Ten regulator nie ma nic do obrotomierza. Od lewej B+, D+, sterowanie wzbudzeniem, masa.
Kl15 to plus po stacyjce. A kl31 to masa masz przykręconą po prawej stronie regulatora. Wyjścia na licznik nie było w tych i innych regulatorach. Za to jest wyjście do obrotomierza.
Nie ten przewód jest do obrotomierza.
Kolego twój przebieg z D+ wygląda jak W do sterowania obrotomierza podmień regulator. To jest Ford więc gdzie mierzyłeś D+.
Witam A masz schemat instalacji ? A masz akumulator ? jest napięcie za regulatorem ? A stacyjka łaczy ? Pozdrawiam
D+ to lampka kontrolna, W to sygnał obrotomierza. Ma wewnętrzny regulator.
tak, zazwyczaj z modułu, albo z cewki jest wyjście (impuls) który idzie na obrotomierz, pasuje zazw. nawet od fiaciora, chyba,że masz diesela, wtedy to obrotomierz jest wzięty z alternatora i niezbędny jest specjalny regulator napięcia.
Sprawdź napięcie. Najprawdopodobniej jest uszkodzony regulator.
Na przykład coś takiego [url=https://multisort.pl/Obrotomierz-re...
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
Obrotomierz wgolfie dieslu jest podłączony do jednej z faz alternatora przed mostkiem diodowym.Świecenie lampki i wzbudzenie alternatora zależne jest od regulatora.
To jest alternator z Forda Tranzita. on jest 9-cio diodowy z wyjściem na kontrolkę i obrotomierz. Nie jest potrzebny przekaźnik kontrolki ładowania, regulator napięcia ma zintegrowany ze szczotkami.
Pięć tysięcy obrotów to na traktor dużo i wyżej bym tego silnika nie kręcił bo korbowody bokami powychodzą i problemy z alternatorem zejdą na drugi plan. Ten silnik nie ma regulatora obrotów?
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
no więc tak : znalazłem schemat z tego wynalazku : ) ii jednak pomyliłem się bo jeden kabelek wychodzący z prądnicy leci do trzech miejsc ( regulator, obrotomierz, światła), co do silnika to jest silnik suzuki fx 125 ale występował też w innych modelach i niestety z inną prądnicą.
(at)zworys Koleżko, chcesz zasilać przetwornice tym co wychodzi z tych cewek tylko poprzez diode ? Gratuluję pomysłu :cry: (at)Szwarx Podałem ci rozwiązanie ,,eleganckie" - skuterowy prostownik - regulator, oraz akumulator - poświeci trochę ta lampa także po zatrzymaniu silnika. Ponadto możesz zamontowac dodatki - obrotomierz, LEDowe swiatła stopu...
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
1. Tak 2. Zależy od modelu alternatora. Nie wiadomo czy masz 6 diodowy czy 9 diodowy. Czy regulator jest wbudowany czy zewnętrzny? Niektóre alternatory do silników wysokoprężnych mają wyjście do impulsatora obrotomierza.
jesli nic przy nim nie grzebales to sprawdz zimne luty na elektronice obrotomierza i regulator napiecia w zegarach
Z tego co widzę to bez regulatora napięcia będzie pracował. Najważniejsze zaciski do podłączenia : B+ - WYJŚCIE PRĄDOWE (do plusa akumulatora) B- - MASA ,,-" Reszty nie musimy łączyć DF - To wzbudzenie M, Mo - wyjścia do kontrolki, obrotomierza Pomocny link: Link nieaktywny usunąłem.
Koledzy a ten kabelek "sense" nie jest przypadkiem do obsługi obrotomierza?
Jeżeli mostek w alternatorze sprawny a to można samemu sprawdzić to walnięy regulator lub brak szczotek, pod warunkiem sprawnej instalacji.
W to wyprowadzenie z uzwojeń stojana, w starszych autach było wykorzystywane do "napędu" obrotomierza (częstotliwość zmienna w zależności od obrotów). DFM wyprowadzenie szczotek, które nie pamiętam ale wydaje mi się że to które idzie do regulatora.
Przecież pisałem że to sygnał do obrotomierza. Załóż wsówkę i podłącz do styku. https://obrazki.elektroda.pl/9031510100_...
Sprawdz obrotomierz.Podłącz do jego wejścia<sygnału> napięcie zmienne 50Hz-trafo dzwonkowe,powinno być około1500 obrotow.Jest inaczej to obrotomierz uszkodzony. Sprawdz prace silniuka po odpięciu obrotomierza od cewki.
Jeżeli obroty silnika wychodzą poza skalę obrotomierza, to na 99% trzeba zawieść pompę wtryskową do naprawy. Wszystko wskazuje na uszkodzony regulator odśrodkowy.
Schemat na forum. Masz go też na regulatorze. Wystarczy podać + na regulator i musi ładować. Odłącz cewki od regulatora. Kostkę masz nad filtrem oleju. I wtedy zmierz napięcie. Jak masz podłączone wszystkie kable to musi działać. Jak nie działa to regulator uszkodzony. Czarny to kl 15. Jeden wolny niebieski chyba. Może być wolny. Idzie do obrotomierza....
Witam a ja mam lepszy pomysł ten obrotomierz ma regulator napięcia na 8V więc może łatwiej zrobić cos na 8V albo nawet będzie chodził na 6. Jak myślicie??
Wg twojego obrazka patrząc na alternator stojący na kole pasowym regulator ma oznaczenia od lewej -zasilanie 12V - obrotomierz- kontrolka. Teraz doczytałem że regulator ma 4 piny no to nie ten co na obrazku.
Witam.Chciałbym kupić te dwie rzeczy: http://sklep.avt.com.pl/p/pl/484102/wska... http://sklep.avt.com.pl/p/pl/48164/obrot... tu moje pytanie czy da się zrobić je na 6V? Da sie. Wskaźnik temperatury: Uklad LM3914 pracuje przy zasilaniu 3V-25V. Zmiana...
Oznaczeń niema. Wychodzi z niego kostka tylko a żaden z kolorów nie pasuje do tego przy liczniku. Miernikiem prześwietlałem i też żaden nie ma przejścia z tym przy obrotomierzu. Może z regulatora brany jest impuls ?
W-obrotomierz/zacisk jednej fazy L-lampka kontrolna ładowania 15-plus za stacyjką S-zacisk pomiarowy napięcia, zazwyczaj do 30 DF-dynamo field, czyli szczotka.
Nie jestem pewien ale obrotomierz jest napędzany sygnałem z alternatora w silnikach Diesla. Może masz coś urwane albo lipny regulator.
A nie jest winny przypadkiem regulator napięcia w altku?
Ale nie odpowiedziałeś, czy jak kręcisz rozrusznikiem na tym nowym regulatorze i auto nie odpala, to widzisz na obrotomierzu, że wskazówka "podskakuje" ??
Co do obrotomierza to fachowiec zawalił. Wsadzony został obrotomierz z benzyniaka a Ty masz diesla. Alternatory z diesla maja wyjście W do którego podłączony jest obrotomierz. Jedynym rozwiązaniem w tym wypadku jest dolutowanie przewodu pod jedno z wyjść uzwojeń (przed mostkiem lub diodami prostowniczymi) i do tego podłączyć obrotomierz. A jak tam regulator...
Nie posiadam typowego alternatora przy tym silniku. Ładowanie akumulatora odbywa się tam w podobny sposób jak w motocyklu, qadzie. Na kole przy wentylatorze mam dwa uzwojenia i z nich wychodzą dwa kable idące na regulator napiecia. Te dwa kable to napięcie AC. Czy dobrze rozumiem, że sygnał można wziąść z jednego kabla AC przed regulatorem?
W Cyfronice nie kupiłeś obrotomierza tylko regulator. Ten regulator nie nadaje się do tego silnika bo będzie ograniczał jedynie jego i tak niewielką moc, a nie regulował obrotów. Silnik przy tym będzie się grzał. Do regulacji obrotów tego silnika jest falownik. .. Też mi przykro :( Kondensator 25μF, a nie 25mF. Jeśli wstawiasz jakieś materiały...
gruby kabel to + z akumulatora a 2 żyły to kontrolka ładowania i obrotomierz jeśli się nie mylę to w tym altku regulator jest wewnątrz i niestety bez wymontowania altka nic nie zdziałasz jeśli uda ci się rozebrać to sprawdź czy nie ma przerwy na wirniku ja tak miałem przy swoim altku w passacie tdi najlepiej jak radzi Viper poszukaj używki i wymień
Jak zmierzyć w takim razie cyz akumulator jest ładowany? Podłączyć rozładowany i wtedy sprawdzić napięcie? RPM cięzko określić, dodałem po prosto trochę gazu, nie mam obrotomierza... Regulator był oryginalny, teraz kupiłem zamiennik, który wygląda jak w zał. http://obrazki.elektroda.pl/8966767200_1... pzdr,
Pewnie tak.. masz obrotomierz. Dodano po 2 Wiedzę że to było używane w jakimś sprzęcie wojskowym stąd też filtry przeciwzakłóceniowe za regulatorem prądnicy.
Widzicie ten mały schemacik w górnym prawym rogu schemata powyżej????? To jest regulator napięcia do całego układu, jeśli sie założy bez tego to sie sfajczy cały układ A żeby działał ten regulator to trzeba mieć na instalacji przynajmniej te 8V pozdro
bardzo podobny jest w huyndaiu Pony tylko ten ma chyba dodatkowe wyjscie wirnika do podlaczenia obrotomierza. Ten gruby bialy to wiadomo bezposrednio do akumlatora. styk L to kontrolka ladowania wpieta pomiedzy L a 12v po stacyjce styk S to prawdopodobnie napiecie odniesienia i podlacza sie typowo to do styku +12v po stacyjce Ale ostatnio mialem w rece...
Ewidentny brak ładowania na co wskazuje brak pracy obrotomierza. Jeżeli kontrolka od ładowania po przekręceniu słabo świeci uszkodzony obwód wzbudzenia -regulator, wirnik. Przyczyną może być blokowanie regulatora,brak szczotek , pierścieni. Na początek zdjąć z alternatora wtyczkę i zmasować niebieski cienki przewód kontrolka powinna zaświećić normalnie...
Na L 24V w odłączonej kostce. Normalnie jak ładowania nie ma albo jest włączony tylko zapłon, regulator "zwiera" L do masy i wtedy jest tan ze 2V. Ciekawostka jest taka że te alternatory potrafią się wzbudzić bez tej kostki - trzeba tylko na chwilę docisnąć prawie do końca obrotomierza.
Witam. Chciałem zamienić regulator mechaniczny na elektroniczny . Regulator podłączyłem w następujący sposób : IG - zasilanie od stacyjki F- szczotka dodatnia wirnika S- pomiar kontrolny napięcia akumulatora L- uzwojenie wzbudzające E- masa P- obrotomierz Regulator po tym podłączeniu nie pracuje , kontrolka się nie pali .... Co może być powodem braku...
Dla takich przypadków właśnie jest mój układ, PWM 100% jest przydatny. W wolnej chwili zapakuję ten mnożnik do dużego obrotomierza od maszyn i wskaźnik analogowy będzie informował o maksymalnej mocy instalacji. Na razie pomęczę mppt.
Czyli najbardziej rozpowszechniony system. Ile kabelków dochodzi do regulatora? 5 czy 6.
Witam. Nie wiem czy dobrze się doczytałem z internetów, że ten regulator jest do alternatora, tak? Jeśli tak to wyprowadzenie "W" służy podłączenia obrotomierza. Na wyjściu tym jest jakaś częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika odczytanych z prądu zmiennego "przychodzącego" z alternatora.
Piszecie,a sami nie wiecie o czym. Tam jest kompaktowy Valeo rodziny A14N. Kontrolkę wygasza sam regulator. W HDI impulsy obrotomierza z alternatora? Ejże!
Wymiana szczotek w regulatorze, lub całego regulatora ze szczotkami-ok. 100 zł.
rozrusznik rozebrałem wyczyściłem papierem ściernym komutator tam gdzie szczotki dotykają wszystkie zanieczyszczenia usunięte z rowków tulejki jak nowe luz jest bardzo mały nasmarowałem je i nic poprawy nie widać. Alternator mam od jakiegoś samochodu regulator jest pod obrotomierzem wymieniłem dzisiaj ten regulator na nowy i napięcie wyniosło 18 v po...
Tu masz schemat tego alternatora a napięcie zaznaczone jest przy włączonym zapłonie nie pracującym silniku i sprawnym regulatorze napięcia. http://obrazki.elektroda.net/66_12335095...
Sprawdz tez regulator napiecia w alternatorze.
A ma Pan jakiś link do takiego obrotomierza ?
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Wybacz, niedoczytałem, to prędkościomierz, a nie obrotomierz. Mój błąd, przepraszam Zresztą obrotomierz działa trochę inaczej :P
Wymienilem ten regulator i niedlugo bede testowac :)
Otarć na wirniku nie zauważyłem,a co myślicie o regulatorze na zewnątrz(pomijając brak obrotomierza i dogrzewania silnika po odpaleniu)od czego by się nadał?
wielkie dzięki.... czyli że D+ to kabel od stacyjki(od zapłonu)? które wyjście jest na kontrolkę(ta biała kostka?), a które na obrotomierz(to "czarne"?)? to tak dla upewnienia;);p
Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
Jeszcze jedną przyczyną którą znam która stoi właśnie za sprawą falowania lub drgania obrotomierza i prędkościomierze jest padając lub źle pracujący regulator ładowania. Tą przyczynę takiego zachowania zegarów podpowiedział mi mój zaufany diagnosta z opla.
Obroty bierze z alternatora sprawdź pasek i regulator
Witam, po odpaleniu auta nie nie ma ładowania obrotomierz też nie działa ,gdy przygazuje obrotomierz się załącza i już jest wszystko dobrze ładowanie jest cały czas aż do ponownego uruchomienia, kontrolka od ładowania też nie dziala, dodam że regulator wymieniłem i nic nie pomogło
Witam. Do Betkot cały regulator.
Witam,wymieniam nieraz te diody w tych alternatorach hitachi ,regulatory rzadziej podają ,jak nie ma obrotomierza z alternatora ,to ja wyprowadzam dwa przewody na zewnątrz i podłączam regulator od malucha , zielony przewód w miejsce 'F', żółty w miejsce 'L' .Robię to ze względu , że nie ma na miejscu w sklepie , na zamówienie , a czasami trzeba szybko...
Witam. Mam następujący problem. Podczas jazdy w ulewie spaliło mi alternator i znikło ładowanie i przestał pokazywać obrotomierz i prędkościomierz. Alternator oraz regulator napięcia został wymieniony. Ale obrotomierza i prędkościomierza nie wskazuje nadal. Alternator oczywiście ładuje. Co to może być i gdzie szukać usterki?
Tu regulacji możesz dokonać na etapie regulacji prądu wzbudzenia czy też dając regulator PWM współpracujący z obrotomierzem. Są motoreduktory dwubiegowe ale nie mamy pojęcia z jakim zasilaniem to ma działać i jakie prędkości obrotowe podać. 600W to nei taka straszna moc, chyba, że zajmowane miejsce to krytyczny warunek.
Z cewki/cewek bo sa 2. alternator z regulatorem tez jest (16A) i dziala poprawnie.
Wygląda jednak na to, że nie było ładowania akumulatora. Jazda odbywała się "na akumulatorze". Napięcie spadało do granicy poprawnego działania obrotomierza i następnie układu zapłonowego. Proponuję sprawdzić regulator napięcia alternatora (w szczególności długość szczotek).
Witam. Nie udało mi się zmierżyc częstotliwości ponieważ moja Herz miarka ma zakres 48- 52 Hz. mimo regulacji napięcia 200 - 350 V miernik nie pokazał nic. Widać było to poza zakresem. Mierzona częstotliwość w sieci pokazał 51,5 Hz. więc miernik jest sprawny. Obrotów tez narazie nie mogę zmierzyć bo nie posiadam w tej chwili odpowiedniego obrotomierza.
Mam Voyagera 94 2,5 td i nie ładuje jest za małe napięcie i nie działa obrotomierz. Czy to może być czujnik położenia wału? Czy regulator napięcia? Proszę o pomoc a może ktoś ma schematy do elektryki Voyagera 2,5 td 94r.
Witam. Mam ten sam problem co Ty. Też mam Chryslera 2.5 TD 93r. w którym nie mam ładowania i nie działa obrotomierz. Wymieniłem już regulator napięcia, który znajduje się z lewej strony, w rurze dolotowej powietrza, ale nadal nie ładuje i nie chodzi obrotomierz. Alternator jest w 100% sprawny. I nie wiem o co biega.
Witam! Czy możesz napisac jakie są te pozostałe kontrolki które zapalają się? Obrotomierz jest połączony z alternatorem z końcówką W z której przewód idzie na końcówkę 1 na cewce zapłonowej i stąd są zbierane impulsy na obrotomierz. Sprawdź połączenia w alternatorze! Ja mam Audi 100 i kiedyś podskakiwała mi strzałka obrotomierza i okazało się że to...
sprawdzilem wszystkie masy,przewody.Podejzewam ze to regulator napiecia bo az w akumulatorze gotuje.Gdzie jest regulator napiecia ktos wie???
Witam wszystkich. Po świętach czeka mnie podłączenie wentylatora kanałowego Ostberg oraz regulatora obrotów SGR. Chodzi wiadomo o prawidłowe podłączenie. Jeśli chodzi o obrotomierz to z zasilania do obrotomierza kabel czarny do L z lewej strony a niebieski do N na środku? Z regulatora do silnika niebieski N z prawej strony do czarnego N przy silniku?...
F- wirnik L- kontrolka IG- zasilanie po zapłonie P- obrotomierz S- zasilanie kontrolne akumulatora / accusensor/ E- masa
Do sterowania obrotami silnika 1.7 Isuzu Jak ten silnik steruje obrotomierzem, w ogóle co to za silnik?
jest to regulator LM2940T 8,0 (1A 8V TO220)
Bardzo mi się to spodobało czy wiesz może z kąd wziąśc impulsy dla tego wskaźnika w dieslu. Próbowałem z alternatora ale jest w nim wbudowany regulator i na zewnątrz nie ma żadnych impulsów.
Pompa wymieniana wraz z regulatorem, wtryski były kodowane. Logów nie robiłem jeszcze. Obrotomierz skakał jak szalony na plaku (dochodziło do 4000), po przeczyszczeniu go obroty też na plaku pokazywał 1500 - 2000 obr/min.
Mój Diesel wogóle nie ma obrotomierza(także ford 1.8) i aby go podłaczyć muszę wpiąć się przed regulator i prostownik w alternatorze ,czy tak? Ale mam pytanko najważniejsze:w tym przypadku obrotomierz mierzy wartość napięcia czy jego częstotliwość ? Chciałbym po prostu zastosowac prosty miernik tablicowy,wyskalować go ,(zamienić V czy Hz na obroty)...
Pewnie Sense psuje stabilizacje. Jak się kontrolka zachowuje i obrotomierz?
Alternator wymieniłem na sprawny z drugiego samochodu, kontrolka bez zmian, takie cos ... Czy ten system byłby na tyle sprytny ze w momencie duzego poboru pradu np uszkodzony akumulator zapala kontrolke. Z tym ze silnik odpala normalnie. Najbardziej mnie ciekawi czemu kontrolka gasnie po wyjeciu wtyczki z alternatora, ładowanie na jałowych na poziomie...
LK - lampka kontrolna, SZ - szczotka, + - zasilanie po stacyjce, masa - masa. W elektronicznych regulatorach nie podłącza się wyjścia ~, pozostaje ono niewykorzystane. Można sobie do tego podłączyć obrotomierz od starego diesla, bo to wyprowadzenie jednej fazy.
Pamiętam że sygnał do obrotomierza w Mercurych,był na szarym przewodzie. Wychodził on z regulatora napięcia i szedł do złącza wychodzącego na zewnątrz. Nie każdy zegar chce współpracować z tymi silnikami.
wiem wiem ale chciałbym aby nie był stratny, np gdy wyłącze światła zmniejszy sie pobór prądu i cała niewykorzystana moc odłoży sie na radiatorze. dodam że w oryginalnym regulatorze było tak że gdy wyłączyło się zapłon to całe napięcie szło na regulator co w związku z tym niszczyło układ scalony lm393..Regulator reguluje jak jeździ się na pewnych obrotach...
Alternator Magnetii lub Denso, trzy kable b+, czyli prąd stały, d+ czyli kontrolka oraz W czyli obroty. Łatwo pomylić dwa ostatnie. Uszkodzony alternator nie pokazuje obrotów. Ważne, aby był orginalny regulator napięcia!!
"Nie trybi" gdyż nie ma zasilania , gdzie również jest zasilanie po 15 (stacyjce-kluczyku) na kontrolkę ładowania i dalej na regulator napięcia na alternatorze.
Nie wiem jakiej firmy jest alternator i zabardzo nie mam jak sprawdzic.Zagladalem od gory i przy alternatorze jest take czarne prostokatne cos,czy to moze byc ten regulator?
Pic bo taki procesor jest w schemacie Mojego kombajnu : serwo tester tester regulatora obrotów silnika tester odbiornika obrotomierz Jestem modelarzem i interesuje mnie jakiś "kurs' od podstaw Jestem raczej zielony ale ojciec sie udziema na tym forum i mam programator
To napięcie pokazuje obrotomierz który ma taką funkcję. Właśnie wymieniłem na nowy regulator i to samo się dzieje. Przy gazowaniu wachania do ponad 17v. Co może być nie tak ? Obrotomierz sprawdzony w inny moto i pokazuje poprawnie, u mnie jest jakiś problem.
Witam. Mam problem z alternatorem w astrze f 1.7 TD z silnikiem isuzu. Alternator nie doładowuje, napięcie wynosi 12.5V(pomiar przy wyłączonych wszystkich odbiornikach oraz po rozłączeniu świec). Cała instalacja została sprawdzona i wszystkie styki przeczyszczone.Akumulator jest nowy. Problem musi leżeć w alternatorze. W alternatorze wymieniłem regulator...
Sprawdź regulator napięcia ładowania
Witam. Na 99% masz uszkodzony regulator napięcia. Pozdrawiam Janek.
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
Problem rozwiązany, wymieniłem mostek prostowniczy na nowy i napięcie, które zasila obrotomierz wskoczyło z powrotem na 12v ;) Dziękuje wszystkim za zainteresowanie się tematem
spróbuje wymienić regulator i dam znać...
10000 imp/minute to jakieś 600 kHz, ...Chyba liczby mówią same za siebie. 10000 impulsów na minutę/60 sekund na minutę = 166,7 Hz Jeśli 6 milisekund to za mało do zliczenia odpowiedniej liczby impulsów, możesz wykorzystać 2 czy 4 ostatnie obroty i ewentualnie po wyliczeniu przyspieszenia (zmiany tej liczby w ostatnich kilku taktach), aproksymować (skorygować...
Tak jest tam taki niebieski kabel a mógłbyś zapodać mi schemat podłączenia tego obrotomierza i schemat oraz wykaz elementów potrzebnych do wykonania tego układu dopasowującego? widzę że jesteś obeznany w tych sprawach więc spytam jeszcze o jedno, a mianowicie gdy naładuję akumulator wszystko jest dobrze ale gdy przejadę około 70km to gdy włączę kierunkowskaz...
obrotomierz regulator regulator napięcia obrotomierz lublin obrotomierz
power acoustik sharp migające podświetlenie mikrofalówka klawiatura
radio odbiera tylko jedną stację radio odbiera tylko jedną stację
Whirlpool ADG 9840 – błąd F7, przepływomierz, naprawa, czyszczenie, reset Canbus Emulator audio Nissan Primera P12 2005 – kompatybilność, WEFA, Yatour, Connects2 CTSNS006.2