Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
Sprawdzić regulator obrotów. Jaki tam jest silnik?
Do wymiany masz regulator napięcia.
Faktycznie niedopatrzyłem zintegrowanych diod w tych MOSFETach. Mimo wszystko można dać diodę na wyjściu regulatora, a przed przełącznikiem zmiany kierunku wirowania. Przepraszam.
Sprawdz regulator obrotów. Nic pozatym.
Na 9 podłączony jest regulator obrotów (pokrętło od regulacji obrotów)
Można, będzie jednak problem po wjechaniu w wyższą trawę. Normalnie, przy wzroście obciążenia silnika, regulator podnosi samoczynnie obroty aby zapobiec zgaśnięciu silnika.
Ja mam taki problem. Kosiarka ciężko odpalała. Wyczyściłem gaźnik i na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obrotach silnik faluje. Czy to kwestia wyregulowania regulatora obrotów. Dodano po 51 Ustawiłem regulator wg wskazówek, teraz obroty już nie falują ale są troszkę za wysokie. Muszę jeszcze wyregulować obroty na śrubkach.
Witam. Posiadam multi szlifierkę na 12V DC. I chciałabym się zapytać jaki zastosować regulator obrotów? Czy wystarczy sam potencjometr? Silniczek ma 20tys obrotów i trochę strach zakładać tarczkę i coś szlifować takimi obrotami. Dlatego chciałbym zmniejszyć obroty, bo w sumie czasami nie potrzebne takie wysokie obroty.
Sprawdziłeś położenie przepustnicy ? Może też wadliwie działać odśrodkowy regulator obrotów.
Jeżeli regulator jest dobrze złożony i podłączony do gaźnika to silnik musi reagować na regulację śrubą, którą pokazałem na zdjęciu w poście wyżej. Wkręcanie jej powinno podnosić obroty a wykręcanie zmniejszać. Masz albo rozregulowany, albo źle złożony regulator obrotów.
Coś mi nie pasuje bo inaczej w rzeczywistości jest a w praktyce inaczej coś źle podłączam bo działa mi tylko na wysokich obrotach
Może ktoś ma serwisówkę gażnika do briksa 15,5km diamont OHV, chodzi o układ sprężyn regulatora obrotów.
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Odpaliła za pierwszym razem. Nie mogę niestety ustawić regulatora obrotów, przez co kosiarka wchodzi na bardzo wysokie obroty https://filmy.elektroda.pl/45_1729973091...
Pewnie silnik agregatu ma zbyt wysokie obroty, źle wyregulowany odśrodkowy regulator obrotów.
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z obrotami w hondzie gcv160. Gdy cięgno łączące gaźnik z regulatorem obrotów wpięte jest do górnego otworu regulatora (tak jak być powinno) obroty są bardzo wysokie. Gdy przepnę cięgno do niższego otworu kosiarka się dławi, obroty są zbyt niskie. Macie może pomysł gdzie tkwi problem. Mam wrażenie że sprężynka która...
Tak wystarczy. Mocny to szczotkowy 15T ale wysokie obroty, 20-22T średnie obroty większy moment obrotowy trochę mniejszej mocy. Podaj oznaczenie regulatora.
Witam, jak w temacie mam problem z gx160. Mianowicie rozchodzi się o to, że silnik ma wysokie obroty zaraz po odpaleniu, problem leży w regulatorze obrotów ponieważ cięgno na starcie otwiera przepustnice a sprężynka odciągająca jest cały czas napięta.
Czy może być inna przyczyna zbyt wysokiego napięcia niż uszkodzony regulator napięcia BOSCH F00M145225? 15V przy wolnych obrotach, do ponad 18V na wyższych obrotach. Szczotki i ślizgi wyglądają dobrze.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Trzeba wymienić jeden rezystor oraz wyregulować płytkę z tyłu urządzenia. Nie wolno uruchamiać urządzenia z odpiętym czerwono białym przewodem powoduje to spalenie regulatora obrotów.
Silnik komutatorowy może być szeregowy albo bocznikowy częściej spotyka sie ten pierwszy, zaletą takiego silnika jest łatwość regulacji obrotów, regulatorem fazowym (jak ściemniacz oświetlenia) wadą takiego silnika jest bardzo miękka charakterystyka - wysokie obroty bez obciążenia, mocno spadają pod obciążeniem. Jeśli silnik ma 25000 Obr/min to będzie...
Problem z automatycznym ssaniem lub regulatorem obrotów.
Witam Mam problem z ustawieniem obrotów w moim traktorku kosiarce Snaper ELT17538RDF z silnikiem Briggs& Stratton Intek 4175. Podczas pracy maksymalne obroty na jakie wkręcał się silnik to było 2400 obrotów, przy koszeniu obroty potrafiły spadać do 1400 obrotów i było czuć że ma problem ze skoszeniem większej trawy. Przeglądając internet wyczytałem...
Poszukaj na forum, tematów związanych z regulatorem obrotów. Jest ich sporo, problem tkwi, na pewno, w regulatorze.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Popieram Kolegę PtasiorWro . Za wysokie obroty (poza zakresem nastawy regulatora obrotów) powodują taki właśnie objaw. Do mnie jakiś czas temu trafił mniejszy młotek Makity po "przeróbce" - wymontowany regulator obrotów. Nie było udaru, mało tego, z powodu za wysokich obrotów rozsypało się w środku dosłownie wszystko. Pozdrawiam
Pompa dzisiaj została rozebrana i poskładana wszystko wygląda w porządku. Po odpaleniu za pierwszym razem dało się zmniejszyć obroty do połowy po drugim odpaleniu odrazu wysokie obroty,trzeba było odciąć paliwo.Na wysokich obrotach silnik faluje nieznacznie zwalnia i przyśpiesza. Szukać nowej pompy czy rozbierać silnik i dostać się do regulatora obrotów?
Mabuchi to wiem (jest na nim napisane), ale brak modelu. Szukałem najwięcej na Ali. Mabuchi 270 był najbardziej podobny (minimalnie krótszy, otwory montażowe trochę przekręcone względem tylnego plastiku). To by nie było problemem, lecz ma za wysokie obroty. Zanim zdobędę ten regulator obrotów, mam plan, żeby tam, gdzie te plastiki się łamią, na stałe...
- Czy regulator obrotów można ustawić na stałe ? Znam dwa przypadki, gdzie skończyło się to wywaleniem korby i destrukcją silnika. Dlaczego? Bo jak ustawisz dobre obroty dla nieobciążonego silnika, to zdusisz jak wjedziesz na trawę. A jak ustawisz dobre pod obciążeniem trawą, to bez obciążenia momentalnie wejdzie na bardzo wysokie obroty. I na pewno...
Witaj. Skoro czyściłeś gaźnik, to musiałeś rozpinać sprężyny regulatora obrotów. Czy dobrze je z powrotem założyłeś?
Pewnie będzie uszkodzony regulator obrotów.
U2008B ma wbudowaną kompensację wpływu napięcia zasilającego, daje ona spory prąd płynący z nóżki 3 do potencjometru, co może być przyczyną twoich problemów. W dokumentacji Figure 4 pokazuje jak ją dezaktywować http://pdf.eepw.com.cn/u20091116/7af5ef5... Przy okazji dezaktywujesz też automatyczne ponowne wyzwalanie triaka....
Dzięki za odpowiedź. Problem już rozwiązany. Przez to że był gaz wciśnięty na full + wibracje i spadła jakaś linka. Pierwsza awaria, ale na szczęście obyło się bez interwencji serwisu :)
Witam kolega ma racje jest uszkodzony regulator obrotów.
DF połącz z 51, tylko na wolnych obrotach bo pomijasz regulator i jeśli alternator ok to walnie wysokie napięcie. A najpierw sprawdź bezpiecznik 2A w obwodzie DF.
Może obrócona dźwignia regulatora obrotów z silnika? Ma stawiać opór i zmniejszać "gaz" przy wysokich obrotach.
I czy może da się inny jakiś wentylator znaleźć co by pasował do niego tak by działała regulacja obrotów automatyczna? Jeśli oryginalny wentylator jest dwu pinowy, to każdy wentylator dwu pinowy będzie miał tą regulację. Wtedy regulacja odbywa się przy pomocy wbudowanego w elektronikę zasilacza regulatora obrotów, to ten regulator odpowiada za obroty...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Przełożyłem stator. Rezystancja przewodu żółtego i białego ok. 0,50 oma. Po odpaleniu silnika lampa z przodu ledwo się żarzy. Na wtyczce na wolnych obrotach ok. 7V, na wysokich ok. 14,5V. Zaciski akumulatora - wolne obroty 12,45V, wysokie obroty 12,45V. Regulatory podmieniałem, zamieniałem również przewód żółty z różowym przy reglerze i brak różnicy....
Przecież obrotami steruje regulator obrotów,śrubka to raczej skład mieszanki. Wyreguluj regulator i jak nie ma to kup sprężynki. Dodano po 1 https://youtu.be/UfsGt1oBafE
To musi zasysac gdzies to powietrze, do takich obrotów musi byc go bardzo dużo nie jest to jakis cienki przewód podcisnienia ,spróbuj zatykać po kolei wszystkie dojścia a może silnik regulatora wolnych obrotów.
Skończyły mi sie pomysły więc przestawiłem dzwignię regulatora obrotów. Silnik odpaił ale pracuje na wysokich obrotach i nie ma reakcji na manetke gazu. Czym Twoim zdaniem może być to spowodowane i jak prawidłowo ustawić tą dzwignię?
Odświeżam temat gdyż sytuacja z zeszłego roku powtórzyła się. Znowu regulator nie działał, po rozebraniu było dobrze przez dwa koszenia i znowu obroty za wysokie.
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
Ma rewers i system unger. Cena bardzo przystępna. Obroty zbyt wysokie jak dla maszynki do mięsa.
Alternator do wiatraka nie nadaje się - dlatego że jego praca jest regulowana we współpracy z silnikiem samochodowym o mocy kilkudziesięciu KM. Porównajmy sobie pracę takiego alternatora z silnikiem - turbina wiatrowa o mocy od 0 - paru kW. Najpierw na zefirkach (pomimo przełożenia) alternator ma małe obroty włączamy wzbudzenie (ręcznie) - na takich...
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Wymień regulator wolnych obrotów.
Jak można zrobić taki regulator bez wariacji miernika? Moim zdaniem lepiej wykorzystać układ działający tak jak regulowany przerywacz kierunkowskazów. W takim układzie silnik wentylatora zawsze dostaje impuls napięcia znamionowego. Przy obniżeniu napięcia zawsze będzie ryzyko że silnik może nie ruszyć z powodu np. kurzu w łożyskach. Dostępne gotowe...
Co mają obroty do napięcia? Od tego jest regulator , który ma trzymać odpowiednie napięcie niezależnie od obrotów. Zmień i po bólu.
regulator ciśnienia na pompie....
Proszę o radę co można z tym faktem zrobić i jeżeli to nie problem, wskazać mi właściwy regulator. Tego typu regulatory już tak mają. Tyrystorowym sterowaniem nie da się zejść do zera z obrotami - z powodu regulowania ogólno-pojętą "mocą" zasilającą" - na niskich nastawach obrotów, napięcie jest niskie, i moment obrotowy silnika też bardzo niski -...
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Jakby ktoś miał podobny problem to wrzucam propozycję swojego rozwiązania: Kupiłem zamiennik oryginalnego regulatora briggs i po zamontowaniu do traktorka w wersji tylko z diodą (diodę zostawiłem) mam 14,15 V na średnich i wysokich obrotach oraz prąd ładowania ok. 1,3 A. Poniżej obrazek jak to u siebie podłączyłem: https://obrazki.elektroda.pl/6402116000_...
ak do 2026, ale wydaję mi się że akurat karta nie wyję tylko reszta podzespołów, zaraz sprawdzę na podstawie obrotów chłodzenia jakie powinny być w normie? Jeśli HWiNFO dobrze odczytuje i pokazuje to wentylator GPU osiąga 4k obrotów a to bardzo dużo, natomiast temperatury są w normie. Jeśli sprzęt jest na gwarancji to reklamuj z powodu bardzo wysokich...
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Kiepski regulator napięcia (zbyt wysoki próg zadziałania). Normalnie można z tym jeździć i nic się nie stanie. W Twoim przypadku masz alternator na gwarancji, możesz spoko reklamować. Dogadaj się ze sprzedającym czy sam regulator przyjmie i wymieni. Regulator da się wymienić bez wyjmowania całego alternatora.
Nie ryzykowałbym tego. To jest prosty regulator fazowy na triaku. Brak izolacji galwanicznej, wkrętarka pewnie ma regulator obrotów na mosfecie i szpilki wysokiego napięcia ubiją wszystko we wkrętarce. Ja teściowi do mało wymagających prac złożyłem zasilacz na trafie z UPS mostek 50A, kilka kondensatorów i trzy metry przewodu 2,5mm. Działa mu to już...
Koło zamachowe już jest ok. Cóż, ten mechanizm cały ze sprężynkami i blaszkami jest powyginany i trochę luźny...tu luz, tam luz i działa to jak działa. Sprężynka jest w miarę ale jak zwalniam obroty to ona jest luźna i regulator wariuje, widać to na filmiku ok. 42s, a jak zwiększam obroty, to jest napięta i regulator prawie chodzi na jednakowych obrotach....
Ale tu Kolego opisujesz inny powód. Jeżeli silnik zaciągnie olej do dolotu i na nim pracuje to regulator obrotów nie ma nic do rzeczy.
W tym zestawie są trzy kondensatory, wykorzystujesz jeden, nie powiedziałem że jedna jest zbędna, napisałem żeby podłączyć obie, nie jest to wielka różnica, ale w zakresie wysokich częstotliwości zakłóceń które generuje ten prymitywny regulator, może być zauważalna (oczywiście chodzi o odbiór radiowy, a nie pracę maszyny do szycia)
Częstotliwość jest zależna jedynie od obrotów silnika napędowego, innymi słowy zmniejszysz obroty , zmniejszy się i częstotliwość . Tak wysoka jak u Ciebie , sugeruje uszkodzenie regulatora-stabilizatora obrotów.
Dzień dobry, kupiłem używaną wirówkę SILESIA W-2, podczas wirowania (bez i ze wsadem) po około 20 sekundach nabiera takich prędkości, że boję się, że się zepsuje. Po prostu wyje jak odrzutowiec i do tego strasznie mocno wibruje (tylko przy tych kosmicznych obrotach z i bez wsadu). Czy te wirówki mają jakiś regulator obrotów albo jakieś urządzenie, które...
Po pierwsze w tym systemie nie ujrzy na jałowym 14V, i nawet ponad 14V na wyższych obrotach. Te trzy cienkie zielony- kontrolka, niebieski-licznik motogodzin, czarny-plus po zapłonie "kl15" Zmierz jeszcze raz ale z wysokimi obrotami silnika, jak jest powyżej 13,5V przy naładowanym akumulatorze to nie zawracaj sobie tym głowy...
Taki ściemniacz działa na zasadzie takiej, że jest przebieg prostokątny i ma regulowaną długość czasu stanu wysokiego, czyli jest to regulacja szerokości impulsu (ang. PWM). Im dłuższy impuls, tym więcej mocy do silnika dociera. Silnik będzie działał tak samo licho jak z poprzednim "mocnym" regulatorem, bo tam jest taka sama zasada działania. Jedyne...
Masz w maszynie regulator obrotów do silnika trójfazowego , gdybyś przerobił silnik trójfazowy na jednofazowy to regulator działałby. Szukaj do tego silnika regulatora.
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Chyba mój kumpel ma taki alternator, ale czy do "rozruchu" alternatora nie trzeba prądu z akumulatora, bo ten raczej będzie podłączony bezpośredni do odbiornika energii. W generatorze wiatrowym jest podobnie jak w samochodzie: musisz miec jakis uklad regulacji, bo inaczej przy wysokich obrotach spalisz odbiorniki (w aucie "zagotujesz" tez akumulator)....
Paliwo przelatuje przez filtr ale ale jakoś licho po 2 cały czas pracuje jakaś dźwignia z cięgnem czy w silnik brigssa 3125 posiada jakiś regulator obrotów jak sprawdzić cewko moduł dodam że na wysokich obrotach silnik działa dobrze
jeśli ten objaw jest regularny to raczej sonda lub cz temp. albo jedno i drugie jeśli są momenty że jest dobrze to może trzeba przemyć regulator wolnych obrotów
Ale jak by się zawieszam coś to też nie odpala by na odkreconej dyszy niskich obrotów K, jest tam linka i raczej pracuje poprawnie. Czy jest ktoś na stanie wytłumaczyć mi jak działa regulator obrotów, jak ta dźwignia powinna się poruszać?
Podejrzewam ze wszystko co możliwe jest rozregulowane. Jakieś sugestie co do regulacji gaźnika? Z góry są dwie śrubki strzelam że jedna jest od regulacji niskich obrotów a druga wysokich. Tylko jak były fabrycznie ustawione? A regulator obrotów na jakiej zasadzie działa i gdzie go znaleźć?
Gaźnik został wyczyszczony pracuje bez zarzutów pod dużym obciążeniem np. kompresora. Mikrofala działała destrukcyjnie na poprzedni mój agregat w ten sposób, że po wyłączeniu jej silnik wchodził na wysokie obroty. Trzeba było go wyłączyć aby doszedł do siebie. W końcu regulator obrotów padł i silnik pracował non stop na bardzo wysokich obrotach. Dlatego...
Witam, mam dziwny problem z ładowaniem. Na średnich obrotach wynosi ono idealnie 28.9 - 29.02V, czyli jest wszystko okej. Problem się zaczyna gdy się zwiększy obroty, ładowanie się wyłącza, problem znika jeśli przed wkręceniem na obroty włączy się obciążenie, np. światła, czy koguty. Regulator napięcia jest nowy (mechaniczny).
Prawdopodobnie, masz źle założone cięgna regulatora, lub ktoś przy nim majstrował. Na forum, jest sporo tematów dotyczących tego problemu.
Mam problem z magnetofonem Mk 125. Silniczek ma za wysokie obroty. Nie reaguje na kręcenie regulatorem obrotów silnika (potencjometr RN4).
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
Brak napięcia na 4 powoduje przeładowanie a regulator w normalnych warunkach podciąga momentami do 29V.
Z obrotami prawo - lewo nie będzie problemu, kwestia zamontowania przełącznika. Jeśli chodzi o regulację obrotów, to tak jak już napisał robokop , nie będzie ona od "0". Silniki te mają wysokie obroty więc musisz dać dość duże przełożenie. Nie wiem jak by było pod obciążeniem, ale bez obciążenia te silniki przy regulacji na triaku potrafią się rozbiegać....
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
A przypadkiem regulator obrotów go nie próbuje dusić? (takie cięgło wychodzące z silnika i idące pod zbiornikiem paliwa do gaźnika...
Witam. Zależy jaka moc tego silnika ale nie prościej i taniej o ile ta moc nie jest zbyt wysoka to zamontować falownik?
To jest regulator wolnych obrotów. Jeśli nie ruszałeś dwóch śrubek nad mniejszym kółkiem, które narysowałeś, to zaraz po odpaleniu na zimno, na wolnych obrotach, ma być luz między tą nakrętką i dźwignią ok. 2-3mm i zmniejszać się do zera po rozgrzaniu.
Pytanie zasadnicze, czy gdy włożysz żarówkę o mniejszej mocy to też ją spali na wysokich obrotach? Czy występuje punkt przy którym następuje ograniczanie napięcia i stałe świecenie żarówki z normalną jasnością? Jeśli regulator napięcia nie działa poprawnie, może to wynikać z dwóch czynników: 1. Przerwy w połączeniach pomiędzy regulatorem a statorem....
Ok, dzisiaj już ogarnąłem to bardziej i mam też bardziej wyraziste wyniki pomiaru (może też ze względu na fakt, że do wczoraj ciągnik nie był odpalany przez dobry tydzień): - na wyłączonym silniku podobnie jak wczoraj tj. ok. 6,1 V na każdym aku i 12,3 V na rozruszniku, - na wolnych obrotach na obydwu aku podobnie czyli też ok. 6,1 V, na rozruszniku...
Regulator kupiłeś nowy czy używkę? U mnie w malaguti 250 cc 2003 rok na wolnych obrotach jest ok. 14V, a na wysokich nieco ponad 13V. Czekam na nowy akumulator, ale obawiam się czy na tym się skończy...
Witam Mam problem z kosiarka Honda z silnikiem GCV 135 z automatycznym regulatorem obrotów. Mianowicie po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty, nie reaguje w ogóle na dodawanie lub odejmowanie gazu manetka i jeszcze jedno co spostrzegłem, to jakiś dziwny dźwięk dochodzący z silnika, tak jakby huczenie lub coś podobnego. Może to być spowodowane...
A wiec okazał się najczarniejszy scenariusz.. Regulator obrotów rozleciał się i uszkodził przy okazji wałek rozrządu.
Nie nie odpaliłem bez noża. Nie wiem z jakiego powodu klin się uszkodził. W nic nie uderzyłem pociągnąłem pewnego dnia sznurek i o mało nie wyrwało mi ręki. To na pewno skrzywiony wał? Nie da się jakoś wyregulować obrotów? Wymieniałem też sprężynkę od tej wajchy przy kole magnesowym ponieważ mi zginęła (regulator obrotów) Dodam jeszcze, że jak poruszam...
Regulator obrotów działa ? Otwiera przepustnicę gdy obroty zaczynają spadać ?
Trochę mało tego napięcia nie będziesz przecież WSKom jeździł na wysokich obrotach. Wygląda , że za mało prądu daje uzwojenie może da się coś dowinąć.
Zdecydowanie hałasuje w jedną stronę, lepiej będzie to słyszalne na drugim filmie: https://filmy.elektroda.pl/69_1536439002... Jest regulator obrotów; na pierwszym filmie jest używany. Efekt minimalizuje się przy wysokich obrotach.
Witam zakupiłem sobie ukosnice ( Stanley fme720) , i chcialbym nią ciąć również metal ale obroty sa za wysokie 4.8 tys , czy można jakims regulatorem zmniejszyć obroty do np 3 tys ? Moc to 2000w , moze ktos robil cos takiego lub ma jakas inna tarcze która ma dopuszczalne obroty w okolicach 5tys? Prosze o pomoc ! 😀🍺
wysoki obrót wolne obrót regulator obrót obrót wentylator wysoki obrót dmuchawa
klimatyzacja eberspacher teflonowa taśma kaseta webasto
generator radiowy generator radiowy
Jak zmniejszyć prędkość w skuterze elektrycznym? Ford Transit 2.4 2011 nie odpala po wymianie filtra