Wymień regulator.
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
Padł regulator oświetlenia.
To zasilanie regulatora, można odciąc.
Sprawdź regulator podświetlenia.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Jakiej firmy regulator?
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Jest układ zastępczy, opracowalem, ale jak te regulatory tak poszły w dół to nie ma sensu go robić. Stary regulator też się da naprawić
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Kostka to regulator.
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
Może wtłoczysz regulator, taki przypasuje? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Error odnosi się do linii sterowania LIN regulatorem napięcia, jeśli jest podczas testu nie podłączona to będzie błąd.Opcja druga to niewłaściwy/wadliwy regulator
A swoją drogą ktoś wie dlaczego ten regulator jest tak drogi w porównaniu do regulatorów epever? Jedni powiedzą, że to mercedes wśród regulatorów, inni że to porządny sprzęt, inflacja, sezon na fotowoltaikę. A ja zauważyłem inną dziwną zależność: Od czasu jak się pojawiło paru Jutuberów promujących rozwiązania Victrona to i ceny poszły mocno do góry.
mam problem w Ficie Panda z 2005r. Silniczki (prawy i lewy) dziwnie bo bez potrzeby pracowały po czym zamilkły jednocześnie. Pytałem na innych forach ale jak się dowiedziałem to trzeba wymienić cały reflektor. Może ktoś wie i podpowie jak je naprawić. Sterowanie na tablicy zegarów wydaje się działać, pokazuje stany 0 1 2. Silniczki milczą i nie wiadomo...
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
One tak mają , jakaś chora wizja inzyniera mb zmień regulator na nowy zamiennik. I bedzie ok
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
To nie odkurzacz, tam idą szczotki "miedziane" a nie węglowe. Jest przejście na wirniku, w jakim stanie są pierścienie na wirniku. Podaj nr Valeo tego regulatora.
mostek wygląda ok, bo w mercedesie regulator jest ze szczotkami i jest duży otwór gdzie wszystko widać, ale mostek to chyba tylko od kontrolki ?, a alternator nie ładuje.
Są identyczne, tylko pierwsze modele były wodą chłodzone. Od w169 jest inny - regulator LIN a nie L jak u ciebie
cena z serwisu stąd wiem:) możliwe ze ponad 600zł kosztuje, wentylator teraz wogóle sie już nie obraca przestał reagować....
A dokładnie jaki to actros i ile ma przewodów w kostce od regulatora?
Regulator napięcia
Źle wstawiona dioda ; ma być wpięta szeregowo w linię pomiędzy D a regulator.
Oryginalne alternatory startują po ok 20s. Taka uroda regulatora
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Jaki jest regulator mechaniczny czy elektroniczny.P
Dół 4W/cm^2 góra 7...8W/cm^2 . Arduino czyli AVR wystarczy do zrobienia regulatora PID, którego wyjściem będzie PWM liczony w ms Stała czasowa ceramicznych promienników to sekundy czyli regulator nie musi być super wypasiony pod względem mocy obliczeniowej. Odradzam układ MIMO. Wystarczą dwa oddzielne regulatory PID dla dołu i góry. Autostrojenie PID...
mercedes M124 , a na czym robiłeś regulator , pewnie by się nadawał .
a regulator napięcia tam jest wbudowany w alternator czy jeszcze zewnętrzny? to wygląda jak uszkodzony regulator (przegrzewający się? słaba masa regulatora?)
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Stary mercedes, więc regulator starego typu, kątowy. Załóż zatem szczotkotrzymacz bez regulatora, taki jak był np w Zastavie 1100-taki jak widzisz tu w poście numer #6 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... (bądź wyprowadź się przewodami ze swojego) i dorób regulator w którym do woli będziesz mógł regulować końcowe napięcie. Dawno temu tak...
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
A gdzie szukać tego siłownika i czy to jest regulator klap wirowych?
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
jeden to czujnik ciśnienia drugi regulator
Bez znaczenia, i tak będziesz miał odcięty regulator... :)
Dzięki. Regulator napięcia okazał się uszkodzony. Pozdrawiam
Mercedes A ma soft start taki, wstaje po kilku sekundach i powoli rośnie. Taki jest regulator .
Tak, udało mi się naprawić niejednokrotnie. To prosty regulator w naprawie, znacznie lepszy niż Bosch. Naprawisz go i Ty, jeżeli chce Ci się mysleć i znasz się conieco na elektronice. Znasz się?
juz dziala normalnie :). pomogla regulacja tlumnika :). nie wiem co ma do tego ale turbo laduje juz ladne, zawor bez zarzutow.
To inna bajka w takim razie problem będzie w regulatorze silnika. Do sprawdzenia płytka może to tylko jakiś zimny lut.
No przeważnie tam siedzi i podejrzewam, że cię to nie ominie bo tam też siedzi termistor, a to przez niego webasto może nie wystartować. Kiedyś miałem podobny przypadek tylko w ciężarowym Mercedesie i wymiana termistora pomogła. Dodano po 11 Jak się już dokopiesz do tego to sprawdź również świecę płomieniową, bo jeżeli ona jest uwalona to też nie wystartuje.
Rocznik auta a najlepiej VIN. Aparat zapłonowy jaki masz? Z regulatorem czy bez?
Mercedes W124.
Alternator na stół i do sprawdzenia w szczególności regulator , wysokość szczotek ,komutator czy czasem nie za bardzo wyrobiony/jajowaty stan łożysk luzy na nich.
Rozumiem ale regulator musze zamontować na wejściu przetwornicy czy za alternatorem? na ile Amper zastosować regulator?
Jak podłączyc do wtyczki kable od regulatora napięcia?
5-6 lat to dla w miarę dobrego akumulatora praktycznie norma. Chociaż... W starym Mercedesie W201 mam zmodernizowany regulator napięcia, ładuje elegancko 14,4 (mam też na stałe podpięty woltomierz na desce :)), tam akumulator marki Banner wytrzymał ponad 8 lat :) V.
Witam jak sam napisaleś zbudzenie DF powinno isc przez zarowke, i taki uklad jest poprwny, jesli ona swieci to cos lezy, zacznij od szczotek czy nie sa zawieszone lub po prostu wytarte, potem wirnik i cala reszta, sprawdz lozyska zeby 2x niezagladac, jesli ok to niestety regulator. Gdzies na forum widzialem schemat spr regulatora, potrzebny jest do...
Pompa wysokiego cisnienia? pisalem ze jest po regeneracji, cale wnetrze ma nowe a regulator ktory to ^.-
Cały problem polega na tym, że z czarnego kabla widocznego na zdjęciu z wtyczką, nie podaje prądu na niebieski kabel również widoczny na zdjęciu z wtyczką. Wydaje mi się, że albo regulator nie przepuszcza wcale prądu lub problem jest z samą wtyczką. Zależy jak działa cały mechanizm, czy podaje prąd tylko przez regulator czy może sama wtyczka już powinna...
zapomniałem dodać że jest to wersja z climatronikiem
Potwierdzam jeszcze regulator ciśnienia magistrai
Okazało się że to regulator napięcia w alternatorze.
problem rozwiązany - dźwignia regulatora była przestawiona o 180 stopni ! :) :) :)
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Inteligentny alternator? Małe ładowanie regulator napięcia, szczotki
NIe tak hop siup, skoro jest DF to jest szczotka a więc bez regulatora i schemat kolegi wyżej jest temu co w awatarze w d.... :D potrzebny zewnętrzny regulator
[url=http://www.catcar.info/mercedes/?l=...
Regulator dmuchawy do naprawy lub wymiany.
Padł mi regulator obrotów wentylatora i poszukuje jakiegoś zamiennika lub schematu jak zrobic taki regulator, bo drogi jak diabli, ponoc na elektrodzie są tacy fachowcy co wszystko zrobią, z gory dziękuje
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
Oczywiście ze masz regulator. Jedno pokrętło w liczniku ustawia zegar, a drugie zeruje licznik dzienny i reguluje siłę podświetlenia. Jedenaście lat go masz, a takich rzeczy nie wiesz... :)
za niskie cisnienie na listwie jak pisza wyzej sprawdż oring na regulatorze cisnienia
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
Czy nikt nie ma vito?
Niekoniecznie tam jest rezystor. Moze byc klima i wtedy jest elektroniczny regulator - ale tez nie w kazdej klimie. Ale oczywiscie tej informacji nie ma. Bo po co. Niech się pomęczą. Jak jest pionowe kółko z liczbami to jest rezystor z bezpiecznikiem. Jak są klawisze i czerwone lampki to jest regulator elektroniczny.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
a regulator ciśnienia paliwa??
dzis poprobuje zalatwic drugi regulator cisnienia
Witam , problem częściowo dotyczy tego tematu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Nie jestem ekspertem w dziedzinie elektroniki , jednak proszę was o pomoc w zrozumieniu i rozwiązaniu tego problemu . W samochodzie ktoś wcześniej zamontował manualny regulator przepustnicy od mono wtrysku paliwa w silniku Mercedesa busa. Nie wiem nadal...
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Wczoraj ledwo co mi się żarzyła kontrolka akumulatora na zapłonie podczas rozgrzewania świec, a dzisiaj już się w ogóle przestała palić. Co to może być? Regulator napięcia?
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Silnik dmuchawy jest po prawej stronie (A/C SYSTEM BLOWER UNIT) Regulator dmuchawy jest sterowany napięciem (przez ten cienki kabelek przy regulatorze) Napięcie ok. 3V dla minimum i ok. 7,5 v dla maximum
Jeśli aż tak przeszkadza gaśnięcie to może zmodyfikować układ hydrauliczny i zastosować zamiast EHAB ELAB z pompy Mercedesa EDC z regulatorem RE33
A gdzie to wzbudzenie się znajduje? To jest wymienialna część?
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Ja miałem do czynienia z układem PWM na 10A. KTO DA WIĘCEJ ? Ja dam, regulatory nawiewu w Renault, silnik prądu stałego z magnesami, prąd w obwodzie silnika ponad 30A. Elektrowentylator chłodnicy w mercedesach, wentylator o regulowanej wydajności, prąd nie wiem jaki, bezpiecznik 80A Tak samo BMW, bezpiecznik 110A
Spreżynę naciągnołem tak, że jest o 27 mm dłuższa niż bez naciągnięcia Poluzowałem i napiołem jeszcze raz regulatory rozwarcia szczęk hamulcowych
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
No przeciez ewidentnie regulator jest trupem. Pisze o tym od miesiąca, a ty kolego nadal że jest sprawny.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Regulator wymieniony, jednak bez poprawy............
Viper, ale przecież jak sie skończą szczotki w tym mercu to kontrolka żarzy bo tam jest regulator z opornikiem.
i mnie dopadł ten problem, odświeżam temat czy komuś udało się zdiagnozować przyczynę ?, dodam że wykręciłem sterownik z przyciskami i wynika że to chyba on jest sprawcą, wewnątrz jest sucho, kilka większych tranzystorów i z 8 układów, nie wiem czy by dało rade coś w tym zmierzyć czy raczej trzeba szukać innej przyczyny lub nowego regulatora :?:
do Syrenki czy Mercedesa?
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Normalne zachowanie. Tak skonstruowano regulator napięcia w tym aucie.
regulator mercedes regulator alternatora mercedes regulator alternator mercedes
instrukcja rubin monta telewizji naprawa sterownika turbiny
samsung le37b650 przyczepa kampingowa
Kamera samochodowa nie łączy z gniazdem zapalniczki Praca równoległa transformatorów olejowego 630 kVA i suchego 1000 kVA: chłodzenie i bezpieczeństwo