Jeśli środek gwiazdy nie jest połączony z N to regulatory nie będą niezależne i będzie się na nich pojawiać napięcie powyżej maksymalnego. Triak grzeje się od przepływającego prądu wersja na 4kW powinna mieć mocniejszy triak i większy radiator, niestety chińczycy lubią zaoszczędzić na radiatorze i tak może się przegrzewać. Rezystory pewnie grzały sie...
Rozbierz silnik i sam sobie ustalisz rozpiskę - połączenia proste jak budowa cepa :) Dwa lub trzy przewody ze stojana, dwa ze szczotek, czasem dwa z termika i dwa z tachometru. Również za pomocą zwykłego omomierza to ustalisz. Zdecydowanie trudniejsza jest budowa regulatora obrotów ze sprzężeniem zwrotnym.
Niestety, ale przy regulatorze masz spadek zasilania i mocy silnika - tak jak wnioskujesz. Albo przekładnia, albo inna tarcza lub inna maszyna dedykowania do tarczy. Można też spróbować zastosować prosty regulator AVT422 może da radę.
Jest to silnik szczotkowy więc najłatwiej będzie zastosować regulator na triaku np: https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Silnik posiada 8 szt przewodów . Chciałbym go uruchomić, ale nie wiem jak podłączyć go. Nie wiem, które uzwojenia są główne, które rozruchowe. Proszę o informacje oraz jakiś schemat podłączenia tego silnika, żeby można było wykorzystać jego możliwości - różne prędkości obrotowe oraz kierunek . Silnik był stosowany w pralce np. Siemens Siwamat Plus...
Dzień dobry W pralce Siemens SI14-44 wyświetla mi się błąd F43. Doczytałem się, jak to zresetować, ale problem powrócił. Wg jednej ze stron internetowych oznacza to, że "jednostka zasilania nie włącza się"; fizyczny efekt jest taki, że bęben nie obraca się. Doczytałem się, że w kilku innych modelach Siemensa błąd ten będzie oznaczał, że trzeba wymienić...
Wymień wentylator albo zastosuj regulator obrotów, programowo nie da się sterować obrotami. Z ilością stron nie przesadzaj.
robiłem regulator do prądnicy siemens 30kv i przy obrotach 800obr dawała 380v na biegu jałowym ,znamionowe 1500obr, miała ciekawe rozwiązania bo bez szczotek ,kupiłem ją uszkodzoną ze spalonym regulatorem i stojanem wzbudzenia naprawdę jebitna maszyna,wzbudzany był [wirnik] alternatora który stał w miejscu,a dalej na osi kręci się stojan i djody co...
Ma pokrętło regulatora obrotów wirowania z pozycją "0". Jednak trudno mi uwierzyć żeby po kilku latach używania, właścicielka nagle zapomniała o tej funkcji.
1. Czyli jak np u mnie bede mial temperature mierzona 20-22 stopnie a zadana zalozmy 30 to nie potrzebuje zadnego wzmacniacza? Wzmacniacz nie potrzebujesz nawet jak będziesz miał ustawione 99°C. Z tym, że masz mniejszy przedział w sterowniku w którym program działa. Na wejściu wykorzystasz tylko zakres 0-1V a masz dostępny 0-10V. Łatwiej będzie skorygować...
AVT1007 nie ma wyjścia na komutator tylko właśnie na cewki o których piszesz. Dopkładniej jedno wyjście z cewki podłączasz do jednej szczotki, drugie wyjście z tej cewki do regulatora AVT. Analogicznie z druga cewka. A powodem startowania na wysokich obrotach jest pewnie dławik, zamontowany w robocie, nie sterownik.
Przydałby się regulator obrotów, jak go podłączysz bezpośrednio do sieci, to może ulec rozbieganiu i spaleniu. Nie mam pod ręką schematu pralki z tym konkretnie silnikiem, ale na początek możesz zlokalizować zaciski stojana i wirnika. Widzę kolega mnie ubiegł, na filmiku też ładnie wyjaśnione.
Mam obecnie problem z taką lodówką SIEMENS jak Twoja po mniej więcej 7 latach użytkowania. Zaczęło się od okresowych alarmów temperatury zamrażalnika. Potem sprężarka zaczęła głośniej pracować, załączać się bardzo często i wpadać w takie dziwne wibracje. Wyjąłem z zabudowy. Pierwsza moja obserwacja to zakurzony otwór wlotowy powietrza na dole przy kratce....
Nie tyle mocą co momentem obrotowym. Silnik równoległy (?) uniwersalny. Moment obrotowy w tych silnikach jest staly, przynajmiej w zakresie obrotow od 1000 rpm wzwyz. środku jest na wirniku koło łopatkowe wentylatora, Trochę wentylator, jak i hamulec powietrzny , zapobiegajacy rozbieganiu sie silnika przy urwaniu paska. Tak czy siak silnik winien być...
Witam, W Fujitsu-Siemens Pi 3540 nie włącza się wentylator. Wyeliminowałem zabrudzenie bo jest prawie sterylny. Wentylator nie jest zatarty, łopatki działają lekko. Działa na napięciu z zewnątrz. Temperatura procesora osiąga do 60 stopni przy lekkim stresie, a wentylator stoi. Przypuszczam, że problem leży w regulatorze obrotów, prawdopodobnie jest...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
A ja stawiam na sterownik pompy. Pewnie się tranzystor przepalił Widziałeś w pompie CR sterownik? Bo ja nie. To nie Bosch VP44 w BMW czy w Oplu. REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem Akurat ten regulator jest bez sitka, opiłki przepuszcza. Są regulatory z sitkiem. Sam...
Jeszcze raz dziękuję użytkownikowi krzychu1985^ za zainteresowanie tematem. Prosiłbym jeszcze o odpowiedź na poniższe pytania - z góry zaznaczam, iż nie jestem z zawodu elektronikiem więc proszę o "nie zmieszanie mnie z błotem": 1. Mam problem ze znalezieniem odpowiedniego zasilacza by podnieść napięcie w ogniwach (wzbudzić je), więc jeszcze dopytam...
Witam Wszystkich Mam problem z z samochodem Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM DW10DT układ wtrysku Siemens otóż samochód po odpaleniu ma nierówne obroty biegu jałowego , jeżeli podniosę obroty do np 3000 i powoli zejde na wolne jest ok silnik pracuje równo przez ok 5 min po czym stopniowo zaczyna falować aż w końcu zgaśnie. po podłączeniu testera ciśnienie...
Koledzy po zimnym uruchomieniu silnika tzn. rano po nocy, lub po wychłodzeniu silnika podczas dłuższego postoju, po przejechaniu paruset metrów, około 2 minuty następuje spadek obrotów silnika do zera i wyłącza się. Parę razy też zdarzyło się że falowały obroty na biegu jałowym. Po ponownym uruchomieniu silnika już nie następuje ponowne wyłączenie silnika....
Witam wszystkich ! MK4 1.8T 150KM + sekwencja LPG Od około 2 miesięcy nie moge poradzić sobie z gaśnieciem. Problem polega na tym, że nie zawsze gdy jade np. stałą prędkością 80km/h (prędkość nie ma znaczenia) w trakcie jazdy nagle pedał gazu nie reaguje tak jakby brakło paliwa lub prądu po wciśnieciu na sprzęgło auto gaśnie a jak wcisne sprzęgło i...
Widzę że dla ciebie to "kaszka z mleczkiem" prościawka, zaadaptować i po sprawie. Pytanie tylko czy to będzie pasować do charakterystyki twojego silnika. To że chodziło z jakimś silnikiem nie znaczy że w każdym innym się sprawdzi. Wystarczy że regulator odśrodkowy do jakichś obrotów będzie regulował z większym kątem a powyżej jakichś tam obrotów z mniejszym...
Witaj. Twój problem może mieć przyczynę w postaci ustawionych za małych czasów rozpędzania i/lub hamowania. Przy za małym czasie rozpędzania, falownik może wpadać w oscylację, a silnik może nie ruszyć z miejsca, lub ruszyć na kawałek obrotu i zatrzymać się. Przy za małym czasie hamowania może pojawić się nadmierne napięcie na obwodzie pośrednim i odpowiedni...
Witam. Szukam sposobu na płynna regulacje prędkości obrotów niewielkiego silnika dc (12 V, prąd do 1 A) za pomocą sterownika Logo a dokładnie modułu z wyjściem analogowym. Sygnał wyjsciowy 0-10V. Program ma za zadanie zwiekszac sygnał analog. tak długo jak długo na jednym z wejśc jest 1. Po zaniknięciu sygnału wejsciowego powinien utrzymac sygnał analog...
Witam pacjent peugeot 307 2.0 hdi RHY 2001 r Siemens .Podczas jazdy silnik stracił moc nie zapaliły się żadne kontrolki. Po najechaniu na pobocze zgłaszaniu i odpaleniu auta dodałem gazu silnik się nie wkręca w obroty tylko powoli A jak dojdzie do 4 tysięcy i puszce gaz to gaśnie. Byłem u mechanika popiół pod komputer i pokazało błędy o ciśnieniu paliwa...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
LOGO nie wysterujesz przez internet ot tak sobie. Jest to możliwe ale wymaga włożenia dużo pracy, protokoły nie są publiczne i brak gotowej aplikacji. To nie prawda. Mała aplikacja służąca do zdalnego zarządzania sterownikiem LOGO 0BA7 po przez internet. Sterownik w pełni nadaje się do systemu inteligentnego domu jak i do sterownika logicznego. Wykorzystując...
Witam, Samochód jak w temacie, E36 z 93 roku, silnik M50B20 z Vanosem na osprzęcie Siemens-a. Instalacja gazowa STAG 300 Gdy próbuję go odpalić na benzyne na zimnym silniku, rozrusznik kręci dość energicznie ale nie słychać żeby łapał. Dopiero po ponownej próbie odpalenia silnik załapuje na 10-15 sekund utrzymując obroty poniżej 500/min, strasznie falując...
Witam, mam taki problem że jak jest chłodno na zewnątrz np z rana, auto stoi dłużej, silnik jest mocno wystudzony to po odpaleniu i przejechaniu się kawałek, obroty spadają do tych jałowych 880, ale wskazówka od temp. stoi. Pojawia się wówczas efekt "wypadania zapłonu", tj rzucanie silnikiem i "pyrkanie z wydechu", gdy się auto konkretnie nagrzeje,...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Wczoraj założyłem drugi sterownik mój byl KEN a teraz jest SIEMENS i tak odpalanie bez zmian nadal ma naloty jak przy zbyt wczesnym zapłonie odbija w drugą stronę. Co do regulatora ciśnienia byl tam wlozony Topran bez jakich kolwiek oznaczeni teraz siedzi Bosch na 3 bary zakladalem tez Boscha na 4 bary na każdym chodzi. Niewiem jaki tam powinien byc...
Chciałbym wszystkim bardzo serdecznie podziękowac za wkład w dyskusję i pomoc, ktora naprawdę się przydała. Każda wypowiedź wnosiła coś do tematu, ponieważ jeśli nawet nie była trafna, to ktoś inny to prostował i tak dyskusja mogła się pogłębiać. Podciśnienia nie ma już w zbiorniku, silnika nie dusi tak jak wcześniej na wolnych obrotach, więc z tego...
Jeśli silnik ma na wirniku 3 pierścienie to jest to właśnie silnik pierścieniowy. Jeśli te pierścienie zewrzeć, to pracuje analogicznie do silnika klatkowego indukcyjnego, czyli zwykłego silnika. Jeśli te pierścienie połączyć razem przez 3 jednakowe opory, to obroty się zmniejszą. Reguluje się przez przełączanie oporów, stopniowo. Istnieją też regulatory...
jest to silnik 1 fazowy z kondensatorem do rozruchu oba silniki pobierają na pełnej mocy ok 2A przy napieciu 220V. Co do sterowania wizualizacja będzie zrobiona na panelu dotykowym siemens który będzie wisiał w domu na ścianie. Panel jest już sprzężony z kontrolerem który już wykonuje część pracy. Mam 5 nóżek aktualnie oprogramowanych jako wyjścia zwierające...
jaka szkoda że już nie mam tego golfa bo bym jeszcze raz sprawdził aczkolwiek też miałem niezłe boje z tym Digijetem i moje wnioski z badania tego wtrysku są takie: - czujnik temp służy do korekcji czasu wtrysku przy rozruchu żeby podać odpowiednio wzbogaconą mieszankę dla zimnego silnika i właściwą dla ciepłego zanim się nie nagrzeje sonda i stąd trudność...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Dzięki za odpowiedzi bardzo pomogło. Wieczorem oczywiście podczas rozruchu załatwiłem triak i mostek silnik podłączony jako szeregowy (zostawiłem potencjometr gdzieś na połowie wyłączyłem a później włączyłem nie skęcając potencjometru na minimum). Dzisiaj do autotransformatora podłączyłem mostek na uzwojenie bocznikowe 170V (tylko tyle daje trafo) prąd...
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Sterownik zastosowany w maszynie to siemens CPU 317-2DP. Enkoder jest zainstalowany na zębatce napędzającej rolki pieca. Przy czas cyklu 65min (falowniki wysterowane są ok 90Hz) pełen obrót wałku enkodera trwa ok 10s. Według mnie to przy zmianie czasy cyklu ok 4 razy, dynamika układu (która jest dobrana na posuwy wolne) nie jest w stanie wyregulować...
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
Potrzebuję pomocy z moją Laguną '95, silnik F3P 1,8 mono wtrysk Boscha, ECU Siemens. Auto ma LPG Bingo S, ale dla celów diagnostycznych całkowicie odłączyłem centralkę i zmostkowałem zasilanie wtryskiwacza - więc gaz nie powinien mieć znaczenie dla zdiagnozowania. Problem jest następujący, rano zapala za drugim razem, natomiast jak odpali, to niezależnie...
R1693 oraz R1694 i R1691 to oporniki wiekszej mocy chyba 1w. Te elmenty miedzy bazami wlasnie nie wiem co to jest. Caly ten prostokat oznaczony B1690 to silnik SIEMENS'a jest on przylutowany do plytki i nie wiem co jest w srodku ma tylko 11 wyprowadzen i tyle wiem. Nic nie moglem pomylic bo to gotowy fabryczny uklad z oscyloskopu tektronixa. (ja go...
Witam, mam taki problem z e39, że po postoju powyżej 15 minut do prawie całkowitego wystygnięcia kręci około 4-8 sekund zanim odpali. Auto z rana zawsze pali na dotyk, po zgaszeniu ciepłego też, problem jest tylko po odczekaniu. Co zostało wymienione na nowe: Czujnik wału i wałka org. siemens. Czujnik temperatury org. bmw, regulator ciśnienia na listwie...
Kolego od 20 16v tobier moge poradzic pare zeczy. Napisz czy autko rowno smiga na wolnych obrotach i czy nie sa za niskie. Jezeli chodzi oki to warto przemyslec sprawe od strony najprostszej. Sterowanie wolnymi obrotami to silniczek krokowy. Iskra to cewki zaplonowe nakladane na swiece BREMI DENSO SAGEM. Wtryski na listwie bez regulatora cisnienia....
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Nie jest wiec tak, ze kombinuje bez niczyjej pomocy, ale majac tylko chwile staram sie zrobic to co moge zakonczyc w ciagu jednego dnia i chociaz wykluczyc te elementy. Porady sa bardzo pomocne, ale prosze rowniez o wyrozumialosc i cierpliwosc, bo czasu brak. Do tego robie to sam, wiec mam tez ograniczony warsztat i nie wszystko pod reka. Sorry, już...
Idea regulacji jest dobra tylko pozostaje kwestia samego urzadzenia. Jeżeli jest to palenisko wielkości stołu to ma wentylator mocy około 1kW i nieopłacalne jest montowanie falownika (przynajmniej w moim odczuciu). Dla dużych stanowisk lub wyrobu o dużych wymaganiach (wyszukana technologia itp.) ma to sens ale tez pod warunkiem że będzie na siebie zarabiać...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Kolega Błażej dobrze Ci radzi. Więcej się namęczysz i nawku....z oryginalnym sterownikiem niż z gotowym układem dostępnym w sklepach internetowych np. z AVT 1007 który według mnie najbardziej nadaje się do regulacji takowego silnika w zastosowaniu innym niż pralka i wcale nie jest drogi - jeśli się nie mylę to kosztuje około 30 zł. Inna bajka to mała...
Problem dłuższego kręcenia i puszczania białego bąka występuje tylko przy pierwszym rozruchu i to co jakiś czas. Na ciepłym silniku pali elegancko i nie puszcza nigdy bąka. Może czujnik położenia wału do wykręcenia i przeczyszczenia? Zapomniałem napisać, że układ paliwowy Siemensa. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest ok Jak go sprawdzić? Może na załączonym...
Witam wszystkich forumowiczow. Problem z moim autem polegana tym ze czasami gasnie po puszczeniu gazu. Odpala normalnie,silnik chodzi rowno na wolnych obrotach lecz po przegazowaniu gasnie. Antipollution,ani check sie nie zapala,po prostu gasnie po czym moge do normalnie odpalic ale dalej jest to samo. Czasami sie uspokoi i przez krotki czas jest ok...
Witam, mam trochę części i nie tylko :wink: na sprzedaż... Zanim jednak powystawiam wszystko na aukcjach postanowiłem sprawdzić czy jest jakiekolwiek zainteresowanie tego typu sprzętem jeszcze... Do cen towarów należy doliczyć koszt wysyłki za pobraniem, chyba że jest napisane "cena z wysyłką". Koszt wysyłki można obliczyć zgodnie z wybranymi przez...
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina immo. Sprawdzony i nasmarowany rozrusznik,wymienione...
Witam. Zastanawiam się nad rozwiązaniem następującego problemu: Jak najlepiej zasterować pompą aby na jej wyjściu było zawsze stałe ciśnienie wody. Tzn aby pompa dostarczała do układu zawsze to samo zadane ciśnienie, bez względu na ilość pobieranej wody. Pobór wody w czasie jest zmienny i zależny od różnych punktów odbiorczych sterowanych zaworami dwustanowymi...
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym się dopytać co nieco bo już nie wiem co mam zrobić.... Posiadam terminal HP T5720 z modyfikacją dysku wg topica z elektrody. Zainstalowane Systemy Windows XP Pro SP3 ( Modyfikacja o nazwie WindowZ V2 2010) oraz Linux Antix MX-14. Przy korzystaniu z tych systemów ( obojętnie który) Terminal po jakimś czasie (ok...
siemens obrotów regulator obrotów obrotów wentylatora regulator siemens
alarm super forteca instrukcja barwa dźwięku yamaha wyświetlacz brother
programować motorola mt2100 wzmacniacz audio
Modecom FreeWAY CX 9.3 Plus – brak uruchamiania po włożeniu karty SD, FAT32, SDHC, usterka gniazda Oprogramowanie PG381 1.1.4 do piekarnika Amica – dostępność firmware, serwis, ryzyka