Podłącz pod pin od półokrągłej strony gniazda. Stare Volvo
Przewód musi mieć ciągłość. Bez tego cem wali błędem. Poszukaj uszkodzonego odcinka lub zmierz po prostu czy jest tam sygnal.Na konektorze przy altku. Mogl też paść regulator oczywiście.
Tak, powód jest prosty, uszkodzony jest regulator napięcia w alternatorze. Nawet jeżeli w chwili pomiaru napięcie będzie poprawne, wymień go na oryginał. Kilka postów wyżej pytałem o prostownik, bo to on jest często przyczyną uszkodzenia, ale odpowiedzi nie było, zaś druga przyczyna to owy regulator.
masz przebity mostek na diodach plusowych mostek do wymiany jesli stojan jest. ok a jesli ma zwarcie miedzyfazowe tak sie dzieje ale to wszystko wyjdzie po odkrec. i zagla. do srodka
Księgowy wywalił regulator i dał rozpórkę. Wywal te rozpórki i daj regulatory jak w starszych rocznikach. Pasują.
Ten "nowy" alternator to nowy nowy czy używany albo jakiś krzak? Sprawdź połączenia mas i głównych przewodów prądowych do alternatora, rozrusznika, ramy, silnika, kabiny.
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
A kto to wie?Może mechanizm padł może regulator na lince a może pompka jak jest.
Tak jak w tamacie prosye o pomoc w podlaczeniu tego alternatora. Jest on wyjety z volva tak przynajmniej mowia. Na tylnej scianie sa dwie wsuwki szersza i wezsza, oraz dwie sruby zaznaczone kolkami. Z tego co widze to regulator jest taki jak od malucha RNc - 12. Dodatkowo sa jeszcze takie wiadomosciŁ 50A A13N64 Bede bardzo wdzcieczny za pomoc
Sprawdź regulator ciśnienia .
mój kolega zrobił mi coś takiego do mojego MD1 odezwij się 660745858
witam. jeżeli jeszcze sobie nie poradziłeś z regulatorem to objaśniam ci jak go ustawić. Rozumiem, że pasek synchroniczny masz zdjęty. Ustaw wał korbowy na znaki [przednie koło paska rozrządu ma wypust, który trzeba zgrać ze znakiem na bloku silnika, tylko wiedz, że nie jest to GMP!] następnie zablokuj wałki rozrządu w ich końcach przyrządem [narz....
Brak napięcia na 4 powoduje przeładowanie a regulator w normalnych warunkach podciąga momentami do 29V.
No to faktycznie "fachowcy" ..... ten cienki to "BS" wejścia regulatora.
Moze ten regulator padl, jest jakis sposob zeby go obejsc i puscic pelnenapiecie na diody?
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Tulejki nie kupisz. Nigdy nie występowała jako część zamienna. Tylko cały dekiel oraz oś regulatora. Przestań kombinować. Wymień 5 oringów i będziesz zadowolony.
Widać, że regulator w miarę nagrzewania się, zmniejsza napięcie ładowania, czyli ewentualnie kwalifikuje się do wymiany.
Jak podłączyć alternator Volvo S60 TD do ciągnika. Nadmieniłem, że ma wyjście do akumulatora i gniazdo z dwoma pinami, regulator napięcia ma wbudowany w środku.
Witam. Wyciągnij wtyczkę od dmuchawy i sprawdź czy wybija. Jeżeli nie to problem tkwi w regulatorze obrotów lub w samym silniku dmuchawy. Silnik możesz sprawdzić "na krótko".
Volvo v40 1.8 -122km ma uszkodzony regulator ciśnienia ciężko pali wymieniłem na 300kpa bosch oryginał miał 309mpa weber i na tym nowym nie odpala wcale czy miał ktoś podany problem
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Na zaworze jest numer. Po roczniku i typie silnika dopasujesz. Ok dzieki :) nie znam się to Ci nie powiem czy słychać pompę paliwa szczerze:D Ale sproboje wymienić ten regulator
Witam. Pisząc o tym że latem jest inne napięcie a zimą inne miałem na myśli regulacje napięcia uzależnioną temperaturą samego regulatora.
WPisz na alledrogo - regulator obrotów silnika-- wyskoczy ci to czego szukasz, twój bierze ok 30A przy twardym rozruchu.
pompa lucas?- regulator ciśnienia paliwa
Z ciekawości, to co się tam uszkadza? Robiłem ze dwa te alternatory, zawsze części z AS i zawsze KPL regulator i mostek. Nigdy żaden do mnie nie wrócił.
Ile wynosiła kompresja na poszczególnych cylindrach?Bo olej tam moze dostac sie tylko z zaworów i odmy raczej.Pompa ile bar nabija cisnienia przed regulatorem?
czyli wiele wskazuje na pompe paliwa lub regulator cisnienia paliwa na listwie... tylko prosba jak zdiagnozowac pompe lub sam regulator??
Pierwotną przyczyną była awaria dwóch świec zapłonowych jednocześnie.
Teraz trzeba pojeździć na benzynie i zobaczyć korekty. Do tego tam masz regulator ciśnienia paliwa.
Osoba, która zregenerowała alternator, założyła zły regulator napięcia.
Problem opanowany uszkodzony hydrauliczny regulator luzu zaworu wydechowego
Przy żelowych aku to nie wyda bo jeden będzie non stop naładowany A drugi niedoładowany . Regulator głupiej.
WITAM W ZAŁĄCZNIKU SCHEMAT POŁĄCZEŃ D1LC COMPACT DO VOLVO FH12 ORAZ WARTOŚCI ELEMENTÓW REGULATORA SPRAWDŹ DOBRZE POŁĄCZENIA I ELEMENTY POZDRAWIAM
Jaki typ silnika albo alternatora?
wy kalibrowałem czujniki po przez regulatory w zaciskach
W czasie pracy silnika na pinie nr.2 regulatora multifunkcyjnego pojawia się napięcie.
Volvo ew160e błąd P018F-01 czerwony stop. Maszyna pracuje, brak spadku mocy, układ paliwowy (czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia, pompa wstępna, filtry) nowe. Wiązka przetarta, naprawiona, a błąd dalej jest.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, okazało się, że padł regulator ciśnienia paliwa.
Napięciem ładowania zarządza tutaj komputer przez LIN. Oluś, jak czasami coś walniesz to nie wiadome śmiać się czy płakać. Zamiast oryginalnych regulatorów zakładałem zwykłe FOOM z VW albo Opla... Zresztą jak to Volvo to podobny układ jak w Renault. Apropo, opracowałem fajny tester tych regulatorów, są chętni na schemat?
Miałem podobny problem odpalał z plaka z rozrusznika nie mógł nabić ciśnienia max 250 bar było, odpala dopiero przy ciśnieniu 285 bar winny był regulator ciśnienia.Pozdrawiam.
To będzie wystarczającym zabezpieczeniem przed rozładowaniem a można też naładować akumulator. W opisie regulator jest do paneli ale na transformatorze z prostownikiem też działa. https://modulosy.pl/fotowoltaika/972-reg...
Co prawda z Volvo, ale też Bosch: https://obrazki.elektroda.pl/4853585200_...
ZObacz czy zmienia się napięcie na regulatorze obrotów, napięcie sterujące.
Rozwiązałem problem montując podobnie wyglądający regulator z BMW. Musiałem tylko dołożyć przewód zasilający po zapłonie. Teraz ładowanie książkowe. https://obrazki.elektroda.pl/3849545800_... Temat do zamknięcia. Dodano po 1 Założyłem inny regulator
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju.
Nie działa podgrzewanie lusterek i foteli bo niema sygnału D+ od alternatora. Myślę że nie działa regulator napięcia.
Regulator m wtyczkę na jeden przewód bądź na trzy? Regulatorem steruje tam sterownik sinika.
Wlutuj diodę 3A paskiem w kierunku regulatora na przewód kontrolki
A który to dokładnie? Gdzie się znajduje? Mam te same objawy. Wymieniłem już regulator ciśnienia na pompie ten na dwa imbusy ale nie pomogło.
lewe powietrze, regulator ciśnienia paliwa, kiedy wymieniałeś rozrząd??
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
Wymiana szczotek w regulatorze, lub całego regulatora ze szczotkami-ok. 100 zł.
Uzzkodzony był przełącznik (hebel) w kabinie
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie i regulator umieszczony na niej.
Zbyt wysokie ciśnienie gazu na listwę, zrób eksperyment nagrzej auto do momentu kiedy się zblokuje. Jak będzie zblokowane zgaś auto otwórz maskę i poluzuj przewód gazowy od filtru gazu do listwy wtryskiwaczy. Poluzuj i spuść ciśnienie gazu. Zakręć tak jak było i odpal auto jak się przełączy na gaz to wina leży po stronie parownika. Zacina się tam regulator...
A regulator nie był czasami wymieniany?
sprawdź ciśnienie paliwa w czasie żeczywistym jak będziesz jechał, może regulator paliwa nie wyrabia?
Towar zakupiony i zamontowany - zwrot nie wchodzi w rachubę. auto nie jest " domęczone" (betoniara) . Złącza sprawdzane nie ma śniedzi . Chyba trzeba będzie zregenerować stary ale czy ktoś się podejmie ? nie wiem jak z regulatorami napięcia do tego typu.
Niestety nie mam nr-u silnika. Motor jest z regulatorem na wałku wydechowym., 20-zaworowy.
Podpinam się do tematu, dot. volvo FH4 2014 r. Prośba o wskazówki co i gdzie sprawdzić dla poniższych błędów z grupy EMS (w kolejności od największej ilości wystąpień): P02E013 P02E09B P02E697 P02E699 Z tego co udało mi się rozszyfrować to dwa pierwsze dot. "Airflow control at the diesel engine inlet" a dwa ostanie "Diesel Engine Admission Regulator...
zobacz czy nie pomoże myk typu : włącz zapłon na 10 sekund , wyłącz zapłon , drugi raz to samo , za 3 razem spróbuj uruchomić . wstępnie pompa paliwa umiera lub regulator ciśnienia paliwa .
na razie sprawdziłem alternator ma zwarcie i kradnie prąd wymienię regulator i zobaczę co dalej a do bezpieczników Jaki regulator ? jak to sprawdziłeś ? W moim Volvo MY2006 alternatorem steruje CEM po K-line. Volvo o kilka lat wyprzedza grupę VAG pod względem zaawansowania elektroniki.
Oczywiście że regulator inteligentny. Sądzę, że była awaria mostka, a ktoś siłą rozpędu wymienił i regulator. Na regulatorze podróbce to nie idzie.
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
Tak bezpieczniki wszystkie są ok. Tylko w tym alternatorze jak padnie regulator to nie wiem czy się dostanie bo patrzyłem.
Ładowanie wrzuciło po wymianie na kolejny regulator książkowo 14.5V ale nawiewy i grzanie szyby wciąż szaleją
Fmi 4 zwarcie przewodu od EV35 bloku silnika do zaworu EPG do masy, hamulec silnikowy włączony na stałe przy fmi 5 przerwany obwód między blokiem silnika a zaworem EPG lub spalony bezpiecznik zasilania zaworu EPG. Zawór EPG może być uszkodzony również...
Uszkodzony tranzystor regulatora obrotów wiatraka. Umieszczony pod schowkiem obok dmuchawy mocowany na dwa wkręty (kostka biała). Cena nowego modułu to około 130 PLN w serwisie chyba ze zmienisz sam tranzystor.
Błąd wskazuje na regulator ciśnienia paliwa 1 przekroczył granice treningu - zbyt niskie ciśnienie.
Kolego MID136 SID4 FMI10 - czujnik prędkości koła oś 2 po prawej . Duża szczelina między czujnikiem a kołem zębatym , styki i przewody mogą być uszkodzone, koło zębate może być uszkodzone, uszkodzony czujnik , uszkodzony modulator. Sprawdź luz łożyska koła, okablowanie czujnika, prześwit pomiędzy czujnikiem a wieńcem (nie więcej niz 0,7mm) . Co do tylnego...
Wyjmij regulator i zobacz na szczotki, pierścienie też można sprawdzić.
Regulator napiecia lub alternator do sprawdzenia ewentualnie pasek ślizga
Z tyłu przecież są hamulce tarczowe. temperatura klocków oraz tarczy spowodowała słabsze działanie hamulca nożnego. Płyn raczej się nie zagrzał :) Mogły też zanadto zedrzeć klocki i aby poprawnie zadziałał nożny wystarczyło tylko kilka razy przepompować hamulce by samo regulator ułożył klocki.
Dlatego w ładowarkach jest jedno napięcie które sprawdzi się przy +35 stopniach i -10 . Zabawa w kompensację temperaturową ma sens w urządzeniach stacjonarnych i to przy dużych pakietach akumlatorów bo tam koszt szybszego zużycia przez za wysokie napięcie ładowania liczony jest w tysiacach albo dziesiatkach tysięcy złotych . Ta korekta temperatury w...
Z pierwszego postu wnioskuję, że chce założyć regulator stosowany w Renault/Volvo ( dwie wsuwki) do alternatora stosowanego w PSA. Nie da się, alterantory Renault są 6-cio diodowe, w PSA 9-cio.
Zapewne z ciężarówki? Podaj dokładny model. Były różne wersje (AT2000S, AT2000S/D, AT2000ST i najnowsze AT2000STC). Ogólnie, potrzebujesz pompki paliwa (oryginalnej), prostego regulatora z potencjometrem, włącznika i paru przewodów. Ewentualnie jakiejś diody led w roli kontrolki.
Regulator ma 5 pinów a 3 są wykorzystywane - piny 2,3,4 regulatora.... sprawdź bezpiecznik F 58 (5 A) czy masz do niego zasilanie oraz czy jest sprawny to jest zasilanie po zapłonie na pin 3 regulatora ( przewód biało czarny), zasilanie stałe na pinie 4 regulatora (przewód czerwono biały).
Nie jestem pewny , ale czy regulator ciśnienia paliwa nie jest na pompie paliwa?
z alternatora można odczytać następujące dane: 28V 30A 40A MAX 2600 obr/min nie jestem pewny co do dawcy mógł być to volvo (cieżarowy) oczywiście że można kupić oryginalny regulator ale koszt nie jest mały a u mnie krucho z gotówką. Jeśli kolega ma jakiekolwiek info na ten temat to byłbym wdzięczny
Wtyczka do regulatora: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Tak ale z założenia akumulatory do ciężarówek powinny być na to odporne - na zwiększony poziom wibracji... I sa odporne , ale u Cibie z tego co piszą jest problem z napięciem ładowania a to momentalnie generuje spływa masy z płyt. Zmień ten pie..... regulator i zapomnij o problemie. Po drugi żaden normalny sklep by ci nie sprzedał akumulatorów jak...
Jedzie normalnie tylko jak wyskoczy blad to wchodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy Czujniki cisnienia podmieniony. A regulatora cisnienia nie ma na listwie. Zostaw w serwisie usuniety i wykodowany bo niby byly z nimi problemy.
Volvo FMX 500 podczas jazdy wpada w tryb awaryjny i pojawia się błąd P228F FMI 00. Co robić? Regulator wymieniony, czujnik ciśnienia i filtry paliwa, czas na wszystkie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3832089800_... https://obrazki.elektroda.pl/4440983000_...
A waszym zdaniem jako fachury od diesli jest jakaś ina opcja uszkodzenia wszystkich wtrysków na raz typu pompa , listwa jakieś regulatory ciśnienia itd. czy raczej nie.
Będzie to oznaczać, w zależności od wyniku badania, czy regulator jest zasilany czy nie. Którą kostkę lutowałeś? Tą od alternatora?
Miałem to samo. Padła zenerka w przerywaczu. Sprawdź od razu regulator napięcia alternatora. Przerywacz pierwszy od lewej poz.3 na załączniku
MID 128 PPID 124 Regulator ciśnienia spalin .... nie podałeś pełnego kodu (brak FMI) oraz jaki tam jest silnik.
Przypadkowo trafiłeś. Wystarczy odpiąć kostki, i parę minut odczekać. Nic nie trzeba regulatorem temperatury ustawiać. Ewentualnie przewód gdzieś przetarty, i po tych szarpankach zadziałało.
witam czynnikow braku ladowania jest bardzo wiele wadliwy akumulator brak polaczenia plusa, minusa (masy) alternat. uszkodzenie mostka prostowniczego, regulator ktory pan juz wymienil bez efektu poprawy dla elektryk. nie powinno to sprawic problemu można zrobic ogledziny okablowania i podmienic akumulator jesli dalej nic to niestety trzeba rwac alternator...
Problemem była wtyczka na regulatorze napięcia zbyt często ją mechanicy szarpali i po rozginały się konektory. Problem rozwiązany.
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
I ja dolacze się do tego tematu bo może ktoś z forumowiczow będzie w stanie mi pomóc.Jak w temacie mój regulator od silnika Volvo Penta Md2b dokonał żywota przepaliło się uzwojenie na module ładowania. I tyle wiem reszta elektryki to dla mnie czarna magia. I teraz zwracam się z pytaniem do obecnych tu forumowiczów czym zastapić taki regulator. Znajdują...
Auto jak w temacie 2000 rok, na wolnych obrotach słychać nieregularne stuki mechanizmu zmiany faz rozrządu. Ktoś przerabiał temat , wymiana zaworu czy regulatora lub czepiać sie ciśnienia oleju ???
czyli musze zbudować coś w tym rodzaju i dopiąć sie bezpośrednio pod szczotki? http://obrazki.elektroda.pl/7932999300_1... Dodano po 3 ciekawe jak zachowa się komputer, jak odłącze L od CEM poza wyświetleniu informacji o nie ładowaniu itp.? Dodano po 11 jest problem , bo nie ma jak się dobrać do szczotek - są zalane w jeden glut razem z elektroniką...
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Za mało szczegółów. Jak Ci te poduszki opadają? Schodzi powietrze z którejś strony całkowicie, czy ze wszystkich poduszek, czy usterka występuje po intensywnym używaniu hamulca, czy po jakiejś określonej chwili wszystko wraca do normy? Czy auto jest w takich przypadkach załadowane na maksa czy puste itd. Nikt tu nie będzie się bawił w Kaszpirowskiego...
regulator volvo regulator paliwa volvo regulator paliwo volvo
lotniczy radio roboty przemysłowe praca siemens ustawić piekarnik
suszarka electrolux selecline telewizor
Kompatybilność pompy ABS BMW 520 z BMW 528 Moment dokręcania śrub poduszki skrzyni Renault Master II 2.5 dCi 120