Odpalałby z przymusu i z wielkim bólem, i nie wykluczone że by gasł. Przecież masz klasyczne objawy zapowietrzenia. Nie zgaśnie, dopóki będzie cokolwiek paliwa w pompie - ale nie będzie chciał jechać i po wciśnięciu sprzęgła regulator będzie pompował do wysokich obrotów. A jaka inna usterka pompy VE będzie powodowała takie objawy?
Po przeczytaniu wszystkich porad przez użytkowników najbliższa jest sprawa wymiany regulatora obrotów, po wymianie na inny objawy nie ustąpiły. Cały czas jest sygnał z regulatora na pompe. Proszę o pomoc z góry dziekuję.
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
a wiecie jaki ja widziałem motyw:D głupie pytanie - nie wiecie :D Jakieś 13 lat temu kolega mial golfa I w dieslu . Zalał nowy olej do niego ale zalał za dużo (pod korek) :D . Jedziemy nagle golf dostał mega cisnienia :) dynamika się zmieniła minimum 40 % na plus . Koleś stanął na swiatłach silnik dostał mega obroty , chciał zgasić kluczykiem i nie...
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Witam Auto jak w temacie odpala dobrze na wolnych też bez problemu ale podczas dodawania gazu głośno pracuje i się dławi. Na wyższych obrotach mocno dymi . Objawy jakby lały wtryskiwacze . Po odłączeniu powrotów z wtryskiwaczy objawy giną . Wymienione wtryskiwacze , przewód powrotny paliwa oraz regulator na pompie -bez zmian. W sterowniku brak błędów...
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku Monrat, nie wypisuj głupot, nawet stary TD z mechanicznym wtryskiem nie będzie miał wyższych obrotów, w końcu pompa ma coś takiego jak regulator obrotów który pilnuje prędkości obrotowej. To są...
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Zapomniałem dodać,że kontrolka od błędów silnika nie świeci się już-tak jakby błędy były tylko w pamięci przedtem. Na gazie pomyka równo,a może mnie się wydaje... Co do baku-sam wymieniałem pompę paliwa i przewody od pompy do wyprowadzenia z baku(były zmurszałe- może drobinki od tych przewodów gdzieś zapychają?)Pompa zamiennik.Nie sprawdzałem ciśnienia...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Ta wersja tez była przerabiana ... Gdzie by się mogło zapowietrzać ? W pompie czy zasilaniu bo zasilanie gość odpiął i podawał paliwo bezpośrednio z karnisterka do pompy. Jak podpompuje gruszką to minimalnie się zapowietrza ale nie raz bywało gorzej zapowietrzone i nie było takich jaj. Jeśli zapowietrza się to dlaczego różnica między zapalaniem na ciepłym...
Tak, o takie coś mi chodzi, choć w kosiarce rotacyjnej przy 2000 obr , obroty falują od 2000 do 1500 i nie słychać tego charakterystycznego dla sześćdziesiątki dźwięku jaki powinna mieć na tych obrotach , spadek mocy czuć na asfalcie na 5 biegu , takie objawy jak w samochodzie przy zbyt niskich obrotach dla danego biegu. Odstojnik już przenoszę żeby...
Usunąłem wartości zapisane. Ale nie adaptowałem przepustnicy. Spróbuję w poniedziałek to zrobić - jutro nie dam rady- praca. Jak to je pomoże to kolejnym etapem będzie kontrola regulatora ciśnienia paliwa a na wtryskach zakończę;) W między czasie skontroluję stan świec. Podsumowując to: Objawy: - brak mocy i szarpanie tylko na benzynie ( czasami strzał...
Kolejna wizyta w warsztacie i po podpięciu do kompa zero błędów a silnik jak szarpał tak szarpie. Pisząc o czujniku raila masz na myśli regulator ciśnienia na pompie? Bo ten miałem kiedyś wymieniany jednak objawy były inne (falowanie obrotów). Mechanik twierdzi, że to szarpanie to może być wtryskiwacz jednak komp nie wyrzuca błędu bo istnieje coś takiego...
Silnik nie miał problemów nawet w lecie w zeszłym roku nawet w upały potem stał jakieś 4 miesiące. Obecnie przy nagrzanym co jakiś czas zapala się komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Sprawdzono cienienie oleju manometrem i na 3000 obrotów ma prawidłowe 5 barów a na wolnych ma 1 bar producent podaje ze ma mieć 2 czyli nie jest prawidłowo. zmieniono olej...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Do czegoś doszedłem. Jak wykręciłem kilka obrotów śrubą regulacyjną w regulatorze ciśnienia to silnik przestał szarpać przy niskich obrotach ale za to wolne obroty przy gorącym silniku zaczęły "pływać". Ale jest już jakiś postęp. Będę szukał informacji na tema tego regulatora. "Adamek", masz taki sam silnik co ja więc objawy jakie były u mnie mogą mieć...
Witam! Wszystko bardzo możliwe, tak jak pisze kolega bearq. Do pełni szczęścia brakuje tam kilka dziesiątych milimetra luzu między listwą a łącznikiem, któryby te drgania wytłumił, a zarazem uspokoił pracę silnika. Kiedyś w jednej książce czytałem, że takie objawy mogą powodować "drgania własne sprężyny regulatora ". Wstawiałem tam sprężynę nową, dedykowaną...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Witam, Posiadam Peugeot 407SW, 2.0 benzyna z LPG , 136 KM. 2004 rok. Samochód ewidentnie coś boli. Objawy: - minutę po odpaleniu dymi na biało, siwo cały czas czy zimny czy ciepły, - ewidentnie brak mu mocy, - na mniejszych obrotach dławi go i przerywa, - czasem słychać strzał w tłumiku , niespalona mieszanka, - czuć niedopalone paliwo z wydechu w spalinach,...
Witam ,kolego jeśli masz pompę paliwa Lucas to częstą przyczyną takich objawów było mechaniczne uszkodzenie regulatora obrotów w pompie,naprawa tylko po wymontowaniu pompy u pompiarzy, koszt dość spory.
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Witam. Mam problem z passatem 1,8 benzyna, bez turbo, 1999r. Silnik ma problem z wkręcaniem się na obroty. Poza wywalaniem błędu sondy nie ma żadnych innych błędów. Sonda sprawdzona i jest ok, przepływomierze podmienione 2 i na dwóch jest to samo. Objawy są takie, że po odpaleniu na zimnym silniku, kicha, prycha, jakby nie pracował na wszystkie cylindry...
Witam. Posiadam VW lt 2.8 153KM. Od pewnego czasu podczas jazdy potrafi szarpnąć, na wolnych obrotach czasami zgaśnie, nieraz straci moc albo nierówno pracuje. Mechanik stwierdził że wtryski. wszystkie zrobione i dalej to samo. Następny wymienił czujnik ciśnienia paliwa na Listkiewicz i regulator ciśnienia paliwa na pompie. Dalej to samo. Ostatnio następny...
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Myślę ze to pompa paliwa podobne objawy ma uszkodzona pompka paliwa w tym wypadku tez błąd leży w paliwie tak mi się zdaje warto to sprawdzić zmierzyć ciśnienie paliwa sprawdzić regulator ciśnienia zakładam ze to wielopunktowy wtrysk bo XSI takie maja silnika mój brat ma 106XSI i podobny miał problem okazało się ze to pompka paliwa pracował nie równo...
Witajcie... Mam problem z moim Boxerem 2.2 HDI. Autko odpala na dotyk, równo pracuje. Mogę nim nawet płynnie jechać, pod warunkiem, że nie przekroczę około 2500 obrotów silnika. Jeżeli jednak przekroczę, to zapala mi się kontrolka silnika i auto wpada w tryb awaryjny (nie ma mocy). Muszę zgasić silnik odczekać około 30 sekund i mogę odpalić auto. I...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
Witajce dobrzy ludzie. Mam problem niesamowity ze wspomaganiem w fabii . Jakie są objawy proste przygasaja wszystkie światła . doszedłem do tego że pompa wspomagania ( elektryczna) dostaje wtedy tak jakby podwójnych obrotów coś jakby dochodził do niej wiekszy prąd. Jak ją odłączyłem od czujnika przy kolumnie to przestała wariować i światła nie przygasają...
objawy; po odpaleniu obroty 400-500, po kilku sec. gaśnie. Przy pulsacyjnym otwieraniu przepustnicy można utrzymywać właściwe obroty. Ale pulsacyjnie! nie pomaga uchylenie przepustnicy na stałe. co zrobiłem; nowy zawór krokowy,nowe uszczelki w układzie zapłonowym, nowe świece (iskra na przewodach 1-4 idealna, na 2-3 może trochę słabsza) pompa za filtrem...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
Panowie, w silniku wysokoprężnym spala sie tylko PRAWIDŁOWO ROZPYLONE paliwo,nie rozpylone zostaje albo przetłoczone poprzez pierścienie do skrzyni korbowej, albo wyrzucone wraz ze spalinami ( biały dym) tak że darujcie sobie wypisywanie cudów o zasysaniu oleju. Opisane objawy świadczą najprawdopodobniej o uszkodzonym siłowniku, w zależności od tego...
Witam, mój Opel Astra G 1.7 DTi 75km Isuzu 2001 r., przebieg 250 tys. Alternator HITACHI LR1100-502G 100A U mnie podobna sytuacja, ale z drugim alternatorem. Pierwszy oryginalny Hitachi dostał zwarcia na diodach i puszczał napięcie na układ. Objawy: po przekręceniu stacyjki startuje pompa wspomagania i świeci się pomarańczowa kontrolka układu chłodzenia....
Mi się przed wymianą kilka razy pojawiał błąd "za wysokie ciśnienie wtrysku" lub coś podobnego (nie zapisałem, nie pamiętam). Wydaje mi się, że to też mogło być spowodowane opóźnieniem w działaniu tego zaworu (jak część 4 wykresu). Być może u Ciebie jest to samo. Jeśli chodzi o objawy przed wymianą to były podobne jak po wymianie, tzn gasł czasem na...
Mam podobne objawy, bez niebieskiego dymu ( i nie mam gazu ). Silnik w wersji 55 KM. Jak jest zimny jedzie jak torpeda ale ma zbyt wysokie obroty, a jak się rozgrzeje to ma czasami zbyt wolne obroty albo za wysokie. Jak jest zimny ma zbyt wysokie obroty które w ciągu 10 min schodzą w dół ale powoli. Dodatkowo jak wcisnę hamulec to obroty jeszcze schodzą...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Dzień Dobry wszystkim. Zwracam się jednak do użytkownika Scanfix o schemat hydrauliki do koparki białorus w wersji rolniczej. Mam problem z obracaniem wieżą , siłownik dobry , ale chyba nie działa dobrze regulator lub jak on się tam nazywa ten który zabezpiecza przed niekontrolowanym obrotem wieży- regulacja takim motylkiem. Za wszelkie informacje będę...
Pacjent to E34 m50b20 z gazem 2 generacji.Problem jest następujący auto pali bez problemów jeździ na gazie i nie ma z nim żadnych problemów.Problem tkwi w jeździe na benzynie nie ma mocy jeździ jak na gazie może nawet gorzej.Czasem jest tak ze odpalę auto i dławi się rzuca ja na obrotach przy dodawaniu w gazu nie chce się wkręcać i strzela w kolektor...
Witam mam problem z Golfem II 1.3 NZ 90r produkcji. Początkowo były takie objawy : -Silnik zimny samochód odpala , chodzi na podwyższonych obrotach ( ssanie ) schodzi do 950obr/min i przez chwilę chodzi normalnie , potem obroty spadają niżej , że prawie gaśnie - pracuje tak chwilę i obroty wchodzą na 950obr/min znów chodzi chwilę ok i ponownie spadają...
Witam zwracam się z pewnym problemem do szanownych kolegów mianowicie sprawa dotyczy Rovera 75 z 2000 roku z silnikiem 2.0 CDT 116 KONNYM objawy są następujące auto po pełnym rozgrzaniu się nie równo pracuje występuje lekkie trzęsienie najbardziej wyczuwalnie przy dojeżdżaniu do świateł i postoju czy na luzie czy na biegu bez znaczenia wtedy zauważalne...
Zauważyłem, że objawy te nie występują gdy odpalam auto na benzynie i jeżdżę tylko na niej, natomiast jeśli jeżdżę na gazie i gdy przełączę na benzynę to silnik się zalewa, gdy dodam mu mocniej gazu. Po dłuższej jeździe na gazie auto nie może odpalić na benzynie - trzeba się nieźle na męczyć by odpalało lub odpalać na gazie, nie dość że dodać lekko...
Sprawdź cewkę zaplonową-kaloryfer-jeśli w Twoim silniku jest tzw. DIS(bez aparatu zapłonowego). Najlepszym wyjściem byłaby podmiana na próbę inną cewką. Tu jest niestety loteria. W moim cewka miała opory jak wzorcowe tzn. między wyjściami na kable zapłonowe 1-4 i 2-3 opór 5600 ohm(wszystkie kable mają być zdjęte podczas pomiaru). Kupiłem używkę za 80zł...
Dziekuje bardzo za schematy,takich potrzebowałem. Tak,stare 1.3 było na monowtrysku ale pompe wymieniliśmy również na odpowiednią. Myślę iż za słaba pompa nie powodowała by tak wysokiego spalania które to najbardziej mnie trapi,co prawda w siwych spalinach dość mocno czuć paliwo. Obecny setup; -wiązka sterowania silnikiem od escorta 1.6 16v zetec,przełożone...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich Mam problem z moim MB w201, 1992, 2,0E + GAZ (z regulacją na śrubę – najzwyklejszy) Problem ten występuje tylko na benzynie i najczęściej jak silnik jest zimny (chociaż może mi się tylko tak wydawać bo jak już mi się zagrzeje to przełączam na gaz i zabardzo nie wiem) Samochód ma dziwne objawy ponieważ nieraz chodzi dobrze przez...
Kolejny drobny krok w walce z tą instalacją . Licznik przebudowany na elewacje zewnętrzna , powoli mija czwarty dzień od przebudowy i super, prawie o tym później . Tam gdzie był licznik wszystko wy krosowałem i dałem przełącznik , energetyka własne zasilanie , Bezpieczniki zespolone odcinają oby dwie fazy , Przełącznik trójfazowy 100 A przełącza układ...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam.Od pewnego czasu mam problem z moim seatem. Samochód chodzi nierówno przy niskich obrotach 1000-1300obr. i tylko na takich, na wyższych jest ok , pali od strzała , komp. nie zgłasza żadnych błędów.Teraz co zauważyłem; napięcie czujnika drogi przesuwu nastawnika na włączonym zapłonie 2.0V-2.3V (mniej nie da się ustawić, nastawnik czysty) a po odpaleniu...
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
zrobiłem dokładnie tak jak mówisz i na 2 przyrządach prąd ładowania jest w tych granicach z tym, ze wartości tego pradu sie szybko zmieniają - skaczą od 13,7 do 14,1V pomimo ze w tym czasie nic nie włączam ani nie wyłączam, silnik pompy wspomagania wyje na najwyzszych obrotach pomimo tego, że przed załączeniem silnika nie ma prawa się włączyc! Przekażnik...
Witam, zdaje sobie sprawę, że podobnych tematów jest parę, ale przeczytałem 90 % jak nie 100 postów użytkowników i każdemu inaczej się wszystko objawia, jeśli mimo to nie powinienem zakładać, to cóż proszę o usunięcie. rozpiszę wszystko od początku w miarę treściwie,bo może to będzie ważne do zdiagnozowania usterki, mianowicie w wakacje bieżącego roku...
Cześć Od czasu do czasu występuje problem taki, że gdy silnik jest zimny odpalam go , odpala na strzał, jest odpowiednie ssanie, obroty odpowiednie, silnik chodzi 15-45 sekund , następnie zaczyna nim telepać, obroty spadają aż gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest już dobrze lub sytuacja się powtarza. Kolejne odpalenie jest już ok. Ale bywa czasem , że...
objawy: brak ostaniej fazy wirowania, tzn wejścia na nawyższe obroty, bęben się zatrzymywał... objawy: brak ostaniej fazy wirowania, tzn wejścia na nawyższe obroty, bęben się zatrzymywał, pracowała tylko pompa. sugerowane usterki: uszkodzony programator, silnik, regulator obrotów. usterka: brak styku na wsuwce przy programatorze.
VW GOLF 3 1.9 TD 1993 New Orlean AZZ 55kW Pompa wtryskowa BOSCH( jeśli istnieje taka potrzeba mogę spisac numery z pompy i silnika) Witam. Mój problem jest następujący: autko od zakupu było cos lekko nie tak. Oto cala historia. Na początku zaraz po zakupie wracając do domu auto nagle zgasło i już nie chcialo zapalic przez jakis czas.(było lato, dosc...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z pralką firmy Polar typ PDH885Z Dalia a dokładnie z regulatorem obrotów który jest w tej pralce zastosowany. Silnik w tej pralce jest IB-MEI 2/16 158PO a kondensator 22 µF. Dlaczego 22 zamiast 32 :?: Otóż dlatego że wirówka w tej pralce startuje z obrotów wlonych po wykonaniu cyklu dystrybucji (tak jak...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Dzień dobry, sporo tematów o motoryzacji jest na elektrodzie to postanowiłam, że zapytam. Z mężem kupiliśmy dwa miesiące temu peugota 407 z silnikiem diesla o mocy 135 koni. Po dwóch dniach od kupna zaczęły się problemy z przyspieszaniem. Chodzi o to, że jak np jedzie się pod górkę 80km/h na czwartym biegu i wbije gaz w podłogę to po 10 sekundach wyskakują...
Witam! Walczę od pół roku z moim ostatnim nabytkiem - Moto Guzzi Quta - jest to 2cylindrowy motocykl czterosów. Pojemność 1064cm, układ wzdłużny (czyli cylindry wystają na boki, a wał jest wzdłuż osi motocykla). Na wtrysku, dwie cewki. Nie posiada miernika przepływu powietrza - bada ilość powietrza w mieszance dzięki TPSowi oraz czujnikom temperatury...
Miałem podobny przypadek, problem był w synchronizacji czujnika położenia wału korbowego z wałkiem rozrządu, auto z rozrusznika nie chciało palić a na zaciąg/pych ciach i chodziło, okazało się ze obcięty był klin na kole zębatym wałka rozrządu i na tyle się przestawił rozrząd że nie zaszkodziło to silnikowi, częsty problem CDTI. Mam osobiście już drugie...
Przy okazji wymiany pompy paliwa zwróciłeś uwagę czy nie masz wody w paliwie na dnie zbiornika?? Z zależności od ilości paliwa, można wnioskować, że problem leży po stronie paliwa.. Stawiałbym na filtr, ale skoro mówisz, że jest wymieniony.. pasuje sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa podczas tych objawów, i w razie niskiego ciśnienia, ocenić czy wina...
Witam Mam samochód Pontiac Bonneville SE '92, 3.8 L, 6 cyl. Na początku silnik zapalał dobrze, ale przy jeździe zacinał się, szczególnie przy wciskaniu gazu, i strzelał/stukał w kolektor wydechowy. Gdy wyłączałem silnik, nie chciał się z powrotem uruchomić i gasł. Następnie, nie dawał się w ogóle uruchomić – nie obracał. Mechanicy mówili mi, że...
regulator obrotów pompy czujnik obrotów pompy wtryskowej objawy regulator obrotów pompy obiegowej
blaupunkt szumi czerwona kreska zasilacz lenovo zamiennik
Stopień sprężania Opel Vectra 2.2 Direct Z22YH Nagrzany drut w odpływie wody w lodówce - funkcje i problemy