pompa lucas?- regulator ciśnienia paliwa
Teraz trzeba pojeździć na benzynie i zobaczyć korekty. Do tego tam masz regulator ciśnienia paliwa.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
No i powinno byś ostrzeżenie :D I nie K, tylko KE, jaki masz kolor obudowy regulatora ciśnienia paliwa?
zobacz czy nie pomoże myk typu : włącz zapłon na 10 sekund , wyłącz zapłon , drugi raz to samo , za 3 razem spróbuj uruchomić . wstępnie pompa paliwa umiera lub regulator ciśnienia paliwa .
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, okazało się, że padł regulator ciśnienia paliwa.
sprawdź ciśnienie paliwa w czasie żeczywistym jak będziesz jechał, może regulator paliwa nie wyrabia?
Sprawdź regulator ciśnienia .
lewe powietrze, regulator ciśnienia paliwa, kiedy wymieniałeś rozrząd??
Zastosowałem przedłużkę 90° do wentyli. Wczoraj przy -9 nie zagadał a ciśnienia w czasie kręcenia nie znam a na wyłączonym silniku jest zero. Dziś przy -10 zapalił i ciśnienie na włączonym silniku wyszło 2,7 bara - przynajmniej tak wskazuje mój zegar (ciśnienie powietrza dobrze pokazuje z cieczą powinno być podobnie). Dlaczego dziś zapalił to nie wiem...
Na zaworze jest numer. Po roczniku i typie silnika dopasujesz. Ok dzieki :) nie znam się to Ci nie powiem czy słychać pompę paliwa szczerze:D Ale sproboje wymienić ten regulator
czyli wiele wskazuje na pompe paliwa lub regulator cisnienia paliwa na listwie... tylko prosba jak zdiagnozowac pompe lub sam regulator??
Pierwotną przyczyną była awaria dwóch świec zapłonowych jednocześnie.
A który to dokładnie? Gdzie się znajduje? Mam te same objawy. Wymieniłem już regulator ciśnienia na pompie ten na dwa imbusy ale nie pomogło.
Witam, Po wakacjach wróciłem, nowy czujnik położenia wału wymieniłem ale niestety to nie on, zastanawiam się nad pompą paliwa (czy łopatki nie miękną po rozgrzaniu), pada też podejrzenie na regulator ciśnienia paliwa, lecz wątpię w tą opcję.
Błąd wskazuje na regulator ciśnienia paliwa 1 przekroczył granice treningu - zbyt niskie ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie i regulator umieszczony na niej.
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Zapewne z ciężarówki? Podaj dokładny model. Były różne wersje (AT2000S, AT2000S/D, AT2000ST i najnowsze AT2000STC). Ogólnie, potrzebujesz pompki paliwa (oryginalnej), prostego regulatora z potencjometrem, włącznika i paru przewodów. Ewentualnie jakiejś diody led w roli kontrolki.
Jedzie normalnie tylko jak wyskoczy blad to wchodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy Czujniki cisnienia podmieniony. A regulatora cisnienia nie ma na listwie. Zostaw w serwisie usuniety i wykodowany bo niby byly z nimi problemy.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Volvo FMX 500 podczas jazdy wpada w tryb awaryjny i pojawia się błąd P228F FMI 00. Co robić? Regulator wymieniony, czujnik ciśnienia i filtry paliwa, czas na wszystkie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3832089800_... https://obrazki.elektroda.pl/4440983000_...
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
Problemem z odpalaniem nie był czujnik VVT tylko regulator ciśnienia paliwa a raczej jego oring który był pęknięty. Wyżej przez pomyłkę napisałem czujnik. Temat do zamknięcia
Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony miałem tak samo zimny palił a jak po stał na słońcu trzeba było długo krecić
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Witam mam problem z Volvo v40 2.0t t4 2001r czysta benzyna. Mianowicie gdy przekręcam kluczyk auto odpala i po chwili gaśnie, wymieniony został regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa sprawna. Zauważyłem że gdy próbuję odpalić to za pierwszym przekręceniem paliwo jest aczkolwiek z każdym dalszym kręceniem paliwo zanika. Czy ktoś z was wie co mu może...
Nie powinno być problemów z odpalaniem tego auta. Jeśli są to należy sprawdzić regulator wolnych obrotów oraz czujnik temperatury silnika. Jeśli masz duży przebieg to może jest problem z filtrem paliwa.
.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik odpala i pracuje dobrze tylko na tych pierwszych od strony dolotu paliwa. Trzeba wrócić do podstaw. Zasada naczyń połączonych, w skrócie mówi iż ciśnienie w układzie będzie na jednakowym poziomie dla wszystkich wtryskiwaczy. Marek, pomyśl, problem na ciepłym silniku, auto...
WYmienione wtryski PB , wymieniony regulator , wymieniony filtr paliwa wszystko nówki BOSCH i problem nadal występuje . Na benzynie jest jak na lpg . NA PB żadnych błęów .Jak przełącze na LPG pojawia sie P0089 .
a jesteś w stanie mi podać jakie wartości powinien mieć czujnik by go nie kupować na daremno. Dodano po 9 1 błąd przy założonym czujniku to "turbosprężarka/czujnik ciśnienia doładowania sprężarki "A" -sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" 2 błąd "obwód regulatora objętości paliwa - sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" dodam że ten błąd...
https://obrazki.elektroda.pl/6306859200_... Na starym pali tylko długo kręci a na tym nowym to tak jakby nie dostawał paliwa regulator jest mechanicznych i wartości ma nawet niższe ale nie jest to zamiennik https://obrazki.elektroda.pl/3916838300_...
Witam. Mam problem z samochodem marki volvo model V40 1.8 (115km). Pod dwóch dniach od zakupu jadąc na rezerwie poczułem szarpanie i spadanie z obrotów. Dodając gazu dusil się. Po minucie kulania się na pobliski parking stanął na Amen( nie dało się go odpalić).Pomyślałem że to koniec paliwa, tak więc poszedłem na stację kupiłem 5l i zalałem (zajęło...
Witam, wrzucę ten schemat jutro, jest on uniwersalny także do Volvo nic nie znajdziesz, jak podasz kod silnika, to mogę Ci napisać który kabel przeciąć, dodatkowo radziłbym założyć odcięcie pompy paliwa, z tego względu że przy przymkniętym zaworze regulacji ciśnienia pompa będzie bardzo wysilona i może po jakimś czasie się spalić. Który kabel przeciąć...
Pisałem w pierwszym poście. Drożność i szczelność wszystkich elementów podciśnienia sprawdzona. Zapomniałem napisać o jeszcze jednym teście jaki wykonałem : odłączyłem podciśnienie od turbo - czyli turbo permanentnie wyłączone (uprzedzając pytania - cięgno gruszki w położeniu wyłączonym) , z trudem ale rozpędziłem się do 140 i wywaliło błąd. Wydaje...
byłem przy tamtym samochodzie wczoraj zrobiłem parę zdjęć, próbowaliśmy sprawić by chodził dobrze etc. Ale co sie okazało auto było u elektryka ale ten nie podpiął wogóle do komputera czujnika temp. cieczy chłodzącej i temp powierza dolotowego. z tego co zaobserwowałem to WG działa, zamkniety powoduje świszczenie , otwarty nie świszczy z turbiny wiec...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
Witam ! Od pewnego czasu tj od początku zimy ,zaczeły mi sie co jakiś czas pojawiać następujące objawy :podczas jazdy pojawia się ograniczenie obrotów do 3tys i jednocześnie zapala sie kontrolka od dstc i komunikat po niem,że moc silnika jest ograniczona i nastepny od dstc.Po zatrzymaniu i zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika ,czasami pozostaje...
Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa. Oraz że mam wkręcić ją o pół obrotu nie więcej. Ja niestety nie widzę takiej śruby Gość powiedział częściowo dobrze. Jest to regulacja ciśnienia, ale wewnętrznego głowicy pompy wtryskowej. Kluczem 17 wykręca się ten...
Na dzisiaj jestem umówiony, bo nie mam takiego manometru, też mi regulator ciśnienia paliwa chodzi po głowie ale nie chciałem nic sugerować, napiszę jak sprawdzę. Dodano po 16 Niestety, próbowałem wczoraj ale mechanik stwierdził że skoro chodzi po odpięciu przeplywki to w niej jest wina i nie ma czasu podpinać manometru, jeszcze postaram się to ogarnąć...
Nie wiem jakie jest ciśnienie ale kupiłem drugie takie autko z identycznym motorem i instalacją wtryskową i na zasilaniu benzyną ten drugi chodził więc poprzekładałem do swojego: pompę podającą paliwo ze zbiornika, pompę wysokiego ciśnienia, czujnik położenia przepustnicy, zawór powietrza dodatkowego, regulator ciśnienia paliwa i wszystkie wtryskiwacze...
Pokrótce opiszę przypadłość mego auta - może ktoś ma jakiś pomysł... otóż volvo 440 1.8 + lpg, '94 b18u monowtrysk od kilu dni robi bunt i nie chce odpalać w ogóle na benzynie. Kilka dni temu zauważyłem nierówna pracę silnika jeśli był zasilany benzyną,a dokładnie falowanie obrotów (po przełączeniu na gaz falowanie ustawało jednak obroty nie schodziły...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witajcie Wczoraj po przejechaniu trasy ~40km, odczekując aż wychłodzi się trochę turbo (luz, puszczone sprzęgło, pogaszone odbiorniki prądu łącznie z klimą), wsłuchiwałem się w pracę silnika. Co jakis czas, raz na okolo 3-4 minuty, silnik pracował głosniej (około 1-2 sek). Brzmiało to, jakby lekkie dodanie gazu (wskazówka obrotomierza nie drgnęła)....
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
Witam zgromadzonych Miałem problem z oryginalnym alternatorem w swoim Volvo 480, 60 amperowy Bosch. Miał spore spadki napięcia przy obciążeniu i kiepsko ładował, mimo wymiany regulatora na nowy, oryginalny Boscha. Czasem jak był kompletnie zimy potrafił do rozgrzania ładować ponad 14V, ale tak gdzieś do 10 minut max. Postanowiłem go rozebrać i zobaczyć...
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Witam! Mam podobny problem w swoim Volvo S40 2.0 D Czy po zmianie filtra i przeczyszczeniu regulatora ciśnienia problem już się nie pojawia? U mnie wygląda to następująco - na zimnym silniku jest wszystko jak najbardziej ok, dopiero po rozgrzaniu zdarza mu się zgąsnac (ale tez nie zawsze, czasami zostawiam go na biegu jałowym 2-3 min i nic się nie dzieje,...
Jak zadbany HDi to będzie służył. Ja na wiosnę swoje HDi naprawiałem. Opiłki w układzie paliwa. Wyszło mi 2000 zł za regenerację pompy na rozrządzie, nową pompę w zbiorniku, płukanie układu, nowy regulator ciśnienia. Teraz zostały jeszcze wtryski bo też już dostały i liczą sobie 700 zł za sztukę. Taniej wyjdzie wymienić częściej układ wydechowy, świece,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam. Samochód Volvo S40 T4 1.9T 200KM . Podłączyłem wejście paliwa od spodu, manometr oraz wyjście paliwa z boku. Regulacja powinna być nakrętką od króćca podciśnienia, ale jest brak płynnej regulacji. Albo jest prawie 5 bar albo całkowicie zamyka wyjście benzyny. Czy ktoś umie coś pomóc? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2502967800_...
Witam szanowne grono mam problem z autem jak w opisie. Mianowicie problem polega na szarpaniu powyżej 4 tys obrotów. Auto kolegi było kupione w takim stanie po drodze miał zmieniany silnik tydz. po zakupie obróciło panewkę. Silnik został zmieniony ale już nie ma regulatora faz rozrządów. oba silniki t4 ale była jakaś zmiana. ale problem jest cały czas....
paliwa volvo regulator volvo volvo regulator
sterownik astra delco lusterka elektrycznie gwinty calowe
Jak zresetować Webasto - Przewodnik krok po kroku Jak zresetować centralę alarmową Satel Versa?