się też na obrotach kontrolka ABS i poduszki, w momencie ujecia gazu, gdy silnik wpada na wolne obroty,...
Wyrwij schowek - dmuchawa jest pod spodem. Sprawdź na wtyczce (bardzo dobry dostęp), czy jak wysterujesz dmuchawę to pojawia się na silniczku napięcie. Jeżeli tak - to wskutek nieużywania mógł lekko zaśniedzieć komutator - czasami pomaga samo obrócenie wirnika o kilka obrotów. Jak napięcia nie ma, to dojdź do regulatora dmuchawy - jest trochę wyżej,...
Dobry olej nie tworzy nagaru. Źle pierścienie dobrane do tulei i silnik nie był docierany. Niedotarty pierścień ma małą powierzchnię odprowadzania ciepła, powstają lokalne ogniska na których się przypala olej. Pierścienie uszczelniające są za sztywne, za duży zamek po wyjęciu z cylindra. Ile mm ma odstęp pomiędzy końcami pierścienia po wyjęciu z cylindra...
Witam Mam problem z ustaleniem awarii w mercedesie CE200 z 1994 z automatyczna klimatyzacją. Objawy wskazują na uszkodzony regulator obrotów wentylatora nawiewu na zdjęciu poniżej. Jego oznaczenie to: wg MB 124 821 21 51 Bosch 9 140 010 246 (944) BEHR 90.943.02.312. Wykluczyłem awarię silnika wentylatora - na innym jest tak samo. Dodam że coś mi nie...
Nie. Ale hamulec powoduje spadek obrotów, a gdy regulator jest trupem to może puszczać całe paliwo ponownie do baku zamiast zostawić na listwie. Czemu hamulec o to obwiniasz? Spadek obrotów wiń raczej. Zresztą to twoje auto, zrobisz jak uważasz, ja tylko sugerowałem.
Miałem ten sam problem, gazownik wyjął silnik krokowy od benzyny i zlikwidował mi "cut off"(silnik krokowy działa w nie pełnym zakresie, sanie działa normalnie) i od tego momentu zero problemów. Mój samochód MB 190E 2.0, męczyłem się tak rok czasu aż zmieniłem gazownika i ten zlikwidował problem za 20 pln. w ciągu 30 minut. Nie daj się namówić na żaden...
Witam Element prawdopodobnie w obudowie sot323 o oznaczeniu Y16 z boku cyferki 25 i drugi taki o oznaczeniu Y14. Sprawdzałem w sieci i niby sa to zenerki jedna na 39V druga na 47V ale coś mi tu nie pasuje bo obie siedzą w regulatorze obrotów silnika dmuchawy w mercedesie, który jest zasilany napięciem 12V, silnik także działa na 12V http://obrazki.elektroda.pl/7183533400_1...
Panowie pomocy bo ręce opadają. Pacjent ML350 2010r. Zdiagnozowałem że przy włączonym nawiewie , nawet bez klimatyzacji obroty rosną a skrzynia opóźnia zmianę biegów. W zasadzie nie wrzuca 7biegu. Po wyłączeniu nawiewów na OFF i przygazowaniu obroty spadają a skrzynia działa poprawnie. Wymieniłem regulator napięcia w alternatorze bo obstawiałem brak...
Mam pytanie czy mozna ręcznie sterować przełożeniem, wysterowując elektrozawory. Bo chciałem zastosować tę skrzynie jako regulator obrotów 4 stopniowy, bez oczujnikowania, tylko switche. Do czego to ma służyć ? Czy nie lepiej zastosować skrzynkę bez elektroniki, sterowaną hydraulicznie np. Mercedes 124. P.S Skrzynka AD4 montowana była między innymi...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Nie wiem jak to wygląda w Mercedesie, bardziej się orientuję w starych Volviakach Stawiałbym jednak, że gdzieś jest przerwa, leć po kolei wszystkie połączenia, regulator napięcia, diody itp. Padnięty alternator nie daje prawidłowych napięć nawet na wysokich obrotach
To często się zdarza w KE .Sprawdż regulator wolnych obrotów oraz potencjometr na tarczy spiętrzającej. To że dzieje się to przy skręcie to po prostu dodatkowe obciążenie silnika pompą wspomagania i brak reakcji ze strony komputera.
Witam Dokopałem się do tranzystorów -tych zalanych gumą - są to BUZ102. A zwarty był ten z trudniejszym dostepem .Według danych można go tez zastąpić IRFZ48N. Kupie sobie te niewdzieczne tranzystorki -wstawie i dam znać jak to zadziała w merolu. Jle kosztuje taki regulator??. Dziekuje.
Kolego, te dwa modele aut miały identyczne silniki i skrzynie. Zrób zdjęcie aparatu zapłonowego. Dla całkowitej pewności musisz podać numer silnika, wybity na bloku silnika. Wtedy będzie jasne, co to za silnik, 2.6 czy 3 litry. Zrób też zdjęcie wtyczki od regulatora wolnych obrotów. Co nieco można się zorientować po numerach głowiczki wtryskiwacza....
Problem jest taki że na gazie wolne obroty albo całkiem spadają albo są bardzo wysokie. reduktor jest sprawny. Podejrzewam uszkodzony regulator minimo. Może ktos spotkał się z takim przypadkiem i moze powiedzieć czy moje przypuszczenia idąw dobrą stronę.
Witam jak w temacie Klimatronik z padniętym regulatorem obrotów przykręconym do obudowy dmuchawy na 4 przewody. Jakieś pomysły na zamiennik? Klimatronik steruje masą odwrotnie do obrotów silnika czyli im mniejsze napięcie tym wyższe obroty.
Witam kolegów. W moim aucie którym jest Mercedes w124 z automatyczną klimatyzacją padł potocznie zwany jeż czyli regulator obrotów silnika dmuchawy sterowany napięciem od 1-7V. Silnik dmuchawy pobiera 25A. Nowy regulator kosztuje 1100zł, używany praktycznie nie występuje. Szukam schematu takiego regulatora. Co prawda jestem początkującym "elektronikiem"...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Ogarnę jutro te obroty do 20 jakoś by on ostygł na spokojnie bo silnik ciepły na razie jest jeszcze Dodano po 14 Właśnie przypomniało mi się że przy tym regulatorze "CHYBA" w tych rejonach jakieś lekkie syczenie słyszałem ciśnienie jakby uciekało? Czy ten regulator ma jakąś uszczelkę może ona? Jak ma to może bym wymienił duże koszta chyba nie są
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Auto jeździło normalnie, tylko na zimnym delikatnie telepał na gorącym pojedyncze wypadanie zapłonu, regulator był tylko odkręcany z całym dystrybutorem/rozdzielaczem. Normalnie wygląda to na problem z ciśnieniem paliwa przy wyższych obrotach.
odczytaj błedy. i zobacz tez wartości mierzone. może siadaja wtryski, pompa, regulator cisnienia , ecu ale o tum dowiesz sie po odczytaniu błedów
Pomyślałem, że może szczęki mają się dotrzeć, przejechałem kawałek z zaciągniętym lekko ręcznym, wjechałem na kanał, odczekałem aż tarcze ostygną i ponowna regulacja... linka zluzowana, regulatorami skręciłem tak, że ledwo dało dało się ręką tarczę obrócić, po założeniu koła wyraźnie ciężko się kręci, momentalnie się zatrzymuje, więc szczęki ocierają...
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Posłałem ale coś wyskoczyło że do ciebie nie można wysłac wiecej niż 20mb to nie wiem jak to będzie napisz. Ale musisz sie liczyc z tym że tak jak koledzy pisza tam masz "mechaniczny" wtrysk i to nie lubi gazu bo jak nacierasz na gazie to regulator sie psuje i zawsze jest efekt nie jezdzenia na benzynie. Ale powinien miec wolne obroty i zapalac na mrozach...
pompa każda się nadaje, jeśli pompuje ciśnienie, choć 6 bar to jakoś strasznie dużo, ale od tego jest regulator na listwie wtryskowej żeby koniec końców było ok 2 bary podłącz żarówkę od migacza pod kostkę od pompy i zobacz czy jak samochód gaśnie to żarówka chwile wcześniej gaśnie, czy gaśnie już PO zgaśnięciu silnika i wciśnięciu sprzęgła (po zatrzymaniu...
Podłącz pod komputer będzie widać. Pompa Lucasa pewnie regulator w niej pada, częsty problem. Niewiele ludzi w Polsce je regeneruje. Dobrą radą na Lucasa jest jej wymiana na pompę rzędową boscha...:)
Trudno jest prowadzić diagnostykę układu wtryskowego na odległość. Wina prawie na pewno leży w nieprawidłowo pracującym układzie wolnych obrotów - któryś z jego elementów jest uszkodzony, lub układ nie załącza się w ogóle. Są również możliwości (niestety) złego połączenia instalacji: przykładowo, długość kabli pozwala na zamianę wtyczek prowadzących...
Problem polega na tym, że zajmuje się obecnie starym Mercedesem i nie ma on ładowania na wolnych obrotach, a po dodaniu gazu napięcie ładowania rośnie do 16,5V. Zapewne regulator, który został użyty nie jest oryginalny i ma oznaczenia na stykach 15 i 67. Na alternatorze jest styk B+ oraz 3 inne piny DF, D-,D+. Jak dla mnie czarna magia. Wiecie jak podłączyć...
Kalisz równo siedział tylko rurka wypadała z kalosza W takim wypadku albo zmieniam kalosz, albo wklejam ten plastikowy króciec na ... klej do szyb. Prawidłowo to ma wejść z bardzo dużym oporem. Rurkę w kształcie litery "U" łącząca kalosz z regulatorem wolnych obrotów, od strony regulatora, zakładam na cybant, żeby w razie strzału gazu jej nie szukać...
A co niby regulator napięcia ma do huczenia? Trzeba sprawdzić wszystkie elementy napędzane paskiem - są blisko asfaltu i woda, błoto oraz pył robią swoje. Podniesienie obrotów to będzie przysłowiowe "maskowanie gówna dezodorantem". Spodziewaj się, że w niedługim czasie nagle i gwałtownie dowiesz się, co jest powodem huczenia :)
Witam serdecznie trafił do mnie Merc 202 Diesel 94 rok z klimatyzacją którą załącza się klawiszem EC czyli ręczna. Problem wygląda tak Ktoś nie dawno wymieniał wkład stacyjki czy coś w tym stylu i od tamtego czasu nie działa wentylator nie wiem dokładnie co było robione bo nikt się nie chce przyznać ale do rzeczy... wentylator sprawny na krotko działa...
Gwoli ścisłość W126, W128 to Ponton, trochę starszy ;). A co tam masz? Gaźnik czy mechaniczny wtrysk? Jak mechaniczny wtrysk, to ciężko Ci będzie dojść ładu. Ważna tutaj jest szczelność całego dolotu, "klapa", no i jest z tyłu za/pod kolektorem taki regulator biegu jałowego, mylnie zwany silniczkiem krokowym. Generalnie mało kto teraz umie to obsłużyć,...
Witam. Mam zaprojektować regulator do wentylatora nawiewu kabiny, do mercedesa Atego. Ma on zastępować szeregowy opornik, zmniejszający obroty, na biegach 1,2 i 3. Mam tylko pytanie jakiej mocy orientacyjnie jest ten wentylator ? Chodzi mi o naprawde orientacyjną wartość, jaka może występować w tego typu samochodzie. Będe wdzięczny za pomoc.
Nie chciałem zakładać nowego wątku. Mam podobny problem z takim samochodem - od czasu do czasu silnik nie gaśnie z kluczyka (przy pompie jest jakiś elektrozawór - czy da się go ew. naprawić) Drugie pytanie to obroty silnika - obrotomierz źle wskazuje tzn. mniej o około 500-600 obr.. Co może być przyczyną, gdzie szukać - czy sygnał jest brany bezpośrednio...
nie sprawdzałem tylko jeszcze tego zaworu powietrza dodatkowego czyli silniczek krokowy To co kolego określasz mianem silniczka krokowego nawet przy nim nie leżało.To jest zwykły sprężynowy regulator obrotów minimum lub jak kto woli wolnych obrotów. To,że go wymyłeś w niczym nie przeszkadza.często w nim zacina się ten obrotowy zawór. Dodano po 2 posiada...
jak zmienne fazy masz na obu wałkach to normalne. To ruch regulatora. Najprawdopodobniej obroty się paprają przez złe ustawienie regulatorów. Regulatory działają na zasadzie wyprzedzania działania wałków w stosunku do położenia tłoka, to tak jak regulator wyprzedzenia zapłonu- tylko do przodu.
Witam kolegów, aktualnie przekładam pompę z silnika 3.5TD do silnika 3.0TD OM606. Problem mam z wtykiem na pompie 3PIN zaznaczony kolorem czerwonym. Czy tam coś musi być podłączone ? Immobilizer ? Czy może jest to tylko czujnik obrotów pompy wtryskowej? W zielonym zaznaczeniu wiem iż jest to elektryczny regulator wolnych obrotów - nie jest mi on potrzebny,...
zimny z wielkim trudem odpala (dodatkowy aku 190 Ah bo trzeba trochę kręcić) jak już odpali to trzyma obroty powyżej 1500 a jak się nagrzeje 2000-2300 i nagrzany całkiem dobrze zapala jest brak napięcia na regulatorze wolnych obrotów (regulator jest normalnie otwarty), regulatorze ciśnienia i czujniku położenia ramienia klapy spiętrzającej wniosek -...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w Mercedesie E220CDI rok. prod 2008. Samochód odpala jedynie przy użyciu środka samostart/plak. Po odpaleniu silnik pracuje bdb. Silnik po generalnym remoncie (100% sprawny). Wtryski sprawdzone, sprawne. Układ wtryskowy odpowietrzony. Ciśnienie na szynie wtryskowej 220-230 (po wył. silnika ciśnienie spada do 50-70)....
Witam . Mam problem z takim oto właśnie mercedesem . W124 280E 1994 rok produkcji . Silnik 6 cylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa . Auto posiada wtrysk LPG zavoli . Poroblem polega na tym że momentalnie po przełączeniu się switcha od zamkniętej przepustnicy obroty momentalnie spadają . I bywa różnie albo zgaśnie albo nie zgaśnie . Silnik również...
Witam. Mam problem ze swoim Witkiem. Postaram się po kolei opisać objawy. Samochód pracuje na benzynie dobrze, albo nie zauważam żadnego problemu. Na gazie pracuje też dobrze do momentu rozgrzania się 3-4 minuty. Problem nasila się jadąc w korku. Hamowanie samochód gaśnie. Nawet gdy stoję w miejscu z 10-15 minut i zacznę kręcić kierownicą, że by dostał...
Witam. Mam problem ze swoim Witkiem. Postaram się po kolei opisać objawy. Samochód pracuje na benzynie dobrze, albo nie zauważam żadnego problemu. Na gazie pracuje też dobrze do momentu rozgrzania się 3-4 minuty. Problem nasila się jadąc w korku. Hamowanie samochód gaśnie. Nawet gdy stoję w miejscu z 10-15 minut i zacznę kręcić kierownicą, że by dostał...
O ile pamietam to ten panel nie dostaje informacji o pracy silnika. Regulator dmuchawy jest sterowany napieciowo (cienki kabelek) i napięcie na nim zmienia się od ok. 0,5 volta do ok. 7 volt dla pełnej mocy - zmierz to. Bardzo powszechna usterka to uszkodzenie styku 15X w stacyjce (służy on tylko do zasilania dmuchawy) Po odpaleniu silnika może nastąpić...
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
Na początek jedno zastrzeżenie - to co opiszę dotyczy rozwiązania w innym samochodzie,ale podejrzewam że w mercu może być dokładnie tak samo. Przekaźnik sterujący ciśnieniem a właściwie podciśnieniem wysterowania wydajnością turbiny może po prostu się klei - i tu niestety tylko wymiana na nowy. W prosty sposób można to sprawdzić ( czy działa czy nie...
Witam wszystkich, mam problem z Mercedesem W202 2.2 CDI 125 KM rocznik 2000, auto na zimnym silniku ciężko odpala i pracuje nierówno, trzęsie silnikiem natomiast jak auto chwyci trochę temperatury około 60⁰ pracuje trochę lepiej. Na zimnym jak trzęsie silnikiem słabo wkręca się na obroty, na ciepłym trochę lepiej. Diagnostyka komputerowa pokazuje...
Znaczny moment obrotowy tego diessla sugeruje możliwość użycia prądnicy 30 - 35 KW Bzdury, przy 1500rpm z tego silnika na wale jest do dyspozycji 50kW. I przy takich obrotach ten silnik powinien pracować jeżeli to ma być ekonomiczne w użytkowaniu. Ale i tak lepszy był by silnik z bezpośrednim wtryskiem. Po za tym trzeba wykonać regulator prędkości...
Regulator napiecia jest z alternatorem. Alternator jest chlodzony cieczą. Jest on regenerowany jest to drugi alternator, ktory wkladaja w mercedesie i mnie kasuja. a nadal jest problem z malym napieciem wychodzacym z alternatora.Sprawdzalem napiecie wychodzace z alternatora oraz napiecie dochodzace do akumulatora ktory jest w bagazniku.W chwili startu...
W pierwszej kolejności pomierz wszystkie rezystory i diody. Następnie sprawdź płytkę regulatora na stole, włączając w miejsce silnika np. żarówkę małej mocy na 24V. Podłącz zasilanie do sześciopinowej kostki. Masz tam połączone po dwa piny równolegle dla masy i +24V. Oprócz tego jeden pin służy do regulacji obrotów, a następnym wraca informacja do sterownika...
merc 124 2000cm3 rok 90/91 mechaniczny wtrysk benzyny. Na benzynie wszystko bajka, idealnie trzyma wolne (trochę powyżej 500-ok700-800), jedyny minus to ciężko pali rozgrzany, zimny - pali na dotyk. instalacja gazu I generacji. NA GAZIE WARIACJA Z WOLNYMI OBROTAMI. Nie ma optymalnego punktu regulacji: - ustawienie przy niedogrzanym silniku powoduje,...
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Pomieszane regulatory ciśnienia paliwa i czujniki położenia klapy spiętrzającej. Silnik ma osprzęt z 1,8 a sterownik z 2,3. Stąd problemy. Osprzęt nie jest zamienny, chociaż wygląda tak samo. Zobacz na numery fabryczne.
" czy osuszacz jest z dwoma filtrami ,.." A my mamy to wiedzieć? :) Eliminuj po kolei. Odłącz przyczepę, zaciągnij postojowy w aucie, spuść powietrze w poduszkach i zostaw włączonego pilota. Niech chodzi na wolnych obrotach. Jak nabije to masz wskazówkę gdzie szukać. Włączając po kolei odbiorniki będziesz widział kiedy zacznie ubywać szybciej niż normalnie....
Potrzebne Ci jest sterowanie proporcjonalne, co wiąże się z wymianą całej elektroniki zabawki na inną, typowo modelarską. W skład takiej aparatury wchodzą: Nadajnik odbiornik serwo (zapewnia płynną reakcję na wychylenie drążka w nadajniku) dwukierunkowy regulator obrotów ( zapewnia płynna regulację prędkości jazdy) Taki zestaw to minimum 300zł(nowy),...
Trzech różnych fachowców od Bmw się poddało Kolego mercedes nie ośmieszaj się. W alternatorze zostały wymienione łożyska , mostek z diodami , ślizg , regulator napięcia razem ze szczotkami To tylko stojan , obudowa i część wirnika nie została wymieniona? Nie wierzę . Szybciej, taniej , łatwiej wymienić cały alternator.
Jest tylko jedna mała wada silników od osobówek nie mają pompy wtryskowej stacjonarnej .. Stacjonarna pompa.. Coś się koledze pomyliło - bo co to niby jest pompa stacjonarna ?? Stare mercedesy miały taką pompę o jaką Ci chodzi (ale nie stacjonarną ) :) Trochę nowsze ciągniki też nie mają takich pomp o jakie Ci chodzi - chociażby c360 3P, nie wspominając...
Tak ma być. W tym aucie jest "inteligentny" system ładowania akumulatora. Rzeczywiście to prawda. Regulator nie działa "sam w sobie", ale połączony jest kablem komunikacyjnym ze sterownikiem silnika który wymusza odpowiedni w danym momencie prąd ładowania. Taki przykład: jak obroty silnika z jakiegoś powodu za bardzo spadną (poniżej granicy równomiernej...
http://obrazki.elektroda.net/77_12390498... tak - dioda zenera , chyba że się przewidziałem, ale na alternatorze jest biała kostka właśnie z symbolem diody zenera. W każdym razie nieważne. Okazało się, że jednak winny był regulator napięcia. Dwa lata temu jak mi się zepsuł oryginał kupiłem polski zamiennik, był trochę droższy niż chiński, więc kupiłem...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
jeżeli nie masz reduktora min Eco 140kW i elektrozaworu na rurkę fi 8 oraz samą rurkę fi 8 to nie pytaj o regulację. Jest to warunek konieczny by zaopatrzyć twoje cacko w wystarczającą ilość gazu ale nie dla mocy silnika a dla chwilowego zapotrzebowania przy gwałtownym dodaniu gazu. Drugi problem ten z zawieszającymi sie obrotami wiąże się albo z podciąganiem...
Nauczanie zacisku W robiłem i przerywało z komunikatem klemme W, w wartościach FR obroty silnika pokazywało z can 600rmp a z zacisku alternatora obroty 0 i herce 0, przy wymianie regulatora okazało się że kostka chyba nie łączy. Bo obroty na zacisku W pojawiły się na moment. Ale masz dobrego czuja bo przed tym wszystkim wgrywałem język polski bo był...
Auto jak w temacie, problem jest z ładowaniem i brakiem wspomagania.Pali się kontrolka ładowania, alternator ma wymieniony regulator, sprawdzany na stole.Jest wszystko w porządku pracuje poprawnie. Natomiast w samochodzie ładowanie pojawia się przy większych obrotach ale kontrolka nie gaśnie, i brak wspomagania. Alternator valeo nie chłodzony cieczą....
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
zapewne jest to mercedes 126 z silnikiem V8 KE- jetronic powinen pracoweać cały czas na wszystkie cylindry, sprwdz moze najpierw wysokie napiecie czyli kable, swiece, kopułka, palec, nastepnie sonde lambd powinna chodzić w zakresie od 0,2 do 0,8 volta, jesli stoi wjakies pozycji to juz nalezy sprawdzić analize spalin, ułorzenie oraz czy jest prosta...
Dziękuję za pomoc, udało się znaleźć przyczynę - szczotki na regulatorze napięcia alternatora. Zdjąłem regulator napięcia z alternatora, rozruszałem szczotki - były mocno zabrudzone i prawie się nie poruszały, założyłem regulator, odpaliłem, zmierzyłem napięcie na akumulatorze i było już 13.5 V. Zrobiłem też test zdejmując klemę dodatnią z akumulatora...
Mam problem z Mercedesem 300ce 12v 91r. Auto kupiłem jako uszkodzone z wyjętym silnikiem i paroma innymi usterkami, które od pewnego czasu sukcesywnie usuwam. Silnik odpalił, lecz nie pracował 6cylinder. Po wymianie k-jeta problem zniknął, wymieniłem wszystkie oleje i filtry, oraz świece. Podczas jazdy testowej okazało się że autko rozpędza się tylko...
Trudno się kolego powstrzymać od uszczypliwości jeżeli na forum specjalistycznym widzi się diagnozę "walnięty przekaźnik na komputer" lub radę "spróbuj na fleka". Tak w ogóle to widzę, że poziom merytoryczny tej dyskusji szybko zaczyna zmierzać w dół - począwszy już od pytania z którego trudno się początkowo zorientować czy chodzi o diesla czy benzynę....
Panowie, może być wtrysk mechaniczny, może być gaźnik... Nie sugerowałbym się rocznikiem auta. Zapewne jednak problem będzie tkwił w palcu i kopułce lub module zapłonowym. To taki typowy kaprysik tych aut. Natomiast pytanie nadal pozostaje aktualne, czemu nie włącza pompy paliwa. Po zasileniu jej na krótko, silnik nawet sterownika nie potrzebuje. Nie...
mercedes regulator obrotów regulator obrotów obrotów wentylatora mercedes regulator
klawiatura labtec zmywarka dłużej zmywa cyfra moduł
aleksander zawada aleksander zawada
Wyciek wody z boku deszczownicy - naprawa Działanie układu smarowania Ursus C-330