Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
No i sprawa rozwiązana. Wczoraj silniczek odpalił elegancko już nie ma kosmicznych wahań obrotów. Wszystko działa jak należy. Najtrudniejsza sprawa to było odkręcenie tych 5 śrub, ale się udało. I tak jak mówię, wcześniej silnik gasł przy schodzeniu z obrotów i "wachlował" gdzieś o ok 200 obr. Teraz tyka elegancko. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak ktoś...
Na pompie wtryskowej może pojawić się olej silnikowy z pompy i regulatora obrotów. Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno i być może dlatego jest on żółty, czysty bo nie ma kontaktu z pozostałym olejem w silniku, dużo go tam nie ma, ale jednak jest...
O jakiej tulei mówisz? Głowicę regulatora obrotów trzeba dokręcić odpowiednio nie za mocno nie za słabo czy to nie ma znaczenia?
A czy TL081 nie jest podobny ?
Nie próbuj nawet sam rozkręcać pompy. Ryzyko raz uszkodzenia (niedwracalnego) zespołu wysokiego ciśnienia, a dwa zniszczenia silnika w razie gdybyś zabłądził z naprawą w okolice regulatora obrotów.
Wysokiej dokładności nie potrzebuje bo po co w takim zastosowaniu. W takim razie zrobię regulator na BD135. Dziękuje bardzo za pomoc. Dodano po 2 W pobliskim elektroniku nie było BD135 więc wziąłem BD137 myśle że nie powinno być różnicy.
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
Pompa z zewnętrznym układem dawki rozruchowej na regulatorze obrotów. Były w c325, c328 i pierwszych c330.
Panowie mam taką pompe(12V DC)w moim ukladzie i śmiga .Zasilanie panelem amorficznym 100W,reguator,2 używane aku,i regulator obrotów pompy(przepływ cieczy).A pytanie mam co do sposobu montażu pompy ,czyli w poziomie czy w pionie powinien być wirnik.Przy pompach 230V ma to znaczenie,wirnik powinien być w poziomie jeśli się nie mylę.
To jest regulator na triaku, tym sobie możesz żarówkę trszkę ściemnić. Silnik się najzwyczajniej w świecie może spalić.
zobcz tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76...
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Może spowodować złą pracę regulatora obrotów.
Najpierw trzeba zadać pytanie po co regulować obroty? Jak chcesz mniejszy przepływ lub niższe ciśnienie zastosuj po prostu regulator ciśnienia lub przepływu. Pompa mimo pracy na nominalnych obrotach będzie pobierała tyle energii ile będzie potrzeba na przepompowanie określonej ilości wody. Więc nie regulator obrotów (PWM się nie nada, fazowy mocno obciąża...
Sprawdź dźwigienkę z regulatora obrotów na pompę wtryskową jest tam kołek fi 5 mm który się wyrabia.
A jak wyglada sprawa z regulatorem obrotów,mam namyśli oczywiście odśrodkowy przy pompie wtryskowej sprawne wszystko?.
Ale co chcesz przerabiać przy regulatorze?
Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Witam, piszę ponieważ po długich poszukiwaniach nie odnalazłem odpowiedniego schematu. Potrzebuję zrobić kontroler do pompy EK Water Blocks EK-DCP 4.0 18W, 1.5A, napięcie startowe DC 8V. Zwykłe kontrolery obrotów do wentylatorów komputerowych są stanowczo za słabe. Szukam schematu regulatora obrotów który pozwoli płynnie regulować prędkość pracy pompy,...
Tylko że tu nie chodzi o regulację obrotów pompy, a wentylatora. Podstawowa sprawa - jaki to konkretnie silnik? W zgadywanki się bawili nie będziemy.
Witam, mam problem z moim ciągnikiem. Od pewnego czasu przy średnich obrotach silnika zaczyna się nierówna praca. Jest to do tego stopnia widoczne, że cały ciągnik zaczyna się kołysać. Silnik zaczyna dymić. Po otwarciu pokrywy regulatora obrotów pompy wtryskowej okazało się, że regulator porusza listwą dawki paliwa, co daje wspomniany efekt. Oddałem...
Witam, potrzebuję sterownika do sterowania układem 5 regulatorów obrotów silnika (tukado.pl/produkt-21-Euroheat_VOLCANO_-... ,który będzie włączał pompę C.O. tylko wtedy jak któryś regulator się włączy. Nie jestem elektronikiem(mam małe pojęcie), ale to miało by wyglądać następująco: 1,2,3,4,5-...
Czy silnik wyposażony jest w odśrodkowy regulator obrotów?
Witam. Problemem prawdopodobnie jest regulator obrotów w pompie, proszę sprawdzić czy jest olej i jego prawidłowa ilość, może jest uszkodzony (zatarty, pęknięta sprężyna itp). Miałem przypadek, że poluzowała się wkręcana tuleja z listwy wtryskowej, (w innej marce) i wiór z tej tulei blokował listwę. Pozdrawiam.
pracują non stop gdy maszyna jest włączona Nie, nie pracują non-stop. Są uruchamiane w odpowiednim przedziale czasowym (cykl włączenia i przerwy) zależnie gdzie pracują. Ich medium roboczym nie jest "olej smarny", a specjalny smar o dobranej konsystencji (jest rzadszy od typowych smarów lecz nie jest to olej). Ostatnio jak robiłem sterowanie do palnika...
Brudne filtry-odstojnik, brak odpowietrzenia baku, pompa zasilająca siada, nieszczelności w układzie, zacinający się regulator obrotów w pompie wtryskowej. Próbowałeś odpompowywać go ręczną pompką? Olej w pompie wtryskowej zmieniasz?
Proszę o poradę. Kupiłem regulator mocy/napięcia z płynną regulacją obrotów. Chciałem obniżyć przepływ pompy (basenowej) o połowę. Po podłączeniu pompa pracuje wolniej ale zwiększa się jej "buczenie". Czy nie jest to dla niej szkodliwe? Czy może lepiej zdławić ją zaworem? Pozdrawiam...
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
czy to wina regulatora obrotów ? Przecież jest w pompie , tak to może być jego wina.
To jest pompa, czy pompowtrysk? Czy kontrolka EDC gaśnie po odpaleniu? Wywołaj kody usterki nawet wtedy, kiedy jest nieaktywna. Dodano po 1 Gdy kontrolka gaśnie, to w przypadku silnika na pompie wtr. winny jest regulator obrotów - pompa do roboty. (podłe paliwo).
regulator ciśnienia na pompie....
Sprężarka jest napędzana pasami, przełożenie 3:1. Jak ustawie wymagane obroty na sprężarce bez ciśnienia, to przy ciśnieniu 8bar. obroty mocno spadną, kiedy ustawie obroty przy 8bar. to po załączeniu blokady ssania sprężarki silnik rozkręca się na duże obroty... Regulator obrotów w pompie wtryskowej nie ogarnia takich skoków obciążenia.
Jest to pompa typowo odśrodkowa, najprostszy sposób regulacji wydajności to dławienie wyjścia. Zmniejszasz przepływ a co za tym idzie pobór mocy. A ten regulator to najprawdopodobniej regulator fazowy, dla tego silnika może być zabójczy w dłuższym czasie.
Być może regulator obrotów na pompie wariuje, sprawdzałeś czy masz szczelny dopływ paliwa, brak powietrza w od filtra do pompy?
Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
Warto by sprawdzić olej . Po takim czasie to raczej z niego nic nie będzie . Dodatkowo trzeba sprawdzić olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów . Bez oleju możesz uszkodzić pompę .
Witam ,kolego jeśli masz pompę paliwa Lucas to częstą przyczyną takich objawów było mechaniczne uszkodzenie regulatora obrotów w pompie,naprawa tylko po wymontowaniu pompy u pompiarzy, koszt dość spory.
Pompa LFP czarna 4m 3 biegowa zwykła... Czy przy takich silnikach można stosować regulatory napięcia ?? inaczej tez nazywane "REGULATOR OBROTÓW MOCY NAPIĘCIA SILNIKA" Pompa mi trochę "brzęczy" ma minimalne drgania i myślę ze te drgania są spowodowane uzwojeniem. I chciał bym spróbować obniżyć ich moc może była by cichsza...
TO jest przekrój zasadniczego bloku pompy - brak bloku regulatora obrotów.
wygląda to tak jak by ci zapłon przestawiło i nie funkcjonował w pompie regulator obrotów robił ktoś coś przy pompie?
Witam, czy można gdzies kupic nowy lub używany regulator obrotów do tej pompy? albo podłączyć tą pompe bez regulatora? silnik jest dośc dziwny bo posiada 6 końcó uzwojeń... ma ktoś jakis pomysł na to?
Hej Zrobiłem swap silnika ze stara 742 do ciągnika. No i tak sobie już trochę nabiłem motogodzin. Jest tylko jeden problem, mianowicie kiedy ciągnik zapala się w zimie odpali od strzała ale dziwnie terkocze wcale nie reaguje na dodawanie gazu. Trzeba go zgasić i zapalić jeszcze raz. Podobna sytuacja z tym terkotaniem występuje kiedy jedzie się na wolny...
Miałem u siebie w Meganie 1.9d ten sam problem . Ponieważ pompa jest podobna (Bosch VE) to i przyczyna może być ta sama ,ale u mnie po paru dniach jeżdżenia samo się na prawiło. Podejrzewam zaciągnięty brud do pompy lub zła praca regulatora obrotów w pompie. Jestem ciekaw co u ciebie szwankuje oczywiście mój samochód nie kopcił. Jak naprawisz to napisz....
Na pewno to Kopernik nie żyje. To prosty silnik z mechanicznym wtryskiem, raczej wątpliwe żeby zassał olej z turbiny zaraz po odpaleniu. Prawdopodobnie regulator obrotów w pompie się zacina i tyle.
Do HenrykK3. To nie ma żadnego znaczenia. Do pompy jest w tej chwili doprowadzone napięcie 230V 50Hz z gniazdka. Jeżeli ustawię pompę na 4 to jej obroty są 100%, jeżeli na 1 to 25%. Ja chcę aby regulator sterował obrotami pompy w pełnym jej zakresie 0-100%, w sposób ciągły w zależności od obrotów dmuchawy, czyli ustawiam na 4, a napięcie do pompy daję...
Zawory sprawdzane i wyregulowane stan oleju jest Dziś z kuzynem mechanikiem osobowych aut trochę grzebaliśmy i on stwierdził , że to będzie win a regulatora obrotów w pompie ale on jest nowy i pompiarz mi nic z tym nie zrobi i nie wiem czy może być jeszcze inny powód?
Witam. To bardziej takie luźne rozważania. Mechaniczny regulator kąta wtrysku powiązany z obrotami silnika. Czy da się coś takiego zbudować i zamontować przed pompą wtryskową, jakieś pomysły? Bo utknołem na budowie regulatora jak to powiązać z obrotami
Coś mi się wydaję że ciągniki są wyposażone w samo regulator obrotów i utrzymują zadane obroty. Regulatory obrotów w pompach sekcyjnych służą do regulacji dawki paliwa przy danych obrotach (tzn. zapobiegają "rozbieganiu" się silnika), nie jest to na tej zasadzie że pompa sobie sama "dodaje gazu" gdy spadną obroty. Gdyby się tak zastanowić to rozwiązanie...
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
A co znajduje się pod regulatorem obrotów czy to pompa wtryskowa i wlewem oleju do silnika sam nie wiem jest to jakiś czujnik bo jest tam pin na wsuwke
Dawno temu na Youtubie był filmik w którym ktoś pokazał pilarkę tarczową napędzaną silnikiem spalinowym (turbodieslem). No ale pilarka łańcuchowa? Podobno są ze silnikiem czterosuwowym, ale z silnikiem Diesla? Problem polega na tym, że silnik o zapłonie samoczynnym wymaga wytrzymalszego wału korbowego, tłoka i kadłuba, co przekłada się na większy ciężar...
Zawór na grzejniki to tylko awaryjne rozwiązanie na lato, czasami chciałbym zagrzać (wstępnie lub zasadniczo) wodę bez udziału grzałki. Jak go zostawię to nie zaburzy to pomysłu ze wspomnianym przez Ciebie regulatorem? Mam regulator obrotów przy pompie CO (włączenie/wyłączenie przy 25C) i chcę go zmienić na regulator CO CWU, gdzie pompa CWU dobija/odcina...
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Pompa jaki rodzaj silnika posiada ? Komutatorowy na 230V AC ? Jak tak to można zastosować regulator mocy jak w odkurzaczu :)
To nie jest żadna pompa, tylko regulator obrotów z łopatkami do smarowania rozbryzgowego.
Podczas prób odpalania z rozrusznika paliwo wraca do zbiornika? Tak samo pompując ręczną pompką. Możliwe, że zaciął się regulator obrotów w pompie, ukryty pod kwadratowym dekielkiem z boku pompy przykręcony na 4 śrubki na śrubokręt, powinna być plomba. Odkręć i w momencie gdy nie chce odpalić spróbować ruszyć nim. Olej w pompie zmieniałeś, zmieniasz?
Po przeczytaniu wszystkich porad przez użytkowników najbliższa jest sprawa wymiany regulatora obrotów, po wymianie na inny objawy nie ustąpiły. Cały czas jest sygnał z regulatora na pompe. Proszę o pomoc z góry dziekuję.
W tym silniku bylo stosowanych kilka pomp wtryskowych, dlatego mogę się mylić ale jeżeli ten drugi przewód dochodzi do elementu znajdującego się u dolu pompy po prawej stronie to dotyczy to regulatora podwyższobych obrotów na zimnym silniku.Przyczyną losowości rozruchu może być uszkodzenie zasilania świec żarowych,przekaźnik lub niepewny styk za nim...
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
Podpinam się do tematu. Chciał bym zmniejszyć dawkę max, bo dymi zanim wejdzie na obroty.
Miarki znaczy się, jedna jest od oleju i druga jedna w pompie druga w regulatorze obrotów. Odpowietrzaj po kolei najpierw filtry potem pompę. :D
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
podmieniałem regulator ze starej pompy. objaw pozostał z tym że na podmienionym regulatorze delikatnie faluja obroty. Auto przez ponad pol roku stało, po remoncie pompy i wtrysków nie bylo zatankowane wiecej niz kilka litrów. Czy moze byc przyczyną zasyfiona pompka w baku? czy w ogole taka tam jest?
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Pompki do wody małej mocy mają silniki synchroniczne, ich obroty zależą od częstotliwości przebiegu zasilającego. Regulator mocy (PWM, fazowy) nie będzie działać.
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Jeżeli obroty silnika wychodzą poza skalę obrotomierza, to na 99% trzeba zawieść pompę wtryskową do naprawy. Wszystko wskazuje na uszkodzony regulator odśrodkowy.
Są takie silniki , bo takie jest dostępne napięcie . Np. w samochodach do napędu pomp hydraulicznych .
Moim zdaniem tylko sprawa w pompie (uszkdzony regulator obrotów) Pozdrawiam.
Może to nie regulator się blokuje a bardziej dźwigienka idąca do pompy lub sama pompa wtryskowa? Takie silniki często latami stoją pod chmurką więc warto zacząć od wymiany oleju.
a wiecie jaki ja widziałem motyw:D głupie pytanie - nie wiecie :D Jakieś 13 lat temu kolega mial golfa I w dieslu . Zalał nowy olej do niego ale zalał za dużo (pod korek) :D . Jedziemy nagle golf dostał mega cisnienia :) dynamika się zmieniła minimum 40 % na plus . Koleś stanął na swiatłach silnik dostał mega obroty , chciał zgasić kluczykiem i nie...
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Mam do sprzedania pompę wtryskową z regulatorem obrotów do silnika S-60 (papaja 14 KM , charakterystyczne dla tego silnika to że wszystkie oryginalnie śrubki ma ma klucz 14 mm i dwa koła zamachowe ( chyba że ktoś jedno zdjął)) oraz wtryskiwacz . Wszystko sprawne.
Witam. Mam może i durne pytanie, ale zapytam. Mam pompę glebinową ( w sumie to miałem), IBO SDM 3-15 1,1 KW. Silnik pompy zaczął mi wybijać rożnicowke, wymieniłem przewód - nic nie pomogło, wymieniłem silnik- pomogło do czasu wystąpienia ponownie tego problemu. Doszedłem do wniosku że mam za mocną pompę do instalacji. Pompa się męczy bo nie może wypchać...
Myślałem raczej o jakimś silniku krokowym zprzekładnia ślimakową ale nie mam pojecia jak tym sterować To się wiąże z mikrokontrolerami, algorytmem PID itp. Ten silnik z czego pochodzi, ma jakieś tabliczki ? Jeżeli to oryginalny silnik od agregatu to regulator stałej prędkości ma wewnątrz pompy wtryskowej.
TAK masz problem z regulatorem w pompie.
A jak wygląda kwestia regulatorów obrotów? Dobrze podejrzewam?: W dieslu od biedy orginalny regulator w pompie, lepiej pewnie trzeba przerobić, albo poszukać wersji pompy od takich W benzyniaku, albo regulator odśrodkowy, albo elektronika? Legalnie LPG w takim wynalazku to chyba UDT i inne cuda? Ja nie mówię o różnicy z przeliczenia kW na KM, tylko...
Chyba zaradziłem problemowi. Zamontowałem regulator obrotów silnika. Wyregulowałem tak, że pompa ma mniejszą moc i dopompowuje zbiornik wyrównawczy w takim zakresie w jakim pobierana jest woda przez system nawadniający, Dziękuję za współpracę. Zamykam temat.
Silnik od pompy wody MHI 1300 1,3 kw/230 v nie wiem ile ma obrotów na minutę nie pisze nigdzie ile ma
A regulator obrotów w dieslu w pompie rzędowej [ursus c-360] jak działa? Ps. W dieslu czym więcej paliwa tym wyższe obroty?
Tak właśnie zrobiłem z CDS wyciąłem otwór i zamontowałem wentyl z regulatorem obrotów przy pompie ciepła. Tutaj chciałem podobne rozwiązanie. Wracając do tematu, po odjęciu światła 12 żarówek po 60W do utrzymania zostaje około 800W mocy ciągłej. Znalazłem przetwornicę z wyjściem na akumulator firmy VOLT z czystym sinusem, zastanawiam się tylko co to...
Nie rozumiem po co chcesz regulować obroty pompy głębinowej ? Zmieniając obroty prędkość zmienisz jej charakterystykę . do jednofazowych silników są inne regulatory ,ale spróbuj podłączyć do tego może nie zobaczy asymetrii na odbiorze choć wątpię ale spróbuj .
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Pewnie że się da. Dobre pompy to grundfos. Najlepiej z automatycznym regulatorem mocy. Pompa sama dobiera obroty w zależności od potrzeb, co daje też oszczędności w zużyciu energii. Koszt jakieś 400-700 zł. Opcja inna to krajowa pompa z Leszna firmy LFP. Moc 100W (cena jakieś max 140 zł) jest dla większości układów z zapasem. Pompa ta ma mechaniczny...
Idzie zima, a ja rozpocząłem grzanie kominkiem. Że nie przynosiło mi efektu, postanowiłem testować grzanie. Tak więc rezultat pojawił się odrazu jak pompę pomiędzy kominkiem, a wymiennikiem załączyłem na stałe, a pompę na grzejniki sterowaną, z regulatora. Obie pompy na minimalnych obrotach. Efekt natychmiastowy. Teraz buduje sterowanie pomp na regulatorach...
A wtryskiwacze sa dobrze założone. I przy schodzeniu z obrotów regulator odcina paliwo i te nie jest podawane na wtryskiwacze.
Rozumiem, co prawda Kia była tankowana najpóźniej, jak się oświeciła rezerwa, to może mimo wszystko być podobnie. Wiesz może, jak sprawdzić taki regulator?
Jest to pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o zmiennej wydajności, regulowanej hydraulicznie. Podłączenie przewodów tłocznych i ssawnych uzależnione jest od kierunku obrotów (w prawo albo w lewo). Fabrycznie - kierunek obrotów powinien być zaznaczony na korpusie, od strony napędu, prawdopodobnie będzie "w prawo". Do prawidłowe j pracy pompy potrzebny...
Mosfet dajesz by wzmocnić sygnał bo to co masz ten generator ma wydajność prądową poniżej 100mA wiec bezpośrednio jak podłączysz nie uruchomisz pompki bo za mały prąd a spalisz generator. Zwykły regulator obrotów PWM odpada bo ta pompa nie ma silnika DC tam jest elektromagnetyczny tłoczek potrzebuje prądu w impulsach. Transformator 230/12V prąd wyprostowany...
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Mam ten sam problem gaśnie jak się nogrzeje,wtryski wymienione ,regulator pompy wymieniony i dalej gaśnie jak się dobrze nagrzeje,ale jak utrzymię obroty ok1500 na postoju to nie zgaśnie pomocy iveco 2,3 2007r
Pompa wtryskowa, a dokładnie to regulator odśrodkowy w pompie wtryskowej. Od niego zależą obroty silnika.
regulator obrotów pompy objawy regulator obrotów pompy obiegowej regulator obrotów pompy wtryskowej
cyfra moduł coding ibiza amica wymiana pompy
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Volvo 1.6 T4 2015 - Szarpanie po wymianie rozrządu Usterki i naprawa modułu silnika Dyson V15