- Czy regulator obrotów można ustawić na stałe ? Znam dwa przypadki, gdzie skończyło się to wywaleniem korby i destrukcją silnika. Dlaczego? Bo jak ustawisz dobre obroty dla nieobciążonego silnika, to zdusisz jak wjedziesz na trawę. A jak ustawisz dobre pod obciążeniem trawą, to bez obciążenia momentalnie wejdzie na bardzo wysokie obroty. I na pewno...
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Co to za regulator ciśnienia oleju ten z manometrem ?
Tam niema żadnego uszczelnienia, po prostu wyrobił się otwór w korpusie silnika. Jakakolwiek próba naprawy wiąże się z koniecznością rozbierania silnika.
W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
Tzn tak, u mnie wajcha i pręt z końcówką jest tylko poprostu się wypial. Dzisiaj jeszcze się temu przygladnalem. To co zaznaczylem na zdjęciu to jest takie,, ucho'' na tomiast obok tego na lewo jest taki trzpień ( boleć) który bardziej by mi pasował do gniazda które jest na precie do wajchy
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
Jeżeli bez świecy ciężko kręci to jest źle coś poskładane, zahamowany hamulec lub cewka ociera o koło magnesowe, ewentualnie nie ma oleju.
Ok, dzięki sprawdzę. Orientujesz się czy mój silnik ma jeszcze regulator ciśnienia oleju, podobno też potrafią powodować podobne usterki?
Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
Na pompie wtryskowej może pojawić się olej silnikowy z pompy i regulatora obrotów. Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno i być może dlatego jest on żółty, czysty bo nie ma kontaktu z pozostałym olejem w silniku, dużo go tam nie ma, ale jednak jest...
P0748 to w ogóle nie regulator ciśnienia paliwa tylko oleju w ASB...
WDB9505341l552743 Masz w aucie silnik 902.915 Według tego co znalazłem ciśnienie trochę jest poniżej minimum: https://obrazki.elektroda.pl/6034404500_...
gdzie można kupic regulator ciśnienia oleju i ile może kosztować?
Regulator jest w pompie oleju. Steruje nim ecm.
http://obrazki.elektroda.pl/2002429400_1... Dokładniejsze dane proszę poszukać w serwisówkach lub schematach, pinout i kolory przewodów mam spisane z kiedyś naprawianego skutera. http://filer.peugeotscooter.dk/File/Figh... http://filer.peugeotscooter.dk/File/New%... http://filer.peugeotscooter.dk/File/Div/...
Regulator ciśnienia oleju w pompie.
Dokumentacja VAG do silników 4-cyl. CR bez elektronicznego regulatora ciśnienia oleju podaje, że przy temp. oleju 80°C na jałowych ma być ciśnienie min. 0,8 bara, a przy 2 tys. obrotów min. 1,4 bara. Też mocno się naszukałem, co jest powodem takiego spadku w silnikach z rodziny Euro 5 (one są bez elektronicznego zaworu ciśnienia oleju) i wychodzi na...
Znam funkcje i budowę silnika. Jest problem z ciśnieniem oleju po mocnym rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach. I nie trzeba szukać niczego więcej bo to nie pierwsze moje bmw używane do tego celu i każde dawało rade bez chłodnicy oleju na dokładnie tym samym oleju. zawór bocznikowy na pompie działa bo na odcince jest stałe 4.5 bar jedyne co mnie interesuje...
Wlej 5-6 cm³ oleju, specyfikacja SAE40.
Z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju nie ma problemu: alternator, który nie ładuje, ma na zacisku D+ masę (poprzez uzwojenie wirnika, szczotki i regulator), czujnik ciśnienia oleju, przy jego braku również jest zwarty, problem jest tylko z lampką, która sygnalizuje zbyt wysoką temperaturę, ten czujnik zwiera dopiero powyżej pewnej temperatury. Można...
Cześć. Jak planowałem, tak uczyniłem. Pompa oleju oraz pompa cieczy chłodzącej pochodzi z burgmana 400. Zębatkę na wał, niestety, musiałem sam dorobić. Na łańcuch napędowy, dawać napinacz, czy puścić to na 'sztywno'? Taki kompresor potrzebuje oddzielnego regulatora ciśnienia oleju? Bazując na sprężarce z Ziła, w środku znajduje się tam regulator ciśnienia,...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
Nie podales numeru OPR przez to do wyboru schematu wtrysku mam tylko 20 roznych schematow, zamieszczam zdj schematow silnika DV4TD wtrysk Bosch norma emisji spalin Euro 4 -1240 Czujnik temp dolotu -1263 EGR + przepustnica -1313 Czujnik obrotow silnika -1115 czujnik odniesienia caylindra -1220 czujnik temperatury plynu w ukladzie chlodzenia -1221 czujnik...
Wymieniłem pompe hydrauliczną i regulator przepływu oleju DTA -000 i ręce mi op adają ,niema żadnej poprawy w kierowaniu na wolnych obrotach ,gdzie szukać przyczyny ,może orbitrol ma pewny zawór przelewowy?
Uciekające powietrze z kompresora. Witam. Z mojego kompresora Target po nabiciu butli z regulatora ciśnienia i jednocześnie separatora oleju ucieka ciągle powietrze do momentu całkowitego ujścia. Nieszczelność powstała na górze przy nakrętce regulacji ciśnienia. Wyeliminowaniem awarii będzie wymiana regulatora, czy problem leży gdzie indziej. Pozdrawiam...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Hej, tak za każdym razem, czy ktoś może podpowiedzieć czy ten błąd P0520 może oznaczać również regulator ciśnienia oleju ? Dlaczego zapytałem-ponieważ odłączyłem regulator, nie ma żadnego błędu w ECU oprócz tego P0520. Logiczne myślenie dla laika (moje) 😂 odłączając czujnik powinien wyskoczyć błąd dodatkowy, tak się nie stało czyli regulator...
Tak naprawiłem uszkodzony mechanicznie był regulator ciśnienia oleju (ten ze śrubą) brakowało sprężyny
Jeśli sprężyny w reglerze odśrodkowym są sprawne , to -trzeba zalać jego komorę odpowiednią ilością odpowiedniego oleju, lub jakiegoś jego odpowiednika/ oryginały są raczej niedostępne/. Po odpaleniu sprawdzić sprawność ruchową cięgien reglera-via przepustnica / wszystko musi płynnie chodzić , bez zacięć/. Po drodze , na jednej z prowadnic cięgna do...
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Pompa z zewnętrznym układem dawki rozruchowej na regulatorze obrotów. Były w c325, c328 i pierwszych c330.
Witam ponownie. O ile na tym sie znam, puste regulatory nie miałyby bardzo duzego wpływu, po prostu silnik po odpaleniu bardziej by rzegotał do momentu napełnienia regulatorów olejem. Kurcze sprawa jest dość poważna,, silnik złożony, zakładam ze kable wn podłaczone dobrze, iskra jest, paliwo dochodzi, rozrząd dobrze ustawiony, powinno działac.
Może to nie regulator się blokuje a bardziej dźwigienka idąca do pompy lub sama pompa wtryskowa? Takie silniki często latami stoją pod chmurką więc warto zacząć od wymiany oleju.
Kolego ja u siebie poldku jak zaczoł klepać zaworek ustawiałem na zimnym silniku . Mianowicie blokowałem ruch zaworu i obracając silnik kluczem do momentu aż zatrzyma się wał rób z wyczuciem i stopniowo żeby pozbyć się oleju z regulatora . Potem obróciłem wał o pół obrotu z powrotem i ustawiałem zawór na zero luzu .Po tym zabiegu nastała cisza zero...
https://obrazki.elektroda.pl/4841868300_...
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Jak sprawdzić regulator ciśnienia oleju napędowego czy jest sprawny po podłączeniu miernika na dwa piny pokazuje obwód zamknięty
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju.
Warto by sprawdzić olej . Po takim czasie to raczej z niego nic nie będzie . Dodatkowo trzeba sprawdzić olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów . Bez oleju możesz uszkodzić pompę .
Możliwe że są jakieś przedmuchy do skrzyni korbowej. Możesz, ewentualnie, sprawdzić zawór odmy. Jaki to model silnika, może zamieścisz jakieś zdjęcia tego regulatora.
spalił się regulator alternatora(zwiera pobór ponad 3A).Czy można zastosować inny regulator?
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Chyba łatwiej wyciągnąć alternator niż brudzić się olejem, jednocześnie musisz mieć klucz do filtra.P
Odpal na kilka sekund silnik i zgaś. Odkręć dużą zaślepkę, i zobacz czy przeciwwagi regulatora są w oleju. Do smarowania tyle wystarczy. https://obrazki.elektroda.pl/8587856000_...
Moim zdaniem jest to właśnie dowód na niewłaściwe działanie regulatorów.
Alternator jest rosyjski. G222. Sześciodiodowy. Wstawiłem stary regulator. 13V. Za kilka dni ma przyść nówka.
Wysłuchałem nagrania. Zrzuć miskę i sprawdź układ korbowy i regulator ciśnienia oleju czy nie jest zapchany oraz sam rozrząd czy nic tam się nie dzieje. Miałem też przypadek że świeca była słabo dokręcona i pukała. Jednym słowem zdejmij pokrywę zaworów sprawdź, miska sprawdzić, rozrząd i świece. To jest dźwięk metaliczny więc musi być z okolic silnika...
Możesz zrobić zdjęcia, tej instalacji? Wtedy znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli sobie przypominam, to silniki z tej serii mogą mieć czujniki paliwa w gaźniku, oleju, prądnicę, regulator prądu ładowania oraz rozrusznik elektryczny.
Napisałeś, że ciężko kręci, więc takie miałem skojarzenie. Sprężyna o której rozprawiałeś na początku, pełni też funkcję regulatora ciśnienia oleju. Nie mam pomysłu co tam się grzeje, po rutynowej wymianie łancucha. Najlepiej rozkręć i zweryfikuj. Skoro się grzeje, więc będą już wióry.
Ustawienia wyjściowe do regulacji to wkręcenie śrubki do oporu i wykręcenie o 1¼ obrotu. Filtr powietrza jest gąbkowy, więc należy go zwilżyć olejem. Reszta jak wyżej. Sprawdź dźwignię regulatora obrotów, może ociera się o obudowę koła zamachowego. Sprężynka regulatora jest, oryginalna czy jakaś dorabiana? Pływak i zaworek w gaźniku, też należy...
Zostaw regulator podłączony tylko do alternatora (wszystko inne odłącz) i zobacz czy wtedy się grzeje. Co to da? Regulator w moto tylko z nazwy jest podobny do samochodowego, są w nim wbudowane diody prostownicze które w samochodowym alternatorze są wewnatrz a człon regulacyjny nie steruje wzbudzeniem jak w samochodzie tylko jest to stabilizator równoległy...
Witam. Kolego , co prawda nie w Peugeot 5008 , ale w citroenie c3, miałem podobny przypadek , i winowajcą okazał się moduł BSM, we Francuskich autach większość czujników i elementów wykonawczych wychodzi , lub wchodzi do tego modułu. I w tym module są czytane a potem wysyłane po CAN do BSI. Tutaj masz od peugeota 508 : https://warsztat.pl/artykuly/schemat-poj...
Weź od dowolnego Chińczyka, w każdym jednym jest to samo kranik paliwa cięgno ssania, włącznik, bezpiecznik, miarka do oleju.
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj nowy mam na imię Tomasz.Pozdrawiam wszystkich.Mam Fiata 500 1.3multijet,wymieniłem rozrząd,pompe oleju,regulator cisnienia,wszystko nowe i cały czas mam blad z regulatora maxymalna amplituda,pompa pracuje na full,świeci kontrolka check engine ,ma ktoś jakiś pomysł?Będę wdzięczny za pomoc. Dodano po 15 Przepraszam...
Kiedyś spotkałem się z wadliwie działającą hydrauliką zaworów. Po odpaleniu na zimnym silniku regulatory nabierały oleju do tego stopnia, że po chwili silnik gasł, a tłoki biły po zaworach. Koło zmiennych faz ma ograniczniki regulacji z obydwu stron więc jeżeli jest dobrze wszystko złożone, to raczej bym wykluczył.
Wczoraj wymieniłem regulator napięcia i jak na razie kontrolka cisnienia oleju sie nie zapaliła. :D Regulator napięcia juz byl tak zjechany ze plastik sie zaczol scierac
Nie wiem gdzie się ten regulator znajduje. Możesz powiedzieć?
Strona mechaniczna sprawdzona i gdyby coś było z nią nie tak, to myślę, że robert199 by to wykrył. Nie znamy jedynie ciśnienia oleju i reakcji na działanie regulatora faz. W sytuacji, gdy ecu żąda zmiany faz a przez małe ciśnienie lub wadliwy regulator to nie nastąpi pewnie możliwe jest zaistnienie błędu.
Masz uszkodzony regulator alternatora.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Jak widać u Ciebie jest znacząco powyżej co oznacza że problemem jest sam regulator.
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Gaźnik trzeba wyregulować. Nie pogiołeś cięgien do regulacji obrotów. Przytrzymaj palcem cięgło od regulatora o zobacz czy obroty są stabilne.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
No OK. Wymień pasek, przeczyść przełącznik prędkości i zaopatrz się w tarczę stroboskopową. Jeśli objaw nie ustąpi, wymiana silnika. Można też spróbować nasmarować górne łożysko ślizgowe, przez które przechodzi wałek silnika. Odrobina lekkiego oleju wpuszczona na łożysko wzdłuż osi silnika.
Witam poszukuję informacji na temat regulatora i czujnika temperatury co to za rodzaj i jak wymienic czujnik temperatury. Zastosowany jest w starym piecu piekarniczym ogrzewanym olejem opalowym.
Witam. Mam problem ze sterowaniem cewki elektrozaworu hydraulicznego proporcjonalnego za pomocą regulatora pwm. Sterowanie przepływem oleju hydraulicznego. Cewka 21w 24v DC Regulator PWM 90w 5A max, zasilanie 4,5 -30v, potencjometr obrotowy B100k liniowy, regulacja 0-100% Stary sterownik w/w zaworu uległ zniszczeniu i pomyślałem, że można by było cewkę...
Normalne że stator pływa w oleju silnikowym. Standardowo do sprawdzenia regulator napięcia, stator (elektrycznie i wizualnie na przegrzania), jeżeli akumulator jest wadliwy to napięcie ładowania będzie zaniżone albo spadać na wysokich obrotach.
Schemat na forum. Masz go też na regulatorze. Wystarczy podać + na regulator i musi ładować. Odłącz cewki od regulatora. Kostkę masz nad filtrem oleju. I wtedy zmierz napięcie. Jak masz podłączone wszystkie kable to musi działać. Jak nie działa to regulator uszkodzony. Czarny to kl 15. Jeden wolny niebieski chyba. Może być wolny. Idzie do obrotomierza....
Wymiana samych panewek nie załatwia sprawy myślisz , że wał się nie zużywa. Na sprawność całego układu wpływa stan pompy oleju z regulatorem ciśnienia oraz pasowanie wszystkich punktów smarowania silnika(wału wałka rozrządu).
Akurat vfr, to bardzo zły przykład. Jej alternator, to pięta achillesowa tego motocykla. Bardzo często dostawał zwarcia miedzy uzwojeniami i wtedy regulatory paliły sie w nim jak suche siano. Zresztą dotyczy to wielu motocykli z alternatorem pluskającym się w gorącym oleju.
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Jak odłaczysz regulator od masy to jak to bdzie działać? Zapomnij. Niestety, trzeba wywlekać uzwojenia. A czy w tym motorku stojan kapie sie w oleju ?
na rysunku pozycja nr 4 dotyczy twojego auta, nie chodzi o czujnik tylko regulator ciśnienia w podstawie filtra oleju
Kiedyś stosowano nawet wodne. Elektrolityczne z roztworem NaCl i zanurzanymi w tym płytami. W silnikach niskonapięciowych nie spotkałem wodnych (mieszanka solno-wodna), ale myślę, że były. Natomiast spotykałem opornice zanurzone w oleju. U góry styki i przełącznik regulatora, a pod stykami w oleju opór. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
https://allegro.pl/oferta/regulator-temp...
Możesz to zrobić podobnie, jak wykonuje się amatorskie inkubatory do wylęgu jaj. Zatem możesz zastosować zwykłe żarówki. Temperaturę możesz stabilizować za pomocą regulatora. Jednak należy się zastanowić, czy nie korzystniej będzie zastosować zbiornik z wodą lub olejem do testu czujników. Zazwyczaj właśnie tak bada się czujniki temperatury.
ładowanie przy obrotach 19,4 ; czyżby regulator ?
Odpowiem sam sobie . Zatkana dysza, wszystko zafajdane olejem. zamykamy
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
ok super o to właśnie mi chodziło... bo znalazłem gdzieś że jest jakiś regulator ciśnienia oleju lecz nie powinno być takich objawów jak u mnie... a co sądzisz o wałkach balansujących czy też wyrównoważających bo z dwoma nazwami się spotkałem.? tam są jakieś siteczka o ile dobrze to rozumiem. mogą one coś mieć z tym wspólnego? nie miałem doczynienia...
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
Witam majsterkowiczów.Zainteresowały mnie wasze próby i kupiłem na giełdzie niemiecki piec.Rozpaliłem go na opałuwce szło dobrze.Nalałem starego oleju.Piec stanoł.Więc rozpoczołem próby.Najpierw zdemontowałem regulator pływakowy,bo na oleju przepracowanym nie zdaje egzaminu.Połączyłem zbiornik paliwa bezpośrednio z palnikiem i reguluje dopływ oleju...
Sprawdzałeś jakimś programem pod Forda czy przypadkiem nie jest źle konfiguracja BSI które źle wybudza system i dlatego są takie problemy ? Przy uszkodzeniu czujnika temperatury silnika może być takie zachowanie wentylatora, ale powinno tylko występować przy włączonym kluczu zapłonu. Stało się tak samo czy coś było na aucie robione ? Poszukaj kogoś...
Jakiego rodzaju jest ten silnik? Jeśli to typowy silnik stacjonarny to powinien mieć regulator mechaniczny. Zespoły prądotwórcze tej mocy mają regulatory mechaniczne np. PAD-36/400, ich dokładność jest zupełnie wystarczajaca. Praktyczna wskazówka - jeśli jest tam sprawny regulator mechaniczny to nie da się ustawić bardzo niskich obrotów jałowych bo...
Moim skromnym zdaniem masz za mało oleju w silniku.Czujnik spalania stukowego słyszy wypompowane regulatory zaworów i dlatego zgłasza usterke.Dolej oleju na max zapal silnik na 30 minut aby sie napełniły regulatory zaworow i po problemie.
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
A przypadkiem nie chodzi o uszkodzony regulator alternatora?
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Sprawdzałeś miernikiem? Pewnie regulator napięcia niedomaga.
Oleju, powinieneś wlać dokładnie 0,6 litra. Przepustnica przed odpaleniem i sprawnym regulatorze powinna być maksymalnie otwarta. Na zdjęciu jest pokazany łącznik przepustnicy z regulatorem. Rysunek przedstawia kształt łącznika. http://obrazki.elektroda.net/17_12478517... http://obrazki.elektroda.net/0_124785254... Musisz tak dobrać długość...
gromleon , nie denerwuj się na LAMBDA , bo on rzeczowo się pyta o to jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach, ono się zmienia (zwiększa) w pewnym zakresie ze wzrostem obrotów. Spalanie stukowe nie wystąpi nawet na wysokich obrotach, jak silnik jest bez obciążenia. To tak dla wyjaśnienia. A teraz do meritum. Z tego co piszesz wygląda to na układ...
Nie napisałeś jaki motocykl posiadasz. Lecz jeśli mamy do czynienia z alternatorem z magnesem trwałym to regulacja polega na impulsowym zwieraniu wejścia z masą. Stąd umieszczanie regulatora w oleju. A co do podłączenia to przecież powinno być złącze z którym nie warto dyskutować. Trochę mało opisu sytuacji. A to chyba trochę jesteś leniwy. Na stronie...
Regulator ciśnienia jest pod imbusową śrubką przy pomie oleju, widoczna z góry..
Pewnie będzie uszkodzony regulator obrotów.
regulator ciśnienie oleju regulator ciśnienia oleju sterować przepływ oleju regulator
automapa memory gembird instrukcja pioneer szumie
beretta kompakt płyta sterująca beretta
Moment dokręcania wałków rozrządu w Audi A3 8V 1.6 TDI Alinco DJ-382: Parametry, Funkcje i Zastosowania