Pogmerałem w regulatorze ciśnienia oleju i obniżyłem ciśnienie. Zmierzyłem temperaturę na grzałce 80 stopni. Jak jest ok 50 palnik zapala i morze pracować bez przerwy. Jak temp dojdzie do 80 i go zgaszę to już nie mogę odpalić. Chyba im cieplej powinien ładniej palić już nie wiem o co chodzi. Może ktoś ma jakieś sugestie ?
Ok, dzięki sprawdzę. Orientujesz się czy mój silnik ma jeszcze regulator ciśnienia oleju, podobno też potrafią powodować podobne usterki?
Dokumentacja VAG do silników 4-cyl. CR bez elektronicznego regulatora ciśnienia oleju podaje, że przy temp. oleju 80°C na jałowych ma być ciśnienie min. 0,8 bara, a przy 2 tys. obrotów min. 1,4 bara. Też mocno się naszukałem, co jest powodem takiego spadku w silnikach z rodziny Euro 5 (one są bez elektronicznego zaworu ciśnienia oleju) i wychodzi na...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Na 9 stronie masz patent Juzka Kimono,skontaktuj może się z nim to Ci doradzi.Co do pierwszego linku,to moim zdaniem jest złe rozwiązanie,bo cały olej wraca przez przelew do zbiornika, czyt. zła regulacja ciśnienia oleju/Powinno być tak,że ciśnienie powyżej 4barów ugina sprężynę z kulką i część oleju wraca do zbiornika, a część (o ciśnieniu <4bary)...
Czujnik reaguje na zbyt niskie ciśnienie oleju ale jeśli wysiadł regulator i ciśnienie będzie zbyt wysokie to też może robić zamieszanie.
WDB9505341l552743 Masz w aucie silnik 902.915 Według tego co znalazłem ciśnienie trochę jest poniżej minimum: https://obrazki.elektroda.pl/6034404500_...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Co reguluje w tym silniku ciśnienie oleju? pompa bez regulatora To co niby ma sterować VVT, valvetronic?
gdzie można kupic regulator ciśnienia oleju i ile może kosztować?
Strona mechaniczna sprawdzona i gdyby coś było z nią nie tak, to myślę, że robert199 by to wykrył. Nie znamy jedynie ciśnienia oleju i reakcji na działanie regulatora faz. W sytuacji, gdy ecu żąda zmiany faz a przez małe ciśnienie lub wadliwy regulator to nie nastąpi pewnie możliwe jest zaistnienie błędu.
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Przede wszystkim zrób alternator. podejrzewam padnięty regulator. Po tym trzeba sprawdzić ciśnienie oleju ale wątpie aby pompa padla. W moim mniemaniu mogleś uszkodzić czujnik ciśnienia oleju
Sprawdzałeś jakimś programem pod Forda czy przypadkiem nie jest źle konfiguracja BSI które źle wybudza system i dlatego są takie problemy ? Przy uszkodzeniu czujnika temperatury silnika może być takie zachowanie wentylatora, ale powinno tylko występować przy włączonym kluczu zapłonu. Stało się tak samo czy coś było na aucie robione ? Poszukaj kogoś...
Jakie jest ciśnienie oleju ? Tak jak kolega radzi zbadaj ciśnienie oleju czy nie postawia regulatorów. Czy po dłuższym czasie postoju i nie kręcenia silnikiem, wszystko wraca do normy?
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
gromleon , nie denerwuj się na LAMBDA , bo on rzeczowo się pyta o to jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach, ono się zmienia (zwiększa) w pewnym zakresie ze wzrostem obrotów. Spalanie stukowe nie wystąpi nawet na wysokich obrotach, jak silnik jest bez obciążenia. To tak dla wyjaśnienia. A teraz do meritum. Z tego co piszesz wygląda to na układ...
Ciśnienie oleju to raczej nie bo jest zaślepione kulkami, ogólnie ciśnienie oleju tak ale nie na samo-regulatorach. Pytanie jakie są samo-regulatory (pot. szklanki) ? Jak chińskie to radzę wymienić. Manometr w głowicę owszem ale do świecy i to tylko da sprawdzenie sprężania a nie ciśnienie oleju.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
ok super o to właśnie mi chodziło... bo znalazłem gdzieś że jest jakiś regulator ciśnienia oleju lecz nie powinno być takich objawów jak u mnie... a co sądzisz o wałkach balansujących czy też wyrównoważających bo z dwoma nazwami się spotkałem.? tam są jakieś siteczka o ile dobrze to rozumiem. mogą one coś mieć z tym wspólnego? nie miałem doczynienia...
Z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju nie ma problemu: alternator, który nie ładuje, ma na zacisku D+ masę (poprzez uzwojenie wirnika, szczotki i regulator), czujnik ciśnienia oleju, przy jego braku również jest zwarty, problem jest tylko z lampką, która sygnalizuje zbyt wysoką temperaturę, ten czujnik zwiera dopiero powyżej pewnej temperatury. Można...
Regulator ciśnienia jest pod imbusową śrubką przy pomie oleju, widoczna z góry..
pokręć ręcznie używając klucza nasadowego wałem korbowym silnika tak aby olej z regulatorów chydraulicznych zaworw wydostał się ,są one napełnione i nie masz ciśnienia sprężania ,kiedy kręcisz rozrusznikiem pompa oleju tłoczy olej i wytwarza ciśnienie w układzie oleju co nie pozwala opróżnić regulatorów .Kręć ręcznie spokojnie aż poczujesz że silnik...
No to dlaczego nie pracuje? Zawory wydechowe się nie otwierają? jak dostanie obrotów o zwiększy ciśnienie oleju to hydrauliczne regulatory zdołają popchnąć zawór?
Tak naprawiłem uszkodzony mechanicznie był regulator ciśnienia oleju (ten ze śrubą) brakowało sprężyny
Wracam do tematu. Sprawdziłem u mnie na wolnych obrotach jest 3bary a ja wyższych 4,5bara. Zastanawiam się czy te 3bary to nie zawysoko ?🤔 Sprawdziłem w serwisie ten "regulator ciśnienie " A6511800315 nie występuje w moim silniku. Zamiast niego jest zaślepka 😂
Hej, tak za każdym razem, czy ktoś może podpowiedzieć czy ten błąd P0520 może oznaczać również regulator ciśnienia oleju ? Dlaczego zapytałem-ponieważ odłączyłem regulator, nie ma żadnego błędu w ECU oprócz tego P0520. Logiczne myślenie dla laika (moje) 😂 odłączając czujnik powinien wyskoczyć błąd dodatkowy, tak się nie stało czyli regulator...
Jak sprawdzić regulator ciśnienia oleju napędowego czy jest sprawny po podłączeniu miernika na dwa piny pokazuje obwód zamknięty
P0748 to w ogóle nie regulator ciśnienia paliwa tylko oleju w ASB...
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
mam dwa pytanka: 1- jaką przekładnie i od czego zastosować do wd-53 chcąc napedzac ją wom ciągnika. 2- odnośnie smarowania jakie musi być ciśnienie i czy w zależności od obrotów można regulować ciśnienie oleju ponieważ od pompy przewód idzie do jakiegoś (regulatora) i u góry jest jakieś pokretło.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ciśnienie paliwa na listwie.
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
Wysłuchałem nagrania. Zrzuć miskę i sprawdź układ korbowy i regulator ciśnienia oleju czy nie jest zapchany oraz sam rozrząd czy nic tam się nie dzieje. Miałem też przypadek że świeca była słabo dokręcona i pukała. Jednym słowem zdejmij pokrywę zaworów sprawdź, miska sprawdzić, rozrząd i świece. To jest dźwięk metaliczny więc musi być z okolic silnika...
Napisałeś, że ciężko kręci, więc takie miałem skojarzenie. Sprężyna o której rozprawiałeś na początku, pełni też funkcję regulatora ciśnienia oleju. Nie mam pomysłu co tam się grzeje, po rutynowej wymianie łancucha. Najlepiej rozkręć i zweryfikuj. Skoro się grzeje, więc będą już wióry.
Sprężarka 7bar a nie 10.Ciśnienie ustawiasz regulatorem na grodzi. Olej do silnika dowolny w naszym klimacie 10W/40 lub 15W/40. Minimum klasy CD chociaż lepiej CE. Bagnet do sprawdzenua stanu na silniku. Do kompresora hydrałliczny HLP 24/32/46 w zależności od temperatury zewnętrznej. Masz tam bagnet w korku dolewowym oleju lub Wskażnik przezierny w...
Podepnij się gdzieś pod VAG przed wymianą. Naprawa przez wymienianie ewentualnych powodów może być kosztowna. Do kontroli sonda lambda oraz ciśnienie paliwa/regulator ciśnienia paliwa i dla wszystkiego czujnik temperatury dla ECU. Paliwo ścieka do oleju bo dostaje go znacznie za dużo.
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju. Niestety nie, w tym silniku takie ma być ciśnienie.
Witaj, za nim zaczniesz coś wymieniać watro sprawdzić za pomocą manometru czy ciśnienie jest- może nie być. Jak będzie słabe ciśnienie to spróbuj wlać do silnika regulator lepkości....moly. To pomaga mojemu sąsiadowi w chryslerze już 3rok. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o silnik to pracuje równo , nie traci mocy , jak to Honda... Jest po czyszczeniu gaźnika , wymianie oleju itd. Teraz dopiero do głowy mi przszyło że nie sprawdziłem co się będzie działo jeśli zmniejszę ciśnienie na regulatorze ..? z Pana wypowiedzi wynika że pulsuje bo nie może przepchać całej ilości wody , więc może zmniejszę ciśnienie...
spalił się regulator alternatora(zwiera pobór ponad 3A).Czy można zastosować inny regulator?
Uciekające powietrze z kompresora. Witam. Z mojego kompresora Target po nabiciu butli z regulatora ciśnienia i jednocześnie separatora oleju ucieka ciągle powietrze do momentu całkowitego ujścia. Nieszczelność powstała na górze przy nakrętce regulacji ciśnienia. Wyeliminowaniem awarii będzie wymiana regulatora, czy problem leży gdzie indziej. Pozdrawiam...
mobil wcale nie jest taki najtańszy, poziom i ciśnienie sprawdzałe - jest ok. Co to jet regulator ciśnienia - gdzie go szukać? Jakim płynem płukałeś silnik?
Teoria której jestem zwolennikiem, zawór regulacyjny w pompie olejowej regulujący ciśnienie smarowania zaczyna szwankować i na zimnym silniku ciśnienie oleju jest tak duże że regulatory zaworów powodują niedomykanie co za tym idzie spadek sprężania i silnik zaczyna kuleć.
c64club Może masz i rację , bo nawet litr oleju to nie taka ogromna kasa. Dziś musiałem kupić bańkę oleju bo w lesie na pniaku urwałem przedłużkę z korkiem spustu paliwa w misce olejowej. No i dlatego nie będzie fotki z grubością blachy zbiornika. Mam tylko fotkę mojej sprężarki. Popatrzyłem i od spodu mam dwa korki a nie trzy, i już zaślepione zwykłymi...
Witam. Kolego , co prawda nie w Peugeot 5008 , ale w citroenie c3, miałem podobny przypadek , i winowajcą okazał się moduł BSM, we Francuskich autach większość czujników i elementów wykonawczych wychodzi , lub wchodzi do tego modułu. I w tym module są czytane a potem wysyłane po CAN do BSI. Tutaj masz od peugeota 508 : https://warsztat.pl/artykuly/schemat-poj...
Witam, znajomy ma problem podczas odpalania samochodu "na kable" omyłkowo zostały pomylone bieguny przewodów przy akumulatorze. Mercedes S-Klasa W140 4.2l 92r Po całej przygodzie działa wszystko oprócz prędkościomierza, ciśnienia oleju i "średniego spalania". Żaden bezpiecznik pod maską się nie uszkodził. Mam pytanie czy w liczniku są jakieś regulatory...
witam. jeżeli jeszcze sobie nie poradziłeś z regulatorem to objaśniam ci jak go ustawić. Rozumiem, że pasek synchroniczny masz zdjęty. Ustaw wał korbowy na znaki [przednie koło paska rozrządu ma wypust, który trzeba zgrać ze znakiem na bloku silnika, tylko wiedz, że nie jest to GMP!] następnie zablokuj wałki rozrządu w ich końcach przyrządem [narz....
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Kolego ja u siebie poldku jak zaczoł klepać zaworek ustawiałem na zimnym silniku . Mianowicie blokowałem ruch zaworu i obracając silnik kluczem do momentu aż zatrzyma się wał rób z wyczuciem i stopniowo żeby pozbyć się oleju z regulatora . Potem obróciłem wał o pół obrotu z powrotem i ustawiałem zawór na zero luzu .Po tym zabiegu nastała cisza zero...
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
Regulator ciśnienia w pompie może być zużyty (sprężyna) lub nieszczelny i należało by zacząć od wymiany jego lub całej pompy oleju. Jeśli to nie to, to za niskie ciśnienie oleju to zwykle zużyte panewki lub jakaś nieszczelność w układzie smarowania np wypadnięta jakaś zaślepka otworu technologicznego (np kulka) w wale lub wałku rozrządu, nieszczelność...
To, co poniżej jest z innej windy, ale wydaje mi się że układy hydrauliczne są podobne. http://obrazki.elektroda.pl/2535504900_1... Wygląda mi, że posiadasz to, co jest wewnątrz czerwonej ramki. Posiadasz A – pompę, B – zawór sterowania kierunkiem przepływu oleju, C – regulator/ogranicznik ciśnienia. Ponadto posiadasz...
Czujnik poziomu ma inny komunikat tu ewidentnie jest ciśnienie wczoraj się dowiedziałem że może to być wina popychaczy.jeśli główka regulatora przetarła dźwigienkę to jest to bardzo możliwe. Dodano po 7 Czujnik ciśnienia jest w głowicy ale i jest tam kryza która ma za zadanie zabezpieczyć wał gdy będzie ubytek ciśnienia na głowicy gdyby czujnik był...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
reksie 2.0 mają regulatory hydrauliczne i cała zabawa polega na tym ze jak masz zabardzo zurzyty olej albo za niskie ciśnienie to nic nie zrobisz :) jak rozpoznać regulator hydrauiczny ?? bardzo prosto wygląda on jak walec o średnicy gdzieś 15mm i na samym czybku w miejcu styku z "kołyską" ma tłoczek o średnicy 10mm wystający na jakieś 5mm gdy jest...
Odnośnie hydrauliki to jest raczej ok,bo by w ogóle nie ruszył .W poniedziałek zamienię czujnik wałka wysiewającego z czujnikiem tarcz rozrzucających i zobaczę co będzie.Tam nie ma czujnika ciśnienia oleju ,jest elektrozawór i elektroniczny regulator przepływu oleju.Komputer wywala błąd bo może czujnik na wałku jest wadliwy i podaje komputerowi sygnał...
Mam problem: podczas zapalania silnika kontrolki na desce rozdzielczej nie gasną tylko mrugają przez 20-30 sekund potem dopiero gasną. Są to trzy kontrolki które zapalają się po włączeniu zapłonu tj. ładowanie akumulatora, ciśnienie oleju, ABS. Podejrzewam że to może być problem z alternatorem: regulatorem napięcia albo szczotkami. Czy moje podejrzenia...
Witam opisze swój przypadek może ktośmiał podobny i pomoże. M moim silniku vw 1.9 90km słychać w kolekrorze ssącym jakby przedmuch ciśnieniajest to bardzo głośny chałas podobny jak przy upuszczaniu ciśnienia z układu hamulcowego przy ciężarówkach , poza tym silnik pracuje normalnie. Pomiar ciśnienia sprężania to na 1 25bar, na 2 55bar, na 3 55bar, na...
Znam funkcje i budowę silnika. Jest problem z ciśnieniem oleju po mocnym rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach. I nie trzeba szukać niczego więcej bo to nie pierwsze moje bmw używane do tego celu i każde dawało rade bez chłodnicy oleju na dokładnie tym samym oleju. zawór bocznikowy na pompie działa bo na odcince jest stałe 4.5 bar jedyne co mnie interesuje...
No tak, pod koniec mojego pierwszego posta właśnie hydroregulatory opisałem z nadzieją, że to nie to bo wymiana oleju miała jakoś im pomóc ale tak się nie stało :(. Jak zmierzę ciśnienie to się pochwalę ale tak sobie myślę, że sam pomiar może nie wskazywać jednoznacznie na regulatory bo i wypalony zawór też będzie je obniżał. Tak czy inaczej usterka...
Wywalasz stary regulator. B+ podpinasz pod główny kabel(rozrusznik) a D+ pod kontrolkę, i do plusa na stacyjce. Jak masz oczywiście alternator z regulatorem napięcia Dodano po 1 Z czego masz ten alternator? Jakie są na nim oznaczenia ?
Witam To jest sprężarka z Ziła np. 130. Ma ona od razu na sobie regulator ciśnienia powietrza. Reguluje on w zakresie 6- 7.7 atm, regulacja przez podnoszenie zaworów ssących. ciśnienie oleju smarującego 3atm Tutaj masz dane tej sprężarki http://tdpal.ru/130350900911 Czyli nominalne obroty 2000 max 2500 zapotrzebowanie na moc 2,17kW Wydajność 240l/min...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Dokładnie taki jest w moim aucie jak pozycja nr 4. A dlaczego wyżej na rysunku jest jeszcze jeden, on też pasuje? Wiem, że chodzi o regulator, zmieniałem czujnik bo zapalała mi się kontrolka od oleju i być może to pompa szwankuje i za małe ciśnienie podaje. Napinacz zaczyna hałasować dopiero jak silnik się rozgrzeje, olej się rozrzedzi i może nie ma...
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Jak widać u Ciebie jest znacząco powyżej co oznacza że problemem jest sam regulator.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
To jakie ciśnienie osiągasz teraz na tym manometrze? Jaki to alternator? Model lub chociaż zdjęcie. Prawdopodobnie regulator napięci robi takie cyrki. Po osiągnięciu stanu naładowania akumulatora i braku innego obciążenia rozłącza wzbudzenie. W momencie mrugania kontrolki ładowania po włączeniu jakichś świateł przestaje mrugać? Zalecałbym jego wymianę...
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
po założeniu nowych uszczelek i zamontowaniu regulatora ciśnienia, autko odpaliło od strzału...:) Na razie zrobiłem 5 km, jutro wymiana filtrów i oleju. Dzięki za pomoc, mam nadzieje ze pojezdzi teraz troszkę. I jeszcze jedno - ma lepszego kopa i nie odcina przy 3200.
Nie, benzyna spłukała olej z gładzi, silnik z jakimś tam przebiegiem, to i ciśnienie mniejsze. Wentyle pewnie tez już poprzypalane. Jak wzrósł stan oleju, to albo wtryskiwacze zalewają silnik, albo ciągnie przez ten nieszczęsny regulator w końcu.
napięcie za wysokie więc regulator wymienić a co do przepalone zarówki od za wysokiego napięcia może.. ale od ładowania zapala, ciśnienie oleju i ładowanie dostaje chyba + z tego samego punktu a check to nie wiem jak zasilany, szukałbym w liczniku
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
pomierz ciśnienie paliwa - musisz to zrobić na pracującym silniku bo tylko wtedy chodzi pompka paliwa a przynajmniej trzeba go kręcić rozrusznikiem sprawdź regulator ciśnienia na listwie - ta gruszka z wężykiem obok korka wlewu oleju, w wężyku nie może być paliwa
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
Co to znaczy, że po regeneracji daje 150 atmosfer? Jeśli po przykręceniu manometru bezpośrednio do pompy manometr wskazuje taki wynik to pompa jest na złom, ewemtualnie do naprawy. Chyba, że masz coś innego na myśli. Uznaje się, że sekcja w pompie jest sprawna jeśli osiągnie się ciśnienie co najmniej 350-400 atmosfer, a nie 150at. Ponadto ciśnienie...
W golfa III 1Z to jest normalna choroba z takimi objawami jak opisujesz trochę dziwną opracowałeś metodę wyprowadzania silnika z tej dolegliwości . Uważam że trzeba chwilę odczekać na zgaszonym silniku i go za chwile uruchomić i po sprawie jak za mało to jeszcze chwilę na zgaszonym silniku bo na pracującym może dojść do kolizji zaworów z tłokami. Dlaczego...
Nie wiem gdzie się ten regulator znajduje. Możesz powiedzieć?
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
No i cóż, wymiana alternatora również nic nie dała (regulator napięcia wsadziłem nowy). Ręce opadają, pomożecie?? Dodam, że jak odpinam plus z alternatora to wszystko wraca do normalności. Nie jest istotne gdzie ten plus odepne, czy przy altku samym czy przy aku, jak ręką odjął... Dodano po 1 Właśnie sprawdziłem przekaźniki, czy czegoś tu nie brakuje...
No właśnie , dlatego musisz wygoglować sobie typ skrzyni i znajdziesz bez problemu rozpiskę ,który elektrozawór za co odpowiada . Nie wszystkie odpowiadają za zmianę biegów bezpośrednio . Są zawory przełączające typu ON/OFF i zawory zwane regulatorami ciśnienia ( EDS ) . regulatorów jest więcej i odróżnisz je od innych . Ale jaki układ i jakie za co...
Coś masz nie tak. Nie sterująć rozdzielaczem nie powionno być ciśnienia. pręzej bym powioedział że coś ci się w rozdzielaczu przycina. W R80 jest zawór regulowany jak zresztą w większości rozdzielaczy. Można ustawiać ciśnienie. Powinieneś założyć manometr i sprawdzić jakie jest ustawione ale w pierwszej kolejności dla czego nie sterując rozdzielaczem...
Stan oleju - zmierzyć ; Ciśnienie paliwa - zmierzyć ; Wyjąc wtrysk i sprawdzić czy w czasie włączania zapłonu podaje paliwo - nie powinien; Sprawdzić , czy działa regulator mechaniczno - elektryczny paliwa ciśnienia na głowiczce rozdzielacz; Sprawdzić pracę tłoczka rozdzielacza - może wisieć. Gdybyś nie wiedział jak to zrobić , to nie zabieraj się do...
dzięki kolego za porady. regulator wymieniłem już na początku kłopotów. Właśnie wróciłem z pod auta i niestety nie ma tam żadnej wiązki przejściowej (przynajmniej ja nie widzę).Ale idąc dalej wyczyściłem "wszystkie" styki przy czujnikach różnego rodzaju. Jeszcze nie jeżdziłem ale później dam znać... jeżeli mogę coś dodać to jeszcze oprócz tego "transitowkiego"...
Jeżeli pamiętasz jak były zamocowane przewody, zakręć je na swoich miejscach. Nie wiem czy jest to rozdzielacz 2 czy 3 sekcyjny, ale może wymaga wymiany, któraś z przesuwek. Samo działanie rozdzielacza mechanicznego jest bardzo proste. Masz dopływ oleju z pompy, i powrót do zbiornika, rozdzielacz przez otworzenie odpowiedniego kanału daje ciśnienie...
Wymiana samych panewek nie załatwia sprawy myślisz , że wał się nie zużywa. Na sprawność całego układu wpływa stan pompy oleju z regulatorem ciśnienia oraz pasowanie wszystkich punktów smarowania silnika(wału wałka rozrządu).
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
Ten zawór przy gaszeniu maszyny ma być zamknięty dociska go ciśnienie powietrza z tej rurki sterującej widocznej obok. Pamiętaj, że przed zgaszeniem każdej sprężarki śrubowej trzeba zamknąć zawory i musi sam spuścić powietrze nie wolno jej w tym pomagać! Po zrzucie ciśnienia zawór ma opaść, aby przy kolejnym rozruchu sprężarka mogła nabrać powietrza....
Pisałem o tym w innym temacie,o alternatorze do lublina,w którym również wspominałeś o tym.Trzeba dać jakiś przełącznik do odłączania świec,albo awaryjnego włączania w razie awarii.Ale to będzie kłopotliwe,bo trzeba będzie o tym myśleć,więc ja bym to zrobił tak,ze dał bym ten przełącznik jedynie do awaryjnego grzania w razie awarii sterownika świec,a...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
Tam masz "samochodowy" alternator, więc nie powinieneś mieć problemów z diagnozą i regulacją/podstawieniem regulatora.
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
No widzisz i od tego trzeba było zacząć. Jak widać instalacja wykonana jest prawidłowo. Jest kocioł gazowy, prawdopodobnie kominek z płaszczem wodnym lub dodatkowo kocioł na paliwo stałe, jest sprzegło hydrauliczne, są oddzielne pompy obiegowe dla podłogówki oraz grzejników. Jest moduł rozszerzający do kotła Vaillant sterujący pompami oraz zaworem mieszającym...
Gdy cieknie podczas pracy silnika (pompy) być może to jednak cieknie paliwo z pompy, choć twierdzisz że nie "pachnie" jak paliwo, jest tam ciśnienie i "znalazło" sobie gdzieś "dziurkę"... A trawę czy to polejesz olejem napędowym (paliwem), czy olejem to i tak uschnie... Dodano po 3 Ps: olej silnikowy może pozostać w formie czystej w ciagniku? W pompie...
Manometr podłączony na sekcji rozdzielacza podczas podnoszenia wideł na wolnych obrotach dawał ponad 80 barów a na dużych obrotach dochodziło do 140 barów. Natomiast manometr podłączony na WYJŚCIU z dzielnika- regulatora strumienia do orbitrola na wolnych obrotach skręcając w prawo dawał 40 barów w lewo jeszcze mniej i gdy skręcam kierownicą i jednocześnie...
Proponuję sprawdzić: odstojnik, filtr odstojnika, przewód łączący zbiornik z odstojnikiem, sprężynki i zaworki pompy zasilająceji sprężynki. Podczas pompowania pompką ręczną powinno być słychać działanie zaworu przelewowego , ciche "tzzzzyt" i oczywiście pompka ręczna powinna stawiać opór podczas tłoczenia , jeżeli tłoczek się cofa, to oznacza nieszczelność...
regulator ciśnienie regulator oleju regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
multimetry radzieckie cerapur sterowanie airbag wypiąć wtyczka
transformator trójfazowy schemat lodówki indesit
Nawigacja Navitel na karcie SD dla Windows CE - opinie i analiza Zamiennik STK-0050 w METZ Mecasound AX 4960