Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Silnik nie miał problemów nawet w lecie w zeszłym roku nawet w upały potem stał jakieś 4 miesiące. Obecnie przy nagrzanym co jakiś czas zapala się komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Sprawdzono cienienie oleju manometrem i na 3000 obrotów ma prawidłowe 5 barów a na wolnych ma 1 bar producent podaje ze ma mieć 2 czyli nie jest prawidłowo. zmieniono olej...
Ta wersja tez była przerabiana ... Gdzie by się mogło zapowietrzać ? W pompie czy zasilaniu bo zasilanie gość odpiął i podawał paliwo bezpośrednio z karnisterka do pompy. Jak podpompuje gruszką to minimalnie się zapowietrza ale nie raz bywało gorzej zapowietrzone i nie było takich jaj. Jeśli zapowietrza się to dlaczego różnica między zapalaniem na ciepłym...
Witam. Potrzebuję płynnie regulować obroty w pompie IBO model OHI50-140/220. Znacie może jakiś układ, który będzie sterował obrotami jak falownik? Z góry dziękuję za odp
Witam. Mam może i durne pytanie, ale zapytam. Mam pompę glebinową ( w sumie to miałem), IBO SDM 3-15 1,1 KW. Silnik pompy zaczął mi wybijać rożnicowke, wymieniłem przewód - nic nie pomogło, wymieniłem silnik- pomogło do czasu wystąpienia ponownie tego problemu. Doszedłem do wniosku że mam za mocną pompę do instalacji. Pompa się męczy bo nie może wypchać...
Witam. Posiadam pompę cyrkulacyjną do akwarium jak w temacie. Potrzebuję obniżyć jej prędkość obrotową. Regulator obrotów silnika/ mocy/ napięcia z allegro nie zdaje egzaminu. Przy potencjometrze w skrajnym polożeniu pracuje normalnie, obniżenie mocy skutkuje brakiem obrotów.
Wiele tematów było poruszanych o ciśnieniu i jego mierzeniu. Jednak nie znalazłem odpowiedzi na problem moim urządzeniu : Mam pompę 2 sekcyjną której zalecane obroty to 1500/min oraz ciśnienie 180. Chciałem wyregulować ciśnienie na rozdzielaczu (monoblokowy z zaworem przelewowym). I tutaj moje pytanie : podłączyłem manometr do jednej z sekcji rozdzielacza...
Witam Pompa hydroforowa Ibo Aj 50/60. Po przerobieniu instalacji strasznie grzeje się silnik i bardzo powoli nabija ciśnienie do 4 barów. Pompa załącza się przy 2 barach. Co może być przyczyną takiego grzania się silnika?
Witam Do ursusa c330 mam z przodu zamontowany podnośnik paletowy od wózka widłowego rak, Siłowniki w tym paleciaku zasila pompa hydrauliczna od ursusa c330 hylmetu (poprzez wałek WOM)z tucholi. Symbol pompy C-330W Vq=18.0 cm 3. Ostatnio mam problem z podnoszeniem palet. Trzeba ostro gazować a paleciak bardzo wolno podnosi. Po rozgrzaniu oleju hydraulicznego...
Mam taki regulator jak na fotkach. Wybaczcie, ale moja wiedza o silnikach synchronicznych, asynchronicznych, z wbudzeniem i bez jest bliska zeru. Problem jest taki, że on tych obrotów nie reguluje płynnie.Jest tak że długo długo nic a regulacja odbywa się " grubo po połowie potencjometra". Testy były na wentylatorze ze starego UPSa, takim jak komputerowy,...
Witam od niedawna ma esika301d i mam problem z reholatorem obrotów niby wszystko dobrze a się zacina i esik zamiast gasnąć wchodzi na obroty co robić
witam, mam pytanie. Chcę zasygnalizować awarię pompy obiegowej. Przez przewód zasilający max płynący prad to 0.19A, w jaki sposób moge pobrać sygnał do sterownika plc o uszkodzeniu lub przeciażaniu. Pompa obiegowa 1fazowa: 230V 22W
Witam wszystkich W chwili obecnej mam praktyki w jednej firmie która zajmuje zajmuje się naprawą rożnych spraw w biurowcach... Codziennie jest tam technik, jego przełożony i jak coś się popsuje to wtedy trzeba naprawić albo zlecić naprawę innej firmie. Chodzi o to że jest tam jedna wielka pompa do zimnej wody która ma za zadanie chłodzenie całego biurowca...
Witam posiadam łódź z napędem hydraulicznym. Silnik diesla napędza pompę hydrauliczna a pompa silnik hydrauliczny. Olej ma chłodnice . Moje pytanie to : czy można i w jaki sposób regulować obroty silnika hydraulicznego i czy jest gdzies zastosowany zawór bezpieczeństwa. Mam jeden zawór ( chyba przelewowy ) jeszcze nie próbowałem nim kręcić. Szukałem...
http://obrazki.elektroda.pl/6370417200_1... Witam Regulator obrotów na układzie U2010B nie działa poprawnie. Miękki start działa. Płytka jest z napędu do wiertnicy ROTHENBERGER RODIADRILL 1800 DWS. Po włączeniu wirnik powoli wchodzi na obroty i pracuje na max obrotach cały czas. Może mi ktoś pomóc który element może być uszkodzony?...
Witam. Poproszę o poradę. Potrzebuję zmniejszyć obroty pompy wodnej. Dzwoniłem do producenta z zapytaniem o rodzaj silnika w tej pompie ale odpowiedź była raczej "niepewna". Silnik jednofazowy , prąd przemienny , podobno indukcyjny. Jest dużo regulatorów w sprzedaży ale który będzie odpowiedni ? Chodzi mi o jakiś gotowy żeby qpić , zamontować , zapomnieć...
Od kilku dni zauwazylem ze blok silnika pod pompa wtryskowa zaczyna sie robic mokry i z dnia na dzien coraz bardziej okazalo sie ze ropa zaczela wrecz wyciekac z dekielka na pompie wtryskowej od stronu bloku silnika. Fahowcy powiedzieli ze koszt naprawy to ok 180 zł bo trzeba podobno by wyciagac pompe a przy tym posypal by sei rozrząd wiec postanowiolem...
Koledzy pomocy pompa do sruni jsw 150 podwiesza się tj ciśnienie opadnie do 2 bar pompa się załącza dojdzie do 4bar wyłącza się. I za jakiś czas kiedy pochodź to już nie nie załącza trzeba wtedy walnąć w ten kremowy płatek części i znów na chwilę działa co jest grane i jak temu zaradzić załączam zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/3262251700_...
Witam. Mam pytanie odnośnie agregatu PAB2. Czy ktoś wie, jak się zabrać za regulator obrotów? Sytuacja w tej chwili wygląda tak, że regulator nie reaguje na zmianę obrotów silnika. Bez obciążenia na wyjściu jest 230-240V, po podłączeniu ok. 1kW napięcie spada do ok. 180V, załączenie kolejnych 500W powoduje utratę wzbudzenia. Oczywiście można ręcznie...
Potrzebuje regulatora obrotow silnika elektrycznego na prad staly (12V, 10A), z czujnikiem cisnienia. Zeby obroty zmieniely sie, a cisnienie pozostawalo takie same (z mozliwoscia zmieny danego cisnienie, regulacje w zakrecie np. 0-1 bara). Mysalem zmodyfikowac jakis regulatow wentylatorow, tylko ze one sa na 150mA, a ja nie bardzo sie na tym znam. Jestem...
Witam :) Nabyłem taką pompę jak widać w załączniku. Potrzebuję zrobić do niej wyłacznik przeciazeniowy tzn gdy zamknę odpływ za pompą ona się wyłączy. Wyszystkie parametry są napisane na etykietce pompy. Może ktoś robił już coś takiego albo ma jakiś schemacik??
Witam Mam nowy, niegrzebany agregat PAB 2. Odpala bez problemu, wzbudza się bez problemu, napięcie wyjściowe jest OK ale do czasu podłączenia obciążenia. Wówczas obroty spadaja i napięcie też. Z moch obserwacji wynika, że nie reaguje odśrodkowy regulator prędkości, bowiem ręczne ruszenie cięgna, które łączy go z gaźnikiem powoduje wzrost obrotów. Czy...
Szukam przyczyny braku wybiegu pompy.Pompa UPR 20-60 sprawdzona /wszystkie biegi działają/,regulator RT1.Poza tym wszystko z kotłem OK. Proszę uzupełnić temat w oparciu o pkt.11 Regulaminu. <skryn> Dodano po 2 W uzupełnieniu-brak wybiegu pompy czyli:po każdym cyklicznym wygaszeniu pieca przez automatykę piec powinien po ustąpieniu palenia się...
VW GOLF 3 1.9 TD 1993 New Orlean AZZ 55kW Pompa wtryskowa BOSCH( jeśli istnieje taka potrzeba mogę spisac numery z pompy i silnika) Witam. Mój problem jest następujący: autko od zakupu było cos lekko nie tak. Oto cala historia. Na początku zaraz po zakupie wracając do domu auto nagle zgasło i już nie chcialo zapalic przez jakis czas.(było lato, dosc...
Warto przyjrzeć się bliżej temu regulatorowi i sygnałowi sterującemu nim. Innych pomysłów mi brak, no może jeszcze filtry, ale było by więcej objawów poza gaśnięcie m po przekroczeniu obrotów. Ps. gaśnie po przekroczeniu równo 2 tys obr czy mniej więcej 2 tys obr, i po jakim czasie od wejścia na te obroty gaśnie ? A pompa zasilająca jak się miewa ?...
Witam ,kolego jeśli masz pompę paliwa Lucas to częstą przyczyną takich objawów było mechaniczne uszkodzenie regulatora obrotów w pompie,naprawa tylko po wymontowaniu pompy u pompiarzy, koszt dość spory.
Odpalałby z przymusu i z wielkim bólem, i nie wykluczone że by gasł. Przecież masz klasyczne objawy zapowietrzenia. Nie zgaśnie, dopóki będzie cokolwiek paliwa w pompie - ale nie będzie chciał jechać i po wciśnięciu sprzęgła regulator będzie pompował do wysokich obrotów. A jaka inna usterka pompy VE będzie powodowała takie objawy?
Po przeczytaniu wszystkich porad przez użytkowników najbliższa jest sprawa wymiany regulatora obrotów, po wymianie na inny objawy nie ustąpiły. Cały czas jest sygnał z regulatora na pompe. Proszę o pomoc z góry dziekuję.
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Witam Auto jak w temacie odpala dobrze na wolnych też bez problemu ale podczas dodawania gazu głośno pracuje i się dławi. Na wyższych obrotach mocno dymi . Objawy jakby lały wtryskiwacze . Po odłączeniu powrotów z wtryskiwaczy objawy giną . Wymienione wtryskiwacze , przewód powrotny paliwa oraz regulator na pompie -bez zmian. W sterowniku brak błędów...
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
a wiecie jaki ja widziałem motyw:D głupie pytanie - nie wiecie :D Jakieś 13 lat temu kolega mial golfa I w dieslu . Zalał nowy olej do niego ale zalał za dużo (pod korek) :D . Jedziemy nagle golf dostał mega cisnienia :) dynamika się zmieniła minimum 40 % na plus . Koleś stanął na swiatłach silnik dostał mega obroty , chciał zgasić kluczykiem i nie...
Przy okazji wymiany pompy paliwa zwróciłeś uwagę czy nie masz wody w paliwie na dnie zbiornika?? Z zależności od ilości paliwa, można wnioskować, że problem leży po stronie paliwa.. Stawiałbym na filtr, ale skoro mówisz, że jest wymieniony.. pasuje sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa podczas tych objawów, i w razie niskiego ciśnienia, ocenić czy wina...
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Tak, o takie coś mi chodzi, choć w kosiarce rotacyjnej przy 2000 obr , obroty falują od 2000 do 1500 i nie słychać tego charakterystycznego dla sześćdziesiątki dźwięku jaki powinna mieć na tych obrotach , spadek mocy czuć na asfalcie na 5 biegu , takie objawy jak w samochodzie przy zbyt niskich obrotach dla danego biegu. Odstojnik już przenoszę żeby...
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku Monrat, nie wypisuj głupot, nawet stary TD z mechanicznym wtryskiem nie będzie miał wyższych obrotów, w końcu pompa ma coś takiego jak regulator obrotów który pilnuje prędkości obrotowej. To są...
Usunąłem wartości zapisane. Ale nie adaptowałem przepustnicy. Spróbuję w poniedziałek to zrobić - jutro nie dam rady- praca. Jak to je pomoże to kolejnym etapem będzie kontrola regulatora ciśnienia paliwa a na wtryskach zakończę;) W między czasie skontroluję stan świec. Podsumowując to: Objawy: - brak mocy i szarpanie tylko na benzynie ( czasami strzał...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Zapomniałem dodać,że kontrolka od błędów silnika nie świeci się już-tak jakby błędy były tylko w pamięci przedtem. Na gazie pomyka równo,a może mnie się wydaje... Co do baku-sam wymieniałem pompę paliwa i przewody od pompy do wyprowadzenia z baku(były zmurszałe- może drobinki od tych przewodów gdzieś zapychają?)Pompa zamiennik.Nie sprawdzałem ciśnienia...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
W piątek ma przyjechać do mnie takie samo auto z identycznym objawem, jak zwalczę, to napiszę co było. Ale obstawiam pompę lub regulator ciśnienia paliwa (ewentualnie wężyk w baku)
Miałem podobny przypadek, problem był w synchronizacji czujnika położenia wału korbowego z wałkiem rozrządu, auto z rozrusznika nie chciało palić a na zaciąg/pych ciach i chodziło, okazało się ze obcięty był klin na kole zębatym wałka rozrządu i na tyle się przestawił rozrząd że nie zaszkodziło to silnikowi, częsty problem CDTI. Mam osobiście już drugie...
Witam, Auto z silnikiem 1.6 e-HDI (112 KM) przestało odpalać. Przed awarią bardzo ładnie odpalało, następnie zostało uruchomione i pojawił się problem z utrzymaniem obrotów, tzn. spadały do poziomu 450 rpm i bez wciśnięcia pedału gazu auto gasło. Finalnie zajechało na miejsce spoczynku i już więcej nie odpaliło. Wszystko miało miejsce w przeciągu 10...
Do czegoś doszedłem. Jak wykręciłem kilka obrotów śrubą regulacyjną w regulatorze ciśnienia to silnik przestał szarpać przy niskich obrotach ale za to wolne obroty przy gorącym silniku zaczęły "pływać". Ale jest już jakiś postęp. Będę szukał informacji na tema tego regulatora. "Adamek", masz taki sam silnik co ja więc objawy jakie były u mnie mogą mieć...
Witam! Wszystko bardzo możliwe, tak jak pisze kolega bearq. Do pełni szczęścia brakuje tam kilka dziesiątych milimetra luzu między listwą a łącznikiem, któryby te drgania wytłumił, a zarazem uspokoił pracę silnika. Kiedyś w jednej książce czytałem, że takie objawy mogą powodować "drgania własne sprężyny regulatora ". Wstawiałem tam sprężynę nową, dedykowaną...
Witam, Posiadam Peugeot 407SW, 2.0 benzyna z LPG , 136 KM. 2004 rok. Samochód ewidentnie coś boli. Objawy: - minutę po odpaleniu dymi na biało, siwo cały czas czy zimny czy ciepły, - ewidentnie brak mu mocy, - na mniejszych obrotach dławi go i przerywa, - czasem słychać strzał w tłumiku , niespalona mieszanka, - czuć niedopalone paliwo z wydechu w spalinach,...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
Kolejna wizyta w warsztacie i po podpięciu do kompa zero błędów a silnik jak szarpał tak szarpie. Pisząc o czujniku raila masz na myśli regulator ciśnienia na pompie? Bo ten miałem kiedyś wymieniany jednak objawy były inne (falowanie obrotów). Mechanik twierdzi, że to szarpanie to może być wtryskiwacz jednak komp nie wyrzuca błędu bo istnieje coś takiego...
Prawdopodobnie problem z paliwem może być w złym przełączaniu elektrozaworów . Wykręć świece i zobacz czy po przełączeniu na paliwo po pokręceniu rozrusznikiem masz mokre świece. Jeśli nie to może jeszcze być problem z pompą paliwa zatkanym filtrem paliwa.Wysokie obroty na gazie to prawdopodobnie parownik lub lewe powietrze lub też automat ssania na...
Witam. Posiadam VW lt 2.8 153KM. Od pewnego czasu podczas jazdy potrafi szarpnąć, na wolnych obrotach czasami zgaśnie, nieraz straci moc albo nierówno pracuje. Mechanik stwierdził że wtryski. wszystkie zrobione i dalej to samo. Następny wymienił czujnik ciśnienia paliwa na Listkiewicz i regulator ciśnienia paliwa na pompie. Dalej to samo. Ostatnio następny...
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
Myślę ze to pompa paliwa podobne objawy ma uszkodzona pompka paliwa w tym wypadku tez błąd leży w paliwie tak mi się zdaje warto to sprawdzić zmierzyć ciśnienie paliwa sprawdzić regulator ciśnienia zakładam ze to wielopunktowy wtrysk bo XSI takie maja silnika mój brat ma 106XSI i podobny miał problem okazało się ze to pompka paliwa pracował nie równo...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
sprawdzałem błędy wyskoczył P1590 pompa ok czujnik obrotów ok zaworki elektromagnetyczne trzymają jak potrzeba walnięta jest gruszka turbiny być może że ten błąd jest przez to jak sprawdziliśmy po odpaleniu gruszka trzyma 1 bar po dodaniu gazu rośnie do 2 bar i koło 4500 obr spada do 1 bara wina może stać jeszcze po stronie regulatora obrotów po podłączeniu...
Witam. Mam problem z passatem 1,8 benzyna, bez turbo, 1999r. Silnik ma problem z wkręcaniem się na obroty. Poza wywalaniem błędu sondy nie ma żadnych innych błędów. Sonda sprawdzona i jest ok, przepływomierze podmienione 2 i na dwóch jest to samo. Objawy są takie, że po odpaleniu na zimnym silniku, kicha, prycha, jakby nie pracował na wszystkie cylindry...
Witajcie... Mam problem z moim Boxerem 2.2 HDI. Autko odpala na dotyk, równo pracuje. Mogę nim nawet płynnie jechać, pod warunkiem, że nie przekroczę około 2500 obrotów silnika. Jeżeli jednak przekroczę, to zapala mi się kontrolka silnika i auto wpada w tryb awaryjny (nie ma mocy). Muszę zgasić silnik odczekać około 30 sekund i mogę odpalić auto. I...
Panowie, w silniku wysokoprężnym spala sie tylko PRAWIDŁOWO ROZPYLONE paliwo,nie rozpylone zostaje albo przetłoczone poprzez pierścienie do skrzyni korbowej, albo wyrzucone wraz ze spalinami ( biały dym) tak że darujcie sobie wypisywanie cudów o zasysaniu oleju. Opisane objawy świadczą najprawdopodobniej o uszkodzonym siłowniku, w zależności od tego...
Witaj Mam podobne jaja w dokładnie takim samym silniku Bravie i roczniku - tylko że mnie nie odpala za pierwszym razem i falują obroty na biegu jałowym. Silnik krokowy, sonda lambda, pompa paliwa, czujnik temp. płynu i powietrza, kable i świece mam nowe a wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa sprawdzone - problem wystempuje nadal na gazie i benzynie....
Witajce dobrzy ludzie. Mam problem niesamowity ze wspomaganiem w fabii . Jakie są objawy proste przygasaja wszystkie światła . doszedłem do tego że pompa wspomagania ( elektryczna) dostaje wtedy tak jakby podwójnych obrotów coś jakby dochodził do niej wiekszy prąd. Jak ją odłączyłem od czujnika przy kolumnie to przestała wariować i światła nie przygasają...
objawy; po odpaleniu obroty 400-500, po kilku sec. gaśnie. Przy pulsacyjnym otwieraniu przepustnicy można utrzymywać właściwe obroty. Ale pulsacyjnie! nie pomaga uchylenie przepustnicy na stałe. co zrobiłem; nowy zawór krokowy,nowe uszczelki w układzie zapłonowym, nowe świece (iskra na przewodach 1-4 idealna, na 2-3 może trochę słabsza) pompa za filtrem...
Witam. Podczas jazdy z odcinka 20km po przedmieściach podczas postoju w korku zapalił mi się Check Engine. Poza zapalającą się żarówką, kompletnie nie było żadnych dodatkowych objawów. Nie spadły obroty itd. Dojechałem. Zgasiłem auto 2 razy, przejechałem trochę mocniej, zgasiłem, zapaliłem- dalej świeci. Podjechałem do domu, podpiąłem pod telefon- błąd...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Dzień Dobry wszystkim. Zwracam się jednak do użytkownika Scanfix o schemat hydrauliki do koparki białorus w wersji rolniczej. Mam problem z obracaniem wieżą , siłownik dobry , ale chyba nie działa dobrze regulator lub jak on się tam nazywa ten który zabezpiecza przed niekontrolowanym obrotem wieży- regulacja takim motylkiem. Za wszelkie informacje będę...
regulator obrotów pompy regulator obrotów pompy obiegowej regulator obrotów pompy wtryskowej
sterownik centralne zamek mazda codegen 300x1 schemat kondensatory foliowe ceramiczne
otwieranie furtki otwieranie furtki
DP3112 Depu Power – identyfikacja 8-pinowego układu scalonego w ładowarce samochodowej 12-24/5V Dobór profilu stalowego 80x40x4 mm S235 dla rury prostokątnej 4 m, obciążenie 150 kg