Czy przez taki prosty regulator obrotów PWM da się coś takiego zrobić? Nie da się, musi być falownik. Czy do benzyniaka wlewasz ON (Diesel)?
A regulator obrotów w dieslu w pompie rzędowej [ursus c-360] jak działa? Ps. W dieslu czym więcej paliwa tym wyższe obroty?
A jak wygląda kwestia regulatorów obrotów? Dobrze podejrzewam?: W dieslu od biedy orginalny regulator w pompie, lepiej pewnie trzeba przerobić, albo poszukać wersji pompy od takich W benzyniaku, albo regulator odśrodkowy, albo elektronika? Legalnie LPG w takim wynalazku to chyba UDT i inne cuda? Ja nie mówię o różnicy z przeliczenia kW na KM, tylko...
a regulator napięcia w alternatorze sprawdzałes, jeśli światła tez lekko przygasaja na wolnych obrotach w ryt,ie tego falowania to na 100% regulator napiecia do wymiany - miałem to samo w astrze2 tyle ze diesel z 2000 r - wymienilem i jest po sprawie były skoki napięcia pradu ładowania pomiedzy 13,7 do 14,4 V - zmieniały się bardzo szybko - pomierz...
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Kolego a jaki to jest silnik ?? To nie jest oryginalny MF 70 , nie jest to diesel jaki był w MF i nie jest to silnik MF72 benzynowy czterosuwowy . Jaki by to nie był to jest to dźwignia regulatora obrotów. W silniku gaźnikowym jest to podłączone zestawem dźwigni i sprężynek z gaźnikiem, a w dieslu z pompą wtryskową. Popatrz czy tam nie ma gdzie podłączyć...
Też nie do końca tylko diesel,. Kwestia regulatora obrotów , dobrze zaprojektowany silnik z regulatorem bedzie poprawnie działał i na benzynie ropie czy gazie, na oczyszczalniach pracują silniki z zapłonem iskrowym na biogaz i 800kW, regulator może być i mechaniczny, tak jest to rozwiązane w wojskowych pab2 benzynowych jak i pad8 diesla i tam to działa...
Ja bynajmniej takim chodem bym się nie przejmował , w mojej c 360 praca brzmi podobnie a i obsługując [dawniej ]ZNMR ,gdzie wymiana silników [szczególnie przez PGR] była na porządku dziennym , silniki często pracowały z takim odgłosem [ odczucia szarpania]. Jak wspomniałem wcześniej w moim Ursusie szarpanie na wolnych obrotach zaczęło się po wymianie...
Jeśli już coś takiego budować i żeby nie trzeba było regulatorów obrotów to na dieslu To się tak robi że montuj się tempomat a częstotliwośc wchodzi jako sygnał prędkości. W tym silniku występuje tempomat jako oddzielny moduł na podłużnicy. Tylko niech się autor pochwali jakiej mocy jest prądnica? Bo to ważne.
Ale tu Kolego opisujesz inny powód. Jeżeli silnik zaciągnie olej do dolotu i na nim pracuje to regulator obrotów nie ma nic do rzeczy.
W jaki sposób silnik zwiększa obroty skoro jest jedna i ta sama dawka paliwa. Myśle o starym prostym silniku z mechanicznym regulatorem obrotów np.w ursus c 360
Witam, jeśli silnik ciągnika to Diesel to ma regulator obrotów, nie piszcie bzdur. Problem w tym że to regulator mechaniczny i żeby zadziałał obroty muszą trochę się zmniejszyć i nie ma na to rady.
Witam U mnie w pracy do sterowania obrotami diesla (190kW) używamy regulatorów woodward'a Jest to dość proste i niezawodne rozwiązanie. [url=http://www.woodward.com/engine/dies...
Silnik przerywa? Jeżeli tak są nieszczelności w układzie paliwowym. Inna opcja, to za niskie obroty na zimnym silniku, jeżeli jest regulator obrotów może być uszkodzony, lub do ustawienia.
Dawno temu na Youtubie był filmik w którym ktoś pokazał pilarkę tarczową napędzaną silnikiem spalinowym (turbodieslem). No ale pilarka łańcuchowa? Podobno są ze silnikiem czterosuwowym, ale z silnikiem Diesla? Problem polega na tym, że silnik o zapłonie samoczynnym wymaga wytrzymalszego wału korbowego, tłoka i kadłuba, co przekłada się na większy ciężar...
Skoro nie ma szczotek, to jest to prądnica asynchroniczna. Napięcie jest zależne od obrotów. Nie ma AVR, pośrednio za napięcie odpowiada nie regulator napięcia a regulator obrotów silnika. Powinieneś się skupić na samym silniku, a właściwie na jego obrotach i regulatorze obrotów silnika. tam prawdopodobnie będzie usterka.
filttry kabinowe 3 szt! czy były wymieniane? jak tak to padł regulator obrotów znajdujacu sie kolo silnika
Dobry olej nie tworzy nagaru. Źle pierścienie dobrane do tulei i silnik nie był docierany. Niedotarty pierścień ma małą powierzchnię odprowadzania ciepła, powstają lokalne ogniska na których się przypala olej. Pierścienie uszczelniające są za sztywne, za duży zamek po wyjęciu z cylindra. Ile mm ma odstęp pomiędzy końcami pierścienia po wyjęciu z cylindra...
Obroty silnika hydraulicznego można by jeszcze regulować automatycznym regulatorem przepływu, było by to rozwiązanie najbardziej optymalne na które obroty silnika diezla nie miały by większego wpływu.
Ale odróżniasz agregat przemysłowy od marketowego? Bardzo często używają tych przyczep jak mają pracę powyżej kilku godzin. Tam są takie agregaty jak w większości Dat Center zapewne jakie Caterpillery i cały układ stabilizacji napiecia do tego jest jeszcze UPS. Magia tkwi w falowniku. Teoretycznie można je wpiąć nawet bezprzerwowo Silnik Diesla z obrotami...
Na myśl mi przychodzi zaglądnąć do rozrządu mógł łańcuszek przeskoczyć przy takim zerwaniu na obrotach ? Dodano po 26 Dodam że podczas jazdy ciężko wprowadzić obroty powyżej 2,5 tyś
Tak; jednak jest to półśrodek: co prawda ładowanie jest szybciej rozpoczynane, lecz i tak w zakresie małych obrotów wydajność pozostaje niewielka i niezmieniona. Problemem mogą być: * późne rozpoczynanie ładowania. * mała wydajność na niskich obrotach (częsta praca w polu z małymi obrotami - zbieranie płodów rolnych itp. po zmroku). * mała całkowita...
1800 na jałowych obrotach? W ładowarce chodzi wolnoobrotowy diesel i raczej nie trzeba się spodziewać 6000 jak w TDI czy common rail.
Nie wiem czy wszystkie ale niektóre alternatory (te do diesli z wbudowanym regulatorem chyba) mają złącze z wyprowadzonym sygnałem obrotów. Wystarczy podpiąć odpowiedni obrotomierz.
] Przecież to jest normalne zachowanie silnika Diesla. To o czym mówisz to jest działanie regulatora obrotów który ma za zadanie zachowanie stałych obrotów przy tym samym położeniu pedału gazu.[/quote] ZAchowuje stale obroty zagadzam sie ale samocod powinien przyspieszac?Tak samemu?
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
tak jak juz pisałem. czujnik położenia wału może nie działać przez 1s i auto zgasnie Ja w tym przypadku wymieniłbym na inny czujnik. Przy kreceniu rozrusznikiem cisnienie na listwie powinno byc okolo 250bar, ale z 180bar powinno wystarczec do uruchomienia. Regulatora ciśnienia też nie można wykluczyć. zwylke on powoduje falowanie obrotów w dieslu. Ale...
AVE... Wirówka separacyjna kręci się z prędkością właśnie około tysiąca obrotów na sekundę - oddziela przecież dwa izotopy, gdzie różnica masy między nimi wynosi 1-2 masy neutronów. Całość jest bardzo skomplikowaną konstrukcją zawierającą wiele precyzyjnie regulowanych łożysk magnetycznych. Jest niewielki zakres możliwych prędkości. Przekroczysz maksymalną...
A czemu benzynowy silnik? Jest tyla fajnych starszych wysokoprężnych wolnossących i doładowanych które z elektryki mają zasilany tylko wyłącznik w pompie "stop". Jeśli napęd będzie przekazywane przez dwie skrzynie to masz biegów masę, wykorzystujesz najbardziej ekonomiczne obroty silnika a prędkość w czasie pracy zmieniasz tylko biegami. Pompy wtryskowe...
Wracając do tematu to w samochodach osobowych jest z tym troszkę inaczej tu regulator odśrodkowy jest po to aby zapewnić stabilne obroty biegu jałowego i regulacja jest w bardzo wąskim zakresie i im bardziej silnik słabnie to trzeba mocniej wciskać pedał gazu ale i jest na to sposób w nowszych modelach samochodów jest to tempomat wynik działania jest...
Może pytanie banalne dla znawców tematu. Jak uzyskuje się stałe obroty wałka wyjściowego w traktorze do którego podpinamy taką prądnicę, w zależności od obciążenia prądnicy? Czy to operator sam reguluje obroty dźwignią "gazu" ręcznego, czy też w ciągnikach jest specjalny układ, który po przełączeniu z ręcznej regulacji obrotów przechodzi w tryb automatycznej...
SITO79 - zerknij łaskawie na kolejność postów, kolega o silniku diesla wspomniał już po wypowiedziach do których odnosił się mój post. A co do świec to diesel też ma, żarowe :) A do tematu: jeżeli po puszczeniu gazu na biegu gdy silnik jest nadal napędzany kołami zakłócenia znikają to regulator napięcia odpada - obroty alternatora zależne są od obrotów...
Stycznik do załaczania silnika typu wycieraczki samochodowej (mam takie rozwiązanie przy innym urządzenie i zdaje egzamin w 100% :D) 6A poboru. Silnik z corsy B 2.0l diesel rocznik nieznany. Ma napędzić pompę oleju do betoniarki (grucha stacjonarna).
Jedna, tylko jedna cewka, mam niby jeszcze wyżłobione wejścia na drugą cewkę Ale jej nie mam Albo to diesel, albo to cewka od zapłonu. Pierwsza opcja jest mało realna - gdzie wchodzi przewód od świecy zapłonowej? Wcześniej nie było regulatora, chciałbym założyć żeby zasilić lampkę. Czyli rozumiem to był jakiś "motór" off-roadowy (marka? model?) bez...
Witam w twoim przypadku pasek to priorytet, następnie wykręć szczotkotrzymacz z regulatorem i obejrzyj szczotki i komutator ,obroty mierzone są z alternatora.
Panowie jak już tak sobie rozmawiamy, to mam pytanie co do mondea mk3 2005 2.0tdci a mianowicie przy wiekszych obrotach (3400rpm) w czasie przyspieszania odcina zapłon tak że tylko szarpnie motorem ale po redukcji idzie dalej a czasem go wyłącza komputer nie pokazuje błędów. Czy to może być wina pompy? Bo nie dawno wymieniałem regulator ciśnienia paliwa...
(at)hevet2 Piszesz o rozregulowanej pompie. Za dużej dawce. Co ma dawka nominalna do kopcenia na biegu jałowym? Diesel to nie mieszanki stechiometryczne. Dawkę ustala regulator odśrodkowy w zależności od obrotów i zadanego obciążenia. Zbyt duża dawka nominalna daje dymienie przy gwałtownym wciśnięciu gazu do oporu, kiedy to listwa jedzie do ogranicznika...
Szarpanie spowodowane było złym ciśnieniem paliwa. Po wymianie regulatora(przycinał się) i zbiornika z diesla(dolny spływ) problem został rozwiązany
Myślę, że masz cosik nie tak albo z regulatorem napięcia, albo z alternatorem. Na dłuzej to właśnie te elementy bym prześwietlił. pzdr
W sumie silnik Diesla (dizel) ma zadajnik/nastawnik obrotów, więc po ustawieniu 1200 obrotów silnik powinien takie utrzymywać niezależnie od obciążenia. Z pewnością tak się dzieje z silnikami do ciągników rolniczych. Jeśli prądnica nie przekroczy maksymalnego obciążenia na zadanych obrotach, to silnik powinien sobie poradzić z obciążeniem i utrzymaniem...
Odłączył bym regulator aby sprawdzić czy cięgna sterowania czy to przepustnicą w przypadku gaźnika czy też pompą wtryskową w przypadku diesla nie zacinają się i porównać w obu silnikach jaki opór muszą pokonać aby regulować.
Agregat to stary wojskowy 14.5 kW, sildnik diesel 3 cylindrowy. Myślałem raczej o jakimś silniku krokowym zprzekładnia ślimakową ale nie mam pojecia jak tym sterować
Czepił bym się tego 14,4 na wolnych obrotach a co na większych i wtedy regulator A ile ma być według ciebie? Ma poprawne ładowanie, zresztą pisze gdzieś, że z aku capi siarkowodorem albo się grzeje co mogło by świadczyć o tym, że napięcie ładowania jest za wysokie? A tutaj na forum SEAT'a, ktoś napisał, że akumulator masz za duży pojemnościowo: . Na...
Silnik Andoria diesel Jakie masz przełożenie pomiędzy silnikiem i alternatorem, być może obroty są za niskie i dla tego nie chce ładować
Dodano po 3 Romoo sprawa stabilizacji napięcia wyjściowego jest załatwiona już jest tam jakiś regulator prosty co steruje wzbudzeniem,mi chodzi o stabilizację obrotów[quote] Przy 1500 obr/min silnik malucha ma malą moc wiec niewiem czy przy wroscie obciazenia go nie zadusisz. Prądnica współpracowala wcześniej z dieslem stad te 1500 obr.Prostrze rozwiazanie...
Witam! Ten zacisk jest w Europie nazywany W i wykorzystywany jako "czujnik obrotów" przy zwykłych dieslach. Zaletą regulatora zewnętrznego (nie w alternatorze) jest to, że napięcie mierzy już w instalacji, a nie na samym alternatorze, przez co spadki na podłączeniach nie grają roli. Musisz do ideału doprowadzić obwody "prądowe", inaczej trzeba wozić...
Podjedź sobie najlepiej do "pompiarzy", ktoś kto zajmuje się tylko układem zasilania diesla ogarnie temat najszybciej. Na mój gust to problem z pompą właśnie.
a wiecie jaki ja widziałem motyw:D głupie pytanie - nie wiecie :D Jakieś 13 lat temu kolega mial golfa I w dieslu . Zalał nowy olej do niego ale zalał za dużo (pod korek) :D . Jedziemy nagle golf dostał mega cisnienia :) dynamika się zmieniła minimum 40 % na plus . Koleś stanął na swiatłach silnik dostał mega obroty , chciał zgasić kluczykiem i nie...
sprawdz szczotki jak to bosh to będą wykręcać się razem z regulatorem gdy mają już słaby kontakt z komutatorem alternator może mieć problemy z wzbydzeniem.
Tylko mnie dziwi czemu wcześniej nie miał takich objawów. I mam diesla nie benzynę. Jak tak to regulator do wymiany, w tamtym tygodniu robiłem coś podobnego.
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Czy chociaż na czkawkę startową ktoś ma jakiś pomysł? Mój wpis wyżej czytałeś? Trzeba, zmienić albo regulator albo silnik. Porównując motoryzacyjnie lejesz do diesla benzynę i dziwisz się że źle działa. ale tylko w jednym, rosyjskojęzycznym zauważyłem taką czkawkę. A tam też regulator od silnika indukcyjnego podłączyli do silnika komutatorowego?
Nie.W serwisie diesla. Dodano po 7 Inny regulator ciśnienia był zamontowany aby sprawdzić ciśnienie,ale nic to nie zmieniło.
Silnikiem 18.5kW odpalanym na raz byłem w stanie zgasić silnik Diesla w agregacie 50KW... W to akurat wierzę :) I domyślam się że była to jakaś Andoria typu S322 lub sw400 :) Ich regulatory to miały taką zwłokę, że cały agregat działał tylko dlatego że było ogromne koło zamachowe, a czasem i tak nie nadążał dodawać gazu :D W nowoczesnym agregacie z...
fakt faktem to mi nie przeszkadza że świeci kontrolka bo po przygazowaniu gaśnie i alternator ładuje, ale co będzie jak przyjdzie zima? obroty mam jak to w dieslu czyli:900 zastanawia mnie jeszcze tej wolny konektor od regulatora napięcia czy nie powinien tam być podłączony dodatkowy przewód.
A jakie Euro spełnia auto typu W201 2,0D z 1987r? Ma starego diesla, diesel ma stary typ rozrusznika, bez planetarki, ma również cztery spore świece grzejne. W zimie, na mrozie, po zagrzaniu świeczek pokręci z trzy-pięć sekund i gotowe. W lecie pół obrotu wału wystarczy. Nie ma żadnej elektroniki prócz radia... I akumulator (nie jakaś wysoka półka)...
Witam! Podłącze się do tematu bo pewnie śledzą go zainteresowani, mam MK5, który ładuje tylko powyżej 3tyś obrotów, potem spada wraz z puszczeniem gazu. Alternator miał zakładany nowy regulator u lokalnego naprawiacza alternatorów, ale było tak samo, potem trafił do wyspecjalizowanej firmy, która stwierdziła że stary regulator był ok i go założyli....
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Z takiego opisu to nic nie można wywnioskować, jak masz automat lub półautomat to masz tzw. "jeża" czyli regulator obrotów na tranzystorze sterowany z panela klimatyzacji, on może być problemem. Często wentylator jest zalewany wodą z podszybia, miałem przypadek że woda w dmuchawie zamarzła i go zablokowała. Odkręć schowek i będziesz miał dobry dostęp.
Uwaga przy rozruchu Diesla akumulator daje setki amper więc obniżenie elektroniczne na akumulatorze raczej odpada ze względu na prądy. Podczas rozruchu alternator nie ładuje akumulatora (zbyt niskie obroty), więc tutaj troszkę "pobłądziłeś". Jak najprościej i najtaniej być pewnym że napięcie ładowania mierzone na zaciskach akumulatora nie przekroczy...
A schodzi z obrotów? bo jak nie zchodzi to moze schodzi? &-))) A poza tym pisz dokładnie jaki model, gaz, benzyna diesel i w szcegółach opisuj problem , a napewno dostaniesz odpowiedz. darek. E tam , gruby perez dobrze napisał.Do czysczenia lub wymiany regulator wolnych obrotów,tzw."krokowiec".silnik 1,3 to napewno benzyna lub lpg
Jeździsz trasy czy tylko po mieście (częste rozruchy)? Może akumulator niedoładowany i regulator podbija napięcie żeby go ładować czym obciąża silnik i ten wchodzi na wyższe obroty. Albo masz jakąś nagrzewnicę elektryczną (o której nie wiesz) i ogrzewanie ustawione na maksa - ona ciągnie sporo prądu więc ECU podkręca obroty silnika bo alternator go...
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Czy pompa wc była wymieniona wraz z regulatorem ciśnienia? Czy wtryskiwacze były kodowane np. IDS-em? Tutaj dość ciekawe rozwiązanie problemu: http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/f... Podczas kręcenia na logach widzi obroty?
Witam Mam pewien problem z autem. Silnik zaczą pracować bardzo głośno dosłownie jak diesel. Bylem u mechanika dzisiaj i powiedział ze nie wie co to ale wydaje mu sie ze to regulator obrotów mówił ze musi rozmontować troche rzeczy aby sie dowiedzieć. Umówiłem sie z nim na następny tydzień. Przeglądałem fora internetowe i natrafiałem często na przypadki...
Witam wszystkich zainteresowanych Posiadam prądnice synchroniczna z Gdańskich Zakładów Okrętowych z roku 1979 o mocy 20 KW 380-220 v na tablicy znamionowej napisane jest 1500 obr. na min.nie posiada regulatora napięcia.ponieważ chciałbym z konstruować mały agregat mam pytanie dla wszystkich którzy są w temacie jaki regulator można zastosować i czy silnik...
Witam posiadam Nissana primere p12 2.2 diesel. Auto odpala normalnie, lecz strasznie szarpie nie równo pracuje na wolnych obrotach. Gdy przytrzymam gaz na 2tys obrotów to faluja do 900 i spowrotem do 2tys. Dodam że podczas wolnych obrotów ciśnienie na rampie wynosi 30mbar. A przy 2tys około 45mbar i faluje do 14mbar. Co może być spowodowane skokami...
Tu masz z yarisa diesla https://obrazki.elektroda.pl/2727818500_... Regulator Bosch F00M 145 332, jak widać ma zacisk S (sense), robiłem w sobotę, trzyma 14,2V na wolnych obrotach
Kosiarka jest nowiuteńka. Pracowała może ze 4 godziny a może nawet tego nie. Filtr jest czysty, świeca mówka. Kosiarka NÓWKA,to co może być zapchane czy niedziałające. No tak, kosiarka. Nie wiem czemu ta wajcha od regulatora obrotów tak nie może stać w miejscu tylko przyspiesza obroty i zwalnia. Myślałem o serwisie ale do Torunia jej nie zawiozę. Zresztą...
Dwa razy miał zakładany nowy regulator cisnienia na pompie i przyuczany, a przy okazji sprawdzane były parametry. Ciśnienie paliwa jest w normie, w momencie szarpnięcia ( spadku obrotów) ciśnienie oczywiście spada. Dodam , ze błędów nie pokazuje. Zastanawia mnie to połączenie spadających obrotów ze sprzęgłem. jeden warsztat specjalizujący sie we Francuzach...
Witam. Mój wujek kupił niedawno sobie ciągnik samoróbczy wykonany na podzespołach samochodu Star 66, a silnik to jednocylindrowy diesel firmy Andoria. Cała instalacja elektryczna została wykonana na podstawie instalacji z ciągnika Ursus C - 330. Światła wszystkie działają dobrze. Problem polega na tym, że po odpaleniu silnika i zwiększeniu jego obrotów,...
Żadne zwarcie nie pojawia się rytmicznie zwłaszcza z idealną częstotliwością. Racja. Po dokładnych obserwacjach muszę przyznać, że czasami te przygasania są różnej częstotliwości, a co do silnika to kręci dobrze (szczególnie, że to diesel). A gdzie szukać regulatora napięcia? Mam to auto od niedawna i jeszcze w nim nie grzebałem. Dzięki za podpowiedzi.
alternator jest niewidoczny, zamontowany na wale silnika, jest to właściwie alternator dwufazowy a regulator ma na zewnątrz Mnie sie wydaje że to nie alternator tylko generator prądu a regulator to nic innego jak opornica nadnapięciowa wiec klasyczny układ jak na kołach zamachowych. Winowajca jest właśnie prąd z generatora za mała częstotliwość.
Ja wiem, że musi trochę zakopcić bo to nie nowy diesel, ale na wolnych obrotach nawet lekkie dodanie gazu powoduje kłęb dymu. Jeszcze zapomniałem dodać, że na rozgrzanym silniku przy oborach ok 500-600 obroty zaczynają falować, ale to pewnie kwestia regulacji regulatora. A też nie chcę dawać tak od razu na sprawdzenie bo dziś to prawie nikt nie potrafi...
Więc tak, nie wiem co tam robi jakiś rezystor oraz gdzie on dokładnie się znajduję więc zacznij od opisania gdzie on jest zamontowany. Druga sprawa to fakt że "wolny" pin na którym jest 7V to nic innego jak pin "W" stosowany w alternatorach diesla do odczytywania prędkości obrotowej silnika. Regulator nie ma żadnego "kalendarza"... W twoim przypadku...
panowie mam problem z alternatorem bosch 120A.mianowicie wzbudza się dopiero na wysokich obrotach.dodam że regulator wymieniony na nowy i to samo.wirnik sprawdzony też ok.auto to vw polo z 2003 r jak się nie mylę i silnik 1.4 diesel.proszę o podpowiedz co tam może jeszcze szwankować.
Witam, Mam problem z dmuchawą w tym autku. Kiedy autko jest zimne wszystko działa jak należy, lecz po nagrzaniu dmuchawa przestaje pracować. Czasem wyboje wpływają na jej działanie/nie działanie. Znalazłem w necie informacje, że dmuchawa znajduje się za schowkiem, zaś regulator nad pedałem gazu, jednak wydaje mi się, że jest to prawda, ale dla silników...
Napięcie to nie problem. Chyba też może być problemem bo 120/208 to jest fazowe i międzyfazowe a w Polsce mamy 230/400. Można użyć tylko połączenia 120/240 ale dostajemy jedna fazę i to taką poskładaną z dwóch 120V. Tu może jeszcze być problem z uziemieniem - jak środek jest uziemiony to trudno to pogodzić z układem TN-C albo TN-S czy TN-C-S które...
Sądzę, że przyczyna w uszkodzonym regulatorze odśrodkowym w pompie wtryskowej, lub przycieraniu sie listwy regulującej sekcje. (nie znam tej marki, ale ufam, ze to diesel) Mogła wilgoć zrobić jakieś problemy korozyjne, pęknąć sprężyna, - można fantazjować. Dlugi postój tutaj pomógł.
witam. hmmmm myślałem nad tym troszke i nic nie wymyslilem. a spraway wyglądają tak : jest to silnik spalinowy diesla, pompa wtryskowa bosch (nie najnowsza) z mechanicznym regulatorem obrotów. do sterowania nie potrzebna zadna elektronika. jedynie do pomiarów jest wykozystana. termopary do temp na cylindrach, temp wody chł, temp oleju, nie wiem jak...
Co do regulatora to wsadzony jakiś zamiennik miałem to samo (wieksze obroty jasniejsze światło) włożyłem oryginał problem ustąpił jechałem do mechaniola nie przekraczając 1200 obr problemem moze byc tez złe ułozenie szczotek (złe dotarcie)
Mój Diesel wogóle nie ma obrotomierza(także ford 1.8) i aby go podłaczyć muszę wpiąć się przed regulator i prostownik w alternatorze ,czy tak? Ale mam pytanko najważniejsze:w tym przypadku obrotomierz mierzy wartość napięcia czy jego częstotliwość ? Chciałbym po prostu zastosowac prosty miernik tablicowy,wyskalować go ,(zamienić V czy Hz na obroty)...
Napięcie wyjściowe ma być podpięte pod wejście sterujące generatora diesla. Może po krótce opiszę całość. Moduł generatora głosu pracy silnika diesla podpięty jest pod silnik napędzający model. Na biegu jałowym moduł generuje dzwięk silnika pracującego na niskich obrotach. Po dodaniu "gazu", (czyli napięcie na silniku i wejściu generatora zmienia się...
Witam mam problem z dmuchawą która nie działa na żadnym biegu w Peugeot Partner 2001r 1.9 diesel, auto z klimatyzacją manualną. Na grubym przewodzie ok 4mm średnicy brak napięcia, przewód kolor czerwony idzie od wtyki znajdującej się w okolicy pedału gazu, przewód we wtyczce zmienia kolor na kremowy z numerem 803 lub B03, i idzie w górę za deskę rozdzielczą,...
a nie zdarzył się już komuś taki przypadek?z kompa wynika, że wszystko oki... Mi zdarzyło się, dużo razy. Raz był problem z wtryskami, kolejny miał problem z regulatorem ciśnienia paliwa, jeszcze inny z czujnikiem obrotu wału, kolejny miał przetartą wiązkę w okolicach czujnika doładowania, jeszcze inny miał uszkodzony czujnik klimatyzacji, w kolejnym...
Nie ma problemu, jutro lub po jutrze nagram film jak pracuje i pokażę że ciecz w baku jest niepalna (wezmę zapalniczkę). Zdjęcia też zrobię bo jeszcze nie złożyłem silniczka. Dodano po 3 Zdjęcie świecy zapłonowej, kolektora wydechowego, i film z pracy rozgrzanego silnika. Oczywiście pierwszą minutę silnik wypalał resztkę benzyny z gaźnika ale potem...
A czy pierścienie ślizgowe szczotek,też mogą byc przyczyną,tego,że obrotek nie wskakuje od razu na obroty przy odpaleniu silnika.Zauważyłem,że od niedawna mój obrotomierz nie wskakuje na obroty,wiec wymieniłem regulator ze szczotkami,stary był oryginalny Boscha,i miał wyjechane szczotki prawie do zera,więc wymieniłem na nieoryginalny za 12 zł:],i dalej...
A może się rzeczywiście zasiarczył? Mówisz, że 4 miesiące stał bez użytkowo. i te krótkie trasy 1km ile można jechać ze 3 minuty? Podczas rozruchu schodzi bardzo dużo elektronów między okładkami. Podaj pojemność tego Akk i typ silnika - diesel czy benzyna. Napięcie zawsze masz 13,8 - 14V niezależnie od obrotów bo prąd z alternatora idzie na regulator...
Rozumiem że AVR jest sprzęzony elektronicznie z elektronicznym jak rozumiem regulatorem obrotów . Z tego co napisałes wynika ze przy zbyt małych obciążeniach regulator obrotów może nie działac prawidłowo czyli jego parametry mogą odbiegać od dobrych i dlatego AVR równiez nie radzi sobie z regulacją napięcia. Wobec tego mam pytanie czy to dlatego że...
Sprawdz wszystkie punkty lutownicze: przy uzwojeniach i diodach moze gdzies lut poscil. Kiedyś w VW (Passat diesel) miałem podobną usterkę jak silnik pracował na wolnych obrotach to kontrolka swiecila jak dodałem gazu to kontrolka zaczynala naprzemian gasnac i zapalac sie, a przyczyna to odlutowane jedno z uzwojen. Pozdrawiam
Diesel? Nie mniej jednak po zlutowaniu okazuje się, że po odpaleniu samochodu przez jakiś czas nie ma ładowania, wystarczy lekko dodać gazu by napięcie skoczyło do napięcia nominalnego ładowania, jednak po odpuszczeniu na wolne obroty spada do napięcia spoczynkowego akumulatora (że tak to określę). Pewnie świece żarowe wtedy grzeją.
Jacek 79 to diesel i altern mase napewno ma Skoro elektryk wymienil regulator no to zostaje uzwojenie albo diody To jest alter HITACHI i na ogol to wlasnie uzwojenie leci a przy okazji mostek diodowy Ale w tym wypadku dopuki alternator nie jest wyciagniety to mozna gdybac Pozdrawiam
Motogodziny liczy układ i zapisuje do pamięci. Pamięć jest aktualizowana co 0.1. Tak że po wyłączeniu kluczykiem ostatni zapis jest pamiętany i po ponownym uruchomieniu jest prezentowana ostatnia wartość. Wiem że mogą tu być gubione mth w przedziale 0 do 0.1. Ale to mi nie przeszkadza. O impulsach z alternatora myślałem ale jest to jakiś stary alternator...
Dostałem w prezencie 6-letnią kosiarkę w następującym stanie - filtr powietrza nigdy nie zmieniany skutkiem czego dymiła na czarno jak diesel przy wyprzedzaniu :) Bez filtra pracuje na czysto. Odpala bez problemu, ale obroty falują, że prawie gaśnie. Zdjąłem nóż, bo był skatowany na maksa. Klin na kole magnesowym cały. Kolektor dolotowy cały, uszczelki...
Chętnie się z nią zapoznam. Proponuję zapoznać się z budową i mechanizmem działania regulatora odśrodkowego. Którego tam nie ma. Po drugie jak sama nazwa wskazuje, regulacja odśrodkowa zależy od obrotów. A obroty pompy hamując silnikiem nijak się mają do pedału gazu. Bo pompa tam jest na sztywno napędzana. Paranoja. Ja nie pytałem, ja wiem że tam żadnej...
Jest tak jak podejrzewalem -czterocylindrowy Diesel z pompowtryskiwaczami, chłodzony powietrzem i olejem. Ktoś go ,,zmodyfikowal" :D, dodając elektryczna pompę paliwowa (stara membranowa odłączona), elektromagnes gaszenia przy prawej łapie silnika. Teraz najważniejsze - stabilizacja obrotów to siłownik z magnesem trwałym przestawiający listwę dozowania...
witam, mam pytanie do fachowców ,czy to normalne ze w tz4k14 silnik dość mocno stuka przy dodawaniu gazu. i przy obciążeniu silnika,na wolnych obrotach jest ok.a przy wchodzeniu na obroty silnik pracuje równo lecz stuka,czy to kwestia kąta wtrysku? który wyregulowałem i myśle że jest idealnie,silnik chodzi stabilnie ale jak silnik ma jakis opór to tak...
Ja z swojej strony spróbowałbym jeszcze podmienić głowice na inne, a nawet spróbować wstawić nowe. Z tego co pamiętam oryginalna głowica do c360 kosztuję 250zł więc 1000zł za wszystkie. Zdobądź jeszcze przyrząd do mierzenia kompresji w silnikach diesla i zmierz mu kompresję na wszystkich cylindrach - to też wiele powinno wyjaśnić. Czy filtr powietrza...
(at)gerri założenie że duży akumulator odpali auto szybciej jest błędne.Sprawny silnik benzynowy odpali tak samo niezależnie od szybkości z jaką go obracasz.Zrobi ze dwa obroty i odpali. Sam też napisałeś że da większego kopa,czyli pobierze więcej prądu. To jest jednak mało istotne,bo różnice są bardzo niewielkie ,a nawet jeśli to te kilka amperogodzin...
obrót diesel diesel obrót regulator diesel
wymiana drążka zmiany biegów plazm samsung badanie przetworników
mikrofalówka dioda mikrofalówka dioda
Co oznacza symbol FR1, FR2 w zasilaczu do telefonu? Denon AVR-X550BT - Czy sygnał na subwoofer jest aktywny cały czas?